Jump to content

COSMΟΤΕ: HOME: Δίκτυο, τιμές, σχόλια, παρατηρήσεις, προβλήματα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η σωστή ερώτηση είναι "τι σου έχει κάνει κι εσένα ο ΟΤΕ?"

Πηγαίνε κι εσύ ρε άνθρωπε κ πάρε τα 4 ευρώ να τελειώνεις.

... and Justice for ... ALL ...
Link to comment
Share on other sites

Μιας και τα ξέρεις, εμένα που 2 χρόνια μου στέλνουν 4 ευρώ επιστροφή τι μπορώ να κάνω για να του τα χαρίσω του ΟΤΕ. Δεν θέλω πλέον καμία συναλλαγή μαζί του αφού μου φέρθηκε σκάρτα στην αρχή :p

 

πας σ'ενα oteshop για να τα παρεις πριν την ληξη του επιτροφικου λογαριασμου

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους/όλες...

 

Ερώτηση; ΓΙΑΤΙ... επέστρεψα στον ΟΤΕ/ConneX; Δηλαδή, ΠΟΣΟ ΚΟΠΑΝΟΣ μπορεί να 'ναι κάποιος και να επιστρέψει σε έναν πάροχο που ΚΑΙ ΥΠΕΡ-ΧΡΕΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ αλλά και πλέον ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ αυτήν την πολυδιαφημισμένη "άρτια εξυπηρέτηση" και το "καλύτερο προϊόν";;;

Και εξηγούμε:

 

Από το 2003 έως και το 2010 (Οκτώβρη), ήμουν εξ' αρχής πελάτης του ΟΤΕ/ConneX (από την εποχή του... 1Mbps). Άρχισα να 'χω κάποια μικροπροβληματάκια (στην σύνδεση ίντερνετ), αλλά ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ αποφάσισα να φύγω λόγο... της χρέωσης. Δηλαδή, θεωρούσα (και εξακολουθώ!) ότι είναι ολίγον τι ΓΕΛΟΙΟ, να πληρώνουν άλλοι σε άλλους παρόχους και εταιρείες τα... μισά (ίσως και λιγότερο) απ' ό,τι πλήρωνα εγώ στον ΟΤΕ/ConneX!

Οπότε, είπα να φύγω τον Οκτώβρη του 2010 και να πάω στην ForthNet... Εκεί, δεν ξέρω τι έγινε, ίσως ήμουν και "φουντωμένος" με νεύρα απ' τον ΟΤΕ και είχα αρχικά κάποια προβλήματα στην σύνδεση και αποφάσισα ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ (!) να... φύγω απ' την ForthNet και να... επιστρέψω στον ΟΤΕ/ConneX (!!!), σκεπτόμενος ότι "ας πληρώνω τα διπλά, αλλά να 'χω έστω την καλύτερη γραμμή/σύνδεση απ' τους άλλους".

ΑΜ ΔΕ!!!... Από τον Γενάρη του 2011 που επέστρεψα και πήγα στον ΟΤΕ/ConneX, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΗΝΑΣ (!) που να μην τηλεφωνώ στις βλάβες για την σύνδεση του ίντερνετ (έχω απαιριόριστες αστικές/υπεραστικές & "24άρα" ταχύτητα - που όπως γνωρίζουμε ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ να πιάνει τα 8-9Mbps, στο Χολαργό!)... Εδώ και ΔΕΚΑ μήνες, ΚΑΘΕ μήνα, δεν υπάρχει περίπτωση να παίρνω τηλέφωνο για να δηλώνω βλάβη, να έρχονται και να μου ελέγχουν την γραμμή, να 'χουν (ΛΕΝΕ!) αλλάξει ακόμα και τον... χαλκό της γραμμής μου (εννοείται ΒΡΟΓΧΟ ΔΕΝ σε αλλάζουν, μου το ξεκαθάρισαν εξ' αρχής), να μου έχουν αλλάξει... ΠΕΝΤΕ ΡΟΥΤΕΡ μέσα σε 8 μήνες (!) και γενικά, να ΜΗΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ την ησυχία μου με την κωλο-σύνδεση του ίντερνετ. Εννοείται, πια, ΔΕΝ ασχολούνται ΚΑΝ μαζί μου (μ' έχουν μάθει και με το... μικρό μου όνομα!) και όταν δηλώνω βλάβη εδώ και κάνα μήνα, ΟΥΤΕ ΚΑΝ επικοινωνούν μαζί μου, πλέον! (Βαρέθηκαν κι εκείνοι, με το κατά πόσο ΑΧΡΗΣΤΟΙ είναι!).

