Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Βρε καλόπαιδα, για βοηθήστε λίγο...

Η σύνδεση είναι ΑΨΟΓΗ σε σχέση με εκείνη που είχα με το ConnX, οκ; Δηλαδή, με το ConnX είχα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ (για όλο το χρόνο που 'μουν συνδρομητής), ασταμάτητα "κοψίματα" στην σύνδεση - από 1-4 λεπτά κάθε φορά, περίπου 4-5 φορές ημερησίως...

Όμως... με το ConnX (24άρα κι εκεί σύνδεση), κατέβαζα με μέσο όρο... 1200 kB/s! Τώρα με την σύνδεση της WIND, ΤΟ ΠΟΛΥ πιάνω 750 kB/s!

Άρα, έχω μεν σταθερότερη αλλά πολύ πιο αργή σύνδεση, τώρα.

ΤΙ πρέπει να κάνω; ΤΙ πρέπει να τους πω, στο Help Desk της WIND; Να μου κατεβάσουν πχ. το srt της γραμμής;

Βοηθήστε λίγο...

Είναι ΚΡΙΜΑ να πληρώνω για 24άρα και να πιάνω... 750 kB/s στο κατέβασμα.

Link to comment
Share on other sites

Βρε καλόπαιδα, για βοηθήστε λίγο...

Η σύνδεση είναι ΑΨΟΓΗ σε σχέση με εκείνη που είχα με το ConnX, οκ; Δηλαδή, με το ConnX είχα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ (για όλο το χρόνο που 'μουν συνδρομητής), ασταμάτητα "κοψίματα" στην σύνδεση - από 1-4 λεπτά κάθε φορά, περίπου 4-5 φορές ημερησίως...

Όμως... με το ConnX (24άρα κι εκεί σύνδεση), κατέβαζα με μέσο όρο... 1200 kB/s! Τώρα με την σύνδεση της WIND, ΤΟ ΠΟΛΥ πιάνω 750 kB/s!

Άρα, έχω μεν σταθερότερη αλλά πολύ πιο αργή σύνδεση, τώρα.

ΤΙ πρέπει να κάνω; ΤΙ πρέπει να τους πω, στο Help Desk της WIND; Να μου κατεβάσουν πχ. το srt της γραμμής;

Βοηθήστε λίγο...

Είναι ΚΡΙΜΑ να πληρώνω για 24άρα και να πιάνω... 750 kB/s στο κατέβασμα.

Κάτι δεν πάει καλά με αυτά που λες.

Για την ταχύτητα που λες παραπάνω ότι συγχρονίζεις (7007 kbps), τόσο πρέπει να πιάνεις στο κατέβασμα.

Για να έπιανες 1,2mbps στον ΟΤΕ σημαίνει ότι κλείδωνες σε πολύ παραπάνω ταχύτητα (12-14mbps).Έχεις κρατήσει στατιστικά από πριν όταν ήσουν στον ΟΤΕ?Ταχύτητα συγχρονισμού κλπ?

Βάλε και εδώ τι νούμερα έχει η γραμμή σου μέσα από το μενού του ΖΤΕ.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ που προσπαθείς να με βοηθήσεις...

 

Μα, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και κλείδωνα σε ανώτερες ταχύτητες με την ConnX, αυτό δεν λέω; Δεν είπα ότι ΚΑΙ ΤΩΡΑ δεν κατεβάζω γρήγορα, αλλά ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ κατεβάζω ΤΟΣΟ γρήγορα όσο κατέβαζα ΠΡΙΝ;

ΑΥΤΑ ήταν όσα μου έγραφε το Sagem της ConnX, πριν μερικές μέρες (τώρα μόλις άλλαξα σε WIND):

 

SNR Margin: 9.8 (Downstream) 25.0 (Upstream) db

Line Attenuation: 27.9 (Downstream) 17.8 (Upstream) db

Data Rate: 11848 (Downstream) 509 (Upstream) kbps

 

Πες μου τώρα, που να πάω στο ΖΤΕ, για να ποστάρω τ' αντίστοιχα δεδομένα...

 

WIND/ZTE ruter...

 

WAN connection:

 

PPPoE Internet_Connection

PVC 8/35

Encapsulation Type LLC

NAT Enabled

IP 109.242.176.xxx

DNS 62.169.194.48/62.169.194.xx

WAN MAC 4c:ac:0a:0e:2c:a4

Connection Status Connected

Online Duration 7944 sec

 

 

ADSL:

 

Link Status Connected

Rate (Up/Down) 1021/8187 kbps

Noise Margin (Up/Down) 11.6/9.6 dB

Modulation Type ADSL_2plus

Line Attenuation (Up/Down) 16.5/27.4 dB

Output Power (Up/Down) 12/17.4 dBm

Data Path (Up/Down) Interleaved/Interleaved

Max Rate(Up/Down) 1080/13984 kbps

Interleave depth 8

Annex Type AnnexA

CRC errors 120

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων.
Link to comment
Share on other sites

Άρα στα νούμερα είσαι και καλύτερα από ΟΤΕ.

