Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

η πιστα δεν ειναι παντα ο απολυτως κριτης......

το μινι δεν φτιαχτηκε για να γυριζει γρηγορα σε μια πιστα...... φτιαχτηκε για να προσδιδει οδηγικη απολαυση στον οδηγο του......

το γκολφ ειναι απλα ενα γρηγορο και καλοφτιαγμενο hatchback.......

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τελος ομως επειδη τα οικονομικα των περισσοτερων εδω μεσα δεν μας επιτρεπουν να εχουμε 2-3 αυτοκινητα, ενα για καθε περισταση θεωρω το Golf GT ως πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο (πιο value for money)! Θα μπορεσεις που λεει ο λογος να παρεις και 2-3 ατομα για μια εκδρομουλα...

 

e kala auto ennoeitai.to mini logo xoron kai kirios timis apethineutai mono se ligous "arrostous" pou tha to paroun gia na apolausoun odigisi kai den tha tous noiazoun oi xoroi.to golf os pros autous tous tomeis einai sigoura pio olokliromeno autokinito opos anafereis kai esi file amelidi.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω ότι το Mini θα γυρνάει ταχύτερα στην πίστα, λόγω βάρους, λόγω μικρότερου (νομίζω) μεταξονίου, κοντύτερου/ταχύτερου τιμονιού και άλλων μικρότερης σημασίας λεπτομερειών... Άλλα θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες φίλους ότι δεν πρέπει να κοιτάμε μόνο τους χρόνους στην πίστα. Τα αυτοκίνητα που οι περισσότεροι από εμάς αγοράζουμε ως το ένα και μοναδικό "all-purpose" όχημά μας είναι πολύ περισσότερα. Άρα, ίσως κάτω από αυτό το πρίσμα, θα έλεγα ότι το Golf είναι πιο ολοκληρωμένο και συνολικά πιο συμφέρουσα αγορά... Άλλωστε, χωρίς το Mini να υστερεί ιδιαίτερα σε αυτό λόγω μαμάς BMW, το brand name VW στην κατηγορία αυτή έχει ιστορία και ευρύτερη -πιστεύω- αποδοχή στην Ελλάδα... Είδωμεν, η αγορά θα δείξει...

Πάντως, αν έχει την εκρηκτικότητα του Golf GTI θα κάνει πιστεύω καλή πορεία. Και μιλώντας για εκρηκτικότητα, μπορεί το GTI να μη σου δίνει την κλωτσιά στο στομάχι που εισπράττεις από το άνοιγμα του Type-R μετά τις 5.000 σαλ, αλλά είναι πιο ομοιογενές και λιγότερο αλήτικο και σκληροπυρηνικό από τον ιάπωνα άσπονδο "φίλο" του μαζεύοντας χλμ με παρόμοια ευκολία, αλλά με άλλα συναισθήματα να συνοδεύουν τα χλμ αυτά...

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

με την κατανάλωση τι έγινε τελικά;;

επαληθεύτικαν τα 8.2/100??

 

Ενας εκπροσωπος της VW που ηρθε και μας εκανε παρουσιαση του GT στη σχολη μιλησε για 7.2l/100km. Επισης τιμη γυρω στα 24000€ οπως εχει ηδη αναφερθει. Εσωτερικα ειναι ιδιο με το απλο Golf εκτος απο το δεικτη booster του turbo στο ταμπλο. Κατα τη γνωμη μου τα λεφτα που ζηταει ειναι too much...Το πιο αξιολογο παντως ηταν η καμπυλη της ροπης του...Ποια καμπυλη δηλαδη...Απο τις 1500 στροφες περιπου εως τις 5000-6000 ηταν απολυτη ευθεια!

 

**Σε ερωτηση φοιτητη γιατι οι κινητηρες του γκρουπ καινε λαδια, αρχισε να μασαει τα λογια του και να λεει για νεες τεχνολογιες χυτευσης και νεα υλικα που δεν ζεσταινονται τοσο γρηγορα και ετσι δεν πρεπει να ανεβαζουμε στροφες μολις το αναβουμε και μπλα μπλα μπλα...Μαυρο φιδι...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι λέτε όλοι σας, πάντως εγώ το παράγγειλα σήμερα το πρωί!

Σε ένα μήνα μου είπαν θα είναι εδώ, αλλά από δική μου εμπειρία, μπορεί και νωρίτερα!

 

Αλλά τώρα θα πάω να ρωτήσω και για την επέκταση της εγγύησης σε 4 χρόνια!

