elkons Δημ. 14 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 14 Μαΐου Σε ποιο καρτοκινητό μπορούμε να δηλώσουμε τσάμπα φορητότητα; 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasomageiras Δημ. 15 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 15 Μαΐου 20 ώρες πριν, elkons said: Σε ποιο καρτοκινητό μπορούμε να δηλώσουμε τσάμπα φορητότητα; Σε κατάστημα wind (τώρα nova) το έχω κάνει χωρίς καμία χρέωση και χωρίς πίεση για αγορά κάρτας ανανέωσης. Αυτό έγινε πριν από 2 χρόνια δε ξέρω αν μπορεί να συμβεί τώρα. 2 2 Παράθεση http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς! (έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
odim Δημ. 16 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 16 Μαΐου η φορητότητα είναι δωρεάν σε όλες,απλά εάν το κάνεις μέσω ιντερνετ σε αναγκάζουν να πληρώσεις και για κάρτα ανανέωσης των 15€ σε vodafone και nova,εξαίρεση στην cosmote πληρώνεις 3€ μόνο για την αποστολή της κάρτας σιμ,δεν χρειάζεται να πάρεις κάρτα ανανέωσης. 2 Παράθεση *#*#86583#*#* εμφανίζει την επιλογή voLTE σε Xiaomi smartphone. *#*#869434#*#* εμφανίζει την επιλογή voWIFI σε Xiaomi smartphone. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos.k2 Δημ. 16 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 16 Μαΐου (edited) Είναι αδιανόητο σε μια ολόκληρη περιοχή μέσα στο κέντρο των Ιωαννίνων, να έχει σήμα μόνο μια εταιρία, η Noβα. Πραγματικά αδιανόητο. Η Κοσμοτε και η Βονταφον είναι κάτι παραπάνω από ανύπαρκτες. Με την Κοσμοτε εκεί σήμερα είδα 2 μπάρες EDGE σε εξωτερικό χώρο. Συσκευή iPhone 17 PM. Ντροπή τους. Η Βονταφον τα ίδια χάλια, κάπως κρατάει 5G βέβαια. Η Νόβα καμπάνα Β7 και, SNR 14 RSRQ -12 Αναφερομει στην περιοχή που ορίζουν οι οδοί Ν. Ζερβα-Δομπολη-Σουλιου. Δεν είναι καθόλου μικρή, αν ήταν ένα τετράγωνο θα πήγαινα πάσο. Edited 16 Μαΐου by panos.k2 7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. 16 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 16 Μαΐου Υδραγωγείο Αγίου Νικολάου Ευβοιας Η Πάρνηθα περνάει καλύτερα από τις κεραίες της Βοιωτίας, για την απόσταση καλά είναι αλλά μου κάνει εντύπωση. 8 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. 16 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 16 Μαΐου Να κάνω μια ίσως χαζή ερώτηση. Το φαράγγι της Σαμαριάς σε τι ποσοστό έχει κάλυψη; 0%, 5%; 4 Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. 17 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 17 Μαΐου On 15/5/2026 at 10:23 ΠΜ, andreasomageiras said: Σε κατάστημα wind (τώρα nova) το έχω κάνει χωρίς καμία χρέωση και χωρίς πίεση για αγορά κάρτας ανανέωσης. Αυτό έγινε πριν από 2 χρόνια δε ξέρω αν μπορεί να συμβεί τώρα. Ακόμα έτσι είναι στη NOVA 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. 21 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 21 Μαΐου Ξεπέρασε τον εαυτό της η νοβαρα στο Galaxy J3 2016! 😅 5 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. 21 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 21 Μαΐου 10 minutes ago, elkons said: Ξεπέρασε τον εαυτό της η νοβαρα στο Galaxy J3 2016! 😅 Τι ΜΠΛΑΣΤ ΦΡΟΜ ΔΕ ΠΑΣΤ ηταν αυτό... 10 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. 21 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 21 Μαΐου 7 minutes ago, georgemv said: Τι ΜΠΛΑΣΤ ΦΡΟΜ ΔΕ ΠΑΣΤ ηταν αυτό... 