Πριν ήσουν στα 11.848 και τώρα στα 13.984.Άσε που και το upload σου είναι σχεδόν διπλάσιο.Πιστεύω ότι και το ρούτερ βοηθάει πολύ καθώς το ΖΤΕ δουλεύει αρκετά καλά σε Wind γραμμές.

 

Πες μου καταρχήν πού έπιασες τα 750kb/s.Σε τι site και πώς κατεβάζεις?

Για κάνε μερικά τεστ τώρα όπως θα σου πω.Εγκατέστησε -αν δεν έχεις- κάποιον download manager και μετά πήγαινε στο site της ATI και κατέβασε όποιον vga driver θες.

Αν πάνε όλα καλά πρέπει να πιάσει για πλάκα το 1,2mb/sec. :) :yinyang:

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Moυ πρότειναν να κατεβάσω ένα 80άρι από εδώ:

 

ftp://ftp.ntua.gr/pub/linux/knoppix/

 

Στα 850 kB/s "κλείδωσε" το κατέβασμα... Τι πρέπει να κάνω, ρε συ;

KAI στις ΑΤΙ το σάιτ, σε τόσο "κλείδωσα".

 

Ένα άλλο παιδί, μου έγραψε και μου είπε τα εξής:

 

Ο ρούτερ συγχρονίζει στα 8mbs,άρα δικαιολογούνται οι ταχύτητες dowload που έχεις.

Στον οτέ συγχρόνιζες στα 12mbs οπότε έχουμε μια απώλεια ταχύτητας.

Αν μπορείς δοκίμασε τον ρούτερ που είχες με τον Οτέ στην σύνδεση της wind και δώσε μας στοιχεία ξανά.

 

Ισχύει;

Edited by andrewmaslim
Link to comment
Share on other sites

Της ΖΤΕ συγχρονίζει καλύτερα από τα περισσότερα ρούτερ.

Χωρίς να σημαίνει ότι δεν έχει άλλα θεματάκια για πολλούς χρήστες. (πχ. αδύνατο wi-fi)

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Άρα, τι κάνω (με το ΖΤΕ, αφήστε το άλλο)...;

 

Το ρούτερ παίζει πάντα ρόλο. Δεν χάνει τίποτα να δοκιμάσεις.

 

Δεν είναι ΤΟΣΟ απλό!

Δεν έχω ΚΑΛΩΔΙΟ, έχω WiFi (και πριν με ConnX)...

Οπότε, πρέπει ΠΑΛΙ να το "δει" το WiFi, να περάσω ρυθμίσεις, να βάλω... ΚΩΔΙΚΟ του ρούτερ κτλ κτλ.!

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων.
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι πάνω από 5 λεπτά δουλειά να το στήσεις.

 

Ναι, εντάξει... Καλά, θα το κάνω και θα σας πω.

Link to comment
Share on other sites

Ακουστε και αυτο!!!

Απο την δευτερα εχω διακοπη στο σταθερο και στο internet τα οποια ειναι της WIND-TELLAS.

Υπεθεσα οτι θα ειναι καποιο τοπικο προβλημα και αφου ειδα την επομενη μερα οτι δεν διορθωθηκε επικοινωνησα με το 13800 για να δω τι συμβαινει.Ο πρωτος υπαλληλος μου ειπε οτι εχω βλαβη αλλα δεν την δηλωσε πραγμα που ανακαλυψα την επομενη μερα οταν ξαναμιλησα με αλλον υπαλληλο την ιδιας εταιρειας και ο οποιος αυτην την φορα το εδωσε σαν βλαβη.

Σημερα σαββατο 23/12/11 επικοινωνω ξανα με το 13800 να δω τι γινεται και τι μου λενε???..

Ξερετε,δεν προκειται για βλαβη,εχετε κανει αιτηση φορητοτας σε αλλο δικτυο και ειμαστε στην διαδικασια μεταβασης της γραμμης!!Εγω φυσικα τρελαθηκα γιατι ουδεποτε εκανα αιτηση φορητοτητας του σταθερου +ιντερνετ σε κανενα αλλο παροχο κι αν σκεφτειτε μαλιστα οτι λογω του οτι εχω 2 γραμμες στην wind μου εχουν δωσει δωρεαν το σταθερο+ιντερνετ θα επρεπε να ημουν ηλιθιος για να κανω φορητοτητα σε καποιον αλλο παροχο στον οποιο θα το πληρωνα.Επικοινωνησα αμετρητες φορες με την tellas-wind να μου πουν ποιος παροχος τους εχει στειλει την αιτηση φορητοτητας και η απαντηση τους ηταν <δεν ξερουμε> ψαξτε εσεις να το βρειτε,ναι μαλιστα,αυτο μου ειπαν!!Πηρα ολους τους παροχους σταθερης,ote,cyta,hol,forthnet να ρωτησω ποιος εχει στειλει την αιτηση,η απαντηση ηταν αρνητικη απο ολους,κανενας δεν ειχε τα στοιχεια μου,τον αριθμο του τηλεφωνου κλπ με μια αιτηση για φορητοτητα.

