Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το 18μηνο συμβόλαιο μου λήγει στις 13 Μαρτίου. Εγώ πήρα στο Τμήμα ακυρώσεων της cosmote,ρώτησα τι ποσό οφείλω αν φύγω από τώρα,μου είπαν 38 ευρώ και μου πρότειναν τα 34 ευρώ για ανανέωση και είπα θα το σκεφτώ.
Link to comment
Share on other sites

Στην ιδια φαση ειμαι κι εγω, με δυο συνδεσεις στα Cosmote65, στα €22 και τελειωνει το 18μηνο. Αλλα οταν ρωτησα για ανανεωση μου ειπαν για €52!!!

Μηπως μπορεις να μαθεις εαν πηρε σε συγκεκριμενο τηλεφωνο ο φιλος σου και ζητησε προσφορα, ή αν τον πηραν απο Cosmote και του τη δωσαν τηλεφωνικα ??

 

Από ότι μου είπε,αυτός δεν έκανε καμία κίνηση. Από cosmote τον πήραν.Το οικογενειακό του λήγει τον Απρίλιο.

Θα μάθω λεπτομέρειες και θα επανέλθω.

Mobile:Nokia 6130 --> Nokia 6230 --> Panasonic GD90 --> HTC P3600 --> Chinese hiphone dual sim --> Samsung E2652 Champ Duos --> Sony Ericsson xperia ray --> Samsung S4 mini duos --> Huawei honor 6(H60-L02) --> Meizu m2 -->Motorola Moto X Play --> Huawei Mate 10 pro --> Oneplus 7T pro
Link to comment
Share on other sites

Κάποιος είχε ρωτήσει για το μηδενικό πάγιο πριν λίγες μέρες. Ένας όρος είναι ότι αν εκδοθούν 6 λογαριασμοί μηδενικοί, η cosmote έχει το δικαίωμα να διακόψει τη σύνδεση χωρίς προειδοποίηση. Με λίγα λόγια, μέσα σε 6 μήνες θα πρέπει να έχει γίνει έστω μια χρεώσιμη κλήση.
Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα παιδιά

Είμαι συνδρομητής στην cosmote και πριν από ένα χρόνο είχα το πρόγραμμα (cosmote 35) και λόγω λάθους στο σύστημα της εταιρίας δεν μου ήρθε ενημερωτικό μήνυμα υπολοίπου (80%), (όπως μου ερχόταν κάθε μηνά), με αποτέλεσμα να ξεπεραστεί κατά πολύ ο χρόνος ομιλίας από το πρόγραμμα και να μου έρθει ένας αρκετά ανεβασμένος λογαριασμός χωρίς ουσιαστικά όμως να φταίω εγώ.

 

Επειτα από απροθυμία της εταιρίας να μου διαγράψει έστω και μέρος του ποσού από τον λογαριασμό αυτό,αφού είχε διαπιστωθεί κ από εκείνη,ότι όντως δεν μου είχε έρθει το μήνυμα υπολοίπου,αποφάσισα την μεταφορά μου σε άλλη εταιρία,πληρώνοντας και την διαφορά που προέκυπτε από την δέσμευση που είχα,λόγω συμβολαίου.

 

Μετά από μια ημέρα με παίρνει τηλέφωνο από το αρμόδιο τμήμα προσφορών της COSMOTE,μια υπάλληλος και μου αντιπρότεινε ώστε να μην φύγω,μια καινούρια προσφορά το (cosmote 65),στην προνομιακή τιμή τον 27 ευρώ.

Εγώ δέχτηκα την προσφορά (τηλεφωνικά πάντα) και συμφώνησα για την ενεργοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος,με 18μηνη δέσμευση.

Μέτα από ένα χρόνο (προχθές συγκεκριμένα) πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ για κάποιο άλλο θέμα,διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα που μου είχε δοθεί τηλεφωνικά στις 18/03/2014, λήγει στις 29/04/2016 (24 μήνες μετά ),αντί για το καλοκαίρι του 2015 που είναι η παρέλευση της 18μηνης δέσμευσης.