😛😛 Αύριο έχει και συνέχεια με Cosmote, δεν έχει φτάσει ποτέ 100Mbps. Μέχρι τα 80/40 έχω φτάσει στις 21/05/2018 κοντά στη Δροσιά. Για να δούμε θα τερματίσει το speedtest για το συγκεκριμένο ή θα τερματίσει γενικά.. 4 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CaptainNickGR Δημ. 21 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 21 Μαΐου Εμ πραγματικά με έπιασε νοσταλγία, τι έκανες ρε φίλε , σοκ αλήθεια. 2 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnny_htc Δημ. 22 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 22 Μαΐου 18 ώρες πριν, elkons said: Ξεπέρασε τον εαυτό της η νοβαρα στο Galaxy J3 2016! 😅 WindΑΡΑ, EΠΟΧΑΡΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ 😍🍷 5 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. 22 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 22 Μαΐου 57 minutes ago, johnny_htc said: WindΑΡΑ, EΠΟΧΑΡΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ 😍🍷 Χθεσινό είναι βρε! Έχει τη παλιά έκδοση του Netmonster, δε κατεβάζει db έκανα import από άλλη συσκευή. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HORGRAP Δημ. 23 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 23 Μαΐου (edited) On 16/5/2026 at 2:47 ΜΜ, mixtri said: Να κάνω μια ίσως χαζή ερώτηση. Το φαράγγι της Σαμαριάς σε τι ποσοστό έχει κάλυψη; 0%, 5%; σε 10 με 15 χρόνια θα έχουμε 100% κάλυψη 5G+ και δώρο ...στα Android και Apple Carrier settings με ανοιχτό ( enabled ) απο τα ξεχασιαρικα ελληνικά δίκτυα το ...MMwave 😉 Edited 23 Μαΐου by HORGRAP 2 Παράθεση Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst - Gravitational Lensing in SPACE will always be there and quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂 - Consciousness happens on the quantum state of our neurons - ...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ?? Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉 ( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evang.t Δημ. 23 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 23 Μαΐου 15 ώρες πριν, HORGRAP said: σε 10 με 15 χρόνια θα έχουμε 100% κάλυψη 5G+ και δώρο ...στα Android και Apple Carrier settings με ανοιχτό ( enabled ) απο τα ξεχασιαρικα ελληνικά δίκτυα το ...MMwave 😉 Γιατί χρησιμοποιείς fast; Πολύ αναξιόπιστο. Βασικα μετράει burst speed 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. 23 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 23 Μαΐου 15 ώρες πριν, HORGRAP said: σε 10 με 15 χρόνια θα έχουμε 100% κάλυψη 5G+ και δώρο ...στα Android και Apple Carrier settings με ανοιχτό ( enabled ) απο τα ξεχασιαρικα ελληνικά δίκτυα το ...MMwave 😉 Ποσταρες Optus στο ιδιο μήνυμα με τη λέξη κάλυψη; 🤪 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skoupas Δημ. 24 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 24 Μαΐου Βρέθηκα χθες στους πρόποδες της Πάρνηθας σε εκδήλωση Στην λεωφόρο Πάρνηθος. Σήμα μηδενικό από vodafone που δεν μπορούσες να μιλήσεις και δεδομένα τίποτα. Cosmote σχεδόν τα ίδια ή πολύ λίγο καλύτερα γιατί κατάφερα να μιλήσω. Nova δεν είχα αλλά φαντάζομαι μια από τα ίδια θα ήταν. Γιατί τόσο νεκρό σημείο δεν μπορώ να καταλάβω. Η περιοχή μαζεύει αρκετό κόσμο μιας και έχει πολλά εστιατόρια και χώρους εκδηώσεων. Δεν το έχω ξανασυναντήσει αυτό στην Αθήνα. 