mol Δημ. November 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2016 το συμβολαιο που ενεργοποιησα στα 21.50/μηνα, θα αυξηθει δηλαδη;;;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. November 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2016 το συμβολαιο που ενεργοποιησα στα 21.50/μηνα, θα αυξηθει δηλαδη;;;; Αν αναφέρεσαι στην ανακοίνωση κάποια posts πιο πάνω, αφορά από ότι λέει εταιρικά συμβόλαια. Sent from my XT1562 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. November 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2016 (edited) ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ [ATTACH]66233[/ATTACH] Επιτέλους, βγήκε ο λογαριασμός μου και αναφέρονται οι αυξήσεις! :D Μόνο που είναι 0€ (αντί για 23), γιατί η WIND μου χρώσταγε δωρεάν τέλη ενεργοποίησης, που πλήρωσα κανονικά πριν μήνες... Οπότε δεν πληρώνω τίποτα αυτό το μήνα. Τώρα γράφω μια καταγγελία σύμβασης και πάω αύριο πρωί-πρωί σε κατάστημα WIND, να την στείλω με Φαξ και να ζητήσω αποδεικτικό. Μπορώ να κάνω και αίτημα ακύρωσης του τηλεφώνου μαζί με την καταγγελία ή θέλει ξεχωριστή αίτηση; Μετά από πόσες μέρες σας πήρε η WIND για προσφορά, από την αίτηση ακύρωσης του Double Play; Δε θέλω να ρισκάρω με φορητότητα, γιατί κατά 90% θα ενεργοποιηθώ σε άλλο πάροχο... Υ.Γ. VDSL σου 'ρχομαι! :w00t: Edited November 30, 2016 by MitsosDaBest13 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
powerser Δημ. December 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2016 Απο χθες δυστηχως ειμαι και εγω συνδρομητης σταθερης και ιντερνετ Wind , λεω δυστηχως γιατι ενω πηγα στην Wind Μονο και Μονο γιατι μου εβγαζε διαθεσιμη την VDSL με πολη οδο αριθμο και Τ.Κ. μολις εγινα συνδρομητης στον ελεγχο διαθεσιμοτητας εφαγα Ακυρο !! Οταν ομως ξεκινησα την διαδικασια το ξεκαθαρισα οτι θελω VDSL !!! οταν ηρθε ο courier να φερη το συμβολαιο και μεσα δεν ανεφεραν συνδεση VDSL πηρα τηλ στο γραφειο που ειχαμε την κανη την συζητηση για την μεταφορα απο αλλη εταιρεια στην wind και μου λενε ενταξει δεν ειναι τιποτα ειναι τυπικο το θεμα υπογραφετε τωρα αυτο και σε 2 μερες θα σας ερθει το μοντεμ για την vdsl και ολα καλα , σαν κοροιδο υπεγραψα και τωρα που τους περνω την μια δεν ξερουν την αλλη θα ρωτησουν τεχνικο την τριτη αφηστε το τηλ σας θα σας παρουν κλπ , ωσπου μετα απο 2 μερες μου λενε ενταξει σε κανα 2-3 μηνες που ετσι κι αλιως ο 2ος και ο 3ος λογαριασμος ειναι δωρεαν θα γινει τρελαθηκα λοιπον και λεω 1 εχω πολυ χειροτερο ιντερνετ δεν εχω τηλεοραση και αρνηθηκα την αντιπροσφορα που μου εγινε οπου με 37€ θα εχα τα παντα αλλα Οχι VDSL που εξαιτιας της ηρθα στην wind τωρα τι γινετε και μου λενε δεν εχουμε να σας πουμε κατι αλλο και δεν μπωρουμε να κανουμε ΤΙΠΟΤΑ !!! ΒΟΗΘΕΙΑ λοιπον απο καποιον που επεσε κι αυτος στην ΑΠΑΤΗ των οποιον γραφειων λενε εμεις ομως δεν ειμαστε οι αλλοι εμεις ειμαστε η wind και τελικα αποδεικνειετε πως ολοι ειναι απατη , εμαθα απο διαφορα που ψαχνω οτι τελικα εχω δικαιωμα υπαναχωρισεις μεσα σε 14 μερες οι οποιες δεν ξερω αν μετρανε απο την υπογραφη αιτησης ενεργοποιησης ή απο την μερα ενεργοποιησης θα το ψαξω και αυριο πρωι , αλλα αν ξεκιναει απο την υπογραφη μετραη με εργασιμες ή ημερολογιακα ? Οποιος ξερει ας βοηθηση