Η αδιαλαξια και η κοροιδια της εν λογω εταιρειας συνεχιζεται και επειμενουν οτι εχω κανει αιτηση φορητοτητας,αλλα τωρα θα ξεκινησει και η δικη μου αδιαλαξια,απο την τριτη που θα καταθεσω μυνηση κατα παντος υπευθυνου για την ηθικη κι επαγγελματικη βλαβη που εχω υποστει ολες αυτες τις ημερες,εν αναμονη εορτων που η δουλεια μου ειναι αμεσα εξαρτημενη απο fax και internet.

Tα εγραψα ολα αυτα που μου συμβαινουν γιατι με εχει πνιξει η αγανακτιση με την εν λογω εταιρεια και τη αδιαφορια-αδιαλαξια με τους πελατες της.Κοβουν μια γραμμη στα καλα καθουμενα,χωρις να τους χρωστω ουτε μια δεκαρα,με μια δικαιολογια για καποιο δηθεν αιτημα φορητοτητας,που και κατι τετοιο να ειχε γινει θα επρεπε πρωτα να με εχουν παρει τηλεφωνο και να με ρωτησουν αν συμφωνω,αντιθετα η απαντηση τους ειναι οτι δεν ξερουν ποιος τους εχει κανει το αιτημα,μαλιστα,δεν ξερουν,αντι να πουν ναι κυριε,καναμε μια π@π@ρια και μπλεξαμε το νουμερο σας με καποιο αλλο.

Τα δικαστηρια πλεον εχουν τον λογο,κι αν βρουν εστω ενα χαρτι που να εχω υπογραψει εγω για καποια φορητοτητα να μου τρυπισουν την μυτη,θελω να δω τι δικαιολογια και προπαντων τι δικαιολογιτικα θα παρουσιασουν στα δικαστηρια!!!!

 

καλες γιορτες σε ολους.

Edited by truckman
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φίλε μου, ανάλογες περιπτώσεις συμβαίνουν σε όλους τους παρόχους. Δεν το λέω για να δικαιολογήσω την Wind, αλλά γενικά επικρατεί μπάχαλο σε όλους τους παρόχους σταθερής τηλεφωνίας και ο μόνος μ@λ@κ@ς εν τέλει είναι ο συνδρομητής, ο οποίος τους πληρώνει κιόλας. Αυτά είναι....:down:

 

Από κει και έπειτα, πυροβολημένοι είναι εκεί στην Wind?? Θέλουν να χάνουν πελάτες και να δυσφημείται το όνομά τους;;:blink:

 

Για να μην μείνεις πάντως χωρίς internet και υποστείς οικονομική ζημιά αυτές τις μέρες, προτείνω την λύση του προπληρωμένου στο laptop, χωρίς συμβόλαια και δεσμεύσεις, μέχρις ότου λυθεί το θέμα.

Edited by kotsianis7
Link to comment
Share on other sites

@truckman

Φίλε αν έχει γίνει αίτημα φορητότητας (το γνωρίζεις ή όχι) η WIND και η κάθε εταιρία είναι υποχρεωμένη να παραδώσει τη γραμμή στον άλλο πάροχο. Ούτε τηλεφωνικά υπάρχει περίπτωση να σε κάλεσε κάποιος;;; να έδωσες ΑΦΜ κτλ (δες λίγο παραπάνω CYTA ή κάποια άλλη με VoIP)

 

Αλλά ακόμα και φορητότητα να είχε γίνει το σταθερό θα λειτουργούσε κανονικά.... Περίεργη περίπτωση!

Αν καλέσει κάποιος το νούμερό σου δείχνει πρόβλημα ή καλεί αλλά δεν χτυπά σπίτι σου;;;

 

Πάντως δεν μπορούν να αναφέρουν φορητότητα αν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα.

Edited by DemetreKre
Link to comment
Share on other sites

Φίλε, καλά ξεμπερδέματα σου εύχομαι.

Πάντως, έχεις δίκιο να τα 'χεις "πάρει", απλά δίχως να θέλω να σου "χρυσώσω το χάπι", στο "Ελλάντα" ΤΑ ΠΑΝΤΑ γίνονται και από ΟΛΟΥΣ!

Οπότε, απλά ήσουν... "γκαντέμης". Εγώ κάτι παρόμοιο είχα με την Forthnet, ενώ φίλοι ΠΙΝΟΥΝ ΝΕΡΟ στ' όνομά της!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φίλε μου, ανάλογες περιπτώσεις συμβαίνουν σε όλους τους παρόχους. Δεν το λέω για να δικαιολογήσω την Wind, αλλά γενικά επικρατεί μπάχαλο σε όλους τους παρόχους σταθερής τηλεφωνίας και ο μόνος μ@λ@κ@ς εν τέλει είναι ο συνδρομητής, ο οποίος τους πληρώνει κιόλας. Αυτά είναι....:down:

 

Από κει και έπειτα, πυροβολημένοι είναι εκεί στην Wind?? Θέλουν να χάνουν πελάτες και να δυσφημείται το όνομά τους;;:blink:

 

Για να μην μείνεις πάντως χωρίς internet και υποστείς οικονομική ζημιά αυτές τις μέρες, προτείνω την λύση του προπληρωμένου στο laptop, χωρίς συμβόλαια και δεσμεύσεις, μέχρις ότου λυθεί το θέμα.