Και τώρα, ανακάλυψα και το ΕΞΗΣ ΦΟΒΕΡΟ (διότι δεν κοιτούσα αναλυτικά τους λογαριασμούς):

...Σε όλους αυτούς τους μήνες, ΜΕ ΥΠΕΡ-ΧΡΕΩΝΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΛΗΣΕΙΣ που έκανα (επαναλαμβάνω, από γραμμή ΟΤΕ/ConneX!)... στο... ΚΕΝΤΡΟ ΒΛΑΒΩΝ του... ΟΤΕ/ConneX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδή, κάθε φορά που τους έκανα κλήση για να τους πω "ρε παιδιά, ΔΕΝ έχω πάλι ίντερνετ, βοηθήστε με!"... εκείνοι ΟΣΗ ΩΡΑ μου μιλούσαν, ΜΕ ΧΡΕΩΝΑΝ κι από πάνω, γιατί είχα "το θράσσος" να τους... ενοχλήσω επειδή είχα ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΞ' ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ!!!

 

Για 'μένα, από σήμερα, ΤΕΛΟΣ ο ΟΤΕ/ConneX!!! Ακόμα και... γκόμενα την... Μόνικα Μπελούτσι να μου κανόνιζαν (λολ!), δεν πρόκειται ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ να παραμείνω ή να επιστρέψω στον ΟΤΕ/ConneX!

ΑΡΚΕΤΑ με την κοροϊδία! ΑΡΚΕΤΑ με τις ΥΠΕΡ-ΧΡΕΩΣΕΙΣ!!!

Μια βόλτα έκανα ΣΕ ΟΛΕΣ τις εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας/ίντερνετ και ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ προσφέρουν ό,τι μου "πρόσφερε" ο ΟΤΕ/ConneX, ΣΤΗΝ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ (και βάλε)!!! Και εάν, εν πάσει περιπτώσει, μου βγει η σύνδεση προβληματική... γιατί, ΣΤΟΝ ΟΤΕ/ConneX ΤΙ ΕΙΧΑ, "απροβλημάτιστη", τόσους μήνες;;;;;;;; Έδωσα... από 90 ευρώ το δίμηνο έως 140 ευρώ (με υπεχρεώσεις), για ΕΝΝΕΑ ΜΗΝΕΣ, ως τώρα! Μέσο όρο, ας πούμε... 110 ευρώ. Επί 10 μήνες, μας κάνει... 550 (δίμηνος λογαριασμός)! Και ΠΑΡΑΜΕΝΩ να έχω πρόβλημα σύνδεσης στο ίντερνετ (ασταμάτητα κοψίματα στην σύνδεση, ειδικά όταν πρέπει "δουλεύει" αρκετά - πχ. downloading, ανά 10λεπτο και κόψιμο για 3-5 λεπτά!)... ΕΛΕΟΣ!

 

Αυτά... Και μετά, μαθαίνεις (και γίνεσαι "ΤΟΥΡΚΟΣ"!), ότι στην Σόφια (Βουλγαρία) που έχουν ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ παρακαλώ, έχουν 55Mbps ταχύτητα (με απαιριόριστες αστικές/υπεραστικές το σταθερό), κατεβάζει φίλος ΟΛΟΚΛΗΡΗ τηλεοπτική σειρά 7GB σε... ΕΞΗ ΛΕΠΤΑ (!!!!!!!!)... και κοστίζει το... "ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟ" ποσό των... 20 ευρώ το μήνα!!!!

Edited by andrewmaslim
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους/όλες...

 

Ερώτηση; ΓΙΑΤΙ... επέστρεψα στον ΟΤΕ/ConneX; Δηλαδή, ΠΟΣΟ ΚΟΠΑΝΟΣ μπορεί να 'ναι κάποιος και να επιστρέψει σε έναν πάροχο που ΚΑΙ ΥΠΕΡ-ΧΡΕΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ αλλά και πλέον ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ αυτήν την πολυδιαφημισμένη "άρτια εξυπηρέτηση" και το "καλύτερο προϊόν";;;

Και εξηγούμε:

 

Από το 2003 έως και το 2010 (Οκτώβρη), ήμουν εξ' αρχής πελάτης του ΟΤΕ/ConneX (από την εποχή του... 1Mbps). Άρχισα να 'χω κάποια μικροπροβληματάκια (στην σύνδεση ίντερνετ), αλλά ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ αποφάσισα να φύγω λόγο... της χρέωσης. Δηλαδή, θεωρούσα (και εξακολουθώ!) ότι είναι ολίγον τι ΓΕΛΟΙΟ, να πληρώνουν άλλοι σε άλλους παρόχους και εταιρείες τα... μισά (ίσως και λιγότερο) απ' ό,τι πλήρωνα εγώ στον ΟΤΕ/ConneX!

