Tr3LaRaS Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 λαταρχας εφυγα χωρις να πληρωσω πεναλτυ διατι υπηρχε βλαβη στο νετ επισης στην αλλη εταιρια εκανα χαρτι να μη μπορω να φυγω εντος 14 μερων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 Το πρώτο δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάς (αντιπροσφορά από τον παλιό πάροχο). Το δεύτερο είναι αυτό που σου είπε ότι πάνω, άμεση φορητότητα. Δηλαδή χάνεις το δικαίωμα υπαναχώρησης. Ακόμα και αν σου έκανε μετά προσφορά ο παλιός σου πάροχος, θα έπρεπε να πληρώσεις πέναλτι στον νέο εάν ήθελες να την αποδεχτείς και να πας πίσω. Sent from my Galaxy S10e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 Άρα η καλύτερη λύση για κάποιον που περιμένει αντιπροσφορα, είναι να επιλέξει την άμεση φορητοτητα, χωρίς όμως να υπάρχει εγγύηση ότι θα τον καλέσει η παλιά εταιρεία. Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 Δε νομίζω ότι έχει νόημα αυτό. Να περιμένεις αντιπροσφορά και να περιμένεις ότι μπορεί να γίνει κάτι προχωρώντας σε άμεση φορητότητα. Εγώ θα το έκανα κανονικά, χωρίς το τελευταίο, και θα ενημέρωνα τον παλιό για το τι έχω κάνει. Αναλόγως της διάθεσης να σε κρατήσουν ίσως γίνει κάτι. Sent from my Galaxy S10e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tr3LaRaS Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 Το πρώτο δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάς (αντιπροσφορά από τον παλιό πάροχο). Το δεύτερο είναι αυτό που σου είπε ότι πάνω, άμεση φορητότητα. Δηλαδή χάνεις το δικαίωμα υπαναχώρησης. Ακόμα και αν σου έκανε μετά προσφορά ο παλιός σου πάροχος, θα έπρεπε να πληρώσεις πέναλτι στον νέο εάν ήθελες να την αποδεχτείς και να πας πίσω. Sent from my Galaxy S10eεκανα φορητοτητα το τηλ και το νετ οχι την τηλεοραση ξαναλεω οποτε στη wind δεν εχω κανει αιτηση να βαλω tv Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 Και πάλι δεν έχει καμία σχέση αυτό. Γενικά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό. Δηλαδή, αναρωτιέσαι γιατί δεν σου έχει κάνει προσφορά, σου εξηγούμε πως έχει αλλάξει η διαδικασία και δεν είναι καθόλου εύκολο να γίνει όπως παλιότερα, τη στιγμή που (από ότι φαίνεται) είχες προβλήματα και αυτός είναι ο λόγος που φεύγεις. Sent from my Galaxy S10e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tr3LaRaS Δημ. April 19, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 19, 2021 Και πάλι δεν έχει καμία σχέση αυτό. Γενικά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό. Δηλαδή, αναρωτιέσαι γιατί δεν σου έχει κάνει προσφορά, σου εξηγούμε πως έχει αλλάξει η διαδικασία και δεν είναι καθόλου εύκολο να γίνει όπως παλιότερα, τη στιγμή που (από ότι φαίνεται) είχες προβλήματα και αυτός είναι ο λόγος που φεύγεις. Sent from my Galaxy S10eειχα ιθεμα με το ιντερνετ οχι με την τιβι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
