Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έκανα για την ιστορία την προσπάθεια να μιλήσω και με το τμήμα προώθησης προϊόντων από όπου και με πήραν τηλεφωνο αργότερα. Τελικά μου έδωσαν από 56€ το cosmote 1500 45 μέσω του 13888 τελική τιμή 36€ ενώ το τμήμα προώθησης μου το έδωσε 28 € όσα δίνω τώρα. Με λίγα λόγια ότι να νε.....Τους είπα έχω και το σταθερό κοσμοτέ και το επαγγελματικό σταθερό κοσμοτέ κάτω από το ίδιο όνομα όλα τίποτα....Τους είπα με καρτοκινητό δικό σας με 20€ παίτνω τα ίδια τπτ. Τελικά τους λέω άστο θα το κάνω κάρτα με την λήξη του συμβολαίου.

 

Το κόλπο που εξήγησα παραπάνω είναι άλλο.

Δεν ζητάς προσφορά,παίρνεις τηλέφωνο λέγοντας τάχα μου,οτι σε είχαν πάρει αυτοί και σου είχαν κάνει προσφορά ανανέωσης.Εκεί αναφέρεις την τιμή που θες,σαν να σου την είχαν προτείνει αυτοί για να ανανεώσεις.

Εαν δεν πιάσει αυτo,μετα απο 2-3 προσπάθειες,σε διαφορετικές ώρες/βάρδιες εννοείται ( η βάρδια αλλάζει στις 1 στις προωθήσεις,μου το είχαν πει οι ίδιοι όταν έψαχνα τον "πωλητή" μου),τότε κάνεις μια ωραιότατη φορητoτητα στη CYTA και εκεί να δείς προσφορές.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 19,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Update: Oσοι ψάχνεστε για συνδιαστκό σταθερής/κινητής,να ξέρετε οτι παίζει καμπάνια με δωρεάν επικοικωνία μεταξύ κινητού-σταθερού και 1gb έξτρα κάθε μήνα μέχρι τέλους συμβολαίου σταθερής.

Η δωρεάν επικοινωνία μεταξύ σταθερού και κινητού δεν μου είχε αναφερθεί στην προσφορά,μου το είπαν στο 13888 όταν πήρα να ρωτήσω πότε θα ενεργοποιηθεί το δωρεάν 1gb.

Ούτε υπήρχε σαν όρος στο συμβόλαιο,όπως εξάλλου και το gb.

Aυτο σημαίνει οτι είναι ΣΤΑΝΤΑΡ καμπάνια,εξάλλου για το εξτρα gb μου το είχε επιβεβαιώσει και το τμήμα προώθησης.

Οταν ανανεωθεί το συμβoλαιο/ολοκληρωθεί η φορητότητα,παίρνουμε στο 13888 για να δοθεί η εντολή των έξτρα παροχών.Δεν γίνεται αυτόματα.

Σε 1 ωρα το πολύ έρχεται sms,που μας επιβεβαιώνει τη δωρεάν επικοινωνία.

Σε 5 μέρες,έρχεται ΑΛΛΟ sms που επιβεβαιώνει το εξτρα 1GB.Προσοχη: Το έξτρα GB ΔΕΝ φαίνεται στο mycosmote.Στέλνετε δωρεάν sms 1 στο 1256 και μαζί με την πλήρη ενημέρωση υπολοίπου,σας ενημερώνει για το εξτρα GB. Το εξτρα αυτο GB, ανανεώνεται κάθε μήνα,μαζί με το υπόλοιπο πακέτο κανονικά.

Αυτά,απο τη δική μου εμπειρία έως τώρα.

