Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

2 μήνες είναι τελικά από την εφαρμογή των αλλαγών ή 3 μήνες; Με δεδομένο ότι ο λογαριασμός εκδίδεται κάθε μήνα.

Οι συνδρομητές των αντίστοιχων προγραμμάτων που αναφέρονται ανωτέρω έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής) εντός δύο μηνών από την ημερομηνία εφαρμογής τους, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην σύμβαση και την κείμενη νομοθεσία.

Δύο μήνες από την ημερομηνία ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ των χρεώσεων δηλαδή μετά τις 17 ΙΟΥΛΊΟΥ και μέχρι της 17 Σεπτεμβρίου λογικά.

Link to comment
Share on other sites

Δύο μήνες από την ημερομηνία ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ των χρεώσεων δηλαδή μετά τις 17 ΙΟΥΛΊΟΥ και μέχρι της 17 Σεπτεμβρίου λογικά.

Και πώς γίνεται η διακοπή; Μόνο σε καταστημα ή και με mail ή τηλεφώνημα;

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Και πώς γίνεται η διακοπή; Μόνο σε καταστημα ή και με mail ή τηλεφώνημα;

 

Μόνο σε κατάστημα, θα στείλουν αυτοί με φαξ στα κεντρικά την αίτηση διακοπής. Οπωσδήποτε να κρατήσεις αντίγραφο της αίτησης.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο σε κατάστημα, θα στείλουν αυτοί με φαξ στα κεντρικά την αίτηση διακοπής. Οπωσδήποτε να κρατήσεις αντίγραφο της αίτησης.

 

Δύσκολο αυτό. Πρόκειται για τηλεφωνική συνδεη της μάνας μου, που δεν μπορεί να βγει από το σπιτι

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι μπορείς πλέον και με e-mail υποχρεωτικά με επισύναψη δελτίου ταυτότητας και αναφορά ΑΦΜ
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι μπορείς πλέον και με e-mail υποχρεωτικά με επισύναψη δελτίου ταυτότητας και αναφορά ΑΦΜ

 

Θα το δοκιμάσω στις 18 Ιουλίου

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7
Από 17 Ιουλίου 2019, θα ισχύουν οι παρακάτω τιμολογιακές αλλαγές για όλους τους συνδρομητές σε εμπορικά & μη εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα σταθερής συμβολαίου ιδιωτών.

 

Η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς εθνικά σταθερά, μετά την κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης, αυξάνεται από 0,3255€ σε 0,41€.

Η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς εθνικά κινητά, μετά τη κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης, αυξάνεται από 0,7552€ σε 0,94€.

Η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς διεθνείς προορισμούς Ζώνης 1, 1β & σταθερούς διεθνείς προορισμούς Ζώνης 1α , μετά τη κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης, αυξάνεται από 0,6640€ σε 0,8299€.

Το βήμα χρέωσης 1’, που εφαρμόζεται για όλες τις παραπάνω κλήσεις, παραμένει

ως έχει.

 

Το τέλος επανασύνδεσης μετά από προσωρινή φραγή λόγω ανεξόφλητου υπολοίπου αυξάνεται από 5,21€ σε 7€ και εφαρμόζεται μετά από κάθε επανασύνδεση λόγω ανεξόφλητου υπολοίπου. Η χρέωση θα συμπεριλαμβάνεται στον επόμενο λογαριασμό σταθερής τηλεφωνίας που θα εκδίδεται, όπως ισχύει και μέχρι σήμερα.

Οι τιμές που αφορούν συνδρομητές σε συμβόλαια σταθερής ιδιωτών περιλαμβάνουν όλους τους αναλογούντες φόρους.

 

Οι τιμές που αφορούν συνδρομητές σε εταιρικά συμβόλαια κινητής & συμβόλαια κινητής ιδιωτών περιλαμβάνουν Φ.Π.Α 24%. Εφαρμόζεται επιπλέον Τέλος Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας που υπολογίζεται ως ποσοστό επί του μηνιαίου λογαριασμού (προ ΦΠΑ: για μέχρι 50€ 12% / 50,01-100€ 15% / 100,01 -150€ 18% / 150,01€ και άνω 20%).

