Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

13 minutes ago, damianos said:

Σε neo F2G που είχε 94αρι και χρειάστηκε σε βλάβη απεριόριστα δεδομένα κτλ ΔΕΝ του άλλαξε την ημερομηνία 09.02.23 όπως έγινε με ανανέωση του υπολοίπου...🤭

Σε δυο  94αρια  που εχω, συνέβη ακριβώς το ίδιο δεν άλλαξε το 09.02.Οποτε εκείνο που σου συνέβη θεωρώ ότι ήταν καποιο λαθος Ακόμα περιμένεις απάντηση? 

Edited by Fns1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, damianos said:

Σε neo F2G που είχε 94αρι και χρειάστηκε σε βλάβη απεριόριστα δεδομένα κτλ ΔΕΝ του άλλαξε την ημερομηνία 09.02.23 όπως έγινε με ανανέωση του υπολοίπου...🤭

Συγγνώμη δεν κατάλαβα τι εννοείς.
Εχει αναφερθεί ότι η ημερομηνία λήξης υπολοίπου (09.02.23) αλλάζει και γίνεται συντομότερη σε δύο συνθήκες.
1. Αν προσθέσεις χρήματα
2. Αν ενεργοποιήσεις πακέτο
Εσύ ποια από τις δύο ενέργειες έκανες;

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, opmgls said:

Συγγνώμη δεν κατάλαβα τι εννοείς.
Εχει αναφερθεί ότι η ημερομηνία λήξης υπολοίπου (09.02.23) αλλάζει και γίνεται συντομότερη σε δύο συνθήκες.
1. Αν προσθέσεις χρήματα
2. Αν ενεργοποιήσεις πακέτο
Εσύ ποια από τις δύο ενέργειες έκανες;

Βλάβη από το 13700.

Μπήκαν απεριόριστα δεδομένα και 1500 προς ΌΛΟΥΣ για 14 ημέρες.

IMG_20231123_145517.jpg

Edited by damianos
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, opmgls said:

Συγγνώμη δεν κατάλαβα τι εννοείς.
Εχει αναφερθεί ότι η ημερομηνία λήξης υπολοίπου (09.02.23) αλλάζει και γίνεται συντομότερη σε δύο συνθήκες.
1. Αν προσθέσεις χρήματα
2. Αν ενεργοποιήσεις πακέτο
Εσύ ποια από τις δύο ενέργειες έκανες;

Ελπίζω να μην ισχύει γενικά αυτό, γιατί όποιος έχει νούμερο F2G σαν κύριο αριθμό δεν μπορεί να τον αφήσει 3 μήνες χωρίς ανανέωση (θα χαθεί το υπόλοιπο) ούτε χωρίς ενεργοποίηση πακέτου (θα χαθεί το roll over).

Πακέτο 😞 

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, geoponer said:

Ελπίζω να μην ισχύει γενικά αυτό, γιατί όποιος έχει νούμερο F2G σαν κύριο αριθμό δεν μπορεί να τον αφήσει 3 μήνες χωρίς ανανέωση (θα χαθεί το υπόλοιπο) ούτε χωρίς ενεργοποίηση πακέτου (θα χαθεί το roll over).

Πακέτο 😞 

Αφού το υπόλοιπο λήγει 09.02.2024 🤔

Link to comment
Share on other sites

Χρησιμοποιώ ιντερνετ με χοτσποτ απο 4G κινητο. Πειτε μου, σε τι σταθερη συσκευη (μονο στο ρευμα να μπαινει) μπορω να βαλω τη σιμ για να παιρνω καλυτερο ίντερνετ;

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, damianos said:

Βλάβη από το 13700.

Μπήκαν απεριόριστα δεδομένα και 1500 προς ΌΛΟΥΣ για 14 ημέρες.

