Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λοιπόν, είδα δυο καρτοκινητά iPhone το ένα νόβα το άλλο κοσμοτε. Στις ρυθμίσεις / κινητό δίκτυο, η κοσμοτε έχει μια επιπλέον επιλογή που γράφει , κινητό δίκτυο δεδομένων. 
Εκεί στην κοσμοτε μπορείς να κανείς τροποποιήσεις. 

IMG_5511.jpeg

IMG_5512.png

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, επίτηδες δεν το φτιάχνουν. Γι'αυτό και από μένα Χ. Ραντεβου τον Σεπτέμβριο, εάν δώσει το απεριόριστο με 7ε (και παλι θα το σκεφτώ). Ο ανταγωνισμός δίνει 100gb και απεριόριστα data και η Νοβα δίνει 50, αυτό και μόνο λέει πολλά. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hercoulis said:

Μπαίνουν σε gprs. Άρα είναι θέμα κινητού. Για να βρεθεί κάποια λύση ρωτάω. Φταίνε κ αυτοί βέβαια που δεν βάζουν διακόπτη διακοπής. 

Τα κινητά αυτά δεν έχουν λειτουργίες που να συνδέονται αυτόματα στο ίντερνετ. Στα smartphones ακόμη και το sms λειτουργεί μέσω rcs.

Το ότι είναι θέμα κινητού έχει ξεκαθαριστεί από τη στιγμή που στον έναν τραβάει ακόμη και με πειραγμένο apn και στον άλλον όχι. Απλώς δεν ξέρεις από πού θα σου έρθει.

Από τη στιγμή που οι αρμόδιοι (ΕΕΤΤ, Συνήγορος) το θεωρούν οκ, δε μπορούμε να κάνουμε κάτι. Μόνο πρόληψη.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, gpapas640 said:

Τα κινητά αυτά δεν έχουν λειτουργίες που να συνδέονται αυτόματα στο ίντερνετ. Στα smartphones ακόμη και το sms λειτουργεί μέσω rcs.

Το ότι είναι θέμα κινητού έχει ξεκαθαριστεί από τη στιγμή που στον έναν τραβάει ακόμη και με πειραγμένο apn και στον άλλον όχι. Απλώς δεν ξέρεις από πού θα σου έρθει.

Από τη στιγμή που οι αρμόδιοι (ΕΕΤΤ, Συνήγορος) το θεωρούν οκ, δε μπορούμε να κάνουμε κάτι. Μόνο πρόληψη.

Τα rcs είναι εντελώς άσχετα.

Σε ένα Xiaomi με χρέωνε όποτε έχανε σήμα η κάρτα της wind και μετά συνδεόταν πάλι στο δίκτυο, ακόμα και όταν ήμουν σε roaming σε τρίτη χώρα με τα δεδομένα υπό roaming κλειστά και με ίντερνετ από wifi ή δεύτερη κάρτα που είχε σήμα.

Υποθέτω ότι το τηλέφωνο άνοιγε προσωρινά σύνδεση δεδομένων χωρίς κίνηση (λόγω του διακόπτη) και η wind μέτραγε τα bytes της επικοινωνίας για τη σύνδεση σαν κίνηση δεδομένων.

Αφού έκοψε το roaming δεδομένων χωρίς πακέτο στις τρίτες χώρες σταμάτησε να χρεώνει (ήταν μόλις 1 λεπτό του ευρώ, η ελάχιστη χρέωση του 1kb) αλλά έστελνε μήνυμα να αγοράσεις πακέτο.

Αυτό μόνο η wind το έκανε, είχα πολλές εταιρίες εξωτερικού στο ίδιο τηλέφωνο και καμία ποτέ δεν φαινόταν να χρεώνει ή να αντιλαμβάνεται απόπειρα σύνδεσης με κλειστά δεδομένα.

Κατά μία αναλογία, όπως το καταλαβαίνω από την εξωτερική συμπεριφορά, είναι σαν να σε χρεώνει μια εταιρεία σταθερής γιατί σήκωσες το τηλ και άκουσες το σήμα κλήσης χωρίς να καλέσεις κάποιον λέγοντάς σου εμείς είδαμε χρήση της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, spiliot said:

Τα rcs είναι εντελώς άσχετα.