γιατι στα καλα καθουμενα μπηκα σε μπελαδες κ@λ@ wind μ@μο !! Παράθεση ΝΙΚΟΣ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2016 Λίγο περίεργη διαδικασία έτσι όπως την περιγράφεις. Από συνεργάτη της Wind έγινε; Ο έλεγχος διαθεσιμότητας δεν έχει κανένα νόημα αφού ενεργοποιηθείς. Εγώ που έβαλα VDSL πέρυσι το καλοκαίρι επίσης στην Wind, έκανα την αίτηση τηλεφωνικά καλώντας στην ίδια τη Wind, και το πρώτο πράγμα που έκανε η εκπρόσωπος ήταν να ελέγξει αν υπάρχει διαθεσιμότητα. Όπως και να έχει, με βάση αυτά που βλέπω στην ΕΕΤΤ, το δικαίωμα για υπαναχώρηση πρέπει να είναι 14 ημερολογιακές μέρες από τη στιγμή που υπογράφεις το συμβόλαιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
powerser Δημ. December 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2016 (edited) Λίγο περίεργη διαδικασία έτσι όπως την περιγράφεις. Από συνεργάτη της Wind έγινε; Ο έλεγχος διαθεσιμότητας δεν έχει κανένα νόημα αφού ενεργοποιηθείς. Εγώ που έβαλα VDSL πέρυσι το καλοκαίρι επίσης στην Wind, έκανα την αίτηση τηλεφωνικά καλώντας στην ίδια τη Wind, και το πρώτο πράγμα που έκανε η εκπρόσωπος ήταν να ελέγξει αν υπάρχει διαθεσιμότητα. Όπως και να έχει, με βάση αυτά που βλέπω στην ΕΕΤΤ, το δικαίωμα για υπαναχώρηση πρέπει να είναι 14 ημερολογιακές μέρες από τη στιγμή που υπογράφεις το συμβόλαιο. Ευχαριστω για την απαντηση και μαλιστα δεν ειχα σκεφτει να παω και απο κοντα σε καποιο καταστημα wind θα το δω αυριο απλα δεν καταλαβα τι ενοης με το ( Ο έλεγχος διαθεσιμότητας δεν έχει κανένα νόημα αφού ενεργοποιηθείς. ) ΔΕΝ χρειαζετε να το δω ή εφοσον υπηρχε πριν vdsl διαθεσιμη θα εχει και μετα ? Εφοσον τωρα με adsl εγινε η μεταφορα !!! Απο καποιο γραφειο απο Αθηνα εγινε αλλα δεν ξερω ακριβως τηλεφωνικα δεν ξερεις και πολλα μονο οτι σου πουνε !!! Edited December 1, 2016 by powerser Παράθεση ΝΙΚΟΣ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. December 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2016 Ευχαριστω για την απαντηση και μαλιστα δεν ειχα σκεφτει να παω και απο κοντα σε καποιο καταστημα wind θα το δω αυριο απλα δεν καταλαβα τι ενοης με το ( Ο έλεγχος διαθεσιμότητας δεν έχει κανένα νόημα αφού ενεργοποιηθείς. ) ΔΕΝ χρειαζετε να το δω ή εφοσον υπηρχε πριν vdsl διαθεσιμη θα εχει και μετα ? Εφοσον τωρα με adsl εγινε η μεταφορα !!! Απο καποιο γραφειο απο Αθηνα εγινε αλλα δεν ξερω ακριβως τηλεφωνικα δεν ξερεις και πολλα μονο οτι σου πουνε !!! Κάποιος συνεργάτης της WIND σε πήρε τότε. Οπότε ή σου είπε ψέμματα ή έκανε και αυτός λάθος, όπως ήταν και η διαθεσιμότητα στο σάιτ. Κι εγώ είχα ρωτήσει κάποτε για VDSL στην επαρχία και το σάιτ έδειχνε διαθεσιμότητα. Μου ζήτησε η WIND τον Αριθμό Βρόχου (το πατρικό μου ήταν στη HOL μέχρι το Καλοκαίρι του '16) και τελικά μου λέει ότι δεν υπάρχει VDSL! Λίγες μέρες αργότερα το άλλαξαν και στο σάιτ. Οπότε έκανα αίτηση για απλό ADSL... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2016 Ευχαριστω για την απαντηση και μαλιστα δεν ειχα σκεφτει να παω και απο κοντα σε καποιο καταστημα wind θα το δω αυριο απλα δεν καταλαβα τι ενοης με το ( Ο έλεγχος διαθεσιμότητας δεν έχει κανένα νόημα αφού ενεργοποιηθείς. ) ΔΕΝ χρειαζετε να το δω ή εφοσον υπηρχε πριν vdsl διαθεσιμη θα εχει και μετα ? Εφοσον τωρα με adsl εγινε η μεταφορα !!! Απο καποιο γραφειο απο Αθηνα εγινε αλλα δεν ξερω ακριβως τηλεφωνικα δεν ξερεις και πολλα μονο οτι σου πουνε !!! Εννοώ πως πρέπει να είσαι 100% σίγουρος για το αν μπορούν να παρέχουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία πρωτού προχωρήσεις σε αίτηση, διαφορετικά δεν υπάρχει λόγος αν δεν μπορείς να έχεις αυτό που επιθυμείς. Πληροφοριακά, πήγα να κάνω την αίτηση on-line, και κάπου σκάλωσα και πήρα τηλέφωνο. Αφού με πληροφόρησε ότι μπορεί να την κάνει και τηλεφωνικά, πρώτα από όλα κοίταξε αν υπάρχει διαθεσιμότητα. Της είπα ότι είδα στο site σας ότι έχει, και μου λέει, "ναι, αλλά καλό είναι να το επιβεβαιώσουμε". Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
XF_66 Δημ. December 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2016 Απο χθες δυστηχως ειμαι και εγω συνδρομητης σταθερης και ιντερνετ Wind , λεω δυστηχως γιατι ενω πηγα στην Wind Μονο και Μονο γιατι μου εβγαζε διαθεσιμη την VDSL με πολη οδο αριθμο και Τ.Κ. μολις εγινα συνδρομητης στον ελεγχο διαθεσιμοτητας εφαγα Ακυρο !! Οταν ομως ξεκινησα την διαδικασια το ξεκαθαρισα οτι θελω VDSL !!! οταν ηρθε ο courier να φερη το συμβολαιο και μεσα δεν ανεφεραν συνδεση VDSL πηρα τηλ στο γραφειο που ειχαμε την κανη την συζητηση για την μεταφορα απο αλλη εταιρεια στην wind και μου λενε ενταξει δεν ειναι τιποτα ειναι τυπικο το θεμα υπογραφετε τωρα αυτο και σε 2 μερες θα σας ερθει το μοντεμ για την vdsl και ολα καλα , σαν κοροιδο υπεγραψα και τωρα που τους περνω την μια δεν ξερουν την αλλη θα ρωτησουν τεχνικο την τριτη αφηστε το τηλ σας θα σας παρουν κλπ , ωσπου μετα απο 2 μερες μου λενε ενταξει σε κανα 2-3 μηνες που ετσι κι αλιως ο 2ος και ο 3ος λογαριασμος ειναι δωρεαν θα γινει τρελαθηκα λοιπον και λεω 1 εχω πολυ χειροτερο ιντερνετ δεν εχω τηλεοραση και αρνηθηκα την αντιπροσφορα που μου εγινε οπου με 37€ θα εχα τα παντα αλλα Οχι VDSL που εξαιτιας της ηρθα στην wind τωρα τι γινετε και μου λενε δεν εχουμε να σας πουμε κατι αλλο και δεν μπωρουμε να κανουμε ΤΙΠΟΤΑ !!! ΒΟΗΘΕΙΑ λοιπον απο καποιον που επεσε κι αυτος στην ΑΠΑΤΗ των οποιον γραφειων λενε εμεις ομως δεν ειμαστε οι αλλοι εμεις ειμαστε η wind και τελικα αποδεικνειετε πως ολοι ειναι απατη , εμαθα απο διαφορα που ψαχνω οτι τελικα εχω δικαιωμα υπαναχωρισεις μεσα σε 14 μερες οι οποιες δεν ξερω αν μετρανε απο την υπογραφη αιτησης ενεργοποιησης ή απο την μερα ενεργοποιησης θα το ψαξω και αυριο πρωι , αλλα αν ξεκιναει απο την υπογραφη μετραη με εργασιμες ή ημερολογιακα ? Οποιος ξερει ας βοηθηση γιατι στα καλα καθουμενα μπηκα σε μπελαδες κ@λ@ wind μ@μο !! Καλό σου βράδυ. Πιθανότατα και στο εύχομαι, να μπορέσεις να κάνεις κάτι , ζήτα και την τηλεφωνική συνομιλία σου με τον υπάλληλο,αλλά να ξέρουμε όλοι μας πως αν κάτι δεν μας αρέσει στα συμβόλαια ΔΕΝ τα υπογράφουμε. Ότι δεν αναφέρεται γραπτώς είναι έπεα πτερόεντα. Καλή τύχη και πάλι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akar2015 Δημ. December 5, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2016 Από 6/2/2016 νέες αυξήσεις στα πάγια... https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=444 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oxxy Δημ. December 5, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2016 (edited) Η WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.