υ.γ. το έξτρα GB,μπορεί να είναι στη καμπάνια,αυτό δεν σημαίνει οτι θα το έχετε εαν πρώτα δεν είναι στη συμφωνία που έχετε κλήσει.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε το κορυφαίο που σκέφτηκε η εταιρία για να μαζέψει χρήματα. Σήμερα μου εκδόθηκε λογαριασμός για 2 νούμερα που έπρεπε να πληρώνω 48 περίπου ευρώ στα 182 ευρώ. Κυριακή πρωί λοιπόν και αφού μου έφτιαξαν την μέρα παίρνω τηλέφωνο στο 13888. Λέω μου έχει έρθει αυτός ο λογαριασμός που οφείλεται?? Μου λέει η κυρία στη γραμμή στις 2/12/2017 είχατε κάνει διακοπή ενός καρτοσυμβολαίου που έληγε στις 18 Φεβρουαρίου 2018. Λέω δεν είχα κάνει διακοπή αλλά καταγγελία σύμβασης λόγο των αυξήσεων που έγραφε ο τότε μου λογαριασμός και την έκανα και εντός μηνός. Ναι μου λέει αλλά η εταιρία πήρε πίσω τις αυξήσεις που είχε ανακοινώσει!! Ε και τι πρέπει τώρα εγώ να κάνω επειδή ένα μήνα μετά πήρατε πίσω τις αυξήσεις πρέπει να πληρώσω εγω 130 ευρώ πρόστιμο για τηλέφωνο που δεν είχα επειδή αλλάξατε εσείς πολιτική ένα μήνα μετά? Μου λέει ααα εγώ δεν ξέρω αφήστε μου το νούμερο σας και θα σας καλέσουν από το τμήμα ακυρώσεων εντός 7 εργασίμων ημερών!!

Αύριο πρωί πρωί θα πάρω τηλέφωνο εγώ στο τμήμα ακυρώσεων για να μου φτιάξει και η βδομάδα Δευτεριάτικα….και ακολουθούν καταγγελίες αν δεν βγάλω άκρη με όποιον μιλήσω.

Ας έχετε το νου σας στους λογαριασμούς που θα σας έρθουν μην τυχόν σας τύχει κάτι αντίστοιχο καθώς επίσης αν έχει συμβεί και σε κάποιον άλλο ας μας πει τι κατάφερε.

Link to comment
Share on other sites

Σιγα μην βγάλεις άκρη εύκολα.

Εδώ μια επιστροφή ποσού (60€) που έγινε μέσω Εθνικής τράπεζας, μου χρέωσαν τα 3€ της μεταφοράς από άλλη τράπεζα και περίμενα και 3 βδομάδες. Γύφτοι εντελώς.

Καρτούλα πλέων και προτρέπω όλους τους γνωστούς μου να διακόψουν τα συμβόλαια.

defy+

LG G2

XZ1

Poco F2 pro

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7
Διαβάστε το κορυφαίο που σκέφτηκε η εταιρία για να μαζέψει χρήματα. Σήμερα μου εκδόθηκε λογαριασμός για 2 νούμερα που έπρεπε να πληρώνω 48 περίπου ευρώ στα 182 ευρώ. Κυριακή πρωί λοιπόν και αφού μου έφτιαξαν την μέρα παίρνω τηλέφωνο στο 13888. Λέω μου έχει έρθει αυτός ο λογαριασμός που οφείλεται?? Μου λέει η κυρία στη γραμμή στις 2/12/2017 είχατε κάνει διακοπή ενός καρτοσυμβολαίου που έληγε στις 18 Φεβρουαρίου 2018. Λέω δεν είχα κάνει διακοπή αλλά καταγγελία σύμβασης λόγο των αυξήσεων που έγραφε ο τότε μου λογαριασμός και την έκανα και εντός μηνός. Ναι μου λέει αλλά η εταιρία πήρε πίσω τις αυξήσεις που είχε ανακοινώσει!! Ε και τι πρέπει τώρα εγώ να κάνω επειδή ένα μήνα μετά πήρατε πίσω τις αυξήσεις πρέπει να πληρώσω εγω 130 ευρώ πρόστιμο για τηλέφωνο που δεν είχα επειδή αλλάξατε εσείς πολιτική ένα μήνα μετά? Μου λέει ααα εγώ δεν ξέρω αφήστε μου το νούμερο σας και θα σας καλέσουν από το τμήμα ακυρώσεων εντός 7 εργασίμων ημερών!!