anosamos Δημ. May 25, 2021 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2021 Καλησπέρα, έχει ένας φίλος μου adsl 24αρι, χωρίς σταθερό τηλέφωνο, κ μόλις ανανέωσε το συμβόλαιο του διότι έληγε...το ανανέωσε για ένα χρόνο όπως κάνει κάθε χρόνο κ πληρώνει με τη μια το ποσό εξ αρχής...το θέμα είναι ότι σε ένα μήνα τελικά μετακομίζει κ εκεί που θα πάει έχει ήδη ίντερνετ το σπίτι άρα δεν χρειάζεται άλλο τη σύνδεση που έχει... Η μία επιλογή είναι να κάνει μεταφορά σε κάποιον γνωστό του (+50 ευρώ απ ότι έμαθα για τη μεταφορά, επιστροφή υπολοίπου χρημάτων κ μετά στο νέο συμβόλαιο πληρώνει ο νέος κάτοχος της σύνδεσης, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξει το όνομα του κατόχου παρά μόνο η διεύθυνση κατοικίας... σωστά?) Η άλλη επιλογή είναι πάλι μεταφορά της γραμμής σε νέο σπίτι κ μεταφορά κ του ονόματος στον νέο κάτοχο...έμαθα όμως ότι αυτό έχει περισσότερη διαδικασία... Η τρίτη επιλογή είναι προφανώς διακοπή τελείως της σύνδεσης οπότε ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς με σιγουριά, υπάρχει ποινή κ αν ναι πόσο? (Ανανέωσε στις 12/5 δηλαδή πριν 13 μέρες, αμέσως εκδόθηκε ο λογαριασμός κ έχει πληρωθεί ήδη όλο το ποσό...θα μετακομίσει στις 10/7 περίπου άρα θα έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες από τη μέρα της ανανέωσης) Ευχαριστώ για την όποια απάντηση Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
keysmith Δημ. May 25, 2021 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2021 Καλησπέρα, έχει ένας φίλος μου adsl 24αρι, χωρίς σταθερό τηλέφωνο, κ μόλις ανανέωσε το συμβόλαιο του διότι έληγε...το ανανέωσε για ένα χρόνο όπως κάνει κάθε χρόνο κ πληρώνει με τη μια το ποσό εξ αρχής...το θέμα είναι ότι σε ένα μήνα τελικά μετακομίζει κ εκεί που θα πάει έχει ήδη ίντερνετ το σπίτι άρα δεν χρειάζεται άλλο τη σύνδεση που έχει... Η μία επιλογή είναι να κάνει μεταφορά σε κάποιον γνωστό του (+50 ευρώ απ ότι έμαθα για τη μεταφορά, επιστροφή υπολοίπου χρημάτων κ μετά στο νέο συμβόλαιο πληρώνει ο νέος κάτοχος της σύνδεσης, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξει το όνομα του κατόχου παρά μόνο η διεύθυνση κατοικίας... σωστά?) Η άλλη επιλογή είναι πάλι μεταφορά της γραμμής σε νέο σπίτι κ μεταφορά κ του ονόματος στον νέο κάτοχο...έμαθα όμως ότι αυτό έχει περισσότερη διαδικασία... Η τρίτη επιλογή είναι προφανώς διακοπή τελείως της σύνδεσης οπότε ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς με σιγουριά, υπάρχει ποινή κ αν ναι πόσο? (Ανανέωσε στις 12/5 δηλαδή πριν 13 μέρες, αμέσως εκδόθηκε ο λογαριασμός κ έχει πληρωθεί ήδη όλο το ποσό...θα μετακομίσει στις 10/7 περίπου άρα θα έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες από τη μέρα της ανανέωσης) Ευχαριστώ για την όποια απάντηση Παρόλο που είναι προπληρωμένη νομίζω η πρόωρη διακοπή επισύρει "ποινή" (Γιατί όμως?). Ας το ρωτήσει για σιγουριά, μπορεί και όχι λόγο προπληρωμένου. Προφανώς χάνει το υπόλοιπο. Αν επισύρει ποινή νομίζω υπάρχει και 4η επιλογή που εγώ αυτή θα έκανα. Ολική φραγή εξερχομένων (αφού έχει αλλάξει το default pin) και το αφήνει όπως έχει. Ο επόμενος ένοικος βρίσκει την γραμμή χωρίς να μπορεί να καλέσει. Αν βαλει δικιά του θα πρέπει να αφαιρέσει την συρμάτωση της παλιά από την ρεκλέτα. Θα το κανει ο τεχνικός του επόμενου παρόχου οπότε για να μην το κάνει ούτε να βρει την γραμμή για πιο σιγουριά μετά από την ενέργεια της φραγής αφαιρεί ο ίδιος από την "ρεκλέτα" (Στην οικοδομή) την σύνδεση (τα σύρματα που ενώνονται από τον ΟΤΕ στο διαμέρισμά του). Η γραμμή θα "πεθάνει" (πληρωμένη) μόνη της περιμένοντας να λήξει και κανείς δεν καταλαβαίνει τπτ. Προφανώς θα θυμηθεί να κάνει και αίτηση "διακοπής" στην ημερομηνία λήξης. Η μετάφορά πάντως στην νέα του οικία στοιχίζει λιγότερο νομίζω γύρω στα 52 ευρώ που δεν ειναι πολλά αφού τόσο περίπου θέλει και για "νέα" γραμμή στο νέο σπίτι και συνεχίζει εκεί το είδη προ-πληρωμένο συμβόλαιό του. Αυτό είναι το πιο "καθαρό" σε λύση εφόσον εκεί που πάει θέλει τηλέφωνο. Υ.Γ. έχει σταθερό απλά δεν έχει δωρεάν χρόνο και δεν το χρησιμοποιεί. Να τον καλέσουν άλλοι μπορούν. Παράθεση από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
