Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Fastpath λέγεται αυτό. Ζήτησε τους να κάνουν τη γραμμή σου Fastpath

 

Μου το κάνανε.Οριακά ικανοποιητικό ping και ο συγχρονισμός στο router στα 9.5.Θα το αφήσω έτσι μάλλον.

Link to comment
Share on other sites

περιοχη ευσμος θεσσαλονικης

εχω προσφορα με τελικο 19.5 με τελη μεσα κλπ

 

μου δινει 24αρι, απεριοριστα σταθερα, 500 σε wind/q,120 στα αλλα

δωρεαν ενεργοποιηση και μοντεμ και μια δωροεπιταγη στα public 50 ευρω

 

ακομη δινει 2 σιμ, η μια με 500 λεπτα σε wind/q και ακομη μια με 1γκιγκα ραμ

 

ακομη...το πρωτο παγιο δωρο

 

το θεμα ειναι εχω και ιντερνετ ανεκτο γιατι vdsl δεν υπαρχει εδω

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά και εγω εκανα αιτηση φορητοτητας στη cyta μια και η καλύτερη προσφορα που μου μου εκανε η wind για ανανεωση ήταν στα 23.50€ (+ 5€ τελος ανανεωσης !!!!) ,μεχρι στιγμής δεν με εχουν παρει για αντιπροταση και ηδη εχει ερθει με Courier to συμβολαιο να υπογραψω με cyta ( 18,5e double play) δεν ξερω τι να κανω ..να το καθυστερησω 1-2 μέρες ...:( , δεν ακουω και τα καλύτερα με Cyta ΑΛΛΑ και με τη wind που ημουν δεν πεταγα και απο τη χαρα μου ,χωρια που ειχα φτασει να πληρωνω 27,96 ευρω για double play
Pipo M9 (RileyROM 2.6.4) - ZTE V967S (1.0.5) - Xiaomi RedMi 1S (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi 2 (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi Note 2 (MIUI V7 6.4.28)
Link to comment
Share on other sites

Άρα δεν έχει πάει ακόμη σε αυτούς το αίτημα φορητότητας. Όποτε η τιμή που έδωσαν δεν είναι ακόμη η καλύτερη.

 

Sent from my SM-G930F

Link to comment
Share on other sites

το αιτημα φορητοτητας οπως λεει και ο μαρκ,παει στη wind αφου υπογραψεις. Επομενως υπογραφεις και αν χρειαστει τρεχεις για ακυρωση...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Επειδή θα αλλάξω το zyxel ρουτερ που δίνει η wind υπάρχει κάποια πρόταση για το τι να προτιμήσω για να μην έχω και θέματα με την εταιρεία;

Δεν το κατέχω και πολύ το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Προς wind/q μαλλον 1500' θα είναι...

 

βρε δεν προκειται ποτε να παρω κιολας

το θεμα μου ειναι αν αξιζει το δικτυο της

Link to comment
Share on other sites

εχει δικο της δικτυο η χρησιμοποιει πχ του οτε;

στο τσακ ειμαι να κλεισω αλλα φοβαμαι μη φαω πατατα

Link to comment
Share on other sites

περιοχη ευσμος θεσσαλονικης

εχω προσφορα με τελικο 19.5 με τελη μεσα κλπ

 

μου δινει 24αρι, απεριοριστα σταθερα, 500 σε wind/q,120 στα αλλα

δωρεαν ενεργοποιηση και μοντεμ και μια δωροεπιταγη στα public 50 ευρω

 

ακομη δινει 2 σιμ, η μια με 500 λεπτα σε wind/q και ακομη μια με 1γκιγκα ραμ

 

ακομη...το πρωτο παγιο δωρο

 

το θεμα ειναι εχω και ιντερνετ ανεκτο γιατι vdsl δεν υπαρχει εδω

 