 

Οι συνδρομητές των αντίστοιχων προγραμμάτων που αναφέρονται ανωτέρω έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής) εντός δύο μηνών από την ημερομηνία εφαρμογής τους, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην σύμβαση και την κείμενη νομοθεσία.

 

Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.wind.gr, στο 13800 (με χρέωση 0,25€* /κλήση) ή στο Δίκτυο Καταστημάτων WIND.

 

*Η τιμή περιλαμβάνει Φ.Π.Α 24%. Εφαρμόζεται επιπλέον Τέλος Συνδρομητών Κινητής / Σταθερής Τηλεφωνίας.

https://www.wind.gr/gr/anakoinosi/1526313752327/

 

Επειδή δεν έτυχε ποτέ να προβώ σε καταγγελία σύμβασης, σ' αυτήν την περίπτωση, τί βήματα ακολουθώ? Όμοίως με την αλλαγή παρόχου, πηγαίνοντας πρώτα με φορητότητα τον αριθμό του σταθερού σ' άλλη εταιρεία ή κάτι άλλο?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Πήγα να πληρώσω δύο λογαριασμούς στην εφαρμογή my wind και βλέπω το παρακάτω.

Τέλεια . . .2631cb6be159acfa38e192d18243595b.jpg

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν έτυχε ποτέ να προβώ σε καταγγελία σύμβασης, σ' αυτήν την περίπτωση, τί βήματα ακολουθώ? Όμοίως με την αλλαγή παρόχου, πηγαίνοντας πρώτα με φορητότητα τον αριθμό του σταθερού σ' άλλη εταιρεία ή κάτι άλλο?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

Πρώτα κάνεις καταγγελία γραπτώς σε κατάστημα wind και μετά μίλα με άλλο πάροχο που να του εξηγήσεις όμως ότι έκανες αίτηση διακοπής wind λόγω αλλαγής χρεώσεων. Και στη wind πήγαινε σε κατάστημα να στείλουν φαξ στα κεντρικά και να πάρεις αντίγραφο ώστε να το έχεις ως απόδειξη. Στο λέω γιατί σε συγγενή μου σε ίδια περίπτωση ενώ δικαιούνταν διακοπή αζημίως(λόγω αύξησης παγίου) η wind του έκανε λαμογιά και του ζήταγε τέλη διακοπής αλλά ευτυχώς είχε κρατήσει την αίτηση ακύρωσης και τους άλλαξε τα φώτα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7
Πρώτα κάνεις καταγγελία γραπτώς σε κατάστημα wind και μετά μίλα με άλλο πάροχο που να του εξηγήσεις όμως ότι έκανες αίτηση διακοπής wind λόγω αλλαγής χρεώσεων. Και στη wind πήγαινε σε κατάστημα να στείλουν φαξ στα κεντρικά και να πάρεις αντίγραφο ώστε να το έχεις ως απόδειξη. Στο λέω γιατί σε συγγενή μου σε ίδια περίπτωση ενώ δικαιούνταν διακοπή αζημίως(λόγω αύξησης παγίου) η wind του έκανε λαμογιά και του ζήταγε τέλη διακοπής αλλά ευτυχώς είχε κρατήσει την αίτηση ακύρωσης και τους άλλαξε τα φώτα.

 

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση.

 

Εμείς έχουμε πρόβλημα με τη 2η γραμμή: ενώ πήραμε προσφορά για 49,90 ("fiber" 100 plus, wind vision full pack, international calls) ο λογαριασμός έρχεται από 60 ευρώ και πάνω. Ενώ υποτίθεται αναγνωρίζουν το λάθος κι αφαιρούν χρήματα, αυτή τη φορά κάνουν τα κορόϊδα. Δε μπορούμε κάθε μήνα να παίζουμε pvp με τη Wind κι αυτό σε συνδυασμό με τις αλλαγές είναι ωραιότατος λόγος για να φύγουμε, απλά δε γνώριζα τη διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση.