Προς το παρον κανω tether μεσω κινητου και απο βδομαδα θα δω τι θα κανω,μια λυση που σκεφτομαι ειναι και αυτη που αναφερεις

 

@truckman

Φίλε αν έχει γίνει αίτημα φορητότητας (το γνωρίζεις ή όχι) η WIND και η κάθε εταιρία είναι υποχρεωμένη να παραδώσει τη γραμμή στον άλλο πάροχο. Ούτε τηλεφωνικά υπάρχει περίπτωση να σε κάλεσε κάποιος;;; να έδωσες ΑΦΜ κτλ (δες λίγο παραπάνω CYTA ή κάποια άλλη με VoIP)

 

Αλλά ακόμα και φορητότητα να είχε γίνει το σταθερό θα λειτουργούσε κανονικά.... Περίεργη περίπτωση!

Αν καλέσει κάποιος το νούμερό σου δείχνει πρόβλημα ή καλεί αλλά δεν χτυπά σπίτι σου;;;

 

Πάντως δεν μπορούν να αναφέρουν φορητότητα αν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα.

Οχι φιλε μου,με κανεναν δεν μιλησα,δεν ειμαι τωρινος για να μου την κανουν καποιοι τετοιοι απατεωνες,ειμαι ανθρωπος της αγορας και γενικα δεν δινω στοιχεια μου δια τηλεφωνου,οπως εγραψα πριν εχω την σταθερη γραμμη και το νετ δωρεαν λογω των γραμμων μου στα κινητα,δεν εχω κανεναν λογο να κανω φορητοτητα σε αλλον παροχο για να το πληρωσω,κανεις δεν θα το εκανε αυτο.Αυτο που με εξοργιζει ειναι οτι απο την tellas δεν μου λενε ποιος ειναι ο παροχος που μεταφερεται η γραμμη,αν ειναι δυνατον να μην ξερουν,αν ειναι δυνατον να στελνει ο οποιοσδηποτε παροχος μια φορητοτητα χωρις δικαιολογητικα και να λεει δωστε μου την γραμμη του ταδε συνδρομητη,δεν το πιστευω αυτο ρε παιδια,εχω κανει 3 φορες φορητοτητα σε κινητα κατα καιρους και τις 3 φορες με παιρνουν για επιβεβειωση και μου λενε παντα -κυριε μας εχει ερθει μια αιτηση φορητοτητας απο την ταδε εταιρεια,την εχετε κανει εσεις?συμφωνειτε?τι προβλημα εχετε και θελετε να φυγετε μηπως και το λυσουμε-αυτη ειναι η διαδικασια,οχι κοβουμε την γραμμη απροειδοποιητα και λεμε δεν ξερουμε ποιος εχει κανει την αιτηση,αυτο δεν υπαρχει.Πιστευω οτι καποια βλακεια εχουν κανει αυτοι και δεν προκειται για αλλο δικτυο.

Φιλε DemetreKre το ωραιο ειναι οτι οταν παιρνω στο σταθερο απο αλλο τηλεφωνο,αυτο φαινεται οτι χτυπαει κανονικα αλλα στο σπιτι φυσικα τιποτα,ειναι νεκρο,εν φυσιμα οταν δοκιμασεις να σηκωσεις το ακουστικο και απο ιντερνετ φυσικα παλι τιποτα.

 

Φίλε, καλά ξεμπερδέματα σου εύχομαι.

Πάντως, έχεις δίκιο να τα 'χεις "πάρει", απλά δίχως να θέλω να σου "χρυσώσω το χάπι", στο "Ελλάντα" ΤΑ ΠΑΝΤΑ γίνονται και από ΟΛΟΥΣ!

Οπότε, απλά ήσουν... "γκαντέμης". Εγώ κάτι παρόμοιο είχα με την Forthnet, ενώ φίλοι ΠΙΝΟΥΝ ΝΕΡΟ στ' όνομά της!

