elkons Δημ. 7 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 7 Μαΐου Πρώτη φορά βλέπω Ericsson σε Nova και Vodafone! *Άγιος Γεώργιος Βοιωτίας. 7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opmgls Δημ. 7 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 7 Μαΐου (edited) 2 ώρες πριν, elkons said: Πρώτη φορά βλέπω Ericsson σε Nova και Vodafone! *Άγιος Γεώργιος Βοιωτίας. Προφανώς σε καινούργιες εγκαταστάσεις ξεκινάνε να εφαρμόζουν την ευρωπαική οδηγία για αποφυγή των κινέζικων. Edited 7 Μαΐου by opmgls 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evang.t Δημ. 8 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαΐου 13 ώρες πριν, elkons said: Πρώτη φορά βλέπω Ericsson σε Nova και Vodafone! *Άγιος Γεώργιος Βοιωτίας. Τα panels είναι αυτά. Είναι κι άλλοι ΣΒ με Ericsson Panels Το RAN που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι Huawei. Τα Panels ο,τι είναι, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Και η Cosmote χρησιμοποιεί Huawei Panels 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aektzhs 1 Δημ. 8 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαΐου Η ΔΕΗ συμμετείχε στην διαβούλευση για την ανανέωση των αδειών κινητής στα 900 MHz και στα 1800 MHz και το ενδεχόμενο να κατέβει στον διαγωνισμό στα μέσα του φθινοπώρου είναι ορθάνοιχτο https://www.powergame.gr/start-ups-digital/1348374/erchetai-big-bang-stis-tilepikoinonies-to-schedio-tis-dei-gia-tin-kiniti-kai-oi-antidraseis-ton-megalon-paikton/ 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. 8 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαΐου 16 ώρες πριν, elkons said: Πρώτη φορά βλέπω Ericsson σε Nova και Vodafone! *Άγιος Γεώργιος Βοιωτίας. Ν τ αναψουν μας γκαστρωσαν🤣🤣🤣😝 νσα ντισκονεκτ ολη μερα ειναι 2 Παράθεση Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. 8 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαΐου 4 ώρες πριν, evang.t said: Τα panels είναι αυτά. Είναι κι άλλοι ΣΒ με Ericsson Panels Το RAN που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι Huawei. Τα Panels ο,τι είναι, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Και η Cosmote χρησιμοποιεί Huawei Panels Ναι, το ξέρω, απλά δεν είχα ξαναδεί ΣΒ Vf/Nova με /// panels. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HORGRAP Δημ. 8 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαΐου (edited) Προβλέπω το νέο 4ο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της ΔΕΗ , οχι μόνο να αγοράζει φάσμα απο τα 1800 MHz της Telekom, σίγουρα θα γίνει και δεύτερη διαβούλευση κάποια στιγμή για φάσμα που δεν έχει κανένας άλλος πάροχος όπως σε πολλές άλλες χώρες. Band 40 , 2300 MHz band (Band 40 for 4G/LTE or n40 for 5G) is another key spectrum layer that is not currently used by major mobile operators in Greece (Cosmote, Vodafone, Nova).While it's common in other parts of the world and some European neighbors, here’s why it’s missing in Greece. Band 32 , 1500 MHz : This band is used for Supplemental Downlink (SDL) to boost download speeds. While Greece has assigned portions of this range, it is not yet widely used for 5G. In Europe: Operators in Germany and Switzerland use this to increase capacity on existing 4G/5G networks. While n78 is the main European standard, n77 includes n78 and covers a wider range, offering higher capacity. It is being adopted for private, industrial 5G networks in countries like the UK, France, and Germany. Edited 8 Μαΐου by HORGRAP 3 Παράθεση Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst - Gravitational Lensing in SPACE will always be there and quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂 - Consciousness happens on the quantum state of our neurons - ...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ?? Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉 ( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. 