Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δηλαδή υπάρχει κάποιος που προτημάει να τα σκάει χοντρά και να έχει καρτοκινητό?:blink:

Γιατί δεν κάνει ένα συμβόλαιο και να πληρώνει και λιγότερο και να μην ταλαιπωρείτε? Για την πλήρη ανωνυμία? Για ποιο λόγο?

 

Εγω για παραδειγμα βαzω τουλαχιστον 2 με 3 εικοσαρες καρτες τον μηνα (δηλαδη 40-60 ευρω). Αυτο θεωρειτε μικρο ποσο σε σχεση με καποιον που εχει συμβολαιο. Πολυ απλα δεν θελω να εχω συμβολαιο (ουτε περι ανωνυμιας προκειτε ουτε τιποτα αλλο υποπτο!) και αν θεωρει η Cosmote πως ειμαι πελατης δευτερης διαλογης επειδη οπως λεει και ενας φιλος παραπανω "οτι πληρωνεις παιρνεις" περιμενω να μπορω πολυ απλα να μπορω να παιρνω ενα απλο τηλεφωνο οταν θελω εγω και οχι οποτε θελει αυτη. Αν τα 40 με 60 ευρω ειναι λιγα για την Cosmote την κανω με ελαφρα πηδηματακια κι ας μεινει με τα συμβολαιο. Ελεος πλεον.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Ναι γιατι αυτος μπορει ενα μηνα να φαει 30+ ευρω αλλα τον αλλο τιποτα.Τον μεθεπομενο μηνα 20, τον επομενο 25,τον επομενο 4 ευρω και παει λεγοντας......Εχει την ελευθερια να κανει οτι θελει στον λογαριασμο του...

Αληθεια στα συμβολαια ολοι τρωνε τον δωρεαν χρονο καθε μηνα και βγαινουν κερδισμενοι?

 

Δεν εχουν ολοι στανταρ τηλεφωνικη κινηση καθε μηνα!Και οσοι εχουν η μονη λυση ειναι αυτη που ειπες,το συμβολαιο.

 

Με τα 20 ευρώ δεν τα σκας χοντρά βρε φίλε.

 

Τα καρτοσυμβόλαια έχουν τα ίδια προβλήματα? Δεν ξέρω, ρωτάω τώρα.

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως απλά έτσι σαν ενημέρωση χωρίς να ξέρω τι μπορεί να σημαίνει (καλό ή κακό). Έστειλα ΥΠΟΛ στο 1313 και η απάντηση ήταν "λόγω αναβάθμισης της υπηρεσίας δε λειτουργεί η υπηρεσία προσωρινά" (μπορεί και λίγο τροποποιημένο το μήνυμα, δε το θυμάμαι ακριβώς) λένε να ξεκίνησε καμία αναβάθμιση;
Link to comment
Share on other sites

Με τα 20 ευρώ δεν τα σκας χοντρά βρε φίλε.

 

Και τοτε γιατι αυτοι με τα τα συμβολαια των 20 ευρω ανα μηνα να μιλανε απροβληματιστα?Να εχουν και αυτοι ωραριο λειτουργιας δικτυου..:p(πλακα κανω)

 

παντως αν ειδες λεει 2-3 εικοσαρες αρα 40-60 ευρω.

Βαζει 20αρα καρτα και εχει προνομιακη χρεωση σαν τα συμβολαια αρα ποιος ο λογος να εχει συμβολαιο?Να ενα απλο παραδειγμα.

 

Πάντως απλά έτσι σαν ενημέρωση χωρίς να ξέρω τι μπορεί να σημαίνει (καλό ή κακό). Έστειλα ΥΠΟΛ στο 1313 και η απάντηση ήταν "λόγω αναβάθμισης της υπηρεσίας δε λειτουργεί η υπηρεσία προσωρινά" (μπορεί και λίγο τροποποιημένο το μήνυμα, δε το θυμάμαι ακριβώς) λένε να ξεκίνησε καμία αναβάθμιση;

 

Απο το απογευμα ειναι ετσι...Το συστημα ενημερωσης πιστευω φτιαχνουν,δεν νομιζω να εχει σχεση με το γνωστο θεμα.....