"Όταν χρησιμοποιείτε τις συζητήσεις RCS, τα μηνύματά σας αποστέλλονται με το Πρωτόκολλο Rich Communication Services (RCS) μέσω Wi-Fi και δεδομένων κινητής τηλεφωνίας"

Πηγή

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, gpapas640 said:

"Όταν χρησιμοποιείτε τις συζητήσεις RCS, τα μηνύματά σας αποστέλλονται με το Πρωτόκολλο Rich Communication Services (RCS) μέσω Wi-Fi και δεδομένων κινητής τηλεφωνίας"

Πηγή

Το ίδιο και όταν χρησιμοποιείς το messenger, το viber, το πρόγραμμα περιήγησης κλπ. Την επικοινωνία rcs την κάνει μία εφαρμογή του κινητού, τα μηνύματα της google, με τον ίδιο τρόπο όπως οι άλλες. Δεν είναι όπως το SMS που είναι ειδικό πρωτόκολλο κινητής. Αν ο διακόπτης δεδομένων είναι κλειστός δεν βγαίνουν δεδομένα και δεν είναι αυτός ο λόγος που γίνονται χρεώσεις.

Εκεί πάει ότι το rcs είναι εντελώς άσχετο. Εγώ ας πούμε δεν το έχω ενεργοποιήσει ποτέ (δεν έχω καν την εφαρμογή της google) και πάλι χρεωνόμουν.

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, spiliot said:

Το ίδιο και όταν χρησιμοποιείς το messenger, το viber, το πρόγραμμα περιήγησης κλπ. Την επικοινωνία rcs την κάνει μία εφαρμογή του κινητού, τα μηνύματα της google, με τον ίδιο τρόπο όπως οι άλλες. Δεν είναι όπως το SMS που είναι ειδικό πρωτόκολλο κινητής. Αν ο διακόπτης δεδομένων είναι κλειστός δεν βγαίνουν δεδομένα και δεν είναι αυτός ο λόγος που γίνονται χρεώσεις.

Εκεί πάει ότι το rcs είναι εντελώς άσχετο. Εγώ ας πούμε δεν το έχω ενεργοποιήσει ποτέ (δεν έχω καν την εφαρμογή της google) και πάλι χρεωνόμουν.

Η αναφορά έγινε ως απάντηση στο φίλο που ανέφερε ότι τα παλιά κινητά έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ μέσω GPRS, θέλοντας να επισημάνω ότι τα smartphone χρησιμοποιούν ίντερνετ σχεδόν για τα πάντα.

Το τι τραβάει και τι όχι κανείς δε μπορεί να το πει με σιγουριά, ούτε η ίδια η Νόβα. Αν τους ρωτήσεις, το μόνο που θα σου προτείνουν είναι να σου στείλουν αναλυτική κατάσταση κινήσεων ίντερνετ στη γραμμή σου.

Ο μόνος τρόπος να σταματήσει μια και καλή είναι να βάλουν κόφτη όπως οι άλλες 2 εταιρείες, και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με μαζικές καταγγελίες, όπως ακριβώς είχε γίνει όταν είχαν αρχίσει να χρεώνουν αβερτα τα 5ψηφια.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό υπάρχει από χρόνια. Οι συντριπτικά περισσότεροι δεν έχουν πρόβλημα γιατί, είτε πληρώνουν χωρίς να το ξέρουν, είτε γιατί τους εξυπηρετεί.

Όσοι δεν θέλουν να πληρώνουν έχουν αναφερθεί τρόποι αποφυγής.

Όσοι έχουν εφαρμόσει τα κόλπα και παρόλα αυτά χρεώνονται, τότε η φεύγουν ή φροντίζουν να έχουν πάντα πακέτο.

Κάθε συζήτηση περί ηθικών αξιών ή περί δικαίου αίσθημα δεν έχουν θέση σε ένα τεχνικό φόρουμ, γιατί απλώς δεν δίνει λύσεις. Αν βέβαια είμαστε τεχνικό φόρουμ.

