Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είναι τώρα λίγοι μήνες που διατίθεται esim για f2g. Όμως γραφει στην ιστοσελίδα ότι είναι μόνο για πιστοποιημένες από την Nova συσκευές. Αυτές είναι λίγα μοντέλα Iphone Samsung και Xiaomi.Υπάρχει κάποιος που έχει βάλει esim σε άλλη συσκευή μη πιστοποιημένη να μας γράψει την εμπειρία του. Λειτουργεί καλά ή είχε προβληματα; Εγώ φαντάζομαι ότι αν έχει η συσκευή τελευταιες version Android δεν θα υπάρχει θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Η διαδικασία άμα χάσεις την sim λόγω κλοπής, ποια είναι; Πήγε ο αδερφός μου και την άλλαξε αλλά του είπαν θα πρέπει να τον καλέσει η εξυπηρέτηση πελατών για να ενεργοποιηθεί. Η sim η καινούρια θα δέχεται κλήσεις για να τον καλέσουν; Επειδή δεν γνωρίζω τι ισχύει γιατί δεν μου έχει τύχει με nova ή με wind παλιότερα. Με Vodafone που μου έχει τύχει ενεργοποιούταν άμεσα και για κάποιες ώρες δεν λάμβανα sms.

Link to comment
Share on other sites

Η nova το πάει χαλαρά και καλά για τη προστασία σου, αλλά σχεδόν σίγουρα γιατί το κάνει κεντρικά και δεν έχουν αρκετό προσωπικό να ασχολείται. Αν η αλλαγή sim έγινε σήμερα υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να προλάβουν να τον καλέσουν αύριο αλλά φοβάμαι το πιο πιθανό είναι από Δευτέρα καθώς (εκτός και αν άλλαξε κάτι πρόσφατα) ΣΚ δεν δουλεύουν. Η κάρτα δε θα δουλεύει για τίποτα. Αν πάρεις στην εξυπηρέτηση, βλάβες κλπ θα σου πουν να περιμένεις, αν επιμείνεις ότι είναι ανάγκη "θα το σημειώσουμε, θα το προωθήσουμε" και φυσικά έτσι το λένε δεν αλλάζει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Σας το πρόβλεψα 2 ημέρες ΠΡΊΝ, πόσο θα ΜΟΥ βγάλουν το κτικιό να ενεργοποιηθεί το Buy More 15gb???😡

Να τα μας λοιπόν...🤬

25 Σεπτεμβρίου 2025 και ΔΕΝ ξέρουν Καν τι είναι η υπηρεσία Buy More 🤯

IMG_20250925_190608.jpg

Edited by damianos
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, spiliot said:

Η nova το πάει χαλαρά και καλά για τη προστασία σου, αλλά σχεδόν σίγουρα γιατί το κάνει κεντρικά και δεν έχουν αρκετό προσωπικό να ασχολείται. Αν η αλλαγή sim έγινε σήμερα υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να προλάβουν να τον καλέσουν αύριο αλλά φοβάμαι το πιο πιθανό είναι από Δευτέρα καθώς (εκτός και αν άλλαξε κάτι πρόσφατα) ΣΚ δεν δουλεύουν. Η κάρτα δε θα δουλεύει για τίποτα. Αν πάρεις στην εξυπηρέτηση, βλάβες κλπ θα σου πουν να περιμένεις, αν επιμείνεις ότι είναι ανάγκη "θα το σημειώσουμε, θα το προωθήσουμε" και φυσικά έτσι το λένε δεν αλλάζει κάτι.

Κατάλαβα. Ευχαριστώ. Άρα πρέπει να καλέσει αυτός από άλλο τηλέφωνο ή να δώσει κάποιο άλλο νούμερο (πατέρα, μητέρας, δικό μου) για να τον καλέσουν;

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι να ζητάνε δεύτερο τηλέφωνο όταν σου δίνουν την νέα κάρτα, πχ σταθερό ή άλλο που να μπορούν να σε βρουν. Δε ξέρω τι γίνεται αν δεν τα καταφέρουν όμως.

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδεύω αρκετά στην Κύπρο και έχω παρατηρήσει ότι η Nova δεν μπορεί με τίποτα να πραγματοποιήσει VoLTE κλήσεις παρόλο που η ανάλογη ρύθμιση είναι ενρργοποιημένη, η περιαγωγή ανοιχτή κτλ.

