Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


Phaeton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τις τελευταίες ημέρες δέχομαι πολύ συχνά κλήσεις με απόκρυψη αριθμού. Αν και δεν συνηθίζω να σηκώνω το τηλέφωνο σε τέτοιες περιπτώσεις, επειδή ήταν επίμονες απάντησα. Όταν απάντησα άκουγα την φωνή μου στο βάθος να επαναλαμβάνεται και στο τέλος μια κοπέλα ζήτησε κάποιον Δημήτρη. :blink:

Της είπα ότι είναι λάθος και το έκλεισα. Οι κλήσεις συνεχίστηκαν αμέσως μετά.

Το περίεργο είναι ότι έχω την εντύπωση ότι χρεώθηκα 20 λεπτά. Είναι δυνατόν να χρεώνεσαι χωρίς να κάνεις εσύ κλήση;

Οι κλήσεις συνεχίστηκαν σήμερα αλλά δεν απαντώ ξανά. Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο;

Για να βάλω φραγή στις εισερχόμενες με απόκρυψη πρέπει να πάω σε κατάστημα cosmote;

Κάθε σκέψη η γνώμη είναι ευπρόσδεκτη...

Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταίες ημέρες δέχομαι πολύ συχνά κλήσεις με απόκρυψη αριθμού. Αν και δεν συνηθίζω να σηκώνω το τηλέφωνο σε τέτοιες περιπτώσεις, επειδή ήταν επίμονες απάντησα. Όταν απάντησα άκουγα την φωνή μου στο βάθος να επαναλαμβάνεται και στο τέλος μια κοπέλα ζήτησε κάποιον Δημήτρη. :blink:

Της είπα ότι είναι λάθος και το έκλεισα. Οι κλήσεις συνεχίστηκαν αμέσως μετά.

Το περίεργο είναι ότι έχω την εντύπωση ότι χρεώθηκα 20 λεπτά. Είναι δυνατόν να χρεώνεσαι χωρίς να κάνεις εσύ κλήση;

Οι κλήσεις συνεχίστηκαν σήμερα αλλά δεν απαντώ ξανά. Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο;

Για να βάλω φραγή στις εισερχόμενες με απόκρυψη πρέπει να πάω σε κατάστημα cosmote;

Κάθε σκέψη η γνώμη είναι ευπρόσδεκτη...

 

Γίνεται να σου πάρουν λεφτά αν είναι οργανωμένοι οι τύποι. Μπορείς είτε να το ζητήσεις από την Cosmote όπως σου είπαν από πάνω, ή (αν το κινητό σου το επιτρέπει) να βάλεις κάποιο app που να σου φράζει κλήσεις με απόκρυψη και απλά να μην στις εμφανίζει ποτέ. :)

Link to comment
Share on other sites

:lol:

Γίνεται να σου πάρουν λεφτά αν είναι οργανωμένοι οι τύποι. Μπορείς είτε να το ζητήσεις από την Cosmote όπως σου είπαν από πάνω, ή (αν το κινητό σου το επιτρέπει) να βάλεις κάποιο app που να σου φράζει κλήσεις με απόκρυψη και απλά να μην στις εμφανίζει ποτέ. :)

 

 

 

Βασικά εμένα με πήραν με απόκρυψη , και στην συνέχεια χρεώθηκαν 25 ευρώ στο κινητό μου και εξαφανίστηκαν 2456 ευρώ από τον τραπεζικό μου λογαριασμό . :lol:

Είναι πράγματι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει .:lol:

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά πώς γίνεται να χρεωθείς αφού είναι εισερχόμενη κλήση?? Πολύ απλά δεν γίνεται!!:worry:

 

εξαφανίστηκαν 2456 ευρώ από τον τραπεζικό μου λογαριασμό.

 

έχεις λεφτά εσύ...:shifty::ninja:

Edited by NickTheGreek99

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το σέρβις της εταιρίας.

Έστειλα το κινητό μου για σέρβις (εντός εγγύησης) και τελικά έλαβα το κινητό μου πίσω χωρίς να γίνει τίποτα προς το καλύτερο, ενώ περίμενα 24 μέρες.

 

Σε λίγη ώρα θα στείλω με μήνυμα εδώ και το τι ακριβώς έχει γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το σέρβις της εταιρίας.

