Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Για την προσφορα των 3μηνων δωρεαν ιντερνετ οταν γινετε online αιτηση,

ισχυει ακομα κ αν γινει η πληρωμη με το "Πακέτο με προπληρωμένους μήνες";

Link to comment
Share on other sites

Για την προσφορα των 3μηνων δωρεαν ιντερνετ οταν γινετε online αιτηση,

ισχυει ακομα κ αν γινει η πληρωμη με το "Πακέτο με προπληρωμένους μήνες";

 

Λογικά ναι. Αλλά δεν χάνεις και τίποτα αν τους τηλεφωνήσεις στο 13844 ;)

Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα φίλο που εχει το ΗΟL Lite πακέτο, και επειδή τοσο καιρο δεν εχει internet θέλει να την κανει χωρίς να τους πληρώσει και να παει σε άλλο παροχο, μπορεί να παει στον άλλο παροχο χωρίς να το ξέρει η HOL και να κάνει αίτημα εκει θα τον δεχτούν??
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πιθανότητα να το ελένξουν και να του κόψουν την αίτηση. Ακόμα και αν προχωρήσει, η HOL κάποια στιγμή θα τα δώσει σε εισπρακτική και θα του σπάσουν τα νεύρα. Αν έχει παράπονα ο φίλος σου ας ζητήσει αποζημείωση. Αν δεν έχει ας συμπεριφερθεί σωστά και να πληρώσει το λογαριασμό του.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πιθανότητα να το ελένξουν και να του κόψουν την αίτηση. Ακόμα και αν προχωρήσει, η HOL κάποια στιγμή θα τα δώσει σε εισπρακτική και θα του σπάσουν τα νεύρα. Αν έχει παράπονα ο φίλος σου ας ζητήσει αποζημείωση. Αν δεν έχει ας συμπεριφερθεί σωστά και να πληρώσει το λογαριασμό του.

 

Αποζημίωση απο που να ζητήσει και τι σημαίνει να συμπεριφερθεί σωστα δλδ εσυ θα πλήρωνες αν απο τοτε που σε συνέδεσαν και μετα δεν ειχες ποτε internet?:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Αποζημίωση απο που να ζητήσει και τι σημαίνει να συμπεριφερθεί σωστα δλδ εσυ θα πλήρωνες αν απο τοτε που σε συνέδεσαν και μετα δεν ειχες ποτε internet?:wacko:

Αποζημείωση από τη HOL. Θα ζητήσει εγγράφως να του πιστώσουν τα πάγια. Είναι η σωστή τακτική και δεν αφήνει και το φίλο σου εκτεθειμένο.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Στις 16/6 με ενημέρωσαν ότι ξεκίνησε η διαδικασία για την ενεργοποίηση (αίτημα στον ΟΤΕ κλπ.) και χθες μου έστειλαν νέο sms ότι μέχρι τις 3/7 θα γίνει η ενεργοποίηση (περίπου 13 εργάσιμες μέρες!). Άντε να δούμε...
Link to comment
Share on other sites

σήμερα είχα το πρώτο μου πρόβλημα με το internet. ενω το πρωί είχα κανονικά νετ γυρνάω σπίτι και άναβαν μόνο τα λαμπάκια lan και power. έσβησα και άναψα το router, έκανα reboot, άλλαξα καλώδιο, άλλαξα spliter αλλά τίποτα. με το που άνοιξα το ps3 (είναι και αυτό συνδεδεμένο με το router) το router ζωντάνεψε και άρχισε να δουλεύει. :lol:!

σπάω το κεφάλι μου αλλά δεν βρίσκω λογική εξήγηση!

