georgeavl3 Δημ. March 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2019 Κατάλαβα... Sent from my iPhone using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Saxtus Δημ. March 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2019 Πριν πάω σε Γερμανό πήρα στο 13897, εκεί μου είπαν ότι μέσω τηλεφώνου δεν κάνουν φορητότητα καρτοκινητων αλλά μόνο συμβολαίων και πως πρέπει να πάω σε κατάστημα Κι εγώ κάλεσα στο 13897 και μου είπαν τα ίδια. Μετά πετάχτηκα σε ένα κατάστημα Cosmote: - Δεν έχουμε SIM, είναι σε έλλειψη πάνω από μήνα. Και δίπλα στον Γερμανό αν πάτε, το ίδιο θα σας πουν. - Κι αν θέλω να πάω σε συμβόλαιο; - Έχουμε και γίνεται άμεσα. - Πώς έχετε για το ένα και όχι για το άλλο; - Είναι διαφορετικές SIM. - Μπορώ να κάνω αίτηση τώρα και να περιμένω όποτε έρθει; - Όχι, πρέπει να έρθουν πρώτα. Πώς μπορούμε να κινηθούμε μέσω ΕΕΤΤ; Παράθεση Saxtus Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
balkos Δημ. March 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2019 Για να λειτουργήσει ένα trust πρέπει οι συνέταιροι να μην παίρνουν από την "πίτα" του άλλου . Για να μην αλλάζουν οι πελάτες εταιρεία όσο αυτοί πολλαπλασιάζουν το κόστος των καρτοκινητών , έχουν εφεύρει την έλλειψη καρτών sim μήνες τώρα. H εεττ δεν ξέρω με τι ασχολείται αυτό τον καιρό. Προσωπικά δεν μπορώ να βρω άλλη λογική εκδοχή. Αν μπορείτε να σκεφτείτε κάτι πιο λογικό πείτε μου να μάθω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pn1fon1 Δημ. March 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2019 Δλδ για να καταλάβω. Αν χάσω την κάρτα σιμ μου και ζητήσω έκδοση καινούργιας ή ζητήσω αλλαγή λόγω παλαιότητας δε θα έχουν πάλι; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thakokk6 Δημ. March 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2019 Θα έχουν με 8 ευρο Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfa Δημ. March 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2019 Άρα φτάνουμε στο λογικό συμπέρασμα ότι μας δουλεύουν, κάτι που το ξέρουμε όλοι εδώ και καιρό. Το θέμα είναι, τι κάνουμε; Καταγγελία δεν μπορούμε να κάνουμε (μάλλον) γιατί δεν έχουμε κάτι γραπτό, από την άλλη αν κάνουμε θα πρέπει να απαντήσουν ότι έχουμε άδικο, δλδ να μας δώσουν τελικά κάρτες... Πολύ ηλίθια κατάσταση, που αξίζει να την φτάσει κάποιος στα άκρα έστω για το γ@μ..το. Sent from my LG-H870 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. March 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2019 Άρα φτάνουμε στο λογικό συμπέρασμα ότι μας δουλεύουν, κάτι που το ξέρουμε όλοι εδώ και καιρό. Το θέμα είναι, τι κάνουμε; Καταγγελία δεν μπορούμε να κάνουμε (μάλλον) γιατί δεν έχουμε κάτι γραπτό, από την άλλη αν κάνουμε θα πρέπει να απαντήσουν ότι έχουμε άδικο, δλδ να μας δώσουν τελικά κάρτες... Πολύ ηλίθια κατάσταση, που αξίζει να την φτάσει κάποιος στα άκρα έστω για το γ@μ..το. Sent from my LG-H870 using TapatalkΘα το κάνει η ΕΕ και οι αρμόδιοι φορείς. Ακόμα κάποιοι ψάχνονται για το ποιος φορέας ακριβώς είναι για το θέμα. Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apagogeas Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 - Κι αν θέλω να πάω σε συμβόλαιο; - Έχουμε και γίνεται άμεσα. - Πώς έχετε για το ένα και όχι για το άλλο; - Είναι διαφορετικές SIM. Πώς μπορούμε να κινηθούμε μέσω ΕΕΤΤ; Αυτή τη δήλωση ότι είναι διαφορετικές SIM θα τη ζητούσα γραπτώς επίσημα από το κατάστημα και θα την έστελνα στην ΕΕΤΤ να μου απαντήσει πάνω στην γραπτή απάντηση αν όντως οι SIM ειναι διαφορετικές (που δεν είναι). Επίσης μπορούμε να ρωτήσουμε και την ΕΕΤΤ χωρίς κάτι γραπτό αν όντως οι SIM των συμβολαίων είναι διαφορετικές από των καρτοκινητών (που δεν είναι) και αν ναι σε τι διαφέρουν και θα το ήθελα και αυτό γραπτό από την ΕΕΤΤ για τα περαιτέρω αν όντως είναι τέτοια παράλογη απάντηση. Δε μπορεί μόνο οι εταιρίες να γνωρίζουν το "μυστικό" των SIM πια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
arjuna Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 (edited) Αυτή τη δήλωση ότι είναι διαφορετικές SIM θα τη ζητούσα γραπτώς επίσημα από το κατάστημα και θα την έστελνα στην ΕΕΤΤ να μου απαντήσει πάνω στην γραπτή απάντηση αν όντως οι SIM ειναι διαφορετικές (που δεν είναι). Επίσης μπορούμε να ρωτήσουμε και την ΕΕΤΤ χωρίς κάτι γραπτό αν όντως οι SIM των συμβολαίων είναι διαφορετικές από των καρτοκινητών (που δεν είναι) και αν ναι σε τι διαφέρουν και θα το ήθελα και αυτό γραπτό από την ΕΕΤΤ για τα περαιτέρω αν όντως είναι τέτοια παράλογη απάντηση. Δε μπορεί μόνο οι εταιρίες να γνωρίζουν το "μυστικό" των SIM πια. Εύστοχη σκέψη, δυστυχώς κανένας πάροχος δε θα παραχωρήσει τέτοιο έγγραφο. Μήπως ο ενδιαφερόμενος για φορητότητα να προσέρχεται με έγγραφη αίτηση φορητότητας του αριθμού του, με απαίτηση απάντησης εγγράφως εντός του προβλεπόμενου χρόνου και με αιτιολόγηση στην περίπτωση απόρριψης; Ενοείται ότι η αίτηση θα παραδοθεί εις διπλούν προκειμένου να παραλάβει αντίγραφο με σφραγίδα καταστήματος, υπογραφή παραλαμβάνοντος υπαλλήλου και ημερομηνία παραλαβής προκειμένου η μετέπειτα καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. να αποκτήσει τη δέουσα βαρύτητα. Η υφιστάμενη διαδικασία με προφορική αίτηση φορητότητας και ένταξη σε λίστα αναμονής είναι λόγια του αέρα. Έχω ξαναγράψει σε δημοσίευση μου σε άλλο νήμα του forum ότι στην χώρα που ζούμε νικάει το χαρτί. Edited March 10, 2019 by arjuna Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cfotis13 Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 Εύστοχη σκέψη, δυστυχώς κανένας πάροχος δε θα παραχωρήσει τέτοιο έγγραφο. Μήπως ο ενδιαφερόμενος για φορητότητα να προσέρχεται με έγγραφη αίτηση φορητότητας του αριθμού του, με απαίτηση απάντησης εγγράφως εντός του προβλεπόμενου χρόνου και με αιτιολόγηση στην περίπτωση απόρριψης; Ενοείται ότι η αίτηση θα παραδοθεί εις διπλούν προκειμένου να παραλάβει αντίγραφο με σφραγίδα καταστήματος, υπογραφή παραλαμβάνοντος υπαλλήλου και ημερομηνία παραλαβής προκειμένου η μετέπειτα καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. να αποκτήσει τη δέουσα βαρύτητα. Η υφιστάμενη διαδικασία με προφορική αίτηση φορητότητας και ένταξη σε λίστα αναμονής είναι λόγια του αέρα. Έχω ξαναγράψει σε δημοσίευση μου σε άλλο νήμα του forum ότι στην χώρα που ζούμε νικάει το χαρτί.Πόσο δίκιο έχεις, ξέρεις πόσες φορές που πήγαν να με ρίξουν σε δικαιωματικά θέματα μόλις τους ανέφερα ότι οι συνομιλίες είναι καταγεγραμμένες όπως αναφέρουν σε λίγο χρόνο όλα δια μαγείας τα διορθώνουν! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