Επειδή θέλω να βάλω νέα γράμμη σε ένα σπίτι η προσφορά αυτή τη πήρες τηλεφωνικά η από κατάστημα φίλε μου; από wind ή public κατάστημα; γιατί πλέον στο σαιτ το δίνει με 25€ το συγκεκριμένο πακέτο

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

εχει δικο της δικτυο η χρησιμοποιει πχ του οτε;

στο τσακ ειμαι να κλεισω αλλα φοβαμαι μη φαω πατατα

 

Όπου έχει εγκαταστήσει δίκτυο ο ΟΤΕ χρησιμοποιεί αυτό και αν δίνει από ΑΚ χρησιμοποιεί το παλιό χάλκινο δίκτυο, με απώλειες, ενώ αν δίνει από KV οι απώλειες είναι λίγες αφού το σήμα έρχεται με οπτική μέχρι το KV.

Όπου έχει εγκαταστήσει δικό της δίκτυο οι υπόλοιποι πάροχοι το χρησιμοποιούν.

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι μετά από περίπου 2 μήνες...να θυμίσω είχα ζητήσει κάπου στις 10.10.17 οριστική διακοπή της τηλεφωνικής γραμμής λόγω αυξήσεων στα τιμολόγια της Wind. Τότε προς μεγάλη μου έκπληξη, μου είχαν δώσει καταλυτική ημερομηνία διακοπής της γραμμής στις 03.12.17 !!! Η παραπάνω ημερομηνία πέρασε και η τηλεφωνική γραμμή δεν διεκόπη ποτέ. Σε νέα επαφή που ήρθα μέσω ενός καταστήματος της Wind, χθες 06.12.17, δικαιολογήθηκαν ότι το σύστημα ( πιο σύστημα) δεν διέκοψε την γραμμή και θα περάσουν νέο αίτημα για άμεση διακοπή. Σήμερα 07.12.17, δέχτηκα τηλεφώνημα που ενώ με έκαναν προσφορά στα 20 ευρώ (γελάει ο κόσμος, έδινα 24,2 ευρώ), μου είπαν ότι θα έχω πέναλτι πρόωρης διακοπής 80 ευρώ. Επικαλέστηκα τις αυξήσεις της Wind και την καταγγελία μου, μου απάντησαν ότι δεν είναι αυτοί αρμόδιοι για να δουν αν θα έχω πέναλτι ή οχι...τότε ήταν η στιγμή που η υπομονή μου εξαντλήθηκε... και όχι γιατί υπήρχε ποτέ περίπτωση να μου χρέωσουν το πέναλτι των 80 ευρώ, αλλά γιατί προσπάθησαν με δόλιο τρόπο να με μεταπείσουν στην απόφαση μου για οριστική διακοπή της γραμμής. Ξαναζήτησα το ονοματεπώνυμο της κυρίας που μιλούσα, επιβεβαίωσα ότι η κλήση καταγραφόταν, της έδωσα τα στοιχεία μου και την ιδιότητα μου ως δικηγόρου και την όχλησα προφορικώς ότι ανεξαρτήτως κατάληξης της υπόθεσης μου, θα προβώ άμεσα σε ασφαλιστικά και μεταγενέστερα σε αγωγή εναντίον της πιο πάνω εταιρίας. Θα σας ενημερώσω για την πορεία των πραγμάτων...
Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι μετά από περίπου 2 μήνες...να θυμίσω είχα ζητήσει κάπου στις 10.10.17 οριστική διακοπή της τηλεφωνικής γραμμής λόγω αυξήσεων στα τιμολόγια της Wind. Τότε προς μεγάλη μου έκπληξη, μου είχαν δώσει καταλυτική ημερομηνία διακοπής της γραμμής στις 03.12.17 !!! Η παραπάνω ημερομηνία πέρασε και η τηλεφωνική γραμμή δεν διεκόπη ποτέ. Σε νέα επαφή που ήρθα μέσω ενός καταστήματος της Wind, χθες 06.12.17, δικαιολογήθηκαν ότι το σύστημα ( πιο σύστημα) δεν διέκοψε την γραμμή και θα περάσουν νέο αίτημα για άμεση διακοπή. Σήμερα 07.12.17, δέχτηκα τηλεφώνημα που ενώ με έκαναν προσφορά στα 20 ευρώ (γελάει ο κόσμος, έδινα 24,2 ευρώ), μου είπαν ότι θα έχω πέναλτι πρόωρης διακοπής 80 ευρώ. Επικαλέστηκα τις αυξήσεις της Wind και την καταγγελία μου, μου απάντησαν ότι δεν είναι αυτοί αρμόδιοι για να δουν αν θα έχω πέναλτι ή οχι...τότε ήταν η στιγμή που η υπομονή μου εξαντλήθηκε... και όχι γιατί υπήρχε ποτέ περίπτωση να μου χρέωσουν το πέναλτι των 80 ευρώ, αλλά γιατί προσπάθησαν με δόλιο τρόπο να με μεταπείσουν στην απόφαση μου για οριστική διακοπή της γραμμής. Ξαναζήτησα το ονοματεπώνυμο της κυρίας που μιλούσα, επιβεβαίωσα ότι η κλήση καταγραφόταν, της έδωσα τα στοιχεία μου και την ιδιότητα μου ως δικηγόρου και την όχλησα προφορικώς ότι ανεξαρτήτως κατάληξης της υπόθεσης μου, θα προβώ άμεσα σε ασφαλιστικά και μεταγενέστερα σε αγωγή εναντίον της πιο πάνω εταιρίας. Θα σας ενημερώσω για την πορεία των πραγμάτων...

