Mark_K Δημ. March 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2017 Το αναπόσβεστο έχει νόημα αν έχεις πάρει επιδότηση συσκευής. Αφού λέει ότι πήρε έκπτωση στο πάγιο και όχι συσκευή, δεν έχει δικαίωμα να του ζητήσει τίποτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Teo010 Δημ. March 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2017 Ρωταω γιατι στην τελευταια επικοινωνια με εκπροσωπο ακομα για αναποσβεστο μου ελεγε. Και εγω δεν δεχθηκα την προσφορα τους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
atrias Δημ. March 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2017 για όποιον το έψαχνε (όπως εγώ!) οι ανακοινώσεις για τις επικείμενες αυξήσεις είναι στην παρακάτω σελίδα http://www.vodafone.gr/portal/client/news/announcementClient!pressReleaseDetails.action?pressReleaseId=40464&dateFrom=&dateUntil= Παράθεση για κατόχους κινητού samsung ένα widget εορτολόγιο Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. March 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 11, 2017 Ρωταω γιατι στην τελευταια επικοινωνια με εκπροσωπο ακομα για αναποσβεστο μου ελεγε. Και εγω δεν δεχθηκα την προσφορα τους. Και να έπρεπε να επιστρέψεις κάποιο ποσό στην περίπτωση που έχεις πάρει έκπτωση στο πάγιο αντί επιδότησης (η ΕΕΤΤ λέει πως δεν πρέπει), σκέψου το διαφορετικά. Στην επιδότηση συσκευής παίρνεις ένα ποσό ολόκληρο, και μετά τους 12-18 μήνες, ανάλογα με τη διάρκεια του συμβολαίου, ξεκινάει η απόσβεση. Η έκπτωση λειτουργεί αντίστροφα γιατί δεν σου δίνουν ολόκληρο ποσό, παρά σπάει σε κομμάτια ισάριθμα με τους μήνες του συμβολαίου σου. Οπότε είναι εντελώς χαζό πιστεύω να μιλάμε για αναπόσβεστο ποσό σε έκπτωση αντί επιδότησης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alnotas Δημ. March 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 12, 2017 Να ενημερώσω πως έκανα και γω χρήση του δικαιώματος μου για καταγγελία της σύμβασης μου αζημίως και αποχώρησα από τη vodafone χωρίς να πληρώσω το ποσό που ανέφεραν αρχικά καθώς αφορούσε έκπτωση παγίων και όχι επιδότηση συσκευής. Δεν μπορώ να καταλάβω τι διαφορετικό είχα/έκανα εγώ και με χρέωσαν 320 ευρώ :mad: Έναν έναν σας ακούω να κάνατε την ίδια διαδικασία που έκανα και εγώ. Εμένα με χρέωσαν, εσάς όχι. Τι είδους εμπάθεια είναι αυτή από την Vodafone προς το πρόσωπό μου :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Teo010 Δημ. March 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 12, 2017 Δεν μπορώ να καταλάβω τι διαφορετικό είχα/έκανα εγώ και με χρέωσαν 320 ευρώ :mad: Σου ηρθε κανονικα και εντυπος ο λογαριασμος και γραφει 320€ ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alnotas Δημ. March 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2017 (edited) Κανονικότατα. Λήγει μάλιστα την Τετάρτη. Έχω κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ και εχω πάρει και αριθμό πρωτοκόλλου υπόθεσης από τον συνήγορο του καταναλωτή, αλλά μέχρι στιγμής, ησυχία Υ.Γ. Για του λόγου το αληθές -> http://www.myphone.gr/forum/attachment.php?attachmentid=66570&stc=1&d=1489393983 Edited March 13, 2017 by alnotas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ATHMICH Δημ. March 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2017 Στείλε μια ακόμα επιστολή στην ΕΕΤΤ και στον συνήγορο τού καταναλωτή, οπου θα επισυνάπτεται ο εν λόγω λογαριασμός ως συνέχεια του πρώτου εγγράφου. Ακολούθως θα πρότεινα να στείλεις και μία ακόμα επιστολή στην vodafone όπου θα τους ενημερώνεις ότι δεν θα προβεις στην εξόφληση του αμφισβητούμενου ποσού μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία από ΕΕΤΤ και συνήγορο του καταναλωτή.... Στάλθηκε από το HT17Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alnotas Δημ. March 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2017 Στον συνήγορο του Καταναλωτή είναι κοινοποιημένος ο λογαριασμός γιατί είχε βγεί όταν έκανα την καταγγελία. Στην ΕΕΤΤ δεν είχε βγει, αλλά το θέμα είναι ότι από την ΕΕΤΤ δεν τρέφω και πολλές ελπίδες... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Teo010 Δημ. March 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2017 Κανονικότατα. Λήγει μάλιστα την Τετάρτη. Και σε μενα σημερα μου ηρθε ο λογαριασμος στο email μου 264€. Απο την ΕΕΤΤ δεν σου εχουν απαντησει ακομα? Εχω στειλει και εγω στην ΕΕΤΤ απο την ημερα που εφυγα για Q. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alnotas Δημ. March 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2017 Και σε μενα σημερα μου ηρθε ο λογαριασμος στο email μου 264€. Απο την ΕΕΤΤ δεν σου εχουν απαντησει ακομα? Εχω στειλει και εγω στην ΕΕΤΤ απο την ημερα που εφυγα για Q. Όχι. Μόνο στον συνήγορο του καταναλωτή, με πήραν τηλέφωνο αμέσως την επομένη που ταχυδρόμησα (κανονικό ταχυδρομείο) τα έγγραφα, για να μου ζητήσουν και μια φωτοτυπία ταυτότητας. Μόλις τους την έστειλα και αυτή, αυτή την φορά με email, μου δώσαν κατευθείαν και αριθμό πρωτοκόλλου. Όταν ρώτησα "Από δω και πέρα, τι γίνεται;" μου απάντησαν -"Μια ομάδα επιστημόνων που ασχολούνται με τα συγκεκριμένα θέματα, θα μελετήσουν την υπόθεση και αν κριθεί ότι έχετε δίκιο, θα αποσταλεί στην Vodafone επιστολή, με κοινοποίηση και σε σας, που θα ζητά την διευθέτηση του θέματος εντός 10 ημερών. Η Vodafone συνήθως ξεπερνάει αυτές τις 10 μέρες, αλλά απαντάει. Αν υπάρξει συμφωνία, καλώς, από κει και πέρα, αν υπάρχει διαφωνία προχωράει αλλιώς το θέμα" Πάντως κοινοποιημένη επιστολή προς την Vodafone ακόμα δεν μου ήρθε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. March 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2017 Προσωπικά δεν γνωρίζω περιπτώσεις που η ΕΕΤΤ να συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία που μας αφορά για εξεύρεση λύσης. Ο λόγος που την εμπλέκουμε είναι επειδή ως ρυθμιστική αρχή συλλέγει τις περιπτώσεις παραβάσεων από τους παρόχους και επιβάλλει πρόστιμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alnotas Δημ. March 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2017 Πάντως κοινοποιημένη επιστολή προς την Vodafone ακόμα δεν μου ήρθε. Δεν έλεγα να μου πέσουν 5-6 εκατομύρια ευρώ; :lol: Με πήρε τηλέφωνο η σύζυγος και μου είπε ότι στο γραμματοκιβώτιο ήρθε η κοινοποίηση του συνήγορου του καταναλωτή του αιτήματος που στάλθηκε στην Vodafone... Άντε να δούμε :shifty: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. March 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 14, 2017 Καλησπέρα σας Μου είχε έρθει μήνυμα από την Vodafone που μου έκανε δώρο 1gb Internet για το Σαββατοκύριακο. Εγώ ξεπέρασα κατά πολύ το 1gb και από τα gb που έχω από το συμβόλαιο μου δεν έχουν αφαιρεθεί. Συνολικά χρησιμοποίησα 2.4gb από τις 27 του μηνός και στην εφαρμογή της Vodafone μου γράφει ότι έχω 3310 από τα 3310 mb. Τι μπορεί να έχει γίνει? Επειδή έχω σκοπό να ξοδέψω αρκετά mb μέχρι να γίνει η ανανέωση να συνεχίσω να ξοδεύω η να φοβάμαι μην μου έρθει έξτρα χρέωση? Έχω το Red 1. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
