Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

2 ώρες πριν, thansof_7 said:

Έχει κάποιος καμία ιδέα;; υπάρχει περίπτωση να παραμείνω στο whatsup ή να το γυρίσω σε frog? 

Η διαδικασία επιστροφής του ποσού σε λογαριασμό αφορά διακοπή του αριθμού ή φορητότητα σε άλλο πάροχο με αιτιολογία τις αυξήσεις. Με αλλαγή πακέτου δεν καλύπτεσαι

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Για να καταλάβω εγώ που έχω μαζέψει 75Gb απο τα rollover θα χαθούν μετά απο αυτήν την ημερομηνία;

Redmi By Xiaomi
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, kmpatra said:

Η διαδικασία επιστροφής του ποσού σε λογαριασμό αφορά διακοπή του αριθμού ή φορητότητα σε άλλο πάροχο με αιτιολογία τις αυξήσεις. Με αλλαγή πακέτου δεν καλύπτεσαι

Ευχαριστώ για την απάντηση.. Η αλλαγή σε frog δεν πιάνεται σαν φορητοτητα φαντάζομαι, ε; 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, thansof_7 said:

Ευχαριστώ για την απάντηση.. Η αλλαγή σε frog δεν πιάνεται σαν φορητοτητα φαντάζομαι, ε; 

Όχι αφού θεωρούνται προϊόντα της COSMOTE

Link to comment
Share on other sites

Βλέπουν καλά τα μάτια μου; στη frog με 13,5 ευρώ δίνουν 15GB που μεταφέρονται στον επόμενο μήνα αν δεν καταναλωθούν;(η ομιλία δεν με πολυενδιαφέρει)

Αν χρειαστώ για μία μέρα έχει για παράδειγμα απεριόριστα όπως έχει το what's up;

Τι αλλά επιπλέον έχει για τα data; ομιλία θέλω μόνο λίγα κάθε μήνα. 

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβω εγώ που έχω μαζέψει 75Gb απο τα rollover θα χαθούν μετά απο αυτήν την ημερομηνία;
εξαρτάται, με ποιο πακέτο τα έχεις μαζέψει; αν το πακέτο σου σταματάει, όπως το DIY τα χάνεις!!
η ειρωνεία είναι ότι το DIY συνεχίζει αλλά με άλλα... "συστατικα",
μας δουλεύουν μου φαίνεται λίγο;
πάμε να κάνουμε παράπονα;;;
Link to comment
Share on other sites

<<Οι συνδρομητές που θα καταγγείλουν τη σύμβασή τους σύμφωνα με τα ανωτέρω, μπορούν να αιτηθούν την επιστροφή του χρηματικού τους υπολοίπου το οποίο θα τους επιστραφεί, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προβεί σε ανανέωση χρηματικού υπολοίπου μέχρι την ημερομηνία δημοσίευσης της παρούσας ανακοίνωσης, εντός τριάντα (30) ημερών από την αίτησή τους.>>

 

Τι ακριβώς εννοεί με αυτό ο ποιητής;; Να κάνω ανανέωση υπόλοιπου ποτέ δλδ;

Link to comment
Share on other sites

καταλαβαίνω οτι το "εντος 30 ημερών από την αίτηση" αναφέρεται στην επιστροφή. Το γιατί ζητάει να έχει γίνει ανανέωση μέχρι την ημέρα της δημοσίευσης δεν το καταλαβαίνω,μάλλον για να εξασφαλιστεί οτι θα υπάρχει υπόλοιπο για επιστροφή...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως δε μπορώ να καταλάβω τι εννοεί, είναι εντελώς κακογραμμένο. Εκτός κ αν είναι εκ του πονηρου έτσι γραμμένο για να <<κοβουν>> υποψήφιους πελάτες, όπως εμένα, από την επιστροφή χρηματων

Link to comment
Share on other sites

ο kmpatra είναι σωστός!

μπορείς να κάνεις σήμερα την καταγγελία σου αλλά θα πρέπει να έχεις
ανανεώσει max 30 ημέρες νωρίτερα. υπολογίζουν ότι η διαδικασία θα
ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών. οπότε το διεκδικούμενο ποσό δεν θα
κινδυνεύσει να διαγραφεί λόγω παρέλευσης 60 ημερών από την τελευταία
ανανέωση.

