Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είχα Wind. Έκανα φορητότητα σε Nova τηλεφωνικά, δέχτηκα αντιπροσφορά από Wind, την αποδέχτηκα και έστειλα αίτημα ακύρωσης της φορητότητας στη Nova στις 3/10, με ημερομηνία ενεργοποίησης 6/10. Μου την έβγαλε η Nova εκπρόθεσμη (σηκώνει συζήτηση αλλά τεσπα) και με ενεργοποίηση 10/10. Κάνω αίτημα επαναφοράς στη Wind, η οποία επιβεβαιώνει ότι ισχύει η προσφορά και αναμένω να με γυρίσουν πίσω.

Επικοινώνησε μαζί μου η Nova και μου επιβεβαίωσε ότι δεν θα πληρώσω τέλη ενεργοποίησης παρά μόνο το πάγιο αναλογικά για όσες μέρες ήμουν στη Nova.

Ελπίζω να βοήθησα στις απορίες μερικών, σχετικά με τα τέλη ενεργοποίησης.

Μένει τώρα να δούμε και το λογαριασμό που θα στείλει η Nova :ninja:

 

Το παράξενο είναι ότι ακόμα και τις τρεις μέρες να υποστηρίξει ο πάροχος όταν τελικά σε συνέδεσε 6 μέρες μετά πως έβγαλε εκπρόθεσμη την ακύρωση σου;; Ότι θέλουν κάνουν νομίζω και δε ξέρω γιατί να μπει ο νέος πάροχος σε διαδικασία και κόστος αφού τελικά δε θα κερδίσει κάτι στο τέλος, για 3-5 μέρες πάγιο που θα κερδίσει σιγά

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν αυτή την περίοδο προσφορές χωρίς τέλος φορητότητας.

1) ΟΤΕ 23,60 24mbs αστικά-υπεραστικά 30 κινητά

2) οτε 26,00 24mbs αστικά-υπεραστικά 360 κινητά

3) cyta 21,58 24mbs αστικά-υπεραστικά 300 κινητά

 

Χαιρετώ! Τα 21,58 της σιτα, πού τα είδες; Εμένα μου έγινε προσφορά με 22,05 με τις παροχές που αναφέρεις. Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Χαίρετε,

 

Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα περιστατικό ενδεικτικότατο της συμπεριφοράς της εν λόγω εταιρείας προς τους πελάτες της. Όταν, μαύρη η ώρα, η ον τελεκομς μας άφησε χρόνους πριν περίπου 2 ετη, μετεγράφην στην γουιντ. Τα ευτράπελα ξεκίνησαν από την αρχή καθώς η υπόσχεση του εξωτερικού συνεργάτη για παροχη δωρεάν ρούτερ δεν επαληθεύτηκε ποτε παρά τις οχλήσεις μου για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.

 

Αυτό όμώς ηταν το λιγότερο καθώς ήδη από τον πρώτο μήνα είχα κατά διαστήματα συχνές αποσυνδέσεις στο ιντερνετ (κατά την παραμονή μου στους προηγούμενους παρόχους τα προηγούμενα 7 έτη παίζει να μην είχα αντιληφθεί ούτε μια αποσύνδεση). Κάθε φορά που καλούσα στο 1212 μου έλεγαν τον αριθμό αποσυνδέσεων που κυμαίνονταν απο 25 έως και 85 τις τελευταίες 48 ώρες (κάποιες φορές απέφευγαν να με ενημερώνουν για το τον ακριβή αριθμό περιοριζόμενοι ότι βλέπουν "πάρα πολλές" ή "πολλές"). Το σύνηθες πόρισμα τους μετά από "έλεγχο" της γραμμής ήταν ότι δεν υπάρχει θέμα από την γουιντ. Όποτε καλούσα στο 1212, εντελώς τυχαία οι επόμενες μέρες ήταν ηρεμες, χωρίς αποσυνδέσεις.

 

Τον περασμενο Αύγουστο η κατασταση ξεπέρασε κάθε όριο (οι αποσυνδέσεις πρέπει να ήταν τριψήφιες) και αποφάσισαν να δηλωθεί ως βλάβη και ότι θα αναλάμβαναν οι τεχνικοί τα περαιτέρω. Εξ αρχής ρώτησα αν εγώ θα έχω κάποια χρεωση λαμβάνοντας αρνητική απάντηση. Οι τεχνικοί οι οποίοι παίζανε μπάλλα μόνο με μηνυματάκια σε κινητό με ενημέρωσαν αρχικώς ότι υπάρχει βλάβη στο καλώδιο και θα ενημερωθώ για την αποκατασταση. Αφ`ου πέρασε 1 βδομάδα χωρις περαιτέρω ενημέρωση, ξαναπήρα στο 1212, όπου μου επιβεβαίωσαν ότι οι αποσυνδεσεις παραμένουν πάρα πολλές και μου είπαν ότι πρέπει τεχνικός να μπει μέσα στην πολυκατοικία και ενδεχομένως και στο διαμέρισμα για έλεγχο. Ρώτησα για δεύτερη φορά αν θα έχω χρεωση και μου απάντησαν αρνητικά γιατί έχει δηλώθεί ως βλάβη.