 

Εμείς έχουμε πρόβλημα με τη 2η γραμμή: ενώ πήραμε προσφορά για 49,90 ("fiber" 100 plus, wind vision full pack, international calls) ο λογαριασμός έρχεται από 60 ευρώ και πάνω. Ενώ υποτίθεται αναγνωρίζουν το λάθος κι αφαιρούν χρήματα, αυτή τη φορά κάνουν τα κορόϊδα. Δε μπορούμε κάθε μήνα να παίζουμε pvp με τη Wind κι αυτό σε συνδυασμό με τις αλλαγές είναι ωραιότατος λόγος για να φύγουμε, απλά δε γνώριζα τη διαδικασία.

 

Εγώ που είμαι wind εδώ και 6 χρόνια τουλάχιστον, τα τελευταία 3 έχω τραβήξει τα πάνδεινα. Έχω double play με τη θηριώδη ταχύτητα των 3mbps και έψαχνα πότε θα κάνουν τη μ.....α να σηκωθώ να φύγω (το συμβόλαιο λήγει 11/2019). Αυτή η εταιρεία απλά δεν υπάρχει. Πολλοί γλυκαθήκαμε με την προσφορά των 17€/μήνα αλλά από την άλλη δεν έχω ιντερνετ και δεν με εξυπηρετούν ποτέ. Οτε και πάλι οτε.

Link to comment
Share on other sites

Και το κατάλαβες μετά από 6 χρόνια ;

 

Τα 3-3,5 χρόνια τους έβριζα διαρκώς για συνεχή μικροπροβλήματα αλλά είχα και μια αξιοπρεπή ταχύτητα στο ιντερνετ. Μετά όταν η ταχύτητα έφτασε στα τάρταρα τους έβριζα χειρότερα :lol::lol: Πέρα από την πλάκα ήταν η πιο οικονομική προσφορά αλλά όταν έγινε σοβαρό πρόβλημα αρχές 2018 που σε βλάβη με έστειναν κάθε μέρα για μια εβδομάδα εκεί είπα τέλος απλά είχα υπόλοιπο 2ετούς συμβολαίου και για το γ****το δε γούσταρα να τους πληρώσω και πέναλτυ αποχώρησης . Ότι πληρώνεις παίρνεις τελικά, θες υπηρεσίες καλές πας cosmote αλλιώς wind και κάνεις το σταυρό σου.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα κάνεις καταγγελία γραπτώς σε κατάστημα wind και μετά μίλα με άλλο πάροχο που να του εξηγήσεις όμως ότι έκανες αίτηση διακοπής wind λόγω αλλαγής χρεώσεων. Και στη wind πήγαινε σε κατάστημα να στείλουν φαξ στα κεντρικά και να πάρεις αντίγραφο ώστε να το έχεις ως απόδειξη. Στο λέω γιατί σε συγγενή μου σε ίδια περίπτωση ενώ δικαιούνταν διακοπή αζημίως(λόγω αύξησης παγίου) η wind του έκανε λαμογιά και του ζήταγε τέλη διακοπής αλλά ευτυχώς είχε κρατήσει την αίτηση ακύρωσης και τους άλλαξε τα φώτα.

 

Αν θέλω να κάνω διακοπή σε τηλεφωνική σύνδεση με πρόσχημα τις αυξήσεις χωρίς να πάω σε άλλον παροχο, αρκεί μόνο μια αίτηση; Μπορεί να γίνει αυτό με mail;

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Αν θέλω να κάνω διακοπή σε τηλεφωνική σύνδεση με πρόσχημα τις αυξήσεις χωρίς να πάω σε άλλον παροχο, αρκεί μόνο μια αίτηση; Μπορεί να γίνει αυτό με mail;

 

Με mail απ'όσο ξέρω όχι, θα πας σε κατάστημα. Ίσως και τηλεφωνικά αλλά καλύτερα σε κατάστημα για να έχεις και αντίγραφο του φαξ ότι ζητήθηκε διακοπή

Link to comment
Share on other sites

Ότι πληρώνεις παίρνεις τελικά, θες υπηρεσίες καλές πας cosmote αλλιώς wind και κάνεις το σταυρό σου.