Ο υπάλληλος στο κατάστημα μου είπε ότι μάλλον το καινούριο πρόγραμμα (cosmote 65) ενεργοποιήθηκε, αφού πρώτα έληξε το παλιό πρόγραμμα που είχα δλδ το (cosmote 35) και για αυτό η δέσμευση είναι 24μηνη και όχι 18μηνη.

 

Εκεί που θέλω την γνώμη σας παιδιά και θέλω να σταθώ πιο πολύ είναι πως έμενα πότε δεν μου αναφέρθηκε τηλεφωνικά πως η ενεργοποίηση της καινούριας προσφοράς θα ισχύει μετά την λήξει του παλιού μου συμβολαίου.Ουσιαστικά η υπάλληλος μου απέκρυψε την πραγματική έναρξη του συμβολαίου αναφέροντας μου απλά,πως πρόκειται για ανανέωση συμβολαίου με 18μηνη παραμονή.

 

Σήμερα έκανα εγγράφως παράπονα προς την cosmote και περιμένω μέσα σε 20 ήμερες απάντηση όπως μου είπαν.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι,

εφόσον έμενα μου αποκρύφθηκε η πραγματική έναρξη του συμβολαίου έχει ισχύ; η θεωρείται άκυρο;

γιατί εγώ δεν προτίθεμαι να συνεχίσω να πληρώνω άλλο το συγκεκριμένο πρόγραμμα γιατί αισθάνομαι ότι με κοροϊδεύουν όσο δεν πάει.

Θα ήθελα την γνώμη σας πάνω σε αυτό και τι μου προτείνεται να κάνω,

ευχαριστώ και συγνώμη αν έγινα λίγο κουραστικός.

Link to comment
Share on other sites

Μπερδεύεις 2 πράγματα :

Άλλο πράγμα είναι η αλλαγή προγράμματος συμβολαίου πριν την λήξη του (η οποία αν δεν συνοδεύεται με συμβόλαιο δεν αλλάζει την ημερομηνία λήξης), και άλλο πράγμα είναι η λήξη του συμβολαίου η οποία αλλάζει μόνο αν το σπάσεις και φύγεις.

Τί εννοώ. Όταν έχεις δηλαδή 18 μήνες συμβόλαιο και εσύ θες να φύγεις στους 12 και η εταιρεία για να σε κρατήσει σου μειώνει το πάγιο και σου προσφέρει και ένα άλλο 18μηνο συμβόλαιο, αυτό δε σημαίνει ότι σου κόβει και τους 6 μήνες από το πρώτο σου συμβόλαιο... Απλά για το τελευταίο εξάμηνο θα έχεις την προνομιακή τιμή του προγράμματος που θα ακολουθήσει για τους επόμενους 18 μήνες. Από τη στιγμή δηλαδή που είχες συμβόλαιο και υπογράφεις εκ νέου άλλο συμβόλαιο, οι διάρκεια τους προστίθεται.

Τώρα το ότι δεν στο ανέφεραν τηλεφωνικά, δε νομίζω ότι είναι φάουλ, διότι ποτέ δεν εννόησαν ότι θα σου κόψουν τους εναπομείναντες μήνες. Άρα δεν υπήρχε θέμα με αυτούς. Αν εσύ θεώρησες ότι έπρεπε να γίνει αλλιώς, θα έπρεπε να το ρωτήσεις και να το διευκρινίσεις.

Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός....

Edited by Hierophant
Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα παιδιά

Είμαι συνδρομητής στην cosmote και πριν από ένα χρόνο είχα το πρόγραμμα (cosmote 35) και λόγω λάθους στο σύστημα της εταιρίας δεν μου ήρθε ενημερωτικό μήνυμα υπολοίπου (80%), (όπως μου ερχόταν κάθε μηνά), με αποτέλεσμα να ξεπεραστεί κατά πολύ ο χρόνος ομιλίας από το πρόγραμμα και να μου έρθει ένας αρκετά ανεβασμένος λογαριασμός χωρίς ουσιαστικά όμως να φταίω εγώ.