Edited by dimitroula10
Link to comment
Share on other sites

Άποψη μου 1
Tο φορουμ αυτό είναι για βόηθεια μεταξύ καταναλωτών. Αυτή η βοήθεια έχει και τεχνικές συμβουλές αλλά όχι μόνο. Ότι ανακοινώνονται τα νέα πακέτα ή πως βρίσκουμαι τρόπους να χρεωνόμαστε λιγότερο (πχ στο liquid) δεν είναι τεχνικό θέμα. Αλλαγή apn μπορεί και να είναι, γιατί πας στις ρυθμίσεις και χρείαζεται και να διμιουργήσεις ένα fake apn που θα το διαλέγεις για να είσαι σίγουρος. Εμένα με αυτό τον τρόπo πότε δεν με χρέωσε όσο ήμουν Q (με κινητά xiaomi και motorola).

Άποψη μου 2
Η συζήτηση περί ηθικών αξιών και περί του κοινού δικαίου αισθήματος έχουν θέση σε κάθε συζήτηση μεταξύ homo sapiens. Αυτό ακριβώς χρειαζόμαστε για να εξελίχθουμε. Με αυστηρά κριτίρια, εντός των forums, τέτοιες αναφορές είναι off topic στα περισσότερα νήματα.

Εννοείται πως πολλοί δεν θα  συμφωνήσουν με τις παραπάνω απόψεις αλλά καλό είναι να παρουσιάζουμε τα ζητήματα από διαφορετικες σκοπιές. Δυστυχώς ή ευτυχώς από την φύση μας οι άνθρωποι δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε μια και μόνο καθολική άποψη/λύση. Οι νόμοι είναι μια τέτοια προσπάθεια και για αυτό είναι τόσο περίπλοκοι με πολλές διατάξεις και τα σύναφή.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, opmgls said:

Άποψη μου 2
Η συζήτηση περί ηθικών αξιών και περί του κοινού δικαίου αισθήματος έχουν θέση σε κάθε συζήτηση μεταξύ homo sapiens. Αυτό ακριβώς χρειαζόμαστε για να εξελίχθουμε. Με αυστηρά κριτίρια, εντός των forums, τέτοιες αναφορές είναι off topic στα περισσότερα νήματα.

Η τεχνική λύση είναι αντικειμενική και εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται η ορθότητα.

Η ηθική ή άλλες απόψεις είναι υποκειμενικές και δεν υφίστανται στην διαδικασία της απόδειξης. Μπορείς να λες ότι θέλεις αλλά δεν προσφέρεις λύση.

Δηλαδή αν λες τα λαμόγια στο καρτέλ μπλα μπλα, δεν βοηθάει κανένα ούτε εσένα που χάνεις την ώρα σου.

Για γενικές συζητήσεις υπάρχουν πολλοί τρόποι και νήματα. Δεν γίνεται παντού να επικρατούν οι απόψεις καθενός για τα πάντα. Αλλιώς το "ότι του λαλεί του λωλοστεφανή" δεν προσφέρει καμμία βελτίωση της κοινωνίας.

Το αντίθετο μάλιστα, αυτός ο καταιγισμός δεδομένων, όχι πληροφοριών, προκαλούν το μπλοκάρισμα του μυαλού όπως μια DDos επίθεση μπλοκάρει έναν σέρβερ. Αυτό το χάος, δηλαδή συζητήσεις ανάμικτες χωρίς πλαίσιο, είναι αρνητικό στην μετάδοση γνώσης.

https://youtu.be/nSnaes4k3Eo

Edited by dimitroula10
Link to comment
Share on other sites

Μου έχει τύχει άπειρες φορές να έχω το κινητό σε λειτουργία πτήσης και να γίνεται update στην εφαρμογή του καιρού.

Τις πρώτες φορές μάλιστα που το είχα διαπιστώσει, νόμιζα ότι δεν πιστεύω στα μάτια μου.

Και όμως γίνεται συχνότατα.