 

Τελικά όντως με επισκέφτηκε τεχνικός ο οποίος μου ανέφερε ότι το πρόβλημα δεν είναι στην γουιντ και ενδεχομένως ευθύνεται το καλώδιο ή το ρουτερ ή η τηλεφωνική συσκευή και ότι πρέπει να τα αντικαταστησω για να δούμε, αν θα λυθεί το πρόβλημα.

 

Στον επόμενο λογαριασμό, μετά από μήνα από την επίσκεψη, βλέπω χρέωση τεχνικού 25 ευρώ. Στο 1212 (αφου υπέβαλα χωρίς αποτέλεσμα αιτημα ελέγχου των χρεώσεων) με ενημέρωσαν ότι ναι μεν στις ηχογραφημένες κλήσεις προς το 1212 οι υπάλληλοι μπορεί να με διαβεβαίωναν ότι δεν θα έχω καμμιά χρεωση, όμως το "second level" (οι τεχνικοι) πάντα ενημερώνουν τον πελάτη ότι θα έχει χρέωση αλλά αυτές οι κλήσεις δεν ηχογραφούνται και η αποδειξη ότι εγώ ενημερώθηκα προκύπτει από "κάποια notes" τεχνικού και μάλιστα όχι αυτού που ήρθε στο σπίτι. Εννοείται οτι πέραν των 2 φορών που ρώτησα εγώ περί χρεώσεων δεν έγινε καμμια αναφορά από κανεναν.

 

Υ:Επίσης είναι γνωστή πια η παραπλανητική τακτική να σε καλούν για προσφορά περισσοτέρων γιγα στο κινητο με μικρή αυξηση τιμής και να το μεταφράζουν παρανόμως σε ανανέωση 2 ακόμα ετων της συμβάσεώς σου!

Edited by aristoksenos
Link to comment
Share on other sites

Χαίρετε,

...........

.............

........

 

Τελικά όντως με επισκέφτηκε τεχνικός ο οποίος μου ανέφερε ότι το πρόβλημα δεν είναι στην γουιντ και ενδεχομένως ευθύνεται το καλώδιο ή το ρουτερ ή η τηλεφωνική συσκευή και ότι πρέπει να τα αντικαταστησω για να δούμε, αν θα λυθεί το πρόβλημα.

....................

Υ:Επίσης είναι γνωστή πια η παραπλανητική τακτική να σε καλούν για προσφορά περισσοτέρων γιγα στο κινητο με μικρή αυξηση τιμής και να το μεταφράζουν παρανόμως σε ανανέωση 2 ακόμα ετων της συμβάσεώς σου!

 

Τελικά έφτιαξε;

Τί έφταιγε; Το router;

 

Έπρεπε να το φανταστείς ότι αφού πριν ήταν όλα ΟΚ, κάτι που άλλαξε θα έφταιγε.

 

Γνωστόν το τελευταίο και όχι μόνο στη Wind.:)

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν αυτή την περίοδο προσφορές χωρίς τέλος φορητότητας.

1) ΟΤΕ 23,60 24mbs αστικά-υπεραστικά 30 κινητά

2) οτε 26,00 24mbs αστικά-υπεραστικά 360 κινητά

3) cyta 21,58 24mbs αστικά-υπεραστικά 300 κινητά

Μπορείς να μου στείλεις σε pm τον αριθμό για την προσφορά του ΟΤΕ?

Link to comment
Share on other sites

Εμπειρία.

Επειδή είχα αρκετές διακοπές στο σταθερό internet της wind είπα να το αναβαθμίσω σε vdsl μήπως και ησυχάσω. 7 μήνες vdsl τα ίδια, οπότε αποφάσισα να το γυρίσω ξανά σε adsl καθώς δεν ήθελα να συνεχίσω να πληρώνω 7€+φπα.

Είχα μια κρυφή ελπίδα ότι λόγω της αναβάθμισης της γραμμής το adsl θα πήγαινε καλύτερα από τα 5Mbps που έπιανα.

