Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από 31 Οκτωβρίου 2019 μεταβάλλεται η διάρκεια ισχύος των πακέτων καρτοκινητής χρεώσιμων ή μη με διάρκεια 30 ημέρες σε 4 εβδομάδες για όλους τους συνδρομητές F2G και Q. Εξαιρούνται το σχήμα Free2Talk για το F2G και τα πακέτα ΚΙΟΥ ΣΤΑΡ, ΚΙΟΥ ΣΤΑΡ AUTO για την Q.

Ο μήνας 30 ημερών έχει 4.28 εβδομάδες και όχι 4.

Για όποιον δεν κατάλαβε με απλά μαθηματικά αυτό θα πει αύξηση περίπου 7% στο κόστος χρήσης του καρτοκινητού (εφόσον ένα πακέτο αρκούσε για τον μήνα). Σε συνδιασμό με το χαράτσι 0.30Ε στην κάθε ανανέωση (αυτό είναι 3% στην ανανεωση με 10 ευρώ online) έχουμε μία συνολική αύξηση 10% μέσα σε λίγους μήνες γιατί.. μπορούμε.. :mad:

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι πάλι έχουμε έναν γρίφο από αυτούς τους γνωστούς της wind. Πράγματι και εγώ διαβάζοντας πάλι δεν μπορώ να βγάλω 100% άκρη εάν πρόκειται τετράμηνης ή μηνιαίας χρεώσης των 10.40. Αυτό που μπερδεύει την κατάσταση είναι η υποσημείωση ότι "θα χρεώνεται το 10.40 από το υπόλοιπο εφόσον αυτό επαρκεί". Και το θέμα είναι ότι εφόσον έχει γίνει ήδη ανανέωση 12€ δεν μπορεί να μην επαρκεί το υπόλοιπο, εφόσον θα μπουν 10.41 με την ανανέωση. Εκτός αν υπάρχει και κάτι άλλο το οποίο δεν το καταλαβαίνω...
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι πάλι έχουμε έναν γρίφο από αυτούς τους γνωστούς της wind. Πράγματι και εγώ διαβάζοντας πάλι δεν μπορώ να βγάλω 100% άκρη εάν πρόκειται τετράμηνης ή μηνιαίας χρεώσης των 10.40. Αυτό που μπερδεύει την κατάσταση είναι η υποσημείωση ότι "θα χρεώνεται το 10.40 από το υπόλοιπο εφόσον αυτό επαρκεί". Και το θέμα είναι ότι εφόσον έχει γίνει ήδη ανανέωση 12€ δεν μπορεί να μην επαρκεί το υπόλοιπο, εφόσον θα μπουν 10.41 με την ανανέωση. Εκτός αν υπάρχει και κάτι άλλο το οποίο δεν το καταλαβαίνω...

 

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι τέλος η χρέωση κάθε τετράμηνο και πλέον 10,4€ σε κάθε ανανέωση του μήνα και εκτός από τα 300' προς όλους τώρα θα παίρνουμε και 30sms 3000 λεπτά και SMS προς wind και 300mb. Δηλαδή λιγότερα από ένα πακέτο των 10€ που δίνει περισσότερο χρόνο προς όλους και data. Αν όντως γίνει κάτι τέτοιο δεν υπάρχει λόγος να έχουμε το free2talk και το γυρνάμε σε free2surf. Επίσης σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αλλάξω σε q για τα offer και την ανανέωση των 6€ που βγάζει κάθε λίγες μέρες.

TCL 50 NXTPAPER 5G

Link to comment
Share on other sites

όχι βέβαια. Τέρμα τα 8.50

 

Πλέον δεν υφίσταται λόγος να είναι κάποιος στην wind.

 

Και τι θα γίνουν τα data που μαζέψαμε;

 

Να μην τα μαζεύετε; Λέω εγώ μια σκέψη...

 

Βλέπουν που stockάρετε data (σε όλους τους παρόχους υπάρχετε) και ξεσκίζουν κι εμάς, γιατί "έχετε λεφτά για πέταμα"...

