Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδια ο γιος μου θα πάει βελγιο , εχουμε karta whats up και cosmote one δωρεαν ομιλια 1000λεπτα καθε μηνα. Επισης εχει 6 gb ίντερνετ απο πάρε δώσε. Πως θα επικοινωνούμε ? Τι πρεπει να κανω .Κινητο redmi note 7

 

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

Τα πάρε μοίρασε δουλεύουν σε περιαγωγή. Που σημαίνει αυτός μπορεί να σε καλεί από Viber, messenger κτλ. Αλλιώς θα πρέπει να ενεργοποιήσεικάποιο πακέτο με λεπτά προς όλους όπως το combo call them all plus. Με τα λεπτά προς όλους του πακέτου όσο είναι σε περιαγωγή θα μπορεί να καλεί όλη την EE. Εσύ εφόσον παραμένεις Ελλάδα δεν επηρεάζεσαι. Θα είναι σα να καλεις ένα απλό whatsup. Και τα λεπτά του one και προς whatsup θα σου δουλεύουν κανονικά.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Τα πάρε μοίρασε δουλεύουν σε περιαγωγή. Που σημαίνει αυτός μπορεί να σε καλεί από Viber, messenger κτλ. Αλλιώς θα πρέπει να ενεργοποιήσεικάποιο πακέτο με λεπτά προς όλους όπως το combo call them all plus. Με τα λεπτά προς όλους του πακέτου όσο είναι σε περιαγωγή θα μπορεί να καλεί όλη την EE. Εσύ εφόσον παραμένεις Ελλάδα δεν επηρεάζεσαι. Θα είναι σα να καλεις ένα απλό whatsup. Και τα λεπτά του one και προς whatsup θα σου δουλεύουν κανονικά.
Ωραία φιλε μου σε ευχαριστώ. Για 3,4 μερες θα παει νομιζα θα έπρεπε να αγορασω πακετο για Ευρώπη για να τον τηλεφωνώ δωρεάν. Επίσης τι πρέπει να κανει στο κινητο του οταν φτασει Βρυξέλλες, να διαλεξει κάποιο συγκεκριμενο Δίκτυο , εταιρια Βελγιου?

 

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το κινητό του λογικά θα είναι στο αυτόματο, θα διαλέξει δίκτυο αυτόματα χωρίς να κάνει κάτι.

Και οι 3 εταιρίες στο Βέλγιο συνεργάζονται με την Cosmote.

Αν θέλεις, κάνε μια ερώτηση στο 13888 (αστική χρέωση στο 2106513888) για να βεβαιωθεις ότι η περιαγωγή είναι ενεργή στην σύνδεση σου.

Link to comment
Share on other sites

Αφού θα είναι εκεί για λίγες μέρες, μπορεί να πάρει και το εβδομαδιαίο πακέτο με 3€ που δίνει 100' προς όλους και 200' προς what's up.
Link to comment
Share on other sites

Αφού θα είναι εκεί για λίγες μέρες, μπορεί να πάρει και το εβδομαδιαίο πακέτο με 3€ που δίνει 100' προς όλους και 200' προς what's up.

 

Σωστος ευχαριστω ;)

 

----- προσθήκη μηνύματος 14 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Το κινητό του λογικά θα είναι στο αυτόματο, θα διαλέξει δίκτυο αυτόματα χωρίς να κάνει κάτι.

Και οι 3 εταιρίες στο Βέλγιο συνεργάζονται με την Cosmote.

Αν θέλεις, κάνε μια ερώτηση στο 13888 (αστική χρέωση στο 2106513888) για να βεβαιωθεις ότι η περιαγωγή είναι ενεργή στην σύνδεση σου.

 

Νασαι καλα Παναγιωτη ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Να λάβεις τπ όψιν ότι μόνο τα λεπτά προς όλα τα δίκτυα ισχύουν στην Ευρωπαϊκή περιαγωγή.

Τα λεπτα προς WhatsUp και τα cosmote One δεν ισχύουν.

