Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

The 170hp 1.4-litre Golf GT engine is exclusively fitted with NGK’s PZFR6R double-platinum spark plug, with 14mm thread and 16mm hexagon, 19mm long. This engine, in which a mechanical supercharger boosts the input to the turbocharger, achieves very high combustion pressures and poses a significant challenge in terms of spark plug environment.

 

 

 

 

 

Specially developed NGK spark plugs are also now fitted as OE in the latest naturally aspirated small Volkswagen engines, the 37kW 1.0-litre and 44kW 1.4-litre units for the Lupo, and the 77kW 1.6-litre engine for the Golf, Jetta and Touran. The Lupo engines use the NGK ZFR5P-G spark plug, with a 14mm thread, 16mm hexagon and 19mm length. A notable feature of this plug, developed for and with Volkswagen, is its use of a slimmer centre ground electrode with a diameter of only 1.9mm, compared with the more usual 2.5 or 2.9mm. This enables better ignition performance and longer life (60,000km in normal service) to be achieved without resorting to expensive materials.

 

 

Φιλε δεν ξερω αν βοηθησα...

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αξίζει πιστεύετε η αναβάθμιση του εγκεφάλου στα 170ps ?

(Από γκάζι σίγουρα !!!)

 

Μετά από αυτό όμως θα υπάρχουν τα εξής θέματα:

 

Α. Τέλος η 95άρα βενζίνη - μόνο 100άρα... => Μεγαλύτερο κόστος χρήσης... (ή μήπως βγάζει η 100άρα περισσότερα χλμ. στο λίτρο?)

 

Β. Μάλλον θα χρειαστούν άλλα φρένα γιατί έτσι κι'αλλιώς μου δίνουν την εντύπωση ότι δυσκολεύονται με τα 140ps+αυξ.βάρος ήδη.

 

Για το Α: Γιατί αυτό? το GT παίρνει μόνο 100άρα?

Για το Β: Σίγουρα, τα φρένα του TSi είναι "λίγα" και για τα 140 άλογα

Link to comment
Share on other sites

Το turbo ανοιγει οχι ο κομπρεσσορας που ειναι ηδη ανοιχτος απο το ρελαντι.

O compressor ειναι μηχανικος υπερσυμπιεστης ητοι δουλευει απο την

κινηση του στροφαλοφορου αξονα ητοι οσο δουλευει το αυτοκινητο, μονο που με μια βαλβιδα απεμπλεκαται η λειτουργια του γυρω στις 3500 στροφες και δουλευει μονο πλεον το turbo tου οποιου η λειτουργια εχει αρχισει παραλληλα με του κομπρεσσορα απο περιπου τις 2800 στροφες, οπου και τουλαχιστον στα Tsi (οπως το δικο μου) παρατηρειται και το στιγμιαιο σκαλοπατακι στο ανοιγμα του.

Φυσικα οσο πιο ομαλα δουλευεται τοσο πιο ανεπαισθητη γινεται η λειτουργια τους και πιο πολυ του κομπρεσσορα.

 

 

αυτο ελπιζω να βοηθηση αν και ειναι στα γερμανικα.

 

http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/unternehmen/Innovation/motoren/tsi/start.html

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

oxi to gt den pairnei mono katostara. sto tepozito anagrafetai 95 oktaniwn alla apodedeigmena endeiktitai xrisi 100aras. mexri twra proswpika mono katastara xrisimopoiw. exei kapoios na kanei protasi gia fime?odigou-sinodigou
Link to comment
Share on other sites

Λίγα τα φρένα για 140?

Εμένα στο Golf, με λάστιχα Michelin Energy, μου φαίνονται φοβερά..

 

Anyway, αν αλλάξεις, θα αλλάξεις δίσκους και αντλία? Κάτι άλλο?