8 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαΐου Όλες οι μελέτες που έχουν γίνει (τουλάχιστον αυτές που βγήκαν στο φως), δε δίνουν βιώσιμο οικοσύστημα με 4 πραγματικά δίκτυα λόγω αριθμού σταθμών βάσεων που απαιτεί το ανάγλυφο. Αν μπει η ΔΕΗ και πετύχει, αναγκαστικά μια από τις 3 θα πτωχεύσει και θα απορροφηθεί. Σε κάθε περίπτωση, ενδιαφέρουσα εξέλιξη. 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evang.t Δημ. 8 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαΐου (edited) 23 minutes ago, georgemv said: Όλες οι μελέτες που έχουν γίνει (τουλάχιστον αυτές που βγήκαν στο φως), δε δίνουν βιώσιμο οικοσύστημα με 4 πραγματικά δίκτυα λόγω αριθμού σταθμών βάσεων που απαιτεί το ανάγλυφο. Αν μπει η ΔΕΗ και πετύχει, αναγκαστικά μια από τις 3 θα πτωχεύσει και θα απορροφηθεί. Σε κάθε περίπτωση, ενδιαφέρουσα εξέλιξη. Συμφωνώ, και να προσθέσω ότι γενικά στην ευρωπαϊκή αγορά υπάρχει τάση συρρίκνωσης στον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Ισπανια, Γαλλία, Ιταλία, Σουηδία, Δανία, Ολλανδία είναι μερικές από τις χώρες όπου οι αγορές οδεύουν προς συρρίκνωση ή έχουν ήδη συρρικνωθεί, ενώ γίνονται ολοένα και περισσότερες συνεργασίες μεταξύ παρόχων για παθητικό εξοπλισμό αλλά και RAN Edited 8 Μαΐου by evang.t 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 8 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαΐου Το καρτελ του ρεύματος ειναι ακόμη μεγαλύτερο από αυτό της τηλεφωνίας. Μια χαρά θα κουμπώσει 4ος παικτης στην παρέα. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opmgls Δημ. 8 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαΐου 2 ώρες πριν, VIPdriver said: Το καρτελ του ρεύματος ειναι ακόμη μεγαλύτερο από αυτό της τηλεφωνίας. Μια χαρά θα κουμπώσει 4ος παικτης στην παρέα. Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα γιατί είναι τελείως άλλες οι υποδομές και η υλοποίηση που χρειαζεται το δίκτυο ενέργειας από αυτό της κινητής τηλεφωνίας. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HORGRAP Δημ. 8 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαΐου Φυσικά και θα ΓΊΝΕΙ " ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ " για κοινό εξοπλισμό ( σε κάποιο βαθμό) και μοιραζόμενους σταθμούς βάσης είτε με Telekom είτε με VodaNova 😉 Άνετα μπορεί να επιβιώσει και 4ος πάροχος κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα ΜΕ ΜΟΝΗ ΠΡΟΫΠΌΘΕΣΗ τα παραπάνω! Ίσα ίσα που θα δώσει φρέσκο άτοκο χρήμα στην ' κοινοπραξία ' για κοινή χρήση κεραιών και λοιπών εξοπλισμών με εξαίρεση ....το NOC 😉 4 ώρες πριν, georgemv said: Όλες οι μελέτες που έχουν γίνει (τουλάχιστον αυτές που βγήκαν στο φως), δε δίνουν βιώσιμο οικοσύστημα με 4 πραγματικά δίκτυα λόγω αριθμού σταθμών βάσεων που απαιτεί το ανάγλυφο. Αν μπει η ΔΕΗ και πετύχει, αναγκαστικά μια από τις 3 θα πτωχεύσει και θα απορροφηθεί. Σε κάθε περίπτωση, ενδιαφέρουσα εξέλιξη. 2 Παράθεση Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst - Gravitational Lensing in SPACE will always be there and quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂 - Consciousness happens on the quantum state of our neurons - ...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ?? Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉 ( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 8 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαΐου Θε δινει ρευμα στη βονταφονάρα και η βονταφονάρα θα της δίνει κεραίες. 3 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VasilisSam Δημ. 8 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαΐου Ότι βγήκε ανά καιρούς στη βοντα πάτησε πάντως.. δεν βρίσκω νόημα στο να γίνει αυτό προσωπικά. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Harry636 Δημ. 9 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 9 Μαΐου 21 ώρες πριν, HORGRAP said: Προβλέπω το νέο 4ο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της ΔΕΗ , οχι μόνο να αγοράζει φάσμα απο τα 1800 MHz της Telekom, σίγουρα θα γίνει και δεύτερη διαβούλευση κάποια στιγμή για φάσμα που δεν έχει κανένας άλλος πάροχος όπως σε πολλές άλλες χώρες. Band 40 , 2300 MHz band (Band 40 for 4G/LTE or n40 for 5G) is another key spectrum layer that is not currently used by major mobile operators in Greece (Cosmote, Vodafone, Nova).While it's common in other parts of the world and some European neighbors, here’s why it’s missing in Greece. Band 32 , 1500 MHz : This band is used for Supplemental Downlink (SDL) to boost download speeds. While Greece has assigned portions of this range, it is not yet widely used for 5G. In Europe: Operators in Germany and Switzerland use this to increase capacity on existing 4G/5G networks. While n78 is the main European standard, n77 includes n78 and covers a wider range, offering higher capacity. It is being adopted for private, industrial 5G networks in countries like the UK, France, and Germany. καλησπέρα από Τόκιο έχω χάσει επεισόδια βλέπω β 3 κλασσικη αξία και ειδικά που τελειώνει η άδεια β 40 είχε γίνει σύσκεψη επεί 4g από εεττ για άνοιγμα της συχνότητας και την είχαν αρνηθεί πολύ πιθανό σενάριο να κάνουν αλλά rakuten jp B3 20 mhz n78 100 mhz θα δειξη καλή συνέχεια 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. 9 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 9 Μαΐου Θέλουν και low bands, αλλιώς έχουν χάσει πριν καν ξεκινήσουν 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Harry636 Δημ. 9 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 9 Μαΐου 1 ώρα πριν, georgemv said: Θέλουν και low bands, αλλιώς έχουν χάσει πριν καν ξεκινήσουν Εδώ η Rakuten πχ δεν έχει ελλαδα ή 900 MHz λόγω gsmr ertms έχει μειωμένο upload 20 dbm ή β 3 4g 23 dBM n3 5g 25 dbm ή μεγάλη διαφορά θα ήταν άμα είχε b28 ή β20 δεν ξέρω άμα θα καταργηθεί το gsm r ertms στην Ελλάδα καη η n40 n41 26 dbm 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
odim Δημ. 12 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 12 Μαΐου επειδή έχω χάσει επεισόδια ενδέχεται η ΔΕΗ να αγοράσει φάσμα συχνοτήτων και να αναπτύξει δικό της δίκτυο στο 4G?? 2 Παράθεση *#*#86583#*#* εμφανίζει την επιλογή voLTE σε Xiaomi smartphone. *#*#869434#*#* εμφανίζει την επιλογή voWIFI σε Xiaomi smartphone. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 12 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 12 Μαΐου 6 minutes ago, odim said: επειδή έχω χάσει επεισόδια ενδέχεται η ΔΕΗ να αγοράσει φάσμα συχνοτήτων και να αναπτύξει δικό της δίκτυο στο 4G?? Έτσι ακούγεται στην πιάτσα, αλλά δεν πιστεύω να γίνει σύντομα. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. 12 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 12 Μαΐου Μάλλον παίζουν πόκερ για να αγοράσουν ΤΕΛΕΣΤΕΤ σε καλύτερη τιμή 2 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. 12 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 12 Μαΐου 12 minutes ago, georgemv said: Μάλλον παίζουν πόκερ για να αγοράσουν ΤΕΛΕΣΤΕΤ σε καλύτερη τιμή Εγώ πιστεύω θα δώσει κινητή στη ΔΕΗ και σταθερή στη Cosmote. Εδώ θα είμαστε και θα τα βλέπουμε. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. 13 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαΐου Ανακοίνωσε ο Στάσης ότι τους ενδιαφέρει μονο το FWA, οχι να μπουν στην κινητή τηλεφωνία. 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opmgls Δημ. 13 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαΐου 1 hour ago, georgemv said: Ανακοίνωσε ο Στάσης ότι τους ενδιαφέρει μονο το FWA, οχι να μπουν στην κινητή τηλεφωνία. Κρίμα! 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. 13 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαΐου 2 ώρες πριν, georgemv said: Ανακοίνωσε ο Στάσης ότι τους ενδιαφέρει μονο το FWA, οχι να μπουν στην κινητή τηλεφωνία. Επιτέλους ένας FWA only παίκτης. 2 Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chrischal1908 Δημ. 13 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαΐου On 12/5/2026 at 9:37 ΜΜ, georgemv said: Μάλλον παίζουν πόκερ για να αγοράσουν ΤΕΛΕΣΤΕΤ σε καλύτερη τιμή Δύσκολο δεν πέφτει ο Σταθόπουλος κάτω από το 1,5 δις με 2 δις ταβάνι. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.