Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

50 minutes ago, VIPdriver said:

Εαν ο νεος ιδιοκτητης της μαυρης δεν αλλάξει την νοοτροπία των καταστημάτων, δεν τους βλέπω καλά. Η υπομονή έχει εξαντληθεί...

Απο προσωπική παρατήρηση, τα τελευταία 20 χρόνια περίπου, όσους ιδιοκτήτες και γενικούς διευθυντές και αν άλλαξε, ίδια παρέμεινε στην ουσία. Μακάρι να αλλάξει κάποια στιγμή αυτό.

Link to comment
Share on other sites

On 18/7/2024 at 10:00 ΜΜ, snapp said:

Επανέρχομαι ! Προσπάθησε πριν λίγο να στείλει το sms ξανά και ενεργοποιήθηκε το μικρό πακέτο κανονικά! Είχε υπόλοιπο πάνω από 16€ στο κινητό. Οπότε λειτουργεί! Μιλάμε για το νέο F2G.

Πολύ καλή περίπτωση αυτό, για αυτούς που θέλουν λίγα

On 23/7/2024 at 11:00 ΜΜ, dimitroula10 said:

Πληρώνω για λίγα και για να μην χάσω τα υπόλοιπα τρώω ακριβά σουβλάκια με το ζόρι,

Γιατί επιμένεις ρε συ, ενώ σου έχουμε αποδείξει ότι δεν ισχύει αυτό που λες; Δεν το κατανόησες. Οκ δεκτό, αλλά δεν καταλαβαίνω και το μένος.

Link to comment
Share on other sites

23 ώρες πριν, ParafronGR said:

Αν ο αριθμός έχει λήξει, κάτα 99,9% δεν θα γίνει απολύτως τίποτα.

Έχω έναν αριθμό που θέλω να ξαναποκτήσω για συναισθηματικούς λόγους και μια περίοδο το 2020 το κυνηγούσα πάρα πολύ, αλλά όλοι (εξυπηρέτηση & καταστήματα) μου έλεγαν ότι δεν γίνεται τίποτα. 

Με αφορμή το μήνυμα του φίλου παραπάνω, είπα σήμερα να το ξανακοιτάξω. Στέλνω μήνυμα στο τσατ, μου επιβεβαιώνουν ότι ακόμα και σήμερα, μετά από σχεδόν 8 χρόνια, ο αριθμός παραμένει ανενεργός και ότι μπορώ να πάω σ'ένα κατάστημα NOVA να ζητήσω να τον αποκτήσω ξανά μέσω της ανακύκλωησς. Χωρίς να πάω σε κατάστημα, τους ξαναέστειλα μετά από λίγες ώρες και τους είπα ό,τι μου είχαν πει το 2020 στα καταστήματα WIND που έτρεχα τότε. Τότε ξαφνικά η υπάλληλος τα γύρισε και άρχισε τα "ο συγκεκριμένος αριθμός δεν γίνεται ανακύκλωση, δεν μπορείτε να τον ξαναποκτήσετε" κτλ κτλ. 

Οπότε, πιστεύω τσάμπα θα χάσει τον χρόνο του - και ειλικρινά, ακόμα και σήμερα, θα έψαχνα ακόμα και για κάποιον που δουλεύει "εσωτερικά" στη NOVA μήπως θα μπορούσε να με βοηθήσει, τόσο πολύ ήθελα και θέλω το συγκεκριμένο νούμερο. 

IMG_0260.png

IMG_0261.png

Είχα κάνει την ίδια ερώτηση μέσω τσατ πριν αρκετά χρόνια (πάνω από 6) για έναν παλιο αριθμό. Η ξεκουδουνη απάντηση που είχα λάβει (και ήταν ο λόγος που δε το συνέχισα) ήταν ο εξής: "Κάντε παραγγελία ενός νέου αριθμού online και μόλις τον παραλάβετε ζητήστε να περαστεί στη σιμ που παραλάβατε ο αριθμός που θέλετε".😂😂😂

Ήξερα οτι μπορεί να αλλάξεις σιμ στον ίδιο αριθμό, αλλά ότι μπορεί να γίνει αλλαξοκ@λια της ίδιας σιμ μεταξύ 2 αριθμών πρώτη φορά το άκουσα!!

