Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά μπορείτε να με διαφωτίσετε γιατί ή εγώ ή αυτοί λένε κάτι λάθος. Έχω πρόγραμμα σκέτο Ίντερνετ στη wind. Έχουν κάνει τιμολογιακής αυξήσεις σε κόστος κλήσεων σε σταθερά και κινητά και επίσης το τέλος επανασύνδεσης σε περίπτωση μη έγκαιρης πληρωμής έχει αυξηθεί. Μπορώ να φύγω αζημιως όπως λέει ο λογαριασμός; Στο τηλέφωνό μου τα μασάνε...
Link to comment
Share on other sites

Αν το λέει ο λογαριασμός, μπορείς.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Ακουστε με , ο ΟΤΕ δεν δινει 50αρα η γουιντ ομως λεει οτι δινει κανονικα βαση διευθυνσης...και νουμερου...η ερωτηση μου λοιπον ειναι βασιμη και οχι ΦΟΒΟΣ..αφου στη πολυκατοικια ερχεται καλωδιο απο αρχαια καμπινα του ΟΤΕ ΠΩΣ θα παρω 50αρα απο αλλο παροχο;;;;;καλα τοσο χαζη ειναι η ερωτηση μου δε το καταλαβαινω...

 

Αυτό που δεν θέλεις να καταλάβεις είναι ότι, αφού ανέλαβε η Wind να επεκτείνει το νέο δίκτυο στο Αιγάλεω εάν συνεχίσεις να έχεις την τηλεφωνία και το adsl θα εξακολουθήσεις να είσαι συνδεδεμένος στο ίδιο παλιό χάλκινο δίκτυο του ΟΤΕ και εάν θελήσεις να συνδεθείς σε vdsl μεταφερθεί η γραμμή σου σe καμπίνα της Wind και από εκεί στο χώρο σου.

Τόσο απλά.

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

Το λέει ο λογαριασμός κανονικά. Σε ένα κατάστημα που πήγα αρχικά έβγαινε πέναλτι και μου είπαν καλύτερα στείλε ένα email από την φόρμα. Δε μου απάντησαν πότε στο email. Με το facebook τελικά με κάλεσαν και μου είπαν να ζητήσω καταγγελία και όχι διακοπή. Πάω σε άλλο κατάστημα αυτή την φορά και με έβγαλαν τρελό ότι δεν υπάρχουν αυξήσεις και ποιος μου φουσκώνει τα μυαλά. Πάω σε άλλο κατάστημα και έστειλαν αίτημα με φωτοτυπία... Σήμερα με κάλεσαν ΤΥΧΑΙΑ για να με ρωτήσουν αν έχω παράπονο. Της λέω ότι φεύγω έχω κάνει αίτηση αζημιως και μου λέει ότι δεν με πιάνει εμένα το αζημιως... Είπε ότι θα με ξανακαλεσουν αλλά θα δουμε...
Link to comment
Share on other sites

Εάν υπάρχουν αυξήσεις μπορείς να φύγεις αζημίως, το ερώτημα είναι από πότε. Δεν το θυμάμαι καλά αλλά παίζει να είναι από την εφαρμογή των αυξήσεων και για δύο μήνες μετά.
Link to comment
Share on other sites

Από 17/07 έως και 17/09.

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Το λέει ο λογαριασμός κανονικά. (...) Δε μου απάντησαν πότε στο email. Με το facebook τελικά με κάλεσαν και μου είπαν να ζητήσω καταγγελία και όχι διακοπή.

 

Αφού το λέει ο λογαριασμός δικαιούσαι να κάνεις.

Δεν απαντάνε συνήθως στο email εκτός αν το στείλεις στο Συμβόλαια > νέα σύνδεση.