Link to comment
Share on other sites

αν βάλω το giga month του what's up να κάνει αυτόματη ανανέωση κάθε μήνα, τα mb που δεν καταναλωθηκαν θα περνάνε και στον επόμενο μήνα?
Link to comment
Share on other sites

αν βάλω το giga month του what's up να κάνει αυτόματη ανανέωση κάθε μήνα, τα mb που δεν καταναλωθηκαν θα περνάνε και στον επόμενο μήνα?
Περνάνε κανονικά
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα......

μετά απο συνομιλία που ειχα με το 13888 μου είπαν ΟΤΙ τα mb από παρε-μοιρασε ΔΕΝ γίνονται roll-over. :O

Και μάλιστα μου είπαν οι του 13888 ότι ΑΥΤΟΙ το εχουν σε ενημερωση ΜΟΝΟ δικη τους :ninja: !!!

Στην εφαρμογη ειπα οτι δεν υπαρχει κατι τετοιο και αυτοι απαντησαν ότι το γνωρίζουν και ΚΑΚΩΣ δεν υπάρχει :lol: !!!

Μήπως όντως το έκοψαν;Πριν απο 25μερες εκανα κανονικα rollover τα mb μου.

Αναμένονται εξελίξεις....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα......

 

μετά απο συνομιλία που ειχα με το 13888 μου είπαν ΟΤΙ τα mb από παρε-μοιρασε ΔΕΝ γίνονται roll-over. :O

 

Και μάλιστα μου είπαν οι του 13888 ότι ΑΥΤΟΙ το εχουν σε ενημερωση ΜΟΝΟ δικη τους :ninja: !!!

 

Στην εφαρμογη ειπα οτι δεν υπαρχει κατι τετοιο και αυτοι απαντησαν ότι το γνωρίζουν και ΚΑΚΩΣ δεν υπάρχει :lol: !!!

 

Μήπως όντως το έκοψαν;Πριν απο 25μερες εκανα κανονικα rollover τα mb μου.

 

Αναμένονται εξελίξεις....

 

 

 

Μόλις έβαλα 2 10άρες και κανονικά κράτησε τα προηγούμενα..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η εξυπηρέτηση πελατών έχει χάσει την αίγλη που είχε παλιά. Ανειδίκευτους εργάτες βάζουν πια. Δεν τους νοιάζει να έχεις γνώσεις, να τους βγαίνεις φτηνά τους νοιάζει. Ειχα δει σε αγγελία που εξωτερικός συνεργάτης (εταιρία) εταιρίας κινητής τηλεφωνίας εψαχνε υπαλλήλους εξυπ.πελατων για ψίχουλα.
Link to comment
Share on other sites

Η εξυπηρέτηση πελατών έχει χάσει την αίγλη που είχε παλιά. Ανειδίκευτους εργάτες βάζουν πια. Δεν τους νοιάζει να έχεις γνώσεις, να τους βγαίνεις φτηνά τους νοιάζει. Ειχα δει σε αγγελία που εξωτερικός συνεργάτης (εταιρία) εταιρίας κινητής τηλεφωνίας εψαχνε υπαλλήλους εξυπ.πελατων για ψίχουλα.
Πάντως το τουπε που έχουν όταν σου παίρνουν συνέντευξη δεν υπάρχει, σα να ψάχνουν αστροφυσικούς.καποτε είχα περάσει για συνέντευξη για πωλήσεις,ούτε καν δλδ για υποστήριξη και μου λέγανε ότι δεν έχω γνώσεις και εμπειρία. Συγγνώμη λέω πολυτεχνείο έχω τελειώσει εντάξει θα τα καταφέρω νομίζω.ελεος δηλαδή

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι αίγλη είχε παλιά η εξυπηρέτηση; Εκτός και αν μιλάμε για εποχές προ κρίσης (2008) που ήταν κάπως διαφορετική η κατάσταση αλλά και πάλι όχι για σημείο αναφοράς. Μπάχαλο υπήρχε πάντα και όλοι έριχναν τις ευθύνες στους άλλους, απλά τότε είχαν κάποιες παραπάνω γνώσεις και κίνητρο (καλύτερους μισθούς) για να βοηθήσουν.

