Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν δεν κάνω λάθος το παραπάνω αναφέρεται σε κλήσεις από τρίτες εταιρείες προκειμένου να διαφημίσουν προϊόντα τους και όχι από την εταιρεία στην οποία είσαι συνδρομητής.

Αυτή δηλαδή, θα μπορεί να συνεχίσει να σε καλεί.

Δεν το λέω με 100% σιγουριά, αλλά με επιφύλαξη αυτό.

Αν γνωρίζει κάποιος καλύτερα, ας διευκρινίσει.

 

Προσωπικα το μητρωο 11 το ζητησα περιπου 2,5 χρονια πριν οταν κ επεστρεψα το σταθερο κ το ιντερνετ στον Οτε.Εκτοτε δεν με ενοχλει η εταιρια ουτε κανεις αλλος! Απλα 1-2 φορε στους 2 με 3 μηνες μπορει να καλεσει καποια εταιρια κ αμεσως τους λεω οτι ειμαι στο μητρωο 11 κ το κλεινουν.

 

Στο καρτοκινητο κοσμοτε που εχω επισης δεν ξαναενοχλησε κανεις! Μονο 1 φορα το χρονο εχει τυχει κληση απο Αγγλια κ απαντησα κ στα ελληνικα μου ειπε κατι για χρηματιστιριακα κ το εκλεισα κ απλα μπλοκαρα το νουμερο αυτο κ τερμα:)

Link to comment
Share on other sites

εμένα εντωμεταξύ δεν έχει αναβαθμιστεί η εφαρμογή what's up ακόμη

 

Και σε μένα το ίδιο. Ξέρει κανείς γιατί συμβαίνει αυτό ;

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος το παραπάνω αναφέρεται σε κλήσεις από τρίτες εταιρείες προκειμένου να διαφημίσουν προϊόντα τους και όχι από την εταιρεία στην οποία είσαι συνδρομητής.

Αυτή δηλαδή, θα μπορεί να συνεχίσει να σε καλεί.

Δεν το λέω με 100% σιγουριά, αλλά με επιφύλαξη αυτό.

Αν γνωρίζει κάποιος καλύτερα, ας διευκρινίσει.

 

Ισχύει όντως. Μου το είπαν από την Cyta. Εγγράφεσαι στο μητρώο της εταιρίας στην οποία είσαι συνδρομητής. Αν αλλάξεις πάροχο, λογικά πρέπει να κάνεις νέα αίτηση για το μητρώο 11 του νέου παρόχου σου.

Επίσης από τη Cyta μου είπαν ότι οι άλλοι πάροχοι υποτίθεται ότι παίρνουν κάθε τόσο το μητρώο του παρόχου σου (που εγγράφεσαι, στην περίπτωσή μου δηλ της Cyta), οπότε δεν καλούν όσους βλέπουν στο μητρώο για προσφορές, όπως απαιτεί ο νόμος. Αλλά "τεχνηέντως" (ακριβής λέξη της υπαλλήλου) οι πάροχοι αργούν να ζητήσουν το επικαιροποιημένο μητρώο, ώστε να σε καλέσουν και όταν τους πεις "μα πώς με καλείτε 3 το μεσημέρι για προσφορά, αφού είμαι στο μητρώο 11" να απαντήσουν "μάλλον έχετε μπει αλλά δεν είναι επικαιροποιημένο το σύστημά μας ακόμα" (the greek way).

Οπότε απαντάς "δεν με ενδιαφέρει πότε κάνετε update, αυτό είναι δικό σας θέμα, θέλω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο για να συμβουλευτώ μετά τον δικηγόρο μου για αγωγή". Μόνο έτσι σταμάτησε η Wind σε εμένα. Δεν σταμάτησαν ακόμα κι αν τους έλεγα ότι είμαι "στο μητρώο 11", απλά έλεγαν "α εντάξει, σας βγάζω από τη λίστα". Μετά από 2 μέρες ξανά τηλέφωνα. Η Cosmote είχε φτάσει στο σημείο να καλεί 8 το πρωί, 15:30 το μεσημέρι και 20:00 το βράδυ την ίδια μέρα! Γυρνούσα σπίτι και έβρισκα αναπάντητες στο σταθερό...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχει αλλάξει κάτι με τη λήξη πακέτων με λεπτά ομιλίας; e25a6afaca019d5daaf61a0726208899.jpgff8e75077645628aa7736bcf2ca4f151.jpg

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν λήγουν πια το μεσημέρι;

 

Στην εφαρμογή λέει για 12 το μεσημέρι. Το 12:00 στην εφαρμογή είναι 12 και όχι 00:00, ίσως δεν έχει ενημερωθεί ακόμη η εφαρμογή

Link to comment
Share on other sites

Απο https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/mhtrwo_11.html

 

Οι πελάτες κινητής που επιθυμούν να καταχωρηθεί η τηλεφωνική τους σύνδεση στο Μητρώο μπορούν να εγγραφούν σε αυτό:

με αίτησή τους σε οποιοδήποτε Κατάστημα COSMOTE ή ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ή

καλώντας στο 13888 (Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών) ή στο 13818 (Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών), ή

ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

 

Εγώ πάντως το ειχα ενεργοποιήσει στέλνοντας απλά 11 στο 1256!