Αύριο πρωί πρωί θα πάρω τηλέφωνο εγώ στο τμήμα ακυρώσεων για να μου φτιάξει και η βδομάδα Δευτεριάτικα….και ακολουθούν καταγγελίες αν δεν βγάλω άκρη με όποιον μιλήσω.

Ας έχετε το νου σας στους λογαριασμούς που θα σας έρθουν μην τυχόν σας τύχει κάτι αντίστοιχο καθώς επίσης αν έχει συμβεί και σε κάποιον άλλο ας μας πει τι κατάφερε.

Αν έκανες την καταγγελία σύμβασης, πριν ανακοινώσουν πως παίρνουν πίσω τις αυξήσεις, θέλω να πιστεύω πως δε χρωστάς τέλη πρόωρης αποχώρησης. Καλή τύχη για το τμήμα ακυρώσεων, είχα ζητήσει τότε να με καλέσουν κ δε με κάλεσαν ποτέ. Όσες φορές κάλεσα εγώ έτρωγα διάφορες γειώσεις: έκλεινε η γραμμή, στους 2 χτύπους το σήκωναν και το έκλειναν, δεν προωθήθηκε ποτέ η κλήση μου απ' την αυτόματη απάντηση. Ελπίζω να είσαι πιο τυχερός και να μη σου "φτιάξουν" και την εβδομάδα!

 

Στα σκούρα, η μόνη λύση, που την έχω καραμέλα: καταγγελία Ε.Ε.Τ.Τ. :D

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω άτομο που βρίσκεται Ινδία για κάποιες μέρες. Αν του στείλω μήνυμα πόσο θα χρεωθω? Στο δικό του τηλεφώνο να θα υπάρχει χρέωση? Αναπάντητη μπορώ να κάνω? Θα τη δει? Θα χρεωθεί?

 

Και τα δυο είναι κόσμοτε συμβόλαια

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7
Καλησπέρα. Έχω άτομο που βρίσκεται Ινδία για κάποιες μέρες. Αν του στείλω μήνυμα πόσο θα χρεωθω? Στο δικό του τηλεφώνο να θα υπάρχει χρέωση? Αναπάντητη μπορώ να κάνω? Θα τη δει? Θα χρεωθεί?

 

Και τα δυο είναι κόσμοτε συμβόλαια

Η δωρεάν περιαγωγή, χρησιμοποιώντας τα λεπτά προς όλους (όχι π.χ. τα 1.500' προς Cosmote) είναι μόνο εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

Αν έχει ενεργοποιήσει roaming/traveller (διότι είναι εκτός Ε.Ε.) θα μπορεί να λάβει κλήσεις κανονικά κι αναπάντητες, αλλά θα υπάρχει χρέωση. Με μια αναζήτηση βρήκα αυτά https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/en/cosmote_travel_pass_roaming_res.html

https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=Traveller_Busd41

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε το κορυφαίο που σκέφτηκε η εταιρία για να μαζέψει χρήματα. Σήμερα μου εκδόθηκε λογαριασμός για 2 νούμερα που έπρεπε να πληρώνω 48 περίπου ευρώ στα 182 ευρώ. Κυριακή πρωί λοιπόν και αφού μου έφτιαξαν την μέρα παίρνω τηλέφωνο στο 13888. Λέω μου έχει έρθει αυτός ο λογαριασμός που οφείλεται?? Μου λέει η κυρία στη γραμμή στις 2/12/2017 είχατε κάνει διακοπή ενός καρτοσυμβολαίου που έληγε στις 18 Φεβρουαρίου 2018. Λέω δεν είχα κάνει διακοπή αλλά καταγγελία σύμβασης λόγο των αυξήσεων που έγραφε ο τότε μου λογαριασμός και την έκανα και εντός μηνός. Ναι μου λέει αλλά η εταιρία πήρε πίσω τις αυξήσεις που είχε ανακοινώσει!! Ε και τι πρέπει τώρα εγώ να κάνω επειδή ένα μήνα μετά πήρατε πίσω τις αυξήσεις πρέπει να πληρώσω εγω 130 ευρώ πρόστιμο για τηλέφωνο που δεν είχα επειδή αλλάξατε εσείς πολιτική ένα μήνα μετά? Μου λέει ααα εγώ δεν ξέρω αφήστε μου το νούμερο σας και θα σας καλέσουν από το τμήμα ακυρώσεων εντός 7 εργασίμων ημερών!!