 

Όπως και με τα δάνεια, όπως και με τις πιστωτικές.. Δεν αλλάζει ο Έλληνας..

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Την παραπάνω ανακοίνωση που την έχετε δει; Δεν υπάρχει κάτι στις ανακοινώσεις στο site της wind. Την κατέβασαν;

TCL 50 NXTPAPER 5G

Link to comment
Share on other sites

Το να μαζεύεις τα δεδομένα καθώς και τα λεπτα ομιλίας που τυχόν απομένουν δεν είναι "έχουμε λεφτά για πέταμα" αλλά απόλυτα σωστό και δίκαιο από τη στιγμή που είσαι συνεπής πελάτης και βάζεις κάθε μήνα κάρτα. Τα οποιαδήποτε data και λεπτά ομιλίας τα έχεις πληρώσει και το δίκαιο και σωστό είναι ότι αφού συνεχίζεις να πληρώνεις να μην τα χάνεις και να υπάρχουν εκεί για οποιαδήποτε ώρα ανάγκης χρειαστείς κάτι παραπάνω

 

Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by bbbb
Link to comment
Share on other sites

Το να μαζεύεις τα δεδομένα καθώς και τα λεπτα ομιλίας που τυχόν απομένουν δεν είναι "έχουμε λεφτά για πέταμα" αλλά απόλυτα σωστό και δίκαιο από τη στιγμή που είσαι συνεπής πελάτης και βάζεις κάθε μήνα κάρτα. Τα οποιαδήποτε data και λεπτά ομιλίας τα έχεις πληρώσει και το δίκαιο και σωστό είναι ότι αφού συνεχίζεις να πληρώνεις να μην τα χάνεις.

Με τη λογική τη δική σου δεν υπάρχει λόγος να έχει κάποιος χρήματα στην τράπεζα για οποιαδήποτε ώρα ανάγκης. Θα μπορούσε και η τράπεζα να σου πει ότι αν ένα μήνα δεν βάλεις χρήματα θα σου πάρουμε το υπόλοιπο

 

Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Απόλυτα σωστό και δίκαιο, επειδή το κάνεις κι εσύ, σωστά;

 

Επίσης, αφού τα μαζεύεις, ΔΕΝ τα χρειάζεσαι. Τόσο απλά.

 

Ακόμα, είμαι κι εγώ συνεπής πελάτης, αλλά δεν κάθομαι να stockάρω δεδομένα και λεπτά, που θα με βγάλουν μέχρι τη 2α παρουσία.

 

Λεπτά + δεδομένα = Χρήματα στην τράπεζα. Ακριβώς το ίδιο. Ναι... Σίγουρα...

 

Αυτό το να προσπαθεί ο Έλληνας να έχει όσο περισσότερα μπορεί από κάτι, ενώ ξέρει ότι του είναι πρακτικά άχρηστο, έχει κουράσει...

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Απόλυτα σωστό και δίκαιο, επειδή το κάνεις κι εσύ, σωστά;

 

Επίσης, αφού τα μαζεύεις, ΔΕΝ τα χρειάζεσαι. Τόσο απλά.

 

Ακόμα, είμαι κι εγώ συνεπής πελάτης, αλλά δεν κάθομαι να stockάρω δεδομένα και λεπτά, που θα με βγάλουν μέχρι τη 2α παρουσία.

 

Λεπτά + δεδομένα = Χρήματα στην τράπεζα. Ακριβώς το ίδιο. Ναι... Σίγουρα...

 

Αυτό το να προσπαθεί ο Έλληνας να έχει όσο περισσότερα μπορεί από κάτι, ενώ ξέρει ότι του είναι πρακτικά άχρηστο, έχει κουράσει...

 

Το στοκ προέρχεται από κάποιον που χρησιμοποιεί το κινητό του.

 

Αυτό σημαίνει ότι ανανεώνει κάθε μήνα, όπως εγώ, διότι χρειαζόμαστε τις παροχές κάθε μήνα.

