Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παρενθεση για την δεη,μπορουσες να κανεις την διαδικασια ηλεκτρονικα μεσω της σελιδας,εγω που το εκανα για λογαριασμο του πατερα μου,ολα προχωρησαν οκ μεσα σε λιγοτερο απο εβδομαδα.

Δυστυχως πολυς κοσμος μπερδευεται και θεωρει οτι η αστικη χρεωση για την δεη ανηκει στα δωρεαν,ομως ειναι η μονη εταιρια (ή εστω απο τις λίγες) που δεν δινουν και γεωγραφικο αριθμο...

 

Ηλεκτρονικα εκανα τη διαδικασια 3 φορες. Δεν υπηρξε κανενα αποτελεσμα.

Γι αυτο αναγκάστηκα να παρω τηλ. το οποιο δεν τσεκαρα να δω ποσο χρεωνετε. Θεωρησα οτι λογικα θα εχει χρεωση μια αστικη μοναδα ανα κληση. Αλλα την πατησα.

Μαλιστα την πρωτη φορα που πηρα, μου ειπαν να στειλω με fax τα απαραιτητα χαρτια και παλι δεν εκαναν τιποτα. Ετσι πηρα και δευτερη φορα και αφου τους τα εχωσα μου λενε στειλε με fax τωρα τα χαρτια να το κανουμε αμεσα. Ολα τα προηγουμενα που ειχα στειλει προφανως ειχαν παει στα σκουπιδια.

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Άρα το 800 των ΕΛΤΑ πράγματι δεν χρεώθηκε όπως ήταν αναμενόμενο, αυτό που χρεώθηκε ήταν τα πενταψήφια "αστικής κλήσης" Η αστική κλήση εκτός πακέτου είναι σήμερα πανάκριβη καλύτερα να έπαιρνες κινητό.....

 

Το 800 των ΕΛΤΑ οχι δεν χρεωθηκε, το 5ψηφιο χρεωθηκε και το 801 της Microsoft, το οποιο μαλλον εχει χρεωση ανα δευτερολοπτο κατι που δεν το λεει ξεκαθαρα η εταιρια διπλα απο το τηλεφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Θέμα με τα 120'/μήνα σε κάρτα από σταθερή τηλεφωνία.

 

Πέρυσι τέτοια εποχή πήγα σε κατάστημα της Wnd, για να ρωτήσω κάθε πότε πρέπει να φορτίζεται η κάρτα και ο υπάλληλος, αφού έλεγξε την κάρτα, απάντησε ότι χρειάζεται μια φορά το χρόνο 5€ επειδή δεν έχει τηλεφωνία αλλά μόνο ίντερνετ.

Η Wind συνεχίζει να στέλνει κάθε 3μηνο μήνυμα για ανανέωση χρόνου και τον ΟΚΤ παρασύρθηκα και πλήρωσα τα 5€ και σήμερα ξαναήρθε μήνυμα.

 

Γνωρίζει κανείς, στα σίγουρα, αν χρειάζεται μόνο κάθε χρόνο, όπως μου είπε ο υπάλληλος;

Link to comment
Share on other sites

Η κάρτα με τα 120'/μήνα χρειάζεται κάθε 3μηνο.

Η κάρτα με το 1GB/μήνα χρειάζεται μια φορά το χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Θέμα με τα 120'/μήνα σε κάρτα από σταθερή τηλεφωνία.

 

Πέρυσι τέτοια εποχή πήγα σε κατάστημα της Wnd, για να ρωτήσω κάθε πότε πρέπει να φορτίζεται η κάρτα και ο υπάλληλος, αφού έλεγξε την κάρτα, απάντησε ότι χρειάζεται μια φορά το χρόνο 5€ επειδή δεν έχει τηλεφωνία αλλά μόνο ίντερνετ.

Η Wind συνεχίζει να στέλνει κάθε 3μηνο μήνυμα για ανανέωση χρόνου και τον ΟΚΤ παρασύρθηκα και πλήρωσα τα 5€ και σήμερα ξαναήρθε μήνυμα.

