Jump to content

Ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; (No2)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

20 ώρες πριν, elkons said:

Σε ποιο καρτοκινητό μπορούμε να δηλώσουμε τσάμπα φορητότητα;

Σε κατάστημα wind (τώρα nova) το έχω κάνει χωρίς καμία χρέωση και χωρίς πίεση για αγορά κάρτας ανανέωσης. 

Αυτό έγινε πριν από 2 χρόνια δε ξέρω αν μπορεί να συμβεί τώρα. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

η φορητότητα είναι δωρεάν σε όλες,απλά εάν το κάνεις μέσω ιντερνετ σε αναγκάζουν να πληρώσεις και για κάρτα ανανέωσης των 15€ σε vodafone και nova,εξαίρεση στην cosmote πληρώνεις 3€ μόνο για την αποστολή της κάρτας σιμ,δεν χρειάζεται να πάρεις κάρτα ανανέωσης.

*#*#86583#*#* εμφανίζει την επιλογή voLTE σε Xiaomi smartphone.

*#*#869434#*#* εμφανίζει την επιλογή voWIFI σε Xiaomi smartphone.

Link to comment
Share on other sites

Είναι αδιανόητο σε μια ολόκληρη περιοχή μέσα στο κέντρο των Ιωαννίνων, να έχει σήμα μόνο μια εταιρία, η Noβα. Πραγματικά αδιανόητο. Η Κοσμοτε και η Βονταφον είναι κάτι παραπάνω από ανύπαρκτες. Με την Κοσμοτε εκεί σήμερα είδα 2 μπάρες EDGE σε εξωτερικό χώρο. Συσκευή iPhone 17 PM. Ντροπή τους. Η Βονταφον τα ίδια χάλια, κάπως κρατάει 5G βέβαια. Η Νόβα καμπάνα Β7 και, SNR 14 RSRQ -12

Αναφερομει στην περιοχή που ορίζουν οι οδοί Ν. Ζερβα-Δομπολη-Σουλιου. Δεν είναι καθόλου μικρή, αν ήταν ένα τετράγωνο θα πήγαινα πάσο. 

Edited by panos.k2
Link to comment
Share on other sites

Υδραγωγείο Αγίου Νικολάου Ευβοιας

Bp0HxIV.md.jpg

BplpMBe.md.jpg

Bplp1h7.md.jpg

Bplp0IS.md.jpg

Η Πάρνηθα περνάει καλύτερα από τις κεραίες της Βοιωτίας, για την απόσταση καλά είναι αλλά μου κάνει εντύπωση.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ίσως χαζή ερώτηση. Το φαράγγι της Σαμαριάς σε τι ποσοστό έχει κάλυψη; 0%, 5%;

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

On 15/5/2026 at 10:23 ΠΜ, andreasomageiras said:

Σε κατάστημα wind (τώρα nova) το έχω κάνει χωρίς καμία χρέωση και χωρίς πίεση για αγορά κάρτας ανανέωσης. 

Αυτό έγινε πριν από 2 χρόνια δε ξέρω αν μπορεί να συμβεί τώρα. 

Ακόμα έτσι είναι στη NOVA

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, elkons said:

Ξεπέρασε τον εαυτό της η νοβαρα στο Galaxy J3 2016! 😅

C9QO0g9.md.png

C9QOl07.md.png

C9QOEJe.md.png

Τι ΜΠΛΑΣΤ ΦΡΟΜ ΔΕ ΠΑΣΤ ηταν αυτό...

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, georgemv said:

Τι ΜΠΛΑΣΤ ΦΡΟΜ ΔΕ ΠΑΣΤ ηταν αυτό...

😛😛

C9QPZbI.md.png

Αύριο έχει και συνέχεια με Cosmote, δεν έχει φτάσει ποτέ 100Mbps. Μέχρι τα 80/40 έχω φτάσει στις 21/05/2018 κοντά στη Δροσιά. 

Για να δούμε θα τερματίσει το speedtest για το συγκεκριμένο ή θα τερματίσει γενικά..

Link to comment
Share on other sites

Εμ πραγματικά με έπιασε νοσταλγία, τι έκανες ρε φίλε , σοκ αλήθεια. 