arjuna Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 Πόσο δίκιο έχεις, ξέρεις πόσες φορές που πήγαν να με ρίξουν σε δικαιωματικά θέματα μόλις τους ανέφερα ότι οι συνομιλίες είναι καταγεγραμμένες όπως αναφέρουν σε λίγο χρόνο όλα δια μαγείας τα διορθώνουν! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Οι ηχογραφήσεις δεν είναι νόμιμες. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να τις επικαλεστείς σε καταγγελία. Το χαρτί φοβούνται, το χαρτί λύνει το πρόβλημα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ilovemetal Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 Οι ηχογραφήσεις δεν είναι νόμιμες. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να τις επικαλεστείς σε καταγγελία. Το χαρτί φοβούνται, το χαρτί λύνει το πρόβλημα... Οι ηχογραφήσεις της εκάστοτε εταιρίας κινητής τηλεφωνίας και νόμιμες είναι και λύση μπορούν να προσφέρουν. Για παράδειγμα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει ο προϊστάμενος του εκάστοτε τμήματος, για να διαπιστώσει εάν υπήρχε ατόπημα από τον εκάστοτε υπάλληλο και κατά πόσο ήταν ορθή η εξυπηρέτηση που προσέφερε. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί, για να διαπιστωθεί τι ακριβώς ειπώθηκε πριν τη σύναψη ενός συμβολαίου. Κ.οκ. Παράθεση Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Saxtus Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 Μήπως ο ενδιαφερόμενος για φορητότητα να προσέρχεται με έγγραφη αίτηση φορητότητας του αριθμού τουΑφού δεν δέχονται αίτηση φορητότητας (και καλά λόγω έλλειψης SIM), γιατί να δεχτούν να υπογράψουν/σφραγίσουν το χαρτί; Παράθεση Saxtus Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cfotis13 Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 Οι ηχογραφήσεις δεν είναι νόμιμες. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να τις επικαλεστείς σε καταγγελία. Το χαρτί φοβούνται, το χαρτί λύνει το πρόβλημα...Δεν μιλώ για δικιά μου,όταν κάνεις μια συναλλαγή και αναφέρεται από τον υπάλληλο τους ότι η συνομιλία μας ηχογράφητε και αν δέχεσαι! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ----- προσθήκη μηνύματος 50 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Οι ηχογραφήσεις της εκάστοτε εταιρίας κινητής τηλεφωνίας και νόμιμες είναι και λύση μπορούν να προσφέρουν. Για παράδειγμα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει ο προϊστάμενος του εκάστοτε τμήματος, για να διαπιστώσει εάν υπήρχε ατόπημα από τον εκάστοτε υπάλληλο και κατά πόσο ήταν ορθή η εξυπηρέτηση που προσέφερε. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί, για να διαπιστωθεί τι ακριβώς ειπώθηκε πριν τη σύναψη ενός συμβολαίου. Κ.οκ.Σωστός, τώρα μόλις το είδα! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