 

Γνωρίζει κανείς, στα σίγουρα, αν χρειάζεται μόνο κάθε χρόνο, όπως μου είπε ο υπάλληλος;

 

Μπορείς να βάλεις τα 120' στο δικό σου νούμερο που χρησιμοποιείς κάθε μέρα ή σε κάποιου συγγενή σου. Έτσι δεν θα χρειάζεσαι φόρτιση γιατί φαντάζομαι οτι καταναλώνεις 5€ σε 3 μήνες...:)

Linux myphone υπογραφή.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Η κάρτα με τα 120'/μήνα χρειάζεται κάθε 3μηνο.

Η κάρτα με το 1GB/μήνα χρειάζεται μια φορά το χρόνο.

 

Μπορείς να βάλεις τα 120' στο δικό σου νούμερο που χρησιμοποιείς κάθε μέρα ή σε κάποιου συγγενή σου. Έτσι δεν θα χρειάζεσαι φόρτιση γιατί φαντάζομαι οτι καταναλώνεις 5€ σε 3 μήνες...:)

 

Φαίνεται ότι έκανα λάθος στην περιγραφή, αφού έχω και τις 2 υπηρεσίες, και αναφέρθηκα στη φόρτιση για το 1 GB.

Τα 120'/μήνα είναι πάνω στην κάρτα που χρησιμοποιώ καθημερινά και αυτή φορτίζεται έτσι κι αλλιώς κάθε τρίμηνο, τουλάχιστον με 5€.

 

Αφού τη φόρτισα τελευταία φορά με 5€ την 14/11/2017 γιατί μου στέλνει τώρα μήνυμα για τα 120'/μήνα;

Με ειδοποιεί σήμερα για την 13/2/2018 που λήγει η προθεσμία;

Link to comment
Share on other sites

Επειδή στις 13/2/2018 συμπληρώνεις 3μηνο απο τις 14/11/2017 που έκανες ανανέωση με 5€.

Μπερδεύεσαι.... στο έγραψα πριν όσο πιο απλά γίνεται αλλά πάλι μπερδεύτηκες.

 

Υπάρχουν δυο κάρτες SIM... η μια σου δίνει 120'/μήνα και χρειάζεται ανανέωση κάθε 3μηνο.

Η άλλη σου δίνει 1GB/μήνα και χρειάζεται ανανέωση μια φορά το χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί επαναλαμβάνεις, για 2η φορά, όσα έγραψες στο 1ο post.

Το ερώτημα ήταν αν με ειδοποιεί σήμερα (27/1) για τη λήξη (13/2).

Θα μπορούσες να απαντήσεις με απλό "Ναι".

Link to comment
Share on other sites

Προσπάθησα να γίνω κατανοητός.

Συγνώμη αν σε ενόχλησε. Δεν ήταν πρόθεση μου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί επαναλαμβάνεις, για 2η φορά, όσα έγραψες στο 1ο post.

Το ερώτημα ήταν αν με ειδοποιεί σήμερα (27/1) για τη λήξη (13/2).

Θα μπορούσες να απαντήσεις με απλό "Ναι".

 

Για λήξη 3μήνου γενικά (όχι στα με 120΄/μήνα με σταθερό) ειδοποιεί 5 μέρες πριν για να βάλεις κάρτα €.

 

Μπορείς να βάλεις screenshot πως στο λέει, μήπως είναι "κάτι άλλο" 2 βδομάδες πιο πριν να σε ειδοποιεί;

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

Για λήξη 3μήνου γενικά (όχι στα με 120΄/μήνα με σταθερό) ειδοποιεί 5 μέρες πριν για να βάλεις κάρτα €.

 

Μπορείς να βάλεις screenshot πως στο λέει, μήπως είναι "κάτι άλλο" 2 βδομάδες πιο πριν να σε ειδοποιεί;

 

για τα 120 ειδοποιει κανα δεκαπενθημερο και βαλε πριν παντα. Καθε τριμηνο στελνει οτι θα ληξει η προσφορα αν δεν ανανεωσεις

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Για λήξη 3μήνου γενικά (όχι στα με 120΄/μήνα με σταθερό) ειδοποιεί 5 μέρες πριν για να βάλεις κάρτα €.