Τους ενημερώνεις ότι θες να καταγγείλεις την σύμβαση σου και να κάνεις φορητότητα λόγω των αυξήσεων (επισυναπτεις ταυτότητα) και σε 2-3 μέρες απαντάνε. Αν δεν απαντήσουν, τους πρηζεις λίγο ότι θα κάνεις καταγγελία στην εεττ, μέσω Facebook.

Θα σε ενημερώσουν ότι μπορείς να κάνεις αίτηση να φύγεις (στην Νέα εταιρία) και με την έκδοση του τελευταίου λογαριασμού να μιλήσετε για να γίνει η πίστωση.

 

Εγώ το έκανα σε 3 γραμμές, όλα καλά ευτυχώς. Αν είναι να το κάνεις όμως πρέπει να βιαστείς λίγο γιατί μέχρι 17 Σεπτεμβρίου οριακά έχεις δικαίωμα.

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ πάνω από δέκα μέρες. Έχει γίνει αίτηση πριν μερικές μέρες και σήμερα με πήραν να με ρωτήσουν αν έχω παράπονο. Ρωτάω τυχαία με πήρατε; Ναι μου λέει. Και για τις αυξήσεις μου είπαν ότι δεν έχω πακέτο ομιλίας έτσι κι αλλιώς.
Link to comment
Share on other sites

Το σύστημα λογαριασμών της wind βάζει στην σημαντική ενημέρωση μόνο την παράγραφο που επηρεάζεται το πρόγραμμα σου. Για να υπήρχε ενημέρωση στον λογαριασμό, σημαίνει ότι σε κάτι σε επηρεάζει.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με ο,τι λέτε. Στην wind προσπαθούν να με βγάλουν τελικά τρελό. Στην τελική κάνω κανονικά αίτηση διακοπής με πέναλτυ και μετά ζητάω να γίνει πίστωση.
Link to comment
Share on other sites

Και να μην κάνουν αφού μίλησες μαζί τους με mail (και έχεις το αποδεικτικό ότι έστειλες μήνυμα, ήρθε με mail), έχεις την ανακοίνωση στον λογαριασμό του Ιουνίου και επισκεφθηκες 2 φορές κατάστημα είσαι καλυμμένος, αν δεν κάνουν πίστωση μιλάς με την ΕΕΤΤ.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δεν θέλεις να καταλάβεις είναι ότι, αφού ανέλαβε η Wind να επεκτείνει το νέο δίκτυο στο Αιγάλεω εάν συνεχίσεις να έχεις την τηλεφωνία και το adsl θα εξακολουθήσεις να είσαι συνδεδεμένος στο ίδιο παλιό χάλκινο δίκτυο του ΟΤΕ και εάν θελήσεις να συνδεθείς σε vdsl μεταφερθεί η γραμμή σου σe καμπίνα της Wind και από εκεί στο χώρο σου.

Τόσο απλά.

Και ξαναλεω, το φυσικο μεσο της συνδεσης ειναι χαλκος που ξεκιναει απο τη πολυκατοικια και παει στην αρχαια καμπινα του οτε...για να αλλαξει αυτο πρακτικα πρεπει το καλωδιο μου να σταματησει να πηγαινει στη καμπινα οτε και καπως να συνδεθει φυσικα με δικτυο wind...αρα καταλαβαινω οτι θα βγαλουν το καλωδιο μου απο ρεκλετα οτε και θα το βαλουν ρεκλετα wind ...αυτο λεω εξασφαλιζει 50αρα ή θα μπλεξουμε;

Αγαπάτε ΑΛΛΗΛΟΥΣ- Κακο ΔΕΝ κανει...

