Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Μέχρι και την Κρήτη ήταν το πρόβλημα από ότι διάβασα στα σχόλια χρηστών...

Τώρα έχει επανέλθει, τουλάχιστον Αθήνα, Βόρεια-Ανατολικά προάστια.

 

Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .-
Link to comment
Share on other sites

Χανιά 3 ώρες χωρίς σταθερή χωρίς ίντερνετ και χωρις φυσικά τηλεκπαιδεση... αλλα το πάγιο το πληρώνουμε ολόκληρο...
Link to comment
Share on other sites

Πολύ συχνά έχουν γίνει τα πανελλαδικά προβλήματα στη vodafone.

Χατζηκυριάκειο , όλη η περιοχή χωρίς διαδίκτυο 2+ ώρες το μεσημέρι.

Link to comment
Share on other sites

η Vodafone ενωνει το δικτυο της με οπτικη ινα παντου...

εχω κατω απο το σπιτι μου οπτικη . Εχει προβληματα το δικτυο προς στιγμην αλλα τα 100 θα εινα 100 .

My Name Is George V.
Link to comment
Share on other sites

Οι συνδέσεις FTTH και από τις 3 εταιρίες, δεν φτάνουν ούτε το 20% των συνδέσεων Ίντερνετ στην ελλάδα.

Δεν έχει σχέση το FTTH με τις διακοπές.

Link to comment
Share on other sites

Παιρνεις τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη για να δηλώσεις βλάβη και αντί να σε ενημερώσουν για το όποιο προβλημα και να ξέρεις ότι σε λίγες ώρες θα αποκατασταθεί, προτιμούν να σε βάζουν σε διαδικασίες "επανεκκινήστε το ρούτερ και αλλάξτε πρίζα τηλεφωνου". Και όλα αυτά για να μην διεκδικήσεις αποζημίωση. Ξεφτίλες....
Link to comment
Share on other sites

Παιρνεις τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη για να δηλώσεις βλάβη και αντί να σε ενημερώσουν για το όποιο προβλημα και να ξέρεις ότι σε λίγες ώρες θα αποκατασταθεί, προτιμούν να σε βάζουν σε διαδικασίες "επανεκκινήστε το ρούτερ και αλλάξτε πρίζα τηλεφωνου". Και όλα αυτά για να μην διεκδικήσεις αποζημίωση. Ξεφτίλες....

 

Πάντα εσύ φταις και ποτέ αυτοί χαχαχχα ρε είναι απλά νούμερα τα άτομα .... δεν τους λέω καν τεχνικους εγώ .. απλά άσχετοι είναι και τους βάζουν να λένε 5 πράγματα και να περάζουν 2-3 ρυθμίσεις. Μετά λένε θα στείλουμε τεχνικό κλπ.

Γενικά τεχνικό κανονικό στην βονταφον δεν έχω βρει. Και πιο πιθανό είναι να σε εξυπηρετήσουν μέσα live chat παρά μέσο τηλεφώνου.

Link to comment
Share on other sites

Και όλα αυτά για να μην διεκδικήσεις αποζημίωση. Ξεφτίλες....
Αν είσαι οικιακός πελάτης, μέσα στα συμβόλαια που υπογράφεις, δέχεσαι ότι σε περίπτωση προβλήματος η εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να παρέχει εξασφάλιση σε περίπτωση βλάβης.

Πίστωση παγίου δίνεται μόνο όταν καταχωρηθεί βλάβη, σε τέτοια γενικά προβλήματα δεν υπάρχει λόγος καταχώρησης βλάβης.

Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι οικιακός πελάτης, μέσα στα συμβόλαια που υπογράφεις, δέχεσαι ότι σε περίπτωση προβλήματος η εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να παρέχει εξασφάλιση σε περίπτωση βλάβης.

Πίστωση παγίου δίνεται μόνο όταν καταχωρηθεί βλάβη, σε τέτοια γενικά προβλήματα δεν υπάρχει λόγος καταχώρησης βλάβης.

 

Και όμως υπάρχει λόγος. Αλλά αν εμείς δεν πιέζουμε και δεν διεκδικούμε βρίσκουν και κάνουν. Εγώ πάντως έχω ήδη λάβει 3 φορές έκπτωση λόγω βλάβης...

Link to comment
Share on other sites

Και όμως υπάρχει λόγος. Αλλά αν εμείς δεν πιέζουμε και δεν διεκδικούμε βρίσκουν και κάνουν. Εγώ πάντως έχω ήδη λάβει 3 φορές έκπτωση λόγω βλάβης...