Link to comment
Share on other sites

Και τοτε γιατι αυτοι με τα τα συμβολαια των 20 ευρω ανα μηνα να μιλανε απροβληματιστα?Να εχουν και αυτοι ωραριο λειτουργιας δικτυου..:p(πλακα κανω)

 

παντως αν ειδες λεει 2-3 εικοσαρες αρα 40-60 ευρω.

Βαζει 20αρα καρτα και εχει προνομιακη χρεωση σαν τα συμβολαια αρα ποιος ο λογος να εχει συμβολαιο?Να ενα απλο παραδειγμα.

 

Γιατί αυτοί θα σκάνε κάθε μήνα τις 20άρες, που μπορεί να γίνουνν ενιώτε και 30άρες κοκ. Ενώ ο καρτοκινητός (όπως λες και εσύ), τον άλλο μήνα θα δώσει 4 ευρώ.

 

Τώρα για τον φίλο με τις 40άρες και 60άρες τι να πω. Εγώ στην θέση του θα το είχα γυρήσει σε συμβόλαιο. Ίσως τελικά αυτοί να είναι οι χαμένοι της υπόθεσης.

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα οι χαμενοι της υποθεσεις ειναι αυτοι που δεν φταινε και σε τιποτα που η κοσμοτε δεν μπορεσε να στηριξει το βαρος των πολλων χρηστων..

Και στην θεση τους εγω θα χα κανει φορητοτητα εδω και καιρο γιατι ειναι κριμα τα λεφτα τους!!

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω για εσας παντως εγω τετοιου ειδος προβληματα ειχα στο καρτοσυμβολαιο απο το περσινο καλοκαιρι επειτα μου ηρθε η επιδοτηση των 20€ και την κοπανησα!

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Το "ότι δίνεις παίρνεις" είναι ο χρυσός νόμος του καταναλωτισμού αλλά δεν ισχύει για τις άλλες δύο εταιρείες.

 

Ισχύει σε όλη την αγορά.

 

 

Για αυτούς που βάζουν 1 ευρώ και θέλουν ποιοτικές υπηρεσίες με άλλα 3 ευρώ το μήνα, ναι. Να το δεχτώ ότι και πολύ τους είναι. Για τους λοιπούς όμως που μπορεί να στηρίζουν εξ' ολοκλήρου την επικοινωνία τους σε ένα καρτοκινητό, δεν υπάρχει δικαιολογία. Και δεν είναι καθόλου λίγοι αυτοί που για διαφόρους λόγους οπως π.χ. η ανωνυμία, έχουν καρτοκινητό και βάζουν 100 ή και παραπάνω ευρώ κάρτα το μήνα.Είναι απαράδεκτοι 100% στην Cosmote. Είναι ή δεν είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες 24 ώρες το 24ωρο? Πλην ειδικών καταστάσεων ή σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.Δεν νομίζω ότι δεν υπάρχει έρεισμα να τους βάλει χέρι κάποιος. Απλά κανείς δεν θέλει. και καλύτερα. Ισως αν γίνουν μαζικές φορητότητες να πάρουν το μήνυμα. Αλλά τι λέω? Ποιός θα φύγει απο την "Ελληνική" και "Νο 1" εταιρεία? Τέτοιοι που είμαστε καλά μας κάνει και μας έχει χεσμένους.

 

Το να στηρίζει κάποιος 100% την επικοινωνία του σε ένα καρτοκινητό, είναι σα να στηρίζει 100% τις μεταφορές του σε ένα Zastava Yugo! Σήμερα θα θέλει σπρώξιμο, αύριο συνεργείο, μεθαύριο...! Και το point είναι ότι το ξέρεις από την αρχή ότι θα είναι έτσι άρα... τσάμπα το συζητάς.

 

Σαφώς και παρέχει υπηρεσίες όλο το 24ωρο η Cosmote, απλά για 1-2 ώρες αιχμής και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στα καρτοκινητά, αντί να πιάσει με 1 προσπάθεια πιάνει με 3-4! Μη τα ισοπεδώνουμε όλα!