 

Επειτα από απροθυμία της εταιρίας να μου διαγράψει έστω και μέρος του ποσού από τον λογαριασμό αυτό,αφού είχε διαπιστωθεί κ από εκείνη,ότι όντως δεν μου είχε έρθει το μήνυμα υπολοίπου,αποφάσισα την μεταφορά μου σε άλλη εταιρία,πληρώνοντας και την διαφορά που προέκυπτε από την δέσμευση που είχα,λόγω συμβολαίου.

 

Μετά από μια ημέρα με παίρνει τηλέφωνο από το αρμόδιο τμήμα προσφορών της COSMOTE,μια υπάλληλος και μου αντιπρότεινε ώστε να μην φύγω,μια καινούρια προσφορά το (cosmote 65),στην προνομιακή τιμή τον 27 ευρώ.

Εγώ δέχτηκα την προσφορά (τηλεφωνικά πάντα) και συμφώνησα για την ενεργοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος,με 18μηνη δέσμευση.

Μέτα από ένα χρόνο (προχθές συγκεκριμένα) πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ για κάποιο άλλο θέμα,διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα που μου είχε δοθεί τηλεφωνικά στις 18/03/2014, λήγει στις 29/04/2016 (24 μήνες μετά ),αντί για το καλοκαίρι του 2015 που είναι η παρέλευση της 18μηνης δέσμευσης.

Ο υπάλληλος στο κατάστημα μου είπε ότι μάλλον το καινούριο πρόγραμμα (cosmote 65) ενεργοποιήθηκε, αφού πρώτα έληξε το παλιό πρόγραμμα που είχα δλδ το (cosmote 35) και για αυτό η δέσμευση είναι 24μηνη και όχι 18μηνη.

 

Εκεί που θέλω την γνώμη σας παιδιά και θέλω να σταθώ πιο πολύ είναι πως έμενα πότε δεν μου αναφέρθηκε τηλεφωνικά πως η ενεργοποίηση της καινούριας προσφοράς θα ισχύει μετά την λήξει του παλιού μου συμβολαίου.Ουσιαστικά η υπάλληλος μου απέκρυψε την πραγματική έναρξη του συμβολαίου αναφέροντας μου απλά,πως πρόκειται για ανανέωση συμβολαίου με 18μηνη παραμονή.

 

Σήμερα έκανα εγγράφως παράπονα προς την cosmote και περιμένω μέσα σε 20 ήμερες απάντηση όπως μου είπαν.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι,

εφόσον έμενα μου αποκρύφθηκε η πραγματική έναρξη του συμβολαίου έχει ισχύ; η θεωρείται άκυρο;

γιατί εγώ δεν προτίθεμαι να συνεχίσω να πληρώνω άλλο το συγκεκριμένο πρόγραμμα γιατί αισθάνομαι ότι με κοροϊδεύουν όσο δεν πάει.

Θα ήθελα την γνώμη σας πάνω σε αυτό και τι μου προτείνεται να κάνω,

ευχαριστώ και συγνώμη αν έγινα λίγο κουραστικός.

 

Μπερδεύεις 2 πράγματα :

Άλλο πράγμα είναι η αλλαγή προγράμματος συμβολαίου πριν την λήξη του (η οποία αν δεν συνοδεύεται με συμβόλαιο δεν αλλάζει την ημερομηνία λήξης), και άλλο πράγμα είναι η λήξη του συμβολαίου η οποία αλλάζει μόνο αν το σπάσεις και φύγεις.

Τί εννοώ. Όταν έχεις δηλαδή 18 μήνες συμβόλαιο και εσύ θες να φύγεις στους 12 και η εταιρεία για να σε κρατήσει σου μειώνει το πάγιο και σου προσφέρει και ένα άλλο 18μηνο συμβόλαιο, αυτό δε σημαίνει ότι σου κόβει και τους 6 μήνες από το πρώτο σου συμβόλαιο... Απλά για το τελευταίο εξάμηνο θα έχεις την προνομιακή τιμή του προγράμματος που θα ακολουθήσει για τους επόμενους 18 μήνες. Από τη στιγμή δηλαδή που είχες συμβόλαιο και υπογράφεις εκ νέου άλλο συμβόλαιο, οι διάρκεια τους προστίθεται.

