Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πριν πάω σε Γερμανό πήρα στο 13897, εκεί μου είπαν ότι μέσω τηλεφώνου δεν κάνουν φορητότητα καρτοκινητων αλλά μόνο συμβολαίων και πως πρέπει να πάω σε κατάστημα

Κι εγώ κάλεσα στο 13897 και μου είπαν τα ίδια.

 

Μετά πετάχτηκα σε ένα κατάστημα Cosmote:

 

- Δεν έχουμε SIM, είναι σε έλλειψη πάνω από μήνα. Και δίπλα στον Γερμανό αν πάτε, το ίδιο θα σας πουν.

- Κι αν θέλω να πάω σε συμβόλαιο;

- Έχουμε και γίνεται άμεσα.

- Πώς έχετε για το ένα και όχι για το άλλο;

- Είναι διαφορετικές SIM.

- Μπορώ να κάνω αίτηση τώρα και να περιμένω όποτε έρθει;

- Όχι, πρέπει να έρθουν πρώτα.

 

Πώς μπορούμε να κινηθούμε μέσω ΕΕΤΤ;

Link to comment
Share on other sites

Για να λειτουργήσει ένα trust πρέπει οι συνέταιροι να μην παίρνουν από την "πίτα" του άλλου . Για να μην αλλάζουν οι πελάτες εταιρεία όσο αυτοί πολλαπλασιάζουν το κόστος των καρτοκινητών , έχουν εφεύρει την έλλειψη καρτών sim μήνες τώρα. H εεττ δεν ξέρω με τι ασχολείται αυτό τον καιρό. Προσωπικά δεν μπορώ να βρω άλλη λογική εκδοχή. Αν μπορείτε να σκεφτείτε κάτι πιο λογικό πείτε μου να μάθω.
Link to comment
Share on other sites

Δλδ για να καταλάβω. Αν χάσω την κάρτα σιμ μου και ζητήσω έκδοση καινούργιας ή ζητήσω αλλαγή λόγω παλαιότητας δε θα έχουν πάλι;
Link to comment
Share on other sites

Άρα φτάνουμε στο λογικό συμπέρασμα ότι μας δουλεύουν, κάτι που το ξέρουμε όλοι εδώ και καιρό.

Το θέμα είναι, τι κάνουμε;

Καταγγελία δεν μπορούμε να κάνουμε (μάλλον) γιατί δεν έχουμε κάτι γραπτό, από την άλλη αν κάνουμε θα πρέπει να απαντήσουν ότι έχουμε άδικο, δλδ να μας δώσουν τελικά κάρτες... Πολύ ηλίθια κατάσταση, που αξίζει να την φτάσει κάποιος στα άκρα έστω για το γ@μ..το.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Άρα φτάνουμε στο λογικό συμπέρασμα ότι μας δουλεύουν, κάτι που το ξέρουμε όλοι εδώ και καιρό.

Το θέμα είναι, τι κάνουμε;

Καταγγελία δεν μπορούμε να κάνουμε (μάλλον) γιατί δεν έχουμε κάτι γραπτό, από την άλλη αν κάνουμε θα πρέπει να απαντήσουν ότι έχουμε άδικο, δλδ να μας δώσουν τελικά κάρτες... Πολύ ηλίθια κατάσταση, που αξίζει να την φτάσει κάποιος στα άκρα έστω για το γ@μ..το.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Θα το κάνει η ΕΕ και οι αρμόδιοι φορείς. Ακόμα κάποιοι ψάχνονται για το ποιος φορέας ακριβώς είναι για το θέμα.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

- Κι αν θέλω να πάω σε συμβόλαιο;

- Έχουμε και γίνεται άμεσα.

- Πώς έχετε για το ένα και όχι για το άλλο;

- Είναι διαφορετικές SIM.