Link to comment
Share on other sites

Το να στηρίζει κάποιος 100% την επικοινωνία του σε ένα καρτοκινητό, είναι σα να στηρίζει 100% τις μεταφορές του σε ένα Zastava Yugo! Σήμερα θα θέλει σπρώξιμο, αύριο συνεργείο, μεθαύριο...! Και το point είναι ότι το ξέρεις από την αρχή ότι θα είναι έτσι άρα... τσάμπα το συζητάς.

 

Σαφώς και παρέχει υπηρεσίες όλο το 24ωρο η Cosmote, απλά για 1-2 ώρες αιχμής και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στα καρτοκινητά, αντί να πιάσει με 1 προσπάθεια πιάνει με 3-4! Μη τα ισοπεδώνουμε όλα!

 

Υπηρεσιες μονο εισερχομενων κλησεων προσφερει.Γιατι εξερχομενες οχι 3-4 προσπαθειες.......με 3-4 προσπαθειες ειμαστε χαρουμενοι.

Θυμαμαι ακομη την 1 Απριλη που ειχαν βγει τα καρτοκινητα off στις εξερχομενες για πανω απο 4 ωρες.Με καμια προσπαθεια δεν επιανε,το θυμαται κανεις?

Η παρομοιωση με αμαξια,αεροπλανα και αλλα μεσα μεταφορας δεν ταιριαζει νομιζω στο συγκεκριμενο θεμα.Η επικοινωνια πρεπει να ειναι απροσκοπτη 24 ωρες το 24ωρο.

Τα αρνητικα των καρτοκινητων ειναι αλλα εναντι των συμβολαιων,οχι ομως και να ψαχνεις για θαλαμο ή περιπτερο να τηλεφωνησεις αμα εισαι στο δρομο....

Αυτο ειναι ισοπεδωση?

Link to comment
Share on other sites

@stefidis

Ούτε στην Voda ουτε στην Wind υφίσταται αντίστοιχου μεγέθους πρόβλημα με τα ίδια πάντα χρήματα...

 

Το αν θα στηρίζω την επικοινωνία μου σε καρτοκινητό είναι δικό μου θέμα. Γιατί δεν ξεκαθάριζε η εταιρεία ότι ξέρετε κάτι? κάποιες ώρες δεν θα μπορείτε να βγάλετε κήση.

Αν αυτό είναι 24ωρη εξυπηρέτηση,και σοβαρή εταιρεία που σέβεται τους πελάτες και την άδεια που της έχει χορηγήσει το κράτος, εγώ είμαι από άλλο πλανήτη.

Μπορεί και να είναι ετσι...

Link to comment
Share on other sites

γιατί το θέμα έγινε καρτοκινητά vs συμβόλαια? δικαίωμα του καθένα είναι να διαλέξει τι τον εξυπηρετεί καλύτερα, είτε καρτοκινητό είτε συμβόλαιο και δικαίωμα του επίσης είναι να ζητά την καλύτερη εξυπηρέτηση εφόσον πληρώνει, είτε 1 ευρώ, είτε 20 είτε 2000 ευρώ! είπε πουθενά η εταιρία ότι οι καρτοκινητοί είναι κατώτεροι από τους συνδρομητές με συμβόλαιο? όχι! άρα γιατί να γίνεται διαχωρισμός? ακόμα και στο παράδειγμα που αναφέρθηκε με το αεροπλάνο να πω ότι οι θέσεις είναι χωρισμένες και ξέρεις τι υπέρ και κατά έχει η καθε μία. άλλο η Vip άλλο η businness ή όπως τις λένε τέλος πάντων. το ξέρεις όμως από την αρχή. αν πάρεις την vip θα έχει περισσότερα από τις άλλες θέσεις. ας λέγανε λοιπόν οι εταιρίες, όλες, καρτοκινητά και Vip=συμβόλαια και ας ανακοίνωναν τι παραπάνω θα έχουν οι vip.