Β.Ε. ανακοινώνει τις παρακάτω ειδικές προσφορές και αλλαγές στον τιμοκατάλογο υπηρεσιών Σταθερής & Internet: Μέχρι 1/3/2017: Η υπηρεσία WIND VDSL θα παρέχεται ατελώς για τους 3 πρώτους μήνες σε όλες τις νέες ενεργοποιήσεις της υπηρεσίας. Τέλος ενεργοποίησης της υπηρεσίας και μηνιαίο πάγιο μετά το πέρας των 3 μηνών της προσφοράς σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο. Απαιτείται ελάχιστη παραμονή 6 μηνών στην υπηρεσία. Θα παρέχεται δωρεάν για 12 μήνες το βραβευμένο λογισμικό ασφαλείας F-Secure SAFE Internet Security σε 3 συσκευές, με ενεργοποίηση μέσω του*http://www.wind.gr/safe Από 05/01/2017 σε όλα τα εμπορικά και μη εμπορικά διαθέσιμα οικιακά προγράμματα Σταθερής & Internet: Μειώνεται η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς διεθνείς προορισμούς Ζώνης 5 από 1,9356€ σε 1,7992€Μειώνεται η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς διεθνείς προορισμούς Ζώνης 6 από 3,1445€ σε 2,9983€Αυξάνεται η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς διεθνείς προορισμούς Ζώνης 1, Ζώνης 1β και προς σταθερούς διεθνείς προορισμούς Ζώνης 1α από 0,4226€ σε 0,5441€Αυξάνεται η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς διεθνείς προορισμούς Ζώνης 2 από 0,4940€ σε 0,6200€ και Ζώνης 3 από 0,8509€ σε 1,2400€Μεταβάλλεται η πολιτική ορθής χρήσης για κλήσεις προς διεθνείς σταθερούς προορισμούς Ζώνης 1β (Αλβανίας, Π.Γ.Δ.Μ (Σκόπια), Σερβίας και Φιλιππίνων) του πακέτο χρόνου ομιλίας WIND International και της ενσωματωμένης χρήσης προς σταθερούς διεθνείς προορισμούς του μη εμπορικά διαθέσιμου οικονομικού προγράμματος WIND Double Play L, από 400 λεπτά σε 250 λεπτάΑυξάνεται η χρέωση ανά λεπτό κλήσης για αστικές και υπεραστικές κλήσεις από 0,0547€ σε 0,1400€Αυξάνεται η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς εθνικά κινητά από 0,2419€ σε 0,5699€ Από 06/02/2017: Μειώνεται το τέλος ενεργοποίησης της υπηρεσίας WIND VDSL από 40,32€ σε 34,99€Μειώνεται το τέλος ενεργοποίησης ενεργής γραμμής από 35,28€ σε 34,99€Μειώνονται το τέλος ενεργοποίησης νέας τηλεφωνικής γραμμής και το τέλος μεταφοράς ενεργής γραμμής σε νέα διεύθυνση από 75,60€ σε 70,00€Αυξάνεται το μηνιαίο τέλος των προγραμμάτων WIND Telephony από 20,16€ σε 21,50€, WIND Broadband από 20,16€ σε 21,50€ και WIND Double Play από 40,32€ σε 40,99€Εφόσον τα προγράμματα WIND Broadband και WIND Double Play συνδυάζονται με προγράμματα κινητής σε πακέτο Triple Play, ισχύουν τα παρακάτω:WIND Broadband: εφαρμόζεται έκπτωση 0,35€ στο μηνιαίο τέλος του προγράμματοςWIND Broadband & To All 1500 και WIND Broadband & WIND Fixed Unlimited: εφαρμόζεται συνολική έκπτωση 0,35€ στο συνδυασμό των δύο υπηρεσιών Το μηνιαίο τέλος των προγραμμάτων πριν την εφαρμογή των εκπτώσεων αυξάνεται ως εξής: WIND Broadband: από 20,16€ σε 21,50€, ή από 27,22€ σε 28,56€ όταν συνδυάζεται με την υπηρεσία WIND Fixed Unlimited, ή από 40,32€ σε 41,66€ όταν συνδυάζεται με την υπηρεσία To All 1500WIND Double Play: από 40,32€ σε 40,99€Αυξάνεται το μηνιαίο τέλος των παρακάτω μη εμπορικά διαθέσιμων προγραμμάτων: WIND One S από 44,26€ σε 47,26€, WIND One M από 46,26€ σε 49,27€, WIND One L από 66,43€ σε 69,43€, WIND One XL από 101,72€ σε 104,72€, WIND One από 51,31€ σε 54,31€, W + σταθερή από 80,55€ σε 83,55€Μεταβάλλεται η πολιτική ορθής χρήσης για κλήσεις προς διεθνείς σταθερούς προορισμούς Ζώνης 1β (Αλβανίας, Π.