Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

12 minutes ago, VIPdriver said:

Μπορείς να κατεβασεις την εφαρμογή του frog και να βλεπεις τα διαθεσιμα πακετα χωρις να βαλεις καποιο νουμερο (οταν ζηταει το νουμερο πατάς το Χ παμω αριστερα και μετά επιλεγεις περιηγηση)

rog.thumb.jpg.c351b445d8f43505f2cce66c87115fd2.jpg

Ωραία, άρα έχει έως 7/4. Σε ευχαριστώ. Και ευχαριστώ για το κολπάκι με την περιήγηση. Δε το ήξερα. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Σήμερα ήρθα με φορητοτητα από Q στην Frog. Eχω ενεργοποίημενα στης ρυθμίσεις το WIFI call και το Volte αλα δεν λειτουργούν. Έστειλα μήνυμα WIFICALL στο 1333 και μου έρχεται ίδια απάντηση ότι δεν υποστηρίζεται η συσκευή μου. Έχε αλλάξει 3 συσκευές και πάλι το ίδιο. Ο γιος μου έχει επίσης Frog και στην συσκευή του όλα κανονικά. Έχει το Redmi Note 13,  8/256. Έκανα δοκιμή και από την συσκευή του και τίποτα. Καμία ιδέα? 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Στον προηγούμενο πάροχο δούλευαν;

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Επομένως είναι θέμα παρόχου, θα πρέπει να επικοινωνήσεις πολλές φορές μάλλον με την εξυπηρέτηση πελατών μπας και μπορέσει να γίνει η δουλειά.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, p_k said:

Επομένως είναι θέμα παρόχου, θα πρέπει να επικοινωνήσεις πολλές φορές μάλλον με την εξυπηρέτηση πελατών μπας και μπορέσει να γίνει η δουλειά.

Επειδή είμαι καινούργιος, μήπως ξέρεις ποιο νούμερο να πάρω, τεχνική υποστήριξη, κάποιο άλλο? 

Link to comment
Share on other sites

13888 είναι η εξυπηρέτηση πελατών 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, misa said:

Επειδή είμαι καινούργιος, μήπως ξέρεις ποιο νούμερο να πάρω, τεχνική υποστήριξη, κάποιο άλλο? 

13788 είναι το τεχνικό τμήμα και 13888 η εξυπηρέτηση πελατών όπως σωστά σου ανέφερε ο συμφορουμητης

Link to comment
Share on other sites

On 29/3/2024 at 7:48 ΜΜ, ONOUFRIOS1980 said:

Μάλλον δεν διάβασες τα προηγούμενα ποστ...εχω πάει σε κατάστημα και έχω πάρει και την εξυπηρέτηση πελατών χωρίς αποτέλεσμα. Σε κάθε περίπτωση το "Ναι επιτρέπεται από τον νόμο" χωρίς να παραθέτεις κάτι παραπάνω δεν βοηθάει.

Την ταυτότητα στη ζήτησαν προκειμένου να γίνει ταυτοποίηση στο όνομα σου. Τα νούμερα που πωλούνται από πλανόδιους πωλητές είναι ήδη ταυτοποιημενα ώστε να σου βάλει κάρτα εκείνη την ώρα και να σου δώσει αριθμο που είναι έτοιμος να λειτουργήσει, δεν μπορεί πλανόδιος πωλητής να έχει πρόσβαση σε συστήματα παροχου για να σου κάνει ενεργοποίηση εκείνη την ώρα που τον αγοράζεις. Αν λέγοντας τράπεζες εννοείς την revolut καλύτερα να το αφήσω ασχολίαστο. Αν εννοείς ελληνική τράπεζα δεν υπάρχει περίπτωση να σου δέχθηκε αριθμό χωρίς να πιστοποιείται κάπως ότι είναι στο όνομα σου οπότε εκεί κάπου μοιάζει η ιστορία. Τώρα όσον αφορά το ερώτημα σου και επειδή λες ότι μίλησες με την εξυπηρέτηση πελατών , όταν καλεσεςτι σου είπαν? Εφόσον η ταυτοποίηση δεν έχει γινει μετα από τόσο καιρό, δύο ενδεχόμενα υπάρχουν, είτε "ξεχάστηκε" να δηλωθεί η ταυτότητα από τον πωλητή είτε το σημείο πώλησης δεν είναι εξουσιοδοτημένο να πουλάει κάρτες cosmote. Αν είναι το πρώτο η εξυπηρέτηση πελατών έχει διαδικασία να πάρεις στο όνομα σου το νούμερο. Αν είναι το δεύτερο δυστυχώς είναι το κακό σενάριο καθώς πιθανότατα είναι σε κάποιο πακιστανικό όνομα το νούμερο και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να το πάρεις στο όνομα σου...