Μιλάω πάντοτε για xiaomi κινητά.

Άρα κίνηση δεδομένων υπάρχει ακόμη και με κλειστά θεωρητικά τα δεδομένα, αυτή είναι η εμπειρία μου.

Η dimitroula10 έχει δίκιο.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, p_k said:

Μου έχει τύχει άπειρες φορές να έχω το κινητό σε λειτουργία πτήσης και να γίνεται update στην εφαρμογή του καιρού.

Τις πρώτες φορές μάλιστα που το είχα διαπιστώσει, νόμιζα ότι δεν πιστεύω στα μάτια μου.

Και όμως γίνεται συχνότατα.

Μιλάω πάντοτε για xiaomi κινητά.

Άρα κίνηση δεδομένων υπάρχει ακόμη και με κλειστά θεωρητικά τα δεδομένα, αυτή είναι η εμπειρία μου.

Η dimitroula10 έχει δίκιο.

Και γιατί δεν το έχεις αναφέρει ξανά για τη μία από τις άπειρες φορές; Έκπληξη το κρατούσες;

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι ο λόγος πρέπει να εκφράζεται ελεύθερα και μέσα στα επιτρεπόμενα του φόρουμ πλαίσια. & ο αντικειμενικός και ο υποκειμενικός, ή συναισθηματικός, βοηθά για την κατανόηση της αλήθειας. Δηλαδή, κάποιοι άνθρωποι χρειάζονται το "συναίσθημα", για την εκφορά του λόγου τους.

Στο θέμα μας, θα μπορούσαμε να κάνουμε μία μαζική αναφορά, ή, ακόμη πιο εύκολη θα ήταν η ανάδειξη του προβλήματος σε κάποια ηλεκτρονική εφημερίδα ώστε να δημοσιευτεί?

5 ώρες πριν, dimitroula10 said:

Αυτό υπάρχει από χρόνια. Οι συντριπτικά περισσότεροι δεν έχουν πρόβλημα γιατί, είτε πληρώνουν χωρίς να το ξέρουν, είτε γιατί τους εξυπηρετεί.

Όσοι δεν θέλουν να πληρώνουν έχουν αναφερθεί τρόποι αποφυγής.

Όσοι έχουν εφαρμόσει τα κόλπα και παρόλα αυτά χρεώνονται, τότε η φεύγουν ή φροντίζουν να έχουν πάντα πακέτο.

Κάθε συζήτηση περί ηθικών αξιών ή περί δικαίου αίσθημα δεν έχουν θέση σε ένα τεχνικό φόρουμ, γιατί απλώς δεν δίνει λύσεις. Αν βέβαια είμαστε τεχνικό φόρουμ.

Από προσωπική εμπειρία ο πατέρας μου που δεν καταλαβαίνει και πολλά, το ανακάλυψε μόνος του και πήγε 2/3 φορές στο κατάστημα για να του το κόψουν οριστικά το ίντερνετ. Έχει χρόνια που έχει wifi μόνο. Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι, αλλά και κάποιοι που το έχουν αποδεχτεί. 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, dimitroula10 said:

Η τεχνική λύση είναι αντικειμενική και εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται η ορθότητα.

Η ηθική ή άλλες απόψεις είναι υποκειμενικές και δεν υφίστανται στην διαδικασία της απόδειξης. Μπορείς να λες ότι θέλεις αλλά δεν προσφέρεις λύση.

Δηλαδή αν λες τα λαμόγια στο καρτέλ μπλα μπλα, δεν βοηθάει κανένα ούτε εσένα που χάνεις την ώρα σου.

Το αντίθετο μάλιστα, αυτός ο καταιγισμός δεδομένων, όχι πληροφοριών, προκαλούν το μπλοκάρισμα του μυαλού όπως μια DDos επίθεση μπλοκάρει έναν σέρβερ. Αυτό το χάος, δηλαδή συζητήσεις ανάμικτες χωρίς πλαίσιο, είναι αρνητικό στην μετάδοση γνώσης.

Εδώ έχεις ένα φάουλ.