Τώρα το ότι δεν στο ανέφεραν τηλεφωνικά, δε νομίζω ότι είναι φάουλ, διότι ποτέ δεν εννόησαν ότι θα σου κόψουν τους εναπομείναντες μήνες. Άρα δεν υπήρχε θέμα με αυτούς. Αν εσύ θεώρησες ότι έπρεπε να γίνει αλλιώς, θα έπρεπε να το ρωτήσεις και να το διευκρινίσεις.

Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός....

 

Αν έχεις υπογράψει συμβόλαιο,δες απλώς την έναρξη ισχύος του συμβολαίου και την διάρκειά του.Αυτά αναφέρονται σε κάθε συμβόλαιο.

Αν δεν έχεις συμβόλαιο στα χέρια σου,ζήτα από το αρμόδιο τμήμα της cosmote,να σου στείλει αντίγραφο του συμβολαίου σου και έλεγξε τους όρους του.

Τα συμβόλαια δεν έχουν αναδρομική ισχύ.Δε λειτουργούν προσθετικά με προηγούμενα.Άπαξ και κάνεις νέο συμβόλαιο(είτε ανανέωση υφισταμένου συμβολαίου) έχεις νέα ημερομηνία έναρξης και νέα διάρκεια ισχύος(18μηνη ή 24μηνη).

Mobile:Nokia 6130 --> Nokia 6230 --> Panasonic GD90 --> HTC P3600 --> Chinese hiphone dual sim --> Samsung E2652 Champ Duos --> Sony Ericsson xperia ray --> Samsung S4 mini duos --> Huawei honor 6(H60-L02) --> Meizu m2 -->Motorola Moto X Play --> Huawei Mate 10 pro --> Oneplus 7T pro
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις απαντησεις σας, οπως κ να εχει θα ζητησω κ την γνωμη ενος δικηγορου.Απλα νομιζω πως οταν κανεις εστω κ τηλεφωνικα μια ανανεωση καινουριου συμβολαιου,ειναι υποχρεωμενη η υπαλληλος (βαση λογικης παντα)να σου αναφερει κ να σου διευκρινησει την εναρξη κ την ληξη του συμβολαιου αφου δεν εχεις την δυνατοτητα να το δεις μεσω καποιου εγγραφου.
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις απαντησεις σας, οπως κ να εχει θα ζητησω κ την γνωμη ενος δικηγορου.Απλα νομιζω πως οταν κανεις εστω κ τηλεφωνικα μια ανανεωση καινουριου συμβολαιου,ειναι υποχρεωμενη η υπαλληλος (βαση λογικης παντα)να σου αναφερει κ να σου διευκρινησει την εναρξη κ την ληξη του συμβολαιου αφου δεν εχεις την δυνατοτητα να το δεις μεσω καποιου εγγραφου.

 

Προφανώς και είναι υποχρεωμένοι (ρητά βάσει νόμου) να σου αναφέρουν τηλεφωνικά όλες τις λεπτομέρειες. Παρ' όλα αυτά, οφείλεις κι εσύ να ελέγχεις τους λογαριασμούς σου για να εξασφαλίσεις ότι αυτά που σου χρεώνουν είναι τα συμφωνηθέντα. Ήδη από τον επόμενο μήνα της ανανέωσης θα έπρεπε να είχες επιβεβαιώσει την ενεργοποίηση (και διάρκεια) του νέου συμβολαίου.

Καλή τύχη στην αναζήτησή σου, πάντως είναι σχετικά ευνοϊκό το τρέχον συμβόλαιο, οπότε δε σε δυσκολεύει ιδιαίτερα η πρόσθετη διάρκεια.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος είχε ρωτήσει για το μηδενικό πάγιο πριν λίγες μέρες. Ένας όρος είναι ότι αν εκδοθούν 6 λογαριασμοί μηδενικοί, η cosmote έχει το δικαίωμα να διακόψει τη σύνδεση χωρίς προειδοποίηση. Με λίγα λόγια, μέσα σε 6 μήνες θα πρέπει να έχει γίνει έστω μια χρεώσιμη κλήση.