 

Και όσο για αξιοπιστία τι να πω; Θα δείξει. Αλλά στη οικογένεια έχουμε ήδη 1 Seat με 170.000 χλμ και ένα Passat Turbo με 135.000 και δεν έχουν ζητήσει ουσιαστικά πράγματα (με τα service κανονικότατα πάντα). Και, σημειωτέον, το Passat δεν κάει λάδια (όχι δηλαδή σε παράλογο σημείο).

 

Μόλις το πάρω θα σας πω εντυπώσεις. Και θα σας πω και για την επέκταση της εγγύησης.

 

Και όσοι το θέωρουν λάθος αγορά σε σχέση με το GTi, ας σκεφτούν πρώτα ότι κανείς δεν αγοράζει μετρητοίς. Οπότε, με δεδομένη μια προκαταβολή γύρω στα 10 χιλιάρικα, τι τόκους έχει το ένα και τι το άλλο. Κάντε το και θα δείτε ότι η διαφορά δεν είναι μόνο 5 χιλιάρικα. Γιατί το GTi ξεκινάει από 29.500 και θέλει και κάτι ψιλοέξοδα...

 

Αυτά!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι λέτε όλοι σας, πάντως εγώ το παράγγειλα σήμερα το πρωί!

Σε ένα μήνα μου είπαν θα είναι εδώ, αλλά από δική μου εμπειρία, μπορεί και νωρίτερα!

Και όσοι το θέωρουν λάθος αγορά σε σχέση με το GTi, ας σκεφτούν πρώτα ότι κανείς δεν αγοράζει μετρητοίς. Οπότε, με δεδομένη μια προκαταβολή γύρω στα 10 χιλιάρικα, τι τόκους έχει το ένα και τι το άλλο. Κάντε το και θα δείτε ότι η διαφορά δεν είναι μόνο 5 χιλιάρικα. Γιατί το GTi ξεκινάει από 29.500 και θέλει και κάτι ψιλοέξοδα...

 

Αυτά!

κατ αρχην καλοριζικο και καλες βολτες οταν το παρεις!δεν το θεωρει κανεις λαθος αγορα σε σχεση με το GTI.εγω θα θεωρουσα λαθος αγορα να παρεις το 1,6 FSI αντι για το GT.διαλεξα το GTI λογω εμφανισης και μικρης σχετικα διαφορας τιμης σε σχεση με το GT.

Link to comment
Share on other sites

κι εγω πιστευω οτι θα βγει καπως προβληματικο... δεν στηριζω καπου συγκεκριμενα την αποψη μου αυτη, απλα μια διαισθηση και το γεγονος της υπαρξης δυο υπερτροφοδοτων!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

κι εγω πιστευω οτι θα βγει καπως προβληματικο... δεν στηριζω καπου συγκεκριμενα την αποψη μου αυτη, απλα μια διαισθηση και το γεγονος της υπαρξης δυο υπερτροφοδοτων!

Εμένα η γνώμη μου είναι σαν ειδικος κατά κάποιον τρόπο (μηχανικός γαρ:rolleyes: )οτι δεν αγοράζουμε ένα αμάξι μόλις βγεί στην κυκλοφορία, αλλά αφήνουμε κανα εξάμηνο να δούμε τι παίζει και να διορθωθούν από την εταιρία τυχόν "παιδικές αρρώστιες". Έτσι, παίρνουμε και μια ιδέα πού πονάει...;)

Link to comment
Share on other sites

και να βγαλει προβληματα τι εγινε;σε καποιον που αρεσει,θα το παρει.

Εννοείται οτι θα το πάρει, καμιά αντίρρηση. Απλά έχεις πιο ολοκληρωμένη εικόνα, ξέρεις τι σε περιμένει κατά κάποιον τρόπο :)

Link to comment
Share on other sites

και να βγαλει προβληματα τι εγινε;σε καποιον που αρεσει,θα το παρει.

 

 

Ξέρεις, αυτή είναι η Ιταλική σχολή μόνο που εδώ μιλάμε για Γερμανικό αμάξι.:lol: (κακία:p )

 

 

Οι Γερμανοι το τσεκάρανε και είπαν ότι είναι ΟΚ. Δεν είναι...γρύλος παραθύρου όπου μπορεί να τους ξεφύγει. Όταν οι Γερμανοί ελέγχουν κάτι και λένε ότι είναι εντάξει ε, πρέπει να είναι εντάξει.:)

Ο κινητήρας πάντως έχει προδιαγραφές για 300.000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Ρωτα οσους εχουν παρει Golf τα τελευταια 3 χρονια ΑΝ τους παρουσιασαν προβληματα και ετσι θα λαβεις μια σωστη απαντηση.