 

Δεν καταλαβαίνω τη λογική σου να επιτίθεσαι στα μέλη και σε καλώ να τηρήσεις τους κανόνες του Myphone, αποφεύγοντας γενικεύσεις εκτός του θέματος, καθώς και αιχμές και προσωπικές επιθέσεις.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

@Mr_47 πολλοί μαζεύουν δεδομένα για το εξοχικό ή τις διακοπές που δεν έχει wifi... Άλλο τι χρήση κάνεις εσύ και άλλο τι κάνει κάποιος άλλος... Άσχετο η Wind με τις συνεχείς αυξήσεις της θα το κλείσει το μαγαζάκι... Μιλάμε εδώ και καποιους μήνες έχω αφήσει στην άκρη νούμερο που το είχα 20 χρόνια!!! Ο μήνας δεν έχει ούτε 25 ούτε 28 μέρες και ο κόσμος δεν είναι καθόλου χαζος... Θα σας πει εύκολα άντε γεια!!!
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που κρατάω εγώ κυρίως είναι η πλήρης κατάργηση των προνομίων του free2talk που μας έδινε 300 λεπτά κάθε μήνα με χρέωση 30 ευρώ το χρόνο. Η συνέχιση της χρήσης του χρεώνεται πλέον 10,40 ευρώ / μήνα, πιθανότατα δε συμφέρει κανέναν να τη χρησιμοποιεί καθώς μπορεί να βρει συνδυαστικά πακέτα (που περιλαμβάνουν και data) τα οποία συνολικά να είναι φτηνότερα.

 

για καποιον σαν εμενα που εβαζε καρτα μόνο οταν εληγε η καρτα κ μαζευοντουσαν τα λεφτα, τωρα δε θα εχω ουτε τα λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

Το στοκ προέρχεται από κάποιον που χρησιμοποιεί το κινητό του.

 

Αυτό σημαίνει ότι ανανεώνει κάθε μήνα, όπως εγώ, διότι χρειαζόμαστε τις παροχές κάθε μήνα.

 

Δεν καταλαβαίνω τη λογική σου να επιτίθεσαι στα μέλη και σε καλώ να τηρήσεις τους κανόνες του Myphone, αποφεύγοντας γενικεύσεις εκτός του θέματος, καθώς και αιχμές και προσωπικές επιθέσεις.

 

Στην πρώτη πρότασή σου, είσαι τελείως λάθος. Κάποιος που ΌΝΤΩΣ χρησιμοποιεί το κινητό του, δε μαζεύει πχ. 50gb και 4000', γιατί τα χρησιμοποιεί και δεν τα αφήνει να μαζεύονται.

 

Επίσης, αφού ανανεώνεις κάθε μήνα, όπως γράφεις, σημαίνει ότι τελειώνεις και τα πακέτα που έχεις αγοράσει, αλλά και το χρηματικό υπόλοιπό σου. Άρα, πάλι δε θα είχες stock.

 

Τέλος, αυτά που αναφέρεις στην τελευταία παράγραφό σου ελπίζω να τα έχεις αναφέρει και σε άλλα μέλη, διαφορετικά κι εσύ κάνεις αυτό που λες ότι κάνω, προσωπική επίθεση.

 

@Mr_47 πολλοί μαζεύουν δεδομένα για το εξοχικό ή τις διακοπές που δεν έχει wifi... Άλλο τι χρήση κάνεις εσύ και άλλο τι κάνει κάποιος άλλος... Άσχετο η Wind με τις συνεχείς αυξήσεις της θα το κλείσει το μαγαζάκι... Μιλάμε εδώ και καποιους μήνες έχω αφήσει στην άκρη νούμερο που το είχα 20 χρόνια!!! Ο μήνας δεν έχει ούτε 25 ούτε 28 μέρες και ο κόσμος δεν είναι καθόλου χαζος... Θα σας πει εύκολα άντε γεια!!!

 

Χαίρομαι που αναφέρεις εξοχικό και διακοπές. Αυτό που ξέρω είναι ότι στις διακοπές, ειδικά αν είναι το καλοκαίρι, σταματάμε να κάνουμε ό,τι κάνουμε (δουλειά κλπ), για να ηρεμήσει το μυαλό μας.