Γ.Δ.Μ (Σκόπια), Σερβίας και Φιλιππίνων) της ενσωματωμένης χρήσης προς σταθερούς διεθνείς προορισμούς του μη εμπορικά διαθέσιμου οικονομικού προγράμματος WIND ΟΝΕ ΧL, από 400 λεπτά σε 250 λεπτά.Οι υπάρχουσες εκπτώσεις των πελατών δεν επηρεάζονται. Οι από 6/2/2017 αυξήσεις των μηνιαίων τελών για τα προγράμματα WIND Telephony, WIND Broadband και WIND Double Play δεν επηρεάζουν το τελικό ποσό προσφοράς για τις αιτήσεις που καταχωρούνται από 6/12/16. Επίσης, η WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.Β.Ε. ανακοινώνει ότι από 06/02/2017 ισχύουν οι παρακάτω τιμολογιακές αλλαγές-αυξήσεις σε εμπορικά και μη εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα συμβολαίου κινητής τηλεφωνίας για ιδιώτες: Για τα προγράμματα WIND to ALL-30, WIND to ALL-40, W, W1, W2, W3 και WIND Καρτοσύνδεση Basic που συνδυάζονται με προγράμματα σταθερής σε πακέτο Triple Play ισχύουν τα παρακάτω: W1, W3 : Εφαρμόζεται έκπτωση 1,00€ στα μηνιαία πάγια των προγραμμάτωνW, WIND to ALL-40 : Εφαρμόζεται έκπτωση 1,50€ στο μηνιαίο πάγιο του προγράμματοςWIND to ALL-30 : Εφαρμόζεται έκπτωση 0,74€ στο μηνιαίο πάγιο του προγράμματοςW2 : Εφαρμόζεται έκπτωση 1.33€ στα μηνιαία πάγια των προγραμμάτωνWIND Καρτοσύνδεση Basic : Εφαρμόζεται έκπτωση 0,48€ στο μηνιαίο πάγιο του προγράμματοςH έκπτωση μηνιαίου παγίου έχει ισχύ μέχρι τη λήξη της ελάχιστης διάρκειας συμβολαίου (24 μήνες). Το μηνιαίο πάγιο των παραπάνω προγραμμάτων, ανεξαρτήτως του εάν συνδυάζονται ή όχι με προγράμματα σταθερής σε πακέτο Triple Play, αυξάνεται από 06/02/2017, πριν την εφαρμογή των εκπτώσεων, ως ακολούθως: WIND to ALL-30 από 32,26€ σε 34€, WIND Καρτοσύνδεση Basic από 16,02€ σε 17,50€, W1 από 70€ σε 71,99€, W2 από 45€ σε 47€, W3 από 34,99€ σε 37€, WIND to ALL-40 από 42,84€ σε 45€, W από 63,51€ σε 65,99€. Οι λοιπές χρεώσεις, τα χαρακτηριστικά και ο τρόπος χρέωσης των προγραμμάτων αυτών παραμένουν ως έχουν. Επίσης, από 06/02/2017, αυξάνεται το μηνιαίο πάγιο των παρακάτω εμπορικά και μη εμπορικά διαθέσιμων οικονομικών προγραμμάτων συμβολαίου και καρτοσύνδεσης: WIND 60 από 19,49€ σε 21,01€, WIND 120 από 24,45€ σε 26€, WIND to ALL-50 από 53,43€ σε 54,99€, WIND 70 από 21,35€ σε 23€, WIND-S από 38,32€ σε 40€, WIND To ALL 35 από 38,32€ σε 40€, WIND to ALL-35 από 38,32€ σε 40€, Καρτοσύνδεση 35 από 37,3€ σε 39€, WIND Καρτοσύνδεση 35 από 37,3€ σε 39€, WIND-200 από 34,29€ σε 36€, WIND S από 35,29€ σε 37€, WIND Καρτοσύνδεση - 35 από 35,28€ σε 37€, WIND 180 από 34,26€ σε 36€, WIND-140 από 28,22€ σε 30€, WIND MAX 330 από 28,22€ σε 30€, WIND-XS από 27,22€ σε 29€, WIND To ALL 25 από 27,22€ σε 29€, WIND Καρτοσύνδεση - 28 από 28,22€ σε 30€, WIND-100-R από 25,2€ σε 26,99€, WIND XS από 24,19€ σε 26€, WIND to ALL-20 από 22,18€ σε 23,99€, WIND To ALL 20 από 22,18€ σε 23,99€, Καρτοσύνδεση 20 από 21,17€ σε 23€, Καρτοσύνδεση 15 από 17,14€ σε 19€, WIND Καρτοσύνδεση mini από 10,08€ σε 12€, WIND-XL από 72,08€ σε 74€, W1 plus από 75€ σε 77€, W2 plus από 50€ σε 51,99€, W3 plus