 

Μπορείς να βάλεις screenshot πως στο λέει, μήπως είναι "κάτι άλλο" 2 βδομάδες πιο πριν να σε ειδοποιεί;

 

Αντί για screenshot, μεταφέρω αυτούσιο το μήνυμα, που στάθηκε χθες στην προνομιακή και βασική sim που έχω, αλλά δεν έχω αγοράσει το αντίστοιχο πακέτο τον τελευταίο χρόνο.

 

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΩς ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΕΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΜΙΛΙΑΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΑ 120 ΛΕΠΤΑ/ΜΗΝΑ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ WIND.

 

Με την ευκαιρία, υπάρχει και άλλο μήνυμα (από 19/1) που λέει ότι χαρίζει σε όλους τους 600.000 συνδρομητές σταθερής και ίντερνετ επιπλέον 1500 λεπτά ομιλίας προς κινητά W/Q στο σταθερό, κάθε μήνα, για τους επόμενους 3 μήνες.

Αυτά θα φανούν κάπου ή απλά θα ξέρω ότι υπάρχουν;

Έχουν λάβει άλλοι με σταθερή αυτό το μήνυμα;

Link to comment
Share on other sites

γραφτηκε απο αλλους στην προηγουμενη σελιδα (#6325) αλλα δεν εχει φανει κατι αλλο καπου,μαλλον απλα θα ξερεις οτι υπαρχουν...

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

edit

 

https://www.wind.gr/gr/wind/upiresies/statheri-internet/1500-dorean-lepta-omilias-pros-kinita-wind-q/

Link to comment
Share on other sites

Πολύ χρήσιμο το link και σ' ευχαριστώ.

Δίνει απαντήσεις σε πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Για νέα γραμμή που αιτήθηκα, αξίζει το μοντεμ ρουτερ που δίνει η wind με χρέωση 22 ευρώ αν θυμάμαι καλα, ή να αγοράσω στην αγορά κατι καλύτερο? Θέλω ενα αξιόπιστο ρούτερ που δε θα το ξεκλειδώνουν εύκολα το wifi γιατί ζω σε γειτονιά με τσαμπατζιδες απο ολη τη γη
Link to comment
Share on other sites

αυτο που μπορεις να κανεις σε οποιοδηποτε ρουτερ ειναι να αλλαξεις αμεσα τον default κωδικο αν τωρα μπαινουν στη διαδικασια να σπανε και αυτον που βαζεις εσυ,μαλλον θεμα θα εχεις οτι και να παρεις.
Link to comment
Share on other sites

Οκ κατάλαβα. Τουλάχιστον είναι καλο αυτο το zte γιατι ενα παλιότερο με τα λαμπάκια στο διαφανές πλαστικό νομίζω ηταν μεγάλη μουφα ήθελε συνέχεια reboot
Link to comment
Share on other sites