 

Τώρα, αν μόνο αλλάζουμε περιοχή, για να "καιγόμαστε" με το κινητό, όπως κάνουμε μετά τη δουλειά, αυτό μόνο διακοπές δεν είναι.

 

Σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνούμε.

 

Μόλις επιβεβαιωθεί η κατάργηση του "φοιτητικού" πακέτου των 8,5€, έχω φύγει. Ουκ ολίγες φορές έχω τσακωθεί με την "εξυπηρέτηση" πελατών.

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Wind 2ος αριθμός πλέον για εισερχόμενες και ανανέωση 1-2 φορές το χρόνο. Κι αν λήξει έληξε! Όταν καταλάβουν το λάθος τους θα έχει φύγει πολύς κόσμος...

 

Στάλθηκε από το HTC U12 life μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι ρίσκο παιδιά να μειώσουν τις μέρες των πακέτων και να καταργούνται κάποια χωρίς να ξέρουν ότι θα το κάνουν και οι άλλοι 2, όπως το 2μηνο, μετά από λίγο καιρό και η πράσινη μετά από κάτι κολπάκια τελικά το εφάρμοσε.
Link to comment
Share on other sites

Wind 2ος αριθμός πλέον για εισερχόμενες και ανανέωση 1-2 φορές το χρόνο. Κι αν λήξει έληξε! Όταν καταλάβουν το λάθος τους θα έχει φύγει πολύς κόσμος...

 

Στάλθηκε από το HTC U12 life μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Συμφωνώ απόλυτα. Μετά από πολλά χρόνια η wind περνάει δεύτερη (4 νούμερα της οικογένειας). Έβγαλα από το συρτάρι για πρώτη επιλογή τα promo της κοσμοτε που έχουν και 8,5€ και 30 ημέρες. Όπως λέει ο σοφός λαός "Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές..." Αυτες οι ανακοινωσεις-σπαζοκεφαλιες θα διώξουν κοσμο έχω την εντύπωση.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι ρίσκο παιδιά να μειώσουν τις μέρες των πακέτων και να καταργούνται κάποια χωρίς να ξέρουν ότι θα το κάνουν και οι άλλοι 2, όπως το 2μηνο, μετά από λίγο καιρό και η πράσινη μετά από κάτι κολπάκια τελικά το εφάρμοσε.

 

Ποιος ειπε οτι δε το ξερουν, καρτελ ειναι, συνεννοημενοι. Καθε φορα ενας απο τους τρεις ξεκιναει και μετα ακολουθουν οι αλλοι, πανε εναλλαξ για να μη καρφωνονται :lol:

Motorola Moto G

Nexus S, SlimJB 2.0, Beladus 7.1

Link to comment
Share on other sites

Αυτο με την επιστροφή των χρημάτων υσχυει ?

Ειναι ευκολη διαδικασια ? Μπας και παρουμε τα μπογαλακια μας και παμε αλλου ....

Ναι ισχύει μετά τις νεες αυξήσεις..

https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/1526313977813/

"Εάν ο συνδρομητής των υπηρεσιών καρτοκινητής τηλεφωνίας αντιταχθεί στην τροποποίηση τιμολογίων σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύναται να υποβάλει σχετικό αίτημα προς την Εταιρεία προκειμένου να του επιστραφεί το εναπομείναν στην κάρτα χρηματικό υπόλοιπο, εφόσον οι αλλαγές τίθενται σε ισχύ σε λιγότερο από τρεις μήνες από την ημερομηνία ενημέρωσης του χρήστη σχετικά με την τροποποίηση."

