Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

51 minutes ago, HEO said:

λαθος, γινεται και χωρις την καρτα (δοκιμασμενο σε Nova και Voda)

οπως και αλλαγη ονοματος κατοχου

Η Nova έχει άλλη διαδικασία για το αν η κάρτα δεν είναι στην κατοχή σου. 
Πρεπει να πάρεις την κάρτα ανενεργή και εντός 24 ωρών (υποτίθεται) σε καλούν σε ένα άλλο νούμερο νοβα που ανήκει σε εσένα ώστε να γίνει ταυτοποίηση. 
Στις άλλες εταιρίες, απλά σου δίνουν την κάρτα για 6-12 ώρες ανενεργή και για 24 ώρες με φρεγη στα μηνύματα 

40 minutes ago, VIPdriver said:

Στις επιλογή αιτιολογίας αντικαταστασης καρτας πρεπει να υπαρχει και η "κλοπή". Στη βονταφον υπάρχει σίγουρα. 

Η κλοπή στην nova ξεκινάει αυτή τη διαδικασία. Η αντικατάσταση κάρτας γίνεται άμεσα αν τους δώσεις την παλιά, αλλιώς περιμένεις πάλι επικοινωνία από εξυπηρέτηση (στην ήδη ενεργή κάρτα όμως αυτή τη φορά) και μετά αλλάζει 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, HEO said:

λαθος, γινεται και χωρις την καρτα (δοκιμασμενο σε Nova και Voda)

οπως και αλλαγη ονοματος κατοχου

Το έχεις κάνει πρόσφατα; Γιατί πριν ενάμιση χρόνο περίπου που είχε χρειαστεί έπρεπε να μπορείς να τους πεις κωδικό που ερχόταν με SMS.

 

Edited by spiliot
Link to comment
Share on other sites

Just now, VIPdriver said:

Τίποτα ακόμη. Οποιος θέλει να βάλει 1ε μπορεί κ τώρα. 

Επιβεβαιώνω,μόλις έβαλα εγώ.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, spiliot said:

Το έχεις κάνει πρόσφατα; Γιατί πριν ενάμιση χρόνο περίπου που είχε χρειαστεί έπρεπε να μπορείς να τους πεις κωδικό που ερχόταν με SMS.

 

σχετικα προσφατα -πριν μερικους μηνες- εκανα αλλαγη ονοματος καρτοκινητου nova, απο την αδερφη μου το μετεφερα σε μενα, δεν ζητησαν σιμ (ηταν στο τηλεφωνο της αδερφης μου), μονο ταυτοτητες και εμεις να ειμαστε παροντες

επισης σχετικα προσφατα -πριν μερικους μηνες- εκανα αλλαγη σιμ στην Voda, απο μονη σε διπλη, εγινε η αλλαγη, ειπαν σε κατι ωρες θα ενεργοποιηθει οπως και εγινε, τα μηνυματα λιγο αργοτερα

αλλαγη σιμ nova εγινε παλιοτερα του 1 ετους χωρις μηνυματα κλπ

τωρα αν εχουν αλλαξει πραγματα και καταστασεις επιφυλλασομαι, αλλα το παιδι εγραψε για πριν 1,5 χρονο για αυτο εγραψα την απορια

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Από Δευτέρα όμως θα υπάρχει άλλο θέμα.....

Από αύριο βασικά κιόλας....

Edited by kokalo

Στο στόμα του σκύλου....

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να έγιναν καμία 100.000 ανανεώσεις χθες τελευταία μέρα. 
 

Ελπιζω να μην έστειλε κόσμος email υπαναχώρησης. 

Link to comment
Share on other sites

Ακολουθεί τακτική Vodafone,αλλά δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Η Vodafone ξέρω ότι το έκανε γιατί η Cosmote θα έπραττε τις ίδιες αλλαγές ένα μήνα μετά. Η Nova γιατί????Αυτή η συμπεριφορά Nova και Vodafone δεν εμπνέει σιγουριά και δείχνει ότι η εταιρεία αθετεί τις ίδιες της της ανακοινώσεις 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

Τι θέμα;;;;

Μάλλον λάθος μου...

