opmgls Δημ. September 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2025 Είναι τώρα λίγοι μήνες που διατίθεται esim για f2g. Όμως γραφει στην ιστοσελίδα ότι είναι μόνο για πιστοποιημένες από την Nova συσκευές. Αυτές είναι λίγα μοντέλα Iphone Samsung και Xiaomi.Υπάρχει κάποιος που έχει βάλει esim σε άλλη συσκευή μη πιστοποιημένη να μας γράψει την εμπειρία του. Λειτουργεί καλά ή είχε προβληματα; Εγώ φαντάζομαι ότι αν έχει η συσκευή τελευταιες version Android δεν θα υπάρχει θέμα. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lyricmyth19 Δημ. September 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2025 Η διαδικασία άμα χάσεις την sim λόγω κλοπής, ποια είναι; Πήγε ο αδερφός μου και την άλλαξε αλλά του είπαν θα πρέπει να τον καλέσει η εξυπηρέτηση πελατών για να ενεργοποιηθεί. Η sim η καινούρια θα δέχεται κλήσεις για να τον καλέσουν; Επειδή δεν γνωρίζω τι ισχύει γιατί δεν μου έχει τύχει με nova ή με wind παλιότερα. Με Vodafone που μου έχει τύχει ενεργοποιούταν άμεσα και για κάποιες ώρες δεν λάμβανα sms. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spiliot Δημ. September 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2025 Η nova το πάει χαλαρά και καλά για τη προστασία σου, αλλά σχεδόν σίγουρα γιατί το κάνει κεντρικά και δεν έχουν αρκετό προσωπικό να ασχολείται. Αν η αλλαγή sim έγινε σήμερα υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να προλάβουν να τον καλέσουν αύριο αλλά φοβάμαι το πιο πιθανό είναι από Δευτέρα καθώς (εκτός και αν άλλαξε κάτι πρόσφατα) ΣΚ δεν δουλεύουν. Η κάρτα δε θα δουλεύει για τίποτα. Αν πάρεις στην εξυπηρέτηση, βλάβες κλπ θα σου πουν να περιμένεις, αν επιμείνεις ότι είναι ανάγκη "θα το σημειώσουμε, θα το προωθήσουμε" και φυσικά έτσι το λένε δεν αλλάζει κάτι. 2 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damianos Δημ. September 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2025 (edited) Σας το πρόβλεψα 2 ημέρες ΠΡΊΝ, πόσο θα ΜΟΥ βγάλουν το κτικιό να ενεργοποιηθεί το Buy More 15gb???😡 Να τα μας λοιπόν...🤬 25 Σεπτεμβρίου 2025 και ΔΕΝ ξέρουν Καν τι είναι η υπηρεσία Buy More 🤯 Edited September 25, 2025 by damianos 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lyricmyth19 Δημ. September 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2025 1 ώρα πριν, spiliot said: Η nova το πάει χαλαρά και καλά για τη προστασία σου, αλλά σχεδόν σίγουρα γιατί το κάνει κεντρικά και δεν έχουν αρκετό προσωπικό να ασχολείται. Αν η αλλαγή sim έγινε σήμερα υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να προλάβουν να τον καλέσουν αύριο αλλά φοβάμαι το πιο πιθανό είναι από Δευτέρα καθώς (εκτός και αν άλλαξε κάτι πρόσφατα) ΣΚ δεν δουλεύουν. Η κάρτα δε θα δουλεύει για τίποτα. Αν πάρεις στην εξυπηρέτηση, βλάβες κλπ θα σου πουν να περιμένεις, αν επιμείνεις ότι είναι ανάγκη "θα το σημειώσουμε, θα το προωθήσουμε" και φυσικά έτσι το λένε δεν αλλάζει κάτι. Κατάλαβα. Ευχαριστώ. Άρα πρέπει να καλέσει αυτός από άλλο τηλέφωνο ή να δώσει κάποιο άλλο νούμερο (πατέρα, μητέρας, δικό μου) για να τον καλέσουν; 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spiliot Δημ. September 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2025 Θυμάμαι να ζητάνε δεύτερο τηλέφωνο όταν σου δίνουν την νέα κάρτα, πχ σταθερό ή άλλο που να μπορούν να σε βρουν. Δε ξέρω τι γίνεται αν δεν τα καταφέρουν όμως. 3 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