Οπότε, είπα να φύγω τον Οκτώβρη του 2010 και να πάω στην ForthNet... Εκεί, δεν ξέρω τι έγινε, ίσως ήμουν και "φουντωμένος" με νεύρα απ' τον ΟΤΕ και είχα αρχικά κάποια προβλήματα στην σύνδεση και αποφάσισα ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ (!) να... φύγω απ' την ForthNet και να... επιστρέψω στον ΟΤΕ/ConneX (!!!), σκεπτόμενος ότι "ας πληρώνω τα διπλά, αλλά να 'χω έστω την καλύτερη γραμμή/σύνδεση απ' τους άλλους".

ΑΜ ΔΕ!!!... Από τον Γενάρη του 2011 που επέστρεψα και πήγα στον ΟΤΕ/ConneX, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΗΝΑΣ (!) που να μην τηλεφωνώ στις βλάβες για την σύνδεση του ίντερνετ (έχω απαιριόριστες αστικές/υπεραστικές & "24άρα" ταχύτητα - που όπως γνωρίζουμε ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ να πιάνει τα 8-9Mbps, στο Χολαργό!)... Εδώ και ΔΕΚΑ μήνες, ΚΑΘΕ μήνα, δεν υπάρχει περίπτωση να παίρνω τηλέφωνο για να δηλώνω βλάβη, να έρχονται και να μου ελέγχουν την γραμμή, να 'χουν (ΛΕΝΕ!) αλλάξει ακόμα και τον... χαλκό της γραμμής μου (εννοείται ΒΡΟΓΧΟ ΔΕΝ σε αλλάζουν, μου το ξεκαθάρισαν εξ' αρχής), να μου έχουν αλλάξει... ΠΕΝΤΕ ΡΟΥΤΕΡ μέσα σε 8 μήνες (!) και γενικά, να ΜΗΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ την ησυχία μου με την κωλο-σύνδεση του ίντερνετ. Εννοείται, πια, ΔΕΝ ασχολούνται ΚΑΝ μαζί μου (μ' έχουν μάθει και με το... μικρό μου όνομα!) και όταν δηλώνω βλάβη εδώ και κάνα μήνα, ΟΥΤΕ ΚΑΝ επικοινωνούν μαζί μου, πλέον! (Βαρέθηκαν κι εκείνοι, με το κατά πόσο ΑΧΡΗΣΤΟΙ είναι!).

Και τώρα, ανακάλυψα και το ΕΞΗΣ ΦΟΒΕΡΟ (διότι δεν κοιτούσα αναλυτικά τους λογαριασμούς):

...Σε όλους αυτούς τους μήνες, ΜΕ ΥΠΕΡ-ΧΡΕΩΝΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΛΗΣΕΙΣ που έκανα (επαναλαμβάνω, από γραμμή ΟΤΕ/ConneX!)... στο... ΚΕΝΤΡΟ ΒΛΑΒΩΝ του... ΟΤΕ/ConneX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδή, κάθε φορά που τους έκανα κλήση για να τους πω "ρε παιδιά, ΔΕΝ έχω πάλι ίντερνετ, βοηθήστε με!"... εκείνοι ΟΣΗ ΩΡΑ μου μιλούσαν, ΜΕ ΧΡΕΩΝΑΝ κι από πάνω, γιατί είχα "το θράσσος" να τους... ενοχλήσω επειδή είχα ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΞ' ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ!!!

 

Για 'μένα, από σήμερα, ΤΕΛΟΣ ο ΟΤΕ/ConneX!!! Ακόμα και... γκόμενα την... Μόνικα Μπελούτσι να μου κανόνιζαν (λολ!), δεν πρόκειται ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ να παραμείνω ή να επιστρέψω στον ΟΤΕ/ConneX!

ΑΡΚΕΤΑ με την κοροϊδία! ΑΡΚΕΤΑ με τις ΥΠΕΡ-ΧΡΕΩΣΕΙΣ!!!

Μια βόλτα έκανα ΣΕ ΟΛΕΣ τις εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας/ίντερνετ και ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ προσφέρουν ό,τι μου "πρόσφερε" ο ΟΤΕ/ConneX, ΣΤΗΝ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ (και βάλε)!!! Και εάν, εν πάσει περιπτώσει, μου βγει η σύνδεση προβληματική... γιατί, ΣΤΟΝ ΟΤΕ/ConneX ΤΙ ΕΙΧΑ, "απροβλημάτιστη", τόσους μήνες;;;;;;;; Έδωσα... από 90 ευρώ το δίμηνο έως 140 ευρώ (με υπεχρεώσεις), για ΕΝΝΕΑ ΜΗΝΕΣ, ως τώρα! Μέσο όρο, ας πούμε... 110 ευρώ. Επί 10 μήνες, μας κάνει... 550 (δίμηνος λογαριασμός)! Και ΠΑΡΑΜΕΝΩ να έχω πρόβλημα σύνδεσης στο ίντερνετ (ασταμάτητα κοψίματα στην σύνδεση, ειδικά όταν πρέπει "δουλεύει" αρκετά - πχ. downloading, ανά 10λεπτο και κόψιμο για 3-5 λεπτά!)... ΕΛΕΟΣ!