Ναι, μπορεί η γκρίνια και το κράξιμο να μην προσφέρουν κάτι απτό. ΑΛΛΑ:

1. Είναι βέβαιο ότι κάποιοι των εταιριών παρακολουθούν και φόρουμ. Άρα καλό είναι να κόβουν αντιδράσεις.

2. Έχει μεγάλη διαφορά αν βλέπεις ότι πράγματα που σκέφτεσαι εσύ τα σκέφτονται και οι άλλοι, αν την οργή που νιώθεις όταν (νομίζουν ότι) σε πιάνουν κορόιδο, τα νιώθουν και άλλοι. Αν εγώ τα έχω πάρει και όλοι είναι chill, μάλλον κάτι δεν πάει καλά με μένα, θα σκεφτω. Αντιστοίχως, αν εγώ κάνω μια καταγγελία και δικαιωθώ ή κάνω μια διαδικασία και περάσω από 40 κύματα μέχρι να βρω το σωστό τρόπο και αυτά τα πω σε σένα και στον άλλον και τον παραλλον, δε θα βοηθηθεις μόνο πρακτικά (ή τεχνικα οπως το λες εσύ) αλλά θα ξέρεις ότι υπάρχει μια κοινότητα που μοιράζεται εμπειρίες (λιγότερο ή περισσότερο χρήσιμες). Δίνεις και παίρνεις με πολλούς και διάφορους τρόπους.

Παρόλο που φαίνεται να έχει ξεχαστεί γενικα, η συλλογικότητα είναι η μεγαλύτερη αξία της ανθρωπότητας, άσχετα με το βαθμό χρησιμότητα της. Είτε αυτό λέγεται το ιατρικό team που θα σε σώσει από το ατύχημα που έπαθες, είτε λέγεται forum που θα σου δώσει ένα μπουσουλα για κάτι που σε ενδιαφέρει, είτε απλά μια παρέα που θα πας για καφέ.

48 minutes ago, hercoulis said:

Στο θέμα μας, θα μπορούσαμε να κάνουμε μία μαζική αναφορά, ή, ακόμη πιο εύκολη θα ήταν η ανάδειξη του προβλήματος σε κάποια ηλεκτρονική εφημερίδα ώστε να δημοσιευτεί?

Όπως έχω αναφέρει, έχει προβεί σε καταγγελία σε ΕΕΤΤ και συνήγορο για το συγκεκριμένο θέμα το 2019 και πήρα... Ας μην πω τι πήρα.

Είμαι μέσα στο να γίνει κάποια κίνηση, προτείνω συντονισμένες καταγγελίες και μια κοινοποίηση στο ΙΝΚΑ ή άλλη ένωση καταναλωτών.

Και όχι μόνο για το daily internet, αλλά και για το q fee και την προεπιλεγμένη ενεργοποίηση πακέτων στο F2G, γενικά για οτιδήποτε έρχεται προεπιλεγμένο χωρίς ενημέρωση το οποίο κοστίζει χωρίς να το ζητήσουμε.

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, gpapas640 said:

Είμαι μέσα στο να γίνει κάποια κίνηση, προτείνω συντονισμένες καταγγελίες και μια κοινοποίηση στο ΙΝΚΑ ή άλλη ένωση καταναλωτών.

Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω αλλά δεν γίνεται κατανοητό.

Σε μία κοινωνία όπου το ατομικό συμφέρον είναι υπεράνω του κοινού και κυριαρχεί το "ο σώζων εαυτόν σωθήτω" το να πιστεύει κάποιος ότι αυτό θα φέρει αποτελέσματα, σημαίνει ότι δεν αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα. Υπάρχουν τρόποι αντίδρασης όπως πάντα. Τα συστημικά όργανα μόνο αποτελέσματα δεν φέρνουν.

Αντί να ζητήσεις την κατάργηση του Qfee, που δεν σε αφορά για δεν έχεις q, θα μπορούσες να ζητήσεις τον μη μηδενισμό του υπολοίπου στο δίμηνο και την κατάργηση της ελάχιστης ανανέωσης που είναι παράνομα, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.