Προσωπικα εχω φιλαρακι που εχει παρει το Goldf 1.4 εδω και 3 μηνες και το πηγαινοφερνει στην αντιπροσωπεια λογο προβληματος στον κινητηρα. ( Του κανει θορυβους, σβηνει μονο του κτλ κτλ.)

Τωρα ριξε πανω στον ιδιο κινητηρα ακομα 80 αλογα με την υπαρξη turbo και εχεις σαν αποτελεσμα κατι ακομα χειροτερο εφοσον δεν υπαρχει κατα την γνωμη μου αμαξι με turbo που να μην παρουσιαζει προβληματα και φθορες.

Link to comment
Share on other sites

kai oxi mono osous exoun parei golf.me ta polo ginetai xamos apo problimata (montelo '03 kai douleuan oi 2 apo tous 4 kilindrous!!) kai mexri touareg gnostou mou kaei ladia.genikos ta teleutaia xronia i vw exei pesei katakorifa se aksiopistia me polla kai adikaiologita problimata...
Link to comment
Share on other sites

GROUP VW , BMW , OPEL και η MERCEDES εχουν πεσει αρκετα σε ποιοτητα τα περασμενα 5 χρονια σε μια προσπαθεια να πολεμησουν την φτηνια απο εταιρειες οπως Suzuki ,Hyundai ,Kia και αλλες πολλες..
Link to comment
Share on other sites

Ρε συ HellasVagabond πολυ αστοχα τα σχολια σου... Τι σχεση μπορει να εχει ενα "απλο" 14αρι Golf με το GT?!?! To μονο κοινο τους στοιχειο ειναι ο κυβισμος...

Τα υπολοιπα, ειτε μιλαμε για φιλοσοφια, ειτε για τα εντοσθια του προφανως ειναι πολυ πιο ενισχυμενα!

Οσο για το Golf του φιλου/γνωστου σου, εμενα δεν μου λεει κατι αυτο! Περνα μια βολτα απο το alfisti.gr και θα δεις 147 σαν την δικια μου με τα ιδια προβληματα... Το δικο μου δεν εχει βγαλει κατι ακομα (χτυπα ξυλο!) Οπως επισης εχω και 2 φιλους με Golf V (1,4 90hp k 1,6FSi) και δεν αντιμετωπιζουν κανενα προβλημα!

 

Ας μην κρινουμε απο μεμονομενες καταστασεις... Ειμαι απολυτα σιγουρος πως αν υπηρχε καποιο ουσιαστικο προβλημα τοτε δεν θα το βλεπαμε το GT στην παραγωγη!

 

 

Οσο για την "κοντρα" αναμεσα στην VW, την BMW την Mercedes κλπ με τις Suzuki ,Hyundai ,Kia κλπ αυτη δεν νομιζω οτι υφισταται καν... Δεν υπαρχει περιπτωση καποιος που ενδιαφερετε για μια Mercedes να κοιταξει ενα KIA και το αντιστροφο φυσικα... ;)

Link to comment
Share on other sites

GROUP VW , BMW , OPEL και η MERCEDES εχουν πεσει αρκετα σε ποιοτητα τα περασμενα 5 χρονια σε μια προσπαθεια να πολεμησουν την φτηνια απο εταιρειες οπως Suzuki ,Hyundai ,Kia και αλλες πολλες..

 

 

 

Μμμμ, το μονο κοινο που εχουν οι εταιριες που συγκρινες ειναι οτι ολες χρησιμοποιουν τροχους. Απο εκει και περα το χαος... μιλαμε για αρκετα διαφορετικα προιοντα μη ανταγωνιστικα μεταξυ τους.

 

Η πτωση στην ποιοτητα επηλθε οχι απο την προσπαθεια συγκρατησης τιμων... αλλα αυξησης καθαρου κερδους (ποσα θα φανε ποια...)

 

Παντως το GT το βλεπω λιγο ως ρισκο και θα περιμενα πρωτα τους beta testers να δω πως θα τα πανε και μετα θα εκανα καποια κινηση. Κακα τα ψεμματα, ο TSI θα εχει αυξημενο κοστος συντηρησης και επισκευης.

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, ρώτησα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι η επέκταση της εγγύσης κατά 2 ακόμα χρόνια είναι ελληνική "εφεύρεση". Δηλαδή είναι 2 τα εργοστασιακά και άλλα 2 της Kosmocar. Όπως πχ η Opel είναι 2+4. Μόνο που αυτό ΔΕΝ ισχύει ακόμα, αλλά είναι υπό συζήτηση, για να γίνει το 2007.