 

Αυτά... Και μετά, μαθαίνεις (και γίνεσαι "ΤΟΥΡΚΟΣ"!), ότι στην Σόφια (Βουλγαρία) που έχουν ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ παρακαλώ, έχουν 55Mbps ταχύτητα (με απαιριόριστες αστικές/υπεραστικές το σταθερό), κατεβάζει φίλος ΟΛΟΚΛΗΡΗ τηλεοπτική σειρά 7GB σε... ΕΞΗ ΛΕΠΤΑ (!!!!!!!!)... και κοστίζει το... "ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟ" ποσό των... 20 ευρώ το μήνα!!!!

 

H εσωτερικη καλωδιωση σου ειναι οκ? γιατι εγω τετοιο προβλημα ειχα και μ ειχε βγαλει την πιστη το ιντερνετ τουσ δυο πρωτουσ μηνες καθε 10 λεπτα ειχα αποσυνδεση. ναι χρεωνεται η τεχνικη υποστηριξη στον οτε, ειναι λαθοσ κατα εμενα να χρεωνεται με αστικη χρεωση οστοσο υπαρχουν και κλησεισ στην τεχνικη υποστηριξη του στυλ με πιο κουμπι ανοιγει ο υπολογιστης? και ειναι μαλιστα πολλεσ τετοιες, δεν μπορεις να μην χρεωσεις αυτους τουσ ανθρωπους γιατι κανεις μια ωρα να τουσ εξηγησεις και γεμιζουν τα καναλια επικοινωνιας χωρις λογο, ασε που καποιοι παιρνουν καθε μερα τηλεφωνο για να τουσ πεις ποση ταχυτητα πιανει το μοδεμ του καθε μερα, δεν γινεται αυτουσ να μην τους χρεωσεις, ειναι ενα αντικηνητρο για να μην παιρνεις τηλ για ψηλου πηδημα γιατι αν ηταν δωρεαν θα περιμενες κοντα στο μισαωρο για να σ απαντησουν, ωστοσο σε καμια περιπτωση δεν το θεωρω σωστο να χρεωνεται η κληση αλλα το θεωρω αναγκαιο....

Link to comment
Share on other sites

H εσωτερικη καλωδιωση σου ειναι οκ? γιατι εγω τετοιο προβλημα ειχα και μ ειχε βγαλει την πιστη το ιντερνετ τουσ δυο πρωτουσ μηνες καθε 10 λεπτα ειχα αποσυνδεση. ναι χρεωνεται η τεχνικη υποστηριξη στον οτε, ειναι λαθοσ κατα εμενα να χρεωνεται με αστικη χρεωση οστοσο υπαρχουν και κλησεισ στην τεχνικη υποστηριξη του στυλ με πιο κουμπι ανοιγει ο υπολογιστης? και ειναι μαλιστα πολλεσ τετοιες, δεν μπορεις να μην χρεωσεις αυτους τουσ ανθρωπους γιατι κανεις μια ωρα να τουσ εξηγησεις και γεμιζουν τα καναλια επικοινωνιας χωρις λογο, ασε που καποιοι παιρνουν καθε μερα τηλεφωνο για να τουσ πεις ποση ταχυτητα πιανει το μοδεμ του καθε μερα, δεν γινεται αυτουσ να μην τους χρεωσεις, ειναι ενα αντικηνητρο για να μην παιρνεις τηλ για ψηλου πηδημα γιατι αν ηταν δωρεαν θα περιμενες κοντα στο μισαωρο για να σ απαντησουν, ωστοσο σε καμια περιπτωση δεν το θεωρω σωστο να χρεωνεται η κληση αλλα το θεωρω αναγκαιο....

 

Φίλε μου, δεν θα διατυμπανίσω ότι η... καλωδίωση του σπιτιού μου είναι του... Κέντρου Επιχειρήσεων του Πενταγώνου.