εχει ξεφυγει το πραγμα φιλε μου,θα φανε μυνηση που θα τους φυγει ο τακος,αρκετα πια,ολοι μας κοροιδευουν και παντα το κοροιδο θα πρεπει να ειναι ο καταναλωτης,ως εδω ομως!!!
Link to comment
Share on other sites

Προς το παρον κανω tether μεσω κινητου και απο βδομαδα θα δω τι θα κανω,μια λυση που σκεφτομαι ειναι και αυτη που αναφερεις

 

Οχι φιλε μου,με κανεναν δεν μιλησα,δεν ειμαι τωρινος για να μου την κανουν καποιοι τετοιοι απατεωνες,ειμαι ανθρωπος της αγορας και γενικα δεν δινω στοιχεια μου δια τηλεφωνου,οπως εγραψα πριν εχω την σταθερη γραμμη και το νετ δωρεαν λογω των γραμμων μου στα κινητα,δεν εχω κανεναν λογο να κανω φορητοτητα σε αλλον παροχο για να το πληρωσω,κανεις δεν θα το εκανε αυτο.Αυτο που με εξοργιζει ειναι οτι απο την tellas δεν μου λενε ποιος ειναι ο παροχος που μεταφερεται η γραμμη,αν ειναι δυνατον να μην ξερουν,αν ειναι δυνατον να στελνει ο οποιοσδηποτε παροχος μια φορητοτητα χωρις δικαιολογητικα και να λεει δωστε μου την γραμμη του ταδε συνδρομητη,δεν το πιστευω αυτο ρε παιδια,εχω κανει 3 φορες φορητοτητα σε κινητα κατα καιρους και τις 3 φορες με παιρνουν για επιβεβειωση και μου λενε παντα -κυριε μας εχει ερθει μια αιτηση φορητοτητας απο την ταδε εταιρεια,την εχετε κανει εσεις?συμφωνειτε?τι προβλημα εχετε και θελετε να φυγετε μηπως και το λυσουμε-αυτη ειναι η διαδικασια,οχι κοβουμε την γραμμη απροειδοποιητα και λεμε δεν ξερουμε ποιος εχει κανει την αιτηση,αυτο δεν υπαρχει.Πιστευω οτι καποια βλακεια εχουν κανει αυτοι και δεν προκειται για αλλο δικτυο.

Φιλε DemetreKre το ωραιο ειναι οτι οταν παιρνω στο σταθερο απο αλλο τηλεφωνο,αυτο φαινεται οτι χτυπαει κανονικα αλλα στο σπιτι φυσικα τιποτα,ειναι νεκρο,εν φυσιμα οταν δοκιμασεις να σηκωσεις το ακουστικο και απο ιντερνετ φυσικα παλι τιποτα.

 

εχει ξεφυγει το πραγμα φιλε μου,θα φανε μυνηση που θα τους φυγει ο τακος,αρκετα πια,ολοι μας κοροιδευουν και παντα το κοροιδο θα πρεπει να ειναι ο καταναλωτης,ως εδω ομως!!!

 

Αν έχεις πακέτο δεδομένων στο κινητό, τότε εννοείται να το εκμεταλλευτείς για να μην πάθεις μεγαλύτερη οικονομική ζημία.

Αλλά πραγματικά αδυνατώ να κατανοήσω την υπόθεση, όλο το θέμα είναι παράλογο :wacko:

Μόνο με 1 υπάλληλο μίλησες και σου είπε ότι αιτήθηκε άλλος πάροχος την γραμμή;

Όπως επίσης αδυνατώ να κατανοήσω γιατί δεν μπορούν να πουν ποιος πάροχος αιτήθηκε κάτι τέτοιο. Αν δεν ξέρουν οι ίδιοι, ποιος θα ξέρει;:confused: Γενικά είναι ένα μπέρδεμα το όλο θέμα και δεν έχει λογική.

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι αν υπάρχει πρόβλημα με τη γραμμή σου πρέπει να σε αποζημιώσουν.

αλλά να ξέρεις τυχαίνει και σε άλλους να έχει γίνει κατά λάθος φορητοτητα κάτι δεν φταίει ο πάροχος που ανήκεις τώρα, αλλά οι άλλες εταιρείες που προσπαθούν να πουλήσουν με κάθε τρόπο.

Ισχύει επίσης ότι δεν βλέπουν στην αρχή της διαδικασίας ποιος είναι ο πάροχος που ζήτησε την φορητοτητα.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις πακέτο δεδομένων στο κινητό, τότε εννοείται να το εκμεταλλευτείς για να μην πάθεις μεγαλύτερη οικονομική ζημία.

Αλλά πραγματικά αδυνατώ να κατανοήσω την υπόθεση, όλο το θέμα είναι παράλογο :wacko:

Μόνο με 1 υπάλληλο μίλησες και σου είπε ότι αιτήθηκε άλλος πάροχος την γραμμή;

Όπως επίσης αδυνατώ να κατανοήσω γιατί δεν μπορούν να πουν ποιος πάροχος αιτήθηκε κάτι τέτοιο. Αν δεν ξέρουν οι ίδιοι, ποιος θα ξέρει;:confused: Γενικά είναι ένα μπέρδεμα το όλο θέμα και δεν έχει λογική.

