makisg4 Δημ. December 22, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2015 (edited) Δοκίμασε να κάνεις μια ερώτηση στο official support της Forthnet εδω απο πάνω? Το προβλημα που περιγράφεις φαίνεται να είναι μάλλον απο λάθος συνδεσιολογία... το συγκεκριμενο support είναι μια πλακα και μιση όπως ολη η φορθνετ γενικα.... Edited December 23, 2015 by makisg4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kikk Δημ. December 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2015 Απ οτι εχω καταλάβει ο καθένας κρίνει από τις δικές του εμπειρίες με την κάθε εταιρία... Έχω διαβάσει από εγκώμια μεχρι απίστευτα αθλιες κριτικές για κάθε εταιρία οπότε... Εγω γενικά ποτέ δεν είχα παράπονο από τη Forthnet, και στις υπηρεσίες τους και στην εξυπηρέτηση τους Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makisg4 Δημ. December 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2015 Έτσι ακριβώς! Το θέμα όμως είναι ότι μια σοβαρή εταιρεία δεν αφήνει στους πελάτες της περιθώρια για παράπονα τέτοιου τύπου... Αλλά αυτούς το μόνο που τους νοιάζει είναι να εισπράττουν και όχι να προσφέρουν Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xrist0s4 Δημ. December 28, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2015 Η λεξη σοβαρη εταιρια κ φορθ δεν πανε μαζι...ακομα τα ιδια εγω,μηδενικο ενδιαφερον. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evelinalex Δημ. December 28, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2015 Εγώ πάντως 2 φορές που χρειάστηκα το τεχνικό τμήμα της forthnet - καινούργια συνδρομητρια -ήταν άψογοι!!Ποτέ πάνω από 5 λεπτό αναμονή στο τηλέφωνο κ όταν χρειάστηκε να έρθει ο τεχνικός έγινε άμεσα!!Πραγματικα διαβάζω την απαράδεκτη ομολόγουμένος συμπεριφορά τους σε κάποιους πελάτες κ τα δίκαια παράπονα αυτων κ δεν μπορώ να το καταλάβω!!Είναι θεμα περιοχής η αντιμετώπιση?ειναι θέμα υπαλλήλου? Ποιος ξέρει!!!!:blink: Παράθεση IPhone pro max /note 10 plus ,ipad pro 11 & MacBook pro :love: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xrist0s4 Δημ. January 2, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2016 Εμενα συνεχιζει το ιδιο βιολι...Θελω να ρωτησω κατι,απ τη στιγμη που εχω προβλημα τοσο καιρο μπορω να διακοψω κ να αλλαξω εταιρια χωρις να πληρωσω πεναλτι μιας κ ειμαι μεσα σε συμβολαιο? Μου λενε οτι οι μερες θα αφαιρεθουν στον επομενο λογαριασμο...ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΙ???? ποιος θα μου πληρωσει τοσες καρτες που εχω φαει να παιρνω τηλ μερες που ειναι για ευχες για δουλειες που εχω κτλ?????? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giglle Δημ. January 4, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2016 Αυτά πάντα έχουν σχέση να κάνουν με το που θα πέσει ο καθένας, εγώ από τη forthnet πάντα είχα άψογη εξυπηρέτηση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makisg4 Δημ. January 4, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2016 Αυτά πάντα έχουν σχέση να κάνουν με το που θα πέσει ο καθένας, εγώ από τη forthnet πάντα είχα άψογη εξυπηρέτηση τι παει να πει που θα πεσει ο καθενας? για την ιδια εταιρεια μιλαμε. τα ιδια λεφτα πληρωνουμε όλα αυτά που αναφέρονται δειχνουν τεραστια ελλειψη επαγγελματισμου και αδιαφορια για το after sales της εταιρειας Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dyannisb Δημ. January 23, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2016 Τα έχω πάρει με την cyta και σκέφτομαι να πάω forthnet, άραγε αξίζει τα φύγε έλα? Ή είναι το ίδιο και το αυτό! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MIKU Δημ. January 23, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2016 Τα έχω πάρει με την cyta και σκέφτομαι να πάω forthnet, άραγε αξίζει τα φύγε έλα? Ή είναι το ίδιο και το αυτό! Η ΦΟΡΤΗΝΕΤ έχει σοβαρό πρόβλημα το λογιστήριο αν το χρειαστείς.......αλλά αξίζει, Παράθεση COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dyannisb Δημ. January 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2016 Η ΦΟΡΤΗΝΕΤ έχει σοβαρό πρόβλημα το λογιστήριο αν το χρειαστείς.......αλλά αξίζει, Τι εννοείς το λογιστήριο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SERS1612 Δημ. January 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2016 Τι εννοείς το λογιστήριο? Εννοεί ότι αν υπάρξει κάποιο θέμα με χρέωση τελείωσες! Θα πρέπει να αφιερωθεις τους επόμενους μήνες στην προσπάθεια για την αποκατάσταση του! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. January 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2016 (edited) Εννοεί ότι αν υπάρξει κάποιο θέμα με χρέωση τελείωσες! Θα πρέπει να αφιερωθεις τους επόμενους μήνες στην προσπάθεια για την αποκατάσταση του! Προβλήματα έχει κάθε λογιστήριο όχι μόνο της συγκεκριμένης εταιρείας αλλά και κάθε επιχείρησης. Είχα και εγώ προβλήματα, κατά καιρούς, με το λογιστήριο αλλά όλα λύθηκαν με τη σημαντική και αποτελεσματική βοήθεια που παρέχουν οι υπάλληλοι του support σε ορισμένα fora, όπως πχ στο myphone, adslgr.com, AVClub. Edit Μετά από πμ του Vasileios, διαπίστωσα ότι υπάρχει support της Forthnet-Nova και σ' αυτό το forum και συμπλήρωσα ανάλογα το post. Edited January 25, 2016 by makap Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SERS1612 Δημ. January 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2016 Προβλήματα έχει κάθε λογιστήριο όχι μόνο της συγκεκριμένης εταιρείας αλλά και κάθε επιχείρησης. Είχα και εγώ προβλήματα, κατά καιρούς, με το λογιστήριο αλλά όλα λύθηκαν με τη σημαντική και αποτελεσματική βοήθεια που παρέχουν οι υπάλληλοι του support σε ορισμένα fora, όπως πχ στο adslgr.com, AVClub Γιατί έχουν όλα τα λογιστηρια πρόβλημα; Όντως, τα "παιδιά" στα forum είναι πολύ σωστοί στην εξυπηρέτηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. January 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2016 Γιατί έχουν όλα τα λογιστηρια πρόβλημα; Όντως, τα "παιδιά" στα forum είναι πολύ σωστοί στην εξυπηρέτηση. Ο λόγος είναι πολύ απλός, ειδικά, για εταιρείες αυτού του είδους. Τα διαφορετικά πακέτα/συμβόλαια που παρέχουν στους συνδρομητές τους και οι διαφορετικές ημερομηνίες εφαρμογής τους, είναι δυνατόν να προκαλούν προβλήματα στην εφαρμογή. Τουλάχιστον, αυτός ήταν ένας από τους λόγους που αντιμετώπισα. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SERS1612 Δημ. January 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2016 Ο λόγος είναι πολύ απλός, ειδικά, για εταιρείες αυτού του είδους. Τα διαφορετικά πακέτα/συμβόλαια που παρέχουν στους συνδρομητές τους και οι διαφορετικές ημερομηνίες εφαρμογής τους, είναι δυνατόν να προκαλούν προβλήματα στην εφαρμογή. Τουλάχιστον, αυτός ήταν ένας από τους λόγους που αντιμετώπισα. Το βασικό θέμα ( που έχω αντιμετωπισει κι εγώ) δεν είναι το γιατί μπορεί να γίνει ένα λάθος, αλλά το γιατί είναι τόσο δύσκολο να διορθωθεί. Έχω περάσει 11μηνη ταλαιπωρία για θέμα πού δημιούργησαν (από λάθος) και παρόλο που το αναγνώριζαν τους ήταν αδύνατον να το διορθώσουν . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takaros31 Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 Και εγώ είχα πρόβλημα με το λογιστήριο για πολλούς μήνες καθώς καθυστερούσαν να αντιλογήσουν ένα ποσό . Η ιστορία έχει ως έξης : Εκδόθηκε νέος λογαριασμός ενώ ο παλιός μόλις έιχε λήξει... Ενας του call center μου είχε πει κάποια στιγμή οτι δεν υπάρχει πρόβλημα να κάνω κατάθεση (web banking) με όποιον κωδικό πληρωμής θέλω γιατί αυτοί πάνε και ματσάρουν όπου πρέπει μετά... Αμ δε... Έκανα λοιπόν την κίνηση με τον κωδικό πληρωμής του τελευταίου λογαριασμού και οχι με αυτού που είχε λήξει... Το αποτέλεσμα να κρατήσει η forthnet κανονικά τα χρήματα απο τον λογαριασμό που έληξε άλλα η Nova απο τον καινούργιο... Κάθε μηνά για κανένα 8μηνο μου έστελναν μήνυμά για διακοπή των υπηρεσιών ... ρε τι τηλεφωνά,ρε τι τα statement απο πλήρωμές που έιχα κάνει έστειλα...Να μου λένε δεν υπάρχει πρόβλημα και οτι έχουν επιληφθεί του θέματος αλλά κάθε μήνα μηνύματα διακοπής και το ποσό να φαίνεται χρωστούμενο στους λογαριασμούς... Αυτά! τα είπα και ξαλάφρωσα! :lol::lol::lol::lol: Παράθεση Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2 [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xrist0s4 Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 Σημερα μου ηρθε ο λογαριασμος του τηλεφωνου κανονικοτατα,αμα δειτε σε προηγουμενα ποστ το προβλημα μου δεν ειχα τηλ απο 17 δεκεμβρη μεχρι 5 ιανουαριου κ σε συζητηση τους μου ειχαν πει οτι θα πιστοθουν οι μερες που δεν ειχα τηλ. Τους παιρνω λοιπον τηλ κ ζηταω το λογο που δεν ηρθε μειωμενος λογαριασμος και τι μου λενε!