Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

485738863_Screenshot_2025-11-26-04-17-422.thumb.png.19233c0ad827f08a30f3b328b6f9f8b8.png

Τα MB ισχύουν για χρήση στην Ε.Ε. με πολιτικής ορθής χρήσης τα 3600MB.

Για ενεργοποίηση του πακέτου μέσω SMS, στείλε OFFER με δωρεάν SMS στο 12000.

Edited by Bas
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, Bas said:

485738863_Screenshot_2025-11-26-04-17-422.thumb.png.19233c0ad827f08a30f3b328b6f9f8b8.png

Τα MB ισχύουν για χρήση στην Ε.Ε. με πολιτικής ορθής χρήσης τα 3600MB.

Για ενεργοποίηση του πακέτου μέσω SMS, στείλε OFFER με δωρεάν SMS στο 12000.

Για 7 μέρες πρέπει να το δίνουν!

Link to comment
Share on other sites

εχει flash με 2,50 ευρω 4 σαββατοκυριακα, οτι πρεπει για μια μικρη παρατηση της ληξης 🙂

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

AΠO 1/1/2026 H OYKPANIA KAI H MOΛΔABIA ENTAΣΣONTAI ΣTH ZΩNH EE, OΠOY XPHΣIMOΠOIEIΣ TIΣ ENΣΩMATΩMENEΣ ΠAPOXEΣ TOY ΠPOΓPAMMATOΣ ΣOY, ΣAN NA EIΣAI ΣTHN EΛΛAΔA. EΠIΠΛEON ΔHMIOYPΓEITAI NEA ZΩNH WB (AΛBANIA, B. MAKEΔONIA, BOΣNIA-EPZEΓOBINH, KOΣOBO, MAYPOBOYNIO,ΣEPBIA). MAΘE ΠEPIΣΣOTEPA ΣTO https://nvgr.gr/PERIAGOGH010126

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα σε ΌΛΟΥΣ....

Xaiomi Redmi Note 10 Pro με Q Telecom αριθμό, δουλεύει σε κάποιον το WiFi calling???

11_mr_mci_230.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά στο 4μηνο κόβονται, πρακτικα στις περισσότερες περιπτώσεις έρχονται κανονικα, οταν είναι ανοιχτό το νούμερο.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, kmpatra said:

Θεωρητικά στο 4μηνο κόβονται, πρακτικα στις περισσότερες περιπτώσεις έρχονται κανονικα, οταν είναι ανοιχτό το νούμερο.

18-10 έληξε το υπόλοιπο 

Link to comment
Share on other sites

Απο 18-12 σίγουρα δεν θα χεις ειδοποίηση κλήσεων όταν είναι κλειστό. Για τα υπόλοιπα μηνύματα εγώ θα το άφηνα ανοιχτό εαν υπήρχε ανάγκη. Μένει μόνο να το δοκιμάσεις.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, kmpatra said:

Απο 18-12 σίγουρα δεν θα χεις ειδοποίηση κλήσεων όταν είναι κλειστό. Για τα υπόλοιπα μηνύματα εγώ θα το άφηνα ανοιχτό εαν υπήρχε ανάγκη. Μένει μόνο να το δοκιμάσεις.

Ανοιχτό το έχω 

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, damianos said:

Καλησπέρα σε ΌΛΟΥΣ....

Xaiomi Redmi Note 10 Pro με Q Telecom αριθμό, δουλεύει σε κάποιον το WiFi calling???

11_mr_mci_230.jpg

Προσπαθα να τους πεις να ξαναρυθμισουν τον IMS της NOVA όπως να σου κλείσουν το VOWIFI και να στο ξαναρυθμισουν λογικά θα δούλευει σε εμένα σε redmi 9 που είχα είχε φτιάξει το wifi calling και δεν είχα θέμα όπως οταν καλούσα έναν αριθμό μου έλεγε ότι δεν υπάρχει 

15 minutes ago, Dimitris_15 said:

Προσπαθα να τους πεις να ξαναρυθμισουν τον IMS της NOVA όπως να σου κλείσουν το VOWIFI και να στο ξαναρυθμισουν λογικά θα δούλευει σε εμένα σε redmi 9 που είχα είχε φτιάξει το wifi calling και δεν είχα θέμα όπως οταν καλούσα έναν αριθμό μου έλεγε ότι δεν υπάρχει 