Αύριο πρωί πρωί θα πάρω τηλέφωνο εγώ στο τμήμα ακυρώσεων για να μου φτιάξει και η βδομάδα Δευτεριάτικα….και ακολουθούν καταγγελίες αν δεν βγάλω άκρη με όποιον μιλήσω.

Ας έχετε το νου σας στους λογαριασμούς που θα σας έρθουν μην τυχόν σας τύχει κάτι αντίστοιχο καθώς επίσης αν έχει συμβεί και σε κάποιον άλλο ας μας πει τι κατάφερε.

Εκτός εάν πάρεις έγγραφη διαβεβαίωση ότι θα αφαιρεθεί η χρέωση, κάνε έγγραφη αμφισβήτηση χρέωσης το συντομότερο, με κοινοποίηση στο Συνήγορο του Καταναλωτή και την ΕΕΤΤ. Δεν είναι ιδιαίτερα ανησυχητική περίπτωση, αλλά μην το αμελήσεις και την πατήσεις από λεπτομέρειες.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω άτομο που βρίσκεται Ινδία για κάποιες μέρες. Αν του στείλω μήνυμα πόσο θα χρεωθω? Στο δικό του τηλεφώνο να θα υπάρχει χρέωση? Αναπάντητη μπορώ να κάνω? Θα τη δει? Θα χρεωθεί?

 

Και τα δυο είναι κόσμοτε συμβόλαια

Δεν θα χρεωθείς αν καλέσεις Ελληνικό νούμερο που βρίκεται στην Ινδία ούτε το SMS .

Αντιθέτως αν καλέσεις Ινδικό νούμερο που βρίσκεται στην Ελλάδα θα χρεωθείς σαν να καλείς Ινδία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα χρεωθείς αν καλέσεις Ελληνικό νούμερο που βρίκεται στην Ινδία ούτε το SMS .

Αντιθέτως αν καλέσεις Ινδικό νούμερο που βρίσκεται στην Ελλάδα θα χρεωθείς σαν να καλείς Ινδία.

 

Ευχαριστώ για την απάντηση. Αν καλέσω θα χρεωθεί ο παραλήπτης? Επίσης αν στείλω σμσ θα χρεωθεί αυτός? Μιλάμε πάντα για το ελληνικό νούμερο που βρίσκεται εκεί

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση. Αν καλέσω θα χρεωθεί ο παραλήπτης? Επίσης αν στείλω σμσ θα χρεωθεί αυτός? Μιλάμε πάντα για το ελληνικό νούμερο που βρίσκεται εκεί

 

Σίγουρα θα χρεωθεί αυτός με την κλήση. Για το εισερχόμενο SMS, ανάλογα την roaming συμφωνία.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και αν ναι γνωρίζει κάποιος το mail του τμήματος της cosmote για να τη συγκεκριμένη περίπτωση? Ρωτάω γιατί μπορεί να στείλω το mail στην cosmote αλλα να μην είναι το σωστό τμήμα και στην ουσία δεν γίνει τίποτα Edited by nikosgr1972
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και αν ναι γνωρίζει κάποιος το mail του τμήματος της cosmote για να τη συγκεκριμένη περίπτωση? Ρωτάω γιατί μπορεί να στείλω το mail στην cosmote αλλα να μην είναι το σωστό τμήμα και στην ουσία δεν γίνει τίποτα

 

Ένα είναι το τμήμα που χειρίζεται τα email και τα προωθεί εκεί που πρέπει το καθένα.

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους από εδώ

https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal/201600000002048/contact_us

Link to comment
Share on other sites

Ένα είναι το τμήμα που χειρίζεται τα email και τα προωθεί εκεί που πρέπει το καθένα.