 

πώς να δηλώσεις βλάβη αμα δεν το σηκώνουν; εκεί πατάνε

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί οι πωλητές στο τμήμα ανανεώσεων είναι τόσο σούργελα ή παίρνουν και ρεπό? Με καλούν για προσφορά ανανέωσης και τους λέω ότι δεν πρόκειται να ανανεώσω γιατί η ταχύτητα τους είναι για κλάματα και δεν μπορώ να κάνω σωστά την δουλειά μου αυτή κάνουν προσφορά και στέλνουν και μήνυμα για να το αποδεχτώ και μετά με τρελαίνουν στα τηλέφωνα και μετά κάνουν και παράπονα. Ας πάω στην cosmote καλύτερα
Link to comment
Share on other sites

Αυτοί οι πωλητές στο τμήμα ανανεώσεων είναι τόσο σούργελα ή παίρνουν και ρεπό? Με καλούν για προσφορά ανανέωσης και τους λέω ότι δεν πρόκειται να ανανεώσω γιατί η ταχύτητα τους είναι για κλάματα και δεν μπορώ να κάνω σωστά την δουλειά μου αυτή κάνουν προσφορά και στέλνουν και μήνυμα για να το αποδεχτώ και μετά με τρελαίνουν στα τηλέφωνα και μετά κάνουν και παράπονα. Ας πάω στην cosmote καλύτερα

 

Σου κάνανε και παράπονα για πιο λόγο;

Link to comment
Share on other sites

και καλά οτι έβρισα την πωλήτρια πράγμα που δεν έγινε της έλεγα συνεχώς οτι δεν θα ανανεώσω γιατι με την ταχύτητα που έχουν δεν μπορώ να κάνω την δουλειά μου και αυτη συνέχιζε και επέμενε οτι ειναι 1 λεπτό υπόθεση να αποδεκτώ την προσφορά και συνέχιζα και της έλεγα οτι δεν θέλω. Μετά με πήρε 6 φορές στο κινητο και 6 φορές στο σταθερό μεχρι που στο τελευταίο τηλ σήκωσα και της είπα σταματήστε να με παίρνετε τηλ δεν ενδιαφέρομαι σας λέω και της είπα καλή σας μέρα και το έκλεισα. Edited by dennis99
Link to comment
Share on other sites

και καλά οτι έβρισα την πωλήτρια πράγμα που δεν έγινε της έλεγα συνεχώς οτι δεν θα ανανεώσω γιατι με την ταχύτητα που έχουν δεν μπορώ να κάνω την δουλειά μου και αυτη συνέχιζε και επέμενε οτι ειναι 1 λεπτό υπόθεση να αποδεκτώ την προσφορά και συνέχιζα και της έλεγα οτι δεν θέλω. Μετά με πήρε 6 φορές στο κινητο και 6 φορές στο σταθερό μεχρι που στο τελευταίο τηλ σήκωσα και της είπα σταματήστε να με παίρνετε τηλ δεν ενδιαφέρομαι σας λέω και της είπα καλή σας μέρα και το έκλεισα.

 

Γιατί δεν είπες δώστε μου το όνομα σας να σας κάνω μήνυση γιατί μου σπάτε τα νεύρα στα τηλέφωνα να δούμε τι θα πουν για πλάκα χαχα

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει εμφανίσει το app Vdsl 50αρα με 22,23€ αξιζει η τιμή Αυτή???

Θα είναι πραγματική ταχύτητα?

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει εμφανίσει το app Vdsl 50αρα με 22,23€ αξιζει η τιμή Αυτή???

Θα είναι πραγματική ταχύτητα?

 

Κοίτα, αν είναι προσφορά χωρίς να έχεις κάποια βλάβη πιστεύω αξίζει. Προσωπικά μου κάνουν λόγω βλάβης 21,30Ε και με ηλεκτρονικό λογαριασμό στα 20,30Ε. Αλήθεια τι ποσοστό έκπτωσης σου δίνουν στο πρόγραμμα που είσαι τώρα και πόσο πληρώνεις;

Πραγματική ταχύτητα δεν ξέρω αν είναι εξαρτάται από πολλους παράγοντες.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θα ηθελα τα φωτα και την εμπειρια σας.

 

Εχω κανει αιτηση για μεταφορα του σταθερου απο την COSMOTE στη Vodafone απο 26/2.

