Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα. Δεν ξέρω αν πρέπει να το γράψω εδώ ή στο αντίστοιχο θέμα της Voda. Είχα 12μηνο συμβόλαιο Voda το οποίο έληγε στις 27 Αυγούστου 2013. Ο λογαριασμός ερχόταν κάθε περίπου 5-12 κάθε μήνα σε email και σε SMS και τον πλήρωνα κατευθείαν. Έκανα αίτημα φορητότητας προς Cote αρχές Σεπτεμβρίου και μου ήρθε μήνυμα για λογαριασμό στις 6 Σεπτεμβρίου, τον οποίο δεν έχω πληρώσει ακόμα. Με πήραν από τη Voda να μου κάνουν προσφορές, είπα όχι, μου είπε η τηλεφωνήτρια ότι έδωσαν το ΟΚ και ότι η φορητότητα θα πραγματοποιηθεί στις 12 του μηνός και θα αναλάβει η Cote από κει και πέρα. Ακόμα δεν έχει γίνει κάτι. Έχω κανονικά σήμα Voda στο κινητό και δε μου έχει έρθει η SIM από Cote μέσω courier όπως έχει συμφωνηθεί.

 

Και ρωτάω εγώ τώρα: Μήπως για να δώσει η Voda το οριστικό ΟΚ πρέπει να πληρώσω τον λογαριασμό; Και αν τον πληρώσω λογικά θα πρέπει να μου επιστραφεί κάποιο ποσό μιας και προπληρώνουμε τον κάθε μήνα;

Δεν αφήνεις μια τηλέφωνα τρία της vodafone να κάνει τη δουλειά, παίρνεις εσυ τηλέφωνο στην κοσμοτε και ζητάς να πρώωθηθει το αίτημα φορητοτητας άμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Οποιαδήποτε ακύρωση φορητότητας είναι δυνατή μέχρι την παραλαβή της κάρτας sim.

 

Όσοι κάνετε λόγο για "εικονικές" φορητότητες και "κόψιμό" τους, έχετε κάποια συγκεκριμένα στοιχεία υπόψη σας που να τεκμηριώνουν κάτι τέτοιο, στα όρια που θέτει το νομοθετικό πλαίσιο; Ή απλώς κανετε τις δικές σας υποθέσεις;

 

 

 

Συνεπώς η απάντηση στο δεύτερο ερώτημά μου είναι ότι κάνετε απλές προσωπικές εικασίες.

 

Συμφωνώ θα πρέπει η προσφορά να είναι μέχρι να παραλάβει τη sim. Πες μας όμως τεκμηριωμένα πόσοι έχουν παραλάβει κι έχουν ζητήσει να σταματήσει το αίτημα φορητότητας μετά ????

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ θα πρέπει η προσφορά να είναι μέχρι να παραλάβει τη sim. Πες μας όμως τεκμηριωμένα πόσοι έχουν παραλάβει κι έχουν ζητήσει να σταματήσει το αίτημα φορητότητας μετά ????

 

Δεν είναι δυνατό να το ξέρω αυτό, αλλά δεν έχει και κάποια σχέση με την εικασία που έκανες στην αρχή. Είναι προφανές ότι, αφού παραλάβεις νέα sim, έχεις ολοκληρώσει τη διαδικασία φορητότητας σαν χρήστης, οπότε ποιος ο λόγος να δέχεσαι αντιπροσφορές μετά; (που δεν θα σου κάνει η εταιρεία από την οποία φεύγεις μετά από αυτό το χρονικό σημείο)

Think Positive
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι δυνατό να το ξέρω αυτό, αλλά δεν έχει και κάποια σχέση με την εικασία που έκανες στην αρχή. Είναι προφανές ότι, αφού παραλάβεις νέα sim, έχεις ολοκληρώσει τη διαδικασία φορητότητας σαν χρήστης, οπότε ποιος ο λόγος να δέχεσαι αντιπροσφορές μετά; (που δεν θα σου κάνει η εταιρεία από την οποία φεύγεις μετά από αυτό το χρονικό σημείο)

 

Γιατί είναι απλό, μπορούν να τον καλέσουν ξανά και ξανά. Άποψη μου μόλις η υπάχουσα εταιρία δώσει έγκριση να ενεργοποιείται στο άλλο δίκτυο. Και μετά βέβαια σύμφωνα με την ΕΕΤΤ να ισχύουν οι 14 ημέρες αντίστροφης φορητότητας (υπαναχώρησης) με προσφορά σαν νέο συνδρομητή.