Οχι,μιλησα με πολλους,καθε φορα εβγαινε και διαφορετικος υπαλληλος και μου ελεγε τα ιδια,η ιδια ιστορια επαναληφθηκε και απο το καταστημα της wind που πηγα στην περιοχη μου που διατηρω και φιλικες σχεσεις με τα παιδια εκει και ειναι εξυπηρετικα.Τα ιδια ελεγαν και σε αυτους,καταληξαμε με τα πολλα να στειλουμε ενα φαξ στο οποιο αναφερω να μην γινει δεκτη οιαδηποτε μεταφορα της γραμμης μου γιατι εγω δεν αιτηθηκα ποτε κατι τετοιο και ειμαι σε αναμονη για τη τριτη για τις επομενες κινησεις μου.Ναι φιλε μου,οπως ακριβως τα λες,δεν υπαρχει λογικη στην ολη ιστορια,τα παντα μου ακουγονται παραλογα και αυτο ειναι που με εχει τρελανει!!Αν μου λεει ο παροχος μου οτι δεν ξερει απο που ειναι η αιτηση για μεταφορα,θα το ξερω εγω???Δινει την γραμμη μου στον κανενα???ποιος ειναι ο παροχος που δεν μου λενε?η υπηρεσια μυστικων πληροφοριων του κρατους???Ειναι σοβαρα πραγματα αυτα???? Γι αυτο πιστευω οτι καποια π@π@ρια εχουν κανει στην tellas και δεν μπορουν να το μαζεψουν.Ξερεις,με εχει βγαλει απο τα ρουχα μου η αδιαφορια τους και η σταση τους,αντι να δουν τι μπορουν να κανουν,ακομη και λαθος να εχει γινει,απεναντι σε μενα,που ειμαι πελατης τους,δικος τους δηλαδη,μου φερονται σαν να ειμαι ο ξενος,απο το αλλο δικτυο.Περισσοτερες πληροφοριες μου εδωσαν οι υπαλληλοι των αλλων δικτυων που μιλησα μαζι τους για το τι θα κανω παρα απο την tellas (καλα εκει η μονιμη απαντηση ηταν το <δεν ξερω>..τι εχει γινει ρε παιδια?..δεν ξερω..τι θα κανουμε τωρα??..δεν ξερω..πως θα σταματησει αυτο??..δεν ξερω..ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΣΙΣΤΕΙΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ)

 

EDIT: @junglist τωρα ειδα το ποστ σου φιλε μου.Το να εχουν ξανασυμβει παρομοιες καταστασεις το δεχομαι,το να προσπαθει ο καθε παροχος να κανει την καθε κομπινα για να τραβηξει συνδρομητες απο αλλου το καταλαβαινω,αυτο που δεν δεχομαι ειναι η κινηση που εκανε η tellas,προχωρα δηλαδη μια φορητοτητα χωρις να ζητησει επιβεβαιωση απο εμενα που ειμαι κατοχος της γραμμης??Αν αναλογιστουμε μαλιστα οτι γινονται παρομοια περιστατικα οπως λες και θα εχουν γινει και παρομοιες φασαριες κι απο αλλους συνδρομητες δεν ειναι ενας επιπλεον λογος για αυστηρη επιβεβαιωση της αιτησης?Δηλαδη ανα πασα ωρα και στιγμη κανει μια αιτηση φορητοτητας ενας κομπιναδορος υπαλληλος απο καποια εταιρεια και δινουμε την γραμμη εν αγνοια του εκαστοτε συνδρομητη χωρις να το διασταυρωσουμε???

Πριν απο καιρο που εκανα αιτηση φορητοτητας σε αλλο δικτυο για τις γραμμες των κινητων μου,να δεις πως σκιστηκαν απο την wind να παρουν τηλεφωνο μολις τους πηγε η αιτηση,για να με ρωτησουν αν συμφωνω και γιατι θελω να φυγω,τωρα δηλαδη γιατι δεν το εκαναν?αυτη ειναι η διαδικασια που ακολουθειται απο ολα τα δικτυα,πραγμα που τους το ειπε και ο υπαλληλος στο καταστημα της wind που πηγα,κατι δεν παει καλα εδω,κατι δεν μου αρεσει..!!

Παντως αν οντως ισχυει κατι τετοιο και φανει καποιος παροχος που εχει κανει αιτηση εν αγνοια μου θα τους χωσω μεσα και κυριολεκτω σε αυτο.εδω πλεον θα μιλαμε για απατη,πλαστογραφεια και ολα τα συνακολουθα.

 

 

 

 

 

 