αν η τελευταία ανανέωση έχει γίνει πέραν των 30 ημερών... ανανεώνεις...
καταγγέλεις και παίρνεις όλο το ποσό πίσω (φυσικά θα χαιρετίσεις το
φόρο κινητής τηλεφωνίας επί του ποσού τελευταίας ανανέωσης)

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, arjuna said:

ο kmpatra είναι σωστός!

μπορείς να κάνεις σήμερα την καταγγελία σου αλλά θα πρέπει να έχεις
ανανεώσει max 30 ημέρες νωρίτερα. υπολογίζουν ότι η διαδικασία θα
ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών. οπότε το διεκδικούμενο ποσό δεν θα
κινδυνεύσει να διαγραφεί λόγω παρέλευσης 60 ημερών από την τελευταία
ανανέωση.

αν η τελευταία ανανέωση έχει γίνει πέραν των 30 ημερών... ανανεώνεις...
καταγγέλεις και παίρνεις όλο το ποσό πίσω (φυσικά θα χαιρετίσεις το
φόρο κινητής τηλεφωνίας επί του ποσού τελευταίας ανανέωσης)

Μάλιστα, τώρα είναι κατανοητό. Να υποθέσω ότι σε περίπτωση που στο υπόλοιπο υπάρχουν κ χρήματα από μεταφορά από άλλο καρτοκινητο τα πιστωνουν κ αυτα;

Link to comment
Share on other sites

Πιστώνουν όλα τα χρήματα που υπάρχουν, αλλά το δεύτερο σημείο του παραπάνω είναι ότι ζητάνε η ανανέωση να έχει γίνει πριν την ανακοίνωση, διαφορετικά ισχυρίζονται ότι ήσουν ενήμερος για την αλλαγή πριν βάλεις κι άλλα χρήματα.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, minast said:

Πιστώνουν όλα τα χρήματα που υπάρχουν, αλλά το δεύτερο σημείο του παραπάνω είναι ότι ζητάνε η ανανέωση να έχει γίνει πριν την ανακοίνωση, διαφορετικά ισχυρίζονται ότι ήσουν ενήμερος για την αλλαγή πριν βάλεις κι άλλα χρήματα.

Εφόσον έχω 60 ημέρες δικαίωμα να διατηρώ το υπόλοιπο μου, είναι καταχρηστικο να μου ζητάει ανανέωση 30 μερες πριν την ανακοίνωση τους. Δλδ αν εγώ έκανα ανανέωση πριν 40 μέρες δεν μπορώ να διεκδικήσω τα χρήματα μου; απλά απαράδεκτο σε περίπτωση που ισχύει κάτι τέτοιο, αν κ δε το φαντάζομαι διότι δεν στέκει σε καμία περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Με:

1) Την α) ενημέρωση και β) Ικανότητες (>95% μας σε δαύτο το εκπ/κό σύστημα +κοινωνία) των πελατών κινητής σε αυτή τη χώρα

και

2) Την παγαποντιά που ΠΑΝΤΑ "πιάνει" από τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε δαύτη τη χώρα σε "αϊτούς χωρίς φτερά" (ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ χαρταετούς):

ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ:

"Τί" θα βρίσκουν να ισχυρίζονται ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΦΟΡΑ για να την γλιτώσουν να μην εκτελέσουν τα νόμιμα αλλά να "διαστρεβλώνουν" την ουσία του Νόμου προστασίας των καταναλωτών. Έτσι κι αλλιώς τους παίρνει (ούτε ΕΕΤΤ πρόστιμα: ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ).

Την προηγούμενη φορά τέλη Ιούλη, πέρα από το καλοκαιριάτικο των "μπάνιων του λαού", η συγκεκριμένη εταιρία είχε το αφήγημα να "μεταφέρει τα ευρώ υπολοίπου σε άλλο καρτοκινητό" αντί του νομίμου επιστροφής στον τραπεζικό λογαριασμό.