 

ΑΝ είναι ακριβώς όπως τα λες: Πράγματι (το παραπάνω υπογραμμισμένο).

Αναμενόμενο μεν για την "κατάστασή" μας.

ΔΕΝ υπάρχει άλλος τρόπος παρά όσα λες.

 

Αλλά:

Για πες μου: 2 μήνες και δεν τους ενόχλησες "Πώς πάει;" ενδιάμεσα; Περίεργο μου φαίνεται.

Γιατί δεν τους τηλεφώνησες στο μεσοδιάστημα; Σα δικηγόρος που είσαι έπρεπε να το ψιλιαστείς ότι κατά κει πάει η "δουλειά".

Και να θυμόνται οι "τωρινοί" τί είχες κάνει/πει πριν 2 μήνες;

Απλά: Μπορεί να "χάθηκε" του Οκτώβρη: ΔΕΝ είναι ασυνήθιστο, ΑΝ δεν τους ενόχλησες ενδιάμεσα, να τους το "υπενθυμίσεις".

Link to comment
Share on other sites

Όπου έχει εγκαταστήσει δίκτυο ο ΟΤΕ χρησιμοποιεί αυτό και αν δίνει από ΑΚ χρησιμοποιεί το παλιό χάλκινο δίκτυο, με απώλειες, ενώ αν δίνει από KV οι απώλειες είναι λίγες αφού το σήμα έρχεται με οπτική μέχρι το KV.

Όπου έχει εγκαταστήσει δικό της δίκτυο οι υπόλοιποι πάροχοι το χρησιμοποιούν.

με πιο απλα λογια θα ειμαι οπως πριν με cyta?