IMG_20231123_145517.jpg

ΟΚ, καλό το ότι ξέρουμε στο σενάριο βλάβης και πρόσθεσης παροχών από το σύστημα δεν άλλάζει η ημερομηνία λήξης υπολοίπου αλλά δεν αποκλείει τις 2 περιπτώσεις που έχουν καταγραφεί και ανέφερα παραπάνω, δηλαδή την περίπτωση που ο ίδιος ο χρήστης κάνει κάποια κίνηση στον λογαριασμό του.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, opmgls said:

ΟΚ, καλό το ότι ξέρουμε στο σενάριο βλάβης και πρόσθεσης παροχών από το σύστημα δεν άλλάζει η ημερομηνία λήξης υπολοίπου αλλά δεν αποκλείει τις 2 περιπτώσεις που έχουν καταγραφεί και ανέφερα παραπάνω, δηλαδή την περίπτωση που ο ίδιος ο χρήστης κάνει κάποια κίνηση στον λογαριασμό του.

Πέρα του ρολοβερ ΔΕΝ χρειάζεται να κάνει κανείς κάτι μέχρι της 10.02.2024...

Αυτή είναι η μαγεία τού 94

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, damianos said:

Αφού το υπόλοιπο λήγει 09.02.2024 🤔

Σωστά, παρασύρθηκα!

Άρα θα χαθεί μόνο ό,τι μπορεί να γίνει roll over - μικρό το κακό 🙂 

57 minutes ago, damianos said:

Πέρα του ρολοβερ ΔΕΝ χρειάζεται να κάνει κανείς κάτι μέχρι της 10.02.2024...

Αυτή είναι η μαγεία τού 94

Θα το δοκιμάσω, γιατί έχω μαζέψει υπόλοιπο σε χρόνο ομιλίας και κυρίως δεδομένα από το πακέτο - ελπίζω να μην αλλάξει η ημερομηνία λήξης του 94!

Edited by geoponer
Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Όπως είχα ρωτήσει και σε προηγούμενο post, η σύζυγος μου έχει στο όνομα και το ΑΦΜ της, σταθερό στη Nova και καρτοκινητό Q. Θέλουμε να μετατρέψουμε το Q σε free2go. 

Από το κατάστημα που ρωτήσαμε τηλεφωνικά, μας είπαν ότι σε αυτή την περίπτωση το free2go δεν παίρνει 1000' το μήνα, που δικαιούνται μόνο όσα έρχονται από πράσινη ή κόκκινη. 

Επειδή με αυτούς δεν μπορεί να είσαι ποτέ σίγουρος, ξέρετε αν πραγματικά ισχύει αυτό. 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, green dragon said:

Όπως είχα ρωτήσει και σε προηγούμενο post, η σύζυγος μου έχει στο όνομα και το ΑΦΜ της, σταθερό στη Nova και καρτοκινητό Q. Θέλουμε να μετατρέψουμε το Q σε free2go. 

Από το κατάστημα που ρωτήσαμε τηλεφωνικά, μας είπαν ότι σε αυτή την περίπτωση το free2go δεν παίρνει 1000' το μήνα, που δικαιούνται μόνο όσα έρχονται από πράσινη ή κόκκινη. 

Επειδή με αυτούς δεν μπορεί να είσαι ποτέ σίγουρος, ξέρετε αν πραγματικά ισχύει αυτό. 

Όχι και φυσικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Πήγαινε στο μαγαζί μαζί με την γυναίκα σου και απλά ζήτα την μετατροπή από Q-Telecom se Free2go. Μόλις ενεργοποιηθείς τότε στείλε στην φόρμα επικοινωνίας και ζήτα την υπηρεσία με τα 1000 λεπτά παραθέτοντας τα στοιχεία σύνδεσης του σταθερού(αριθμός,όνομα κατόχου) το ΑΦΜ και σε τον αριθμό που θέλεις να μπαίνουν και τα στοιχεία σύνδεσης αυτού. Σε λίγες μέρες θα έχουν μπει.