 

Ευχαριστω! :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχει υπάρξει αλλαγή στην εφαρμογή του What's Up; (Γραφικά, σχεδιασμός κτλπ)

 

Επειδή κάτι τέτοιο διάβασα στις προηγούμενες σελίδες. Δεν μου έχει έρθει καμία νέα ενημέρωση για την εφαρμογή...

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Nαι και σε εμένα δεν ήρθε και απο περιέργεια να δω τι παίζει, την έβαλα μέσω 3rd party store. Προσωπική μου γνώμη-->την έκαναν χάλια
Link to comment
Share on other sites

Μέτρια υλοποίηση, μπορούν και καλύτερα. Πιθανότατα όπως και με το My Cosmote App, σταδιακά θα διορθωθεί.

 

Η αναβάθμιση παίζει να είναι server side, με τη πρόσφατη αναβάθμιση σε ένα κινητό έχει αλλάξει, ενώ στο άλλο όχι.

Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα μόλις έγινε η αναβάθμιση της εφαρμογής και μπορώ να πω οτι μου αρέσει το νέο ντιζάιν και πιο πολύ μου αρέσει το νέο widget.

 

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν λήγουν πια το μεσημέρι;

Το μεσημέρι λήγουν.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Το μεσημέρι λήγουν.

 

Ετσι ξερω και εγω μεχρι τωρα εδω και χρονια. Πως το μηνυμα γραφει 00.00?

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμένο μήνυμα που στέλνουν έχω παρατηρήσει ότι γράφει ως ημερομηνία λήξης τις 23:59 της προηγούμενης. Δεν ξέρω γιατί. Έχω ανανεώσει πακέτο μέχρι και δύο λεπτά πριν τις 12 το μεσημέρι χωρίς πρόβλημα.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμένο μήνυμα που στέλνουν έχω παρατηρήσει ότι γράφει ως ημερομηνία λήξης τις 23:59 της προηγούμενης. Δεν ξέρω γιατί. Έχω ανανεώσει πακέτο μέχρι και δύο λεπτά πριν τις 12 το μεσημέρι χωρίς πρόβλημα.

 

Και εγω το ιδιο. Και παντα μεχρι τωρα οταν εστελναν μηνυμα, παντα στις 12 το μεσημερι εγραφε.

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Τελικά για όλα τα παραπάνω που αναφέραμε τα πακέτα ομιλίας εξακολουθούν να λήγουν στις 12 το μεσημέρι.
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Επειδή στην Cote πετάνε ακόμα χαρταετό, σε αριθμό Whats Up που λέει "έχει φραγή εισερχομένων κλήσεων" σημαίνει ότι ο αριθμός υπάρχει ακόμα? Θέλω να τον αναστήσω αλλά δεν θυμάμαι πόσο έχω να τον χρησιμοποιήσω.

 

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Επειδή στην Cote πετάνε ακόμα χαρταετό, σε αριθμό Whats Up που λέει "έχει φραγή εισερχομένων κλήσεων" σημαίνει ότι ο αριθμός υπάρχει ακόμα? Θέλω να τον αναστήσω αλλά δεν θυμάμαι πόσο έχω να τον χρησιμοποιήσω.

Σχεδόν σίγουρα υπάρχει ακόμα, αλλιώς θα έλεγε ότι δεν χρησιμοποιείται.

Η Cosmote θα έπρεπε να στο επιβεβαιώσει πολύ εύκολα. Εάν έχεις κρατήσει τα μηνύματα που σου έστειλαν για τις φραγές, μπορείς να δεις και τις ημερομηνίες.

Link to comment
Share on other sites

Σχεδόν σίγουρα υπάρχει ακόμα, αλλιώς θα έλεγε ότι δεν χρησιμοποιείται.

Η Cosmote θα έπρεπε να στο επιβεβαιώσει πολύ εύκολα. Εάν έχεις κρατήσει τα μηνύματα που σου έστειλαν για τις φραγές, μπορείς να δεις και τις ημερομηνίες.

 

Έχω να το χρησιμοποιήσω από το στρατό - πέρσι περίπου τέτοια εποχή - και στο τηλ δεν το σηκώνουν και στο φβ έχω στείλει από τις 12 και δεν απαντάνε

 

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Δε σου δουλεύει καθόλου ή σε έκοψε μετά απο χ mb? Προσωπικά μου λειτουργεί κανονικά
Link to comment
Share on other sites

Ολη μερα χοτσποτ σε κινητα και μετά από μιση ωρα στο λαπτοπ έπαθε εμπλοκη, παρολο που πριν λιγο καιρο δεν ειχε προβλημα στο λαπτοπ (tethering απο voda ομως)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...