Link to comment
Share on other sites

oxi to gt den pairnei mono katostara. sto tepozito anagrafetai 95 oktaniwn alla apodedeigmena endeiktitai xrisi 100aras. mexri twra proswpika mono katastara xrisimopoiw. exei kapoios na kanei protasi gia fime?odigou-sinodigou

 

Εγώ πάλι επί 2 χρόνια βάζω 95άρα και μάλιστα τώρα τελευταία βάζω 95αρα με 1.02 ευρώ αντί για 1.14 που έχουν οι "επώνυμες" 95αρες πλέον. Τώρα αν έχει μειωμένη απόδοση δεν είμαι σε θέση να το ξέρω, πάντως δεν έχει κάποιο άλλο πρόβλημα.

 

Εγώ το σκέφτομαι ως εξής: με τα (σχεδόν) 30.000χλμ που έχω τώρα, έχω κάψει περίπου 2.850 λίτρα βενζίνης (έχω υπολογίσει μέση κατανάλωση στα 9,5 λίτρα/100χλμ, περίπου τόσο μου καίει εμένα). Ανάλογα με την τιμή της βενζίνης λοιπόν, με 1.02 που βάζω τώρα το συνολικό κόστος είναι 2.907 ευρω, με 1.14 που έβαζα μέχρι πριν από λίγο καιρό είναι 3.249 ευρώ και με 100άρα (που δεν έχω βάλει ποτέ) των 1.30 είναι 3.705 ευρώ.

 

Δηλαδή η 100αρα είναι 800 ευρώ στα 2 χρόνια ή 400 ευρώ το χρόνο ακριβότερη, για κάποιον που κάνει 15.000χλμ το χρόνο (νομίζω τόσο είναι ο μέσος όρος).

 

Διαλέγει και παίρνει ο καθένας! Προσωπικά θεωρώ πεταμένα λεφτά οτιδήποτε παραπάνω από τη φθηνότερη λύση, με την προϋπόθεση πάντα ότι δουλεύει σωστά το αυτοκίνητο και δεν προκαλούνται βλάβες.

 

Θα είχε ενδιαφέρον να μας παραθέσει αντίστοιχα στοιχεία ένας κάτοχος diesel. :)

Link to comment
Share on other sites

Ομοίως κι εγώ, μόνο απλή αμόλυβδη και όχι επώνυμη, απλά από το ίδιο βενζινάδικο. Δεν έχω παρατηρήσει το παραμικρό πρόβλημα...
Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Λίγα τα φρένα για 140?

Εμένα στο Golf, με λάστιχα Michelin Energy, μου φαίνονται φοβερά..

 

Anyway, αν αλλάξεις, θα αλλάξεις δίσκους και αντλία? Κάτι άλλο?

 

 

Mονο μπροστινους δισκους που ειναι μεγαλυτεροι στο GT.

Ολα τα αλλα ειναι ακριβως ιδια (και η αναρτηση).

 

Για βενζινη εγω βαζω 2 μερη απλη 1 μερος 100αρα απο ενα βενζιναδικο (ΕΚΟ, χωρις να το λεω για διαφημιση καθοτι και της ιδιας εταιρειας η ποιοτητα συνηθως διαφερει απο πρατηριο σε πρατηριο ειδικα η 100αρα για ευνοητους λογους) μετα απο αρκετο πειραματισμο με διαφορα αλλα. Βεβαια ειναι λιγο πιο ακριβη αλλα η ποιοτητα ειναι στανταρ. Πριν το πηγαινα μονο με απλη αλλα με τον συνδυασμο εχει καλυτερη αποκριση. Απο διαφορα σε καταναλωση δεν εχω παρατηρησει κατι αξιολογο αλλα σιγουρα ειναι λιγο βελτιωμενη.

Α, εχω το TSI.

Link to comment
Share on other sites

Λίγα τα φρένα για 140?

Εμένα στο Golf, με λάστιχα Michelin Energy, μου φαίνονται φοβερά..

 

Anyway, αν αλλάξεις, θα αλλάξεις δίσκους και αντλία? Κάτι άλλο?