junglist

Edited by truckman
Link to comment
Share on other sites

Οχι,μιλησα με πολλους,καθε φορα εβγαινε και διαφορετικος υπαλληλος και μου ελεγε τα ιδια,η ιδια ιστορια επαναληφθηκε και απο το καταστημα της wind που πηγα στην περιοχη μου που διατηρω και φιλικες σχεσεις με τα παιδια εκει και ειναι εξυπηρετικα.Τα ιδια ελεγαν και σε αυτους,καταληξαμε με τα πολλα να στειλουμε ενα φαξ στο οποιο αναφερω να μην γινει δεκτη οιαδηποτε μεταφορα της γραμμης μου γιατι εγω δεν αιτηθηκα ποτε κατι τετοιο και ειμαι σε αναμονη για τη τριτη για τις επομενες κινησεις μου.Ναι φιλε μου,οπως ακριβως τα λες,δεν υπαρχει λογικη στην ολη ιστορια,τα παντα μου ακουγονται παραλογα και αυτο ειναι που με εχει τρελανει!!Αν μου λεει ο παροχος μου οτι δεν ξερει απο που ειναι η αιτηση για μεταφορα,θα το ξερω εγω???Δινει την γραμμη μου στον κανενα???ποιος ειναι ο παροχος που δεν μου λενε?η υπηρεσια μυστικων πληροφοριων του κρατους???Ειναι σοβαρα πραγματα αυτα???? Γι αυτο πιστευω οτι καποια π@π@ρια εχουν κανει στην tellas και δεν μπορουν να το μαζεψουν.Ξερεις,με εχει βγαλει απο τα ρουχα μου η αδιαφορια τους και η σταση τους,αντι να δουν τι μπορουν να κανουν,ακομη και λαθος να εχει γινει,απεναντι σε μενα,που ειμαι πελατης τους,δικος τους δηλαδη,μου φερονται σαν να ειμαι ο ξενος,απο το αλλο δικτυο.Περισσοτερες πληροφοριες μου εδωσαν οι υπαλληλοι των αλλων δικτυων που μιλησα μαζι τους για το τι θα κανω παρα απο την tellas (καλα εκει η μονιμη απαντηση ηταν το <δεν ξερω>..τι εχει γινει ρε παιδια?..δεν ξερω..τι θα κανουμε τωρα??..δεν ξερω..πως θα σταματησει αυτο??..δεν ξερω..ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΣΙΣΤΕΙΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ)

 

EDIT: @junglist τωρα ειδα το ποστ σου φιλε μου.Το να εχουν ξανασυμβει παρομοιες καταστασεις το δεχομαι,το να προσπαθει ο καθε παροχος να κανει την καθε κομπινα για να τραβηξει συνδρομητες απο αλλου το καταλαβαινω,αυτο που δεν δεχομαι ειναι η κινηση που εκανε η tellas,προχωρα δηλαδη μια φορητοτητα χωρις να ζητησει επιβεβαιωση απο εμενα που ειμαι κατοχος της γραμμης??Αν αναλογιστουμε μαλιστα οτι γινονται παρομοια περιστατικα οπως λες και θα εχουν γινει και παρομοιες φασαριες κι απο αλλους συνδρομητες δεν ειναι ενας επιπλεον λογος για αυστηρη επιβεβαιωση της αιτησης?Δηλαδη ανα πασα ωρα και στιγμη κανει μια αιτηση φορητοτητας ενας κομπιναδορος υπαλληλος απο καποια εταιρεια και δινουμε την γραμμη εν αγνοια του εκαστοτε συνδρομητη χωρις να το διασταυρωσουμε???

Πριν απο καιρο που εκανα αιτηση φορητοτητας σε αλλο δικτυο για τις γραμμες των κινητων μου,να δεις πως σκιστηκαν απο την wind να παρουν τηλεφωνο μολις τους πηγε η αιτηση,για να με ρωτησουν αν συμφωνω και γιατι θελω να φυγω,τωρα δηλαδη γιατι δεν το εκαναν?αυτη ειναι η διαδικασια που ακολουθειται απο ολα τα δικτυα,πραγμα που τους το ειπε και ο υπαλληλος στο καταστημα της wind που πηγα,κατι δεν παει καλα εδω,κατι δεν μου αρεσει..!!

Παντως αν οντως ισχυει κατι τετοιο και φανει καποιος παροχος που εχει κανει αιτηση εν αγνοια μου θα τους χωσω μεσα και κυριολεκτω σε αυτο.εδω πλεον θα μιλαμε για απατη,πλαστογραφεια και ολα τα συνακολουθα.

 

 

 

 

 

 

junglist

 

Δεν ξέρω τι ισχύει γενικά, αλλά προσωπικά όταν έκανα αίτηση φορητότητας από On Telecoms σε Wind, κανείς δεν με είχε πάρει τηλέφωνο. Ενημέρωσε μας πάντως τι γίνεται γιατί όντως παίζει να είναι κομπίνα άλλης εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια περιστατικά ίσως υπάρχουν και σε άλλους πάροχους

αλλά για την wind τον τελευταίο καιρό ακούγονται τα περισσότερα.

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια περιστατικά ίσως υπάρχουν και σε άλλους πάροχους

αλλά για την wind τον τελευταίο καιρό ακούγονται τα περισσότερα.

Ακομη στο..κενο!!!Αμετρητα τηλεφωνα καθημερινα χωρις νοημα.Μετα απο πολλα μου εστειλαν μυνημα οτι κατοπιν ελεγχου η γραμμη μου ειναι ενεργη :blink: και δεν βλεπουν κινηση για μεταβαση σε αλλον παροχο :blink:!!!!!

Φυσικα τα παντα εξακολουθουν να ειναι νεκρα..ψαχνουν,λενε,να δουν τι εχει γινει...πιασε το αυγο και κουρευτο.Ειμαι περιεργος να δω τι ευθυνες θα αναλαβουν γιατι εχω παθει μεγαλη ζημια (χαθηκαν δουλειες απο fax που ποτε δεν παρελαβα,χωρια τα υπολοιπα μεσω web κλπ:mad:).