από 40€ σε 42€. WIND-L από 59,98€ σε 62€, WIND 130 από 26,93€ σε 29€, WIND M από 50,9€ σε 53€, WIND-M από 48,89€ σε 51€, WIND To ALL 30 plus από 32,77€ σε 35,01€, WIND 190 από 36,74€ σε 39€, WIND-140-R από 29,74€ σε 32€, WIND Καρτοσύνδεση 28 από 29,74€ σε 32€, WIND 40 από 18,72€ σε 21,01€, Καρτοσύνδεση 25 από 26,71€ σε 29€, WIND to ALL-25 από 26,71€ σε 29€, WIND Καρτοσύνδεση Plus από 26,71€ σε 28,50€, WIND-100 από 23,7€ σε 26€, WIND 0-5 από 16,63€ σε 19€, WIND CALL από 16,63€ σε 19€, WIND 20 από 16,63€ σε 19€, WIND-XXS από 16,63€ σε 19€, WIND.240 από 38,6€ σε 40,99€, WIND L από 71,57€ σε 74€, W. από 63,51€ σε 65,99€. Οι λοιπές χρεώσεις, τα χαρακτηριστικά και ο τρόπος χρέωσης των προγραμμάτων αυτών παραμένουν ως έχουν. Λόγω όλων των ανωτέρω αλλαγών, οι συνδρομητές έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής) εντός ενός μηνός από τη δημοσίευση της σχετικής ανακοίνωσης και τη λήψη του παρόντος. Σε όλες τις τιμές περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%. Αναλυτικός τιμοκατάλογος προγραμμάτων και υπηρεσιών στοhttp://www.wind.gr https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=444 Edited December 5, 2016 by oxxy Παράθεση http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg https://telegram.org Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 7, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2016 Για διακοπή τηλεφωνικής σύνδεσης είναι απαραίτητη η προσωπική παρουσία σε κατάστημα ή μπορεί να γίνει εξ'αποστάσεως τηλεφωνικά? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
clio1400 Δημ. December 7, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2016 Για διακοπή τηλεφωνικής σύνδεσης είναι απαραίτητη η προσωπική παρουσία σε κατάστημα ή μπορεί να γίνει εξ'αποστάσεως τηλεφωνικά? Προσωπική παρουσία και ταυτότητα. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver Φιλικά, Σταύρος :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSAKHS_EVIA Δημ. December 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2016 :wacko: - εχει παρει κανεις τωρα τελευταια το 13800 ή το 1212 ή εστω το 13833 και να μιλησει με εκπροσωπο, εγω 2 πρωϊνα τωρα δεν μπορω, με πεταει εξω το συστημα "δεν μπορουμε αυτη την στιγμη καλεστε αργοτερα" κλπ (!) 2 ολολκληρα πρωϊνα, για ονομα του Θεου (!) Παράθεση NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
orestis28 Δημ. December 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2016 Πριν δυο μερες επερνα και με πεταξε εξω οσες φορες πηρα. Δεν με εβαζε καν σε αναμονη οπως γινοταν πριν. Εννοειτε οτι τις κλησεις θα τις εχουν χρεωσει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSAKHS_EVIA Δημ. December 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2016 :mad: - το Zyxel ρουτερ που μου ειχαν στειλει πριν 1 μηνα τα επαιξε, δεν ειχα ιντερνετ και δεν επαιρνε reset με τιποτα, τους πηρα τηλ μου ειπαν να βαλω εαν εχω καποιο αλλο παλιο, βρηκα ενα δανεικο ρουτερ και εχω ιντερνετ, τωρα τι θα γινει με το Zyxel μου ειπαν το θεμα ειναι προς διερευνηση, καλα κρασια δηλαδη (!) Παράθεση NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