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπήρχε λόγος να τους ενοχλήσω, απλώς περίμενα να περάσει ο χρόνος που μου είπαν ότι θα διακοπεί η σύνδεση. Εκ των προτέρων θεωρούσα υπερβολικό το διάστημα των 2 μηνών για διακοπή μιας τηλεφωνικής σύνδεσης. Η ίδια εταιρία, μονομερώς, αποφάσισε να μου γνωστοποιήσει ότι η διακοπή της γραμμής θα γίνονταν σε δύο μήνες από την αίτηση. Είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων για την διακοπή μια τηλεφωνικής γραμμής οι δύο μήνες; Ποιος είναι υπεύθυνος για την διακοπή της τηλεφωνικής γραμμής; Είναι η Wind ή ο ΟΤΕ; Αν υποθέσουμε ότι ο βρόχος ανήκει στον ΟΤΕ, πότε θα έπρεπε η Wind να μεταφέρει το αίτημα μου στον ΟΤΕ για να διακόψει αυτός τον βρόγχο; Έγινε η αίτηση εκ μέρους της Wind εντός των προβλεπόμενων ή συνηθισμένων χρονικών ορίων ή καθυστέρησε η τελευταία; Αν καθυστέρησε, έγινε από αμέλεια ή με δόλο; Πως γίνεται στο πρώτο μου αίτημα για διακοπή να απαιτούνταν δυο μήνες και στο δεύτερο αίτημα μου, χθες το πρωί, και μετά την σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία, η οριστική διακοπή να ορίστηκε για τις 09.12.2017; Μήπως η οριστική διακοπή εντός τριών ημερών, θα μπορούσε να επέλθει και στο πρώτο μου αίτημα;

 

Όπως καταλαβαίνεις ήθελα να "χτίσω¨ αυτό το ιστορικό για να μπορέσω να προχωρήσω δικαστικώς στην συνέχεια. Αν η διακοπή της γραμμής γίνονταν σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, δεν θα προέβαινα σε καμία περαιτέρω ενέργεια...

Edited by aggelosn
Link to comment
Share on other sites

Όπως καταλαβαίνεις ήθελα να "χτίσω¨ αυτό το ιστορικό για να μπορέσω να προχωρήσω δικαστικώς στην συνέχεια. Αν η διακοπή της γραμμής γίνονταν σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, δεν θα προέβαινα σε καμία περαιτέρω ενέργεια...

 

Κι εγώ έκανα πολλές φορές το ίδιο,

Αλλά πια διαπίστωσα ότι δεν έχει νόημα, καθώς:

 

α) Ήδη είναι "μπάχαλο" πολλές εταιρίες (ασυνεννοησία υπαλλήλων που ιδίως στην προφορική επικοινωνία απλά κοιτάν να βγει η βάρδια να πάνε σπίτια τους underqualified υποαμοιβόμενοι για λίγο χρονικό διάστημα εργασίας στην εταιρία, ίσως "εκνευρισμένοι" από τη μεταχείρισή τους στο χώρο εργασίας) ΚΑΙ δεν αλλάζει τίποτα με ένα τέτοιο "χτίσιμο" που έκανες {ιδίως ΑΝ αποδειχτεί ότι είναι "χτίσιμο" από τη μεριά της εταιρίας στο "δικαστήριο" και μετά από πόσο χρονικό διάστημα; : Θα τα ξέρεις σα δικηγόρος}.

 

β) Μπαίνεις για μια "ταλαιπωρία" δικαστική {ΟΚ: Είσαι δικηγόρος κ θα τα "κάνεις" με δικά σου έξοδα, ίσως μαθαίνοντας κι από όλα αυτά: ΔΕ ξέρω ΑΝ εργάζεσαι κανονικά και έχεις το χρόνο ! ! } που δεν €χει να σου αποφ€ρει πολλά: Εκτός ΑΝ προσδοκάς κάτι άλλο.:)

 

γ) Καμιά (ΜΑ πραγματικά ΚΑΜΙΑ) ανεξάρτητη Αρχή (πχ ΕΕΤΤ) δε πρόκειται να ασχοληθεί με "κάτι" που είναι μαζικό (το μπάχαλο), καθώς και η ίδια είναι.

 

Το έκανα κι εγώ παλιά, απλά διαπίστωσα ότι δεν έχει κανένα νόημα,

καθώς τίποτα δεν πρόκειται να διορθωθεί {Σε αυτή τη χώρα! ! }.:)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Επειδή θα αλλάξω το zyxel ρουτερ που δίνει η wind υπάρχει κάποια πρόταση για το τι να προτιμήσω για να μην έχω και θέματα με την εταιρεία;

Δεν το κατέχω και πολύ το θέμα.