Με τόσα που πέρασα, και 2 ολόκληρους μήνες να τα επιστρέψουν στην τράπεζα,

με αφήγημα προς ΕΕΤΤ μετά από καταγγελία στο πέρας των 20 ημερών το "Ο πελάτης ζήταγε επιστροφή στην τράπεζα και δεν επέμεινε στην καταγγελία σύμβασης"!!! Ό,τι να'ναι δλδ.

Τελικά, μετά και από 2η καταγγελία στην ΕΕΤΤ μου ζήτησαν συγνώμη . Μάλλον επειδή με πέρασαν ίδιο κι όμοιο με το >95% των πολιτών αυτής της χώρας.

Πρόστιμο από ΕΕΤΤ σε αυτή την εταιρία δε βλέπω όμως.

Περαστικά σε όποιον αντέξει τη διαδικασία που σχεδόν σίγουρα δε θα την ΦΕΡΕΙ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ. "Κάπου" θα χαθεί στο "δρόμο".

Και δεν έχει σχέση με πράσινες, κόκκινες ή μαύρες (η χειροτερότερη εταιρία και εεερχεται και η ώρα της) εταιρίες.

Δε νομίζω άλλος εκτός από μένα να τα κατάφερε στο 25/7 με 25/9/2023 την προηγούμενη φορά: Εάν όχι, τα συγχαρητήρια μου.

Εάν "κάναν" όλες αυτές τις ΔΙΑΡΚΕΙΣ παγαποντιές (ώστε να "χαθώ κάπου στο δρόμο") την προηγούμενη φορά που ήταν καθαρότατη (στις προϋποθέσεις επιστροφής στην τράπεζα), φανταστείτε "τι" θα σκαρφιστούν ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ αυτή τη φορά που , όπως τα αναφέρετε παραπάνω, δεν είναι τόσο καθαρές οι προϋποθέσεις για την επιστροφή του υπολοίπου στην τράπεζα.....

Edited by Pppe
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Pppe said:

Με:

1) Την α) ενημέρωση και β) Ικανότητες (>95% μας σε δαύτο το εκπ/κό σύστημα +κοινωνία) των πελατών κινητής σε αυτή τη χώρα

και

2) Την παγαποντιά που ΠΑΝΤΑ "πιάνει" από τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε δαύτη τη χώρα σε "αϊτούς χωρίς φτερά" (ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ χαρταετούς):

ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ:

"Τί" θα βρίσκουν να ισχυρίζονται ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΦΟΡΑ για να την γλιτώσουν να μην εκτελέσουν τα νόμιμα αλλά να "διαστρεβλώνουν" την ουσία του Νόμου προστασίας των καταναλωτών. Έτσι κι αλλιώς τους παίρνει (ούτε ΕΕΤΤ πρόστιμα: ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ).

Την προηγούμενη φορά τέλη Ιούλη, πέρα από το καλοκαιριάτικο των "μπάνιων του λαού", η συγκεκριμένη εταιρία είχε το αφήγημα να "μεταφέρει τα ευρώ υπολοίπου σε άλλο καρτοκινητό" αντί του νομίμου επιστροφής στον τραπεζικό λογαριασμό.

Με τόσα που πέρασα, και 2 ολόκληρους μήνες να τα επιστρέψουν στην τράπεζα,

με αφήγημα προς ΕΕΤΤ μετά από καταγγελία στο πέρας των 20 ημερών το "Ο πελάτης ζήταγε επιστροφή στην τράπεζα και δεν επέμεινε στην καταγγελία σύμβασης"!!! Ό,τι να'ναι δλδ.

Τελικά, μετά και από 2η καταγγελία στην ΕΕΤΤ μου ζήτησαν συγνώμη . Μάλλον επειδή με πέρασαν ίδιο κι όμοιο με το >95% των πολιτών αυτής της χώρας.

Πρόστιμο από ΕΕΤΤ σε αυτή την εταιρία δε βλέπω όμως.

Περαστικά σε όποιον αντέξει τη διαδικασία που σχεδόν σίγουρα δε θα την ΦΕΡΕΙ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ. "Κάπου" θα χαθεί στο "δρόμο".

Και δεν έχει σχέση με πράσινες, κόκκινες ή μαύρες (η χειροτερότερη εταιρία και εεερχεται και η ώρα της) εταιρίες.