Link to comment
Share on other sites

Παντελως ΑΔΥΝΑΤΟΝ. Αποδεχτειτε το πριν "η ελπιδα πεθανει τελευταια". 

Δεν εχει κανενα νοημα να απαριθμησω αναλυτικα τους λογους, καθως εαν καποιος δεν εχει μπει στον κοπο να αναρωτηθει απο μονος του το "γιατι", ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να τον πεισω.

De facto "ετσι" ειναι και θα ειναι, οπως ηταν.

Link to comment
Share on other sites

Απορώ πραγματικά πώς γίνεται η NOVA να έχει έστω 1 πελάτη με τέτοιους υπάλληλους στα καταστήματά της.

Μου στέλνουν σήμερα μήνυμα από το F2G μήνυμα σχετικά με τον αριθμό που είχα αναφέρει παραπάνω (μάλλον επειδή η τελευταια υπάλληλος μου έδωσε αριθμό υπόθεσης) ότι πρέπει να πάω σε κάποιο κατάστημα NOVA για να ζητήσω το νούμερο και ισχύει ό,τι μου πουν στο κατάστημα - αυτοί, σαν εξυπηρέτηση, δεν μπορουν να κάνουν τίποτα.

Παίρνω λοιπόν τηλ στο κατάστημα της Σταδίου, τους εξηγώ πώς και γιατί και μου λέει ο υπάλληλος ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο με αίτηση στα κεντρικά, να τραβήξουν σαν κατάστημα τον αριθμό αν και εφ'όσον είναι διάθεσιμος, αλλά ΜΟΝΟ σε περίπτωση που γίνει απευθείας συμβόλαιο εστω και στο βασικό με τα 15€. Και θα μου πει κάποιος, "που είναι το πρόβλημα σ'αυτό?" 

Το πρόβλημα είναι ότι ο υπάλληλος - πάντα μέσω τηλ - μου ζήτησε το ΑΦΜ και το ονοματεπωνυμο μου για να "κάνει έλεγχο" και τυχαία άκουσα να λέει , "για να γίνει συμβόλαιο" και του λέω "συγγνώμη, πήρα απλά να ρωτήσω τη διαδικασία, δεν με ενδιαφέρει να κάνω κάποιο συμβόλαιο". Τότε άλλαξε ύφος λέγοντάς μου, "και τότε τι θέλετε? Αν ξεκινήσω τη διαδικασία και πάρουμε το ΟΚ, τότε δεν μπορεί να μην γίνει το συμβόλαιο" . 

Τριτοκοσμικές καταστασεις

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, ParafronGR said:

Απορώ πραγματικά πώς γίνεται η NOVA να έχει έστω 1 πελάτη με τέτοιους υπάλληλους στα καταστήματά της.

Μου στέλνουν σήμερα μήνυμα από το F2G μήνυμα σχετικά με τον αριθμό που είχα αναφέρει παραπάνω (μάλλον επειδή η τελευταια υπάλληλος μου έδωσε αριθμό υπόθεσης) ότι πρέπει να πάω σε κάποιο κατάστημα NOVA για να ζητήσω το νούμερο και ισχύει ό,τι μου πουν στο κατάστημα - αυτοί, σαν εξυπηρέτηση, δεν μπορουν να κάνουν τίποτα.

Παίρνω λοιπόν τηλ στο κατάστημα της Σταδίου, τους εξηγώ πώς και γιατί και μου λέει ο υπάλληλος ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο με αίτηση στα κεντρικά, να τραβήξουν σαν κατάστημα τον αριθμό αν και εφ'όσον είναι διάθεσιμος, αλλά ΜΟΝΟ σε περίπτωση που γίνει απευθείας συμβόλαιο εστω και στο βασικό με τα 15€. Και θα μου πει κάποιος, "που είναι το πρόβλημα σ'αυτό?" 