 

Η λύση είναι μια. Η φορητότητα να γίνεται σε 1 ημέρα. Αν πάρει κάποιος απόφασισει να φύγει, ας γίνει !!!

Να τον έχει σκεφτεί η εταιρία να του δώσει από πριν μια αξιοπρεπή προσφορά...

Link to comment
Share on other sites

σε λίγο τελειώνει το συμβόλαιο μου με cote και θελω να κάνω αίτηση φορητοτητας.

συμφέρει καλύτερα τηλεφωνικος ή να πάω σε κατάστημα ;

Link to comment
Share on other sites

τηλεφωνικως η μεσω της ιστοσελίδας πετυχαινεις προσφορες, που στα καταστηματα ειδικα αμα δουλευει εκει κανας ασχετος δεν σου τις λεει. πx 22.40 για red 1 της voda.
Link to comment
Share on other sites

Γιατί είναι απλό, μπορούν να τον καλέσουν ξανά και ξανά. Άποψη μου μόλις η υπάχουσα εταιρία δώσει έγκριση να ενεργοποιείται στο άλλο δίκτυο. Και μετά βέβαια σύμφωνα με την ΕΕΤΤ να ισχύουν οι 14 ημέρες αντίστροφης φορητότητας (υπαναχώρησης) με προσφορά σαν νέο συνδρομητή.

 

Η λύση είναι μια. Η φορητότητα να γίνεται σε 1 ημέρα. Αν πάρει κάποιος απόφασισει να φύγει, ας γίνει !!!

Να τον έχει σκεφτεί η εταιρία να του δώσει από πριν μια αξιοπρεπή προσφορά...

 

Η άμεση φορητότητα προβλέπεται ήδη στο νέο ΦΕΚ (η απάντηση στον νέο πάροχο πρέπει να δοθεί σε 6 ώρες από το αρχικό αίτημα φορητότητας).

Το πρόβλημα δεν είναι η περίοδος υπαναχώρησης, αλλά εάν ζητήσεις ακύρωση φορητότητας κατά πόσο θα αρχίσουν να αξιώνουν τη ρήτρα πρόωρης διακοπής συμβολαίου (κάτι τέτοιο αφήνεται να εννοηθεί).

 

Προς το παρόν κάνουμε εικασίες, αλλά οι πάροχοι οφείλουν πρώτα να δρουν οι ίδιοι δεοντολογικά, πριν αρχίσουν να ζητάνε χρήματα από τους πελάτες.

Link to comment
Share on other sites

Η άμεση φορητότητα προβλέπεται ήδη στο νέο ΦΕΚ (η απάντηση στον νέο πάροχο πρέπει να δοθεί σε 6 ώρες από το αρχικό αίτημα φορητότητας).

Το πρόβλημα δεν είναι η περίοδος υπαναχώρησης, αλλά εάν ζητήσεις ακύρωση φορητότητας κατά πόσο θα αρχίσουν να αξιώνουν τη ρήτρα πρόωρης διακοπής συμβολαίου (κάτι τέτοιο αφήνεται να εννοηθεί).

 

Προς το παρόν κάνουμε εικασίες, αλλά οι πάροχοι οφείλουν πρώτα να δρουν οι ίδιοι δεοντολογικά, πριν αρχίσουν να ζητάνε χρήματα από τους πελάτες.

 

Για να μπαίνουμε και λίγο στο κλίμα...μήπως στο νεο ΦΕΚ "προβλέπεται" κάτι για πέρασμα του αιτήματος φορητότητας και της αίτησης-σύνδεσης at the same time? Μια απλή ερώτηση κάνω! Ας το πάω και λίγο παρακάτω (το ίδιο σκεπτικό). Ας πούμε ότι περνούν οι 3-4 εργάσιμες και παίρνει έγκριση η φορητότητα (ακόμη κι αν ο πελάτης δεν επιθυμεί). Τι γίνεται στην περίπτωση που γίνει αυτό που λέω παραπάνω και γίνει και ενεργοποίηση της αίτησης-σύνδεσης άμεσα; Στην περίπτωση που η αίτηση ενεργοποιηθεί, η ιστορία έχει τελειώσει.