anosamos Δημ. May 25, 2021 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2021 Εδώ που είναι έχει ίντερνετ αλλα χωρίς καθόλου σταθερό...εκεί που θα πάει έχει από μόνο του το σπίτι ίντερνετ...δεν έχει δηλαδή ούτε κ θέλει σταθερό... Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
keysmith Δημ. May 25, 2021 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2021 Εδώ που είναι έχει ίντερνετ αλλα χωρίς καθόλου σταθερό...εκεί που θα πάει έχει από μόνο του το σπίτι ίντερνετ...δεν έχει δηλαδή ούτε κ θέλει σταθερό... η νοβα δίνει προπληρωμένο ιντερνετ μονο με σταθερό. Δεν γνωρίζω κάτι άλλο. Απλά αυτός δεν το χρησιμοποιεί. Και εγώ τέτοιο έχω και δεν έχω πάνω καν τηλεφωνική συσκευή ενώ δεν θυμάμαι καν τον αριθμό που μου έδωσαν. Τωρα αν θελήσω να μιλήσω με αυτόν μπορώ, απλά θα πληρώσω με κάποιο (ασύμφορο) τιμολόγιο. Ασφαλώς και να με καλέσουν μπορούν. Οπως και να έχει νομίζω ο πωλητής την Νοβα θα του το αλλάξει ("αναβάθμιση") σε αντίστοιχο με χρόνο ομιλίας το οποίο εύκολα κάνουν όταν τους αποφέρει αύξηση στο πάγιο. Παράθεση από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mixahlid3 Δημ. June 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. June 1, 2021 Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί η ταχύτητα με σύνδεση ethernet είναι μικρότερη σε σύγκριση με Wi-fi? 83.2 Down 10.8 upl/101.2 Down 10.6 upl. ΄Εχω vdsl σύνδεση 100 mbps. Παράθεση Harry_65 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. June 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. June 1, 2021 (edited) Γιατί η ασύρματη σύνδεση πάντα θα έχει απώλειες, είναι φυσιολογικό. Και δίπλα στο ρούτερ να είσαι και με 5GHz πάλι μπορεί με το καλώδιο να είναι λίγο καλύτερα. Επίσης αν το WiFi δίκτυο εκπέμπει στα 2.4GHz μπορεί και αυτό να σε περιορίζει λιγάκι. Edit: άκυρο, το διάβασα γρήγορα και σου συμβαίνει το αντίθετο. Καλώδιο κανονικό ή power line? Η κάρτα δικτύου του PC είναι 100αρα ή 1000άρα; Sent from my XT1068 Edited June 1, 2021 by Mark_K Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mixahlid3 Δημ. June 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. June 1, 2021 (edited) Mark_k Το καλώδιο ethernet είναι cat7 και συνδέεται μέσω TP-LINK. Η wi-fi σύνδεση είναι μέσω 5Ghz . Laptop έχω Sony vaio. Η απόσταση με το ρούτερ είναι 4 μέτρα περίπου. Edited June 1, 2021 by Mixahlid3 Παράθεση Harry_65 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
keysmith Δημ. June 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. June 1, 2021 Mark_k Το καλώδιο ethernet είναι cat7 και συνδέεται μέσω TP-LINK. Η wi-fi σύνδεση είναι μέσω 5Ghz . Laptop έχω Sony vaio. Η απόσταση με το ρούτερ είναι 4 μέτρα περίπου. θεμα υλικού/driver είναι.. Πχ αν έχεις usb-ethernet adaptor αυτά ακόμα και να λενε gb μπορεί να πιάνουν.. 10mbps (διαβασε κριτικές στο skroutz). Αν εχεις κανονικό ανταπτορα μονο με 1000άρι είσαι σίγουρος ότι μπορεί να πιασει 100.. Τι κάρτα ethernet έχεις; Υ.