Samsung Galaxy S2, HTC ONE(Μ7),Iphone6s, Samsung J7(2016),Samsung S9, iphone7,iphone 13pro max
Ipad 3,Ipad 5

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το μεσημερι (4 και τεταρτο, ακαταλληλη ωρα νομιζω) δεχτηκα τηλεφωνημα απο κινητό τηλεφωνο που μου ειπαν οτι ειναι απο την Wind. Ζητησαν να μιλησουν με την μητερα μου που εχει σταθερο τηλεφωνο Wind και εκει εχω καταχωρησει τον δικο μου αριθμο κινητου σαν τηλεφωνο επικοινωνιας. Αφου τους ενημερωσα οτι ειναι αρκετα μεγαλης ηλικιας και καλο ειναι να ενημερωσουν εμενα, με ρωτησαν αν ειναι ευχαριστημενη απο τις υπηρεσιες της Wind και αν επιθυμει να βαλει προσθετες υπηρεσιες. Ειπα οτι ειναι ευχαριστημενη αλλα δεν θελει κατι προσθετο, ιντερνετ, τηλεοραση και τετοια λογω ηλικιας. Στη συνεχεια με ενημερωσαν οτι η συμβαση της ληγει ¨συντομα. Ρωτησα ποσο συντομα και μου ειπαν σε 3 μηνες, αυτο που ηξερα. Και μετα ειπε οτι απο οτι βλεπει μπορει να αναναιωσει με την ιδια τιμη. Ειπα οτι ειναι νωρις ακομη κι τερματιστηκε η κληση

Η ερωτηση ειναι αν συνιθιζονται τετοια τηλεφωνηματα απο την Wind ή απο συνεργατες και αν ειναι λογικο να ζητανε αναναιωση τρεις μηνες πριν

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Βασικά μάλλον χθες το μεσημέρι σε πήραν :p

Τι νούμερο ήταν; Με ένα απλό Google βλέπεις αν ήταν εταιρία προωθήσεων ή σε πήραν από την wind.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά μάλλον χθες το μεσημέρι σε πήραν :p

Τι νούμερο ήταν; Με ένα απλό Google βλέπεις αν ήταν εταιρία προωθήσεων ή σε πήραν από την wind.

 

Αγνωστο αριθμο τον αναφερει το Google. Ουτε εχει ιστορικο αναφορων και παραπονων

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Και ξαναλεω, το φυσικο μεσο της συνδεσης ειναι χαλκος που ξεκιναει απο τη πολυκατοικια και παει στην αρχαια καμπινα του οτε...για να αλλαξει αυτο πρακτικα πρεπει το καλωδιο μου να σταματησει να πηγαινει στη καμπινα οτε και καπως να συνδεθει φυσικα με δικτυο wind...αρα καταλαβαινω οτι θα βγαλουν το καλωδιο μου απο ρεκλετα οτε και θα το βαλουν ρεκλετα wind ...αυτο λεω εξασφαλιζει 50αρα ή θα μπλεξουμε;

Θα σε συνδεσουν στην καμπίνα της wind. Για να σου δινει διαθεσιμότητα πάει να πει οτι εισαι κοντά. Το αν θα ειναι ακριβως 50 ή κάτι ψιλά παρακάτω λόγω απόστασης,η wind λογικά θα ξέρει. Δοκίμασε να τους ρωτήσεις

Link to comment
Share on other sites

Και ξαναλεω, το φυσικο μεσο της συνδεσης ειναι χαλκος που ξεκιναει απο τη πολυκατοικια και παει στην αρχαια καμπινα του οτε...για να αλλαξει αυτο πρακτικα πρεπει το καλωδιο μου να σταματησει να πηγαινει στη καμπινα οτε και καπως να συνδεθει φυσικα με δικτυο wind...αρα καταλαβαινω οτι θα βγαλουν το καλωδιο μου απο ρεκλετα οτε και θα το βαλουν ρεκλετα wind ...αυτο λεω εξασφαλιζει 50αρα ή θα μπλεξουμε;

 

Το πως θα διαχειριστούν οι τεχνικοί της Wind τη σύνδεση της γραμμής σου με την καμπίνα της Wind δεν το γνωρίζεις, ούτε φυσικά και εγώ, αλλά, όπως σου έγραψα και στο προηγούμενο, θα πάρεις vdsl50, δηλαδή αυτό που δίνουν σε όλο τον κόσμο.