isolato1980 Δημ. March 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 14, 2017 καλησπερα γνωριζει κανεις τωρα με τις αυξησεις των τιμων στα συμβολαια αν εχω παρει επιδοτηση συσκευης τι προστιμο εχω αν αποχωρίσω? Ρωταω γιατι αναφερουν οτι μπορω να φυγω αζημίως απο την εταιρεια αν δεν δεχτω τις αυξησεις αλλα τυχον επιδοτησεις συσκευων εξαιρουνται απο αυτη την περιπτωση πόσο νόμιμο είναι αυτό που ισχυρίζονται οι εταιρείες και κατα ποσο εγω και ο καθένας μας πρέπει να ειναι αναγκασμένος να δεχτεί τις οποίες αυξήσεις οι εταιρείες ζητανε επειδη σαν δικαιολογια σου λενε οτι αναβαθμίζεται το δικτυο μας και οτι ολα αυτα γινονται για να εχουμε καλυτερες υπηρεσιες? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. March 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 14, 2017 Νόμιμο είναι, το λέει και η ΕΕΤΤ,και το συμβόλαιό σου. Αν έχεις πάρει επιδότηση στην πρώτη σελίδα του συμβολαίου σου έχει ένα πινακάκι που αναγράφει πόσο πρέπει να επιστρέψεις από την επιδότηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
isolato1980 Δημ. March 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 14, 2017 οποτε με λιγα λογια εμεις που εχουμε παρει επιδοτηση συκσευης ακομα και αν η εταιρεια κανει οποιαδηποτε αυξηση πρεπει να δεχτουμε την μοιρα μας και να πουμε ευχαριστω Αν αυριο δηλαδη αυξησουν το παγιο 100 ευρω θα πω ευχαριστω επειδη μου εχετε δωσει επιδοτηση συσκευης αν μπορειτε καντε το 200 για να σας ανταποδώσω την χαρη Που ακριβως τα αναφερει ολα αυτα τα ομορφα η ΕΕΤΤ να τα εχουμε να τα βλεπουμε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. March 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 14, 2017 Εδώ : Η εταιρία έχει δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τα τιμολόγια, συμπεριλαμβανομένου του βήματος χρέωσης των κλήσεων, ακόμα και πριν τη λήξη της σύμβασης ορισμένου χρόνου (βλ. και Ερ. 8). Ωστόσο, 1 μήνα πριν τεθεί σε ισχύ οποιαδήποτε τροποποίηση, η εταιρία οφείλει να σας ενημερώσει μέσω του διαδικτυακού τόπου της και του έντυπου ή/και ηλεκτρονικού λογαριασμού. Η ενημέρωση πρέπει να περιλαμβάνει την αναλυτική περιγραφή των νέων τιμολογίων, καθώς και το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης αζημίως εντός 1 μηνός από την ενημέρωσή σας, εκτός από τις ακόλουθες περιπτώσεις: • Μείωση τιμολογίων. • Προπληρωμένες κάρτες. • Καρτοκινητή τηλεφωνία. • Τιμολόγια που αφορούν διεθνείς κλήσεις, κλήσεις σε Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), σε σύντομους κωδικούς και σε μη γεωγραφικούς αριθμούς (εξαιρουμένων των κλήσεων προς αριθμούς κινητής τηλεφωνίας). Σημειώνεται ότι σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης αζημίως εξακολουθεί να ισχύει η υποχρέωση εξόφλησης τυχόν οφειλών για την επιδότηση συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού, με εξαίρεση την επιδότηση παγίου. Να σου ζητήσει 100€ αύξηση αποκλείεται. Προσωπικά μιλώντας, αυτός είναι ο κύριος λόγος που ενώ είχα συμβόλαιο στο παρελθόν δεν μπόρεσα να το διακόψω όταν είχε γίνει αύξηση, και δεν ξανακάνω ποτέ μου σύνδεση, όσο καλή τιμή και να μου κάνουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Teo010 Δημ. March 15, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2017 Όχι. Μόνο στον συνήγορο του καταναλωτή, με πήραν τηλέφωνο αμέσως την επομένη που ταχυδρόμησα (κανονικό ταχυδρομείο) τα έγγραφα, Εμενα μου ειχε ερθει email απο την ΕΕΤΤ και με ενημερωνε οτι ελαβε την καταγγελια μου και μεχρι ποτε εχει προθεσμια απαντησης της καταγγελιας μου η vodafone. Εσενα δεν σου ηρθε email που να σε ενημερωνει ποτε θα πρεπει να απαντησει η vodafone ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alnotas Δημ. March 15, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2017 Εσενα δεν σου ηρθε email που να σε ενημερωνει ποτε θα πρεπει να απαντησει η vodafone ? Όχι. Πόσο καιρό μετά την καταγγελία σου, σου ήρθε το email? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. March 15, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2017 Εμενα μου ειχε ερθει email απο την ΕΕΤΤ και με ενημερωνε οτι ελαβε την καταγγελια μου και μεχρι ποτε εχει προθεσμια απαντησης της καταγγελιας μου η vodafone. Εσενα δεν σου ηρθε email που να σε ενημερωνει ποτε θα πρεπει να απαντησει η vodafone ? Είναι τυποποιημένη "απάντηση" από το ηλεκτρονικό σύστημα της ΕΕΤΤ με τον Αρ. Πρωτοκόλλου, που κοινοποιεί την καταγγελία σου στην εταιρία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alnotas Δημ. March 15, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2017 Έστειλες μέσω της online φόρμας; Εγώ το έκανα αυτό αρχικά. Δεν μου ήρθε απάντηση, αυτόματη ή όχι. Μετά πήρα τηλέφωνο και ο τύπος, όταν τον ρώτησα "Έχω στείλει μέσω της online φόρμας" μου απάντησε κατά λέξη "Εμένα μου αρέσουν τα fax" :wacko: Δημόσιο 110% Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. March 15, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2017 Εδώ : Να σου ζητήσει 100€ αύξηση αποκλείεται. Προσωπικά μιλώντας, αυτός είναι ο κύριος λόγος που ενώ είχα συμβόλαιο στο παρελθόν δεν μπόρεσα να το διακόψω όταν είχε γίνει αύξηση, και δεν ξανακάνω ποτέ μου σύνδεση, όσο καλή τιμή και να μου κάνουν. Πράγματι, δεν έχει τύχει να κάνουν κάτι τόσο εξωφρενικό, αλλά είναι χρήσιμο ως υποθετική κατάσταση. Έστω ότι παίρνω μία συσκευή που πουλιέται 100€ και την τιμολογώ 1000€. Μετά σου δίνω επιδότηση 1000€ για να πάρεις την συσκευή δωρεάν. Μέσα στο συμβόλαιο κάνω μία μεγάλη αύξηση που θα σε υποχρεώσει να φύγεις, και ζητάω 1000€ για την επιδότηση :) Τα ποσά είναι επίτηδες διογκωμένα για να φανεί το πρόβλημα. Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να αποφεύγουμε τις επιδοτήσεις... Εάν θέλετε να το δείτε και από την πλευρά του παρόχου - προφανώς δεν μπορούμε να του επιστρέψουμε μία χρησιμοποιημένη συσκευή και επίσης δε μπορούμε να του πούμε ότι το κινητό πουλιέται φτηνότερα αλλού, ώστε να το κοστολογήσει λιγότερο. Επομένως είναι προφανής και ο λόγος που η ΕΕΤΤ κάνει εξαίρεση για αυτή την περίπτωση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. March 15, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2017 Yπάρχουν διαφορές στις τιμές, όντως. Αλλά όταν αγοράζεις από κατάστημα που φέρνει το τηλέφωνο από άλλη χώρα, είναι φυσιολογικό να το πάρεις πιο φθηνά. Ακόμα βέβαια και σε σύγκριση με καταστήματα που πωλούν συσκευές ελληνικής αντιπροσωπείας μπορεί να υπάρχει κάποια διαφορά, αλλά όχι 100 με 1000€, αυτό είναι υπερβολικό. Για αυτό, κατά τη γνώμη μου - αλλά και αρκετών από όσο έχω καταλάβει - , δεν έχει έχει νόημα η επιδότηση συσκευής πλέον. Και επειδή η επιδότηση είναι συνήθως αρκετά χαμηλότερη από το παρελθόν, και επειδή υπάρχει αυτού του είδους η δέσμευση. Καλύτερα αν θέλω να κάνω σύνδεση να πάρω έκπτωση στα πάγια, και να αγοράσω μια συσκευή μόνος μου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Teo010 Δημ. March 15, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2017 Όχι. Πόσο καιρό μετά την καταγγελία σου, σου ήρθε το email? Μετα απο 2 μερες και μου γραφει οτι εχει προθεσμια να απαντησει η vodafone 1 μηνα περιπου. Αρα κατι εχει γινει με την καταγγελια σου στην ΕΕΤΤ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.