 

Γενικά ναι αλλά δεν φταίνε πάντα οι τρίτες εταιρείες (Wind, Vodafone, Forthnet). Όταν πατάνε σε δίκτυο παλιό τότε ούτε και ο ίδιος ο ΟΤΕ μπορεί να κάνει κάτι για καλύτερη ταχύτητα. Προσωπικά είχα ΟΤΕ 4Mbps πακέτο και έπιανα 4. Έβαλα Vodafone (πολύ πιο οικονομικό πακέτο εως 24Mbps) και έπιανα 5,5Mbps. Δεν μου φταίει η Vodafone αν το δίκτυο εδώ είναι χάλια και ακόμα και ο ΟΤΕ δεν κάνει κάτι. Και αναφέρομαι στον Δήμο της 3ης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας, 10km από το κέντρο της πόλης.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά ναι αλλά δεν φταίνε πάντα οι τρίτες εταιρείες (Wind, Vodafone, Forthnet). Όταν πατάνε σε δίκτυο παλιό τότε ούτε και ο ίδιος ο ΟΤΕ μπορεί να κάνει κάτι για καλύτερη ταχύτητα. Προσωπικά είχα ΟΤΕ 4Mbps πακέτο και έπιανα 4. Έβαλα Vodafone (πολύ πιο οικονομικό πακέτο εως 24Mbps) και έπιανα 5,5Mbps. Δεν μου φταίει η Vodafone αν το δίκτυο εδώ είναι χάλια και ακόμα και ο ΟΤΕ δεν κάνει κάτι. Και αναφέρομαι στον Δήμο της 3ης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας, 10km από το κέντρο της πόλης.

 

Σε θέμα βλάβης που αφορούσε τη wind και όχι τον οτε, ποτέ δεν με εξυπηρέτησαν οπότε μιλάμε για ανύπαρκτη εταιρεία και το μόνο που έχει μάθει είναι να κάνει μετρήσεις στο ρουτερ. Μια μέρα που ήρθε τεχνικός του οτε για βλάβη σε σπίτι της γύρω περιοχής, χαριστικά με εξυπηρέτησε και δε με εξυπηρέτησε(του έδωσε και χρήματα εννοείται) η εταιρεία που πληρώνω! Ο γείτονας μου που πήγε πρόσφατα οτε από wind είδε αύξηση στην ταχύτητα από 3,7 σε 6,5 οπότε θεωρώ κάτι δεν κάνει καλά η wind.

Link to comment
Share on other sites

Έχω δύο γραμμές στη wind, μια στο κανονικό σπίτι που είναι double play με vdsl στα 18€ (μου το είχαν αφήσει στα 16€ με απειλή φορητότητας προ 2 ετών και με κάτι αυξήσεις πήγε τόσο) και μια στο εξοχικό broadband (σκέτο internet χωρίς δωρεάν τηλεφωνήματα)στα 20. Αν θυμάμαι καλά λήγουν σήμερα και τα 2. Δεν είχα κάνει καμία κίνηση, και περίμενα να δω τι θα γίνει. Είχα στο μυαλό μου πως ίσως πρέπει να αναγκαστώ να πληρώνω παραπάνω.

Τελικά μόλις με πήραν από τη wind και μου τα ανανέωσαν στην ίδια τιμή για δύο χρόνια. Ούτε καν να ανεβεί το πάγιο. Μου είπε αν διακόψω πληρώνω την έκπτωση για όσους μήνες έχω επωφεληθεί αυτής.

Μια χαρά δηλαδή. Ούτε τρέξιμο για φορητότητα όπως πρόπερσυ, ούτε μπλέξιμο με τις αλλαγές που έχουν κάνει στη διαδικασία (14 ημέρες πριν προχωρήσει κλπ).

 

Sent from my XT1580

Link to comment
Share on other sites

double play με vdsl στα 18€

...

μου τα ανανέωσαν στην ίδια τιμή για δύο χρόνια

 

Το VDSL παραμένει δωρεάν; Γιατί θυμάμαι κάποιον άλλο να λέει ότι του άφησαν ίδια τιμή στο double play αλλά άρχισαν να του χρεώνουν το VDSL.