impreza_sti Δημ. December 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2016 Φίλος είχε το ίδιο πρόβλημα με την ίδια μάρκα από wind. Έκανε κάποιες διακοπές ενδιάμεσα και την Παρασκευή που μας πέρασε δεν έπαιρνε ip. Επίσης επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμος υπολογιστής προσπαθούσα να μπω με wifi στην σελίδα του router αλλά δεν.... Μόνο μετά από επανεκκίνηση έμπαινα αλλά δεν προχωρούσε στις ρυθμίσεις. Επειδή πρόκειται για μαγαζί εστίασης και δεν μπορούσε να μιλήσει ο ίδιος μίλησα εγώ με wind και μου είπαν ότι στην πορεία της ημέρας θα το παρακολουθούν και θα τον ενημερώσουν. Το επόμενο πρωί κατάφερα και μπήκα στην σελίδα του για να κάνω reset και όπως προχωρούσα στις ρυθμίσεις χωρίς να αλλάξω κάτι έστρωσε και από τότε είναι ok. Παράλληλα του έστειλαν δωρεάν συσκευή αντικατάστασης χωρίς να ζητήσουν την παλιά πίσω. Κάτι που είχε γίνει ξανά πριν 2-3 μήνες. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] The only time I'm easy's when I'm Killed by death. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
okourkoulos Δημ. December 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2016 Απρίλης ήτανε, δεν ήτανε, θαρρώ, τότε που ... έκανα τη νέα σύνδεση για VDSL! Ο μαγκάκος πιτσιρικάς μου είπε με 5 Ευρώ επιπλέον μόνο. Mετά από 6 μήνες γίνεται 10. Με βεβαιώνει, ομως πως όχι, εγώ θα σε φτιάξω και δε θα γίνει 10! Έλα, όμως που έγινε! Τι κάνω? Τους παίρνω και τους τη λέω και με φτιάχνουν? Τι γίνεται συνήθως? Παράθεση make love not work Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Athlos_PDA Δημ. December 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2016 (edited) Φίλος είχε το ίδιο πρόβλημα με την ίδια μάρκα από wind. Έκανε κάποιες διακοπές ενδιάμεσα και την Παρασκευή που μας πέρασε δεν έπαιρνε ip. Επίσης επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμος υπολογιστής προσπαθούσα να μπω με wifi στην σελίδα του router αλλά δεν.... Μόνο μετά από επανεκκίνηση έμπαινα αλλά δεν προχωρούσε στις ρυθμίσεις. Επειδή πρόκειται για μαγαζί εστίασης και δεν μπορούσε να μιλήσει ο ίδιος μίλησα εγώ με wind και μου είπαν ότι στην πορεία της ημέρας θα το παρακολουθούν και θα τον ενημερώσουν. Το επόμενο πρωί κατάφερα και μπήκα στην σελίδα του για να κάνω reset και όπως προχωρούσα στις ρυθμίσεις χωρίς να αλλάξω κάτι έστρωσε και από τότε είναι ok. Παράλληλα του έστειλαν δωρεάν συσκευή αντικατάστασης χωρίς να ζητήσουν την παλιά πίσω. Κάτι που είχε γίνει ξανά πριν 2-3 μήνες. Δωρεάν εξοπλισμό δηλαδή router σε περίπτωση βλάβης, στέλνουν μάλλον μόνο σε άσους έχουν triple play. Σε δυο γνωστούς συνέβη πρόσφατα το ίδιο πρόβλημα, να είναι συνδεδεμένοι μέσω wifi και ξαφνικά να μην έχουν ίντερνετ. Κάτι τρέχει τελευταία με την Wind... Στον έναν που έχει triple play του έστειλαν νέο router εντός 2-3 ημερών και μάλιστα δυο φόρες μέσα σε 3-4 μήνες. Edited December 9, 2016 by Mark_K Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apos74 Δημ. December 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2016 :mad: - το Zyxel ρουτερ που μου ειχαν στειλει πριν 1 μηνα τα επαιξε, δεν ειχα ιντερνετ και δεν επαιρνε reset με τιποτα, τους πηρα τηλ μου ειπαν να βαλω εαν εχω καποιο αλλο παλιο, βρηκα ενα δανεικο ρουτερ και εχω ιντερνετ, τωρα τι θα γινει με το Zyxel μου ειπαν το θεμα ειναι προς διερευνηση, καλα κρασια δηλαδη (!) Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω. Μεσα σε 1 μηνα το Zyxel router που μου εστειλαν σε αντικατασταση ενος παλιου ΖΤΕ, ειχε προβλημα με το ιντερνετ. Ουτε reset μπορουσα να κανω. Μου εστειλαν αλλο ( ASUS ) και σημερα (μετα απο 3 μερες ) μου εστειλαν μηνυμα οτι θα στειλουν κουριερ να παρουν το προβληματικο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. December 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2016 Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω. Μεσα σε 1 μηνα το Zyxel router που μου εστειλαν σε αντικατασταση ενος παλιου ΖΤΕ, ειχε προβλημα με το ιντερνετ. Ουτε reset μπορουσα να κανω. Μου εστειλαν αλλο ( ASUS ) και σημερα (μετα απο 3 μερες ) μου εστειλαν μηνυμα οτι θα στειλουν κουριερ να παρουν το προβληματικο. Κάνει για VDSL αυτό το ASUS;; Να ξέρω τι θα ζητήσω... :rolleyes: Μου έχει μείνει ένα προπέρσινο ZTE H168N από τη HOL, αλλά με τα προβλήματα που διαβάζω για το Zyxel της WIND, μάλλον με το ZTE θα μείνω, όταν αναβαθμίσω σε VDSL (σύντομα). :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSAKHS_EVIA Δημ. December 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2016 Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω. Μεσα σε 1 μηνα το Zyxel router που μου εστειλαν σε αντικατασταση ενος παλιου ΖΤΕ, ειχε προβλημα με το ιντερνετ. Ουτε reset μπορουσα να κανω. :confused: - μου ειπαν θα στειλουν αλλο, να δουμε ποιο θα ειναι, βρηκα ενα παλιο ΖΤΕ και κανω προσωρινα την δουλεια μου.Το ωραιο ειναι πως τους ελεγα δεν εχω καθολου ιντερνετ ουτε καν ασυρματο και αυτοι μου ελεγαν να κατεβασω αλλο firmware για το Zyxel, μα πως να το κατεβασω αφου δεν εχω ιντερνετ ανθρωπε μου του λεω (!) Μου εστειλαν αλλο ( ASUS ) και σημερα (μετα απο 3 μερες ) μου εστειλαν μηνυμα οτι θα στειλουν κουριερ να παρουν το προβληματικο. :lol: - θυμαμαι οταν μου ειχαν αλλαξει το 1ο ΖΤΕ με ενα αλλο παλι ΖΤΕ τους ειχα αφησει στο σημειο παραδοσης το παλιο, ο κουριερ δεν το πηρε και μετα απο κανενα μηνα με παιρνουν τηλεφωνο να το ζητησουν πισω, τωωωωωρα λεω εχει παει για ανακυκλωση ξεχαστε το (!) Παράθεση NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
d1969 Δημ. December 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2016 Τελευταία η wind αργεί να εμφανίσει τους λογαριασμούς στο mywind. Κάνει περισσότερο από 8-10 ημέρες από την εκδοσή τους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. December 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2016 Τελευταία η wind αργεί να εμφανίσει τους λογαριασμούς στο mywind. Κάνει περισσότερο από 8-10 ημέρες από την εκδοσή τους. Εμένα έκανε 5 μέρες να εμφανιστεί, ενώ είχε εκδοθεί κανονικά. ----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Επίσης, η WIND έχει βάλει αυτόματο τηλεφωνητή στο 1212, που αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι σχετικό με διαθεσιμότητα, σου λέει να πάρεις στο 13800 με χρέωση. :mad: :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chryssostomos Δημ. December 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2016 τα Zyxel είναι μια χαρά μάρκα πάντως. Αστοχίες υλικών συμβαίνουν παντού. Παράθεση Xiaomi 12 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.