το όλο θέμα οι καρτοκινητοί να μην ζητάνε πολλά από το δίκτυο και τα λοιπά είναι για εμένα προσωπικά άκυρο εντελώς! αν ήταν έτσι τότε και οι 3 εταιρίες θα έπρεπε να κλείσουν αφού οι καρτοκινητοί τους είναι πολλοί περισσότεροι από τις συνδέσεις...

και για να συγκρίνω και τις εταιρίες, προσωπικά έχω ένα wu και ένα f2g και στα δύο ενεργοποιημένη η προσφορά του 2009 και τα χρησιμοποιώ και τα δύο πολύ μάλιστα. επίσης η μητέρα μου έχει σύνδεση wind. το μόνο πρόβλημα το έχει το wu. με f2g και σύνδεση ίδιας εταιρίας δεν είχα ποτέ πρόβλημα. και ας μην έχουν φουλ σήμα συνέχεια όπως στο wu.

Μαμά έφαγα και τα 1000 λεπτά αυτό τον μήνα! Μπορώ να φάω τώρα παγωτό?:happy:
Link to comment
Share on other sites

γιατί το θέμα έγινε καρτοκινητά vs συμβόλαια? δικαίωμα του καθένα είναι να διαλέξει τι τον εξυπηρετεί καλύτερα, είτε καρτοκινητό είτε συμβόλαιο και δικαίωμα του επίσης είναι να ζητά την καλύτερη εξυπηρέτηση εφόσον πληρώνει, είτε 1 ευρώ, είτε 20 είτε 2000 ευρώ! είπε πουθενά η εταιρία ότι οι καρτοκινητοί είναι κατώτεροι από τους συνδρομητές με συμβόλαιο? όχι! άρα γιατί να γίνεται διαχωρισμός? ακόμα και στο παράδειγμα που αναφέρθηκε με το αεροπλάνο να πω ότι οι θέσεις είναι χωρισμένες και ξέρεις τι υπέρ και κατά έχει η καθε μία. άλλο η Vip άλλο η businness ή όπως τις λένε τέλος πάντων. το ξέρεις όμως από την αρχή. αν πάρεις την vip θα έχει περισσότερα από τις άλλες θέσεις. ας λέγανε λοιπόν οι εταιρίες, όλες, καρτοκινητά και Vip=συμβόλαια και ας ανακοίνωναν τι παραπάνω θα έχουν οι vip.

το όλο θέμα οι καρτοκινητοί να μην ζητάνε πολλά από το δίκτυο και τα λοιπά είναι για εμένα προσωπικά άκυρο εντελώς! αν ήταν έτσι τότε και οι 3 εταιρίες θα έπρεπε να κλείσουν αφού οι καρτοκινητοί τους είναι πολλοί περισσότεροι από τις συνδέσεις...

και για να συγκρίνω και τις εταιρίες, προσωπικά έχω ένα wu και ένα f2g και στα δύο ενεργοποιημένη η προσφορά του 2009 και τα χρησιμοποιώ και τα δύο πολύ μάλιστα. επίσης η μητέρα μου έχει σύνδεση wind. το μόνο πρόβλημα το έχει το wu. με f2g και σύνδεση ίδιας εταιρίας δεν είχα ποτέ πρόβλημα. και ας μην έχουν φουλ σήμα συνέχεια όπως στο wu.

 

 

Ναι, είναι περισσότεροι, αλλά τα έσοδα από αυτούς είναι λιγότερα. Πάντως μου αρέσει που είσαι και απόλυτος βρε φίλε. Η εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να σου πει τπτ για το δίκτυό της και το πως το λειτουργεί.

 

Κοίτα, να διαχωρήσω την θέση μου, δεν υποστειρίζω την Cosmote ούτε την Voda ούτε κανένα, αλλά δεν μπορώ να ακούω, μάλλον διαβάζω, τέτοια πράγματα σήμερα. Δε λέω, καλά τα λες αλλά όχι για τις μέρες μας. Πάρτο χαμπάρι φίλε μου, αυτά δεν ισχύουν ούτε στο παραμικρό.