Τι εννοείς με το μπλέξιμο;

Κατάλαβε, επιτέλους, ότι πάροχος vdsl στην περιοχή σου είναι η Wind.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στο forum. Με καλεσαν απο το 13800 για να λυσουμε το ΄προβλημα΄ και να μην φυγω υστερα απο το αιτημα διακοπης αζημιως. Εν τελη αφου ειμαι αποφασισμενος να φυγω μου ειπαν οκ τον οκτωβριο:blink::blink: θα διακοπει η συνδεση. Εναμιση μηνα θελουν για να γινει η διακοπη ή θα μου πουν τον οκτωβρη Αγαπητε κυριε περασε η προθεσμια καταγγελιας αζημιως;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στο forum. Με καλεσαν απο το 13800 για να λυσουμε το ΄προβλημα΄ και να μην φυγω υστερα απο το αιτημα διακοπης αζημιως. Εν τελη αφου ειμαι αποφασισμενος να φυγω μου ειπαν οκ τον οκτωβριο:blink::blink: θα διακοπει η συνδεση. Εναμιση μηνα θελουν για να γινει η διακοπη ή θα μου πουν τον οκτωβρη Αγαπητε κυριε περασε η προθεσμια καταγγελιας αζημιως;
Θα ζητήσεις τα πάντα να σου αποσταλούν με email γραπτώς. Οπότε αν γίνει πατάτα να βρεις το δίκαιο σου.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

:shoot: - δεν εχω συναντησει ως τωρα στην ζωη μου πιο ****ενο ρημαδο-site απο αυτο της wind για να πληρωσω τον λογαριασμο μου, οχι μονο δεν καταφερνω να εχω ενα σταθερο link αλλα καθε μα καθε φορα πρεπει να γραφομαι 2-3 φορες γιατι με πεταει μονο του εξω ή κανει 1 ωρα να φορτωσει, καθε μα καθε φορα ειναι μαρτυριο και τα σταυροκαντηλα+καταρες πανε φουλ με τους αχρηστους

εχω πληρωσει τον λογαρισμο και μου στελνουν sms για διακοπη σε λιγες μερες, προσπαθω να μπω και τι βλεπω εδω και ποση ωρα? αυτο:

 

https://www.mediafire.com/view/mvvk0948vwqy3no/ScreenShot_20190903121356.jpeg/file

 

αναθεμα την ωρα και την στιγμη μεσα (!)

 

κοιταξτε χαλι:

Πανω δεξια γραφουν

Eίσαι πελάτης σταθερής WIND; -> πατας το link και κοιταξτε τι βγαζει:

https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/statheri-internet/diathesimotita-diktiou/?action=isWindCustomerButtonYes

Internal Server Error

Edited by TSAKHS_EVIA

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Έλεος με τα προβλήματα. Μπήκα να πληρώσω 2 λογαριασμούς που λήγουν σήμερα και δεν υπάρχει καν επιλογή για πληρωμή στο site. Η Android εφαρμογή κολλάει και κλείνει όταν πατάς πάνω στον λογαριασμό. Έστειλα μήνυμα για βοήθεια, και θέλω να δω τι θα μου πουν...

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Άχρηστο.efd44c21559bd76177d40db54b5be3b8.jpg Edited by Vasileios
προσωπικός χαρακατηρισμός διορθώθηκε.
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει το online πληρωμη κατω απο το διαφημιστικο του wind one (το πρωτο γαλαζιο κουτι) που οδηγει εδω

https://www.wind.gr/gr/ebill/

χωρις εγγραφη. Δεν προχωράει?

Link to comment
Share on other sites

Στην περίπτωση μου δεν κάνει γιατί έχω μόνο τον κωδικό πληρωμής, ζητάει και κωδικό πελάτη.
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...