Φίλε kosta δεν είναι ακριβώς αυτό που γράφει η cosmote στους αναλυτικούς όρους χρήσης του προγράμματος , λέει :

4. Πρόγραμμα COSMOTE Μηδενικό Πάγιο

Μετά από έγγραφη ειδοποίηση, η COSMOTE δύναται, με την επιφύλαξη τυχόν περαιτέρω δικαιωμάτων της, να θεωρήσει ότι η παρούσα σύμβαση έχει

λυθεί και να απενεργοποιήσει την κάρτα SIM οποτεδήποτε, σε περίπτωση κατά την οποία ο Συνδρομητής, πραγματοποιήσει μηδενικούς λογαριασμούς

κατά την περίοδο έξι (6) συνεχόμενων τιμολογιακών μηνών.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε kosta δεν είναι ακριβώς αυτό που γράφει η cosmote στους αναλυτικούς όρους χρήσης του προγράμματος , λέει :

4. Πρόγραμμα COSMOTE Μηδενικό Πάγιο

Μετά από έγγραφη ειδοποίηση, η COSMOTE δύναται, με την επιφύλαξη τυχόν περαιτέρω δικαιωμάτων της, να θεωρήσει ότι η παρούσα σύμβαση έχει

λυθεί και να απενεργοποιήσει την κάρτα SIM οποτεδήποτε, σε περίπτωση κατά την οποία ο Συνδρομητής, πραγματοποιήσει μηδενικούς λογαριασμούς

κατά την περίοδο έξι (6) συνεχόμενων τιμολογιακών μηνών.

 

Δεν μου είπαν κάτι για έγγραφη ειδοποίηση όταν είχα ρωτήσει. Μόνο ότι αν βγουν 6 σερί μηδενικοί, η σύνδεση κόβεται.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου είπαν κάτι για έγγραφη ειδοποίηση όταν είχα ρωτήσει. Μόνο ότι αν βγουν 6 σερί μηδενικοί, η σύνδεση κόβεται.

Εγώ ρώτησα στην εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote και μου είπαν ότι δεν σε προειδοποιούν. Ρώτησα αν θεωρείται μηδενικός ένας λογαριασμός, ο οποίος είναι αρνητικός, λόγω έκπτωσης από την πιστωτική της cosmote, αλλά έχει κάποια έστω χρέωση (κλήση ή SMS) και μου είπαν ότι αυτός δεν θεωρείται μηδενικός.

Link to comment
Share on other sites

Έχω εδώ και πολλάααα χρόνια το παλιό πρόγραμμα απεριόριστα 20 και δεν του έχω κάνει ανανέωση. Το θέμα είναι ότι θέλω να ανέβω στο plus 25 αλλά αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι μια καλή επιδότηση. Έχω πάρει τηλέφωνο για να μάθω τι μου προσφέρουν αλλά το ποσό είναι αστείο και γίνεται λίιιγο μεγαλύτερο μόνο για συγκεκριμένες συσκευές των οποίων η τιμή είναι απλησίαστες. Πως θα μπορούσα να πετύχω ένα καλύτερο ποσό σε επιδότηση; Με φορητότητα σε άλλη εταιρεία θα τσιμπήσουν ή το προγραμμα μου είναι μικρό και δε θα τους απασχολήσει καθόλου; Μήπως αν έμπαινα στο οικογενειακό πακετο του πατέρα μου, με τον αδερφό μου, θα πετύχαινα τίποτα περισσότερο;
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν υπάρχουν ειδικές συσκευές ρε παιδιά,τι να τα κάνουμε τα δίκτυα 4G+ ;

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ρώτησα στην εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote και μου είπαν ότι δεν σε προειδοποιούν. Ρώτησα αν θεωρείται μηδενικός ένας λογαριασμός, ο οποίος είναι αρνητικός, λόγω έκπτωσης από την πιστωτική της cosmote, αλλά έχει κάποια έστω χρέωση (κλήση ή SMS) και μου είπαν ότι αυτός δεν θεωρείται μηδενικός.