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους από εδώ

https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal/201600000002048/contact_us

Οκ ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση. Αν καλέσω θα χρεωθεί ο παραλήπτης? Επίσης αν στείλω σμσ θα χρεωθεί αυτός? Μιλάμε πάντα για το ελληνικό νούμερο που βρίσκεται εκεί

Για Εισερχόμενη κλήση στην Ινδία (ζώνη 4) η χρέωση είναι 0,0186 το δευτερόλεπτο δηλαδή 1,116 ευρώ το λεπτό.

 

https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=Roaming_In3

 

Ζώνες 1-8Γ: Χρεώσεις ανά 60 δευτερόλεπτα ομιλίας, με ελάχιστο χρόνο χρέωσης τα 60 δευτερόλεπτα ανά κλήση.

Εξαιρούνται ορισμένα δίκτυα όπου ο καλούμενος συνδρομητής χρεώνεται επιπλέον και με τα τέλη για εισερχόμενες κλήσεις σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο του ξένου δικτύου, (βλ. αναλυτικά στον πίνακα που ακολουθεί).

 

Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ.

 

India AIRCEL CELLULAR, RPG

India AIRTEL GROUP, BHARTI MOBILE, JT MOB

India BSNL BHARAT SANCHAR NIGAM, Loop, BPL MOBILE

India Idea Cellular, TATA

India Spice Karnataka

India Spice Punjab

India VODAFONE ESSAR CELLULAR LTD, BPL C MAHARASHTRA

India VODAFONE ESSAR EAST LTD, USHA MARTIN

India VODAFONE ESSAR GUJARAT LTD, FASCEL

India VODAFONE ESSAR LTD

India VODAFONE ESSAR MOBILE SERVICES LTD

 

Καλύτερα δηλαδή να μην καλέσεις......

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε το κορυφαίο που σκέφτηκε η εταιρία για να μαζέψει χρήματα. Σήμερα μου εκδόθηκε λογαριασμός για 2 νούμερα που έπρεπε να πληρώνω 48 περίπου ευρώ στα 182 ευρώ. Κυριακή πρωί λοιπόν και αφού μου έφτιαξαν την μέρα παίρνω τηλέφωνο στο 13888. Λέω μου έχει έρθει αυτός ο λογαριασμός που οφείλεται?? Μου λέει η κυρία στη γραμμή στις 2/12/2017 είχατε κάνει διακοπή ενός καρτοσυμβολαίου που έληγε στις 18 Φεβρουαρίου 2018. Λέω δεν είχα κάνει διακοπή αλλά καταγγελία σύμβασης λόγο των αυξήσεων που έγραφε ο τότε μου λογαριασμός και την έκανα και εντός μηνός. Ναι μου λέει αλλά η εταιρία πήρε πίσω τις αυξήσεις που είχε ανακοινώσει!! Ε και τι πρέπει τώρα εγώ να κάνω επειδή ένα μήνα μετά πήρατε πίσω τις αυξήσεις πρέπει να πληρώσω εγω 130 ευρώ πρόστιμο για τηλέφωνο που δεν είχα επειδή αλλάξατε εσείς πολιτική ένα μήνα μετά? Μου λέει ααα εγώ δεν ξέρω αφήστε μου το νούμερο σας και θα σας καλέσουν από το τμήμα ακυρώσεων εντός 7 εργασίμων ημερών!!

Αύριο πρωί πρωί θα πάρω τηλέφωνο εγώ στο τμήμα ακυρώσεων για να μου φτιάξει και η βδομάδα Δευτεριάτικα….και ακολουθούν καταγγελίες αν δεν βγάλω άκρη με όποιον μιλήσω.

Ας έχετε το νου σας στους λογαριασμούς που θα σας έρθουν μην τυχόν σας τύχει κάτι αντίστοιχο καθώς επίσης αν έχει συμβεί και σε κάποιον άλλο ας μας πει τι κατάφερε.

 

Η επίσημη ανακοίνωση

https://www.cosmote.gr/mobile/content/el/attached_files/Company/120118-timologiakes_allages.pdf

βγήκε 12/1/2018...ειναι αυτη στην λίστα με ημερομηνια 12/1/2018 ... "Ανακοίνωση" ... και τιποτα αλλο

https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/page/T23B/section/anakoinoseis_xreoseon

πολύ μετα την καταγγελία που έκανες .