Το προηγούμενο (παρεπιπτόντως χρησιμοποιώ ενα που μου εχει ξεμείνει λόγω ανάγκης) ειχε θεμα με την ασφάλεια του wifi οσον αφορά την σύνδεση (χάνει τον κωδικό και σε πεταει εξω) και ηταν θεμα προβληματικής παρτίδας. Καποιοι ειχαν το προβλημα σε μεγάλη έκταση,αλλοι (οπως εγώ) σε μικρότερη,φανταζομαι τουλάχιστον τα πιο καινούρια δεν εχουν θεμα. Μπορείς να μου δείξεις ποιό zte δίνουν? Αν εννοείς καποιο που δίναν μια εποχή τζάμπα μετά το διάφανο (ενα μικρό με στρογγυλεμένες γωνίες),δεν εχει θέμα με το wifi. Εμένα σε γραμμή που είχε μεταπτώσεις στο θόρυβο,είχε θεμα (έριχνε τη γραμμή). Οταν ομως το δοκίμασα σε γραμμή οτε που ήταν σταθερή χωρίς θέματα δούλευε ρολόι. Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι μετά από περίπου 2 μήνες...να θυμίσω είχα ζητήσει κάπου στις 10.10.17 οριστική διακοπή της τηλεφωνικής γραμμής λόγω αυξήσεων στα τιμολόγια της Wind. Τότε προς μεγάλη μου έκπληξη, μου είχαν δώσει καταλυτική ημερομηνία διακοπής της γραμμής στις 03.12.17 !!! Η παραπάνω ημερομηνία πέρασε και η τηλεφωνική γραμμή δεν διεκόπη ποτέ. Σε νέα επαφή που ήρθα μέσω ενός καταστήματος της Wind, χθες 06.12.17, δικαιολογήθηκαν ότι το σύστημα ( πιο σύστημα) δεν διέκοψε την γραμμή και θα περάσουν νέο αίτημα για άμεση διακοπή. Σήμερα 07.12.17, δέχτηκα τηλεφώνημα που ενώ με έκαναν προσφορά στα 20 ευρώ (γελάει ο κόσμος, έδινα 24,2 ευρώ), μου είπαν ότι θα έχω πέναλτι πρόωρης διακοπής 80 ευρώ. Επικαλέστηκα τις αυξήσεις της Wind και την καταγγελία μου, μου απάντησαν ότι δεν είναι αυτοί αρμόδιοι για να δουν αν θα έχω πέναλτι ή οχι...τότε ήταν η στιγμή που η υπομονή μου εξαντλήθηκε... και όχι γιατί υπήρχε ποτέ περίπτωση να μου χρέωσουν το πέναλτι των 80 ευρώ, αλλά γιατί προσπάθησαν με δόλιο τρόπο να με μεταπείσουν στην απόφαση μου για οριστική διακοπή της γραμμής. Ξαναζήτησα το ονοματεπώνυμο της κυρίας που μιλούσα, επιβεβαίωσα ότι η κλήση καταγραφόταν, της έδωσα τα στοιχεία μου και την ιδιότητα μου ως δικηγόρου και την όχλησα προφορικώς ότι ανεξαρτήτως κατάληξης της υπόθεσης μου, θα προβώ άμεσα σε ασφαλιστικά και μεταγενέστερα σε αγωγή εναντίον της πιο πάνω εταιρίας. Θα σας ενημερώσω για την πορεία των πραγμάτων...

 

Επανέρχομαι μετά από περίπου 2 μήνες και συνολικά μετά από 4 μήνες για να σας περιγράψω την συνέχεια ενός σίριαλ που ακόμα δεν ξεκίνησε..

 

Νομίζω ότι εκεί στην Wind μας θεωρούν ή βλάκες ή καθυστερημένους...δεν εξηγείται αλλιώς !!! Και εξηγούμαι: Ήρθε ο λογμος του Ιανουαρίου και με μεγάλη μου ανυπομονησία, πήρα το χαρτί να τον διαβάσω. Τι λέτε να έλεγε ;;;; Πέναλτι πρόωρης διακοπής συμβολαίου τόσα ευρώ, κάπου στα 90...

 

Κάπου στις 8.01.18 πηγαίνω σε ένα κατάστημα, στο πρώτο κατάστημα που είχα κάνει την καταγγελία της σύμβασης λόγω αυξήσεων στα τιμολόγια της και τους λέω τι γίνετε εδω αγαπητοί μου, φανταστικοί μου φίλοι ;;; Ναι κοιτάξτε να δείτε, εμεις εδω στο σύστημα βλέπουμε ότι έχει εγκριθεί η διακοπή του συμβολαίου σας χωρίς πέναλτι και θα πρέπει να ξανά στείλουμε ένα αίτημα για να γίνει η πίστωση. Να το κάνουμε λεω βρε κορίτσι μου, είσαι και τόσο ευγενική και τόσο όμορφη πως να σου το αρνηθώ ;;; Σε πόσες μέρες θα πάρουμε απάντηση;;; Συνήθως κάνει 5-10 εργάσιμες. Ωραία λέω ευχαριστώ και φεύγω !!!

 

Κάπου στις 19.01.18 και ενω βρισκόμουν στο χιονοδρομικό κέντρο του Καιμακτσαλάν και δάμαζα τις πίστες των σκι ( θαύμα είναι που δεν σκοτώθηκα) ξαφνικά νιώθω να δονείται κάτι μέσα στην τσέπη μου. Τι λέτε να ήταν ; Μα το κινητό μου, τι άλλο !!! Πατάω και γω το κουμπάκι του bluetooth για να ακούσω ποιος ήταν και από ποιόν λέτε να ήταν ; Μα από την εισπρακτική της Wind. Τι λέτε να ήθελαν ; Μα τι άλλο, να με ενημερώσουν για την οφειλή των τάδε ευρώ !!! χαχαχαχαχα τοτε ήταν που έφαγα την πρώτη μου τούμπα από το σκι.