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, elkons said:

Ξεπέρασε τον εαυτό της η νοβαρα στο Galaxy J3 2016! 😅

C9QO0g9.md.png

C9QOl07.md.png

C9QOEJe.md.png

WindΑΡΑ, EΠΟΧΑΡΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ 😍🍷

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, johnny_htc said:

WindΑΡΑ, EΠΟΧΑΡΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ 😍🍷

Χθεσινό είναι βρε!

Έχει τη παλιά έκδοση του Netmonster, δε κατεβάζει db έκανα import από άλλη συσκευή. 

Link to comment
Share on other sites

On 16/5/2026 at 2:47 ΜΜ, mixtri said:

Να κάνω μια ίσως χαζή ερώτηση. Το φαράγγι της Σαμαριάς σε τι ποσοστό έχει κάλυψη; 0%, 5%;

σε 10 με 15 χρόνια θα έχουμε 100% κάλυψη 5G+ και δώρο ...στα Android και Apple Carrier settings με ανοιχτό ( enabled ) απο τα ξεχασιαρικα ελληνικά δίκτυα το ...MMwave 😉

Screenshot_20260110-143843.png.ee59ed2085a2178030cf7e53bc484700.thumb.png.4d74e94d0b2304a947d9d5af1e40815d.png

Screenshot_20260111-152523.png.e1b2634468eab27fd776394e3b65e174.thumb.png.28f658f2792d981a4c85058d5c304176.png

Edited by HORGRAP

Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst -  Gravitational Lensing in SPACE will always be there and  quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂

- Consciousness happens on the quantum state of our neurons  -

...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ??

Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉

( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, HORGRAP said:

σε 10 με 15 χρόνια θα έχουμε 100% κάλυψη 5G+ και δώρο ...στα Android και Apple Carrier settings με ανοιχτό ( enabled ) απο τα ξεχασιαρικα ελληνικά δίκτυα το ...MMwave 😉

Screenshot_20260110-143843.png.ee59ed2085a2178030cf7e53bc484700.thumb.png.4d74e94d0b2304a947d9d5af1e40815d.png

Screenshot_20260111-152523.png.e1b2634468eab27fd776394e3b65e174.thumb.png.28f658f2792d981a4c85058d5c304176.png

Γιατί χρησιμοποιείς fast; Πολύ αναξιόπιστο.

Βασικα μετράει burst speed 

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, HORGRAP said:

σε 10 με 15 χρόνια θα έχουμε 100% κάλυψη 5G+ και δώρο ...στα Android και Apple Carrier settings με ανοιχτό ( enabled ) απο τα ξεχασιαρικα ελληνικά δίκτυα το ...MMwave 😉

Screenshot_20260110-143843.png.ee59ed2085a2178030cf7e53bc484700.thumb.png.4d74e94d0b2304a947d9d5af1e40815d.png

Screenshot_20260111-152523.png.e1b2634468eab27fd776394e3b65e174.thumb.png.28f658f2792d981a4c85058d5c304176.png

Ποσταρες Optus στο ιδιο μήνυμα με τη λέξη κάλυψη; 🤪

Link to comment
Share on other sites

Βρέθηκα χθες στους πρόποδες της Πάρνηθας σε εκδήλωση Στην λεωφόρο Πάρνηθος. Σήμα μηδενικό από vodafone που δεν μπορούσες να μιλήσεις και δεδομένα τίποτα. Cosmote σχεδόν τα ίδια ή πολύ λίγο καλύτερα γιατί κατάφερα να μιλήσω. Nova δεν είχα αλλά φαντάζομαι μια από τα ίδια θα ήταν. Γιατί τόσο νεκρό σημείο δεν μπορώ να καταλάβω. Η περιοχή μαζεύει αρκετό κόσμο μιας και έχει πολλά εστιατόρια και χώρους εκδηώσεων. Δεν το έχω ξανασυναντήσει αυτό στην Αθήνα. 

Link to comment
Share on other sites

Κλειστή η κεραία VodaNova στην ανατολή Ιωαννίνων.
Τα 700-900mbps έγιναν με το ζόρι 10 στην γύρω περιοχή. 