Έστειλα το κινητό μου για σέρβις (εντός εγγύησης) και τελικά έλαβα το κινητό μου πίσω χωρίς να γίνει τίποτα προς το καλύτερο, ενώ περίμενα 24 μέρες.

 

Σε λίγη ώρα θα στείλω με μήνυμα εδώ και το τι ακριβώς έχει γίνει.

 

Καλό είναι όταν παθαίνει κάτι το κινητό να το στέλνουμε στη εκάστοτε αντιπροσωπία (εφόσον αυτό είναι εφικτό για σένα).

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους σας

 

Είμαι νέο στο φόρουμ και αναγκάστηκα να μπω για το λόγο ότι έχω σοβαρό πρόβλημα με το κινητό (μπας και με βοηθήσετε και γλυτώσω τα σέρβις), πραγματικά με τα προβλήματα που έχω είναι σαν άχρηστο. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι έχει ακόμα εγγύηση μιας και είναι ακριβώς 4 μήνες αγορασμένο.

 

Λοιπόν ας αρχίσω τη περιγραφή.

 

Πριν ένα μήνα, όταν χαμήλωνα τον ήχο, είτε στη μουσική είτε στον ήχο κλήσης, με ένα στιγμιαίο πάτημα έφτανε στο μίνιμουμ του ήχο ή έμπαινε στη δόνηση για τον ήχο κλήσης, ώσπου σε λίγες μέρες σταμάτησε να υπακούει το κουμπί αυτό και μαζί με αυτό δεν πατούσε το κουμπί του κλειδώματος. Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να βγάλω τη μπαταρία, να βγάλω σιμ και κάρτα μνήμης και να το αφήσω για κανένα λεπτό άδειο. Αφού τα έβαλα όλα πάνω και πάτησα ενεργοποίηση, δεν άνοιγε παρά μόνο στο λόγκο της εταιρίας, επανέλαβα πολλές φορές το βγάλσιμο της μπαταρίας και ενεργοποιήσεις με κανένα απόλεμα για καμιά ώρα, ώσπου άνοιξε κανονικά (με την χαζοδιαφήμιση της κοσμοτε) αλλά πλέον σε safemode.

Έκτατε, έκανα backup, έκανα ένα καθαρισμό του cache και προσπάθησα να κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, φυσικά με μη επιτυχία αυτού, το κινητό δεν άνοιγε και κολλούσε στο λόγκο της εταιρίας. Αφού με τα πολλά άνοιξε (πάντα σε safemode) προσπάθησα ξανά να κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων. Με τα πολλά κάποια στιγμή μετά από πολλές ώρες, έκανε επαναφορά ρυθμίσεων αλλά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο, πάλι safemode.

Ώσπου τώρα τελευταία, αλλού πατώ στην οθόνη και άλλο πατεί, αλλά διορθώνεται σχεδόν αμέσως, αν καταφέρω και κάνω μια απλή επανεκκίνηση.

 

Να ενημερώσω ότι έχει γίνει ενημέρωση του emotion UI και πάνω έχει τα πάντα με τις άδειες λειτουργίας και γνήσια πράγματα.

 

 

Σας παρακαλώ μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ή έστω να μου πει τι γίνεται;

 

Σας ευχαριστώ πολύ όλους και συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, πραγματικά είμαι σε απόγνωση και μου έρχεται να το πετάξω στα σκουπίδια και ας έχει εγγύηση ακόμα.

 

Καλησπέρα σας ξανά, σήμερα πήγα το κινητό στο σέρβις εν μέσω της εγγύησης, γράφτηκε η ανάλογη έκθεση προβλημάτων και παραδόθηκε.

Η πωλήτρια κοίταξε το κινητό να δει το σημάδι που έχει τοποθετημένο το κινητό για την υγρασία και μου λέει μάλλον δεν είναι από αυτό γιατί δεν έχει αλλάξει χρώμα (το σημάδι) άρα ίσως να μην είναι από αυτό.

 

Ζήτησα αντικατάσταση και άμεση εξυπηρέτηση, μου είπαν το πολύ σε 15 μέρες θα έχω ενημερωθεί.

 

Επίσης θα στείλω μήνυμα στον αντιπρόσωπο της Huawei και ίσως στα κεντρικά της.

 

 

 

Άντε να δούμε πως θα ξεμπερδέψω.