 

Πώς μπορούμε να κινηθούμε μέσω ΕΕΤΤ;

 

Αυτή τη δήλωση ότι είναι διαφορετικές SIM θα τη ζητούσα γραπτώς επίσημα από το κατάστημα και θα την έστελνα στην ΕΕΤΤ να μου απαντήσει πάνω στην γραπτή απάντηση αν όντως οι SIM ειναι διαφορετικές (που δεν είναι). Επίσης μπορούμε να ρωτήσουμε και την ΕΕΤΤ χωρίς κάτι γραπτό αν όντως οι SIM των συμβολαίων είναι διαφορετικές από των καρτοκινητών (που δεν είναι) και αν ναι σε τι διαφέρουν και θα το ήθελα και αυτό γραπτό από την ΕΕΤΤ για τα περαιτέρω αν όντως είναι τέτοια παράλογη απάντηση. Δε μπορεί μόνο οι εταιρίες να γνωρίζουν το "μυστικό" των SIM πια.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη δήλωση ότι είναι διαφορετικές SIM θα τη ζητούσα γραπτώς επίσημα από το κατάστημα και θα την έστελνα στην ΕΕΤΤ να μου απαντήσει πάνω στην γραπτή απάντηση αν όντως οι SIM ειναι διαφορετικές (που δεν είναι). Επίσης μπορούμε να ρωτήσουμε και την ΕΕΤΤ χωρίς κάτι γραπτό αν όντως οι SIM των συμβολαίων είναι διαφορετικές από των καρτοκινητών (που δεν είναι) και αν ναι σε τι διαφέρουν και θα το ήθελα και αυτό γραπτό από την ΕΕΤΤ για τα περαιτέρω αν όντως είναι τέτοια παράλογη απάντηση. Δε μπορεί μόνο οι εταιρίες να γνωρίζουν το "μυστικό" των SIM πια.

 

Εύστοχη σκέψη, δυστυχώς κανένας πάροχος δε θα παραχωρήσει τέτοιο έγγραφο.

 

Μήπως ο ενδιαφερόμενος για φορητότητα να προσέρχεται με έγγραφη αίτηση φορητότητας του αριθμού του, με απαίτηση απάντησης εγγράφως εντός του προβλεπόμενου χρόνου και με αιτιολόγηση στην περίπτωση απόρριψης;

Ενοείται ότι η αίτηση θα παραδοθεί εις διπλούν προκειμένου να παραλάβει αντίγραφο με σφραγίδα καταστήματος, υπογραφή παραλαμβάνοντος υπαλλήλου και ημερομηνία παραλαβής προκειμένου η μετέπειτα καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. να αποκτήσει τη δέουσα βαρύτητα.

 

Η υφιστάμενη διαδικασία με προφορική αίτηση φορητότητας και ένταξη σε λίστα αναμονής είναι λόγια του αέρα. Έχω ξαναγράψει σε δημοσίευση μου σε άλλο νήμα του forum ότι στην χώρα που ζούμε νικάει το χαρτί.

Edited by arjuna
Link to comment
Share on other sites

Εύστοχη σκέψη, δυστυχώς κανένας πάροχος δε θα παραχωρήσει τέτοιο έγγραφο.

 

Μήπως ο ενδιαφερόμενος για φορητότητα να προσέρχεται με έγγραφη αίτηση φορητότητας του αριθμού του, με απαίτηση απάντησης εγγράφως εντός του προβλεπόμενου χρόνου και με αιτιολόγηση στην περίπτωση απόρριψης;

Ενοείται ότι η αίτηση θα παραδοθεί εις διπλούν προκειμένου να παραλάβει αντίγραφο με σφραγίδα καταστήματος, υπογραφή παραλαμβάνοντος υπαλλήλου και ημερομηνία παραλαβής προκειμένου η μετέπειτα καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. να αποκτήσει τη δέουσα βαρύτητα.

 

Η υφιστάμενη διαδικασία με προφορική αίτηση φορητότητας και ένταξη σε λίστα αναμονής είναι λόγια του αέρα. Έχω ξαναγράψει σε δημοσίευση μου σε άλλο νήμα του forum ότι στην χώρα που ζούμε νικάει το χαρτί.