Διαψεύστηκα. Το μόνο που βελτιώθηκε ήταν το ping (20-25 ms). Επίσης δεν έχω και διακοπές, αλλά αυτό είναι πρόωρο συμπέρασμα καθώς έχουν περάσει μόνο λίγες μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις διακοπές και τυχόν οφείλεται στην καλωδίωση, δεν θα δεις διαφορά. Αν ήσουν σε καμπίνα και πήγες ξανά σε αστικό κέντρο, και να είχε "αναβαθμιστεί" μετά έγινε υποβάθμιση. Από ταχύτητα ήσουν οκ με vdsl;

 

Sent from my Moto X Play

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

Εγώ πληρώνω απο προσφορά 18,69€ το μήνα [24άρι νετ , απεριοριστα σταθερά , 120' σε καρτοκινητό (το έχω σταματήσει διότι δεν συμφέρει κάθε 3μηνο να βάζω λεφτά) και κάποια δωρεάν λεπτά προς κινητά-δεν θυμάμαι πόσα] .

Μου ήρθε κι εμένα ο λογαριασμός με τις νέες τιμές και θέλω να ρωτήσω το εξής :

Με τις νέες αυξήσεις θα είμαι +0,5€ για την αναγνώριση κλήσεων δηλ 19,19€ ή υπάρχει και κάτι άλλο ; Διότι άν είναι μόνο τα 0,5€ πιστεύω οτι δεν αξίζει η καταγγελία ...

Τί λέτε ;

Μάκης

"ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΕΙΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ"

"ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣ ΕΧΕΙΝ "

Όταν εμείς τα λέγαμε αυτά οι "άλλοι" απλώς δεν υπήρχαν ...

Link to comment
Share on other sites

Έμενα στα 20.47 ήταν 3 ευρώ,εσένα θα ναι κάπου εκεί(δεν είναι μόνο η αναγνώριση κλήσης είναι και αύξηση παγίου κτλ).Αν θες για ακριβώς πάρε την wind
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και η αναγνώριση να αυξηθεί κατά μισό ευρώ, η αύξηση που αφορά το πάγιο λογικά θα είναι μειωμένη κατά το ποσοστό της έκπτωσης που έχεις για το πάγιο. Εκτός αν πληρώνει κανείς την ονομαστική τιμή του παγίου για το double play (40+)

 

Sent from my Honor 6X

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και η αναγνώριση να αυξηθεί κατά μισό ευρώ, η αύξηση που αφορά το πάγιο λογικά θα είναι μειωμένη κατά το ποσοστό της έκπτωσης που έχεις για το πάγιο. Εκτός αν πληρώνει κανείς την ονομαστική τιμή του παγίου για το double play (40+)

 

Sent from my Honor 6X

 

Η αύξηση στο πάγιο είναι περίπου 2,10 € και επιπλέον 1 € ψηφιακές

 

από 43,04 σε 45,14 .

 

και μετά σου αφαιρούν την έκπτωση που δεν θα αλλάξει άρα θα αυξηθεί ο λογαριασμός περίπου 3,10

Edited by d1969
Link to comment
Share on other sites

Το λογικό είναι η έκπτωση να είναι ποσοστό, οπότε πρέπει και εκείνη να αλλάξει ελαφρώς.

 

Παράδειγμα από το δικό μου λογαριασμό.

Μηνιαίο Πάγιο WIND Double Play από 05/10 έως 04/11 33,06 €

Μηνιαίο Πάγιο WIND VDSL. από 05/10 έως 04/11 16,26 €

Έκπτωση λόγω προσφοράς -21,37 €

Έκπτωση Υπηρεσίας WIND VDSL -16,26 €

Συνολικό Ποσό χωρίς ΦΠΑ και τέλη τηλεφωνίας 11,69 €

Τέλος Συνδρομητών Σταθερής Τηλεφωνίας 0,58 €

Συνολικό Ποσό 12,27 €

Τελικό ποσό με ΦΠΑ 15,21€

 

Αν διαιρέσουμε την έκπτωση (21,37) με την αρχική τιμή του παγίου (33,06) τότε βγαίνει πως η έκπτωση που μου κάνουν είναι 65%.

Με το νέο πάγιο είναι εύκολο να υπολογίσουμε πως η αρχική τιμή του είναι 34,67 προ ΦΠΑ και τέλους σταθερής. (45,14 δια 1,24 και το πηλίκο με τη σειρά του δια 1,05).