Ενώ συνδέομαι σε 5G δίκτυα κανονικά, όταν έρχεται η στιγμή μιας τηλεφωνικής κλήσης, συνδέεται μονο σε 2G με ελεϊνή ποιότητα.

Επίσης όλες οι εισερχόμενες είναι της μορφής 0030... και όχι +30...

Οι κλήσεις Wifi λειτουργούν κανονικά και οι εισερχόμενες κλήσεις είναι κανονικά της μορφής +30...

Το πρόβλημα με το Volte είναι σε ολα τα Κυπριακά δίκτυα. Στο ίδιο τηλέφωνο έχω και μια Αμερικάνικη sim (e-sim) που τα πάντα λειτουργούν μια χαρά στα Κυπριακά δίκτυα που εικάζω ότι υπάρχει θεμα με την σύμβαση που εχει η Nova.

To πρόβλημα αυτο το εχω τόσο με το Galaxy S25 Ultra που εχω τώρα, αλλα και χρόνια πριν με Galaxy Note 20 Ultra 5G.

Αντιμετωπίζει κανείς αντίστοιχο θέμα ή εχει να προτείνει καμιά λύση. Μήπως η μετατροπή της Sim της Nova σε e-sim να βοηθούσε ή δεν εχει συσχετισμό;

Ευχαριστώ πολυ.

 

Edited by T-mobile
Less is more...
Link to comment
Share on other sites

On 30/9/2025 at 2:19 ΜΜ, T-mobile said:

Ταξιδεύω αρκετά στην Κύπρο και έχω παρατηρήσει ότι η Nova δεν μπορεί με τίποτα να πραγματοποιήσει VoLTE κλήσεις παρόλο που η ανάλογη ρύθμιση είναι ενρργοποιημένη, η περιαγωγή ανοιχτή κτλ.

Ενώ συνδέομαι σε 5G δίκτυα κανονικά, όταν έρχεται η στιγμή μιας τηλεφωνικής κλήσης, συνδέεται μονο σε 2G με ελεϊνή ποιότητα.

Επίσης όλες οι εισερχόμενες είναι της μορφής 0030... και όχι +30...

Οι κλήσεις Wifi λειτουργούν κανονικά και οι εισερχόμενες κλήσεις είναι κανονικά της μορφής +30...

Το πρόβλημα με το Volte είναι σε ολα τα Κυπριακά δίκτυα. Στο ίδιο τηλέφωνο έχω και μια Αμερικάνικη sim (e-sim) που τα πάντα λειτουργούν μια χαρά στα Κυπριακά δίκτυα που εικάζω ότι υπάρχει θεμα με την σύμβαση που εχει η Nova.

To πρόβλημα αυτο το εχω τόσο με το Galaxy S25 Ultra που εχω τώρα, αλλα και χρόνια πριν με Galaxy Note 20 Ultra 5G.

Αντιμετωπίζει κανείς αντίστοιχο θέμα ή εχει να προτείνει καμιά λύση. Μήπως η μετατροπή της Sim της Nova σε e-sim να βοηθούσε ή δεν εχει συσχετισμό;

Ευχαριστώ πολυ.

 

Το VoLTE δεν ειναι Δεδομένο ότι υπάρχει στο roaming ως υπηρεσία. 
Πρόσφατα ξεκίνησε να δίνεται σε συγκεκριμένες χώρες και συγκεκριμένους παρόχους. 
 

Η Nova δεν παρέχει volte στην Κύπρο προς το παρόν. 
 

Μη συγκρίνεις με αμερικάνικες κάρτες γιατί η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική στην Αμερική.

Εκεί έχουν καταργηθει 2G/3G δίκτυα οπότε το VoLTE είναι αναγκαίο για να γίνουν κλήσεις. Έτσι λοιπόν, όλοι οι αμερικανικοί πάροχοι παρέχουν VoLTE κατά το roaming στο εξωτερικό, και αντίστοιχα οι δικοί μας πάροχοι δίνουν VoLTE στο roaming στην Αμερική.