 

Λίγες μέρες αργότερα, ξανά τηλ, ξανά λίγο πιο μετά και πάει λέγοντας !!! Ποιος σας έδωσε τα προσωπικά μου στοιχεία ( της συντρόφου για την ακρίβεια γιατί σε αυτην είναι η τηλεφωνική γραμμή). ΜΑ φυσικά η η εταιρεία με την ονομασία Wind...

 

Πάω σήμερα εκ νέου σε ένα άλλο κατάστημα της Wind και τους ρωτάω τι έγινε με εκείνη την αίτηση για το πέναλτι του συμβολαίου ;;; Ναι δείτε, θα πρέπει να την ξανακάνουμε γιατί δεν μας απάντησαν. Να την ξανακάνουμε λέω γιατί όχι..

 

Για την ιστορία, επειδή όπως προείπα και πιο πάνω, τυγχάνει να είμαι δικηγόρος και έχω υπάρξει και συνεργάτης με δικηγορική εταιρεία (όχι εισπρακτική) η οποία αναλαμβάνει φακέλους οφειλετών από τράπεζες και εταρίες τύπου Wind έχω να σημειώσω ότι βρίσκομαι σε πολύ καλό δρόμο να μου κάνει δώρο η Wind και η εισπρακτική ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο αξίας 6.000 ευρώ και βλέπουμε για κάτι πιο καινούργιο και πιο ακριβό. Και όλα αυτα γιατί ;;; Μα γιατί έκανε το μέγα λάθος να δώσει τα προσωπικά δεδομένα της συντρόφου μου στην εισπρακτική χωρίς προηγούμενη έγγραφη ειδοποίηση μου, η δε εισπρακτική εταιρεία επεξεργάστηκε παρανόμως τα στοιχεία αυτά χωρίς την ρητή συγκατάθεση της συντρόφου μου. Θα μου πείτε, μα στους όρους του συμβολαίου, κάπου εκει στα μικρά γραμματάκια λέει ότι μπορεί η wind να δώσει τα προσωπικά στοιχεία σε τρίτες εταιρίες για την εκτέλεση των υποχρεώσεων που απορρέουν από την σύμβαση. Εχει κριθεί βέβαια από τα ελληνικά δικαστήρια ότι δεν επαρκεί αυτό για να δώσει η wind τα προσωπικά δεδομένα σε τρίτους (εισπρακτικές). Η εκ των προτέρων συγκατάθεση για επεξεργασία δεδομένων στο μέλλον είναι άκυρη. Η εταιρία οφείλει εγγράφως να ενημερώσει το υποκείμενο των δεδομένων, για το όνομα, την επωνυμία και τη διεύθυνση του υπευθύνου επεξεργασίας και του τυχόν εκπροσώπου του. Παράνομη επεξεργασία προσωπικών δεδομένων....προσβολή προσωπικότητας....αστική ευθύνη για αποζημίωση από ηθική βλάβη λόγω παραβίασης αυτών με τον νόμο να ορίζει κατώτατο ποσό αυτής στα 6.000 ευρώ + τόκοι + δικαστικά έξοδα !!!

 

Νεότερα τους επόμενους μήνες μέχρι την απόλυτη δικαίωση εναντίον όλων αυτών των εταιρειών που νομίζουν ότι είμαστε καθυστερημένοι και δεν ξέρουμε τι μας γίνεται...

 

Υ.Γ.1 Πόσο χαρούμενος είμαι που με ενοχλεί η εισπρακτική εταιρεία δεν μπορείτε να φανταστείτε !!!

Υ.Γ.2 Όταν λέω καλεί εμένα η εισπρακτική εννοώ την σύντροφο μου και τις μεταβίβαζω τι θα πει και πως θα τα πει για να μην παρεξηγηθώ...

Edited by aggelosn
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Πολύ χρήσιμα όλα τα παραπάνω. Την πρώτη καταγγελία σύμβασης την έχεις εγγράφως; Τις ημέρες που έγιναν οι κλήσεις που καταγραφονταν κράτησες ημερομηνίες κ ώρες;

Η καταγγελία έγινε σωστά με φαξ; Το θέμα είναι να έχεις στη φαρέτρα σου τα σωστά εργαλεία.