Έτσι όπως το διάβασα είχα την εσφαλμένη εντύπωση ότι αν οι αλλαγές ισχύσουν σε περισσότερο από 1 μήνα από την ανακοίνωση, δεν μπορεί ο συνδρομητής να καταγγείλει την σύμβαση.....

" ιβ) Σε περίπτωση τροποποίησης των τιμολογίων των παρεχόμενων
υπηρεσιών παρέχεται η δυνατότητα στον συνδρομητή/χρήστη να αντιταχθεί
σε αυτήν και να καταγγείλει τη σύμβαση αζημίως οποτεδήποτε λάβει
γνώση για τις ως άνω τροποποιήσεις έως και δύο (2) μήνες, εάν
ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης ή τρεις (3) μήνες, εάν
ακολουθείται διμηνιαίος κύκλος τιμολόγησης ή ένα μήνα (1), εάν πρόκειται
για υπηρεσίες καρτοκινητής τηλεφωνίας, από τη θέση τους σε ισχύ, υπό
την προϋπόθεση ότι τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται όχι
νωρίτερα από την προηγούμενη ημέρα από την ημέρα ενεργοποίησης των
νέων τιμολογίων"

Edited by kokalo

Στο στόμα του σκύλου....

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, VIPdriver said:

Flash offer 2 μερες απεριόριστο ίντερνετ με 0.90ε

Στην ουσία 3 ημέρες. Καλή προσφορά αν μείνει το μικρό πακέτο. Μαζί με τα φλαςοφερς βγαίνει το φτηνότερο απεριόριστο ίντερνετ χωρίς συμβόλαιο και χωρίς δεσμεύσεις, όσο χρειάζεται.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, dimitroula10 said:

Στην ουσία 3 ημέρες. Καλή προσφορά αν μείνει το μικρό πακέτο. Μαζί με τα φλαςοφερς βγαίνει το φτηνότερο απεριόριστο ίντερνετ χωρίς συμβόλαιο και χωρίς δεσμεύσεις, όσο χρειάζεται.

Προσωπικά το βρίσκω αδιάφορο. Επρεπε να εχει ενα στανταρ μηνιαιο πακετο απεριοριστου ίντερνετ οπως πιο παλιά. Ολο ωραίες πρωτοπορίες κάνει και μετά τις σταματάει...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, VIPdriver said:

Προσωπικά το βρίσκω αδιάφορο. Επρεπε να εχει ενα στανταρ μηνιαιο πακετο απεριοριστου ίντερνετ οπως πιο παλιά. Ολο ωραίες πρωτοπορίες κάνει και μετά τις σταματάει...

Μία χαρά σταθερό πακέτο είναι χωρίς δεσμεύσεις. Μακάρι να είχε και η πράσινη τέτοιο πακέτο. Από εκεί και μετά θέμα επιθυμίας του καθενός είναι. Εμένα πάντως με βολεύει. Μπορεί κάποιος να μην θέλει ολόκληρο μήνα. Πληρώνεις όσο θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, dimitroula10 said:

Μία χαρά σταθερό πακέτο είναι χωρίς δεσμεύσεις. Μακάρι να είχε και η πράσινη τέτοιο πακέτο. Από εκεί και μετά θέμα επιθυμίας του καθενός είναι. Εμένα πάντως με βολεύει. Μπορεί κάποιος να μην θέλει ολόκληρο μήνα. Πληρώνεις όσο θέλεις.

Δηλαδή τί διαφορετικό θα προλαβεις να κάνεις μέσα σε 2 μερες που δεν κάνεις τον υπόλοιπο μήνα;

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, VIPdriver said:

Δηλαδή τί διαφορετικό θα προλαβεις να κάνεις μέσα σε 2 μερες που δεν κάνεις τον υπόλοιπο μήνα;

Εγώ πχ που δουλεύω καθημερινές και έχω πρόσβαση σε Wifi δεν χρειάζομαι πολλά δεδομένα. Τα χρειάζομαι όμως σκ που φεύγω εκδρομές και όχι σε όλα τα σκ του μήνα. Οπότε ναι με βολεύει το συγκεκριμένο των 2 ημερών. 

