Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

47 minutes ago, VIPdriver said:

Ζήλεψε και η νοβα:

https://www.f2g.gr/gr/f2g/f2g-sim-paraggelia/

να ζηλεψει το βατραχι

και να βαλει κανενα πακετο 3 ευρω για μας που δεν εχουμε λεφτα

ερωτημα προς καποιο που παρει νεο νουμερο ή εχει κανει φορητοτητα

οταν λεει καρτα ανανεωσης, δινουν φυσικη καρτα ή βαζουν κατευθειαν μεσα τα λεφτα ;;

 

2025-09-19_20-24-42 (2).png

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, elkons said:

Δηλαδή άμα δε πάρεις eSIM δεν παίρνεις τη προσφορά;

Επιλέγεις..

Screenshot_2025-09-19-20-59-29-447_com.sec.android.app.sbrowser.jpg

33 minutes ago, HEO said:

οταν λεει καρτα ανανεωσης, δινουν φυσικη καρτα ή βαζουν κατευθειαν μεσα τα λεφτα ;;

Έχω καιρό να παραγγείλω σιμ από τα επίσημα της Nova. Την τελευταία Q που είχα πάρει, τη συνόδευε κάρτα 15€ που την ξύνεις..

Link to comment
Share on other sites

Πλέον σε περίπτωση φορητότητας σε καρτοκινητό Cosmote ,είτε Cosmokarta είτε what's up δίνει με ανανέωση 13ών € Απεριόριστη ομιλία,απεριόριστα data, χωρίς sms για 24 μήνες.

Από συγκεκριμένα τμήματα το δίνουν προς το παρόν τουλάχιστον. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Periandros said:

Πλέον σε περίπτωση φορητότητας σε καρτοκινητό Cosmote ,είτε Cosmokarta είτε what's up δίνει με ανανέωση 13ών € Απεριόριστη ομιλία,απεριόριστα data, χωρίς sms για 24 μήνες.

Από συγκεκριμένα τμήματα το δίνουν προς το παρόν τουλάχιστον. 

Πως γίνεται να βρούμε αυτά τα συγκεκριμένα τμήματα?

Link to comment
Share on other sites

Μετά από πόσες ημέρες, λέτε μπορεί να συνδεθεί η σταθερή γραμμή, σε Nova???🤔

IMG-64fca3cb28f7b8334dfadf771e7333ec-V.jpg

Edited by damianos
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Konsta_ntina said:

Πως γίνεται να βρούμε αυτά τα συγκεκριμένα τμήματα?

Στείλε μου πμ.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, cu2goup said:

Άμα το θες μυστικό ρε μάστορα γιατί το γράφεις στο φόρουμ;

Γιατί είναι  όντως μυστικό 🤭

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Periandros said:

Γιατί είναι  όντως μυστικό 🤭

Το να παρουσιάζεις σαν "μυστικό" και να χαίρεσαι..

Μία προσφορά την οποία δίνει συχνά πυκνά η Cosmote από το επίσημο site..

Και μάλιστα φθηνότερα (8,5€ αντί για τα 13€ που λες εσύ)

Το μόνο θετικό είναι ότι διαρκεί 24 μήνες αντί για 9, αλλά ακούγεται ότι αν ζητήσεις να φύγεις σου παρατείνουν την προσφορά με τα 8,5€.

Είναι τουλάχιστον γελοίο...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, cu2goup said:

Το να παρουσιάζεις σαν "μυστικό" και να χαίρεσαι..

Μία προσφορά την οποία δίνει συχνά πυκνά η Cosmote από το επίσημο site..

Και μάλιστα φθηνότερα (8,5€ αντί για τα 13€ που λες εσύ)

Το μόνο θετικό είναι ότι διαρκεί 24 μήνες αντί για 9, αλλά ακούγεται ότι αν ζητήσεις να φύγεις σου παρατείνουν την προσφορά με τα 8,5€.

Είναι τουλάχιστον γελοίο...

Έλα ρε συ τώρα. 

Βγήκες να σχολιάσεις αν θα γελάσω ή όχι; 

Στο κάτω κάτω ούτε θα ρωτήσω ούτε σου ζήτησα και τη γνώμη σου για αν ειναι καλη η προσφορά που δίνει η Cosmote ή οχι.

Γράψε την άποψή σου αλλά μην  ασχολείσαι με εμενα σε παρακαλώ.