Link to comment
Share on other sites

μπορεί να λεω βλακεία, αλλά μήπως έχει του router καμια ρύθμιση να συνδέεται μόνο σε request; (βλ ps3)

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

τα έχω κάνει όλα disabled απο το menu του router (firewall, να ζητάει register κλπ) και η σύνδεση γίνεται με ethernet οπότε και πάλι δεν θέλει request. πάντως αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα όσοι δεν έχετε ps3 δανειστείτε ένα απο κανέναν φίλο σας! :lol:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας!Από οτι έχω καταλάβει αυτό που μετρά περισσότερο με τις εταιρίες είναι η περιοχή που μένεις. Μπορεί δηλαδή κάποιος που έχει τη μια εταιρεία στον Ταύρο να μην έχει ποτέ πρόβλημα με τη σύνδεσή του και άλλος με την ίδια εταιρεία στη Γλυφάδα να έχει συνεχώς προβλήματα και με κάποια άλλη εταιρεία το αντίστροφο. Απευθύνομαι σε σάς εδώ εάν κάποιος έχει σύνδεση hol που να είναι στο κέντρο 323 ΑΜαρουσίου ( εκεί με βγάζει όταν εισάγω τον τηλεφωνικό αριθμό μου στο πεδίο που έχει στο site της hol) για να μου πείτε αν έχει προβλήματα η σύνδεση.Εγώ είχα για ένα χρόνο Tellas και μου έχει βγάλει την πίστη...
Link to comment
Share on other sites

Πριν 3 μερες συνδέθηκε η γραμμή

πριν ειχα conn-x sta 1 Mbps kai μαλλον ειχε αναβαθμιστει στα 2 Μbps και ηταν μια χαρα

τωρα ενω εχουμε υποτιθεται 6 Mbps πραγματικα σερνεται.

αμα τους ενημερωσω μπορουν αραγε να κανουν κατι?

[sIGPIC][sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πριν 3 μερες συνδέθηκε η γραμμή

πριν ειχα conn-x sta 1 Mbps kai μαλλον ειχε αναβαθμιστει στα 2 Μbps και ηταν μια χαρα

τωρα ενω εχουμε υποτιθεται 6 Mbps πραγματικα σερνεται.

αμα τους ενημερωσω μπορουν αραγε να κανουν κατι?

Αν τους ενημέρωσεις κάτι θα κάνουν.Και εγώ είχα ξεκινήσει με γύρω στα 5,στη συνέχεια με "κατέβασαν" στα 2 και μετά από τηλεφώνημα με το τεχνικό τμήμα μου την "ανέβασαν" στα 4 αλλά και πάλι μετά από καιρό πάλι έπεσε.:(

Link to comment
Share on other sites

Στο πακετο double play αναφέρεται πως παρέχονται δωρεάν ψηφιακές ευκολίες. Ποιές είναι αυτές; Βασικά με ενδιαφέρει να έχω δωρεάν εκτροπή στο κινητό μου. Δηλαδή, όταν πχ με καλεί κάποιος στο σταθερό και δεν είμαι σπίτι, να γίνεται εκτροπή της κλήσης στο κινητό μου αλλά να μην έχω κάποια χρέωση. Υπάρχει αυτή η παροχή; Στην εξυπηρέτηση πελατών αναφέρουν ότι είναι δωρεάν η εκτροπή αλλά μέχρι τις 3/7 που θα ενεργοποιηθεί η γραμμή, δεν θα ξέρω σίγουρα.
Link to comment
Share on other sites

Κανένας παροχέας σταθερής τηλεφωνίας δε θα στο κάνει αυτό, να προωθεί χωρίς χρέωση την κλήση σε κινητό.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Στο πακετο double play αναφέρεται πως παρέχονται δωρεάν ψηφιακές ευκολίες. Ποιές είναι αυτές; Βασικά με ενδιαφέρει να έχω δωρεάν εκτροπή στο κινητό μου. Δηλαδή, όταν πχ με καλεί κάποιος στο σταθερό και δεν είμαι σπίτι, να γίνεται εκτροπή της κλήσης στο κινητό μου αλλά να μην έχω κάποια χρέωση. Υπάρχει αυτή η παροχή; Στην εξυπηρέτηση πελατών αναφέρουν ότι είναι δωρεάν η εκτροπή αλλά μέχρι τις 3/7 που θα ενεργοποιηθεί η γραμμή, δεν θα ξέρω σίγουρα.

 

Όταν οι παροχοι λενε "Δωρεάν ευκολίες" σημαίνει οτι σου δίνει την δυνατότητα πχ εκτροπής ή "voice mail" αλλά όποτε κάνεις χρήση της ευκολίας πληρώνεις

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπερα παιδια.

