dasnowy Δημ. November 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2025 https://www.f2g.gr/gr/f2g/f2g-sim-paraggelia/ 8 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bas Δημ. November 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2025 (edited) Τα MB ισχύουν για χρήση στην Ε.Ε. με πολιτικής ορθής χρήσης τα 3600MB. Για ενεργοποίηση του πακέτου μέσω SMS, στείλε OFFER με δωρεάν SMS στο 12000. Edited November 26, 2025 by Bas 7 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chrischal1908 Δημ. November 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2025 10 ώρες πριν, Bas said: Τα MB ισχύουν για χρήση στην Ε.Ε. με πολιτικής ορθής χρήσης τα 3600MB. Για ενεργοποίηση του πακέτου μέσω SMS, στείλε OFFER με δωρεάν SMS στο 12000. Για 7 μέρες πρέπει να το δίνουν! 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. November 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2025 εχει flash με 2,50 ευρω 4 σαββατοκυριακα, οτι πρεπει για μια μικρη παρατηση της ληξης 🙂 7 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damianos Δημ. November 28, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2025 AΠO 1/1/2026 H OYKPANIA KAI H MOΛΔABIA ENTAΣΣONTAI ΣTH ZΩNH EE, OΠOY XPHΣIMOΠOIEIΣ TIΣ ENΣΩMATΩMENEΣ ΠAPOXEΣ TOY ΠPOΓPAMMATOΣ ΣOY, ΣAN NA EIΣAI ΣTHN EΛΛAΔA. EΠIΠΛEON ΔHMIOYPΓEITAI NEA ZΩNH WB (AΛBANIA, B. MAKEΔONIA, BOΣNIA-EPZEΓOBINH, KOΣOBO, MAYPOBOYNIO,ΣEPBIA). MAΘE ΠEPIΣΣOTEPA ΣTO https://nvgr.gr/PERIAGOGH010126 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damianos Δημ. December 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2025 Καλησπέρα σε ΌΛΟΥΣ.... Xaiomi Redmi Note 10 Pro με Q Telecom αριθμό, δουλεύει σε κάποιον το WiFi calling??? 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. December 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2025 Τον Οκτώβριο έληξε το δίμηνο και μηδενίστηκε το υπόλοιπο. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να δεχτώ sms ? 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2025 Θεωρητικά στο 4μηνο κόβονται, πρακτικα στις περισσότερες περιπτώσεις έρχονται κανονικα, οταν είναι ανοιχτό το νούμερο. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. December 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2025 9 minutes ago, kmpatra said: Θεωρητικά στο 4μηνο κόβονται, πρακτικα στις περισσότερες περιπτώσεις έρχονται κανονικα, οταν είναι ανοιχτό το νούμερο. 18-10 έληξε το υπόλοιπο 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2025 Απο 18-12 σίγουρα δεν θα χεις ειδοποίηση κλήσεων όταν είναι κλειστό. Για τα υπόλοιπα μηνύματα εγώ θα το άφηνα ανοιχτό εαν υπήρχε ανάγκη. Μένει μόνο να το δοκιμάσεις. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. December 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2025 13 minutes ago, kmpatra said: Απο 18-12 σίγουρα δεν θα χεις ειδοποίηση κλήσεων όταν είναι κλειστό. Για τα υπόλοιπα μηνύματα εγώ θα το άφηνα ανοιχτό εαν υπήρχε ανάγκη. Μένει μόνο να το δοκιμάσεις. Ανοιχτό το έχω 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. December 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2025 20 ώρες πριν, damianos said: Καλησπέρα σε ΌΛΟΥΣ.... Xaiomi Redmi Note 10 Pro με Q Telecom αριθμό, δουλεύει σε κάποιον το WiFi calling??? Προσπαθα να τους πεις να ξαναρυθμισουν τον IMS της NOVA όπως να σου κλείσουν το VOWIFI και να στο ξαναρυθμισουν λογικά θα δούλευει σε εμένα σε redmi 9 που είχα είχε φτιάξει το wifi calling και δεν είχα θέμα όπως οταν καλούσα έναν αριθμό μου έλεγε ότι δεν υπάρχει 15 minutes ago, Dimitris_15 said: Προσπαθα να τους πεις να ξαναρυθμισουν τον IMS της NOVA όπως να σου κλείσουν το VOWIFI και να στο ξαναρυθμισουν λογικά θα δούλευει σε εμένα σε redmi 9 που είχα είχε φτιάξει το wifi calling και δεν είχα θέμα όπως οταν καλούσα έναν αριθμό μου έλεγε ότι δεν υπάρχει Αμα θες μπορώ να σου στείλω τις ρυθμίσεις του IMS της nova μήπως σου φτιάξει δηλαδή το APN 1 3 Παράθεση Vodafone The only scam company you can trust Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. December 10, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2025 υπαρχει flash offer με 3 ευρω για 30 μερες 6 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damianos Δημ. December 13, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2025 Για θύμιστε μου σας παρακαλώ. Νούμερο Q Telecom που ΔΕΝ χρησιμοποιείται, πρέπει να είναι ανοικτό ή κλειστό για να πάρει τα 600+600mb??? 