 

Οπότε στα 34,67 αν διατηρήσουμε την ίδια έκπτωση (65%) μας κάνει τελική τιμή 15,80. Αν μπει και άλλο ένα ευρώ από τις υπηρεσίες πάει στα 16,80.

 

 

Αν πάρουμε την περίπτωση που όμως η έκπτωση είναι σταθερή και όχι ποσοστό, τότε θα έχουμε 34,67-21,37=13,3. Που μαζι με τέλη και φπα βγαίνει 17,32. +1 € όπως στην προηγούμενη περίπτωση 18,32.

 

Οπότε θα πληρώνω με το νέο "καθεστώς" είτε 16,80€ είται 18,32. Σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο να δίνεις παραπάνω, αλλά όπως και να έχει αμφιβάλλω πως έχει κάποιο νόημα η καταγγελία σύμβασης και μεταφορά σε άλλο πάροχο. Είναι αδύνατον να μου δώσει κανείς double play με απεριόριστα σταθερά, 6 ώρες κινητά και vdsl με λιγότερα από αυτά τα χρήματα, χώρια που ενδεχομένως να χρειαστεί και τέλη ενεργοποίησης αν πάω αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Χαίρετε,

 

Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα περιστατικό ενδεικτικότατο της συμπεριφοράς της εν λόγω εταιρείας προς τους πελάτες της. Όταν, μαύρη η ώρα, η ον τελεκομς μας άφησε χρόνους πριν περίπου 2 ετη, μετεγράφην στην γουιντ. Τα ευτράπελα ξεκίνησαν από την αρχή καθώς η υπόσχεση του εξωτερικού συνεργάτη για παροχη δωρεάν ρούτερ δεν επαληθεύτηκε ποτε παρά τις οχλήσεις μου για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.

 

Αυτό όμώς ηταν το λιγότερο καθώς ήδη από τον πρώτο μήνα είχα κατά διαστήματα συχνές αποσυνδέσεις στο ιντερνετ (κατά την παραμονή μου στους προηγούμενους παρόχους τα προηγούμενα 7 έτη παίζει να μην είχα αντιληφθεί ούτε μια αποσύνδεση). Κάθε φορά που καλούσα στο 1212 μου έλεγαν τον αριθμό αποσυνδέσεων που κυμαίνονταν απο 25 έως και 85 τις τελευταίες 48 ώρες (κάποιες φορές απέφευγαν να με ενημερώνουν για το τον ακριβή αριθμό περιοριζόμενοι ότι βλέπουν "πάρα πολλές" ή "πολλές"). Το σύνηθες πόρισμα τους μετά από "έλεγχο" της γραμμής ήταν ότι δεν υπάρχει θέμα από την γουιντ. Όποτε καλούσα στο 1212, εντελώς τυχαία οι επόμενες μέρες ήταν ηρεμες, χωρίς αποσυνδέσεις.

 

Τον περασμενο Αύγουστο η κατασταση ξεπέρασε κάθε όριο (οι αποσυνδέσεις πρέπει να ήταν τριψήφιες) και αποφάσισαν να δηλωθεί ως βλάβη και ότι θα αναλάμβαναν οι τεχνικοί τα περαιτέρω. Εξ αρχής ρώτησα αν εγώ θα έχω κάποια χρεωση λαμβάνοντας αρνητική απάντηση. Οι τεχνικοί οι οποίοι παίζανε μπάλλα μόνο με μηνυματάκια σε κινητό με ενημέρωσαν αρχικώς ότι υπάρχει βλάβη στο καλώδιο και θα ενημερωθώ για την αποκατασταση. Αφ`ου πέρασε 1 βδομάδα χωρις περαιτέρω ενημέρωση, ξαναπήρα στο 1212, όπου μου επιβεβαίωσαν ότι οι αποσυνδεσεις παραμένουν πάρα πολλές και μου είπαν ότι πρέπει τεχνικός να μπει μέσα στην πολυκατοικία και ενδεχομένως και στο διαμέρισμα για έλεγχο. Ρώτησα για δεύτερη φορά αν θα έχω χρεωση και μου απάντησαν αρνητικά γιατί έχει δηλώθεί ως βλάβη.

 

Τελικά όντως με επισκέφτηκε τεχνικός ο οποίος μου ανέφερε ότι το πρόβλημα δεν είναι στην γουιντ και ενδεχομένως ευθύνεται το καλώδιο ή το ρουτερ ή η τηλεφωνική συσκευή και ότι πρέπει να τα αντικαταστησω για να δούμε, αν θα λυθεί το πρόβλημα.