1 φορα στα 2 χρονια γράφουμε εδω και παντα υπάρχει ενας σπαστικός σαν εσένα να κάνει τον έξυπνο;

4 minutes ago, cu2goup said:

Το να παρουσιάζεις σαν "μυστικό" και να χαίρεσαι..

Μία προσφορά την οποία δίνει συχνά πυκνά η Cosmote από το επίσημο site..

Και μάλιστα φθηνότερα (8,5€ αντί για τα 13€ που λες εσύ)

Το μόνο θετικό είναι ότι διαρκεί 24 μήνες αντί για 9, αλλά ακούγεται ότι αν ζητήσεις να φύγεις σου παρατείνουν την προσφορά με τα 8,5€.

Είναι τουλάχιστον γελοίο...

Έλα ρε συ τώρα. 

Βγήκες να σχολιάσεις αν θα γελάσω ή όχι; 

Στο κάτω κάτω ούτε θα ρωτήσω ούτε σου ζήτησα και τη γνώμη σου για αν ειναι καλη η προσφορά που δίνει η Cosmote ή οχι.

Γράψε την άποψή σου αλλά μην  ασχολείσαι με εμενα σε παρακαλώ.

1 φορα στα 2 χρονια γράφουμε εδω και παντα υπάρχει ενας σπαστικός σαν εσένα να κάνει τον έξυπνο;

4 minutes ago, cu2goup said:

Το να παρουσιάζεις σαν "μυστικό" και να χαίρεσαι..

Μία προσφορά την οποία δίνει συχνά πυκνά η Cosmote από το επίσημο site..

Και μάλιστα φθηνότερα (8,5€ αντί για τα 13€ που λες εσύ)

Το μόνο θετικό είναι ότι διαρκεί 24 μήνες αντί για 9, αλλά ακούγεται ότι αν ζητήσεις να φύγεις σου παρατείνουν την προσφορά με τα 8,5€.

Είναι τουλάχιστον γελοίο...

Έλα ρε συ τώρα. 

Βγήκες να σχολιάσεις αν θα γελάσω ή όχι; 

Στο κάτω κάτω ούτε θα ρωτήσω ούτε σου ζήτησα και τη γνώμη σου για αν ειναι καλη η προσφορά που δίνει η Cosmote ή οχι.

Γράψε την άποψή σου αλλά μην  ασχολείσαι με εμενα σε παρακαλώ.

1 φορα στα 2 χρονια γράφουμε εδω και παντα υπάρχει ενας σπαστικός σαν εσένα να κάνει τον έξυπνο;

5 minutes ago, cu2goup said:

Το να παρουσιάζεις σαν "μυστικό" και να χαίρεσαι..

Μία προσφορά την οποία δίνει συχνά πυκνά η Cosmote από το επίσημο site..

Και μάλιστα φθηνότερα (8,5€ αντί για τα 13€ που λες εσύ)

Το μόνο θετικό είναι ότι διαρκεί 24 μήνες αντί για 9, αλλά ακούγεται ότι αν ζητήσεις να φύγεις σου παρατείνουν την προσφορά με τα 8,5€.

Είναι τουλάχιστον γελοίο...

Έλα ρε συ τώρα. 

Βγήκες να σχολιάσεις αν θα γελάσω ή όχι; 

Στο κάτω κάτω ούτε θα ρωτήσω ούτε σου ζήτησα και τη γνώμη σου για αν ειναι καλη η προσφορά που δίνει η Cosmote ή οχι.

Γράψε την άποψή σου αλλά μην  ασχολείσαι με εμενα σε παρακαλώ.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Periandros said:

1 φορα στα 2 χρονια γράφουμε εδω και παντα υπάρχει ενας σπαστικός σαν εσένα να κάνει τον έξυπνο;

Επίσης μία φορά στα δύο χρόνια βγαίνει κάποιος υπάλληλος της Cosmote σαν εσένα να διαφημίσει σε όλα τα threads του forum την προσφορά που έχει αναλάβει να προωθήσει.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, cu2goup said:

Επίσης μία φορά στα δύο χρόνια βγαίνει κάποιος υπάλληλος της Cosmote σαν εσένα να διαφημίσει σε όλα τα threads του forum την προσφορά που έχει αναλάβει να προωθήσει.