T-mobile Δημ. September 30, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 30, 2025 (edited) Ταξιδεύω αρκετά στην Κύπρο και έχω παρατηρήσει ότι η Nova δεν μπορεί με τίποτα να πραγματοποιήσει VoLTE κλήσεις παρόλο που η ανάλογη ρύθμιση είναι ενρργοποιημένη, η περιαγωγή ανοιχτή κτλ. Ενώ συνδέομαι σε 5G δίκτυα κανονικά, όταν έρχεται η στιγμή μιας τηλεφωνικής κλήσης, συνδέεται μονο σε 2G με ελεϊνή ποιότητα. Επίσης όλες οι εισερχόμενες είναι της μορφής 0030... και όχι +30... Οι κλήσεις Wifi λειτουργούν κανονικά και οι εισερχόμενες κλήσεις είναι κανονικά της μορφής +30... Το πρόβλημα με το Volte είναι σε ολα τα Κυπριακά δίκτυα. Στο ίδιο τηλέφωνο έχω και μια Αμερικάνικη sim (e-sim) που τα πάντα λειτουργούν μια χαρά στα Κυπριακά δίκτυα που εικάζω ότι υπάρχει θεμα με την σύμβαση που εχει η Nova. To πρόβλημα αυτο το εχω τόσο με το Galaxy S25 Ultra που εχω τώρα, αλλα και χρόνια πριν με Galaxy Note 20 Ultra 5G. Αντιμετωπίζει κανείς αντίστοιχο θέμα ή εχει να προτείνει καμιά λύση. Μήπως η μετατροπή της Sim της Nova σε e-sim να βοηθούσε ή δεν εχει συσχετισμό; Ευχαριστώ πολυ. Edited October 1, 2025 by T-mobile 3 1 Παράθεση Less is more... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos.k2 Δημ. October 2, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2025 (edited) On 30/9/2025 at 2:19 ΜΜ, T-mobile said: Ταξιδεύω αρκετά στην Κύπρο και έχω παρατηρήσει ότι η Nova δεν μπορεί με τίποτα να πραγματοποιήσει VoLTE κλήσεις παρόλο που η ανάλογη ρύθμιση είναι ενρργοποιημένη, η περιαγωγή ανοιχτή κτλ. Ενώ συνδέομαι σε 5G δίκτυα κανονικά, όταν έρχεται η στιγμή μιας τηλεφωνικής κλήσης, συνδέεται μονο σε 2G με ελεϊνή ποιότητα. Επίσης όλες οι εισερχόμενες είναι της μορφής 0030... και όχι +30... Οι κλήσεις Wifi λειτουργούν κανονικά και οι εισερχόμενες κλήσεις είναι κανονικά της μορφής +30... Το πρόβλημα με το Volte είναι σε ολα τα Κυπριακά δίκτυα. Στο ίδιο τηλέφωνο έχω και μια Αμερικάνικη sim (e-sim) που τα πάντα λειτουργούν μια χαρά στα Κυπριακά δίκτυα που εικάζω ότι υπάρχει θεμα με την σύμβαση που εχει η Nova. To πρόβλημα αυτο το εχω τόσο με το Galaxy S25 Ultra που εχω τώρα, αλλα και χρόνια πριν με Galaxy Note 20 Ultra 5G. Αντιμετωπίζει κανείς αντίστοιχο θέμα ή εχει να προτείνει καμιά λύση. Μήπως η μετατροπή της Sim της Nova σε e-sim να βοηθούσε ή δεν εχει συσχετισμό; Ευχαριστώ πολυ. Το VoLTE δεν ειναι Δεδομένο ότι υπάρχει στο roaming ως υπηρεσία. Πρόσφατα ξεκίνησε να δίνεται σε συγκεκριμένες χώρες και συγκεκριμένους παρόχους. Η Nova δεν παρέχει volte στην Κύπρο προς το παρόν. Μη συγκρίνεις με αμερικάνικες κάρτες γιατί η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική στην Αμερική. Εκεί έχουν καταργηθει 2G/3G δίκτυα οπότε το VoLTE είναι αναγκαίο για να γίνουν κλήσεις. Έτσι λοιπόν, όλοι οι αμερικανικοί πάροχοι παρέχουν VoLTE κατά το roaming στο εξωτερικό, και αντίστοιχα οι δικοί μας πάροχοι δίνουν VoLTE στο roaming στην Αμερική. Αλλωστε, έτσι λειτουργούν οι συμφωνίες μεταξύ δικτύων για Roaming. Αν συμφωνήσει για παράδειγμα η Epic Κύπρου με τη Nova για VoLTE, οι πελάτες της epic θα έχουν VoLTE με τη Nova στην Ελλάδα, και οι πελάτες της Nova θα έχουν VoLTE με την epic στη Κύπρο Πριν λίγες μέρες ήμουν στις ΗΠΑ και είχα VoLTE κανονικά με τη Nova και στους τρεις μεγάλους παρόχους. Συνεπως, όλα αυτά που περιγράφεις είναι φυσιολογικά. Θα δεις λοιπόν VoLTE οταν η νόβα κάνει συμφωνία με κάποιον Κυπριακό πάροχο για VoLTE(όπως έκανε με παρόχους στην Ιταλία, την Ελβετία, τη Ρουμανία, το Ισραήλ, την ταιλανδη, την Αυστρία, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ κλπ…). Edited October 2, 2025 by panos.k2 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. October 2, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2025 3 minutes ago, panos.k2 said: Αν συμφωνήσει για παράδειγμα η Epic Κύπρου με τη Nova για VoLTE, οι πελάτες της epic θα έχουν VoLTE με τη Nova στην Ελλάδα, και οι πελάτες της Nova θα έχουν VoLTE με την epic στη Κύπρο Δεν ισχύει αυτό πάντα. Οι συμφωνίες είναι σπάνια αμοιβαίες. VoLTE η NOVA έχει κανονικά στην Κύπρο με Primetel. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos.k2 Δημ. October 2, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2025 (edited) 4 minutes ago, paanos said: Δεν ισχύει αυτό πάντα. Οι συμφωνίες είναι σπάνια αμοιβαίες. VoLTE η NOVA έχει κανονικά στην Κύπρο με Primetel. Όντως; Γιατί και στο παρελθόν που είχαμε συζητήσει, λέγαμε πως είναι αμοιβαίες αυτές οι συμφωνίες. Και εγώ αυτό είχα παρατηρήσει γενικά Στο σάιτ δεν φαίνεται να ειναι διαθέσιμο VoLTE στην Κύπρο, εκτός αν δεν το Έχουν ενημερώσει. Edited October 2, 2025 by panos.k2 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. October 2, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2025 Αμοιβαίες σε θέμα δικτύων ναι, όπως και στην τιμολόγηση, αλλά όχι στις υπηρεσίες. Και σε αυτό παίζει ρόλο πολύ οι υποδομές και των 2, ή αν χρησιμοποιείται κάποιος κόμβος. Στο σάιτ δεν το έχει αλλά είχα κανονικά με PTL. Βέβαια μέτριο το δίκτυο. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