Πόσο δίκιο έχεις, ξέρεις πόσες φορές που πήγαν να με ρίξουν σε δικαιωματικά θέματα μόλις τους ανέφερα ότι οι συνομιλίες είναι καταγεγραμμένες όπως αναφέρουν σε λίγο χρόνο όλα δια μαγείας τα διορθώνουν!

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πόσο δίκιο έχεις, ξέρεις πόσες φορές που πήγαν να με ρίξουν σε δικαιωματικά θέματα μόλις τους ανέφερα ότι οι συνομιλίες είναι καταγεγραμμένες όπως αναφέρουν σε λίγο χρόνο όλα δια μαγείας τα διορθώνουν!

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Οι ηχογραφήσεις δεν είναι νόμιμες.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να τις επικαλεστείς σε καταγγελία.

Το χαρτί φοβούνται, το χαρτί λύνει το πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Οι ηχογραφήσεις δεν είναι νόμιμες.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να τις επικαλεστείς σε καταγγελία.

Το χαρτί φοβούνται, το χαρτί λύνει το πρόβλημα...

 

Οι ηχογραφήσεις της εκάστοτε εταιρίας κινητής τηλεφωνίας και νόμιμες είναι και λύση μπορούν να προσφέρουν.

 

Για παράδειγμα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει ο προϊστάμενος του εκάστοτε τμήματος, για να διαπιστώσει εάν υπήρχε ατόπημα από τον εκάστοτε υπάλληλο και κατά πόσο ήταν ορθή η εξυπηρέτηση που προσέφερε.

 

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί, για να διαπιστωθεί τι ακριβώς ειπώθηκε πριν τη σύναψη ενός συμβολαίου. Κ.οκ.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Μήπως ο ενδιαφερόμενος για φορητότητα να προσέρχεται με έγγραφη αίτηση φορητότητας του αριθμού του
Αφού δεν δέχονται αίτηση φορητότητας (και καλά λόγω έλλειψης SIM), γιατί να δεχτούν να υπογράψουν/σφραγίσουν το χαρτί;
Link to comment
Share on other sites

Οι ηχογραφήσεις δεν είναι νόμιμες.

 

Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να τις επικαλεστείς σε καταγγελία.

 

Το χαρτί φοβούνται, το χαρτί λύνει το πρόβλημα...

Δεν μιλώ για δικιά μου,όταν κάνεις μια συναλλαγή και αναφέρεται από τον υπάλληλο τους ότι η συνομιλία μας ηχογράφητε και αν δέχεσαι!

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 50 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Οι ηχογραφήσεις της εκάστοτε εταιρίας κινητής τηλεφωνίας και νόμιμες είναι και λύση μπορούν να προσφέρουν.

 

 

 

Για παράδειγμα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει ο προϊστάμενος του εκάστοτε τμήματος, για να διαπιστώσει εάν υπήρχε ατόπημα από τον εκάστοτε υπάλληλο και κατά πόσο ήταν ορθή η εξυπηρέτηση που προσέφερε.

 

 

 

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί, για να διαπιστωθεί τι ακριβώς ειπώθηκε πριν τη σύναψη ενός συμβολαίου. Κ.οκ.

Σωστός, τώρα μόλις το είδα!

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλώ για δικιά μου,όταν κάνεις μια συναλλαγή και αναφέρεται από τον υπάλληλο τους ότι η συνομιλία μας ηχογράφητε και αν δέχεσαι!

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 50 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Σωστός, τώρα μόλις το είδα!

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Άσε που έχω σκεφτεί να τους ψαρώσω και όταν μου λένε ότι η κλήση καταγράφετε να τους ενημερώνω και εγώ ότι καταγράφω την κλήση.:cry::cry::cry::cry:Να δω πόσα τηλέφωνα θα κλήσουν:X:X:X

Link to comment
Share on other sites

Άρα φτάνουμε στο λογικό συμπέρασμα ότι μας δουλεύουν, κάτι που το ξέρουμε όλοι εδώ και καιρό.