Δε νομίζω άλλος εκτός από μένα να τα κατάφερε στο 25/7 με 25/9/2023 την προηγούμενη φορά: Εάν όχι, τα συγχαρητήρια μου.

Εάν "κάναν" όλες αυτές τις ΔΙΑΡΚΕΙΣ παγαποντιές (ώστε να "χαθώ κάπου στο δρόμο") την προηγούμενη φορά που ήταν καθαρότατη (στις προϋποθέσεις επιστροφής στην τράπεζα), φανταστείτε "τι" θα σκαρφιστούν ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ αυτή τη φορά που , όπως τα αναφέρετε παραπάνω, δεν είναι τόσο καθαρές οι προϋποθέσεις για την επιστροφή του υπολοίπου στην τράπεζα.....

Περιμένω με αγωνία το σχόλιο σου...σχετικά με τη "χειρότερη εταιρία έεερχεται και η ώρα της".....😉

Link to comment
Share on other sites

Η κοσμοτε έπρεπε να αφήσει τουλάχιστον 10ε ελάχιστη ανανεωση ονλαιν. Τώρα με το 13αρι, γιατί να μην παει κάποιος cu liquid που θα έχει και περισσοτερες υπηρεσίες. Εκτός εάν στην περιοχη του δεν έχει καλή κάλυψη μόνο. 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, minast said:

Πιστώνουν όλα τα χρήματα που υπάρχουν, αλλά το δεύτερο σημείο του παραπάνω είναι ότι ζητάνε η ανανέωση να έχει γίνει πριν την ανακοίνωση, διαφορετικά ισχυρίζονται ότι ήσουν ενήμερος για την αλλαγή πριν βάλεις κι άλλα χρήματα.

 

4 ώρες πριν, arxif said:

Εφόσον έχω 60 ημέρες δικαίωμα να διατηρώ το υπόλοιπο μου, είναι καταχρηστικο να μου ζητάει ανανέωση 30 μερες πριν την ανακοίνωση τους. Δλδ αν εγώ έκανα ανανέωση πριν 40 μέρες δεν μπορώ να διεκδικήσω τα χρήματα μου; απλά απαράδεκτο σε περίπτωση που ισχύει κάτι τέτοιο, αν κ δε το φαντάζομαι διότι δεν στέκει σε καμία περίπτωση.

από την εμπειρία συνδρομητών του περιβάλλοντός μου...

  • δεν έχει σημασία αν η τελευταία ανανέωση γίνει μετά την ανακοίνωση. απαιτείτε όμως να γίνει πριν την καταγγελία καθώς το διεκδικούμενο ποσό είναι αυτό που υπάρχει τη στιγμή της καταγγελίας (μείον οποιαδήποτε μεταγενέστερη χρήση).
  • επιστρέφονται και ποσά από μεταφορά υπολοίπου από καρτοκινητό, καρτοσυμβόλαιο ή συμβόλαιο.

εικάζω ότι θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με συνδέσεις που κουβαλάνε προσφορά επί χρηματικού υπολοίπου, δηλ. whats-up με διπλασιασμό για κάποιους μήνες και frog με ενεργή προσφορά διπλασιασμού.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, aektzhs 1 said:

Το voucher που λέει η ιστοσελίδα τι ακριβώς είναι;;;;Ξέρει κανείς;;;;Ρωτήθηκε και από άλλον φίλο μια σελίδα νομίζω πριν

Αν εννοείς τον πίνακα εδώ, αναφέρεται σε κάποιες κάρτες που δίνουν πχ στα πανεπιστήμια ως δώρο. Ξύνεις τον κωδικό, τον στέλνεις σε ένα κινητό και λαμβάνεις κάποια δώρα. 
Ο πίνακας δείχνει την ημερομηνία λήξης κάθε voucher, γιατί μπορεί να εκτυπώσουν πολλά και ανάλογα με το πως έχουν χρησιμοποιηθεί παρατείνουν τη διάρκεια τους.  

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, VIPdriver said:

Εκτός εάν στην περιοχη του δεν έχει καλή κάλυψη μόνο. 

Πάντως αυτό που το λέμε και το ξαναλέμε δεν μου φαίνεται σωστό. Μιλάμε λες και το κινητό είναι σταθερό.