ΑΛΛΑ!!!... ΠΡΙΝ, πάλι στον ΟΤΕ ήμουν και ΤΕΤΟΙΟ ΧΑΛΙ ΜΑΥΡΟ σύνδεση δεν είχα! Ούτε στην ForthNet είχα ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ αποσυνδέσεις, απλά είχα αργό ίντερνετ. Και εν πάσει περιπτώσει, ΠΩΣ θα το διαπιστώσω ΕΓΩ, ένας απλός πολίτης, που είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ με τα ηλεκτρολογικά και των τηλεφωνικών γραμμών και που ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ να γίνω γνώστης, απλά να ΛΥΣΩ το πρόβλημά μου;

 

Όσο αφορά τα άλλα που είπες, ότι είναι "αναγκαίο" για τον πάσα ένα τυχάρπαστο που παίρνει να ρωτήσει μια π*π*ριά την τηλεφωνήτρια κτλ., ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΕΡΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟ αν είναι "λαλακία" που τους σπάνε τα νεύρα όλοι αυτοί οι άσχετοι, διότι ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ να υπάρχει 24 ώρες το 24ωρο κάποιος εκεί, να τον ρωτήσουν ακόμα κι αν... η κεραία του ρούτερ κάνει για... "ντίλντο"!!!! Εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ (και μάλιστα πληρώνει ΕΝΑ ΚΑΡΟ χρήματα, μακράν περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία τηλεφωνίας), άμα γουστάρω να φλερτάρω στην... γκόμενα του τηλεφωνικού κέντρου, ΟΦΕΙΛΟΥΝ να μου απαντήσουν ΔΙΧΩΣ χρέωση... και να "ΜΕ ΣΤΕΙΛΟΥΝ" (να μου το κλείσουν) μετά αμέσως! Όχι να με... ΧΡΕΩΝΟΥΝ, που επί ΕΝΝΕΑ ΜΗΝΕΣ δεν έχει φτιάξει το κωλο-πρόβλημά μου... που ΕΚΕΙΝΟΙ ευθύνονται!

 

Μόλις τους παίρνω τηλέφωνο και μου κάνουν "Ρισέτ" την γραμμή... "Ω, ΕΓΕΝΝΕΤΩ ΦΩΣ"... επανέρχεται η γραμμή!

Link to comment
Share on other sites

αυτό το διάστημα είμαι κι εγώ πολύ προβληματισμένος με το ΟΤΕ. Είχα δοκιμάσει παλαιότερα τη forthnet. Καλή και άγια, αλλά μόλις έπεφτε το βράδυ που όλοι επιστρέφαν σπίτια τους, έπεφτε η ταχύτητα δραματικά. Ακόμη και στο κατέβασμα ιστοσελίδων. Οι ονομαστικές ταχύτητες ήταν ίδιες με αυτές του ΟΤΕ: το modem κλείδωνε στις ίδιες, ΑΛΛΑ...

 

Έχοντας εδώ και 4 μήνες βάλει τη forthnet στο μαγαζί, με επιχειρηματικό πακέτο double play- 2 γραμμές φωνής (καταργήσαμε το ISDN και το αντικαταστήσαμε με αυτό), ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ με static IP. Ταπεινή μου γνώμη, ότι η static IP προσφέρει πολλά στη σταθερότητα τόσο της γραμμής όσο και σε θέματα ταχύτητας.

 

Θα μου πείτε, ωραία... γιατί δεν το κάνεις και στο σπίτι? Το σπίτι είναι πολύ μακριά από τα dslam του ΟΤΕ και των υπολοίπων και η forthnet δεν εγγυάται ούτε κατ' ελάχιστον 1 μίνιμουμ απόδοσης. Αυτό με κρατά στον ΟΤΕ. Τον πληρώνω πολύ ακριβά, αλλά αυτά που μου δίνει, τα δίνει σταθερά, ότι ώρα της ημέρας και να είναι.

Link to comment
Share on other sites

Μια βοήθεια γιατί αν περιμένω από το site του πΟΤΕ δεν θα βγάλω άκρη...

 

Εχει ο πατέρας μου ISDN σύνδεση και πληρώνει 51€/μήνα.

Θέλει:

 

  • απεριόριστα σταθερά Ελλάδας
  • απεριόριστα διεθνή
  • internet (έχει 2άρα)

Είδα τον αναλυτικό λογαριασμό και πραγματικά δεν έβγαλα άκρη...

Link to comment
Share on other sites

αυτό το διάστημα είμαι κι εγώ πολύ προβληματισμένος με το ΟΤΕ. Είχα δοκιμάσει παλαιότερα τη forthnet. Καλή και άγια, αλλά μόλις έπεφτε το βράδυ που όλοι επιστρέφαν σπίτια τους, έπεφτε η ταχύτητα δραματικά. Ακόμη και στο κατέβασμα ιστοσελίδων. Οι ονομαστικές ταχύτητες ήταν ίδιες με αυτές του ΟΤΕ: το modem κλείδωνε στις ίδιες, ΑΛΛΑ...