 

Υ.Γ.: Stoic αφορά κι εσένα το ποστ.

Edited by kostas_v
Link to comment
Share on other sites

Για να μπαίνουμε και λίγο στο κλίμα...μήπως στο νεο ΦΕΚ "προβλέπεται" κάτι για πέρασμα του αιτήματος φορητότητας και της αίτησης-σύνδεσης at the same time? Ας πούμε ότι περνούν οι 3-4 εργάσιμες και παίρνει έγκριση η φορητότητα (ακόμη κι αν ο πελάτης δεν επιθυμεί). Τι γίνεται στην περίπτωση που γίνει αυτό που λέω παραπάνω και γίνει και ενεργοποίηση της αίτησης-σύνδεσης άμεσα; Στην περίπτωση που η αίτηση ενεργοποιηθεί, η ιστορία έχει τελειώσει.

 

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω σε τι εξυπηρετεί αυτή η συζήτηση, από τη στιγμή που κανένα καινούριο στοιχείο-τεκμήριο δεν εισφέρεις σε αυτήν. Αντιθέτως, εξακολουθείς να απευθύνεις μόνο ερωτήματα που φαίνεται ότι σε απασχολούν έντονα (διότι, όπως είπες, και για να χρησιμοποιήσω τα δικά σου λόγια, "παράγινε το χάλι με τις εικονικές φορητότητες"), αλλά δε μας εξηγείς και πώς βγαίνει το σκεπτικό σου...Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

 

Εγώ θα απαντήσω με στοιχεία, με βάση το πρόσφατο νομοθετικό πλαίσιο που όποιος θέλει μπορεί να το βρει στο http://www.eett.gr και στο http://www.et.gr (ΦΕΚ Β' 1873/31-7-2013).

 

 

Άρθρο 7

 

9. α. Ο χρόνος διεκπεραίωσης της μεταφοράς αριθμού δεν δύναται να υπερβαίνει τη μία (1) εργάσιμη ημέρα

από την ημερομηνία που η σχετική αίτηση του συνδρομητή τεκμαίρεται ότι γίνεται αποδεκτή από τον πάροχο−δότη [...]. Στην ανωτέρω προθεσμία δεν λογίζονται τυχόν καθυστερήσεις οι οποίες οφείλονται στο συνδρομητή, όπως για παράδειγμα η καθυστερημένη λήψη από το συνδρομητή της κάρτας SIM (στην κινητή τηλεφωνία).

 

γ. Στην περίπτωση των αριθμών της κινητής τηλεφωνίας, ο πάροχος−δέκτης προχωρεί σε υλοποίηση της φορητότητας μόνο μετά την παραλαβή της κάρτας SIM από το συνδρομητή.

 

11. α. Ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός των ακόλουθων κατά περίπτωση προθεσμιών :

ii. μέχρι την παραλαβή της νέας κάρτας SIM του παρόχου−δέκτη από το συνδρομητή, στην περίπτωση φορητότητας αριθμών κινητής τηλεφωνίας

 

β. Η ακύρωση της αίτησης φορητότητας υποβάλλεται από το συνδρομητή στον πάροχο−δέκτη και σε αυτή αναγράφονται τα ίδια στοιχεία του συνδρομητή που έχουν αναγραφεί στην αίτηση φορητότητας. Ο πάροχος−δέκτης παρέχει τη δυνατότητα υποβολής των αιτήσεων ακύρωσης με τουλάχιστον έναν από τους

ακόλουθους τρόπους:[...]

 

Η αίτηση ακύρωσης υποβάλλεται σε οποιοδήποτε σημείο πώλησης του παρόχου−δέκτη ανεξαρτήτως του τρόπου που ο συνδρομητής είχε υποβάλει την αρχική αίτηση φορητότητας.

 

γ. Ο πάροχος−δέκτης υποβάλλει τις ακυρώσεις αίτησης φορητότητας αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ στον πάροχο−δότη εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από τη λήψη τους.