Το πρόβλημα είναι ότι ο υπάλληλος - πάντα μέσω τηλ - μου ζήτησε το ΑΦΜ και το ονοματεπωνυμο μου για να "κάνει έλεγχο" και τυχαία άκουσα να λέει , "για να γίνει συμβόλαιο" και του λέω "συγγνώμη, πήρα απλά να ρωτήσω τη διαδικασία, δεν με ενδιαφέρει να κάνω κάποιο συμβόλαιο". Τότε άλλαξε ύφος λέγοντάς μου, "και τότε τι θέλετε? Αν ξεκινήσω τη διαδικασία και πάρουμε το ΟΚ, τότε δεν μπορεί να μην γίνει το συμβόλαιο" . 

Τριτοκοσμικές καταστασεις

Ίσως με συμβόλαιο να έδιναν σε κάποιον το νούμερο που ήθελε.
Είπαμε πρέπει να έχει να κερδίσει κατι η εταιρεία για να μπει στον κόπο.
Χ2 η δυσκολία ότι θες αυτό να το κάνεις στην Nova 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, opmgls said:

Ίσως με συμβόλαιο να έδιναν σε κάποιον το νούμερο που ήθελε.
Είπαμε πρέπει να έχει να κερδίσει κατι η εταιρεία για να μπει στον κόπο.
Χ2 η δυσκολία ότι θες αυτό να το κάνεις στην Nova 

Δεν αντιλέγω στο να κερδίσει και η εταιρεία κάτι - ακόμα και μέσω συμβολαίου είναι μία λύση και ίσως το επιχειρήσω στο μέλλον.

Το πρόβλημα είναι όταν ο άλλος πάει με φουστιές να σου κάνει συμβόλαιο χωρίς εσύ να το θες. Δλδ θα έκανε αίτημα, θα του έδιναν το οκ από τη NOVA και με το έτσι θέλω θα άρχιζα να πληρώνω 15€/μήνα? 

Ακόμα και στη VF που έκανα το CU συμβόλαιο τηλεφωνικά, μου έστειλαν το συμβόλαιο σε PDF και έπρεπε να το υπογράψω και να τους στείλω πίσω ενώ είχαν όλα τα στοιχεία μου. 

Απαράδεκτες πρακτικές το λιγότερο

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, ParafronGR said:

Απορώ πραγματικά πώς γίνεται η NOVA να έχει έστω 1 πελάτη με τέτοιους υπάλληλους στα καταστήματά της.

Μου στέλνουν σήμερα μήνυμα από το F2G μήνυμα σχετικά με τον αριθμό που είχα αναφέρει παραπάνω (μάλλον επειδή η τελευταια υπάλληλος μου έδωσε αριθμό υπόθεσης) ότι πρέπει να πάω σε κάποιο κατάστημα NOVA για να ζητήσω το νούμερο και ισχύει ό,τι μου πουν στο κατάστημα - αυτοί, σαν εξυπηρέτηση, δεν μπορουν να κάνουν τίποτα.

Παίρνω λοιπόν τηλ στο κατάστημα της Σταδίου, τους εξηγώ πώς και γιατί και μου λέει ο υπάλληλος ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο με αίτηση στα κεντρικά, να τραβήξουν σαν κατάστημα τον αριθμό αν και εφ'όσον είναι διάθεσιμος, αλλά ΜΟΝΟ σε περίπτωση που γίνει απευθείας συμβόλαιο εστω και στο βασικό με τα 15€. Και θα μου πει κάποιος, "που είναι το πρόβλημα σ'αυτό?" 

Το πρόβλημα είναι ότι ο υπάλληλος - πάντα μέσω τηλ - μου ζήτησε το ΑΦΜ και το ονοματεπωνυμο μου για να "κάνει έλεγχο" και τυχαία άκουσα να λέει , "για να γίνει συμβόλαιο" και του λέω "συγγνώμη, πήρα απλά να ρωτήσω τη διαδικασία, δεν με ενδιαφέρει να κάνω κάποιο συμβόλαιο". Τότε άλλαξε ύφος λέγοντάς μου, "και τότε τι θέλετε? Αν ξεκινήσω τη διαδικασία και πάρουμε το ΟΚ, τότε δεν μπορεί να μην γίνει το συμβόλαιο" . 