Δεν έχει νόημα να πας σε Γερμανό ή cosmote, δεν μπορούν να κάνουν κάτι εκει

Link to comment
Share on other sites

23 ώρες πριν, XavierGladiola said:

ελληνική τράπεζα δεν υπάρχει περίπτωση να σου δέχθηκε αριθμό χωρίς να πιστοποιείται κάπως ότι είναι στο όνομα σου

Ξέρω τουλάχιστον μία περίπτωση, όπου ο αριθμός είναι στο δικό μου όνομα, αλλά χρησιμοποιείται σε e-banking, συγγενικού προσώπου. Ίσως υπάρχει ένα περιθώριο κάλυψης, σε τέτοιες περιπτώσεις

Edited by sou_d
Link to comment
Share on other sites

Ούτε αυτοπροσώπως το ζητάνε, αρκεί να ειναι δηλωμένο το νούμερο στο ΕΜΕΠ, για το οποίο αρκεί να έχεις πρόσβαση για να λάβεις τους κωδικούς ταυτοποίησης. Έχω 3 παιδιά που έχουν ανοίξει και οι τρεις λογαρισμούς σε ελληνικές συστημικές τράπεζες με κινητά ταυτοποιημένα στο δικό μου όνομα. Το ίδιο κινητό ο καθένας το έχει χρησιμοποιήσει και για τον μηδενικό φόρο κινητής. Για τα διάφορα voucher, για κωδικούς πανελληνίων, κ.λπ. δεν το συζητάμε καν, δίνεις οποιοδήποτε τηλέφωνο αρκεί να μην το έχει δηλώσει άλλος. Προσωπικά βεβαίωση για νούμερο κινητού για επικαιροποίηση σε τράπεζα μου είχαν ζητήσει μια φορά μόνο, κι αυτό ήταν χρόνια πριν, και πιο παλιά τους λογαριασμούς, πρέπει να είναι χρόνια που δεν ισχύει αυτό.  

16 ώρες πριν, XavierGladiola said:

Δηλαδή?

Ζητάει ταυτοποίηση ότι είναι δηλωμένο στο ΕΜΕΠ, δεν ζητάει χαρτί ότι ανήκει σε σένα. Ίσως χαρτί να θέλουν αν πας από κοντά και δεν έχεις δηλώσει στοιχεία στο ΕΜΕΠ. 

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, ja1 said:

Ούτε αυτοπροσώπως το ζητάνε, αρκεί να ειναι δηλωμένο το νούμερο στο ΕΜΕΠ, για το οποίο αρκεί να έχεις πρόσβαση για να λάβεις τους κωδικούς ταυτοποίησης.

https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-taytopoiitika-eggrafa/e.m.e.p.

Αλήθεια έτσι από περιέργεια ρωτάω. Πως βρίσκεις τον τρόπο πιστοποίησης ότι το τηλέφωνο ανήκει στο όνομα σου, χωρίς βεβαίωση από κινητή  ώστε να μπορεί και η τράπεζα να το πιστοποιήσει??? Αλλα λέει το σύστημα.. όπου και να κάνεις πιστοποίηση χρειάζεται βεβαίωση από τον πάροχο. Εκτός αν εσύ γνωρίζεις καλύτερα.😄 Οποτε κανείς δεν μπορεί να πιστοποιήσει τηλέφωνο που δεν είναι στο όνομά του-ης. Γιατί επιμένετε στα ψεματάκια?

😄

Screenshot_20240407-161624_Lightning.jpg

17 ώρες πριν, XavierGladiola said:

Δηλαδή?