balkos Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 Δεν μιλώ για δικιά μου,όταν κάνεις μια συναλλαγή και αναφέρεται από τον υπάλληλο τους ότι η συνομιλία μας ηχογράφητε και αν δέχεσαι! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ----- προσθήκη μηνύματος 50 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Σωστός, τώρα μόλις το είδα! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Άσε που έχω σκεφτεί να τους ψαρώσω και όταν μου λένε ότι η κλήση καταγράφετε να τους ενημερώνω και εγώ ότι καταγράφω την κλήση.:cry::cry::cry::cry:Να δω πόσα τηλέφωνα θα κλήσουν:X:X:X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Saxtus Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 Για ποια κλήση λέτε; Στο 13897; Παράθεση Saxtus Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostasp666 Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 (edited) Άρα φτάνουμε στο λογικό συμπέρασμα ότι μας δουλεύουν, κάτι που το ξέρουμε όλοι εδώ και καιρό. Το θέμα είναι, τι κάνουμε; Καταγγελία δεν μπορούμε να κάνουμε (μάλλον) γιατί δεν έχουμε κάτι γραπτό, από την άλλη αν κάνουμε θα πρέπει να απαντήσουν ότι έχουμε άδικο, δλδ να μας δώσουν τελικά κάρτες... Πολύ ηλίθια κατάσταση, που αξίζει να την φτάσει κάποιος στα άκρα έστω για το γ@μ..το. Sent from my LG-H870 using Tapatalk Τους δουλεύουμε ΚΑΙ ΕΜΕΊΣ. Μόλις σας πουν δεν έχει σιμ λέτε ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ θέλω esim. Πια τα iPhones δεν έχουν σιμ και ο ΟΤΕ την δίνει δωρεάν. Είναι ένα απλό QR code από εκτυπωτή, δεν δικαιολογειται έλλειψη και σε περίπτωση άρνησης είναι άρνηση φορητότητας. Όνομα υπαλλήλου υπεύθυνου καταγγελία ΕΕΕΤ cc Επιτροπη ανταγωνισμου & εισαγγελία. Φαντάζομαι με esim θα κάνουν την φορητότητα. Οταν έρθει το SMS πάτε και ζητατε κανονικη σιμ γιατι "Κάπου αφησατε κσι δεν μπορείτε να βρείτε το iphone, :p", τοτε θα βρούνε. ΕΡΩΤΗΣΗ: Βάσει της απόφασης της ΕΕ το 2012 γίνεται φορητότητα αν εισαι σε περιαγωγη σε πάροχο του εξωτερικού. Το έχει κάνει κανενας ποτέ σε ποιά Εταιρία ποια χωρα της ΕΕ, γιατί το καρτέλ έτσι σπάει... roam like home πίσω στην Ελλάδα. Τώρα με την αλλαγή στο 12ευρο σκέφτομαι αυτοματοποίηση των ανανεώσεων από sms (πχ text later) για να μην χάνονται MB/χρήματα.... "60ΜΒ", "60ΜΒ", "17317" στο 1330 και φωνή/sms από voip εδώ και χρόνια. Αν όμως αλλάξουν και πάλι πχ 10€ το 15μερο: φραγή εισερχομένων ή μεταφορα σε wid/Q και δεύτερη βουλγαρική σιμ από την λαϊκή. Αφού ακόμα και η 80αρα η μάνα μου με παίρνει πια στο viber. Edited March 10, 2019 by XP130TD Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 Τώρα με την αλλαγή στο 12ευρο σκέφτομαι να ακολουθήσω την τακτική 3.02+3.02+4.44=10,44 δηλ μια 12ευρη ανα τρεις μήνες, ενώ τηλεφωνα & sms ΠΑΝΤΑ από callingcredit 0.005€/λεπτό με το υπόλοιπο να μην λήγει ΠΟΤΕ. Θέλω να αυτοματοποίησω τις ανανεώσεις από sms (πχ text later) για να μην χάνω MB/χρήματα. Ξέρει/θυμάται κανείς πως ανανεώνουν τα 120MΒ από SMS. Στο WU είδα "700" στο 1330 αλλά τίποτα για το 120 ή το παλιό 60. Έτσι όπως πάει,εξαναγκάζομαστε να κόψουμε την 2η καρτα. 10€ το δίμηνο στο άλλο φοιτητικό και εδώ κάθε τρίμηνο. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apagogeas Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 (edited) Εύστοχη σκέψη, δυστυχώς κανένας πάροχος δε θα παραχωρήσει τέτοιο έγγραφο. Μήπως ο ενδιαφερόμενος για φορητότητα να προσέρχεται με έγγραφη αίτηση φορητότητας του αριθμού του, με απαίτηση απάντησης εγγράφως εντός του προβλεπόμενου χρόνου και με αιτιολόγηση στην περίπτωση απόρριψης; Ενοείται ότι η αίτηση θα παραδοθεί εις διπλούν προκειμένου να παραλάβει αντίγραφο με σφραγίδα καταστήματος, υπογραφή παραλαμβάνοντος υπαλλήλου και ημερομηνία παραλαβής προκειμένου η μετέπειτα καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. να αποκτήσει τη δέουσα βαρύτητα. Η υφιστάμενη διαδικασία με προφορική αίτηση φορητότητας και ένταξη σε λίστα αναμονής είναι λόγια του αέρα. Έχω ξαναγράψει σε δημοσίευση μου σε άλλο νήμα του forum ότι στην χώρα που ζούμε νικάει το χαρτί. Κατανοητό ότι πιθανώς να αρνηθεί, για αυτό το επόμενο βήμα είναι έγγραφη ερώτηση στον πάροχο με κοινοποίηση της ίδιας ερώτησης στον ΕΕΤΤ "Παρακαλώ τη - τάδε εταιρεία - να μου απαντήσετε εγγράφως γιατί μου αρνηθηκαν στο τάδε μαγαζί σας - ο τάδε υπάλληλος αν είναι διαθέσιμη η πληροφορία - τη φορητότητα με τη δικαιολογία ότι οι SIM του συμβολαίου είναι διαφορετικές των καρτοκινητών και το πρόσχημα ότι δεν υπάρχουν SIM για καρτοκινητά." Τι λες να γίνει; Ας απαντήσουν ότι νομίζουν.Τουλάχιστον μέχρι να επιληφθεί ένας σοβαρός φορέας ΕΕ δε ξέρω ποιος και να εκλείψουν όλα αυτά, μόνο με συνεχές τρίξιμο γίνεται δουλειά. Μην υποκύπτετε σε συμβόλαια αν δε τα θέλετε. Edited March 10, 2019 by apagogeas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gag Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 (edited) Άσε που έχω σκεφτεί να τους ψαρώσω και όταν μου λένε ότι η κλήση καταγράφετε να τους ενημερώνω και εγώ ότι καταγράφω την κλήση.:cry::cry::cry::cry:Να δω πόσα τηλέφωνα θα κλήσουν:X:X:X Το έχω κάνει, σου λένε οτι είναι παράνομο και βρίσκουν αφορμη αν επιμείνεις να στο κλείσουν. Αυτό που έχεις το δικαίωμα να κάνεις είναι μόλις σου πουν οτι δεν εχουν sim απο κλήση που καταγράφεται, να ζητήσεις επιτόπου αντίγραφο της συνομιλίας για την ΕΕΤ. Δεν εχουν δικαίωμα να αρνηθούν. Ο Κανονισμός λέει: "Η ΕΕΤΤ είναι μεταξύ άλλων αρμόδια για τη ρύθμιση και εποπτεία της υλοποίησης της φορητότητας των αριθμών." Επίσης λέει: "Ο πάροχος-δότης δύναται να απορρίψει την αίτηση φορητότητας ενός αριθμού ΜΟΝΟ: - Εάν ο Α.Φ.Μ. ή ο Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας, ή Διαβατηρίου της αίτησης είναι διαφορετικός σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία που έχει ο πάροχος-δότης στην κατοχή του. - Εάν ο αριθμός (ή οι αριθμοί) για τον οποίο υποβάλλεται η αίτηση είναι μη ενεργός - Εάν ο αριθμός (ή οι αριθμοί) για τον οποίο υποβάλλεται η αίτηση ανήκει σε άλλον συνδρομητή. " Ολα τα άλλα κολπάκια με καρτούλες κλπ, είναι απλώς παράνομα! Καταγγελίες και περισσότερες πληροφορίες για όποιον ενδιαφέρεται εδω: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number/#q4 Κατανοητό ότι πιθανώς να αρνηθεί, για αυτό το επόμενο βήμα είναι έγγραφη ερώτηση στον πάροχο με κοινοποίηση της ίδιας ερώτησης στον ΕΕΤΤ . ΣΩΣΤΟΣ!!!!! Η καλύτερη και πιο απλή λύση! Edited March 10, 2019 by