wayfunbug Δημ. October 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2025 Η προσφορά για τα απεριόριστα υπάρχει και σε καταστήματα; 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bas Δημ. October 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2025 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
epolala Δημ. October 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2025 Τί έγινε με τα 2μηνα φλας όφερς, ξυπνήσανε οι νοβαίοι; 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DEERHUNTER Δημ. October 9, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2025 καλησπέρα , τα data του tapnget it λειτουργουν στην ευρώπη? 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
epolala Δημ. October 9, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2025 1 ώρα πριν, DEERHUNTER said: καλησπέρα , τα data του tapnget it λειτουργουν στην ευρώπη? Απ'ό,τι ξέρω τα δωράκια ισχύουν μόνον εντός Ελλάδας. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damianos Δημ. October 9, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2025 (edited) Έβγαλε το Google play αναβάθμιση αλλά ΔΕΝ βλέπω αλλαγές, ΟΥΤΕ με αφήνει να ανεβάσω φωτογραφία προφίλ 🤔 ΔΕΝ δουλεύει ΟΥΤΕ free2go ΟΥΤΕ Q card Edited October 9, 2025 by damianos 2 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bas Δημ. October 9, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2025 13 ώρες πριν, DEERHUNTER said: καλησπέρα , τα data του tapnget it λειτουργουν στην ευρώπη? 2 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sou_d Δημ. October 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2025 On 9/10/2025 at 6:13 ΜΜ, damianos said: Έβγαλε το Google play αναβάθμιση αλλά ΔΕΝ βλέπω αλλαγές, ΟΥΤΕ με αφήνει να ανεβάσω φωτογραφία προφίλ 🤔 ΔΕΝ δουλεύει ΟΥΤΕ free2go ΟΥΤΕ Q card Αυτό το αντιμετωπίζω από την ημέρα που άλλαξα δίκτυο στο σταθερό. Από cosmote, πήγα σε nova 5g και δεν ανοίγει η εφαρμογή του f2go. Με δεδομένα, ανοίγει κανονικά 2 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damianos Δημ. October 12, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2025 Λέτε την Τετάρτη να γίνει ξανά το θαύμα και να το δώσουν το flash offer... 🤯 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nininikos Δημ. October 15, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2025 Μέχρι να γίνει το θαύμα θα έχουμε φύγει όλοι από την Νόβα😂 6 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bas Δημ. October 15, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2025 1 hour ago, nininikos said: Μέχρι να γίνει το θαύμα θα έχουμε φύγει όλοι από την Νόβα😂 ...ή θα έχει φτάσει ο άραβας 😉 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
advantix Δημ. October 15, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2025 Περασμένα μεγαλεία τα 8 Σαββατοκύριακα 😂 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nininikos Δημ. October 15, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2025 5 ώρες πριν, Bas said: ...ή θα έχει φτάσει ο άραβας 😉 Κάτσε πρώτα να αποφασίσει να έρθει😂 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mips Δημ. October 15, 2025 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2025 4 ώρες πριν, nininikos said: Κάτσε πρώτα να αποφασίσει να έρθει😂 Μπορεί να έρχεται με τα πόδια και ξυπόλητος 6 Παράθεση ΔΗΜΗΤΡΗΣ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.