 

Στον επόμενο λογαριασμό, μετά από μήνα από την επίσκεψη, βλέπω χρέωση τεχνικού 25 ευρώ. Στο 1212 (αφου υπέβαλα χωρίς αποτέλεσμα αιτημα ελέγχου των χρεώσεων) με ενημέρωσαν ότι ναι μεν στις ηχογραφημένες κλήσεις προς το 1212 οι υπάλληλοι μπορεί να με διαβεβαίωναν ότι δεν θα έχω καμμιά χρεωση, όμως το "second level" (οι τεχνικοι) πάντα ενημερώνουν τον πελάτη ότι θα έχει χρέωση αλλά αυτές οι κλήσεις δεν ηχογραφούνται και η αποδειξη ότι εγώ ενημερώθηκα προκύπτει από "κάποια notes" τεχνικού και μάλιστα όχι αυτού που ήρθε στο σπίτι. Εννοείται οτι πέραν των 2 φορών που ρώτησα εγώ περί χρεώσεων δεν έγινε καμμια αναφορά από κανεναν.

 

Υ:Επίσης είναι γνωστή πια η παραπλανητική τακτική να σε καλούν για προσφορά περισσοτέρων γιγα στο κινητο με μικρή αυξηση τιμής και να το μεταφράζουν παρανόμως σε ανανέωση 2 ακόμα ετων της συμβάσεώς σου!

Αφενός πρέπει να γίνει σαφές ότι ο πάροχος υποχρεούται να αποκαταστήσει βλάβες μέχρι την είσοδο της πολυκατοικίας. Μετά από εκεί, είναι υπεύθυνος ο πελάτης (εξαιρείται ο προβληματικός εξοπλισμός). Επιπλέον, πολλοί πάροχοι επιβάλλουν χρέωση για "αναίτια" παρουσία τεχνικού.

 

Τούτων λεχθέντων, εφόσον έχεις ρωτήσει εάν θα υπάρχει χρέωση και έχουν απαντήσει αρνητικά, αμφισβητείς τη χρέωση με καταγγελία σε ΕΕΤΤ και Συνήγορο του Καταναλωτή και δεν την πληρώνεις... Πάντως δεν μοιάζει για τυπική βλάβη εντός κτιρίου, δεδομένου ότι πριν δεν είχες πρόβλημα. Επιπλέον, ο πρώτος τεχνικός θα έπρεπε να έχει ήδη διαπιστώσει πού εντοπίζεται το πρόβλημα, και ακόμη και ο δεύτερος θα έπρεπε να δώσει πιο σαφή απάντηση...

Link to comment
Share on other sites

Το λογικό είναι η έκπτωση να είναι ποσοστό, οπότε πρέπει και εκείνη να αλλάξει ελαφρώς.

 

Παράδειγμα από το δικό μου λογαριασμό.

 

 

Αν διαιρέσουμε την έκπτωση (21,37) με την αρχική τιμή του παγίου (33,06) τότε βγαίνει πως η έκπτωση που μου κάνουν είναι 65%.

Με το νέο πάγιο είναι εύκολο να υπολογίσουμε πως η αρχική τιμή του είναι 34,67 προ ΦΠΑ και τέλους σταθερής. (45,14 δια 1,24 και το πηλίκο με τη σειρά του δια 1,05).

 

Οπότε στα 34,67 αν διατηρήσουμε την ίδια έκπτωση (65%) μας κάνει τελική τιμή 15,80. Αν μπει και άλλο ένα ευρώ από τις υπηρεσίες πάει στα 16,80.

 

 

 

 

Αν πάρουμε την περίπτωση που όμως η έκπτωση είναι σταθερή και όχι ποσοστό, τότε θα έχουμε 34,67-21,37=13,3. Που μαζι με τέλη και φπα βγαίνει 17,32. +1 € όπως στην προηγούμενη περίπτωση 18,32.

 

 

 

Οπότε θα πληρώνω με το νέο "καθεστώς" είτε 16,80€ είται 18,32. Σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο να δίνεις παραπάνω, αλλά όπως και να έχει αμφιβάλλω πως έχει κάποιο νόημα η καταγγελία σύμβασης και μεταφορά σε άλλο πάροχο. Είναι αδύνατον να μου δώσει κανείς double play με απεριόριστα σταθερά, 6 ώρες κινητά και vdsl με λιγότερα από αυτά τα χρήματα, χώρια που ενδεχομένως να χρειαστεί και τέλη ενεργοποίησης αν πάω αλλού.

 

 

 

Δυστυχώς δεν πάει αναλογικά θα συνεχίσει η ίδια έκπτωση.