Δηλαδή δεν ισχύει αυτό που λέει.😄

Edited by dimitroula10
Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, ja1 said:

Ούτε αυτοπροσώπως το ζητάνε, αρκεί να ειναι δηλωμένο το νούμερο στο ΕΜΕΠ, για το οποίο αρκεί να έχεις πρόσβαση για να λάβεις τους κωδικούς ταυτοποίησης. Έχω 3 παιδιά που έχουν ανοίξει και οι τρεις λογαρισμούς σε ελληνικές συστημικές τράπεζες με κινητά ταυτοποιημένα στο δικό μου όνομα. Το ίδιο κινητό ο καθένας το έχει χρησιμοποιήσει και για τον μηδενικό φόρο κινητής. Για τα διάφορα voucher, για κωδικούς πανελληνίων, κ.λπ. δεν το συζητάμε καν, δίνεις οποιοδήποτε τηλέφωνο αρκεί να μην το έχει δηλώσει άλλος. Προσωπικά βεβαίωση για νούμερο κινητού για επικαιροποίηση σε τράπεζα μου είχαν ζητήσει μια φορά μόνο, κι αυτό ήταν χρόνια πριν, και πιο παλιά τους λογαριασμούς, πρέπει να είναι χρόνια που δεν ισχύει αυτό.  

Ζητάει ταυτοποίηση ότι είναι δηλωμένο στο ΕΜΕΠ, δεν ζητάει χαρτί ότι ανήκει σε σένα. Ίσως χαρτί να θέλουν αν πας από κοντά και δεν έχεις δηλώσει στοιχεία στο ΕΜΕΠ. 

Ακριβώς. Κι εγώ δήλωσα στην πεθερά μου δικό μου νούμερο στο taxis και το δέχτηκε κανονικότατα.

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, sou_d said:

Ξέρω τουλάχιστον μία περίπτωση, όπου ο αριθμός είναι στο δικό μου όνομα, αλλά χρησιμοποιείται σε e-banking, συγγενικού προσώπου. Ίσως υπάρχει ένα περιθώριο κάλυψης, ςε τέτοιες περιπτώσεις

Στο θέμα που συζητάμε δεν υπάρχει συγγένεια του Πακιστανού με τον φίλο. Κάπου μπάζει όλο αυτό.

3 minutes ago, Maevrios said:

Ακριβώς. Κι εγώ δήλωσα στην πεθερά μου δικό μου νούμερο στο taxis και το δέχτηκε κανονικότατα.

Άλλο συγγενικό πρόσωπο που εύκολα αποδεικνύεται η συγγένεια και άλλο ξένοι. Και το νούμερο είναι δικό σου με χαρτιά. Τι δεν καταλαβαίνετε?

Edited by dimitroula10
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, dimitroula10 said:

Άλλο συγγενικό πρόσωπο που εύκολα αποδεικνύεται η συγγένεια και άλλο ξένοι.

Το σύστημα δεν ξέρει ότι είμαστε συγγενείς.. ήρθε το μήνυμα με τον κωδικό κι όλα καλά. Και ξένος να 'μουνα το ίδιο θα γινότανε.

23 minutes ago, dimitroula10 said:

Δηλαδή δεν ισχύει αυτό που λέει.😄

Δεν το χωράει ο νους σου ε;

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Maevrios said:

Το σύστημα δεν ξέρει ότι είμαστε συγγενείς.. ήρθε το μήνυμα με τον κωδικό κι όλα καλά. Και ξένος να 'μουνα το ίδιο θα γινότανε.

Το δικό σου τηλέφωνο έχει καταχωρηθεί με χαρτιά στο όνομα σου? Ναι. Το τηλέφωνο που είναι στο όνομα Πακιστανού είναι καταχωρημένο με χαρτιά στο όνομα του, όπως έκανες εσύ? Όχι.Δηλαδή όποιος θέλει χωρίς τίποτα δηλώνει τηλέφωνα όπου θέλει? Και επιμένεις? Τότε ο φίλος γιατί έχει πρόβλημα όπως λέει. Απάντησε του ότι όλα είναι οκ και κακώς ανησυχεί. Μην τα λες σε εμένα. Εγώ σε πιστεύω.

Edited by dimitroula10
Link to comment
Share on other sites

Just now, dimitroula10 said:

Το δικό σου τηλέφωνο έχει καταχωρηθεί με χαρτιά στο όνομα σου? Ναι. Το τηλέφωνο που είναι στο όνομα Πακιστανού είναι καταχωρημένο με χαρτιά στο όνομα του, όπως έκανες εσύ? Όχι.Δηλαδή όποιος θέλει χωρίς τίποτα δηλώνει τηλέφωνα όπου θέλει? Και επιμένεις?