 

Τώρα όσον αφορά την αξιοπιστία της VW, έχω να πω τα εξής:

 

:!: Εξαρτάται πως δουλεύει ο κινητήρας (κόφτες ή ρελαντί)

 

:!: Πως (και αν...) γίνεται η συντήρησή του

 

:!: Είναι δυνατόν οι Γερμανοί να έβγαλαν TSI χωρίς να το δοκιμάσουν πρώτα; Στο net έχω βρει πηγές που μιλάνε για 300.000 χλμ δοκιμών του TSI.

 

:!: To GT παρουσιάστηκε τον Αύγουστο, κυκλοφόρησε στη Γερμανία το Δεκέμβριο και σε 15 μέρες και Ελλάδα. Άρα δεν είναι ολοκαίνουριο. Στην Ελλάδα είναι καινούριο.

 

:!: Η τεχνολογία turbo + compressor δεν είναι νέα ιδέα. Αντιθέτως, χρησιμοποιήθηκε το 1986 από τη Lancia Delta S4. Αν λοιπόν ένα αγωνιστικό έχει ειδική ισχύ 261 ίππους στο λίτρο (1,8 -> 470hp :shock: ), τότε ο TSI με τους 121 ίππους είναι μια μάλλον ασφαλής απόδοση (περίπου στο 40% σε σχέση με το αγωνιστικό), πάντα σε συνάρτηση με τις υπόλοιπες σύγχρονες τεχνολογίες (άμεσος ψεκασμός, ηλεκτρονικά, κτλ) που δεν υπήρχαν τότε. Εξάλλου, διαμαρτυρήθηκε κανείς για τα STi και EVO που βγάζουν σχεδόν τα ίδια άλογα με τα αντίστοιχα WRC? H μήπως δεν είναι αξιόπιστα;

 

:yahoo: Τι μου λέτε τώρα όλοι σας... Αφού το πήρα, ότι και να ακούσω...:yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Εχει περασει turbo αμαξι απο τα χερια καποιου και μπορει να μου πει πως δεν του παρουσιασε προβληματα ?? Ισως αλλα πολυ σπανιο. ( Εγω τουλαχιστον δεν εχω δει καποιον που να μην παραπονιεται για τις ζημιες που παρουσιαζουν τα turbo. )

Μην κανουμε ανομοιες συγκρισεις...Δεν μπορει ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ αμαξια οπως τα Lancia Delta , Mitsubishi EVO , Subaru Impreza WRC να εχουν το ιδιο στησιμο μηχανης με το 1.4 της VW τοσο επειδη μιλαμε για αμαξια με διπλασια και παραπανω τιμη οσο και για αμαξια που υπαρχουν στην αγορα περιπου 20 χρονια και βελτιωνονται χρονο με τον χρονο.

Link to comment
Share on other sites

Μα, αυτό ακριβώς λέω: δεν είναι καν ίδιο με αυτά τα αυτοκίνητα (και σημειωτέον, τα EVO και STi είναι παραγωγής, όχι αγωνιστικά). Είναι πιο ήπιας απόδοσης. Και όσο για τα χρόνια παραγωγής, ας σκεφτούμε κάτω από πόσα καπώ της VW έχουν μπει turbo (βλ 1.8Τ) και compressor (G40, G60) και ας συγκρίνουμε αυτό τον αριθμό με τα ελάχιστα -συγκριτικά- EVO και STi που κατέληξαν στα χέρια των -ομολογουμένων τυχερών- ιδιοκτητών τους.

 

Και για την τιμή, δεν είναι μόνο ο κινητήρας που ανεβάζει την τιμή. Αυτά είναι τετρακίνητα σεντάν με ενεργά διαφορικά!

 

Δε λέω ότι είναι η VW βγάζει καλύτερα μοτέρ από τα παραπάνω αυτοκίνητα. Δε μπορώ όμως να δεχτώ ότι βγάζει και χειρότερα, γιατί η πράξη άλλα δείχνει. Απλά είναι άλλου χαρακτήρα. Μπορεί να μην έχουν την ίδια απόδοση (αν και τελικά ποιος ενδιαφέρεται μόνο για την απόδοση του κινητήρα; από ένα σημείο και έπειτα υπάρχουν άλλα πράγματα πολύ πιο σημαντικά από την ιπποδύναμη που θα κρίνουν ποιό αυτοκίνητο είναι καλύτερο) αλλά είναι ευρέως γνωστό ότι η VW δεν ενδιαφέρεται τόσο για την απόδοση, όσο για τη γραμμικότητα - ροπή των κινητήρων της.