 

Έχοντας εδώ και 4 μήνες βάλει τη forthnet στο μαγαζί, με επιχειρηματικό πακέτο double play- 2 γραμμές φωνής (καταργήσαμε το ISDN και το αντικαταστήσαμε με αυτό), ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ με static IP. Ταπεινή μου γνώμη, ότι η static IP προσφέρει πολλά στη σταθερότητα τόσο της γραμμής όσο και σε θέματα ταχύτητας.

 

Θα μου πείτε, ωραία... γιατί δεν το κάνεις και στο σπίτι? Το σπίτι είναι πολύ μακριά από τα dslam του ΟΤΕ και των υπολοίπων και η forthnet δεν εγγυάται ούτε κατ' ελάχιστον 1 μίνιμουμ απόδοσης. Αυτό με κρατά στον ΟΤΕ. Τον πληρώνω πολύ ακριβά, αλλά αυτά που μου δίνει, τα δίνει σταθερά, ότι ώρα της ημέρας και να είναι.

 

Εγώ, ΜΟΝΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑ μπορώ να πω ότι με τον ΟΤΕ είχα (καλύτερη, εννοώ): άνω των 1200Kbps/ανά sec.

Kατά τα άλλα, ΜΕ ΣΤΑΤΙΚΗ ΙΡ, ουδέποτε είχα ΣΤΑΘΕΡΗ σύνδεση! Ειδικά όταν "ζορίζεται" η σύνδεση...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους/όλες...

 

Ερώτηση; ΓΙΑΤΙ... επέστρεψα στον ΟΤΕ/ConneX; Δηλαδή, ΠΟΣΟ ΚΟΠΑΝΟΣ μπορεί να 'ναι κάποιος και να επιστρέψει σε έναν πάροχο που ΚΑΙ ΥΠΕΡ-ΧΡΕΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ αλλά και πλέον ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ αυτήν την πολυδιαφημισμένη "άρτια εξυπηρέτηση" και το "καλύτερο προϊόν";;;

κάποτε, πολύ παλιά στο τέξας ήταν έτσι ο οτε και αποτι φαινεται έχει αρχίσει να χάνει το παιχνιδι. τουλάχιστον υπάρχουν πλέον πάροχοι που κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά...

Link to comment
Share on other sites

Μωρέ η αξιοπιστία και το πόσο καλό δίκτυο έχεις είναι και θέμα τύχης. Εγώ θα την είχα κάνει στη θέση σου και θα έσκαγα 17 - 18 ευρώ για ιντερνετ και ας είχα και 3ΜΒ. Τουλάχιστον δε θα τα κλαιγα.
Naxos Guide App - Ο οδηγός για κινητά τηλέφωνα που σας οδηγεί κατευθείαν στα καλύτερα…
Link to comment
Share on other sites

Πιο κόσμια σας παρακαλώ. Δεν είστε στο γήπεδο :mad:

 

Γιατί, έβρισε κανείς κανέναν;;; Απλά, είμαστε ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ με τον ΟΤΕ (και τους ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ ιδιοκτήτες τους) και μας βγήκε μια οργή. ΚΑΙ ΑΥΤΟ θα πρέπει να καταπνίξουμε; Που είμαστε, στο φόρουμ της... Αρχιεπισκοπής;

 

-------------

 

Ξέρεις κανένας φίλος να μου πει, ΠΟΣΟ είναι το πρόστιμο εάν κάποιος θέλει να ΦΥΓΕ απ' τον ΟΤΕ πριν κλείσει το 12ετές συμβόλαιό του (έχω 2 μήνες ακόμα για να κλείσω τους 12 μήνες);... Μήπως πρέπει να κάνω ΥΠΟΜΟΝΗ και να περιμένω να εξαντλήσω τους 12 μήνες και μετά να αλλάξω εταιρεία; Τι με συμβουλεύετε;

Link to comment
Share on other sites

Εν πάση περιπτώση οι εναλλακτικοί έχουν αναπτυχθεί πολύ και τα πακέτα τους είναι αρκετά πιο οικονομικά από αυτά του ΟΤΕ. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να κατεβάζουμε θεούς και δαίμονες. Οι επιλογές υπάρχουν και ο καθένας κρίνει αν ο ΟΤΕ είναι ο κατάλληλος ή όχι:X
... and Justice for ... ALL ...
Link to comment
Share on other sites

Πολλά χρόνια στον ΟΤΕ και ουδέποτε έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. Όπως το βλέπει ο καθένας (ο πληρώνων δηλαδή).