Το θέμα είναι, τι κάνουμε;

Καταγγελία δεν μπορούμε να κάνουμε (μάλλον) γιατί δεν έχουμε κάτι γραπτό, από την άλλη αν κάνουμε θα πρέπει να απαντήσουν ότι έχουμε άδικο, δλδ να μας δώσουν τελικά κάρτες... Πολύ ηλίθια κατάσταση, που αξίζει να την φτάσει κάποιος στα άκρα έστω για το γ@μ..το.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Τους δουλεύουμε ΚΑΙ ΕΜΕΊΣ.

 

Μόλις σας πουν δεν έχει σιμ λέτε ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ θέλω esim. Πια τα iPhones δεν έχουν σιμ και ο ΟΤΕ την δίνει δωρεάν. Είναι ένα απλό QR code από εκτυπωτή, δεν δικαιολογειται έλλειψη και σε περίπτωση άρνησης είναι άρνηση φορητότητας. Όνομα υπαλλήλου υπεύθυνου καταγγελία ΕΕΕΤ cc Επιτροπη ανταγωνισμου & εισαγγελία. Φαντάζομαι με esim θα κάνουν την φορητότητα. Οταν έρθει το SMS πάτε και ζητατε κανονικη σιμ γιατι "Κάπου αφησατε κσι δεν μπορείτε να βρείτε το iphone, :p", τοτε θα βρούνε.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ:

Βάσει της απόφασης της ΕΕ το 2012 γίνεται φορητότητα αν εισαι σε περιαγωγη σε πάροχο του εξωτερικού. Το έχει κάνει κανενας ποτέ σε ποιά Εταιρία ποια χωρα της ΕΕ, γιατί το καρτέλ έτσι σπάει...

roam like home πίσω στην Ελλάδα.

 

Τώρα με την αλλαγή στο 12ευρο σκέφτομαι αυτοματοποίηση των ανανεώσεων από sms (πχ text later) για να μην χάνονται MB/χρήματα.... "60ΜΒ", "60ΜΒ", "17317" στο 1330 και φωνή/sms από voip εδώ και χρόνια.

 

Αν όμως αλλάξουν και πάλι πχ 10€ το 15μερο: φραγή εισερχομένων ή μεταφορα σε wid/Q και δεύτερη βουλγαρική σιμ από την λαϊκή. Αφού ακόμα και η 80αρα η μάνα μου με παίρνει πια στο viber.

Edited by XP130TD
Link to comment
Share on other sites

Τώρα με την αλλαγή στο 12ευρο σκέφτομαι να ακολουθήσω την τακτική 3.02+3.02+4.44=10,44 δηλ μια 12ευρη ανα τρεις μήνες, ενώ τηλεφωνα & sms ΠΑΝΤΑ από callingcredit 0.005€/λεπτό με το υπόλοιπο να μην λήγει ΠΟΤΕ.

 

Θέλω να αυτοματοποίησω τις ανανεώσεις από sms (πχ text later) για να μην χάνω MB/χρήματα.

 

Ξέρει/θυμάται κανείς πως ανανεώνουν τα 120MΒ από SMS. Στο WU είδα "700" στο 1330 αλλά τίποτα για το 120 ή το παλιό 60.

 

Έτσι όπως πάει,εξαναγκάζομαστε να κόψουμε την 2η καρτα.

10€ το δίμηνο στο άλλο φοιτητικό και εδώ κάθε τρίμηνο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Εύστοχη σκέψη, δυστυχώς κανένας πάροχος δε θα παραχωρήσει τέτοιο έγγραφο.