 

Με πηραν τηλεφωνο απο COSMOTE στις 1/3 για να μου κανουν αντιπροσφορα την οποια αρνηθηκα.

 

Στις 2/3 μου ηρθε SMS απο Vodafone πως η αιτηση μου προχωρα. Στο ιδιο SMS υπαρχει και link οπου φαινεται η πορεία της αιτησης.

 

Απο τις 3/3 ή 4/3 στην πορεια της αιτησης γραφει "Προβλ. Ημερομηνία Ενεργοποίησης το αργότερο έως 17/03/2021" (δηλαδή σήμερα).

 

Δεν έχω λάβει κανενα αλλο SMS για την ημερομηνια ενεργοποιησης της συνδεσης μου στη Vodafone και (φυσικα) ειμαι ακομα συνδεδεμενος με την COSMOTE...

 

Χθες επικοινωνησα με την αντιπροσωπο που ξεκινησα τη διαδικασια η οποια δεν μπορουσε να μου απαντησει το τι γινεται και με συνεδεσε με το τμημα σταθερης της Vodafone.

 

Ο τυπος που μιλησα, δεν φανηκε και μεγαλος γνωστης. Αρχικα μου ειπε πως "εχω περασει στη Vodafone απο 2/3 γιατι εχω καρτελα". Στην ερωτηση ποιον θα πληρωσω για την περιοδο απο 2/3 μεχρι 17/3 (αν γινοταν η μεταφορα σημερα) η απαντηση ηταν "ΜΑΛΛΟΝ την COSMOTE" (μαλλον;;; ).

 

Επισης, η γραμμη χθες παρουσιασε βλαβη. Στην ερωτηση αν υπαρχει περιπτωση να περναω στην Vodafone (δηλαδη να μην ειναι βλαβη) η απαντηση ηταν "ναι, αν δεν ειναι βλαβη ισως να γινεται η μεταφορα."

 

Στην ερωτηση αν οντως γινεται μεταφορα, υπαρχει περιπτωση μεχρι αυριο (δηλαδη σημερα) να μην εχω σταθερο και ιντερνετ η απαντηση ηταν ναι. Να πω πως ειχα ρωτησει (την αντιπροσωπο) πριν προχωρησω στη μεταφορα και μου ειχαν πει οτι η μεταφορα γινεται το πρωι και διαρκει 2 με 3 ωρες.

 

Υπαρχει περιπτωση αυτη τη στιγμη να φαινεται πως ανηκω στη Vodafone και να με χρεωσουν για το διαστημα 2/3 μεχρι οποτε γινει η μεταφορα;

 

Ειναι λογικο να κραταει τοσες μερες η μεταφορα;

NOKIA 3210 -> NOKIA 3310 -> NOKIA 3510i -> Sony Ericsson K750i

NOKIA 5530 -> NOKIA Lumia 710 -> NOKIA Lumia 920 -> NOKIA 6 -> ΝΟΚΙΑ 6.1

Xiaomi Mi Note 10

Link to comment
Share on other sites

Η μεταφορά θέλει 3 εργάσιμες το αργότερο, αν η μεταφορά δεν γίνει μέσα σε ένα μήνα MAX τότε ακυρώνεται αυτόματα. Τώρα όσον αφορά την χρέωση από την στιγμή που έχει δημιουργηθεί καρτέλα στο σύστημα στο όνομα σου, δεν μπορεί να σου εγγυηθεί κανείς αν θα σε χρεώσουν ή όχι, έχουν συμβεί διάφορα περιστατικά οπότε δεν μπορώ να σου δώσω μια ξεκάθαρη απάντηση. Edited by dennis99
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
το router της Vodafone (ZTE H108N) τι τύπος router είναι? (modem router or router?) γιατί σκέφτομαι να αλλάξω εξοπλισμό για να πιάνω καλύτερο σήμα wifi και ενσύρματου, τι θα πρέπει να προσέξω? μήπως θα χρειαστώ να τον δηλώσω στην vodafone για να δουλεύει κανονικά?
Link to comment
Share on other sites

Είναι modem router, για ADSL γραμμές.

Όχι, δεν χρειάζεται κάποιου είδους ενημέρωση στη Vodafone, βάζεις απλά τον νέο εξοπλισμό και τον ρυθμίζεις.

Με δεδομένο ότι έχεις ADSL, δεν θα δεις βελτίωση στη σύνδεση στο ίντερνετ, ίσως μόνο στο τοπικό δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...