Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

44 minutes ago, VIPdriver said:

Με άλλα λογια τελος οι 12μηνες εισερχόμενες;

δεν νομιζω

μξπως το μηνυμα ειναι απο αλλο δικτυο;;; κοσμοτε λεω

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, VIPdriver said:

Με άλλα λογια τελος οι 12μηνες εισερχόμενες;

Όχι καλέ WU είναι αυτό 😂

Απλά σου απάντησα όταν είπες να σταματήσει ο κοσμος να πληρώνει..

Nova κρατάει έχω μια Q στο συρτάρι ακόμα λαμβάνει εισερχόμενες και έχω να ανανεώσω γύρω στους 6 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, elkons said:

Όχι καλέ WU είναι αυτό 😂

Απλά σου απάντησα όταν είπες να σταματήσει ο κοσμος να πληρώνει..

Nova κρατάει έχω μια Q στο συρτάρι ακόμα λαμβάνει εισερχόμενες και έχω να ανανεώσω γύρω στους 6 μήνες.

Πιστεύω ο μοναδικός λόγος που δεν αλλάζουν τον χρόνο φραγής είναι οτι δεν το έχουν παρατηρήσει. 

ΥΓ: της θιξαμε την εταιρια της Κωνσταντίνας

Edited by VIPdriver
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, VIPdriver said:

Πιστεύω ο μοναδικός λόγος που δεν αλλάζουν τον χρόνο φραγής είναι οτι δεν το έχουν παρατηρήσει. 

Αποκλείεται.

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, elkons said:

Αποκλείεται.

Με την λογική οτι η πολιτική της Νόβα ήταν "να πάνε όλοι συμβόλαια " θα επρεπε να βαζει φραγη στο 3μηνο, οπως κάνουν και οι άλλες 2 εταιρίες. 

ΥΓ: της θίξαμε την εταιρία της Κωνσταντίνας...

Edited by VIPdriver
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, VIPdriver said:

Με την λογική οτι η πολιτική της Νόβα ήταν "να πάνε όλοι συμβόλαια " θα επρεπε να βαζει φραγη στο 3μηνο, οπως κάνουν και οι άλλες 2 εταιρίες. 

Απλά ξεχωρίζει και δε το τηρεί αυτό, ώστε να υπάρχει κάποιο σταθερό ποσοστό συνδρομητών καρτοκινητής.

Όταν η WIND έγινε NOVA είχαν αναφέρει πως θα δωθεί περισσότερη έμφαση στα συμβόλαια. Προφανώς και γίνεται με διαφορικό τρόπο, πχ με προτάσεις τηλεφωνικά.

Link to comment
Share on other sites

On 29/10/2025 at 3:37 ΜΜ, advantix said:

Ήρθε επιτέλους η δίμηνη παράταση στο υπόλοιπο με τα 8 ΣΚ !!!! 😁

Δεν το δοκίμασα ακόμα...

Υπόλοιπο
Λήγει στις 26.12.2025
Παρασκευή 😀

 

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Για VoLTE κλήσεις (εντός Ελλαδας και εξωτερικό), χρειάζεται να υπάρχει ενεργό πακέτο δεδομένων;

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας και καλό μήνα.. 

ΔΕΝ με αφήνει με τίποτα να κάνω data jump... Έχει κάνει κανείς σήμερα???

 

 

IMG_20251101_154517.jpg

 

IMG_20251101_154558.jpg

Edited by damianos
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον γατονια 😀

Θυμαστε που σας ειχα πει οτι μου ειχε ερθει μια προσφορα για ανανεωση με 3 ευρω που ενεργοποιουσε αυτοματα ενα (αδιαφορο) πακετο δεδομενων 7 GB για 7 μερες ;;;

ε σημερα την εκανα: 3 ευρω και εβαλε 0.01 ευρω ενεργοποιησε το πακετο και επιτελους δουλευει η ειδοποιηση χαμενων κλησεων 🙂 (μεγαλο μειονεκτημα του χαριστικου δεκαμηνου)

σημειωση: σε αυτο το κινητο δεν ειχα κανει ποτε ανανεωση απο τον Απριλη που το εφερα απο την voda

για αλλους 2 + 10 μηνες ειμαι κομπλε.....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

Πως ακριβώς κάνει την ανανεώση των τριών ευρώ?

Η λήξη υπολοίπου για πότε πήγε?

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, kmpatra said:

Πόσο ακριβώς κάνει την ανανεώση των τριών ευρώ?