 

Μήπως ο ενδιαφερόμενος για φορητότητα να προσέρχεται με έγγραφη αίτηση φορητότητας του αριθμού του, με απαίτηση απάντησης εγγράφως εντός του προβλεπόμενου χρόνου και με αιτιολόγηση στην περίπτωση απόρριψης;

Ενοείται ότι η αίτηση θα παραδοθεί εις διπλούν προκειμένου να παραλάβει αντίγραφο με σφραγίδα καταστήματος, υπογραφή παραλαμβάνοντος υπαλλήλου και ημερομηνία παραλαβής προκειμένου η μετέπειτα καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. να αποκτήσει τη δέουσα βαρύτητα.

 

Η υφιστάμενη διαδικασία με προφορική αίτηση φορητότητας και ένταξη σε λίστα αναμονής είναι λόγια του αέρα. Έχω ξαναγράψει σε δημοσίευση μου σε άλλο νήμα του forum ότι στην χώρα που ζούμε νικάει το χαρτί.

 

Κατανοητό ότι πιθανώς να αρνηθεί, για αυτό το επόμενο βήμα είναι έγγραφη ερώτηση στον πάροχο με κοινοποίηση της ίδιας ερώτησης στον ΕΕΤΤ "Παρακαλώ τη - τάδε εταιρεία - να μου απαντήσετε εγγράφως γιατί μου αρνηθηκαν στο τάδε μαγαζί σας - ο τάδε υπάλληλος αν είναι διαθέσιμη η πληροφορία - τη φορητότητα με τη δικαιολογία ότι οι SIM του συμβολαίου είναι διαφορετικές των καρτοκινητών και το πρόσχημα ότι δεν υπάρχουν SIM για καρτοκινητά." Τι λες να γίνει; Ας απαντήσουν ότι νομίζουν.Τουλάχιστον μέχρι να επιληφθεί ένας σοβαρός φορέας ΕΕ δε ξέρω ποιος και να εκλείψουν όλα αυτά, μόνο με συνεχές τρίξιμο γίνεται δουλειά. Μην υποκύπτετε σε συμβόλαια αν δε τα θέλετε.

Edited by apagogeas
Link to comment
Share on other sites

Άσε που έχω σκεφτεί να τους ψαρώσω και όταν μου λένε ότι η κλήση καταγράφετε να τους ενημερώνω και εγώ ότι καταγράφω την κλήση.:cry::cry::cry::cry:Να δω πόσα τηλέφωνα θα κλήσουν:X:X:X

Το έχω κάνει, σου λένε οτι είναι παράνομο και βρίσκουν αφορμη αν επιμείνεις να στο κλείσουν. Αυτό που έχεις το δικαίωμα να κάνεις είναι μόλις σου πουν οτι δεν εχουν sim απο κλήση που καταγράφεται, να ζητήσεις επιτόπου αντίγραφο της συνομιλίας για την ΕΕΤ. Δεν εχουν δικαίωμα να αρνηθούν.

Ο Κανονισμός λέει: "Η ΕΕΤΤ είναι μεταξύ άλλων αρμόδια για τη ρύθμιση και εποπτεία της υλοποίησης της φορητότητας των αριθμών."

Επίσης λέει: "Ο πάροχος-δότης δύναται να απορρίψει την αίτηση φορητότητας ενός αριθμού ΜΟΝΟ:

- Εάν ο Α.Φ.Μ. ή ο Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας, ή Διαβατηρίου της αίτησης είναι διαφορετικός σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία που έχει ο πάροχος-δότης στην κατοχή του.

- Εάν ο αριθμός (ή οι αριθμοί) για τον οποίο υποβάλλεται η αίτηση είναι μη ενεργός

- Εάν ο αριθμός (ή οι αριθμοί) για τον οποίο υποβάλλεται η αίτηση ανήκει σε άλλον συνδρομητή. "

Ολα τα άλλα κολπάκια με καρτούλες κλπ, είναι απλώς παράνομα!