 

Που να βάλεις και λαστιχάκι της προκοπής. ;)

Link to comment
Share on other sites

o kirra πιστεύω κάνει την πιο σωστή κίνηση με την αναμειξη 2 είδων. εχω εργαστεί σε εργαστηριο καυσίμων και σαυτο το συμπέρασμα έχω καταλήξει προσωπικά, αφού πάνω από 98 οκτάνια δεν μπορεί να 'αναγνωρίσει' ένας κινητήρας. απλά δεν έχω τη διάθεση να ακολουθώ αυτή διαδικασία. βάζω μόνο κατοστάρα κ έχω παρατηρήσει διαφορές στη συμπεριφορά από εταιρεία σε εταιρεία. Νομίζω έχει καλύτερη απόδοση η κατοστάρα της shell, bp. Eργαστηριακά πάντως έχει συνολικά καλύτερα αποτελέσματα η shell, η οποία είναι κ η μόνη που εισαγεται. οι υπόλοιπεσ κατοστάρες είναι εγχώριας παραγωγής. όλοι από τα διυλιστήρια πέρνουν. θα θελα νακουσω την άποψη σας
Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά έβαζα και βάζω BP και μένω ευχαριστημένος. Δοκίμασα κατά καιρούς να βάλω Shell και ΕΚΟ ωστόσο οι διαφορές που παρατηρούσα στο αμάξι ήταν ελάχιστες.

 

Τώρα Kirra όσον αφορά τη μετατροπή του TSI σε GT μου είπε ένας μηχανικός της αντιπροσωπείας ότι εκτός από αλλαγή στα φρένα θέλουν αλλαγή και οι αναρτήσεις, παρά του ότι έχω την έκδοση GT Sport που πρακτικά έχει αγωνιστικές αναρτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Και η BP εισαγεται...

O λογος για τον οποιο η 100αρα της Shell ειναι καλυτερη σε αποδοση ειναι γιατι κραταει τις ιδιοτητες της για παντα μιας και διυλιζεται στα 100 οκτανια ενω της BP ειναι απλα 98αρα με χημικα προσθετα που την φτανουν στα 100 τα οποια ομως μετα απο λιγο καιρο εξατμιζονται!!

 

Υπαρχει φυσικα και το τεραστιο ποσοστο νοθειων που εμφανιζονται στα πρατηρια με τα σηματα της BP αναλογικα με τα υπολοιπα σηματα πρατηριων!! Αυτο μπορει να το διαπιστωσει κανεις με την λιστα για τα νοθευμενα πρατηρια που δημοσιευεται καθε χρονο στο site του υπουργειου αναπτυξης!

Link to comment
Share on other sites

Και η BP εισαγεται...

O λογος για τον οποιο η 100αρα της Shell ειναι καλυτερη σε αποδοση ειναι γιατι κραταει τις ιδιοτητες της για παντα μιας και διυλιζεται στα 100 οκτανια ενω της BP ειναι απλα 98αρα με χημικα προσθετα που την φτανουν στα 100 τα οποια ομως μετα απο λιγο καιρο εξατμιζονται!!

 

Υπαρχει φυσικα και το τεραστιο ποσοστο νοθειων που εμφανιζονται στα πρατηρια με τα σηματα της BP αναλογικα με τα υπολοιπα σηματα πρατηριων!! Αυτο μπορει να το διαπιστωσει κανεις με την λιστα για τα νοθευμενα πρατηρια που δημοσιευεται καθε χρονο στο site του υπουργειου αναπτυξης!

 

πάντως κι εγώ όσες φορές έχω βάλει Shell 100άρα νιωθω το αμάξι ότι φυσάει.. :p

ilias
Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά έβαζα και βάζω BP και μένω ευχαριστημένος. Δοκίμασα κατά καιρούς να βάλω Shell και ΕΚΟ ωστόσο οι διαφορές που παρατηρούσα στο αμάξι ήταν ελάχιστες.

 

Τώρα Kirra όσον αφορά τη μετατροπή του TSI σε GT μου είπε ένας μηχανικός της αντιπροσωπείας ότι εκτός από αλλαγή στα φρένα θέλουν αλλαγή και οι αναρτήσεις, παρά του ότι έχω την έκδοση GT Sport που πρακτικά έχει αγωνιστικές αναρτήσεις.