Πώς είναι καταχωρημένο το τηλέφωνο του Πακιστανού δλδ;

Το taxis ξέρει τον τρόπο που το νούμερο αυτό δηλώθηκε ή απλώς ότι είναι δηλωμένο κι όλα καλά;

@dimitroula10νομίζω πως λέμε όλοι το ίδιο και κολλάμε κάπου στην έκφραση ίσως.

Link to comment
Share on other sites

On 6/4/2024 at 3:20 ΜΜ, misa said:

Καλησπέρα! Σήμερα ήρθα με φορητοτητα από Q στην Frog. Eχω ενεργοποίημενα στης ρυθμίσεις το WIFI call και το Volte αλα δεν λειτουργούν. Έστειλα μήνυμα WIFICALL στο 1333 και μου έρχεται ίδια απάντηση ότι δεν υποστηρίζεται η συσκευή μου. Έχε αλλάξει 3 συσκευές και πάλι το ίδιο. Ο γιος μου έχει επίσης Frog και στην συσκευή του όλα κανονικά. Έχει το Redmi Note 13,  8/256. Έκανα δοκιμή και από την συσκευή του και τίποτα. Καμία ιδέα? 

 

 

 

 

Συχνά η κοσμοτέ απαιτεί αναμονή 24 ωρών για να ενεργοποιηθούν όλες οι δυνατότητες του αριθμού (π.χ. δημιουργία cosmote id). Προτείνω να περιμένεις έως Δευτέρα Τρίτη, κι αν δε δεις πρόοδο κάνε μια επικοινωνία μέσω τσατ.

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σου φίλε, έχεις απόλυτο δίκιο! Τώρα που το δοκίμασα όλα λειτουργούν κανονικά. Άρα όντως χρειάζεται να περάσουν 24 ώρες! Ευχαριστώ πολύ! 

Link to comment
Share on other sites

Σε όλους τους λογαριασμους που έχω σε συστημικές τράπεζες το τηλ ΔΕΝ είναι στο όνομα μου. Όποιος θέλει το πιστευει. Μόνο όταν πηγα σε τράπεζα για να ενεργοποιησω παλιο μου λογαριασμό και είχα δηλωμένο παλιο νούμερο, μου ζήτησαν χαρτί βεβαίωσης για το νέο νουμερο. Εάν συνέχιζα με το παλιο νουμερο, δεν θα ασχολούνταν καθόλου. 

RIP Cashback...1485709620_Screenshot_20241105_MyVodafone.thumb.jpg.b2cbc5c521f81c29c403b7ca2f7b0b43.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, VIPdriver said:

μου ζήτησαν χαρτί βεβαίωσης για το νέο νουμερο

Επομένως απαιτείται χαρτί τώρα. Μπορεί παλιά να μην ζηταγανε αλλά τώρα επιβεβαιώνεις ότι όντως απαιτείται χαρτί. Που διαφωνούμε λοιπόν?😀

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, dimitroula10 said:

Επομένως απαιτείται χαρτί τώρα. Μπορεί παλιά να μην ζηταγανε αλλά τώρα επιβεβαιώνεις ότι όντως απαιτείται χαρτί. Που διαφωνούμε λοιπόν?😀

Εσυ λες οτι δεν μπορείς να έχεις λογαριασμό χωρίς νουμερο στο όνομα σου και εγώ σου λέω ότι μπορείς. Εάν τώρα μπω στο ebanking και αλλάξω τον αριθμό, δεν θα ζητήσει ταυτοποίηση ότι είναι στο όνομα μου. 

RIP Cashback...1485709620_Screenshot_20241105_MyVodafone.thumb.jpg.b2cbc5c521f81c29c403b7ca2f7b0b43.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, VIPdriver said:

Εσυ λες οτι δεν μπορείς να έχεις λογαριασμό χωρίς νουμερο στο όνομα σου και εγώ σου λέω ότι μπορείς.

Μόλις είπες ότι σου ζήτησαν χαρτί αλλά μπορείς και χωρίς χαρτί εάν ο παππούς μου είχε καρούλια.😀 Οκ τέλος το οφτοπικ από εμένα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...