 

Καλό βράδυ φίλοι μου

Πέρασαν 24 μέρες.

 

Λοιπόν, ακόμα περιμένω, ενώ μου είπαν το πολύ 15 μέρες, μήπως αρχίζει να αργεί πολύ;

Αν αργήσει και άλλο, με βλέπω να παίρνω το κινητό το νέο έτος.

 

Από το πρωί θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω μαζί τους, γιατί χθες που το έκανα, έπεσα σε ύφαλο.

 

Ευχαριστώ πολύ τη Cosmote για το άθλιο σέρβις της, που από τις 6 του μήνα έστειλα το κινητό και ακόμα δεν έχω απάντηση, τη δευτέρα θα γελάσουμε.

 

Ντροπή τους και σε αυτούς αλλά και στον ΙΝΚΑ που με έγγραφη αναφορά, δεν έχει κάνει τίποτα, ούτε καν έχει επικοινωνήσει μαζί μου.

 

 

Τα έχουν καταστρέψει όλα πλέον.

 

Καλησπέρα παιδιά, τα προβλήματα μου, συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Σας αποστέλνω τα μηνύματα μου στη Huawei.

 

1ο

Σήμερα το μεσημέρι με ενημέρωσαν ότι το κινητό είναι έτοιμο, έτσι λοιπόν πέρασα από το κατάστημα του Αμαρουσίου και το παρέλαβα. Το πρόβλημα κατά τους τεχνικούς, ήταν στην οθόνη αφής όπου και αντικαταστήθηκε. Μου φαίνεται λίγο περίεργο γιατί όλα αυτά τα προβλήματα, είναι δύσκολο να προέρχονται μόνο από εκεί.

Όπως σας είπα το παρέλαβα και το λειτουργώ χωρίς να έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα ακόμα. Σε περίπτωση που εμφανίσει, τι πρέπει να κάνω;

 

2ο

Δεν πέρασαν λίγες ώρες και το κινητό άρχισε ξανά τα ίδια προβλήματα, θέλω να μάθω, με δουλεύουν κανονικά ή με περνάνε για άσχετο ότι μόνο με την αλλαγή του touch screen θα γίνει όπως πριν;

ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ λόγος για αλλαγή της εξωτερικής οθόνης.

Σας παρακαλώ ζητώ απεγνωσμένα τη βοήθεια σας, εδώ έχουμε ένα πολύ άσχημο support και ένα service που κοροϊδεύει το κόσμο.

Αύριο θα απαιτήσω αντικατάσταση συσκευής.

Δεν θα φύγω από το κατάστημα, αν δεν λυθεί αύριο το πρόβλημα μου.

 

Και εδώ είναι το όλο threat

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=360038&page=22

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας και χρόνια πολλά,

 

Επειδή μου έτυχε να μείνω από χρήματα σε μία από τις 2 cosmocarteς που έχω θα ήθελα παρακαλώ να ρωτήσω εάν μπορώ να κάνω μεταφορά των χρημάτων μου (είτε για χρόνο ομιλίας, είτε για internet) από το ένα αριθμό στον άλλον.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά!

Ναι υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Καλείς στο 13838 και ζητάς μεταφορά χρημάτων από τον έναν αριθμό στον άλλο.

 

Υ.Γ.

1) Η μεταφορά δεν γίνεται άμεσα,αλλά σε χρονικό διάστημα που θα σε ενημερώσει το Customer Care (το οποίο ποικίλει από λίγες ώρες, μέχρι και την επόμενη μέρα)

2) Δεν ενημερώνεσαι για το πότε ολοκληρώθηκε η μεταφορά

3) Ελάχιστο ποσό μεταφοράς €5 και μέγιστο €15

4) Από κάθε αριθμό μπορούν να γίνουν το ανώτερο 2 μεταφορές κάθε ημερολογιακό μήνα

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα της μεταφοράς χρόνου ομιλίας η cosmote παραμένει απαρχαιωμένη... Διαδικασίες που έπρεπε να διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, απαιτούν τηλέφωνα, αναμονές κ.τ.λ..:down:

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Ας μη λειτουργούσε έτσι και ας τη χρέωναν.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά είναι δωρεάν!