Αν ο λογαριαμος που ηρθε σε σένα δεν ηταν απο καποιο λαθος.... αλλα με την λογική "οπου πιάσει" πιστευω οτι την πατησαν γιατι όσοι έκαναν καταγγελία ειναι ψαγμένοι και το ποσό ειναι μεγάλο που δεν θα το αφήσουν να περασει ετσι.

Καλο θα ηταν αν κανεις αμφισβήτηση να την κοινοποιησης και στην ΕΕΤΕ, συνηγορο του καταναλωτη .

Link to comment
Share on other sites

Πήρα πρίν λίγο το τμήμα ακυρώσεων της Cosmote για να κάνω καταγγελία της σύμβασης λόγω αύξησης του παγίου ,και μεταφορά σε καρτοκινητό χωρίς το ''χαράτσι'' των 15 €,μου απάντησαν οτι αυτό δεν ισχύει,πρέπει να πληρώσω την αλλαγή σε καρτοκινητό.
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Πήρα πρίν λίγο το τμήμα ακυρώσεων της Cosmote για να κάνω καταγγελία της σύμβασης λόγω αύξησης του παγίου ,και μεταφορά σε καρτοκινητό χωρίς το ''χαράτσι'' των 15 €,μου απάντησαν οτι αυτό δεν ισχύει,πρέπει να πληρώσω την αλλαγή σε καρτοκινητό.

 

Σε καμία περίπτωση. Το έχουμε κάνει πολλοί σε αυτό το forum.

Μήπως δεν κατάλαβε ο υπάλληλος ότι καταγγέλεις αζημίως λόγω αυξήσεων;

Link to comment
Share on other sites

Σε καμία περίπτωση. Το έχουμε κάνει πολλοί σε αυτό το forum.

Μήπως δεν κατάλαβε ο υπάλληλος ότι καταγγέλεις αζημίως λόγω αυξήσεων;

 

Υπάρχουν περιπτώσεις που το έχουν γλιτώσει, και άλλες που το έχουν πληρώσει. Είναι λίγο αμφιλεγόμενο, γιατί τα 15€ δεν χρεώνονται για την διακοπή του συμβολαίου, αλλά για την ενεργοποίηση του καρτοκινητού. Επειδή το κάνουν πλέον όλοι οι πάροχοι, δεν το γλιτώνεις ούτε με φορητότητα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως τους το έστειλα και γραπτώς και περιμένω την απάντησή τους,θα εξαρτηθεί απο την απάντηση τους αν θα προσφύγω και στην ΕΕΤΤ (οχι πως περιμένω κάτι αξιόλογο και απο αυτούς)
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Πήρα πρίν λίγο το τμήμα ακυρώσεων της Cosmote για να κάνω καταγγελία της σύμβασης λόγω αύξησης του παγίου ,και μεταφορά σε καρτοκινητό χωρίς το ''χαράτσι'' των 15 €,μου απάντησαν οτι αυτό δεν ισχύει,πρέπει να πληρώσω την αλλαγή σε καρτοκινητό.

Καλύτερα γραπτώς Κωνσταντίνε :D (θα στο κάνουν δωρεάν!)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν περιπτώσεις που το έχουν γλιτώσει, και άλλες που το έχουν πληρώσει. Είναι λίγο αμφιλεγόμενο, γιατί τα 15€ δεν χρεώνονται για την διακοπή του συμβολαίου, αλλά για την ενεργοποίηση του καρτοκινητού. Επειδή το κάνουν πλέον όλοι οι πάροχοι, δεν το γλιτώνεις ούτε με φορητότητα.

 

Όχι, δεν ισχύει αυτό. Το σύστημά τους παράγει κανονικά τον κωδικό αζήμιας μετατροπής. Ίσως έχουν οδηγία από το management να κάνουν τα βαριά πεπόνια, αλλά αν πεις ότι θα φύγει καταγγελία θα το δώσουν.