Καταγγελίες και περισσότερες πληροφορίες για όποιον ενδιαφέρεται εδω: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number/#q4

Κατανοητό ότι πιθανώς να αρνηθεί, για αυτό το επόμενο βήμα είναι έγγραφη ερώτηση στον πάροχο με κοινοποίηση της ίδιας ερώτησης στον ΕΕΤΤ .

ΣΩΣΤΟΣ!!!!! Η καλύτερη και πιο απλή λύση!

Edited by gag
Link to comment
Share on other sites

Κατανοητό ότι πιθανώς να αρνηθεί, για αυτό το επόμενο βήμα είναι έγγραφη ερώτηση στον πάροχο με κοινοποίηση της ίδιας ερώτησης στον ΕΕΤΤ

 

Πώς το κάνουμε αυτό; Μέσω email; Σε ποιο ακριβώς; Και σε ποιο CC;

Τι αναφέρουμε στο κείμενο; Βάζουμε όλα τα στοιχεία του κατόχου, όπως διεύθυνση σπιτιού, αριθμό ταυτότητας και ΑΦΜ;

Edited by Saxtus
Link to comment
Share on other sites

Πώς το κάνουμε αυτό; Μέσω email; Σε ποιο ακριβώς;

 

Όλο το σκεπτικό είναι να είναι έγγραφο, πας στην επικοινωνία κάθε εταιρείας και βλέπεις τη διεύθυνσή της που είναι υποχρεωμένη να έχει διαθέσιμη και στέλνεις κανονικά γράμμα όπως και το ίδιο γράμμα στέλνεις και στην ΕΕΤΤ. Έγγραφη απάντηση μου είχε έρθει και όταν είχα στείλει μέσω της επικοινωνίας στη σελίδα της cosmote αλλά όταν πρόκειται για τέτοιο θέμα, θα σου πουν δεν έλαβαν ποτέ πχ την όποια επικοινωνία οπότε δε ξέρουν για τι πράγμα μιλάς και πάλι από την αρχή. Απο τη στιγμή που κοινοποιείται και στον ΕΕΤΤ, υπάρχει αντίγραφο της επικοινωνίας αν ισχυριστούν ότι δεν έλαβαν ποτέ την επιστολή σου, τότε επικοινωνείς και με ΕΕΤΤ με επιπλέον καταγγελία ότι αρνούνται και να σου απαντήσουν στην έγγραφη ερώτησή σου σχετικά με άρνηση της υπηρεσίας τους. Επίσης αν δε σε ενημερώσουν εντός εύλογου διαστήματος, επίσης επικοινωνείς με την ΕΕΤΤ και ενημερώνεις ότι αρνούνται να σου απαντήσουν σχετικά με την επιστολή που έχεις ήδη κοινοποιήσει και σε αυτούς (την ΕΕΤΤ) οπότε ζητάς από την ΕΕΤΤ να προωθήσει την επιστολή σου σε αυτούς ως έγγραφο, που είναι και ο λόγος που το έκανες κοινοποίηση. Υπομονή θέλει και αν βγει έστω και μια φορά απάντηση έγγραφη από την εταιρεία, έχει καταρρεύσει όλη η σκευωρία τους. Ένας χρειάζεται να το κάνει που του έχουν πει αυτή τη μπούρδα με τις SIM.

Κανονικά τα στοιχεία πρέπει να έχει. Ψέμματα δε γράφουμε σε αυτές τις επιστολές. Για ταυτότητα και ΑΦΜ δε νομίζω ότι χρειάζεται αλλά αν τα ζητήσει ο ΕΕΤΤ τα δίνουμε, δε κρυβόμαστε από κάτι, αντίθετα αυτοί έχουν το θέμα. ΤΟ τι γράφει; Κάτι σαν αυτό που έγραψα στο προηγούμενο post λίγο πιο καλογραμμένο.

Edited by apagogeas
Link to comment
Share on other sites

Καθώς δεν είναι για μένα αλλά για τον πατέρα μου, καλύτερα να περιμένω να το κάνει κάποιος άλλος πρώτα και να μας πει.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...