 

και στη WIND δωρεάν ήταν, αλλά η όλη διαδικασία γινόταν μέσω μηνυμάτων και μόλις ο παραλήπτης αποδεχόταν τη μεταφορά, αμέσως τα χρήματα υπήρχαν στο λογαριασμό του και φυσικά ο αποστολέας ενημερωνόταν.

 

απορώ όμως γιατί ενώ μπορεί να προσφέρει τα ίδια σε άλλες υπηρεσίες (π.χ αυτή που δίνεις δώρα σε 3 συνδρομητές Cosmote τα Χριστούγεννα όπου υπάρχει ενημέρωση) και δε μπορεί να τα προσφέρει σ'αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Ας συγκρίνουμε με τις άλλες 2 εταιρίες

 

Wind: Εχει σταματήσει την υπηρεσία εδώ και καιρό

 

Vodafone: Την παρέχει αμεσα αλλά το καρτοκινητό θα πρέπει να έχει κάνει ανανέωση 25 ευρώ (!) τους τελευταίους μήνες

 

Ενω η cosmote κάνει μεταφορές χωρίς προυποθέσεις ανανέωσης αλλά καθυστερεί τη μεταφορά. Αν έχεις καρτοσυμβόλαιο γίνεται και online ομως η μεταφορά δε γίνεται αμεσα αλλά καθυστερεί.

Edited by spartak
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,

εχω ενα προβλημα.

Στις 28/12/2013 αγορασα το FULL PACK του on the go με καρτα.

απο τοτε μεχρι χτες δουλευε μια χαρα.

χτες το πρωι κατι εγινε και οταν προσπαθω να κανω συνδεση μου βγαζει αποτυχια συνδεσης.Τα apn και οι ρυθμισεις ειναι μια χαρα.Το usb βρισκει σημα αλλα δεν συνδεεται.Να σημειωσω πως περιμενω απαντηση απο το τεχνικο τμημα της cosmote.

Δεν μπορω να λαβω ουτε μηνυματα αλλα δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα με τη SIM.

Το usb το δοκιμασα με αλλη sim και δουλεψε κανονικα.

 

Τι λετε να γινεται?

Link to comment
Share on other sites

Εχω βαλει σε αυτο το τηλεφωνο http://www.skroutz.gr/s/256879/Nokia-2220-Slide.html?keyphrase=Nokia+2220+Slide

φραγη σε ολα τα νουμερα εκτος απο 4-5 που θελω

Αν βαλω τη sim αυτη σε αλλο κινητο η φραγη παραμενει και για να τη βγαλω ή να προσθεσω αλλο επιτρεπομενο αριθμο πρεπει να το ξαναβαλω μονο σε αυτο τηλεφωνο

Ξερει κανεις τι γινεται ?

Σε αλλα τηλεφωνα android ή απλα πως γινεται ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα!

Θέλω να αλλάξω το what's up μου σε συμβόλαιο, λόγω δουλειάς και σκέφτηκα το παραπάνω συμβόλαιο! Σου δίνει 400' παντού και 300ΜΒ internet. Δύο πράγματα θέλω να ρωτήσω. Αν αναλογιστούμε πως υπάρχει ελάχιστη χρέωση το 1 λεπτό, πόσα "πραγματικά" λεπτά σου δίνει περίπου; Και το δεύτερο που θέλω να ρωτήσω αφορά το internet. Έχοντας ένα smartphone και κάνοντας απλή καθημερινή χρήση στην δουλειά (emails, surfing στις σελίδες του internet, ελάχιστο youtube σε περίπτωση που τύχει να πρέπει να δω κάτι - δηλαδή απλά πράγματα αλλά καθημερινά), είναι αρκετά τα 300MB;

 

Ευχαριστώ πολύ παιδιά, θα με βοηθούσατε πολύ, πριν επιλέξω να το αγοράσω. Είναι και σχετικά φθηνό στα 31,50Ε.

Cold Was My Soul, Untold Was The Pain -I Faced When You Left Me- A Rose In The Rain
Link to comment
Share on other sites

Με ελ. χρέωση 1 λεπτό σου δίνει το πολύ 400 κλήσεις τους 1 λεπτού (το πόσα "πραγματικά" εξαρτάται από το πόσα λεπτά μιλάς μέσο όρο και πόσες κλήσεις σου είναι κάτω από 1 λεπτό).