Αζημίως σημαίνει αζημίως, τελεία και παύλα. Μπορούν να το πουν τέλος ενεργοποίησης καρτοκινητού αν θέλουν ντε και καλά να το χρεώσουν, αλλά θα πρέπει τότε να χρεώνουν και τις ενεργοποιήσεις καινούργων καρτοκινητών, αλλιώς είναι τέλος πάνω στην φορητότητα που απαγορεύεται από τον κανονισμό.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν περιπτώσεις που το έχουν γλιτώσει, και άλλες που το έχουν πληρώσει. Είναι λίγο αμφιλεγόμενο, γιατί τα 15€ δεν χρεώνονται για την διακοπή του συμβολαίου, αλλά για την ενεργοποίηση του καρτοκινητού. Επειδή το κάνουν πλέον όλοι οι πάροχοι, δεν το γλιτώνεις ούτε με φορητότητα.

 

Λάθος .... τέλος αποσύνδεσης το λέει....

 

"Γ) Το τέλος αποσύνδεσης που εφαρμόζεται στη μετατροπή σύνδεσης συμβολαίου σε καρτοκινητή καθώς και στις περιπτώσεις οριστικής αποσύνδεσης από το δίκτυο της COSMOTE μετά από αίτημα του συνδρομητή (εξαιρούνται οι περιπτώσεις φορητότητας αριθμού), αυξάνεται από 10€ σε 15€ . "

 

https://www.cosmote.gr/mobile/content/el/attached_files/Company/24072017_CALLTHEMALL300i.pdf

 

Όχι, δεν ισχύει αυτό. Το σύστημά τους παράγει κανονικά τον κωδικό αζήμιας μετατροπής. Ίσως έχουν οδηγία από το management να κάνουν τα βαριά πεπόνια, αλλά αν πεις ότι θα φύγει καταγγελία θα το δώσουν.

Αζημίως σημαίνει αζημίως, τελεία και παύλα. Μπορούν να το πουν τέλος ενεργοποίησης καρτοκινητού αν θέλουν ντε και καλά να το χρεώσουν, αλλά θα πρέπει τότε να χρεώνουν και τις ενεργοποιήσεις καινούργων καρτοκινητών, αλλιώς είναι τέλος πάνω στην φορητότητα που απαγορεύεται από τον κανονισμό.

 

H μετατροπή σε καρτοκινητό στον ίδιο πάροχο δεν ειναι φορητοτητα. Η φορητότητα προυποθέτει αλλαγή παρόχου

 

.

Edited by no_maniac
Link to comment
Share on other sites

Παιδια το σαββατο εκανα αιτηση σε wind μεσω εξωτερικου συνεργατη (wspot) και κλεισαμε ραντεβου με κουριερ για παραλαβη sim και συμβολαιου για αυριο ωστοσο ακομα δεν με εχουν παρει απο cosmote για αντιπροσφορα και αρχιζω να αγχωνομαι :worry: τι να κανω; χθες που μιλησα με cosmote μου ειπαν πως δεν υπαρχει καποιο αιτημα απο τη wind!!
Link to comment
Share on other sites

Αντε παιδια να ξεκινησουμε τις φορητοτες με το καλο,Ανακοινωσε αυξησεις η cosmote

https://www.cosmote.gr/mobile/content/el/attached_files/Company/050218_anakoinwsh.pdf

 

----- προσθήκη μηνύματος 74 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Παιδια το σαββατο εκανα αιτηση σε wind μεσω εξωτερικου συνεργατη (wspot) και κλεισαμε ραντεβου με κουριερ για παραλαβη sim και συμβολαιου για αυριο ωστοσο ακομα δεν με εχουν παρει απο cosmote για αντιπροσφορα και αρχιζω να αγχωνομαι :worry: τι να κανω; χθες που μιλησα με cosmote μου ειπαν πως δεν υπαρχει καποιο αιτημα απο τη wind!!

 

Κατα μεγαλη πιθανοτητα δεν εχει γινει data entry στην αιτηση απο την μερια της wind και γι αυτο δεν την εχουν στειλει αιτημα στην cosmote για να τραβηξουν την γραμμη σου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...