gag Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Saxtus Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 (edited) Κατανοητό ότι πιθανώς να αρνηθεί, για αυτό το επόμενο βήμα είναι έγγραφη ερώτηση στον πάροχο με κοινοποίηση της ίδιας ερώτησης στον ΕΕΤΤ Πώς το κάνουμε αυτό; Μέσω email; Σε ποιο ακριβώς; Και σε ποιο CC; Τι αναφέρουμε στο κείμενο; Βάζουμε όλα τα στοιχεία του κατόχου, όπως διεύθυνση σπιτιού, αριθμό ταυτότητας και ΑΦΜ; Edited March 10, 2019 by Saxtus Παράθεση Saxtus Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apagogeas Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 (edited) Πώς το κάνουμε αυτό; Μέσω email; Σε ποιο ακριβώς; Όλο το σκεπτικό είναι να είναι έγγραφο, πας στην επικοινωνία κάθε εταιρείας και βλέπεις τη διεύθυνσή της που είναι υποχρεωμένη να έχει διαθέσιμη και στέλνεις κανονικά γράμμα όπως και το ίδιο γράμμα στέλνεις και στην ΕΕΤΤ. Έγγραφη απάντηση μου είχε έρθει και όταν είχα στείλει μέσω της επικοινωνίας στη σελίδα της cosmote αλλά όταν πρόκειται για τέτοιο θέμα, θα σου πουν δεν έλαβαν ποτέ πχ την όποια επικοινωνία οπότε δε ξέρουν για τι πράγμα μιλάς και πάλι από την αρχή. Απο τη στιγμή που κοινοποιείται και στον ΕΕΤΤ, υπάρχει αντίγραφο της επικοινωνίας αν ισχυριστούν ότι δεν έλαβαν ποτέ την επιστολή σου, τότε επικοινωνείς και με ΕΕΤΤ με επιπλέον καταγγελία ότι αρνούνται και να σου απαντήσουν στην έγγραφη ερώτησή σου σχετικά με άρνηση της υπηρεσίας τους. Επίσης αν δε σε ενημερώσουν εντός εύλογου διαστήματος, επίσης επικοινωνείς με την ΕΕΤΤ και ενημερώνεις ότι αρνούνται να σου απαντήσουν σχετικά με την επιστολή που έχεις ήδη κοινοποιήσει και σε αυτούς (την ΕΕΤΤ) οπότε ζητάς από την ΕΕΤΤ να προωθήσει την επιστολή σου σε αυτούς ως έγγραφο, που είναι και ο λόγος που το έκανες κοινοποίηση. Υπομονή θέλει και αν βγει έστω και μια φορά απάντηση έγγραφη από την εταιρεία, έχει καταρρεύσει όλη η σκευωρία τους. Ένας χρειάζεται να το κάνει που του έχουν πει αυτή τη μπούρδα με τις SIM. Κανονικά τα στοιχεία πρέπει να έχει. Ψέμματα δε γράφουμε σε αυτές τις επιστολές. Για ταυτότητα και ΑΦΜ δε νομίζω ότι χρειάζεται αλλά αν τα ζητήσει ο ΕΕΤΤ τα δίνουμε, δε κρυβόμαστε από κάτι, αντίθετα αυτοί έχουν το θέμα. ΤΟ τι γράφει; Κάτι σαν αυτό που έγραψα στο προηγούμενο post λίγο πιο καλογραμμένο. Edited March 10, 2019 by apagogeas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Saxtus Δημ. March 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2019 Καθώς δεν είναι για μένα αλλά για τον πατέρα μου, καλύτερα να περιμένω να το κάνει κάποιος άλλος πρώτα και να μας πει. Παράθεση Saxtus Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jaco Δημ. March 11, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 11, 2019 Πως είναι διαφορετικές οι sim αφού όταν διέκοψα το συμβόλαιο και το έκανα cosmokarta δεν μου άλλαξαν καρτα,η ίδια παρεμεινε Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Saxtus Δημ. March 11, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 11, 2019 Είπαμε, είναι δικαιολογία για να σε κάνουν να πας σε συμβόλαιο. Παράθεση Saxtus Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.