Γ. Και γιατί ακριβώς σε απασχολεί αν δεν πιανεις 100 και πιανεις 82? εχει καμία μετρήσιμη (ως αίσθηση) διαφορά στο ιντερνετ ενός client? :confused: Παράθεση από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. July 5, 2021 Κοινοποίηση Δημ. July 5, 2021 Έχει και άλλος πρόβλημα με το ίντερνετ στην περιοχή του Ευόσμου (ή αλλού)? Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasomageiras Δημ. August 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. August 7, 2021 Έχει και άλλος πρόβλημα με το ίντερνετ στην περιοχή του Ευόσμου (ή αλλού)? Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Οχι περιοχή Ευόσμου, σε χωριό, ανάμεσα Κουφάλια Πολύκαστρο και Γουμένισσα, έχω forthnet/nova ή όπως αλλιώς λέγεται, πιάνω τέλειες ταχύτητες με mobile-internet, το modem router από το σταθερό είναι για να κρατάει χαρτιά μη τα πάρει ο αέρας. Όσες φορές μίλησα με εξυπηρέτηση πελατών "εμείς κύριε δε βλέπουμε αποσυνδέσεις" κλικ τουτ τουτ τουτ τουυυυυ. Εδώ και 3 μήνες μόνο τους στέλνω σχόλια ότι η σύνδεση μου είναι απλά ένας λογαριασμός δίχως παροχές και ότι απλά τους ενημερώνω και δε θέλω να με πάρουν τηλέφωνο, ενοχλούν. Η σύνδεση μου είναι σαν φλας αυτοκινήτου σύνδεση αποσύνδεση, σύνδεση αποσύνδεση, σύνδεση αποσύνδεση, σύνδεση αποσύνδεση, Περιμένουμε οικογενειακός να περάσουν οι τελευταίες μέρες μέχρι 28 Αυγούστου και... Μπάϊ μπάϊ μάι ντάρλινγκ “I told you without shame and went away”. Παράθεση http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς! (έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHN_ONLY Δημ. August 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. August 7, 2021 Χαίρετε, σε σύνδεση που ενεργοποιήθηκε 28/08/2020 με 12μηνη προπληρωμή σε αίτηση διακοπής ποια ημερομηνία να βάλω ώστε να μην πληρώσω πέναλτι ούτε επιπλέον πάγιο; 27/08/2021? Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. August 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. August 7, 2021 30 ημέρες δεν θέλει το αίτημα διακοπής; Αν όχι, τότε βάζεις 28/8. Αν πληρώσεις πάγιο, θα είναι για 1 μέρα και θα είναι κάτι λιγότερο από 1€. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHN_ONLY Δημ. August 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. August 7, 2021 Δε ξέρω πόσες μερες θέλει αλλά λίγο κουλό για 30 πχ αν κάποιος το αφήσει τελευταία στιγμή η εταιρεία θα του πει θα γίνει διακοπή αλλά θα πληρωθεί ένας μήνας στην αρχική τιμή του παγίου ( όπου αρκετά συμβόλαια έχουν ως τιμή προ έκπτωσης υπερβολικές τιμές). Θα στείλω αύριο την αίτηση και λογικά θα με καλέσουν από Δευτέρα και θα ενημερώσω και το νήμα. Ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHN_ONLY Δημ. August 13, 2021 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2021 Επανέρχομαι. Αυτές οι εταιρείες όλο εκπλήξεις είναι. Τους έστειλα αίτηση διακοπής για τις 27/08 και τόνισα ότι τότε λήγει το συμβόλαιο για να μην μπέι τέλος πρόωρης διακοπής και μόλις την έλαβαν μου έκοψαν τις παροχές απευθείας. Τους το είπα και ακόμη προωθούν το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα. Νόμιζα ότι η wind είναι πρόεδρος αλλά την ακολουθεί και η nova σε απόσταση αναπνοής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geoponer Δημ. August 13, 2021 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2021 Επανέρχομαι. Αυτές οι εταιρείες όλο εκπλήξεις είναι. Τους έστειλα αίτηση διακοπής για τις 