 

Στάλθηκε από το HTC U11 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο πρόβλημα και οι χρόνοι αναμονής.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Περί επικοινωνίας, την προηγούμενη Πέμπτη το πρωί που είχε πρόβλημα η εφαρμογή και δεν μπορούσα να βάλω κάρτα, τους έστειλα μήνυμα μέσω της εφαρμογής.

Επικοινώνησαν μαζί μου Σάββατο βράδυ στις 9 :lol:

defy+

LG G2

XZ1

Poco F2 pro

Link to comment
Share on other sites

Εμένα έχουν από 23 Δεκέμβρη ψάχνουν να δουν αν τα λεπτά ομιλίας (60 λεπτά 3,02) του frog ισχύουν στο εξωτερικό...πήγα γύρισα και ετοιμάζομαι να ξαναπάω.

Για όποιον ενδιαφέρεται ισχύουν

01a89b36f35b8035939126b0b2954b72.jpg

My Devices (Απ' όσες θυμάμαι δηλαδή) Philips DIGA/Ericsson 768/Ericsson 788/Ericsson T28/Nokia 3200/Siemens SL55/Nokia 6210/Nokia 6510/Ericsson W600/Nokia E52/Nokia E65/Sony Ericsson Neo V/Moto G/Xiaomi Redmi Note 3/Xiaomi Redmi Note 5
Link to comment
Share on other sites

Στο fb επειδή μένουν τα γραπτά, βάζουν τους πιο ψαγμένους.

 

Στο fb ολοι στέλνουν προκατ απαντησεις με copy paste, σε σημειο που νιωθεις οτι μιλας με bot. Μόνο αν επιμεινεις τοσο ωστε να καταλαβουν οτι δε θα τα παρατήσεις θα σε εξυπηρετήσουν ουσιαστικα.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα έχουν από 23 Δεκέμβρη ψάχνουν να δουν αν τα λεπτά ομιλίας (60 λεπτά 3,02) του frog ισχύουν στο εξωτερικό...πήγα γύρισα και ετοιμάζομαι να ξαναπάω.

Για όποιον ενδιαφέρεται ισχύουν

01a89b36f35b8035939126b0b2954b72.jpg

 

Είδες είχαν δίκιο. Με υπομονή λύθηκε η απορία σου. Αστειεύομαι φυσικά.

Link to comment
Share on other sites

Στο fb ολοι στέλνουν προκατ απαντησεις με copy paste, σε σημειο που νιωθεις οτι μιλας με bot. Μόνο αν επιμεινεις τοσο ωστε να καταλαβουν οτι δε θα τα παρατήσεις θα σε εξυπηρετήσουν ουσιαστικα.

Αυτήν την ηλιθιότητα του να σου απευθύνονται στον Ενικό θα την κόψουν ποτέ; Δεν έχουν μόνο οι πιτσιρικάδες what's up και στην τελικά και πιτσιρικάδες να είναι μόνο, πελάτες είναι το λιγότερο, οφείλουν να προσφωνούν στον πληθυντικό

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Αυτήν την ηλιθιότητα του να σου απευθύνονται στον Ενικό θα την κόψουν ποτέ; Δεν έχουν μόνο οι πιτσιρικάδες what's up και στην τελικά και πιτσιρικάδες να είναι μόνο, πελάτες είναι το λιγότερο, οφείλουν να προσφωνούν στον πληθυντικό

 

Εγω θελω να με εξυπηρετουν "to the point" και οχι όταν ζηταω μια διευκρίνηση πχ στους όρους χρησης ενος πακετου να με στελνουν στο σαιτ του what's up. Ναι, προφανώς και εχω ηδη τσεκάρει ο,τι σαιτ υπήρχε για να βρω την απαντηση, για αυτο και σου ζηταω συγκεκριμενη διευκρίνηση.

 

Αν απαντούν στις ερωτήσεις μου ας γραφουν και με greeklish, λιγο με ενδιαφερει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...