 

θα σου αφαιρεί από το νέο σύνολο

Έκπτωση λόγω προσφοράς -21,37 €

Έκπτωση Υπηρεσίας WIND VDSL -16,26 €

Link to comment
Share on other sites

Θα δούμε σε λίγες μέρες.

Όπως και να έχει, εξήγησα παραπάνω για ποιο λόγο δεν έχω επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Έμενα στα 20.47 ήταν 3 ευρώ,εσένα θα ναι κάπου εκεί(δεν είναι μόνο η αναγνώριση κλήσης είναι και αύξηση παγίου κτλ).Αν θες για ακριβώς πάρε την wind

 

Νόμιζα ότι θα είναι μόνο τα 0,5€ ... Θα τους τηλεφωνήσω

Ευχαριστώ

Μάκης

"ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΕΙΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ"

"ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣ ΕΧΕΙΝ "

Όταν εμείς τα λέγαμε αυτά οι "άλλοι" απλώς δεν υπήρχαν ...

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποιους τα περίπου 3 ευρώ τον μήνα, τόσα περίπου είναι η αύξηση, μπορεί να μην σημαίνουν τίποτα απολύτως για άλλους όμως μπορεί να σημαίνουν πολλά. Αύξηση στο σταθερό, αύξηση στο καρτοκινητό, από την άλλη μεριά μείωση μισθών βλ. π.χ. μείωση αφορολογήτου στους μισθωτούς από 1.1.19, οι οποίοι θα χάσουν τον χρόνο τον λιγότερο έναν μηνιαίο μισθό, φτάνουμε στο σημείο να μην βγαίνουν τα κουκιά στο τέλος του μήνα.

 

Πως μπορείς να ζεις με 540 ευρώ τον μήνα (όπου από 1.1.2019 θα είναι κάπου στα 495 ευρώ/μήνα), εκ των οποίων τα 250 είναι ενοίκιο αν θες να μένεις σε ένα σπίτι των 50 τ.μ που να λέγεται σπίτι και όχι τρώγλη, τα 40 είναι ρεύμα με κοινωνικό τιμολόγιο και με θέρμανση ηλεκτρικής σόμπας και θερμοσίφωνα όπου καταλαβαίνετε σε τι συνθήκες ζεις τον χειμώνα, τα 27 είναι σταθερό, τα 10 είναι κινητό, 90 ευρώ βενζίνη για περίπου 25 χλμ/ημέρα, 60 ευρώ στριφτά τσιγάρα, 10 ευρώ νερό τον μήνα. Αμέσως αμέσως φτάσαμε στα 490 ευρώ/μήνα. Μας μένουν λοιπόν και 50 ευρώ για να φάμε. Δεν αναφέρομαι καθόλου σε διασκέδαση (πρωινή, βραδινή, καφέδες, fast food,κτλ,κτλ) ή για ανάγκες ενδυμασίας γιατί αυτά είναι πραγματικά είδη πολυτελείας. Θέλοντας και μη λοιπόν, αναγκάζεσαι και αρχίζεις τις περικοπές, προσπαθείς να κόψεις τα τσιγάρα των 60 ευρώ, η βενζίνη δεν κόβεται όταν το αυτοκίνητο σου το χρησιμοποιείς για να πας στην εργασία σου και όταν δεν υπάρχουν τα κατάλληλα μέσα μαζικής μεταφοράς για να μετακινηθείς στην εργασία σου, ούτε μπορείς να πεις με μεγάλη ευκολία ότι φεύγεις από το σπίτι που μένεις για να πας κάπου πιο κοντά στην εργασία σου, γιατί αμέσως αμέσως μια μετακόμιση κοστίζει 1.000 ευρώ χοντρικά μαζί με τα ενοίκια που προκαταβάλεις στον νέο ιδιοκτήτη και αναγκαστικά το σταθερό είναι πλέον είδος πολυτελείας και δεν υπάρχει άλλη λύση από το να το κόψεις εντελώς.

 

Γιατί τα γράφω όλα αυτά...όχι για να κλαφτώ, ούτε για να ανοίξουμε μια κουβέντα για το που βαδίζουμε αλλά γιατί δεν μπορεί να έρχεται ο κάθε πωλητής της εκάστοτε Wind και να σου λέει ότι δεν επηρεάζεσαι από τις αυξήσεις τιμολογίων και έλα μωρέ σιγά την αύξηση των 3 ευρώ. Όταν κάθε μήνα ζεις στα όρια ακόμα και αυτά τα 3 ευρώ σε βγάζουν έξω από τα ρούχα σου...