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, kokalo said:

Μάλλον λάθος μου...

Έτσι όπως το διάβασα είχα την εσφαλμένη εντύπωση ότι αν οι αλλαγές ισχύσουν σε περισσότερο από 1 μήνα από την ανακοίνωση, δεν μπορεί ο συνδρομητής να καταγγείλει την σύμβαση.....

" ιβ) Σε περίπτωση τροποποίησης των τιμολογίων των παρεχόμενων
υπηρεσιών παρέχεται η δυνατότητα στον συνδρομητή/χρήστη να αντιταχθεί
σε αυτήν και να καταγγείλει τη σύμβαση αζημίως οποτεδήποτε λάβει
γνώση για τις ως άνω τροποποιήσεις έως και δύο (2) μήνες, εάν
ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης ή τρεις (3) μήνες, εάν
ακολουθείται διμηνιαίος κύκλος τιμολόγησης ή ένα μήνα (1), εάν πρόκειται
για υπηρεσίες καρτοκινητής τηλεφωνίας, από τη θέση τους σε ισχύ, υπό
την προϋπόθεση ότι τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται όχι
νωρίτερα από την προηγούμενη ημέρα από την ημέρα ενεργοποίησης των
νέων τιμολογίων"

νομίζω ότι μπορείς να καταγγείλεις την σύμβαση μέχρι τις 18 του Φλεβάρη εάν έχεις F2G

έγω έκανα σήμερα αίτηση φορητότητας online σε cu και αύριο θα στείλω αίτημα επιστροφής των χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό.

έτσι που τα γράφουν θα μπερδευτεί αρκετός κόσμος

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, ParafronGR said:

Μιας και έχω λίγο χρόνο , θα σας γράψω μια ιστορία που μου είχε συμβεί το 21 και βλέπω να επαναλαμβάνεται δυστυχώς πάλι το ίδιο τώρα.

Το καλοκαίρι του 21 μου έκλεψαν το κινητό το οποίο είχα χωρίς PIN (στη SIM), όλα απεριόριστα και γύρω στα 50€+ υπόλοιπο (λόγω σεζόν). Αμέσως πήρα τηλ τη WIND να μου κλείσουν την κάρτα και πήγα την επομένη σ'ένα κατάστημα όπου μου έδωσαν το καρτάκι με τον αριθμό μου και ένα νέο νούμερο F2G καθώς, όπως μου είπαν, είναι πολιτική της εταιρείας να υπάρχει και δεύτερο νούμερο στη WIND για να με καλέσουν να γίνει η ταυτοποίηση. Τη διαδικασία την είχα ξεκινήσει τότε Τετάρτη (έχω όλα τα μηνύματα στο messenger, δεν είμαι Θεός να τα θυμάμαι απ'έξω 😛 ) και μέχρι την επόμενη Πέμπτη (μια βδομάδα μετά) δεν με είχε καλέσει κανείς!! Παρασκευή πρωί με κάλεσε μια κυρια , μου ζήτησε συγγνώμη, μου ζήτησε να της στείλω σ'ένα mail μια υπεύθυνη δήλωση και άλλα χαρτιά και έκλεισε το τηλ λέγοντας μου "μόλις στείλετε τα δικαιολογητικά, θα καλεσε στο 210χχχ να πείτε ότι τα στείλατε για να σας ενεργοποιήσουν τον αριθμό ΑΜΕΣΑ". Το έκανα και η απάντηση του υπαλληλου τότε ήταν "θα σας καλέσουμε εμείς ξανά". 

Για να μην μακρηγορώ, με κάλεσαν την επομενη Τετάρτη, 2 βδομάδες μετά την αίτηση, και αφού είχα κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ με όλες τις αποδείξεις καθώς είχα φτάσει στο αμήν μου ενώ η WIND, 10-15 μέρες μετά την καταγγελία, μου έστειλε μήνυμα γραπτό πως μου ζητάνε συγγνώμη και πως μου πίστωσαν 12€ κάρτα στο κινητό. 