Τριτοκοσμικές καταστασεις

Μικρή εταιρεία σε κάτι τέτοια. Προωθητικές ενέργειες που δελεάζουν και μετά τις τροποποιεί/καταργεί,συνεχής υποβάθμιση της καρτοκινητής της,εξυπηρέτηση από τα γνωστά γερμανικά σούπερ μάρκετ(που αδικούνται να μπαίνει η επωνυμία τους στην συγκεκριμένη περίπτωση)και απαγορευτικές χρεώσεις για περιαγωγή εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δεν έχει ταυτότητα η εταιρεία αυτή. Θέλει prime δίκτυο με budget υπηρεσίες προς τον πελάτη 

Link to comment
Share on other sites

Παλιότερα, δε θυμάμαι καλά, είχαμε γράψει ότι κάποιος είχε  κανει φορητότητα στην q ή στην νόβα, και έβαζε το νούμερο που ήθελε. Αν το θυμάστε αυτό…

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, ParafronGR said:

Δεν αντιλέγω στο να κερδίσει και η εταιρεία κάτι - ακόμα και μέσω συμβολαίου είναι μία λύση και ίσως το επιχειρήσω στο μέλλον.

Το πρόβλημα είναι όταν ο άλλος πάει με φουστιές να σου κάνει συμβόλαιο χωρίς εσύ να το θες. Δλδ θα έκανε αίτημα, θα του έδιναν το οκ από τη NOVA και με το έτσι θέλω θα άρχιζα να πληρώνω 15€/μήνα? 

Ακόμα και στη VF που έκανα το CU συμβόλαιο τηλεφωνικά, μου έστειλαν το συμβόλαιο σε PDF και έπρεπε να το υπογράψω και να τους στείλω πίσω ενώ είχαν όλα τα στοιχεία μου. 

Απαράδεκτες πρακτικές το λιγότερο

Καθόλου απίθανο να σου έκανε συμβόλαιο σε άλλο νούμερο και μετά να σου έλεγε "θα δουμε εαν ειναι διαθεσιμο το νουμερο που θέλετε να το αλλάξουμε"...

Εγω στη θεση σου θα πήγαινα απο το καταστημα και θα του ελεγα οτι θελω να δω ότι το συμβολαιο θα γραφει το νουμερο που θελω.

RIP Cashback...1485709620_Screenshot_20241105_MyVodafone.thumb.jpg.b2cbc5c521f81c29c403b7ca2f7b0b43.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλημερααααααα 

Πάει σε ένα κατάστημα. Ζητάει το νούμερο για σύνδεση... 

Κάνουν αίτημα εσωτερικό.

Εάν ΔΕΝ είναι διαθέσιμο μπορούν να καταχωρίσουν κάτι παρόμοιο...ή και ποίο εύκολο...

Προχωράς σε συμβόλαιο 

Ενεργοποίηση 😉

🥲

Edited by damianos
Link to comment
Share on other sites

On 6/8/2024 at 11:53 ΜΜ, aektzhs 1 said:

Μικρή εταιρεία σε κάτι τέτοια. Προωθητικές ενέργειες που δελεάζουν και μετά τις τροποποιεί/καταργεί,συνεχής υποβάθμιση της καρτοκινητής της,εξυπηρέτηση από τα γνωστά γερμανικά σούπερ μάρκετ(που αδικούνται να μπαίνει η επωνυμία τους στην συγκεκριμένη περίπτωση)και απαγορευτικές χρεώσεις για περιαγωγή εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δεν έχει ταυτότητα η εταιρεία αυτή. Θέλει prime δίκτυο με budget υπηρεσίες προς τον πελάτη 

Γνωστα colpa ("πως" δλδ, ο διαφορικος στα μαθηματικα) για οποιον εχει εμπειρια.

Εξηγησιμα ("γιατι" δλδ, ο ολοκληρωτικος στα μαθηματικα),  για οποιον μπει στον κοπο να βαλει τη ΛΟΓΙΚΗ να δουλεψει (ουτε <5% των πελατων της μαυρης, ιδιοι κι ομοιοι στην κουτοπονηρια οπως στη χωρα που εκ-παιδευτηκαν "ετσι").

Βιωσιμα/πιανουν αφου ειναι τα αρμοζοντα στο target group της, αναζητητες φθηνιας που ΤΕΛΙΚΑ τους κοστιζουν πολυ παραπανω και απο την "σοβαρη" εταιρια (κοστος οχι μονο σε χρημα).