Θα ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει καποιος φιλος, ποια εταιρια εχει καλυτερη καλυψη σε ταχυτητες στην περιοχη περιστεριου!

 

Για adsl μιλαω και αυτη τη στιγμη μπαινω με 24αρα ΟΝ TELECOMS-----------------------------με 6 mbps...και δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος!

 

Ναι καλα ακουσατε και θελω να βρω μια εταιρια αξιοπιστη με μεγαλυτερη ταχυτητα στο περιστερι και συγκεκριμενα στην NEA ZΩΗ..

Link to comment
Share on other sites

Για adsl μιλαω και αυτη τη στιγμη μπαινω με 24αρα ΟΝ TELECOMS-----------------------------με 6 mbps...και δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος!

 

Ναι καλα ακουσατε και θελω να βρω μια εταιρια αξιοπιστη με μεγαλυτερη ταχυτητα στο περιστερι και συγκεκριμενα στην NEA ZΩΗ..

 

CONN-X

 

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει τηλέφωνο και adsl της HOL στο σπίτι μου στην Λαμία. Μέ το adsl δεν έχω κανένα πρόβλημα αλλά το τηλέφωνο ώρες ώρες δεν έχει καλό ήχο. Δοκίμασα να αλλάξω καλλώδιο και φίλτρο αλλά πάλι τα ίδια. Αν πάρω τηλέφωνο μπορούν να μου διορθώσουν το πρόβλημα;

Ρωτάω μήπως είχε και κάποιος άλλος συνφορουμίτης αντίστοιχο θέμα

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει τηλέφωνο και adsl της HOL στο σπίτι μου στην Λαμία. Μέ το adsl δεν έχω κανένα πρόβλημα αλλά το τηλέφωνο ώρες ώρες δεν έχει καλό ήχο. Δοκίμασα να αλλάξω καλλώδιο και φίλτρο αλλά πάλι τα ίδια. Αν πάρω τηλέφωνο μπορούν να μου διορθώσουν το πρόβλημα;

Ρωτάω μήπως είχε και κάποιος άλλος συνφορουμίτης αντίστοιχο θέμα

Πάρε τηλέφωνο στην HOL (13844) και ζήτα να σε συνδέσουν με το τεχνικό τμήμα.Μόλις σε συνδέσουν,πες τους να σου κάνουν έναν έλεγχο στη γραμμή.Προσοχή:Ενδέχεται να χρειαστεί να βγάλεις το σταθερό σου εκτός λειτουργίας (μαζί και το internet) μέχρι να ολοκληρωθεί ο έλεγχος.Επίσης,δεν θα πρέπει να βάλεις το καλώδιο στην πρίζα του ΟΤΕ μέχρι να σε πάρουν τηλέφωνο από την HOL.Σίγουρα δεν θα μείνεις χωρίς τηλέφωνο για πολύ ώρα αλλά 1-1,5 ώρα την χρειάζονται.Αν σε πάρουν τηλέφωνο και σου πουν ότι η γραμμή σου είναι εντάξει ενώ,εσύ έχεις ακόμα προβλήματα τότε ή θα πρέπει να περιμένεις μήπως και φτιάξει μόνο του ή θα πρέπει να φωνάξεις κάποιο ηλεκτρολόγο (μην καλέσεις το service του OTE γιατί θα σε χρεώσουν με 50 ευρώ) για να ελέγξει τα καλώδια της γραμμής σου.:)

Υ.Γ:Όταν θα τους πεις να σου κάνουν έλεγχο στη γραμμή σου θα πρέπει να τους δώσεις και τον αριθμό του κινητού για να σε καλέσουν όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος της γραμμής σου.:)

Link to comment
Share on other sites

Ώραία θα το κάνω. Ευχαριστώ πολύ για την αναλυτικότατη απάντηση!

Παρακαλώ.Αν έχεις διαθέσιμο και δεύτερο τηλέφωνο τόσο καλύτερα.Αποσύνδεσε το τηλέφωνο που έχεις τώρα και βάλε το καλώδιο της γραμμής σου στο άλλο τηλέφωνο να δεις αν συνεχίζει το πρόβλημα.:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...