 3 χρόνια μετά, την ίδια ακριβώς κατάσταση ζει ο πατέρας μου με τη NOVA. Δήλωσε κλοπή την Πέμπτη για να του ακυρώσουν τη SIM, παρασκευή πρωί πήγε σε κατάστημα και πήρε τη νέα SIM και νεο νούμερο και από τότε δεν έχει καλέσει κανείς! Όχι μόνο αυτό, αλλά έχουν και το θράσος στο 13700 (το μόνο νούμερο στο οποίο έχει πρόσβαση με τον αριθμό που του έδωσαν) να του λένε "καλέστε στο 13800 για να το αναφέρετε ή στείλτε mail" - σ'έναν ανθρωπο 65 ετών. Το απόγευμα μάλιστα, που ξανακάλεσε του είπαν "μισό λεπτό να σας συνδεσουμε εμείς" και του το έκλεισαν στα μούτρα.

Αλλά δεν φταίνε αυτοί, αυτός φταίει που έχει βολευτεί από εποχές Telestet με αυτή την κ@λ$ εταρεία. 

Η συνέχεια στις οθόνες σας.... 

Νομίζω πως πρέπει να στέλνουμε τα προβλήματα μας κατ ευθείαν στη united. 
Έτσι θα ταρακουνιούνται. 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, DEERHUNTER said:

νομίζω ότι μπορείς να καταγγείλεις την σύμβαση μέχρι τις 18 του Φλεβάρη εάν έχεις F2G

έγω έκανα σήμερα αίτηση φορητότητας online σε cu και αύριο θα στείλω αίτημα επιστροφής των χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό.

έτσι που τα γράφουν θα μπερδευτεί αρκετός κόσμος

Νομίζω θα ήταν πιο ασφαλές πρώτα να καταγγείλεις την σύμβαση σου και αφού σου κόψουν την γραμμή να κάνεις φορητότητα...

Ή έστω να γίνει απλά πρώτα η καταγγελία της σύμβασης.....

Γιατί αλλιώς μπορεί να σου πουν "κύριε αφού διαλέξατε να κάνετε φορητότητα, χάνετε το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης"

Πρόσεξε το λίγο.. είναι κρίσιμο νομίζω....

Αν φυσικά έχεις υπόλοιπο χρημάτων στην κάρτα σου για να πάρεις πίσω.

Edited by kokalo

Στο στόμα του σκύλου....

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hercoulis said:

Νομίζω πως πρέπει να στέλνουμε τα προβλήματα μας κατ ευθείαν στη united. 
Έτσι θα ταρακουνιούνται. 

Λυσεις ΠΟΤΕ δε βρεθηκαν με λογια.

ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ._

Προφανως και καθενας ειναι ελευθερος να πιστευει ο,τι θελει, εφοσον συντηρειται/αναπαραγεται με το αφηγημα που εχει. Βασικα , το αφηγημα που πλασαν αλλοι για αυτον. Οσπου "ουλοι μαζι στην ταφρο. Και παμε γι'αλλα, τι μας νοιαζει για τους ηδη χαμενους; θα λενε οι επομενοι".

Εαν και οσο δε καταρρει το αφηγημα "στειλτους/γραψτους το προβλημα!!!" και "δουλευει" σε αυτον: ΟΚ. Μπορει, και γιατι οχι, να συνεχισει το αυτοδουλεμα.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζει η αβεβαιότητα και σήμερα. Εννοείται οτι κανένας δεν μπορει να βασιζεται σε κατι που δεν ξερει τι θα του ξημερωσει. Επιβεβαιωνεται οτι το F2G ηταν το δόλωμα ωστε μετά να σπρωξει τους συνδρομητες προς τα συμβόλαια. Και εγω τσίμπησα, το παραδεχομαι, και πηρα ενα νουμερο λογω της μονοευρης συντηρησης. Αλλά συμβόλαιο δεν πάω με τίποτα...

Edited by VIPdriver
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς θα καθυστερήσει λίγο ακόμα. Τα πήραν μια χαρά τις τελευταίες 2 μέρες από όσους μας φοβηθήκαμε και βάλαμε 1€

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...