Όπως και στο αεροπλάνο (που δεν σου αρέσει το παράδειγμα), έτσι και εσύ με την low cost καρτοκινητή σύνδεση, θα περιμένεις στην ουρά για να εξηπηρετηθείς. Το αν θα βαρεθείς και θα φύγεις ή θα περιμένεις εκεί (και κάποια στιγμή θα εξυπηρετηθείς), είναι δικό σου θέμα.

 

Νομίζω όμως ότι το κουράσαμε πολύ το θέμα. Έτσι είναι τα πράγματα είτε μας αρέσει είτε όχι. Απλά θα δείτε ότι μόλις αρχήσουν να πιτάρουν τα δίκτυα των Voda και wind, εδώ θα είμαστε και θα ξαναλέμε τα ίδια, αλλά στο αντίστοιχο νήμα.

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ναι, είναι περισσότεροι, αλλά τα έσοδα από αυτούς είναι λιγότερα. Πάντως μου αρέσει που είσαι και απόλυτος βρε φίλε. Η εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να σου πει τπτ για το δίκτυό της και το πως το λειτουργε

Σαυτο το σημειο δεν συμφωνω. Οταν καποιος πληρωνει για μια υπηρεσια επειδη πληρωνει λιγα σημαινει πως η εταιρια ειναι στο απυροβλητο και δεν χρωστα εξηγησεις σε κανεναν?

Όπως και στο αεροπλάνο (που δεν σου αρέσει το παράδειγμα), έτσι και εσύ με την low cost καρτοκινητή σύνδεση, θα περιμένεις στην ουρά για να εξηπηρετηθείς. Το αν θα βαρεθείς και θα φύγεις ή θα περιμένεις εκεί (και κάποια στιγμή θα εξυπηρετηθείς), είναι δικό σου θέμα.

Το θεμα ειναι οτι υπαρχουν φορες που δεν τα καταφερνουμε να εξυπηρετιθουμε.

Νομίζω όμως ότι το κουράσαμε πολύ το θέμα. Έτσι είναι τα πράγματα είτε μας αρέσει είτε όχι. Απλά θα δείτε ότι μόλις αρχήσουν να πιτάρουν τα δίκτυα των Voda και wind, εδώ θα είμαστε και θα ξαναλέμε τα ίδια, αλλά στο αντίστοιχο νήμα.

Σαυτο συμφωνω απολυτα γιατι και κει τα ιδια θα γινιυν αν παν πολλοι κατα κει γιατι και οι τρεις εταιριες με την ιδια λογικη λειτουργουν δυστυχως..

Link to comment
Share on other sites

Ο διαχωρισμός ανάμεσα σε καρτοκινητό και συμβόλαιο υφίσταται ( όπως είναι λογικό ) μόνο ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τις χρεώσεις. Διαχωρισμός δεν υφίσταται σε επίπεδο χρήσης δικτύου, οπότε τα όποια σενάρια υποβίβασης και απαξίωσης των συνδρομητών καρτοκινητής είναι απο αστεία έως επιστημονικής φαντασίας. Μπορείτε να χτυπιέστε πως η εταιρία σας σνομπάρει, αλλά - αν και έχω προσπαθήσει επανειλημμένα να σας βάλω σε αυτό το σκεπτικό - δοκιμάστε να σκεφτείτε τον τρόπο που λειτουργούν τα συμβόλαια σε αντίθεση με τα καρτοκινητά. Στα συμβόλαια χρεώνεσαι για ό,τι χρήση κάνεις ενώ στα καρτοκινητά πρέπει το σύστημα να κάνει έναν έλεγχο αν έχεις υπόλοιπο χρημάτων στο λογαριασμό σου και μετά να σου επιτρέψει ή όχι τη χρήση της υπηρεσίας που ζητάς. Προφανώς δεν περίμεναν τέτοια απήχηση του 2009 ή δεν είχαν φανταστεί ότι θα πάτωνε το σύστημα και μάλλον τρέχουν και δεν φτάνουν. Δεν είναι τυχαίο αλλά ούτε και ένδειξη μεροληψίας ως προς τους συνδρομητές της cosmote το γεγονός ότι τα συμβόλαια σπάνια θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα σε κλήσεις ( γιατί, δεν αποκλείεται να "πατώσει" το δίκτυο σε κάποιο σημείο, αλλά εκεί θα έχει πατώσει για όλους και όχι μόνο για τα καρτοκινητά ). Μπορεί να έχει καταντήσει κουραστικό το φαινόμενο που σημειώνεται στη καρτοκινητή, αλλά επίσης κουραστικό είναι αυτό το θεματάκι με τους υποτιθέμενους διαχωρισμούς πελατείας απο πλευράς cosmote. Κι εγώ έχω καρτοκινητό ( για καλή μου τύχη έχω σε dual sim σύνδεση συμβολαίου για wireless internet και στη παρούσα φάση με βγάζει ασπροπρόσωπο στις -λιγοστές στη περιοχή μου- δύσκολες στιγμές της καρτοκινητής ), αλλά προσπαθώ να χρησιμοποιω τη λογική μου και γι'αυτό το λόγο απορρίπτω και κατακρίνω τις απόψεις μερικών για τους προαναφερθέντες δήθεν διαχωρισμούς πελατείας.
Link to comment
Share on other sites