Εαν αυτά που λέει ο εκπρόσωπος εκείνη την στιγμή είναι διαφορετικά από τους όρους χρήσης του προγράμματος που σε βάζει να υπογράψεις η ίδια η Cosmote τότε καταλαβαινεις ποιο από τα δυο ισχυει...

Εδω και το link απο το site της Cosmote https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCkQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.cosmote.gr%2Fcontent%2Fel%2Fattached_files%2FCustomerSupport%2Feidikoi-oroi-paroxhs-yphresion-cosmote.pdf&ei=gOrsVLuTJcGAU_fhgqAI&usg=AFQjCNEvnvpNrRxQ-nwaEZj6bMIsoWtR6w&sig2=kOEgZUDabzcb1I33yq5ENQ

στον ορο 4

Link to comment
Share on other sites

Εαν αυτά που λέει ο εκπρόσωπος εκείνη την στιγμή είναι διαφορετικά από τους όρους χρήσης του προγράμματος που σε βάζει να υπογράψεις η ίδια η Cosmote τότε καταλαβαινεις ποιο από τα δυο ισχυει...

Εδω και το link απο το site της Cosmote https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCkQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.cosmote.gr%2Fcontent%2Fel%2Fattached_files%2FCustomerSupport%2Feidikoi-oroi-paroxhs-yphresion-cosmote.pdf&ei=gOrsVLuTJcGAU_fhgqAI&usg=AFQjCNEvnvpNrRxQ-nwaEZj6bMIsoWtR6w&sig2=kOEgZUDabzcb1I33yq5ENQ

στον ορο 4

Το ξέρω, γιατί έχω διαβάσει τους όρους. Απλά λέω τι μου είπε ο εκπρόσωπος ως προς το τι θεωρείται μηδενικός λογαριασμός

Link to comment
Share on other sites

 

Απαντηση σε 5 λεπτά.

Θα μπορούσαν να δώσουν περισσοτερη βάση

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά. Ενεργοποιήθηκε το νεο μ συμβόλαιο μου με την Cosmote χτες βράδυ. Αλλά τελικά το μετάνιωσα.. Και δεν θέλω να το κρατήσω. Τί γίνεται τώρα? Τί μπορώ να κάνω?Υπάρχει λύση?

θέλω να φύγω τελείως για vodafone CU,γίνεται πλέον;

Edited by xtrmsnpr

- - - -

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω και κάτι άλλο;; Αν όπως ο xtrmsnpr, το μετανιώσει και θελήσει να γυρίσει στην πρώτη του εταιρεία, τι ισχύει τότε; Το συμβόλαιο ή έστω κάρτα, που είχε πριν φύγει; Ή γίνεται αυτόματα ανανέωση συμβολαίου;
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά. Ενεργοποιήθηκε το νεο μ συμβόλαιο μου με την Cosmote χτες βράδυ. Αλλά τελικά το μετάνιωσα.. Και δεν θέλω να το κρατήσω. Τί γίνεται τώρα? Τί μπορώ να κάνω?Υπάρχει λύση?

θέλω να φύγω τελείως για vodafone CU,γίνεται πλέον;

 

Από τη στιγμή που έχει ενεργοποιηθεί το νέο συμβόλαιο, η διαδικασία είναι νέα φορητότητα. Σε πολλές περιπτώσεις χρεώνουν απλά τα πάγια των ημερών που έμεινες, αλλά μπορεί να διεκδικήσουν και τέλη πρόωρης διακοπής.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που έχει ενεργοποιηθεί το νέο συμβόλαιο, η διαδικασία είναι νέα φορητότητα. Σε πολλές περιπτώσεις χρεώνουν απλά τα πάγια των ημερών που έμεινες, αλλά μπορεί να διεκδικήσουν και τέλη πρόωρης διακοπής.

ε δεν έχω το δικαίωμα διακοπής μέσα σε 30 μέρες;;ή δεν ισχύει κάτι τέτοιο;

 

μία μέρα είμαι τώρα στο δύκτιο της cosmote..και μου έρχοντε sms από το πρωί από την wind για ανανέωση συμβολαίο μαζί τους που είναι ο προηγούμενος πάροχος μου.