Παρ όλα αυτά το κόλλημα με το F2G επικρατεί.

2 ώρες πριν, gpapas640 said:

Έχει μεγάλη διαφορά αν βλέπεις ότι πράγματα που σκέφτεσαι εσύ τα σκέφτονται και οι άλλοι, αν την οργή που νιώθεις όταν (νομίζουν ότι) σε πιάνουν κορόιδο, τα νιώθουν και άλλοι.

Αν όμως βλέπεις ότι ελάχιστοι δίνουν σημασία γιατί έχουν τρόπους και μυαλό να αποφεύγουν τις κακοτοπιές τι γίνεται? Συνεχίζεις μόνος σου την γκρίνια? Και αλλάζει κάτι? ΟΧΙ.

Edited by dimitroula10
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, panos.k2 said:

Καλημέρα. 

Τα 1000’ του Buy More είναι διαθεσιμα προς κατανάλωση κατά την περιαγωγη στην ΕΕ; 

AΠO TO OIKONOMIKO ΣAΣ ΠAKETO EXETE ΣTH ΔIAΘEΣH ΣAΣ 33 ΩPEΣ KAI 20 ΛEΠTA ΠPOΣ OΛOYΣ, EK TΩN OΠOIΩN 16 ΩPEΣ KAI 40 ΛEΠTA ΛHΓOYN 13/06/2024 ΠOY MΠOPOYN NA KATANAΛΩΘOYN ΣTHN EΛΛAΔA H KATA THN ΠEPIAΓΩΓH ΣTHN EYPΩΠAIKH ENΩΣH (AΠO EE ΠPOΣ EE) XΩPIΣ EΠIΠΛEON XPEΩΣH

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,λίγη βοήθεια παρακαλώ. Πάω εχθές στο κατάστημα του Mall και μου λένε ότι για να πάρεις το χρηματικό υπόλοιπο του αριθμού σου γίνεται μονο με μεταφορά αριθμού σε άλλο πάροχο. Μάλιστα, στην αρχή δεν τους είπα ότι θελω να μεταφερω τον αριθμό παρά ότι θελω απλά ανάληψη του χρηματικου υπολοίπου, μου είπαν δεν γίνεται, καλούν στα κεντρικά και μπροστά μου τους έδωσαν την παραπάνω απάντηση.
Επιτόπου, παιρνω βεβαίωση κατοχής αριθμού και πάω στην Cosmote και καταθέτω το αίτημα μεταφοράς.
Σήμερα, επικοινωνώ με την εξυπηρετηση στο chat και μου λενε η αναληψη χρηματικου υπολοίπου γίνεται μονο μετά από ακυρωση του αριθμου! 
Τελικά τι ισχύει ρε παίδες?

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Kostas_653 said:

Παιδιά καλησπέρα,λίγη βοήθεια παρακαλώ. Πάω εχθές στο κατάστημα του Mall και μου λένε ότι για να πάρεις το χρηματικό υπόλοιπο του αριθμού σου γίνεται μονο με μεταφορά αριθμού σε άλλο πάροχο. Μάλιστα, στην αρχή δεν τους είπα ότι θελω να μεταφερω τον αριθμό παρά ότι θελω απλά ανάληψη του χρηματικου υπολοίπου, μου είπαν δεν γίνεται, καλούν στα κεντρικά και μπροστά μου τους έδωσαν την παραπάνω απάντηση.
Επιτόπου, παιρνω βεβαίωση κατοχής αριθμού και πάω στην Cosmote και καταθέτω το αίτημα μεταφοράς.
Σήμερα, επικοινωνώ με την εξυπηρετηση στο chat και μου λενε η αναληψη χρηματικου υπολοίπου γίνεται μονο μετά από ακυρωση του αριθμου! 
Τελικά τι ισχύει ρε παίδες?

Ισχύουν και τα δύο

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, aektzhs 1 said:

Ισχύουν και τα δύο

Ωραία, στην πιρίπτωση μεταφοράς αριθμού πως και πότε γινεται η επιστροφή του χρηματικού υπολοίπου? Αυτό ζητούσα να μου διευκρινίσουν απ'το chat αλλά δεν πήρα απάντηση.....