Τους αφηνω να δω που θα το πανε και απο βδομαδα στο δικηγορο για μυνησεις,εεεε,ως εδω!!!!

Edited by truckman
Link to comment
Share on other sites

Ακομη στο..κενο!!!Αμετρητα τηλεφωνα καθημερινα χωρις νοημα.Μετα απο πολλα μου εστειλαν μυνημα οτι κατοπιν ελεγχου η γραμμη μου ειναι ενεργη :blink: και δεν βλεπουν κινηση για μεταβαση σε αλλον παροχο :blink:!!!!!

Φυσικα τα παντα εξακολουθουν να ειναι νεκρα..ψαχνουν,λενε,να δουν τι εχει γινει...πιασε το αυγο και κουρευτο.Ειμαι περιεργος να δω τι ευθυνες θα αναλαβουν γιατι εχω παθει μεγαλη ζημια (χαθηκαν δουλειες απο fax που ποτε δεν παρελαβα,χωρια τα υπολοιπα μεσω web κλπ:mad:).

Τους αφηνω να δω που θα το πανε και απο βδομαδα στο δικηγορο για μυνησεις,εεεε,ως εδω!!!!

Τεχνικός στον χώρο έχει έρθει να δει την γραμμή σου?

Είσαι 100% σίγουρος ότι το πρόβλημα δεν προέρχεται από κάποια εσωτερική καλωδίωση κλπ?

Μου κάνει εντύπωση που λες ότι βλέπουν την γραμμή σου ενεργή.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Ακομη στο..κενο!!!Αμετρητα τηλεφωνα καθημερινα χωρις νοημα.Μετα απο πολλα μου εστειλαν μυνημα οτι κατοπιν ελεγχου η γραμμη μου ειναι ενεργη :blink: και δεν βλεπουν κινηση για μεταβαση σε αλλον παροχο :blink:!!!!!

Φυσικα τα παντα εξακολουθουν να ειναι νεκρα..ψαχνουν,λενε,να δουν τι εχει γινει...πιασε το αυγο και κουρευτο.Ειμαι περιεργος να δω τι ευθυνες θα αναλαβουν γιατι εχω παθει μεγαλη ζημια (χαθηκαν δουλειες απο fax που ποτε δεν παρελαβα,χωρια τα υπολοιπα μεσω web κλπ:mad:).

Τους αφηνω να δω που θα το πανε και απο βδομαδα στο δικηγορο για μυνησεις,εεεε,ως εδω!!!!

 

όπως είπε και ο junglist, μήπως υπάρχει πρόβλημα από το σπίτι σου? τα φιλτράκια τα έχεις βάλει σωστά?

η αλήθεια είναι πως να μην περιμένεις και πολλά απότ ους τεχνικούς της wind

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά... εγώ είχα (και παρέμεινε το πρόβλημα) με τον ΟΤΕ - και γι' αυτό και ΕΦΥΓΑ απ' τον ΟΤΕ και πήγα WIND, αλλά αποδείχτηκε ότι ΚΑΙ ΕΓΩ (το σπίτι μου) ΕΙΧΕ/ΕΧΕΙ ΜΕΓΙΣΤΟ πρόβλημα με τις καλωδιώσεις, αφού μετά τον ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟ που μου έκαναν του ΟΤΕ (γιατί με "παραμύθιαζαν" επί μήνες ότι έκαναν), αφού τελικά άλλαξαν ΤΑ ΠΑΝΤΑ στο "καφάο", στο κουτί μου κάτω, σ' όλους τους χαλκούς, σ' όλες τις συνδεσμολογίες μου,... μέτρησαν την ΠΡΩΤΗ πρίζα μου (δίπλα απ' την εξώπορτα) στο διαμέρισμα και ήταν μια χαρά... και μετά, από 'κεί και πέρα... το ΧΑΟΣ! ΕΧΑΝΑ ΠΑΝΩ από 1.5 ΜΒ... στην αμέσως επόμενη πρίζα! Δεν συζητώ ΚΑΝ ΠΟΣΟ έχανα στην μέσα πρίζα, στο μέσα υπνοδωμάτιο (απόσταση 10 μ. απ' την εξώπορτα)!!!

 

Και αναγκάστηκα και ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΑ ΟΛΑ τα τηλέφωνα του σπιτιού, σύνδεσα ΑΠ' ΕΥΘΕΙΑΣ το μόντεμ στην πρώτη πρίζα δίπλα απ' την εξώπορτα και σύνδεσα κι εκεί (αφού το αγόρασα) κι ένα Panasonic ασύρματο τηλέφωνο με ΤΡΙΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ, για να 'χω... τηλέφωνα... στα επιθυμητά δωμάτια!!!

 

Άρα, φίλοι, ψάξτε το ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για το κατά πόσον το ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ είναι άρτιο, όσο αφορά την δικτύωση.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...