 

Υ.Γ. Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει πως ο λογμος μου κάθε μήνα έρχονταν στο σπίτι μου στις 5-6 του μηνός και είχε εκδοθεί στις 4 του μηνός και τώρα που θα έγραφε μέσα ότι έχω δικαίωμα να καταγγείλω την σύμβαση, έχουμε φτάσει 11 του μήνα και ακόμα δεν έχει εμφανιστεί ;;; Τυχαίο ε ;;; Πάντα έλεγα, δεν μπορεί ρε φίλε να έρχεται τόσο γρήγορα, που στο καλό εκδίδεται, κάτω από το σπίτι μου ;;;;

:offtopic:

Αν και μιλάω με την σιγουριά ενός επιδόματος αναπηρίας καθε μηνα, να σου προτείνω να βρεις έναν γείτονα να μοιραστείς το ιντερνετ και για σταθερό να βάλεις έναν VoIP νούμερο όπου θα κανονίζεις εσυ αν θα βάλεις χρονο ομιλίας και φυσικα θα πληρώνεις 15€/χρονο για τον αριθμό. Στον πάροχο που ειμαι τωρα εχει πακέτο με 5€/500 λεπτά το μηνα, νομιζω ειναι αρκετά αν σε καλύπτει το κινητο ως βασικό.εγω το εχω μόνο για να με καλούν άλλοι. Εχουν αποθρασυνθεί εντελώς οι εταιρίες και δεν πρόκειται να μας χαρίσουν λεφτά, μάλλον το αντίθετο.

Link to comment
Share on other sites

:offtopic:

Αν και μιλάω με την σιγουριά ενός επιδόματος αναπηρίας καθε μηνα, να σου προτείνω να βρεις έναν γείτονα να μοιραστείς το ιντερνετ και για σταθερό να βάλεις έναν VoIP νούμερο όπου θα κανονίζεις εσυ αν θα βάλεις χρονο ομιλίας και φυσικα θα πληρώνεις 15€/χρονο για τον αριθμό. Στον πάροχο που ειμαι τωρα εχει πακέτο με 5€/500 λεπτά το μηνα, νομιζω ειναι αρκετά αν σε καλύπτει το κινητο ως βασικό.εγω το εχω μόνο για να με καλούν άλλοι. Εχουν αποθρασυνθεί εντελώς οι εταιρίες και δεν πρόκειται να μας χαρίσουν λεφτά, μάλλον το αντίθετο.

 

Κι εσύ μην είσαι τόσο σίγουρος ως πότε κ πόσο € θα κρατήσ€ι το €πίδομα.

Απ'το κακό στο χ€ιρότερο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά για ενεργοποίηση VDSL πόσες μέρες περίπου παίρνει; Έχω κάνει αίτηση από 3/10 και μου είχαν πει από το κατάστημα 3-5 εργάσιμες. Ακόμα περιμένω, στην τηλεφωνική υποστήριξη μου είπαν να περιμένω 10 εργάσιμες. Κανείς με αντίστοιχη εμπειρία;
Link to comment
Share on other sites

Τελικά έφτιαξε;

Τί έφταιγε; Το router;

 

Έπρεπε να το φανταστείς ότι αφού πριν ήταν όλα ΟΚ, κάτι που άλλαξε θα έφταιγε.

 

Γνωστόν το τελευταίο και όχι μόνο στη Wind.:)

 

Χαιρετώ! Όπως κατάλαβες, δεν έγραψα το θέμα για το πρόβλημα αυτό καθ`αυτό αλλά για την απάτη της γουιντ. Η διάγνωση του κ@λ@@ από τον πιτσιρίκο της γουιντ δεν έχει καμμιά αξία, όταν με τον ίδιο εξοπλισμό και καλωδίωση και τηλέφωνο δεν είχα ποτέ πρόβλημα παρά μόνον, όταν συνδέθηκα με την γουιντ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Αφενός πρέπει να γίνει σαφές ότι ο πάροχος υποχρεούται να αποκαταστήσει βλάβες μέχρι την είσοδο της πολυκατοικίας. Μετά από εκεί, είναι υπεύθυνος ο πελάτης (εξαιρείται ο προβληματικός εξοπλισμός). Επιπλέον, πολλοί πάροχοι επιβάλλουν χρέωση για "αναίτια" παρουσία τεχνικού.