 

:worry: - εμενα μου εδωσαν το Zyxel το νεο τους αλλα αμα σου πω πως με το παλαιοτερο ηταν καλυτερα....

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

:worry: - εμενα μου εδωσαν το Zyxel το νεο τους αλλα αμα σου πω πως με το παλαιοτερο ηταν καλυτερα....

 

Εγώ έχω αυτό πού έδιναν με το vdsl αλλά μαύρα χάλια.

Θα πάρω ένα όποιο να ναι και βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Μετά την αλλαγή σε fastpath περνάνε λίγες μέρες και βλέπω ότι αυξήθηκε πάλι το ping στις αρχικές τιμές.Μπαίνω στο router και βλέπω interleave path, αυτό σημαίνει ότι δεν έχω fastpath;

Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί τους πήρα τηλέφωνο, ο υπάλληλος μου είπε ότι πράγματι, μου το αλλάξαν πάλι ενώ ήταν fastpath, δεν ξέρει το λόγο.Είπε ότι θα καταγραφεί το ζήτημα θα λάβω sms και τα σχετικά.Είναι η πρώτη φορά που δεν έλαβα κανένα sms, η γραμμή παρέμεινε ως έχει και ξαναπήρα σήμερα.Η σημερινή υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι είναι fastpath απ'όταν το ζήτησα και δεν άλλαξε πάλι, δεν ήξερε γιατί ο άλλος υπάλληλος μου είπε διαφορετικά.Μου ζήτησε να δοκιμάσω με καλώδιο να δω αν εξακολουθεί να υπάρχει υψηλό Ping και να κάνω δήλωση βλάβης.

 

Εγώ έχω την αίσθηση ότι με κοροϊδεύουν.Ξέρει κάποιος να μου πει με βεβαιότητα αν το interleave path στο Link type σημαίνει ότι δεν έχω fastpath?

 

Θα κάνω τη δοκιμή με ethernet αλλά έχει παρατραβήξει το θέμα.Θα τους ξαναπάρω σήμερα και αν δεν υπάρξει λύση μέχρι τέλος βδομάδας κάνω αίτηση διακοπής.Το πρόστιμο διακοπής δεν πρόκειται να το πληρώσω και ας μείνει χρέος, είχα ανεπαρκείς υπηρεσίες από την πρώτη μέρα και έχω πάρει 7 φορές την εξυπηρέτηση πελατών.

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα το ίδιο με τον λογαριασμό . Ενώ είχαμε συμφωνήσει 16,50 με ψηφιακές ευκολίες τελικά χρέωααν .

 

Θα ζητήσω την ηχογράφηση.

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως οταν ειχα κανει συμφωνια για αλλαγη πακετου πριν τις αυξησεις,μου διευκρινησαν ξεχωριστα την αναγνωριση/ευκολιες σε σχεση με την τιμη του μηνιαιου παγιου,δηλ. τοσα το μηνα +0,50 αναγνωριση + 0,50 οι ευκολιες. Προφανως καποιοι υπαλληλοι δεν τα διευκρινιζαν σωστα. Οι τιμες των προσφορων ειναι στο συστημα,δεν τις καθοριζουν οι υπαλληλοι που επικοινωνουν με τους πελατες. Το αν θα μεταφερουν την τιμολογηση σωστα οι υπαλληλοι ειναι το θεμα...
Link to comment
Share on other sites

γεια σας! με καλεσαν κ μενα σημερα για wind double play και ληξη συμβασης οπου απο 25,5 ευρω μου προτειναν 24! την παραπανω προσφορα με την φωτο πως μπορω να την αποκτησω? υπαρχει καποιο συγκεκριμενο τηλ να καλεσω και να τους πω οτι θα φυγω κ θα παω πχ στη cyta ωστε να πετυχω καλυτερη προσφορα? τι προτεινετε? ευχαριστω!
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...