Link to comment
Share on other sites

Ποιος ειπε οτι δε το ξερουν, καρτελ ειναι, συνεννοημενοι. Καθε φορα ενας απο τους τρεις ξεκιναει και μετα ακολουθουν οι αλλοι, πανε εναλλαξ για να μη καρφωνονται :lol:

Ξέρεις όμως ποιος βγαίνει χαμένος απο αυτό? Κατά την γνώμη μου αυτός που έχει την πιο αδύναμη θέση στην αγορά και αυτή την στιγμή είναι η wind. Kαι όταν η wind ξεκινάει πρώτη αυτή τις νέες χρεώσεις (και το 25ημερο και το διμηνο στο υπόλοιπο η wind αν θυμάμαι καλά το ξεκίνησε) και εκνευρίζει κόσμο, χάνει συνδρομητές..

Πραγματικά πάντως θα ήταν υπέροχο να φάει τα μούτρα της για άλλη μια φορά η wind και να τρέχει να αλλάζει ονόματα.. μιας και μόνο έτσι ισως θα γινει πάλι η παλιά καλή wind με το f2g..

Link to comment
Share on other sites

για καποιον σαν εμενα που εβαζε καρτα μόνο οταν εληγε η καρτα κ μαζευοντουσαν τα λεφτα, τωρα δε θα εχω ουτε τα λεφτα.

Αν διακόψεις τα λεφτά μπορείς να τα πάρεις πίσω. Δες παραπάνω τηνν απάντηση μου στον NeCrOmAnCeR19 :cool:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, αν γυρίσω το bonus σε free2surf, θα έχει κάποια χρέωση με τις νέες αυξήσεις;
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, αν γυρίσω το bonus σε free2surf, θα έχει κάποια χρέωση με τις νέες αυξήσεις;
Λογικά στο free2surf δεν αλλάζει κάτι, αναγκαστικά θα το γυρίσουμε εκεί όσοι χρησιμοποιουσαμε μέχρι σήμερα το free2talk.
Link to comment
Share on other sites

Πάω να ενεργοποιήσω το log n win 20sms και μου λέει ότι το υπόλοιπο ΔΕΝ επαρκει! Που μπορεί να οφείλεται αυτό αφού και με μηδέν υπολοιπο ενεργοποιείται ?
Link to comment
Share on other sites

Λογικά στο free2surf δεν αλλάζει κάτι, αναγκαστικά θα το γυρίσουμε εκεί όσοι χρησιμοποιουσαμε μέχρι σήμερα το free2talk.

Ναι θα δείξει βέβαια... Απο την άλλη σημαντικό κομμάτι της ανακοίνωσης προσωπικά θεωρώ αυτό

 

"Επίσης ανακοινώνεται ότι από 30 Σεπτεμβρίου 2019, τερματίζεται η εμπορική διάθεση για νέες ενεργοποιήσεις των πακέτων F2G Data #1, Talk to All & SMS, Talk to All & Data, Blender αξίας 8,5€ καθώς επίσης και των πακέτων αξίας 8,57€: 600’ + 600 SMS προς WIND/Q & 300 ΜΒ και 600’ + 600 SMS προς WIND/Q & 150’ προς σταθερά. Από 31 Οκτωβρίου 2019 μεταβάλλεται η διάρκεια ισχύος των πακέτων καρτοκινητής χρεώσιμων ή μη με διάρκεια 30 ημέρες σε 4 εβδομάδες για όλους τους συνδρομητές F2G και Q"

Αν καταργήσουν τα πακέτα των 8.5€ λογικά θα κρατήσουν μόνο αυτά των 10 και άνω... Που σημαίνει ότι ακόμη και αν αφήσουν χωρις αλλαγή το free2surf και υπάρχει ως επιλογή η 10€ ανανέωση, θα πρέπει και εμεις "αναγκαστικά" να βάζουμε 12€ για να μπορούμε να αγοράζουμε πακέτο ομιλίας, ενώ μέχρι τώρα είχαμε αυτα των 8.5..

Θα δείξει στην πορεία...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος αριθμός να μάθω πότε λήγει η σύνδεση καρτοκινητής?

Στην εφαρμογή δεν δίνει πληροφορίες και στο 1264 που καλώ μου λέει η σύνδεση έχει απενεργοποιηθεί, ανανεώστε για να ενεργοποηθεί.

 

Πρώτη φορά στην wind...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...