 

Άρθρο 9

 

7. α. Οι διατάξεις του παρόντος δεν περιορίζουν τα δικαιώματα των συνδρομητών με βάση την νομοθεσία περί προστασίας καταναλωτών (Ν.2251/94, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει). Ενδεικτικά αναφέρεται η διαπίστωση αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και το δικαίωμα υπαναχώρησης του συνδρομητή στην περίπτωση συνάψεως συμβάσεως από απόσταση.

β. Στην περίπτωση που ο συνδρομητής ασκήσει νομίμως το δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση συναφθείσα από απόσταση και έχει ήδη ενεργοποιηθεί η φορητότητα του αριθμού του στο δίκτυο του παρόχου−δέκτη, τότε ο πάροχος−δέκτης ενημερώνει τον πάροχο−δότη και μεριμνά για την επαναφορά του συνδρομητή στο δίκτυο του παρόχου−δότη, κατόπιν σχετικής δήλωσης του συνδρομητή.

 

8. Η καθυστέρηση μεταφοράς και η καταχρηστική μεταφορά αριθμών από τους παρόχους ή για λογαριασμό τους δύναται να εγείρει την κατ’ άρθρο 68, παρ.4 του Ν. 4070/2012, όπως ισχύει, αξίωση αποζημίωσης από τους συνδρομητές, ανεξαρτήτως και πέραν των τυχόν επιβληθεισών από την ΕΕΤΤ διοικητικών κυρώσεων λόγω παράβασης των διατάξεων της παρούσας Απόφασης. Η διαδικασία και το ύψος της αποζημίωσης ορίζονται στο άρθρο 10 της παρούσας.

Οι περιπτώσεις για τις οποίες δύναται να εγερθεί η αξίωση αποζημίωσης από τους συνδρομητές είναι ιδίως οι ακόλουθες:

ζ. εάν ολοκληρωθεί η φορητότητα συνδρομητή παρά την υποβολή αίτησης ακύρωσής της εντός των κατά περίπτωση προθεσμιών που αναφέρονται στην παράγραφο 11α του άρθρου 7.

 

 

Ας κάνει ό,τι θέλει η Cosmote. Μια τρύπα στο νερό θα πετύχει. Εάν διαπιστώσουμε πάντως ότι ολοκληρώνει φορητότητες παρά τις αιτήσεις ακύρωσης, θα κάνω προσπάθεια να γράψω και να ανεβάσω εδώ πρότυπο κείμενο για καταγγελία στην ΕΕΤΤ με ταυτόχρονο αίτημα αποζημίωσης. Ή όποιος άλλος μπορεί να συνεισφέρει. Ίδωμεν.

Edited by Stoic
Think Positive
Link to comment
Share on other sites

η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη. Δεν υπάρχει περίπτωση κάποια εταιρεία να παρανομηση έτσι αυθαιρετα.

Άδικα σπαταλάμε μελάνι.

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω σε τι εξυπηρετεί αυτή η συζήτηση, από τη στιγμή που κανένα καινούριο στοιχείο-τεκμήριο δεν εισφέρεις σε αυτήν. Αντιθέτως, εξακολουθείς να απευθύνεις μόνο ερωτήματα που φαίνεται ότι σε απασχολούν έντονα (διότι, όπως είπες, και για να χρησιμοποιήσω τα δικά σου λόγια, "παράγινε το χάλι με τις εικονικές φορητότητες"), αλλά δε μας εξηγείς και πώς βγαίνει το σκεπτικό σου...Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

 

Δεν είναι ερώτημα, είναι η πληροφορία. Θεώρησα ότι θα το καταλάβαινες. Δεν πρόκειται για συμπέρασμα, ούτε για προσωπική γνώμη. Είναι η νέα τακτική που θα ισχύει από αύριο. :)

 

Δεν αντιλέγω ότι ο νόμος μπορεί να ορίζει άλλα. Πόσοι όμως είναι πραγματικά ενήμεροι και γνωρίζουν το νόμο; Πόσοι είναι αυτοί που αν τους πουν ότι η φορητότητα εγκρίθηκε και η σύνδεση ενεργοποιήθηκε, θα το ψάξουν περαιτέρω;