Ναι, είναι περισσότεροι, αλλά τα έσοδα από αυτούς είναι λιγότερα. Πάντως μου αρέσει που είσαι και απόλυτος βρε φίλε. Η εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να σου πει τπτ για το δίκτυό της και το πως το λειτουργεί.

 

Κοίτα, να διαχωρήσω την θέση μου, δεν υποστειρίζω την Cosmote ούτε την Voda ούτε κανένα, αλλά δεν μπορώ να ακούω, μάλλον διαβάζω, τέτοια πράγματα σήμερα. Δε λέω, καλά τα λες αλλά όχι για τις μέρες μας. Πάρτο χαμπάρι φίλε μου, αυτά δεν ισχύουν ούτε στο παραμικρό.

Όπως και στο αεροπλάνο (που δεν σου αρέσει το παράδειγμα), έτσι και εσύ με την low cost καρτοκινητή σύνδεση, θα περιμένεις στην ουρά για να εξηπηρετηθείς. Το αν θα βαρεθείς και θα φύγεις ή θα περιμένεις εκεί (και κάποια στιγμή θα εξυπηρετηθείς), είναι δικό σου θέμα.

 

Νομίζω όμως ότι το κουράσαμε πολύ το θέμα. Έτσι είναι τα πράγματα είτε μας αρέσει είτε όχι. Απλά θα δείτε ότι μόλις αρχήσουν να πιτάρουν τα δίκτυα των Voda και wind, εδώ θα είμαστε και θα ξαναλέμε τα ίδια, αλλά στο αντίστοιχο νήμα.

 

την άποψη μου διατυπώνω. όσο για το παράδειγμα δεν είπα ότι δεν μου άρεσε. αλλά ξέρεις από την αρχή ότι οι Vip θα εξυπηρετηθούν πρώτα, με περισσότερα προνόμια, με καλύτερες θέσεις και γενικά με καλύτερες συνθήκες.δεν γίνεται όλοι οι συνδρομητές να εχουν σύνδεση συμβολαίου. αλλά τέλος πάντων ο καθένας έχει τις απόψεις του. είτε είναι λάθος είτε είναι σωστές.

Μαμά έφαγα και τα 1000 λεπτά αυτό τον μήνα! Μπορώ να φάω τώρα παγωτό?:happy:
Link to comment
Share on other sites

Oσο και να το συζηταμε παιδια δεν εχει νοημα γιατι το προβλημα δεν λυνεται και επειδη εχουμε και λιγο διαφορετικες αποψεις αδιακα γεμιζουμε τις σελιδες του θεματος με τα ιδια και τα ιδια.

Το θεμα ειναι οτι υπαρχει προβλημα το οποιο δεν λυνεται.

