Jump to content

popolaros

Banned
  • Δημοσιεύσεις

    1.030
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

popolaros's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. ειναι αντικειμενικα..... ετυχε και ημουν χθες στην παρουσιαση του καινουργιου JEEP COMPASS και μπηκα για ακομη μια φορα σε ολα τα μοντελα.... οταν μπηκα στο caliber Και ειδα και την τιμη μπροστα, επεσα κατω απο τα γελια.....:lol: :lol: :lol: (εγινα και ρομπα:O :O ) το αμαξι ειναι μια μπαρουφα και μιση.... το θεμα ειναι να μην το καταλαβεις αφου το αγορασεις...... γιατι τοτε, δυσκολα θα το πουλησεις ;) ;)
  2. 1η σελιδα, 2ο ποστ.
  3. :whistle: :whistle: :whistle:
  4. http://img523.imageshack.us/img523/4978/cimg0735xt1.jpg καπου ψηλα..... πανοραμα
  5. υπάρχουν δυο όψεις του νομισματος. η μια λεει (και λεγεται italian tuning) : με το που ερθει στα χερια μας το αυτοκινητο το σκιζουμε απο το πρωι μεχρι το βραδι χωρις καν να εχουμε στο μυαλο μας οτι ειναι καινουργιο...... λειτουργουμε δηλαδη σαν ενα κανονικο αυτοκινητο , υποτιθετε στρωμενο...... το θεμα ειναι οτι αυτη οψη ειναι αποδεκτη απο αρκετο κοσμο και οσοι το κανανε πραγματικα δεν ειχανε κανενα προβλημα..... η αλλη η οψη λεει οτι ο κινητηρας ειναι σαν τον ανθρωπινο οργανισμο. δηλαδη , παρτε για παραδειγμα εναν κανονικο καθημερινο ανθρωπο και βαλτε τον να τρεξει 5 χιλιομετρα με γρηγορο ρυθμο.... θα το κανει??? οχι. αν ομως τον εκπαιδευσεις σωστα , καποια στιγμη θα το κανει.... σωστα???? σωστα. να το θεσουμε και αλλιως , αν θελει καποιος να κάνει ΣΩΣΤΟ στρωσιμο, θα πρεπει να πεταξει τα λαδια του εργοστασιου και να βάλει ενα αρκετα λεπτο, να κανει 2,500 χιλιομετρα , να τα πεταξει και να τα ξαναβαλει, να κανει αλλα 2,500 χιλιομετρα και τοτε να βαλει του εργοστασιου. αυτα για να μην παρεξηγηθουμε δεν τα λεει ο ποπολαρος για το παιξει εξυπνος και καλα μηχανικος, ειναι διαβασμενα απο ενα τευχος του περιοδικου R&D. φυσικα ομως κατι τετοιο ειναι δυσκολο να γινει και θελει μεγαλη υπομονη , την οποια ελαχιστοι και παλάβοι μηχανικοι την εχουν. ενα σωστο στρωσιμο θα θεωρηθει το στρωσιμο το οποιο θα προτρεψει τον κινητηρα να ανοιξει σιγα σιγα. ενα στρωσιμο το οποιο δεν θα τον πιεζει και θα του αφησει τα περιθωρια να αναδειξει μετα απο καιρο τα οφελη του. αυτο το στρωσιμο λεει : -δεν παραμενουμε με σταθερα χιλιομετρα για αρκετη ωρα, για παραδειγμα 6η και 140 στην εθνικη. η ταχυτητα πρεπει να αυξομειωνεται. -πρεπει να χρησιμοποιουμε ολες τις στροφες του κινητηρα κατα περιοδους, να μην τον εγκλωβισουμε δηλαδη μεχρι τις 4,000 στροφες. να δουλεψει δηλαδη σε ολο το φασμα -να μην το πιεζουμε αποτομα. δηλαδη , θελουμε να κανουμε μια προσπέραση και γρηγορη;; να την κανουμε ... αλλα με ομαλο τροπο. δηλαδη δεν παταμε το γκαζι μεχρι την μοκετα. αφηνουμε το αυτοκινητο να ανεβασει ομαλα την ταχυτητα του. και φυσικα μερικες φορες ναι να πιασει και στροφες κοντα στον κοφτη ΑΛΛΑ με ομαλοτητα. - να μην εχουμε μεγαλη σχεση μεταδοσης με λιγα χιλιομετρα και να προσπαθουμε να επιταχυνουμε. δηλαδη 6η με 50 χιλιομετρα και να βυθισουμε το γκαζι. ΤΟΤΕ τον ζοριζουμε τον κινητηρα. ταχυτητα και σχεσεις μεταδοσεις πρεπει να ειναι ταυτοσιμες. αυτα και ελπιζω να βοηθησα.
  6. νομιζω οτι εχουν πουληθει ολες.
  7. τιμες δεν μπορω να ξερω απ'εξω...... δεν ειμαι εμπορος το 720 ειναι σκληρο και περισσοτερο προσανατολισμενο για γρηγορη οδηγηση.... συν οτι ζεστενεται αργα το εχαλτο καλο χρυσο αλλα ειναι ακριβο και ξεκιναει απο V δεικτη.....
×
×
  • Create New...