Εγώ συνειδητά επιλέγω Vodafone κι ας έχει το χειρότερο δίκτυο. Και εκεί που κινούμαι ΔΕΝ έχει το καλύτερο σήμα, ΟΥΤΕ καλύπτομαι. Απλώς το ανέχομαι χάριν οικονομίας.

Αν οι τρεις εταιρείες πουλούσαν τις υπηρεσίες τους στην ίδια ακριβώς τιμή, ποιος θα πήγαινε στον 2ο και στον 3ο επειδή πιάνει καλύτερα στην περιοχή του και πόσοι στον 1ο; 😃

Link to comment
Share on other sites

Εγω βλεπω να κανω φορητότητα τα περισσοτερα κοσμοτε της οικογένειας προς cu liquid. 

1ο φαουλ της κοσμοτε: σταματησε να ανανεωνει την ημερομηνία ληξης των χρηματων με μεταφορά απο αλλο what's up.

2ο φάουλ της κοσμοτε: ελαχιστη ονλαιν ανανεωση 13 ευρω.

Στα λικουιντ θα βαζω 13 ευρω για 2 μηνες και θα εξυπηρετουμαστε. Και θα έχω και καλυτερη εξυπηρέτηση πελατών. 

Η κοσμοτέ συνηθίζει κατά καιρους να διώχνει συνδρομητές λόγω του οτι πρεπει να εχει χαμηλότερο απο 50% ποσοστό στην αγορά. Σεβαστό. Απλά δεν είμαι στην οικονομική άνεση να πληρωνω παραπανω λεφτα και να παίρνω λιγοτερες υπηρεσίες. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, VIPdriver said:

πρεπει να εχει χαμηλότερο απο 50% ποσοστό στην αγορά

Δεν ίσχυε ποτέ κάτι τέτοιο στην κινητή και πλέον δεν ισχύει και στη σταθερή (μέχρι στιγμής μόνο στις FTTH συνδέσεις) 

Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2023 at 9:52 ΠΜ, nplatis said:

Στην πλήρη ανακοίνωση: https://www.cosmote.gr/announcements/mobile/ananeosh_neon_paketwn.pdf
λέει:

Αυτό είναι με τα 7,2€. Εγώ καταλαβαίνω ότι δεν διακόπτεται. Για κάποια άλλα AUTO, πράγματι λέει ότι χάνονται.

Για να καταλάβω και να είμαι σίγουρος. Από το cosmote app ανανεώνω το καρτοκινητό της μητέρας μου βάζοντας 8€ και επιλέγοντας το basic combo με τα 7,20€. Το auto δεν κατάλαβα τι είναι και τι πρέπει να κάνω για να διατηρήσει το basic combo με τα 7,20€; Δεν με ενοχλεί που θα βάζω 13€ με την προϋπόθεση ότι όταν θα φτάνει το υπόλοιπο να μπορώ να ανανεώσω χωρίς να βάλω άλλα χρήματα.

Μπορεί να μου το εξηγήσει κάποιος;

 

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, ostvarivanje said:

Για να καταλάβω και να είμαι σίγουρος. Από το cosmote app ανανεώνω το καρτοκινητό της μητέρας μου βάζοντας 8€ και επιλέγοντας το basic combo με τα 7,20€. Το auto δεν κατάλαβα τι είναι και τι πρέπει να κάνω για να διατηρήσει το basic combo με τα 7,20€; Δεν με ενοχλεί που θα βάζω 13€ με την προϋπόθεση ότι όταν θα φτάνει το υπόλοιπο να μπορώ να ανανεώσω χωρίς να βάλω άλλα χρήματα.

Μπορεί να μου το εξηγήσει κάποιος;

 

Από την εφαρμογή πηγαίνεις στην ανανέωση ομιλίας, μετά «Δες όλα τα πακέτα ομιλίας» και εκεί έχει κατηγορία «Πακέτα αυτόματης ενεργοποίησης» όπου υπάρχει το «Combo Basic Auto».

Χαχα, ακριβώς ίδιο σενάριο και εγώ, ανανεώνω κινητά μεγάλων σε ηλικία συγγενών...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...