Τωρα τα περι διαχωρισμου ισχυουν δεν ισχυουν δεν το ξερω και στην τελικη δεν με ενδιαφερει κιολας αυτο που ενδιαφερει εμενα καθως και ολους τους κατοχους καρτοκινητης ειναι να εχουμε δυνατοτητα επικοινωνιας 24 ωρες το 24ωρο!

Δεν νομιζω οτι αυτο που ζηταμε ειναι υπερβολικο..Αντιθετα θα λεγα οτι ειναι το αυτονοητο..

Link to comment
Share on other sites

Απλή παρατήρηση, το ΣΚ που πέρασε δεν είχα το συνηθισμένο πλέον πρόβλημα να χρειάζεται να πάρω 3-4 φορές τηλέφωνο για να βγάλω κλήση μετά τις 9 το βράδυ, και απο το Frogaki και απο το What's up.

 

Ας ελπίσουμε ότι κατι γινεται γιατι αλλιως το καλοκαιρι δεν βγει με την Κοτε...

Link to comment
Share on other sites

Τι λετε να συμβαινει αυτες τις μερες, ακομη και τωρα και δεν πεφτει κληση?

Απλα δεν υπαρχει υπερφορτωση δικτυου ή κατι γινεται επιτελους στο τεχνικο τμημα??

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα για να πάρω ένα τηλέφωνο... Χρειάστηκα 8 φορές... Μετά έκλεισε κ ο συνομιλητής το κινητό... Άλλες 5.
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα για να πάρω ένα τηλέφωνο... Χρειάστηκα 8 φορές... Μετά έκλεισε κ ο συνομιλητής το κινητό... Άλλες 5.

Εμένα εδώ στο Π. Φάληρο, σε όλο το σπίτι δεν είχε καθόλου σήμα, και τώρα φτιάχτηκε ως δια μαγείας. Συν τοις άλλοις, γραμμή έβγαζα με τη μία...:lol:

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα για να πάρω ένα τηλέφωνο... Χρειάστηκα 8 φορές... Μετά έκλεισε κ ο συνομιλητής το κινητό... Άλλες 5.

 

Παντως εγω εκανα πολλες κλησεις σημερα τις ''δυσκολες'' ωρες και ουδεν προβλημα.

 

Εμένα εδώ στο Π. Φάληρο, σε όλο το σπίτι δεν είχε καθόλου σήμα, και τώρα φτιάχτηκε ως δια μαγείας. Συν τοις άλλοις, γραμμή έβγαζα με τη μία...:lol:

 

Για το σημα μπορει να επεσε προσωρινα η κυψελη και μετα επανηλθε.Εχει συμβει και σε μενα στην περιοχη μου για κανενα 2 ωρο αλλα πολυ σπανια.

 

Ας επιβεβαιωσει και κανεις αλλος,σημερα ειχατε προβλημα με τις κλησεις?

Link to comment
Share on other sites

Για το σημα μπορει να επεσε προσωρινα η κυψελη και μετα επανηλθε.Εχει συμβει και σε μενα στην περιοχη μου για κανενα 2 ωρο αλλα πολυ σπανια.

 

Ας επιβεβαιωσει και κανεις αλλος,σημερα ειχατε προβλημα με τις κλησεις?

Θέλω να πω ότι ποτέ δεν είχα, και σήμερα εμφανίστηκε...:lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγω μια φορα ηθελα να παρω τηλεφωνο στην "prime time" και δεν ειχα κανενα προβλημα. Τωρα αν ετυχε η οχι δεν το ξερω!
Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πω ότι ποτέ δεν είχα, και σήμερα εμφανίστηκε...:lol:

 

Καλο αυτο.Μηπως εβαλε κανενας γειτονας ηλιακο θερμοσιφωνα ορθιο?Για προσεξε λιγο τις ταρατσες:p

Εχεις φουλ σημα ή επιασε 1-2 γραμμουλες?

Link to comment
Share on other sites

Εκεί που έχω το pc, δεν είχα καθόλου, και κάποιες στιγγμές είχα 1-2 γραμμές, τώρα είναι φουλ, όπως η Wind και η VF. Στην κουζίνα, με τις ώρες του.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...