Εξακολουθείς να ασχολείσαι με εμενα όμως και δυστυχως για εσενα έχω να ασχοληθώ με πιο έξυπνα πράγματα , κατι που δεν εισαι

Συγχαρητήρια πάντως σου βγάζω το καπέλο που αντέχεις την κατάντια σου.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Periandros said:

Εξακολουθείς να ασχολείσαι με εμενα όμως και δυστυχως για εσενα έχω να ασχοληθώ με πιο έξυπνα πράγματα , κατι που δεν εισαι

Συγχαρητήρια πάντως σου βγάζω το καπέλο που αντέχεις την κατάντια σου.

Για να είσαι υπάλληλος στην προώθηση της Cosmote, λογικά η εξυπνάδα σου σπάει τα όρια.. φιλάκια 🙂🙂

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, cu2goup said:

Για να είσαι υπάλληλος στην προώθηση της Cosmote, λογικά η εξυπνάδα σου σπάει τα όρια.. φιλάκια 🙂🙂

Χαίρομαι που θεωρείς τόσο ενδιαφέροντα τα γραπτά μου, ώστε να πιστεύεις ότι είμαι υπάλληλος της Cosmote. Αν ήμουν, σίγουρα θα σου είχα κάνει ήδη μια προσφορά!» 😄

Just now, Periandros said:

Χαίρομαι που θεωρείς τόσο ενδιαφέροντα τα γραπτά μου, ώστε να πιστεύεις ότι είμαι υπάλληλος της Cosmote. Αν ήμουν, σίγουρα θα σου είχα κάνει ήδη μια προσφορά!» 😄

Ψιτ...εισαι για γέλια πραγματικά 😅

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Periandros said:

Χαίρομαι που θεωρείς τόσο ενδιαφέροντα τα γραπτά μου, ώστε να πιστεύεις ότι είμαι υπάλληλος της Cosmote. Αν ήμουν, σίγουρα θα σου είχα κάνει ήδη μια προσφορά!» 😄

Ψιτ...εισαι για γέλια πραγματικά 😅

Κάτι είχες πει ότι λόγω εξυπνάδας δεν θα ασχοληθείς μαζί μου;;

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, cu2goup said:

Κάτι είχες πει ότι λόγω εξυπνάδας δεν θα ασχοληθείς μαζί μου;;

Σωστά, γέλασα ωστόσο τόσο  ξέρεις με την  εμμονή σου με το ότι είμαι υπάλληλος όπου  αυτή η εμμονή  φανερώνει περισσότερο ενδιαφέρον για την Cosmote απ’ όσο έχω εγώ. Μήπως να στείλεις βιογραφικό;» 🤣

Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι τις προσφορές να τις ανεβάζουμε δημόσια. Εαν οι εταιρίες τις ήθελαν κρυφές, δεν θα τις έλεγαν. 

Ολοι μας εδω ανεβαζουμε οποιαδήποτε καινούρια προσφορα ή κολπακι ανακαλύπτουμε. 

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, VIPdriver said:

Καλό είναι τις προσφορές να τις ανεβάζουμε δημόσια. Εαν οι εταιρίες τις ήθελαν κρυφές, δεν θα τις έλεγαν. 

Ολοι μας εδω ανεβαζουμε οποιαδήποτε καινούρια προσφορα ή κολπακι ανακαλύπτουμε. 

Το έκανε ταυτόχρονα σε όλα τα threads εκτός από της Cosmote και στην τελική δεν ανέφερε την προσφορά.. ήθελε pm να του δώσεις το τηλ σου και και και..

Ας το έβαζε στο what's up να τελειώνουμε.

Edited by cu2goup
Link to comment
Share on other sites

Από το 1 έως το 100, πόσο λέτε να ΜΟΥ βγάλουν το κτικιό, να μου ενεργοποιήσουν το Buy More 15gb???😂

1000.jpg

IMG-0616e9defdb0ec33a05ecb9a9e0fb648-V.jpg

 

Edited by damianos
Link to comment
Share on other sites

Είσαι ανυπόμονος, αφού το σύστημα στο λέει ξεκάθαρα ότι πρέπει να περιμένεις την εξέλιξη της ενεργοποίησης ώστε να εξελιχθεί η ενεργοποίηση.

Θυμήθηκα μια πινακίδα πριν χρόνια σε κάτι έργα "ΟΔΗΓΟΙ ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ".

Link to comment
Share on other sites

Ε δηλαδή να κρατήσουν ένα ποσοστό γίνεται αυτό καθώς πρέπει να γίνει ανανέωση συμβολαίου..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...