 

Τούτων λεχθέντων, εφόσον έχεις ρωτήσει εάν θα υπάρχει χρέωση και έχουν απαντήσει αρνητικά, αμφισβητείς τη χρέωση με καταγγελία σε ΕΕΤΤ και Συνήγορο του Καταναλωτή και δεν την πληρώνεις... Πάντως δεν μοιάζει για τυπική βλάβη εντός κτιρίου, δεδομένου ότι πριν δεν είχες πρόβλημα. Επιπλέον, ο πρώτος τεχνικός θα έπρεπε να έχει ήδη διαπιστώσει πού εντοπίζεται το πρόβλημα, και ακόμη και ο δεύτερος θα έπρεπε να δώσει πιο σαφή απάντηση...

 

Χαιρετώ! Αυτό που κατέστη σαφές (κατόπιν δικών μου ερωτήσεων) είναι ότι δεν θα έχω χρέωση. Ο Συνηγορος του Καταναλωτή έχει την αρμοδιότητα σε τέτοιες περιπτώσεις, το θέμα είναι ότι δεν περισσεύει ο χρόνος και η ενέργεια για αμφιβόλου αποτελεσματικότητος κινήσεις, ενώ συνυπάρχουν πρακτικές δυσκολίες (ο αριθμός δεν είναι στο όνομά μου). Παρ`όλα αυτά, θα το κυνηγήσω το θέμα ως ψευδαίσθηση εκτονώσεως.

 

Αν ο τεχνικός που ήρθε σπίτι, μου έλεγε στην είσοδο της πολυκατοικίας ότι η είσοδός του στο διαμέρισμα συνεπάγεται 25 ευρώ χρέωση δεν θα συζητούσαμε τώρα. Δεν ειναι υποχρεωμένος ο πελάτης να γνωρίζει πού τελειώνει η δωρεάν τεχνική παρέμβαση.

Link to comment
Share on other sites

8/10 έγινε η καταγγελία της σύμβασης χωρίς επιθυμία για φορητότητα γραμμής.

11/10 επικοινωνία με κατάστημα Wind όπου με καλούσε να επισκεφτώ εκ νέου το κατάστημα για να υπογράψω λέει νέο αίτημα για ακύρωση της υπηρεσίας από την σύμβαση παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με την εταιρεία Wind.

Σε ερώτηση μου πότε θα καταργηθεί η γραμμή μου; Αφοπλιστική η απάντηση τους...στις 03/12/2017, μια ημέρα δηλαδή πριν εκδοθεί εκ νέου οχι ο επόμενος αλλά ο μεθεπόμενος λογμος !!!

 

Είναι όντως νόμιμη αυτή η τακτική της Wind όσον αφορά το χρονικό διάστημα που απαιτείται για να διακόψει μια τηλεφωνική γραμμή ή το κάνει για να αρπάξει έστω και αυτά τα 2 μηνιαία συμβόλαια ;

Link to comment
Share on other sites

8/10 έγινε η καταγγελία της σύμβασης χωρίς επιθυμία για φορητότητα γραμμής.

11/10 επικοινωνία με κατάστημα Wind όπου με καλούσε να επισκεφτώ εκ νέου το κατάστημα για να υπογράψω λέει νέο αίτημα για ακύρωση της υπηρεσίας από την σύμβαση παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με την εταιρεία Wind.

Σε ερώτηση μου πότε θα καταργηθεί η γραμμή μου; Αφοπλιστική η απάντηση τους...στις 03/12/2017, μια ημέρα δηλαδή πριν εκδοθεί εκ νέου οχι ο επόμενος αλλά ο μεθεπόμενος λογμος !!!

 

Είναι όντως νόμιμη αυτή η τακτική της Wind όσον αφορά το χρονικό διάστημα που απαιτείται για να διακόψει μια τηλεφωνική γραμμή ή το κάνει για να αρπάξει έστω και αυτά τα 2 μηνιαία συμβόλαια ;

 

Αλλο αυτο τωρα;

Δηλαδη αν κανω αίτηση αυριο για διακοπή θα γινει περιπου στις 10 Δεκεμβρη ;

και με δεδομενο οτι το συμβολαιο μου ληγει στις 29 Οκτώβρη, θα χρεωθω αλλους δυο μηνες και μαλλιστα με την κανονικη τιμη και όχι με την έκπτωση που ειχα δυο χρονια τωρα ?

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Στο συμβόλαιό σας γράφει ότι διακοπή γίνεται ένα μήνα μετά την έκδοση του λογαριασμού που έπεται της αίτησης ακύρωσης ;
Link to comment
Share on other sites

Στο συμβόλαιό σας γράφει ότι διακοπή γίνεται ένα μήνα μετά την έκδοση του λογαριασμού που έπεται της αίτησης ακύρωσης ;

 

Αν ρωτας εμενα, δεν ξερω

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...