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Εν πάση περιπτώση οι εναλλακτικοί έχουν αναπτυχθεί πολύ και τα πακέτα τους είναι αρκετά πιο οικονομικά από αυτά του ΟΤΕ. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να κατεβάζουμε θεούς και δαίμονες. Οι επιλογές υπάρχουν και ο καθένας κρίνει αν ο ΟΤΕ είναι ο κατάλληλος ή όχι:X

 

Mα όταν σε ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ (και δεν ομιλώ μόνο για το πάγιο το πανάκριβο, αλλά το ότι μας ΧΡΕΩΝΕΙ ο ΟΤΕ ακόμα και όταν τους... τηλεφωνούμε στο Τεχνικό Τμήμα για να μας βοηθήσουν στο πρόβλημα που ΕΚΕΙΝΟΙ έχουν στην γραμμή μας), τι να κάνεις, βρε φίλτατε;;;; ΔΕΝ θα εκραγείς;

Link to comment
Share on other sites

Mα όταν σε ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ (και δεν ομιλώ μόνο για το πάγιο το πανάκριβο, αλλά το ότι μας ΧΡΕΩΝΕΙ ο ΟΤΕ ακόμα και όταν τους... τηλεφωνούμε στο Τεχνικό Τμήμα για να μας βοηθήσουν στο πρόβλημα που ΕΚΕΙΝΟΙ έχουν στην γραμμή μας), τι να κάνεις, βρε φίλτατε;;;; ΔΕΝ θα εκραγείς;

 

Για την ιστορία, δεν φταίει ο ΟΤΕ για τις τιμές του :rolleyes:

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Mα όταν σε ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ (και δεν ομιλώ μόνο για το πάγιο το πανάκριβο, αλλά το ότι μας ΧΡΕΩΝΕΙ ο ΟΤΕ ακόμα και όταν τους... τηλεφωνούμε στο Τεχνικό Τμήμα για να μας βοηθήσουν στο πρόβλημα που ΕΚΕΙΝΟΙ έχουν στην γραμμή μας), τι να κάνεις, βρε φίλτατε;;;; ΔΕΝ θα εκραγείς;

 

Γιατι οι αλλοι στα χαριζουν, δεν σε χρεωνουν?

Link to comment
Share on other sites

Γιατι οι αλλοι στα χαριζουν, δεν σε χρεωνουν?

 

ΠΟΥ σε χρεώνουν, στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών;;;;

Δεν ξέρω αν εσένα σε ΑΛΛΗ εταιρεία σε χρεώνουν, πάντως στην ForthNet & Wind (φίλοι μου), ΟΣΕΣ φορές κι αν πάρουν ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ - για να ρωτήσουν κάτι ή αν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα.

Στον ΟΤΕ, που αντιμετωπίζω εδώ και ΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ (!!!) αποσυγχρονισμό και "υποτίθεται το φτιάχνουν" (αν ήταν το... γιοφύρι της Άρτας, θα το 'χαν κτίσει 2-3 φορές ως τώρα!), τους καλώ 4-6 φορές το μήνα και με ΧΡΕΩΝΟΥΝ - που είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Ούτε στον ΟΤΕ χρεώνουν.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Ούτε στον ΟΤΕ χρεώνουν.

 

ΟΤΕ

121 χωρις χρεωση

1242 αστικη χρεωση

 

Forthnet 13831 Χρεωση

HOL - Helas on Line 13844 χρεωση

Vivodi 13880 χρεωση

Tellas 13800 χρεωση

On telecoms 13802 χρεωση

Link to comment
Share on other sites

ΟΤΕ

121 χωρις χρεωση

1242 αστικη χρεωση

 

Forthnet 13831 Χρεωση

HOL - Helas on Line 13844 χρεωση

Vivodi 13880 χρεωση

Tellas 13800 χρεωση

On telecoms 13802 χρεωση

 

Ρε παιδιά, με δουλεύετε;

Στο Τεχνικό Τμήμα του ConneX που παίρνω συνεχώς, με ΧΡΕΩΝΟΥΝ!

Ο ΙΔΙΟΣ ο προϋστάμενος ενός OTEshop το είδε και το ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ και μου είπε "περίλυπος" ότι ΕΤΣΙ συμβαίνει και έχουν ΚΟΠΕΙ από το 2010 οι "δωρεάν" κλήσεις στo ConneX Service Tμήμα, γιατί ο καθένας έπαιρνε για το "μακρύ και το κοντό του"!

ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΩ ΕΓΩ απ' το κεφάλι μου, ο ΙΔΙΟΣ ο υπεύθυνος εκεί είδε τον ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ λογαριασμό μου και αυτό μου είπε!

(Ειδικά στον τορινό λογαριασμό, με χρέωσαν 42 ευρώ επιπλέον και έχω αστικές/υπεραστικές δωρεάν - σε κινητά ποτέ δεν τηλεφωνώ - με 24άρα ταχύτητα, ενώ τα ΜΟΝΑ ΑΛΛΑ τηλέφωνα που κάνω πλην των επταψήφιων νούμερων, είναι ΜΟΝΟ το Κέντρο Εξυπηρέτησης ConneX, που παρεπιπτόντως έχω καταχωρήσει ΤΡΕΙΣ αιτήσεις (πάλι) για πρόβλημα/βλάβη και πλέον ΜΕ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ επικοινωνούν ούτε έρχεται κάποιος τεχνικός σπίτι μου...