27/08 και τόνισα ότι τότε λήγει το συμβόλαιο για να μην μπέι τέλος πρόωρης διακοπής και μόλις την έλαβαν μου έκοψαν τις παροχές απευθείας. Τους το είπα και ακόμη προωθούν το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα. Νόμιζα ότι η wind είναι πρόεδρος αλλά την ακολουθεί και η nova σε απόσταση αναπνοής. Όταν λες παροχές εννοείς ότι σου έκοψαν τηλεφωνική γραμμή κλπ. από τώρα? Αν δεν την επαναφέρουν φαντάζομαι ότι θα πρέπει να σου πιστώσουν τις ημέρες που διακόπηκε νωρίτερα το συμβόλαιο μέχρι και τις 27/8. Είμαι πελάτης της Nova από εποχή Forthnet (2009) και έχω να πω τα χειρότερα για την εξυπηρέτηση πελατών - μεταξύ άλλων μας χρέωσαν για πακέτο κλήσεων προς κινητά που τηλεφωνικά μας είχαν διαβεβαιώσει ότι θα είναι δωρεάν (προσφορά) και δεν απαντούσαν σε αίτημά μας για αποστολή της ηχογράφησης της συνομιλίας μας ακόμη και όταν απειλήσαμε με δικηγόρο. :mad: Αντίθετα, η τεχνική υποστήριξη της Nova μας έχει βοηθήσει να λύσουμε θέματα χαμηλής ταχύτητας χωρίς να χρειαστεί επίσκεψη τεχνικού στο σπίτι. Παράθεση Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHN_ONLY Δημ. August 14, 2021 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2021 Βάλανε φραγή μέχρι την γίνει μόνιμη διακοπη... Όταν τους είπα να δούνε τι αίτηση έστειλα ( ημερομηνία διακοπής) άργησαν 5 ώρες να επαναφέρουν το ιντερνετ. ----- προσθήκη μηνύματος 37 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Αν δεν τους ενοχλούσαν είμαι βέβαιος ότι θα έστελναν χαρτί πρόωρης διακοπής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
obaino Δημ. September 6, 2021 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2021 Είμαι πελάτης της Nova και είμαι χωρίς internet και σταθερό πάνω από μια εβδομάδα. Σαφώς είμαι δυσαρεστημένος γιατί αισθάνομαι πως με κοροϊδεύουν, στην τελευταία επικοινωνία που είχα με ειρωνεύτηκαν κιόλας. Γνωρίζει κανείς κανείς αν μπορώ να αποχωρήσω χωρίς κάποια ποινή, λόγω του γεγονότος αυτού; Ποια μπορεί να είναι η διαδικασία; Πως μπορώ να το ψάξω; Δυστυχώς ανανέωσα το συμβόλαιο μου (50ρι) αρχές Αυγούστου και πραγματικά το έχω μετανοιώσει. Παράθεση Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. September 6, 2021 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2021 5 minutes ago, obaino said: Είμαι πελάτης της Nova και είμαι χωρίς internet και σταθερό πάνω από μια εβδομάδα. Σαφώς είμαι δυσαρεστημένος γιατί αισθάνομαι πως με κοροϊδεύουν, στην τελευταία επικοινωνία που είχα με ειρωνεύτηκαν κιόλας. Γνωρίζει κανείς κανείς αν μπορώ να αποχωρήσω χωρίς κάποια ποινή, λόγω του γεγονότος αυτού; Ποια μπορεί να είναι η διαδικασία; Πως μπορώ να το ψάξω; Δυστυχώς ανανέωσα το συμβόλαιο μου (50ρι) αρχές Αυγούστου και πραγματικά το έχω μετανοιώσει. Δεν υπάρχει γρήγορος τρόπος. Αρχικά πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους εγγράφως, να σου απαντήσουν και αυτοί εγγράφως, ή να χάσουν την προθεσμία των ~2 εβδομάδων, και μετά με καταγγελία σε ΕΕΤΤ ή/και αίτημα διαμεσολάβησης στον Συνήγορο του Καταναλωτή, να επικαλεστείς αδυναμία παροχής υπηρεσιών και να κάνεις φορητότητα. Και τώρα μπορείς να το κάνεις, αλλά το πιθανότερο είναι ότι θα σε χρεώσουν για πρόωρη διακοπή και δεν θα μπορείς να το αμφισβητήσεις με ευκολία. Τι αιτία και χρονοδιάγραμμα σου έχουν δώσει για την βλάβη; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.