 

Ελπίζω σε κάθε περίπτωση να τους πάρεις τα βρακιά μόνο για την ταλαιπωρία που σε υποβάλλουν. Το συνηθίζει η αγαπημένη μας ίσως για να κρατάει το προσωπικό σε εγρήγορση.

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά που είπες τα έχω αλλά και να μην τα είχα, να μην είχα κάνει ποτέ καταγγελία της σύμβασης, να μην είχα στείλει ποτε φαξ και απλά να χρωστούσα 2-3-4-10 λογμους είναι λίγο πολυ άχρηστα διότι σε πρώτη φάση αυτό που έχει σημασία είναι η συλλογή και η επεξεργασία δεδομένων από την Wind και την εισπρακτική εταιρία χωρίς την έγγραφη ενημέρωση της οφειλέτριας (άσχετο αν είναι πραγματικά οφειλέτρια ή οχι) και την ρητή συγκατάθεση σας. Χωρίς αυτήν η συλλογή και η επεξεργασία δεδομένων είναι παράνομη. Ποιος φέρει το βάρος της απόδειξης, αν ενημέρωσε εγγράφως η Wind και η εισπρακτική την οφειλέτρια ;;; Και εδω είναι το ακόμα καλύτερο !!!! Η ευθύνη είναι νόθως αντικειμενική, που σε απλά ελληνικά σημαίνει ότι θα πρέπει να φέρει τα έγγραφα η Wind και η εισπρακτική και οχι ο οφειλέτης. Αν δεν καταφέρει η Wind (και πως να το καταφέρει, αφού δεν ενημέρωσε ποτε) να αποδείξει ότι ενημέρωσε και ότι πήρε την συγκατάθεση της υποτιθέμενης οφειλέτριας τότε η πράξη της είναι παράνομη.

 

Τα προσωπικά δεδομένα, όπως είναι το ονοματεπώνυμο σου, το τηλέφωνο σου, η διεύθυνση κατοικίας σου, κτλ είναι αυτά που σε χαρακτηρίζουν σαν άνθρωπο και σε διαφοροποιούν από έναν άλλον. Αυτά λοιπόν, όσο ασήμαντα φαίνονται για κάποιον, τόσο σημαντικά αποδεικνύονται όταν υπάρχει ο νόμος για τα προσωπικά δεδομένα και όταν υπάρχουν δικαστήρια που βγάζουν νομολογία επάνω σε αυτόν.

 

Δεν μπορούσα ποτέ μου να φανταστώ ότι θα έφτανε η Wind στο σημείο αυτό και από την στιγμή που μέχρι και χθες, η εταιρία αυτή με κοροϊδεύει και δεν απαντά στα αιτήματα μου, θα αναγκαστεί να απαντήσει ενώπιον των δικαστηρίων. Μόνο που τότε το ισχυρό μέρος της υπόθεσης θα είμαι εγώ και τότε δικαιολογίες του τύπου...το σύστημα φταίει που δεν έγινε η διακοπή της τηλεφωνικής σας γραμμής στην ώρα της, εμεις δεν είμαστε υπεύθυνοι να σας πούμε αν θα πληρώσετε το πέναλτι ή οχι γιατί ασχολείται άλλο τμήμα της Wind και η μη απάντηση στα αιτήματα μου για το πέναλτι που ίδια η Wind λέει ότι δεν πρέπει να το πληρώσω, αλλά όχι μόνο εκδίδει λογμους με αυτό αλλά στέλνει και τα στοιχεία μου σε εισπρακτικές...θα τελειώσουν !!!

 

Και φαντάσου ακόμα δεν έχω ασχοληθεί γιατί δεν έχω βρει χρόνο, για το εάν όφειλε και πότε να διακόψει την τηλεφωνική γραμμή μετά από καταγγελία της σύμβασης εκ μέρους του συνδρομητή και αν ενέχεται σε αποζημίωση ή οχι.

Edited by aggelosn
Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

Έχει βάλει κανείς την 100άρα της Wind να μας πει εντυπώσεις?

Γνωρίζουμε αν καταλήγει σε χαλκό?

Ή μήπως γνωρίζει κάποιος πως μπορούμε να δούμε τις καμπίνες στην περιοχή μας?