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ερώτημα, είναι η πληροφορία. Θεώρησα ότι θα το καταλάβαινες. Δεν πρόκειται για συμπέρασμα, ούτε για προσωπική γνώμη. Είναι η νέα τακτική που θα ισχύει από αύριο. :)

 

Δεν αντιλέγω ότι ο νόμος μπορεί να ορίζει άλλα. Πόσοι όμως είναι πραγματικά ενήμεροι και γνωρίζουν το νόμο; Πόσοι είναι αυτοί που αν τους πουν ότι η φορητότητα εγκρίθηκε και η σύνδεση ενεργοποιήθηκε, θα το ψάξουν περαιτέρω;

 

Μαύρο στην Cosmote λοιπόν...(και ας είμαι ΚΑΙ ΕΓΩ συνδρομητής της)!

 

Μιλάμε για εξαπάτηση των καταναλωτών αν ακολουθήσει τέτοια πρακτική (εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά, μην παρεξηγηθούμε, έτσι; )

 

Σου ξαναλέω όμως, ότι αυτοί που κάνουν "εικονικές" φορητότητες είναι ψαγμένοι και ενημερώνονται από εδώ. Εγώ φέτος γράφτηκα αλλά παρακολουθούσα το φόρουμ χρόνια, όπως και γνωστοί μου. Ο τυχαίος που θα κάνει φορητότητα δεν ενδιαφέρεται να πετυχει καλύτερη τιμή. Το κάνει γιατί θέλει να αλλάξει εταιρεία.

 

Τέλος, έχω να πω ότι βιάστηκες να αποκαλύψεις πράγματα για την Cosmote...διότι θα απαντήσουν αναλόγως οι άλλες 2 εταιρείες που ενημερώνονται, απ' ό,τι γνωρίζω, και από το myphone. :lol:

Think Positive
Link to comment
Share on other sites

Μαύρο στην Cosmote λοιπόν...(και ας είμαι ΚΑΙ ΕΓΩ συνδρομητής της)!

 

Μιλάμε για εξαπάτηση των καταναλωτών αν ακολουθήσει τέτοια πρακτική (εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά, μην παρεξηγηθούμε, έτσι; )

 

Κοίτα, πιστεύω ότι σταδιακά θα αρχίσει να εφαρμόζεται κι από τις άλλες εταιρίες αυτό. Άλλωστε δεν πρόκειται για κάτι που αντιβαίνει στο νόμο απ' ότι βλέπω. Ο νόμος λέει ότι ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Δεν λέει κάτι για τη λειτουργία των συστημάτων των εταιριών και τα αιτήματα συνδέσεων (εκτός αν λέει και μου 'χει διαφύγει). Αν λοιπόν η σύνδεση πάρει επιβεβαίωση και ενεργοποιηθεί, τότε ο πελάτης ας χρησιμοποιήσει όπως εκείνος νομίζει το δικαίωμά του για υπαναχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, πιστεύω ότι σταδιακά θα αρχίσει να εφαρμόζεται κι από τις άλλες εταιρίες αυτό.

 

Υπάρχει μία σιωπηλή μειοψηφία που θα προτιμήσει να μην μιλάει καθόλου αν δεν έχει χρήματα.

Αυτό σημαίνει ότι όποια εταιρεία δεν δώσει φτηνο κοστολόγιο και αρχίσει τα "κόλπα" θα χάσει μια μερίδα πελατών.

Επομένως δεν νομίζω να κάνει κάποιος την αρχη.

Αύριο θα το δούμε και πιστεύω ότι δεν θα γίνει τπτ.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μία σιωπηλή μειοψηφία που θα προτιμήσει να μην μιλάει καθόλου αν δεν έχει χρήματα.

Αυτό σημαίνει ότι όποια εταιρεία δεν δώσει φτηνο κοστολόγιο και αρχίσει τα "κόλπα" θα χάσει μια μερίδα πελατών.

Επομένως δεν νομίζω να κάνει κάποιος την αρχη.

Αύριο θα το δούμε και πιστεύω ότι δεν θα γίνει τπτ.