- - - -

Link to comment
Share on other sites

ε δεν έχω το δικαίωμα διακοπής μέσα σε 30 μέρες;;ή δεν ισχύει κάτι τέτοιο;

 

μία μέρα είμαι τώρα στο δύκτιο της cosmote..και μου έρχοντε sms από το πρωί από την wind για ανανέωση συμβολαίο μαζί τους που είναι ο προηγούμενος πάροχος μου.

 

Κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει στο ερώτημά σου, παρά μόνο το 13838. Είναι οι μόνοι που μπορούν.

 

Η λύση είναι νέα φορητοτητα. Εννοείται ότι σε περίπτωση που πήρες επιδότηση συσκευής, θα σου χρεωθεί ολόκληρη μέσα σε 15 μέρες που θα σου έρθει ο πρώτος λογαριασμός. Ο οποίος πρώτος λογαριασμός θα είναι το πάγιο 1,5 μήνα υπολόγισε. Κι αυτά όμως θα σου τα απαντήσουν λεπτομερέστερα στο 13838.

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει στο ερώτημά σου, παρά μόνο το 13838. Είναι οι μόνοι που μπορούν.

 

Η λύση είναι νέα φορητοτητα. Εννοείται ότι σε περίπτωση που πήρες επιδότηση συσκευής, θα σου χρεωθεί ολόκληρη μέσα σε 15 μέρες που θα σου έρθει ο πρώτος λογαριασμός. Ο οποίος πρώτος λογαριασμός θα είναι το πάγιο 1,5 μήνα υπολόγισε. Κι αυτά όμως θα σου τα απαντήσουν λεπτομερέστερα στο 13838.

μπα..μόνο έκπτωση παγίου έχω..Καλώς θα καλέσω το πρωί.

Τώρα όμως να μπω να κάνω αίτημα φορητότητας στην vodafone?

- - - -

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει στο ερώτημά σου, παρά μόνο το 13838. Είναι οι μόνοι που μπορούν.

 

Η λύση είναι νέα φορητοτητα. Εννοείται ότι σε περίπτωση που πήρες επιδότηση συσκευής, θα σου χρεωθεί ολόκληρη μέσα σε 15 μέρες που θα σου έρθει ο πρώτος λογαριασμός. Ο οποίος πρώτος λογαριασμός θα είναι το πάγιο 1,5 μήνα υπολόγισε. Κι αυτά όμως θα σου τα απαντήσουν λεπτομερέστερα στο 13838.

 

εντάξει πήρα τηλ,και ζήτησα διακοπή συμβολαίου και έγινε!Μου δώσανε έναν κωδικό ακύρωσης για να πάω σε ΟΤΕ ή γερμανό να το δώσω,και ο αριθμός μου θα μεταφερθεί στην cosmoκάρτα.Ρώτησα για αν μπορώ να κάνω φορητότητα σε άλλη εταιρία και μου είπανε,να ρωτήσω στον άλλον πάροχο,αν γίνεται να μεταφερθώ τώρα.

Η κύρωση της διακοπής ήταν τα -10€ από την έκπτωση παγίου που είχα και θα τα πληρώσω.

- - - -

Link to comment
Share on other sites

εντάξει πήρα τηλ,και ζήτησα διακοπή συμβολαίου και έγινε!Μου δώσανε έναν κωδικό ακύρωσης για να πάω σε ΟΤΕ ή γερμανό να το δώσω,και ο αριθμός μου θα μεταφερθεί στην cosmoκάρτα.Ρώτησα για αν μπορώ να κάνω φορητότητα σε άλλη εταιρία και μου είπανε,να ρωτήσω στον άλλον πάροχο,αν γίνεται να μεταφερθώ τώρα.

Η κύρωση της διακοπής ήταν τα -10€ από την έκπτωση παγίου που είχα και θα τα πληρώσω.

 

Σου χρέωσαν την έκπτωση που αντιστοιχεί σε ένα μήνα, όσο διάστημα (θεωρητικά) έμεινες στην κοσμοτέ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...