ΥΓ:Μην ξεχνάτε στην ανανέωση του συμβολαίου σταθερής να λέτε να μπαίνουν τα 1000 λεπτά ομιλίας

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να είναι μόνο f2go? Σε Q δεν τα δίνουν? Αν θυμάμαι καλά και εκεί τα βάζουνε

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, aektzhs 1 said:

Όχι και φυσικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Πήγαινε στο μαγαζί μαζί με την γυναίκα σου και απλά ζήτα την μετατροπή από Q-Telecom se Free2go. Μόλις ενεργοποιηθείς τότε στείλε στην φόρμα επικοινωνίας και ζήτα την υπηρεσία με τα 1000 λεπτά παραθέτοντας τα στοιχεία σύνδεσης του σταθερού(αριθμός,όνομα κατόχου) το ΑΦΜ και σε τον αριθμό που θέλεις να μπαίνουν και τα στοιχεία σύνδεσης αυτού. Σε λίγες μέρες θα έχουν μπει.

ΥΓ:Μην ξεχνάτε στην ανανέωση του συμβολαίου σταθερής να λέτε να μπαίνουν τα 1000 λεπτά ομιλίας

Έξυπνη και σωστή προσέγγιση. Σε ευχαριστώ πολύ. Θα το κάνουμε αύριο και θα ενημερώσω. 

Παρεμπιπτόντως σε ποιά φόρμα επικοινωνίας θα στείλω, μετά την ενεργοποίηση, το αίτημα. 

 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, green dragon said:

Έξυπνη και σωστή προσέγγιση. Σε ευχαριστώ πολύ. Θα το κάνουμε αύριο και θα ενημερώσω. 

Παρεμπιπτόντως σε ποιά φόρμα επικοινωνίας θα στείλω, μετά την ενεργοποίηση, το αίτημα. 

 

Αναζήτησε Nova φόρμα επικοινωνίας στο Google και θα στο βγάλει

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, hercoulis said:

Πρέπει να είναι μόνο f2go? Σε Q δεν τα δίνουν? Αν θυμάμαι καλά και εκεί τα βάζουνε

Ναι τα βάζουν και σε Q

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, dimitroula10 said:

Ναι τα βάζουν και σε Q

Ρε φίλε πραγματικά δεν ξέρουν τι κάνουν εκεί στα καταστήματα και τι να πιστέψω. Ευτυχώς που υπάρχει και το forum και κάπως βρίσκουμε άκρη στο τέλος. 

Εμένα μου είπαν ότι δεν βάζουν τα 1000 λεπτά σε Q, ούτε σε free2go που έκανε φορητότητα από Q. Τώρα έχω εγκλωβιστεί, αφού το πρωί έκανα το Q της γυναίκας μου free2go και δεν έχω ιδέα πως να τα ζητήσω. 

Θα δοκιμάσω με την φόρμα επικοινωνίας που έγραψε παραπάνω ο @aektzhs 1 και βλέπουμε. 

Edited by green dragon
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, green dragon said:

Ρε φίλε πραγματικά δεν ξέρουν τι κάνουν εκεί στα καταστήματα και τι να πιστέψω. Ευτυχώς που υπάρχει και το forum και κάπως βρίσκουμε άκρη στο τέλος. 

Εμένα μου είπαν ότι δεν βάζουν τα 1000 λεπτά σε Q, ούτε σε free2go που έκανε φορητότητα από Q. Τώρα έχω εγκλωβιστεί, αφού το πρωί έκανα το Q της γυναίκας μου free2go και δεν έχω ιδέα πως να τα ζητήσω. 

Θα δοκιμάσω με την φόρμα επικοινωνίας που έγραψε παραπάνω ο @aektzhs 1 και βλέπουμε. 

Στείλε email στη Nova και πες τους αυτά που σου είπαν στο κατάστημα. Μόλις πάρεις απάντηση ότι γίνεται, πας στο ίδιο κατάστημα και τους δείχνεις την απάντηση... 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, hercoulis said:

Θα έλεγα να μην πει τίποτα στο email, και απλά να το ζητήσει. 

Στο κατάστημα ή α) δεν ήξεραν, ή β) δεν ήθελαν. Και οι 2 περιπτώσεις ανεπίτρεπτες. Πιστεύω κανένας μας δεν θα δεχόταν να πληρωνει υπαλλήλους που διώχνουν τους πελατες.