Αλλωστε, έτσι λειτουργούν οι συμφωνίες μεταξύ δικτύων για Roaming. 
Αν συμφωνήσει για παράδειγμα η Epic Κύπρου με τη Nova για VoLTE, οι πελάτες της epic θα έχουν VoLTE με τη Nova στην Ελλάδα, και οι πελάτες της Nova θα έχουν VoLTE με την epic στη Κύπρο  

Πριν λίγες μέρες ήμουν στις ΗΠΑ και είχα VoLTE κανονικά με τη Nova και στους τρεις μεγάλους παρόχους.

 

Συνεπως, όλα αυτά που περιγράφεις είναι φυσιολογικά. Θα δεις λοιπόν VoLTE οταν η νόβα κάνει συμφωνία με κάποιον Κυπριακό πάροχο για VoLTE(όπως έκανε με παρόχους στην Ιταλία, την Ελβετία, τη Ρουμανία, το Ισραήλ, την ταιλανδη, την Αυστρία, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ κλπ…). 

Edited by panos.k2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, panos.k2 said:

Αν συμφωνήσει για παράδειγμα η Epic Κύπρου με τη Nova για VoLTE, οι πελάτες της epic θα έχουν VoLTE με τη Nova στην Ελλάδα, και οι πελάτες της Nova θα έχουν VoLTE με την epic στη Κύπρο

Δεν ισχύει αυτό πάντα. Οι συμφωνίες είναι σπάνια αμοιβαίες.

VoLTE η NOVA έχει κανονικά στην Κύπρο με Primetel.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, paanos said:

Δεν ισχύει αυτό πάντα. Οι συμφωνίες είναι σπάνια αμοιβαίες.

VoLTE η NOVA έχει κανονικά στην Κύπρο με Primetel.

Όντως; 
Γιατί και στο παρελθόν που είχαμε συζητήσει, λέγαμε πως είναι αμοιβαίες αυτές οι συμφωνίες. Και εγώ αυτό είχα παρατηρήσει γενικά  

Στο σάιτ δεν φαίνεται να ειναι διαθέσιμο VoLTE στην Κύπρο, εκτός αν δεν το Έχουν ενημερώσει. 

Edited by panos.k2
Link to comment
Share on other sites

Αμοιβαίες σε θέμα δικτύων ναι, όπως και στην τιμολόγηση, αλλά όχι στις υπηρεσίες. Και σε αυτό παίζει ρόλο πολύ οι υποδομές και των 2, ή αν χρησιμοποιείται κάποιος κόμβος.

Στο σάιτ δεν το έχει αλλά είχα κανονικά με PTL. Βέβαια μέτριο το δίκτυο. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, DEERHUNTER said:

καλησπέρα , τα data του tapnget it λειτουργουν στην ευρώπη?

Απ'ό,τι ξέρω τα δωράκια ισχύουν μόνον εντός Ελλάδας.

Link to comment
Share on other sites

Έβγαλε το Google play αναβάθμιση αλλά ΔΕΝ βλέπω αλλαγές, ΟΥΤΕ με αφήνει να ανεβάσω φωτογραφία προφίλ 🤔

 

ΔΕΝ δουλεύει ΟΥΤΕ free2go ΟΥΤΕ Q card

Screenshot_2025-10-09-18-25-00-380_co.trebbble.android.wind.q.jpg

Edited by damianos
Link to comment
Share on other sites

On 9/10/2025 at 6:13 ΜΜ, damianos said:

Έβγαλε το Google play αναβάθμιση αλλά ΔΕΝ βλέπω αλλαγές, ΟΥΤΕ με αφήνει να ανεβάσω φωτογραφία προφίλ 🤔

 

ΔΕΝ δουλεύει ΟΥΤΕ free2go ΟΥΤΕ Q card

Screenshot_2025-10-09-18-25-00-380_co.trebbble.android.wind.q.jpg

Αυτό το αντιμετωπίζω από την ημέρα που άλλαξα δίκτυο στο σταθερό. Από cosmote, πήγα σε nova 5g και δεν ανοίγει η εφαρμογή του f2go. Με δεδομένα, ανοίγει κανονικά 

Link to comment
Share on other sites

Λέτε την Τετάρτη να γίνει ξανά το θαύμα και να το δώσουν το flash offer... 🤯

IMG_20251012_155239.jpg

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, nininikos said:

Κάτσε πρώτα να αποφασίσει να έρθει😂

Μπορεί να έρχεται με τα πόδια και ξυπόλητος 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...