Link to comment
Share on other sites

Έχει βάλει κανείς την 100άρα της Wind να μας πει εντυπώσεις?

Γνωρίζουμε αν καταλήγει σε χαλκό?

Ή μήπως γνωρίζει κάποιος πως μπορούμε να δούμε τις καμπίνες στην περιοχή μας?

Έχω 50αρα Vdsl από καμπίνα. Στην σελίδα της wind υπάρχει η δυνατότητα για 100αρα μέσω τεχνολογίας vectoring. Άρα από την vdsl καμπίνα της γειτονιάς σου μέχρι την οικία σου παρεμβαλεται χαλκός.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985
Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

Πόσα πιάνεις? Και μια ακόμη ερώτηση: σου έχουν fast path ή ισχύει αυτό που λένε ότι πρέπει να δηλωθεί ως βλάβη για να μπεί κι αν κριθεί?

 

Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου :)

Link to comment
Share on other sites

πανω απο εξη συνεχη χρονια στη wind και παλιοτερα απο εποχη τιμ πελατης με συνεχεις διακοπες απο δικα τους θεματακια πριν λιγους μηνες καθυστερησα 3-4 μερες για πρωτη φορα να πληρωσω και ουπς εκοψαν ιντερνετ και σταθερο!!! πηγαινω σε καταστημα της περιοχης να διαμαρτυρηθω και ρωτω γιατι τετοια συμπεριφορα. απιθανος τυπος με ειρωνιες και γελια απανταει... ελα φιλε μου πεστα μας σε αδικησαμε... αφου δεν πληρωσες κοπηκε τι ηρθες να μας πεις και διαφορα αλλα ωραια. εφυγα αποσβωλομενος και εκπληκτος...

το συμβολαιο μου ληγει και παω cyta σε VDSL 35Mbps...

Edited by thyreates
Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7
πανω απο εξη συνεχη χρονια στη wind και παλιοτερα απο εποχη τιμ πελατης με συνεχεις διακοπες απο δικα τους θεματακια πριν λιγους μηνες καθυστερησα 3-4 μερες για πρωτη φορα να πληρωσω και ουπς εκοψαν ιντερνετ και σταθερο!!! πηγαινω σε καταστημα της περιοχης να διαμαρτυρηθω και ρωτω γιατι τετοια συμπεριφορα. απιθανος τυπος με ειρωνιες και γελια απανταει... ελα φιλε μου πεστα μας σε αδικησαμε... αφου δεν πληρωσες κοπηκε τι ηρθες να μας πεις και διαφορα αλλα ωραια. εφυγα αποσβωλομενος και εκπληκτος...

το συμβολαιο μου ληγει και παω cyta σε VDSL 35Mbps...

Στη cyta ήμουν με double play 24άρι, με το ζόρι 11άρι, με ένα χαμό από βλάβες, αποσυνδέσεις, νεκρή γραμμή, για fast path μου ζητούσαν να στείλω mail ότι αποδέχομαι αποσυνδέσεις και μου αρνούνταν υπηρεσία, αλλαγή 5 ρούτερ με κορυφαίο στο τέλος το technicolor όταν καλούσα κάποιον αριθμό μετά χτυπούσε σαν εισερχόμενη ο αριθμός που κάλεσα αλλά και στον άλλο αριθμό καθ' όλο το 24ωρο κι αναγκαζόμουν να κλείνω το σταθερό αλλά το κασέρι να πέφτει κάθε μήνα, μέχρι που δεν άνοιγαν καν καρτέλα βλάβης και πήρα τα μπογαλάκια μου και πήγα στη Wind. Για τη vdsl τους δε γνωρίζω, ελπίζω τώρα που τους πήρε η Voda να γίνουν άνθρωποι κι εσύ να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

 

Όσο για την αντιμετώπιση που αναφέρεις, θα μπορούσες να κάνεις μια αναφορά στον εν λόγω υπάλληλο, στο εν λόγω υποκατάστημα και στη Wind και στην Ε.Ε.Τ.Τ έτσι για το καλό. Εγώ βέβαια για σπάσιμο, θα τους πλήρωνα σε μονόλεπτα 5 λεπτά πριν κλείσει το κατάστημα :)

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...