 

Edit: Αυτό θυμόμουν:

Είχα το πακέτο αυτό με 300' σε εθνικά με 16€ και δωρεάν το vdsl, μετά από φορητότητα, και μου το πρόσφεραν πάλι στα 16€ αλλά με χρέωση του vdsl με 6,50€
Edited by foutrelis
Link to comment
Share on other sites

Έτσι μου είπε. Το ανέφερε ότι βλέπει πως έχω vdsl. Δεν είπε τίποτα για χρέωση.

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά τότε. Αν δεις καμία extra χρέωση σε επόμενο λογαριασμό, γράψε το εδώ να ξέρουμε.

 

(Σε παρόμοια φάση είμαι κι εγώ, με επερχόμενη ανανέωση τον Οκτώβριο. Ελπίζω να γίνει το ίδιο και σε μένα ή έστω να μην ξεφύγει πάνω από 25€.)

Link to comment
Share on other sites

Ναι, εννοείται θα σας το πω. Λογικά μέχρι την Δευτέρα αναμένω τον λογαριασμό. Και αν έχει χρέωση θα τους πάρω και θα τους πω "ακούστε την ηχογράφηση".

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Έχω δύο γραμμές στη wind, μια στο κανονικό σπίτι που είναι double play με vdsl στα 18€ (μου το είχαν αφήσει στα 16€ με απειλή φορητότητας προ 2 ετών και με κάτι αυξήσεις πήγε τόσο) και μια στο εξοχικό broadband (σκέτο internet χωρίς δωρεάν τηλεφωνήματα)στα 20. Αν θυμάμαι καλά λήγουν σήμερα και τα 2. Δεν είχα κάνει καμία κίνηση, και περίμενα να δω τι θα γίνει. Είχα στο μυαλό μου πως ίσως πρέπει να αναγκαστώ να πληρώνω παραπάνω.

Τελικά μόλις με πήραν από τη wind και μου τα ανανέωσαν στην ίδια τιμή για δύο χρόνια. Ούτε καν να ανεβεί το πάγιο. Μου είπε αν διακόψω πληρώνω την έκπτωση για όσους μήνες έχω επωφεληθεί αυτής.

Μια χαρά δηλαδή. Ούτε τρέξιμο για φορητότητα όπως πρόπερσυ, ούτε μπλέξιμο με τις αλλαγές που έχουν κάνει στη διαδικασία (14 ημέρες πριν προχωρήσει κλπ).

 

Sent from my XT1580

 

Εμενα παλι εχει ληξει το 2play εδω και τουλαχιστον 5 μηνες. Τους πηρα τηλεφωνο μου ειπαν οτι θα ενημερωσουν το αρμοδιο τμημα και θα επικοινωνησουν μαζι μου, και απο τοτε , 2 μηνες τωρα, ουτε που εμφανιστηκαν. Τουλαχιστον με εχουν αφησει στο ιδιο ποσο, δεν το εχουν ανεβασει. Ουτε καν που ασχοληθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

Βγήκε ο επόμενος λογαριασμός.

Τελικά είναι λίγο αυξημένος.

Είδα πως μέχρι τώρα είχε μια έκπτωση 22,41 που την ονόμαζε στην ανάλυση "έκπτωση λόγω προσφοράς". Στον νέο λογαριασμό την αναφέρει ως "έκπτωση υπηρεσιών σταθερής" και είναι 19,94€.

Το σύνολο είναι 30,09€. Οκ είναι 2€ πάνω, αλλά επειδή είναι καλή τιμή (double play με απεριόριστα σταθερά, 6 ώρες κινητά, vdsl 50 και wind vision full pack) δεν ασχολούμαι καθόλου. Έτσι κι αλλιώς είχα προετοιμαστεί να πληρώνω παραπάνω αν δεν μου δίνανε προσφορά, πιθανώς προχωρώντας σε αλλαγή παρόχου.

 

Το vdsl πάντως όντως δεν μου το χρεώνουν στο λογαριασμό. Πάγιο 16,26€ και ισόποση έκπτωση πιο κάτω.

 

Sent from my XT1580

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...