Αμα θες μπορώ να σου στείλω τις ρυθμίσεις του IMS της nova μήπως σου φτιάξει δηλαδή το APN

Vodafone The only scam company you can trust 

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει flash offer με 3 ευρω για 30 μερες

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

Για θύμιστε μου σας παρακαλώ. Νούμερο Q Telecom που ΔΕΝ χρησιμοποιείται, πρέπει να είναι ανοικτό ή κλειστό για να πάρει τα 600+600mb??? 🤔

2f70403396fb4b07bef02c61.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι το είχα ατάιστο από τον ΙΟΥΛ και τον ΟΚΤ έφωσε τα 600+600, φέτος από τον ΙΟΥΛ και μέχρι τώρα τίποτε....

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, damianos said:

Για θύμιστε μου σας παρακαλώ. Νούμερο Q Telecom που ΔΕΝ χρησιμοποιείται, πρέπει να είναι ανοικτό ή κλειστό για να πάρει τα 600+600mb??? 

Βαλε τη σιμ σε ενα παλιό κινητό και αστο ανοικτο. Παντως σε 2ο νουμερο Q που φτάνει το 12μηνο, δεν μου έχει έρθει η προσφορά. Εχω ηδη 1 νούμερο που ξεκινησε το 600+600 πριν περιπου 1 χρονο.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, VIPdriver said:

Βαλε τη σιμ σε ενα παλιό κινητό και αστο ανοικτο. Παντως σε 2ο νουμερο Q που φτάνει το 12μηνο, δεν μου έχει έρθει η προσφορά. Εχω ηδη 1 νούμερο που ξεκινησε το 600+600 πριν περιπου 1 χρονο.

Done 😜

IMG_20251213_233743.jpg

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, makap said:

Πέρυσι το είχα ατάιστο από τον ΙΟΥΛ και τον ΟΚΤ έφωσε τα 600+600, φέτος από τον ΙΟΥΛ και μέχρι τώρα τίποτε....

Δεν έχει έλθει ούτε η προσφορά με τα 3€? Περίεργο.

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, damianos said:

Done 😜

IMG_20251213_233743.jpg

κάλο κυνήγι :)

εγω στησει και εγω τεσσερες παγιδες (2 ανοικτα + 2 κλειστα)

και περιμενω μπας και γινει τιποτα

 

ΥΓ Μήτσο ακους;;; πελατες.....

Edited by HEO

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, HEO said:

κάλο κυνήγι :)

εγω στησει και εγω τεσσερες παγιδες (2 ανοικτα + 2 κλειστα)

και περιμενω μπας και γινει τιποτα

Κάνε μερικές κλήσεις, αναπάντητες και μη, σε αυτά τα νούμερα, όποτε δεν βαριέσαι και στέλνε κανένα σμς. Αρκεί να φαίνονται ενεργά.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Konsta_ntina said:

Κάνε μερικές κλήσεις, αναπάντητες και μη, σε αυτά τα νούμερα, όποτε δεν βαριέσαι και στέλνε κανένα σμς. Αρκεί να φαίνονται ενεργά.

τα ανοικτα τα χρησημοποιω κανονικα, δεχονται κλησεις και μηνυματα

τα κλειστα τα ανοιγω καθε 15 μερες και τα ξανακλεινω, καμμια φορα τα καλω

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Konsta_ntina said:

Δεν έχει έλθει ούτε η προσφορά με τα 3€? Περίεργο.

Εμένα μου ήρθε 3ευρη προσφορά (αλλά δεν ψαρώνω) 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, VIPdriver said:

Εμένα μου ήρθε 3ευρη προσφορά (αλλά δεν ψαρώνω) 

Εγώ στο ένα που χρησιμοποιώ συχνά, την έβαλα. Για να δούμε μπορεί να γίνει δουλειά.

Edited by HEO

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, HEO said:

Εγώ στο ένα που χρησιμοποιώ συχνά, την έβαλα. Για να δούμε μπορεί να γίνει δουλειά.

Εγω φοβάμαι μην μηδενίσει η "αφαγία" και θέλουν ξανά πολλούς μήνες. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...