 

Εν πάσει περιπτώσει, σ' αυτόν τον χάρτη, ΠΟΥ/ΠΩΣ μπορώ να βρω σε ποιο dslam είμαι πιο κοντά; Εδώ ο χάρτης:

http://mapsrv1.terra.gr/eettutilities/mapnew.aspx

 

Βάζω την διεύθυνσή μου, αλλά ΠΟΥ βλέπω που είναι το dslam; Μένω στην Προβελεγγίου 22, Αγία Παρασκευή...

 

-----------------------

 

EDIT 1:

 

Aπ' ό,τι θυμάμαι, για να δούμε την απόσταση από το dslam, το Line Attenuation που αναγράφει το ρούτερ σου, πρέπει να 'ναι όσο πιο χαμηλό τόσο το καλύτερο - ικανοποιητική τιμή από 40 db και κάτω.

Και για τη ποιότητα της γραμμής, το SNR Margin, όσο πιο υψηλό τόσο καλύτερα - ικανοποιητική τιμή από 11 db και πάνω.

Σωστά;

 

Εγώ τσέκαρα το ρούτερ μου (στην βασική πρώτη οθόνη) και κάτω-κάτω γράφει:

 

 

SNR Margin: 9.8 (Downstream) 25.0 (Upstream) db

Line Attenuation: 27.9 (Downstream) 17.8 (Upstream) db

Data Rate : 11848 (Downstream) 509 (Upstream) kbps

 

Άρα... είμαι μεν ΚΟΝΤΑ, αλλά η ποιότητα γραμμής μου είναι "χάλι μαύρο", έτσι δεν είναι;

Εξού και οι ασταμάτητες αποσυνδέσεις καθημερινά... Άρα, τι διάολο πρέπει να κάνω;

 

-----------------------

 

EDIT 2:

 

Ερώτηση: Μπορώ να αλλάξω συμβόλαιο στον ΟΤΕ και να 'χω ΜΟΝΟ το ConneX 24άρι... και για όποια κλήση κάνω (που ΔΕΝ κάνω κλήσεις), να χρεώνομαι αστικά όποτε τις κάνω - άρα να πληρώνω τον μήνα (δίμηνο) ΜΟΝΟ το ConneX;;;

Edited by andrewmaslim
Link to comment
Share on other sites

Tellas 13800 χρεωση

 

Δεν σε χρεώνει ούτε από σταθερό WIND ούτε από κινητό...

Αν καλέσεις από άλλο τηλέφωνο (όχι WIND) έχει αστική χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν σε χρεώνει ούτε από σταθερό WIND ούτε από κινητό...

Αν καλέσεις από άλλο τηλέφωνο (όχι WIND) έχει αστική χρέωση.

 

στις περισσότερες εταιρείες που είχα ρωτήσει εάν είσαι συνδρομητής τους τουλάχιστον στο ιδιόκτητο δίκτυο είναι δωρεάν η κλήση προς το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Πχ στην hol που ήμουνα συνδρομητής στο ιδιόκτητο δίκτυο δεν με χρεώνε, ενώ στην ίδια εταιρεία που ήμουνα σε περιοχή που δεν έχει ιδιόκτητο δίκτυο και είναι μαζί με τον οτε τότε επειδή η γραμμή περνάει από τον οτε σε χρεώνει στο οτε άρα χρεώνεσαι όπως και να έχει. Επίσης τώρα που είμαι συνδρομητής γουίντ στο άλλο σταθερό που έχουμε στο ιδιόκτητο δίκτυο της πάλι δεν σε χρεώνει στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Όπως και να έχει εγώ θα τσεκαρω της χρεώσεις πριν καλέσω για να ξέρω.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Στο Τεχνικό Τμήμα του ConneX που παίρνω συνεχώς, με ΧΡΕΩΝΟΥΝ!

Ο ΙΔΙΟΣ ο προϋστάμενος ενός OTEshop το είδε και το ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ και μου είπε "περίλυπος" ότι ΕΤΣΙ συμβαίνει και έχουν ΚΟΠΕΙ από το 2010 οι "δωρεάν" κλήσεις στo ConneX Service Tμήμα, γιατί ο καθένας έπαιρνε για το "μακρύ και το κοντό του"!

 

καλά αν αυτό ισχύει είναι λίγο απάτη. δεν μπορείς να τους πληρώνεις για το πακέτο σύνδεσης σου και παράλληλα να μην σου προσφέρου δωρεαν υποστήριξη. :down:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...