Ξερουν πολυ καλα οι "Βαλκανιοι" CEO "που" τα καμνουν........

Edited by alteisei
Link to comment
Share on other sites

Οι παροχές του νέου Buy More με τα 1000' και τα 15GB, ισχύουν για περιαγωγή στην Ε.Ε. ?

Ρώτησα και στο 13800 αλλά ως γνωστόν, δεν τους έχω και πολύ εμπιστοσύνη.....

Στο στόμα του σκύλου....

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, kokalo said:

Οι παροχές του νέου Buy More με τα 1000' και τα 15GB, ισχύουν για περιαγωγή στην Ε.Ε. ?

Ρώτησα και στο 13800 αλλά ως γνωστόν, δεν τους έχω και πολύ εμπιστοσύνη.....

Συνήθως τα διαφόρων ειδών bonus δεν ισχύουν.

Μόνο αν πληρώσεις.

Και ισχύει για όλες τις εταιρείες όχι μόνο για τη Nova.

Edited by Teiresias_
Link to comment
Share on other sites

Τα 1000' είναι για ευρωπαϊκή Ένωση και τα MB μόνο για Ελλάδα.🙃

 

Τριπλό τσεκαρισμενο 😉

Screenshot_2024-08-07-19-07-04-401_com.android.mms.jpg

Edited by damianos
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, opmgls said:

Θυμηστε μου, η 8ευρη ανανέωση στο νέο f2g γίνεται και από την εφαρμογή ή μόνο σε κατάστημα;

Κατάστημα. Μόνο η Q κάνει στο countdown από εφαρμογή 8€ ανανέωση.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, opmgls said:

Θυμηστε μου, η 8ευρη ανανέωση στο νέο f2g γίνεται και από την εφαρμογή ή μόνο σε κατάστημα;

Μπορείς να ανανεώσεις το υπόλοιπό σου στα καταστήματα NOVA με ακέραιες αξίες από 8€ έως και τα 50€ (13€ ή 16€) αρκεί να:

1.Έχει συμπληρωθεί ένας μήνας από την εγγραφή σου στο FREE2GO Account.

2.Έχεις ενεργοποιήσει περισσότερα από 1 πακέτα ή παροχές.

3.Έχεις πραγματοποιήσει περισσότερα από 1 online ανανεώσεις.

Edited by damianos
Link to comment
Share on other sites

Τελικά ανανεώσαμε στο άλλο κατάστημα της Κέρκυρας, με 9€ μας είπαν ότι το σύστημα τους έδινε και επιλογή για 8€. Ενεργοποιήθηκε το 250gb με τα 1000 λεπτά ομιλίας με την αποστολή του μηνύματος UD αλλά ήθελε καμία ώρα να μας αφήσει, στην αρχή δεν το δεχόταν το UD. Η απάντηση από την εξυπηρέτηση πελατών σχετικά με την ελάχιστη χρέωση από 13€ που μας ζητούσαν από το άλλο κατάστημα στο free2go έρχεται ακόμα. 

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, VIPdriver said:

Εμένα έχει περάσει ηδη 1 μηνας απο τη ληξη του πακετου των 7ε και δεν μου εχει ερθει τίποτα. 

Το ίδιο και σε εμένα. Υποψιάζομαι μήπως εχει καταργηθεί .

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Fns1 said:

Σεμένα υπάρχει ακόμα και λήγει 12/8 

Εσύ μάλλον είσαι από τους τυχερούς.😉 Το καλό είναι ότι υπάρχει ακόμα.

 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

Και σε εμένα υπάρχει ακόμα..

Μόνο να χάσει έχει αν το καταργήσει.. όσοι ενεργοποιούν τη συγκεκριμένη προσφορά (εκτός από τη Δημητρούλα) είναι παρατημένα νούμερα.

Απλώς δεν θα ξαναδώσουν λεφτά στη δικτυάρα..

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Fns1 said:

Σεμένα υπάρχει ακόμα και λήγει 12/8 

Και σε εμάς που ανανεώσαμε χθες λήγει 12/8. Υπάρχει το δωράκι κανονικά. 

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...