Link to comment
Share on other sites

Ισχυουν και τα δυο,αλλα αντε βγαλε ακρη με τους μυστηριους. Στείλε μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας να τους πεις ότι φεύγεις λογω αλλαγων, εκει θα σε καθοδηγήσουν καλύτερα.

Υ.Γ. επειδή δεν το αναφέρεις, απλά διευκρινίζω ότι τέτοια κίνηση (δηλαδή επιστροφή υπολοίπου και διακοπή της σύνδεσης με ή χωρίς φορητότητα) έχει αντίκρισμα όταν έχουν γίνει ανακοινώσεις αλλαγών τιμολογίων που σε επηρεάζουν και κάνεις τη συγκεκριμένη κίνηση εντός της προθεσμίας που αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Δεν ισχύει δηλαδή επιστροφή υπολοίπου μέσω διακοπής, οποιαδήποτε στιγμή για οποιοδήποτε λόγο θέλουμε εμείς.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, kmpatra said:

Ισχυουν και τα δυο,αλλα αντε βγαλε ακρη με τους μυστηριους. Στείλε μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας να τους πεις ότι φεύγεις λογω αλλαγων, εκει θα σε καθοδηγήσουν καλύτερα.

Υ.Γ. επειδή δεν το αναφέρεις, απλά διευκρινίζω ότι τέτοια κίνηση (δηλαδή επιστροφή υπολοίπου και διακοπή της σύνδεσης με ή χωρίς φορητότητα) έχει αντίκρισμα όταν έχουν γίνει ανακοινώσεις αλλαγών τιμολογίων που σε επηρεάζουν και κάνεις τη συγκεκριμένη κίνηση εντός της προθεσμίας που αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Δεν ισχύει δηλαδή επιστροφή υπολοίπου οποιαδήποτε στιγμή για οποιοδήποτε λόγο θέλουμε εμείς.

Φόρμα επικοινωνίας για μια ακόμα φορά :classic_biggrin:
Θα ενημερώσω για την εξέλιξη 
Τhnx @aektzhs 1 @kmpatra

Edited by Kostas_653
Link to comment
Share on other sites

Όπως υπόσχέθηκα update.
Ακολουθώντας αυτές τις οδηγίες, έκανα ερώτηση με φόρμα επικοινωνίας και σε μια εργάσιμη απάντησαν αναφορικά με την επιστροφή χρηματικού υπολοίπου από φορητότητα ότι η διαδικασία είναι η εξής:

Αγαπητέ κύριε ,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, με κωδικο xxxxxxxxxx, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αφου ολοκληρωθει η φορητοτητα του κινητου σας, μπορειτε να συμπληρωσετε φορμα επικοινωνιας, επισυναπτοντας το ενυπογραφο αιτημα σας, το ΙΒΑΝ, οπου θελετε να επιστραφει το υπολοιπο που θα προκυψει, το ονομα του δικαιουχου, πρεπει να ειστε ο πρωτος δικαιουχος,  και την ταυτοτητα σας και απο τις 2 οψεις. 
 

23 ώρες πριν, kmpatra said:

Ισχυουν και τα δυο,αλλα αντε βγαλε ακρη με τους μυστηριους. Στείλε μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας να τους πεις ότι φεύγεις λογω αλλαγων, εκει θα σε καθοδηγήσουν καλύτερα.

Υ.Γ. επειδή δεν το αναφέρεις, απλά διευκρινίζω ότι τέτοια κίνηση (δηλαδή επιστροφή υπολοίπου και διακοπή της σύνδεσης με ή χωρίς φορητότητα) έχει αντίκρισμα όταν έχουν γίνει ανακοινώσεις αλλαγών τιμολογίων που σε επηρεάζουν και κάνεις τη συγκεκριμένη κίνηση εντός της προθεσμίας που αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Δεν ισχύει δηλαδή επιστροφή υπολοίπου μέσω διακοπής, οποιαδήποτε στιγμή για οποιοδήποτε λόγο θέλουμε εμείς.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...