Οτι στη μονοπλευρη ακουστικοτητα που ειχα (με ακουγανε στο τηλ αλλα δεν τους ακουγα) δεν δικαιολογειτε πιστωση!!!Λες και εφταιγα εγω!!! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΛΟΦΟΡΘΝΕΤ!!! μολις ληξει το συμβολαιο αντιο και μακρυα:!::!::!: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakis88888 Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 Σημερα μου ηρθε ο λογαριασμος του τηλεφωνου κανονικοτατα,αμα δειτε σε προηγουμενα ποστ το προβλημα μου δεν ειχα τηλ απο 17 δεκεμβρη μεχρι 5 ιανουαριου κ σε συζητηση τους μου ειχαν πει οτι θα πιστοθουν οι μερες που δεν ειχα τηλ. Τους παιρνω λοιπον τηλ κ ζηταω το λογο που δεν ηρθε μειωμενος λογαριασμος και τι μου λενε!Οτι στη μονοπλευρη ακουστικοτητα που ειχα (με ακουγανε στο τηλ αλλα δεν τους ακουγα) δεν δικαιολογειτε πιστωση!!!Λες και εφταιγα εγω!!! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΛΟΦΟΡΘΝΕΤ!!! μολις ληξει το συμβολαιο αντιο και μακρυα:!::!::!: Πλάκα κάνεις! Και εγώ θέλω να φύγω από τη wind, αλλά με αυτό που λες αναθεωρώ. Τι λογική είναι αυτή, κυνήγησε το Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xrist0s4 Δημ. February 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2016 Πλάκα κάνεις! Και εγώ θέλω να φύγω από τη wind, αλλά με αυτό που λες αναθεωρώ. Τι λογική είναι αυτή, κυνήγησε το Τι να κυνηγησω φιλε μου..Πηρα τηλ τους τα ειπα αλλα τιποτα!Μου ειπαν οτι το μονο που μπορω να κανω ειναι να στειλω μειλ να τους πω το προβλημα μου και οτι μπορει κατι να γινει.Το εστειλα πριν απο 5 μερες...αλλα τιποτα κανενα ενδιαφερον,ουτε καν να μπουν στο κοπο να με παρουν.Πλεον εχω βαρεθει κ το μονο που περιμενο ειναι να περασουν καμποσοι μηνες να αλλαξω συνδεση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bayern4 Δημ. February 5, 2016 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2016 Η Forthnet A.E. σας ενημερώνει ότι από 10/02/2016, οι κλήσεις από το σταθερό δίκτυο της Forthnet προς τον αριθμό τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 13831 χρεώνονται 0,0295 ευρώ/λεπτό (περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ). http://www.forthnet.gr/News.aspx?a_id=8071 απο "χωρις χρεωση" σε χρεωση ανα λεπτο. Παράθεση GreekSupporters | To cult κοινωνικό, πολιτικό και αθλητικό forum Telegram Messenger Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makisg4 Δημ. February 5, 2016 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2016 Η Forthnet A.E. σας ενημερώνει ότι από 10/02/2016, οι κλήσεις από το σταθερό δίκτυο της Forthnet προς τον αριθμό τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 13831 χρεώνονται 0,0295 ευρώ/λεπτό (περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ). http://www.forthnet.gr/News.aspx?a_id=8071 απο "χωρις χρεωση" σε χρεωση ανα λεπτο. ε ναι ρε φιλε! να μας πρηζει κάθε ασχετος? λες και είναι πελατης μας και πρεπει να τον εξυπηρετήσουμε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pank Δημ. February 5, 2016 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2016 Οι κλήσεις από σταθερό δίκτυο forthnet. Χαχαχχαα.....Πόσο αποστευτοι! Και από εκεί λεφτά θέλουν να βγάλουν . Να σε έχουν αναμονή καμμιά ώρα. Μια χαρά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SERS1612 Δημ. February 5, 2016 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2016 Θα θυσαυρισουν!!! Με την μοναδική ικανότητα πού έχουν να δημιουργούν προβλήματα, πού μετά αδυνατούν να λύσουν . Θα θυσαυρισουν... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makis2788 Δημ. February 6, 2016 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2016 Δηλαδή χρεώνουν έναν τηλεφωνικό αριθμό που ο πολίτης είχε στην διαθεσή του να καλέσει για να εξυπηρετηθεί ή να αναφέρει το οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα που έχει!!!ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ,συγχαρητήρια στον ή στους φωστήρες που το σκέφτηκαν αυτό.'Εχει ο καιρός γυρίσματα....απλά κάνω υπομονή για να περάσει λίγο ο καιρός της υποχρεωτικής παραμονής βάση συμβολαίου και μετά τον ''πελοπίδα''......μετά τα χίλια μύρια προβλήματα που μου έχουν δημιουργήσει ακόμα και το πιο απλό πρόγραμμα του ΟΤΕ με 4Mbps φαντάζει παράδεισος σε σχέση με αυτό που υποτίθεται ότι προσφέρει η ακατανόμαστη εταιρεία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.