🤔 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Konsta_ntina Δημ. December 13, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2025 Άμα είναι κλειστό στο συρτάρι, τι νόημα έχει να πάρει δώρο? 2 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. December 13, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2025 Πέρυσι το είχα ατάιστο από τον ΙΟΥΛ και τον ΟΚΤ έφωσε τα 600+600, φέτος από τον ΙΟΥΛ και μέχρι τώρα τίποτε.... 1 3 Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. December 13, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2025 31 minutes ago, damianos said: Για θύμιστε μου σας παρακαλώ. Νούμερο Q Telecom που ΔΕΝ χρησιμοποιείται, πρέπει να είναι ανοικτό ή κλειστό για να πάρει τα 600+600mb??? Βαλε τη σιμ σε ενα παλιό κινητό και αστο ανοικτο. Παντως σε 2ο νουμερο Q που φτάνει το 12μηνο, δεν μου έχει έρθει η προσφορά. Εχω ηδη 1 νούμερο που ξεκινησε το 600+600 πριν περιπου 1 χρονο. 1 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damianos Δημ. December 13, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2025 15 minutes ago, VIPdriver said: Βαλε τη σιμ σε ενα παλιό κινητό και αστο ανοικτο. Παντως σε 2ο νουμερο Q που φτάνει το 12μηνο, δεν μου έχει έρθει η προσφορά. Εχω ηδη 1 νούμερο που ξεκινησε το 600+600 πριν περιπου 1 χρονο. Done 😜 5 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Konsta_ntina Δημ. December 14, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2025 11 ώρες πριν, makap said: Πέρυσι το είχα ατάιστο από τον ΙΟΥΛ και τον ΟΚΤ έφωσε τα 600+600, φέτος από τον ΙΟΥΛ και μέχρι τώρα τίποτε.... Δεν έχει έλθει ούτε η προσφορά με τα 3€? Περίεργο. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. December 14, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2025 (edited) 11 ώρες πριν, damianos said: Done 😜 κάλο κυνήγι :) εγω στησει και εγω τεσσερες παγιδες (2 ανοικτα + 2 κλειστα) και περιμενω μπας και γινει τιποτα ΥΓ Μήτσο ακους;;; πελατες..... Edited December 14, 2025 by HEO 7 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Konsta_ntina Δημ. December 14, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2025 Just now, HEO said: κάλο κυνήγι :) εγω στησει και εγω τεσσερες παγιδες (2 ανοικτα + 2 κλειστα) και περιμενω μπας και γινει τιποτα Κάνε μερικές κλήσεις, αναπάντητες και μη, σε αυτά τα νούμερα, όποτε δεν βαριέσαι και στέλνε κανένα σμς. Αρκεί να φαίνονται ενεργά. 3 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. December 14, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2025 3 minutes ago, Konsta_ntina said: Κάνε μερικές κλήσεις, αναπάντητες και μη, σε αυτά τα νούμερα, όποτε δεν βαριέσαι και στέλνε κανένα σμς. Αρκεί να φαίνονται ενεργά. τα ανοικτα τα χρησημοποιω κανονικα, δεχονται κλησεις και μηνυματα τα κλειστα τα ανοιγω καθε 15 μερες και τα ξανακλεινω, καμμια φορα τα καλω 5 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. December 14, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2025 1 hour ago, Konsta_ntina said: Δεν έχει έλθει ούτε η προσφορά με τα 3€? Περίεργο. Εμένα μου ήρθε 3ευρη προσφορά (αλλά δεν ψαρώνω) 4 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. December 14, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2025 (edited) 2 ώρες πριν, VIPdriver said: Εμένα μου ήρθε 3ευρη προσφορά (αλλά δεν ψαρώνω) Εγώ στο ένα που χρησιμοποιώ συχνά, την έβαλα. Για να δούμε μπορεί να γίνει δουλειά. Edited December 14, 2025 by HEO 6 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. December 14, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2025 58 minutes ago, HEO said: Εγώ στο ένα που χρησιμοποιώ συχνά, την έβαλα. Για να δούμε μπορεί να γίνει δουλειά. Εγω φοβάμαι μην μηδενίσει η "αφαγία" και θέλουν ξανά πολλούς μήνες. 4 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.