Κι αυτοί ρε παιδί μου, δε μπορούσαν να την κάνουν σε στυλ καμινάδας; Είναι μεγάλος κι εμφανης ο σταθμός. Αν ήταν καμινάδα δε θα ασχολούταν κανένας 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, panos.k2 said:

Κλειστή η κεραία VodaNova στην ανατολή Ιωαννίνων.
Τα 700-900mbps έγιναν με το ζόρι 10 στην γύρω περιοχή. 

Κι αυτοί ρε παιδί μου, δε μπορούσαν να την κάνουν σε στυλ καμινάδας; Είναι μεγάλος κι εμφανης ο σταθμός. Αν ήταν καμινάδα δε θα ασχολούταν κανένας 

Ναι έχουν πάρει ασφαλιστικά, σε λίγο καιρό θα βγει η απόφαση για το τι θα γίνει.

Μπα δε νομίζω, τωρα τα βαλανε και με το micro της Cosmote πιο κατω. Έχουνε χώσει και πολιτικά. Μέχρι και τα μικροκυμματικα (ΕΚΚΧΟ) τα μετράνε για κεραίες και παραπονιούνται. 

Link to comment
Share on other sites

https://ibb.co/GQcGnN3k

https://ibb.co/JjTMfPfg

* Γ@μεί το φόρουμ με το μαξ απλόαντ των 5KB...

Edited by memoriesradio

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, memoriesradio said:

Γ@μεί το φόρουμ με το μαξ απλόαντ των 5KB...

offtopic: έχεις γεμίσει προφανώς τον χώρο σου. Από το προφίλ σου > τα συνημμένα μου, μπορείς να σβήσεις παλιά uploads για να επανακτήσεις χώρο 

Link to comment
Share on other sites

Παλαιά Γέφυρα Χαλκίδας

CJ57hWQ.md.jpg

CJ57jsV.md.jpg

Λίγο πιο πίσω η Nova γιατί γινόταν χαμός (Cofee Lab)

CJ57NqB.md.jpg

Είχε πολύ κόσμο οπότε δικαιολογούνται.

Ελπίζω να έχουμε ανταπόκριση από Πειραιά:)

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, elkons said:

Παλαιά Γέφυρα Χαλκίδας

CJ57hWQ.md.jpg

CJ57jsV.md.jpg

Λίγο πιο πίσω η Nova γιατί γινόταν χαμός (Cofee Lab)

CJ57NqB.md.jpg

Είχε πολύ κόσμο οπότε δικαιολογούνται.

Ελπίζω να έχουμε ανταπόκριση από Πειραιά:)

Μονο νοντ!!!

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω ότι έχουν γίνει για την εμποροπανήγυρη σε σύντομη επίσκεψη σε Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Η Cosmote δυστυχώς έχει πιάσει πάτο. Ακόμα και στην Εγνατία κενά κάλυψης data. Οι άλλες έστω μονοψήφια το παλεύουν. Μέσα σε Ξάνθη και Κομοτηνή όλες για εμποροπανήγυρη.

Πάνε να φτιάξουν το SA και τα έχουν κάνει μπ@@ρδέλο όλα. Ντροπή απλά. Όπως η AST mobile που το παλεύει και να βγάλει σατελιτε κινητή και ο Ελον να το καλύψει με κάποια γκάζια  επιτέλους να σωθούμε από τους απαράδεκτους. Άσε στις σταθερές με τις fiber και εκεί τα ίδια σε πάρα πολλές κεντρικές περιοχές ακόμα και στην Αθήνα να ΜΗΝ έχει και να αναγαζόμαστε να βάλουμε Starlink. 

Νοβα μονο…. και τα μυαλα στα μπλέντερ  🤣

 

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το είδα κάπου να έχει αναφερθεί, αλλα εδώ και λίγες μέρες έχει ενεργοποιηθεί HD+ voice και κατά την κλήση ανάμεσα σε Nova-Cosmote

Μετά απ αυτό, αν δεν απατώμαι, υπάρχει πλήρης υποστήριξη HD+ μεταξύ όλων των παρόχων. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...