7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos.k2 Δημ. 24 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 24 Μαΐου Κλειστή η κεραία VodaNova στην ανατολή Ιωαννίνων. Τα 700-900mbps έγιναν με το ζόρι 10 στην γύρω περιοχή. Κι αυτοί ρε παιδί μου, δε μπορούσαν να την κάνουν σε στυλ καμινάδας; Είναι μεγάλος κι εμφανης ο σταθμός. Αν ήταν καμινάδα δε θα ασχολούταν κανένας 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. 24 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 24 Μαΐου 1 ώρα πριν, panos.k2 said: Κλειστή η κεραία VodaNova στην ανατολή Ιωαννίνων. Τα 700-900mbps έγιναν με το ζόρι 10 στην γύρω περιοχή. Κι αυτοί ρε παιδί μου, δε μπορούσαν να την κάνουν σε στυλ καμινάδας; Είναι μεγάλος κι εμφανης ο σταθμός. Αν ήταν καμινάδα δε θα ασχολούταν κανένας Ναι έχουν πάρει ασφαλιστικά, σε λίγο καιρό θα βγει η απόφαση για το τι θα γίνει. Μπα δε νομίζω, τωρα τα βαλανε και με το micro της Cosmote πιο κατω. Έχουνε χώσει και πολιτικά. Μέχρι και τα μικροκυμματικα (ΕΚΚΧΟ) τα μετράνε για κεραίες και παραπονιούνται. 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
memoriesradio Δημ. 24 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 24 Μαΐου (edited) https://ibb.co/GQcGnN3k https://ibb.co/JjTMfPfg * Γ@μεί το φόρουμ με το μαξ απλόαντ των 5KB... Edited 24 Μαΐου by memoriesradio 5 Παράθεση "Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. 24 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 24 Μαΐου 10 ώρες πριν, memoriesradio said: Γ@μεί το φόρουμ με το μαξ απλόαντ των 5KB... offtopic: έχεις γεμίσει προφανώς τον χώρο σου. Από το προφίλ σου > τα συνημμένα μου, μπορείς να σβήσεις παλιά uploads για να επανακτήσεις χώρο 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. 24 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 24 Μαΐου (edited) Παλαιά Γέφυρα Χαλκίδας Λίγο πιο πίσω η Nova γιατί γινόταν χαμός (Cofee Lab) Είχε πολύ κόσμο οπότε δικαιολογούνται. Ελπίζω να έχουμε ανταπόκριση από Πειραιά:) Edited 24 Μαΐου by elkons 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. 25 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 25 Μαΐου 8 ώρες πριν, elkons said: Παλαιά Γέφυρα Χαλκίδας Λίγο πιο πίσω η Nova γιατί γινόταν χαμός (Cofee Lab) Είχε πολύ κόσμο οπότε δικαιολογούνται. Ελπίζω να έχουμε ανταπόκριση από Πειραιά:) Μονο νοντ!!! 3 4 Παράθεση Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. 25 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 25 Μαΐου Βλέπω ότι έχουν γίνει για την εμποροπανήγυρη σε σύντομη επίσκεψη σε Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Η Cosmote δυστυχώς έχει πιάσει πάτο. Ακόμα και στην Εγνατία κενά κάλυψης data. Οι άλλες έστω μονοψήφια το παλεύουν. Μέσα σε Ξάνθη και Κομοτηνή όλες για εμποροπανήγυρη. Πάνε να φτιάξουν το SA και τα έχουν κάνει μπ@@ρδέλο όλα. Ντροπή απλά. Όπως η AST mobile που το παλεύει και να βγάλει σατελιτε κινητή και ο Ελον να το καλύψει με κάποια γκάζια επιτέλους να σωθούμε από τους απαράδεκτους. Άσε στις σταθερές με τις fiber και εκεί τα ίδια σε πάρα πολλές κεντρικές περιοχές ακόμα και στην Αθήνα να ΜΗΝ έχει και να αναγαζόμαστε να βάλουμε Starlink. Νοβα μονο…. και τα μυαλα στα μπλέντερ 🤣 4 4 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evang.t Δημ. 25 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 25 Μαΐου Δεν το είδα κάπου να έχει αναφερθεί, αλλα εδώ και λίγες μέρες έχει ενεργοποιηθεί HD+ voice και κατά την κλήση ανάμεσα σε Nova-Cosmote Μετά απ αυτό, αν δεν απατώμαι, υπάρχει πλήρης υποστήριξη HD+ μεταξύ όλων των παρόχων. 9 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.