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, VIPdriver said:

Στο κατάστημα ή α) δεν ήξεραν, ή β) δεν ήθελαν. Και οι 2 περιπτώσεις ανεπίτρεπτες. Πιστεύω κανένας μας δεν θα δεχόταν να πληρωνει υπαλλήλους που διώχνουν τους πελατες.

Συμφωνώ ότι με οποιονδήποτε τρόπο πρέπει να ασκείται πίεση από εμάς τους καταναλωτές στα καταστήματα να εξυπηρετούν και να δίνουν τις υπηρεσίες της μαμάς εταιρείας.
Πολλά καταστήματα Nova είναι franchise. Δεν πληρώνει τους υπαλλήλους η nova αλλά ο ιδιοκτήτης που δεν τον ενδιαφέρει οι υπάλληλοι του να εξυπηρετούν τη Nova αν δεν παίρνει προμήθεια το κατάστημα όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, opmgls said:

Συμφωνώ ότι με οποιονδήποτε τρόπο πρέπει να ασκείται πίεση από εμάς τους καταναλωτές στα καταστήματα να εξυπηρετούν και να δίνουν τις υπηρεσίες της μαμάς εταιρείας.
Πολλά καταστήματα Nova είναι franchise. Δεν πληρώνει τους υπαλλήλους η nova αλλά ο ιδιοκτήτης που δεν τον ενδιαφέρει οι υπάλληλοι του να εξυπηρετούν τη Nova αν δεν παίρνει προμήθεια το κατάστημα όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Στα καταστήματα απο τις άλλες 2 εταιρίες δεν υπάρχει τόσο αδιάφορη συμπεριφορά. 

Βασικά οφείλουν να εξυπηρετήσουν τον πελατη, αλλιώς να εισηγηθούν οι δουλειές που δεν θέλουν να κάνουν να μπορει ο συνδρομητής να τις κάνει online. Δεν γίνεται η εταιρία να λέει να παμε σε κατάστημα και το κατάστημα να αρνείται την εξυπηρέτηση. 

Link to comment
Share on other sites

Screenshot_20231124-135656_myQ.thumb.jpg.7c72d85ab326918926f8cf6780311c77.jpg

1 ώρα πριν, green dragon said:

Ρε φίλε πραγματικά δεν ξέρουν τι κάνουν εκεί στα καταστήματα και τι να πιστέψω. Ευτυχώς που υπάρχει και το forum και κάπως βρίσκουμε άκρη στο τέλος. 

Εμένα μου είπαν ότι δεν βάζουν τα 1000 λεπτά σε Q, ούτε σε free2go που έκανε φορητότητα από Q. Τώρα έχω εγκλωβιστεί, αφού το πρωί έκανα το Q της γυναίκας μου free2go και δεν έχω ιδέα πως να τα ζητήσω. 

Θα δοκιμάσω με την φόρμα επικοινωνίας που έγραψε παραπάνω ο @aektzhs 1 και βλέπουμε. 

Τι να σου πω φίλε μου. Εγώ έχω σε Q από την αδελφή μου (με άλλο ΑΦΜ) και μου πρότειναν να κάνω σταθερή νόβα και τα 1000 να μου τα δώσουν στο κινητό της γυναίκας μου, που είναι σε άλλο ΑΦΜ. Επίσης μου είπαν τα ήδη 1000 που μου μπαίνουν σε Q θα παραμείνουν αν κάνω φορητότητα σε f2g. Ετοιμάζομαι να κάνω φορητότητα γιατί έχει 1 € ανανέωση.

Γράψε στην φόρμα και πες ότι σου είπαν από το κατάστημα και μετά ξε είπαν. Αν αρνηθούν κι αυτοί κάνε αίτηση φορητότητας.

Edited by dimitroula10
Link to comment
Share on other sites

@green dragonαφού το έκανες τώρα Fre2go στείλε στην φόρμα. Λογικά θα δουλέψει. Ενημέρωσε μας για οποιαδήποτε εξέλιξη. Μην μπλέξεις τώρα πάλι με το κατάστημα

Επίσης το ότι σου είπαν ότι στην Q-Telecom δεν στα δίνουν ίσως είναι στο σχέδιο περαιτέρω αποδυνάμωσης της ως προϊόν

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...