Η λήξη υπολοίπου για πότε πήγε?

To πρώτο σου ερώτημα δεν το καταλαβαίνω 

Έβαλα 3 ευρώ ενεργοποίησαν το πακέτο και έχω 0.01 ευρώ που λήγουν 02 Ιαν 2026

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, HEO said:

Έβαλα 3 ευρώ ενεργοποίησαν το πακέτο και έχω 0.01 ευρώ που λήγουν 02 Ιαν 2026

Πώς έβαλες ΜΟΝΟ 3€ δεν μας λες.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, HEO said:

To πρώτο σου ερώτημα δεν το καταλαβαίνω 

Έβαλα 3 ευρώ ενεργοποίησαν το πακέτο και έχω 0.01 ευρώ που λήγουν 02 Ιαν 2026

Αυτό που σε ρωτάνε όλοι είναι πως έβαλες μόνο 3 ευρώ αφού το ελάχιστο άντε να είναι 8

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, ANAGNPANA said:

Αυτό που σε ρωτάνε όλοι είναι πως έβαλες μόνο 3 ευρώ αφού το ελάχιστο άντε να είναι 8

Αν σου έρθει αυτή η προσφορά από το δωράκι, ξεκλειδώνει και η 3ε ανανέωση

Edited by paanos
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, paanos said:

Αν σου έρθει αυτή η προσφορά από το δωράκι, ξεκλειδώνει και η 3ε ανανέωση

ερχετε η προσφορα και υπαρχει κουμπακι 🙂

Screenshot from 2025-11-02 23-09-21.png

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, μια ερωτηση για όσους χρησιμοποιούν το buy more. Τα 1000 λεπτα και 15 γιγα τα παιρνεις οταν ενεργοποιησεις πακετο που παρατείνει την διάρκεια του υπολοίπου η θέλει αναγκαστικά καθε δίμηνο ανανεωση; Επισης το πακετο medium παρατείνει τη διάρκεια του υπολοίπου;

Link to comment
Share on other sites

δεν θελει καθε δiμηνο ανανεωση, φτανει να ενεργοποιεις πακετο που επεκτείνει το υπολοιπο

καλες περιπτωσεις οι προσφορες flash που ισχυουν διμηνο

ή το πακετο ιντερνετ με 3 GB με 4,5 ευρω και διαρκεια μηνα

+ να προσθεσω

οι παραπανω προσφορες επεκτεινουν τον υπολοιπο σε διμηνο και μηνα αντιστοιχα

Edited by HEO

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, spoukos said:

Καλησπερα, μια ερωτηση για όσους χρησιμοποιούν το buy more. Τα 1000 λεπτα και 15 γιγα τα παιρνεις οταν ενεργοποιησεις πακετο που παρατείνει την διάρκεια του υπολοίπου η θέλει αναγκαστικά καθε δίμηνο ανανεωση; Επισης το πακετο medium παρατείνει τη διάρκεια του υπολοίπου;

Το παίρνεις κανονικά όσο υπάρχει 0.01 στον λογαριασμό σας και ΔΕΝ έχει παρέλθει το δίμηνο στην ημερομηνία λήξης του καρτοκινητου...

Ναι με το medium παίρνει παράταση,

Ναι με το flash offer παίρνει παράταση...

Με το δωράκι πάνω δεξιά παίρνει παράταση...😉

Screenshot_2025-08-31-17-53-10-399_com.android.chrome.thumb.jpg.78ea1fb6599c07681af0a39d34d59911.jpg

Edited by damianos
Link to comment
Share on other sites

On 5/11/2025 at 5:17 ΜΜ, damianos said:

Το παίρνεις κανονικά όσο υπάρχει 0.01 στον λογαριασμό σας και ΔΕΝ έχει παρέλθει το δίμηνο στην ημερομηνία λήξης του καρτοκινητου...

Ναι με το medium παίρνει παράταση,

Ναι με το flash offer παίρνει παράταση...

Με το δωράκι πάνω δεξιά παίρνει παράταση...😉

Screenshot_2025-08-31-17-53-10-399_com.android.chrome.thumb.jpg.78ea1fb6599c07681af0a39d34d59911.jpg

Aκομα μια ερώτηση, όταν ενεργοποιήσω πακέτο και επεκτείνει την ημερομηνία λήξης του υπολοίπου επεκτείνει και την ημερομηνία της φραγής ή θα μου μπει φραγη στο 3μηνο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...