 

Τα 300Gb είναι οριακά θα έλεγα για την χρήση που θέλεις.

 

Mε λίγο χαμηλότερο κόστος σε Cosmoκάρτα, με τις υπάρχουσες προσφορές, μπορείς να έχεις 600' προς όλους (ελάχιστη χρέωση 3') άρα max 200 κλήσεις + 620Mb + 100 SMS

 

Εάν κάθε τηλεφωνημά σου είναι 2-3 λεπτά minimum, τότε προφανώς αξίζει η Cosmoκάρτα, σου δίνει

111s
Link to comment
Share on other sites

Μετά από τόσο καιρό, από τις 31 Δεκ. το κινητό έφυγε από τα σέρβις γερμανού και πήγε στη γνωστή arvato. Σήμερα ενημερώθηκα τηλεφωνικά από υπάλληλο του γερμανού.

 

Ελπίζω να μην με βγάλουν και εμένα εκτός εγγύησης από εκεί όπως συνηθίζουν να κάνουν σε αρκετούς καταναλωτές. Για την ιστορία, έχει γίνει έγγραφη καταγγελία στον ΙΝΚΑ και αναφορικά στο συνήγορο του καταναλωτή, οπότε αν συμβεί κάτι, αναλαμβάνουν αυτοί.

Link to comment
Share on other sites

Απ' οτι καταλαβα, για να παρεις φαξ στον τηλεφωνητη, πρεπει η κληση να προωθηθει στον τηλεφωνητη, εχοντας το τηλεφωνο κλειστο η αλλες ρυθμισεις τηλεφωνητη.

Απο θεμα λειτουργικοτητας, ειναι, το λιγοτερο, δυσχρηστο.

Το σωστο ειναι να απαντησεις στην κληση και οταν διαπιστωσεις οτι ειναι φαξ, να το προωθησεις στον τηλεφωνητη.

ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα ενημερώθηκα από τον Γερμανο-Κοσμοτε, ότι το κινητό μου έφυγε από τα κεντρικά σέρβις και πηγαίνει (σαφώς όχι μόνο του) στο κατάστημα που το παρέδωσα. Μου είπαν ότι έγινε σέρβις αλλά κάτι άλλο δεν ξέρω, από δευτέρα λογικά θα έχουμε νέα.
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, σήμερα παρέλαβα για 2η φορά το κινητό από το σέρβις (σήμερα ενημερώθηκα) και μάλιστα από το συμβαλλόμενο σέρβις της Huawei.

Έλαβα μια αναφορά από το τεχνικό ότι το κινητό δεν έχει καμία βλάβη και ότι όλα δουλεύουν σωστά. Αρχικά παραξενεύτηκα, λέω με δουλεύουν, άρχισα να βρίζω επί τόπου, ώσπου σκέφτηκα και λέω, μπας και είναι οκ;

Φτάνω σπίτι, βάζω τη μπαταρία, το δουλεύω όλα μια χαρά από τις 6 το απόγευμα, ελα που όμως στις 11 το βράδυ άρχισε πάλι τα ίδια.

 

ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

ΖΗΤΑΩ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ, με αντιμετωπίζουν εντελώς αδιάφορα, το κινητό έχει πρόβλημα και αυτοί λένε ότι είναι μια χαρά. Το κινητό από τις 07/12/13 τρέχει στα σέρβις, δηλαδή έλεος, κοροϊδευόμαστε πια ή μήπως θέλουν να το στείλω άλλη μια φορά εκεί; (δεν θα μείνω και 3ο μήνα χωρίς κινητό).

 

Αύριο θα γίνει τηλέφωνο στο συνήγορο του καταναλωτή ώστε να συμβουλευτώ και αν δεν γίνει αντικατάσταση, θα κινηθώ νομικά πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά.

 

Με παίρνουν αρκετά συχνά με απόκρυψη και θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει τρόπος να βρω ποιος αριθμό πραγματοποιει τις κλήσεις. Μέσω κάποιας εφαρμογής, στο Γερμαν/cCosmote ή οτιδήποτε άλλο.

 

Ευχαριστώ πολύ!

:shoot: Galaxy s10e - Apple AirPods - Gear s3 watch !
Link to comment
Share on other sites

μονο με μηνυση για απειλες κτλ... μπορεις να μπλοκαρεις τους αριθμους με αποκρυψη :)

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...