 

Και σε τελική ανάλυση, όλα τα σχεδόν μοντέλα της VW τα τελευταία 20 χρόνια είχαν και από μια turbo έκδοση. Άρα, δεν μπορεί, κάτι θα έχουν μάθει. Εδώ και η -κατεξοχήν ατμοσφαιρική- BMW βγάζει turbo!

Link to comment
Share on other sites

Τα Mitsubishi Evo , Subaru Impreza WRC , Lancia Delta που βλεπουμε στους δρομους ειναι βασισμενα στα αγωνιστικα με διαφορα του οτι δεν ειναι στημενα τοσο καλα αφου αμφιβαλλω πως οταν οδηγαμε στους δρομους χρειαζεται να τα κανουμε 4χ4 οπως στους αγωνες. ( Στην Ελλαδα με τοσες λακουβες θα χρησιμευε να τα ειχαν στημενα οπως τα αγωνιστικα... :) )

Εμενα η πειρα μου λεει πως ενα αμαξι 1.4 με Turbo θα παρουσιασει προβληματα. Το οτι βγηκε στην αγορα δεν λεει κατι..Να υπενθιμισω το προηγουμενο Golf GTI της Vw η και ακομα το Punto GT που παρουσιασαν πληθωρα προβληματων ?? Και ομως τα εβγαλαν στην αγορα...

Βλεπεις αλλιως τα οδηγουν στις πιστες οι Εμπειροι test drive οδηγοι και οι ανθρωποι σε χωρες οπως οι γερμανια με τους αχανεις αυτοκινητοδρομους και αλλιως ο καθε πιτσιρικας που το παιρνει στον δρομο και το σπαει ειτε για να κανει κοντρα ειτε για να πουλησει μουρη οποτε το οτι δινει 300.000χλμ εγγυηση εκτος απο Marketing Trick μαλλον απευθυνεται κατω απο αλλες συνθηκες οδηγησης.

Οπως ειπες και εσυ ομως τωρα το παραγγειλες....

Link to comment
Share on other sites

Μελετήστε λίγο τις προδιαγραφές του κινητήρα και μη λέτε ότι να ναι...

 

Το αμάξι αυτό ΛΕΕΙ και λέει άγρια. από πολλές απόψεις...

 

Η τιμή του όμως (φαντάζομαι ότι η ΤΕΛΙΚΗ με το κλειδί στο χέρι θα προσεγγίζει τα 25 χιλιάρικα) είναι ΕΝΤΕΛΩΣ εκτός πραγματικότητας και δεν δικαιολογείται από την «τεχνολογία» του.

 

Επίσης, δεν καταλαβαίνω 2 πράγματα... Δηλαδή τα καταλαβαίνω, αλλά εκνευρίζομαι τρελά με την πολιτική της vw.

 

Γιατί δεν εφάρμοσε το πείραμα στον 1.600 άρι;

 

Γιατί κάποιος να δώσει πλέον 23.000 για τον 1,6 FSI ;

 

Τέλος, γιατί κάποιοι θα κοπανάνε το κεφάλι τους στον τοίχο σε κανα χρόνο;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η Volgswagen μόνο το όνομα έχει κρατήσει (αυτοκίνητο του λαού). Από κει και πέρα, πανάκριβη!:mad: Εδώ στη Γερμανία, κάθε τρίτο αμάξι είναι Golf και η τιμές φαρμάκι (σε σχέση με άλλα αμάξια της αγοράς) Και η ασφάλεια τους βέβαια απαγορευτική...
Link to comment
Share on other sites

O 1,8T από τη στιγμή που βγήκε δεν γνωρίζω να είχε κάποιο πρόβλημα και, κυρίως, δεν είχε κάποιο "εμβρυικό" πρόβλημα που να αναγκάσει σε τροποποιήσεις του κινητήρα. Αυτό είναι πιστεύω μια πολύ καλή παρακαταθήκη.

 

 

Οπως ειπες και εσυ ομως τωρα το παραγγειλες....

 

HellasVagabond είσαι πολύ προκλητικός, λες και η παραγγελία ήταν έγκλημα που δεν μπορεί να διορθωθεί. Μου φαίνεται πως απλά δεν μπορείς να χωνέψεις την παρουσία του GT (με το οποίο η VW όσον αφορά τον ανταγωνισμό, ειδικά στην Ελλάδα κλέβει εκκλησία!).

 

Φίλε μου καλοτάξιδο! Τσέκαρε για την 4ετή εγγύηση και οδήγα το με το πόδι στο πάτωμα, όπως είμαι σίγουρος ότι του αξίζει!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...