 

Δεν βλέπω κάποια σχέση με το κοστολόγιο ούτε κάποια σημαντική επίπτωση. Μια διαφορετική λειτουργία του συστήματος είναι ούτως ώστε παράλληλα με τη φορητότητα να γίνεται και η σύνδεση. Άλλωστε για να κάνει κάποιος φορητότητα, σημαίνει ότι ενδιαφέρεται να αλλάξει εταιρία, σημαίνει ότι έχει δει τα προγράμματα της νέας εταιρίας που θα ακολουθήσει και θέλει να ενταχθεί σε κάποιο από αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Η προσφορά της cosmote στο απεριόριστα 65 τελείωσε??? Ξέρει κανείς??

 

Ποιά προσφορά εννοείς;

Link to comment
Share on other sites

εγω τριτη υπεγραψα στην cosmote και πηρα sim μεσω courier τεταρτη με πηρε η vodafone αλλα δεν εκανε προσφορα καλυτερη και παρασκευη μεσημερι εγινε η αλλαγη απο vodafone στην cosmote σε οικογενειακο πακετο με το απεριοριστο 65 στα 22,12 ευρω.
Link to comment
Share on other sites

Στο ιδιο ''εκλεισα'' και εγω αλλα μαλλον επεσα στο Σαβ/ριακο :p

Οποτε λογικα απο αυριο ............ :)

 

Edit: Παντος αντιπροσφορα δεν ... τουλαχιστον εως αυτη τη στιγμη.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, πιστεύω ότι σταδιακά θα αρχίσει να εφαρμόζεται κι από τις άλλες εταιρίες αυτό. Άλλωστε δεν πρόκειται για κάτι που αντιβαίνει στο νόμο απ' ότι βλέπω. Ο νόμος λέει ότι ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Δεν λέει κάτι για τη λειτουργία των συστημάτων των εταιριών και τα αιτήματα συνδέσεων (εκτός αν λέει και μου 'χει διαφύγει). Αν λοιπόν η σύνδεση πάρει επιβεβαίωση και ενεργοποιηθεί, τότε ο πελάτης ας χρησιμοποιήσει όπως εκείνος νομίζει το δικαίωμά του για υπαναχώρηση.

 

Δεν αντιβαίνει στο νόμο, λες; Προφανώς δεν έχεις υπόψη σου ότι υπάρχει νομοθεσία που απαγορεύει τις "αθέμιτες εμπορικές πρακτικές" σε βάρος του καταναλωτή.

 

Αλλά ας περιμένουμε να δούμε τι θα πράξει από αύριο η αγαπητή Cosmote...

 

εγινε η αλλαγη απο vodafone στην cosmote σε οικογενειακο πακετο με το απεριοριστο 65 στα 22,12 ευρω.

 

σχετικά καλή τιμή, αλλά η Cosmote πρέπει να το δώσει και σε ατομικό συμβόλαιο. Όλο και κάτι φτηνότερο σε απεριόριστο θα προσφέρουν οι άλλες εταιρείες, οπότε γιατί να δεσμεύεις 2 αριθμούς. 18 μήνες είναι το συμβόλαιο;

Edited by Stoic
Think Positive
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας. Είμαι στη Vodafone, στο απεριόριστο 50 (από τότε που ήταν εμπορικά διαθεσιμο) και 1 Οκτωβρίου λήγει το συμβόλαιο, το οποίο είχα με έκπτωση 45% (πλήρωνα 30 αντί για 50). ΦΦυσικά, αυτήν την προσφορά την είχα μετά από αίτημα μεταφοράς στην cosmote. Σήμερα θα κάνω αίτημα μεταφοράς πάλι στην cosmote, γιατί η Vodafone μου δίνει την υπέροχη προσφορά μείωσης παγίου κατά 4 ολόκληρα € το μήνα. Τώρα θα κοιτάξω τα συμβόλαια της cosmote για να κάνω αίτημα μεταφοράς και αν δε μου κάνει κάποια καλή αντιπροσφορά η Vodafone (12 χρόνια συνδρομητής της) σκέφτομαι να μεταφερθώ στην cosmote. Υπάρχει κάποια καλή προσφορά που υπάρχει αυτό το διάστημα στην cosmote; Δε μιλάω πολύ στο τηλέφωνο ούτε πολλά μηνύματα στέλνω, απλά θα ήθελα αν γίνεται περισσότερα από τα 500 mb που έχω τώρα. *
ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...