 

 

Αυτό ποιός στο είπε; Ο ίδιος μηχανικός; :lol::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι επί 2 χρόνια βάζω 95άρα και μάλιστα τώρα τελευταία βάζω 95αρα με 1.02 ευρώ αντί για 1.14 που έχουν οι "επώνυμες" 95αρες πλέον. Τώρα αν έχει μειωμένη απόδοση δεν είμαι σε θέση να το ξέρω, πάντως δεν έχει κάποιο άλλο πρόβλημα.

 

Εγώ το σκέφτομαι ως εξής: με τα (σχεδόν) 30.000χλμ που έχω τώρα, έχω κάψει περίπου 2.850 λίτρα βενζίνης (έχω υπολογίσει μέση κατανάλωση στα 9,5 λίτρα/100χλμ, περίπου τόσο μου καίει εμένα). Ανάλογα με την τιμή της βενζίνης λοιπόν, με 1.02 που βάζω τώρα το συνολικό κόστος είναι 2.907 ευρω, με 1.14 που έβαζα μέχρι πριν από λίγο καιρό είναι 3.249 ευρώ και με 100άρα (που δεν έχω βάλει ποτέ) των 1.30 είναι 3.705 ευρώ.

 

Δηλαδή η 100αρα είναι 800 ευρώ στα 2 χρόνια ή 400 ευρώ το χρόνο ακριβότερη, για κάποιον που κάνει 15.000χλμ το χρόνο (νομίζω τόσο είναι ο μέσος όρος).

 

Διαλέγει και παίρνει ο καθένας! Προσωπικά θεωρώ πεταμένα λεφτά οτιδήποτε παραπάνω από τη φθηνότερη λύση, με την προϋπόθεση πάντα ότι δουλεύει σωστά το αυτοκίνητο και δεν προκαλούνται βλάβες.

 

Θα είχε ενδιαφέρον να μας παραθέσει αντίστοιχα στοιχεία ένας κάτοχος diesel. :)

 

+1 κι εγώ από τα ίδια...;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι επί 2 χρόνια βάζω 95άρα και μάλιστα τώρα τελευταία βάζω 95αρα με 1.02 ευρώ αντί για 1.14 που έχουν οι "επώνυμες" 95αρες πλέον. Τώρα αν έχει μειωμένη απόδοση δεν είμαι σε θέση να το ξέρω, πάντως δεν έχει κάποιο άλλο πρόβλημα.

 

Εγώ το σκέφτομαι ως εξής: με τα (σχεδόν) 30.000χλμ που έχω τώρα, έχω κάψει περίπου 2.850 λίτρα βενζίνης (έχω υπολογίσει μέση κατανάλωση στα 9,5 λίτρα/100χλμ, περίπου τόσο μου καίει εμένα). Ανάλογα με την τιμή της βενζίνης λοιπόν, με 1.02 που βάζω τώρα το συνολικό κόστος είναι 2.907 ευρω, με 1.14 που έβαζα μέχρι πριν από λίγο καιρό είναι 3.249 ευρώ και με 100άρα (που δεν έχω βάλει ποτέ) των 1.30 είναι 3.705 ευρώ.

 

Δηλαδή η 100αρα είναι 800 ευρώ στα 2 χρόνια ή 400 ευρώ το χρόνο ακριβότερη, για κάποιον που κάνει 15.000χλμ το χρόνο (νομίζω τόσο είναι ο μέσος όρος).

 

Διαλέγει και παίρνει ο καθένας! Προσωπικά θεωρώ πεταμένα λεφτά οτιδήποτε παραπάνω από τη φθηνότερη λύση, με την προϋπόθεση πάντα ότι δουλεύει σωστά το αυτοκίνητο και δεν προκαλούνται βλάβες.

 

Θα είχε ενδιαφέρον να μας παραθέσει αντίστοιχα στοιχεία ένας κάτοχος diesel. :)

 

 

Και εγω το ιδιο κανω Αρη....και δεν εχω κανενα προβλημα!!

Με 20000 χλμ το χρονο....ειναι μεγαλη διαφορα η 100αρα....;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

"Ειναι πολλα τα χιλιομετρα Αρη!"

21000 χλμ πλεον με αποκλειστικη χρηση 95αρας kinitron plus (η οποια περιεχει προσθετα καθαρισμου βαλβιδων/θαλαμου καυσεως)απο συγκεκριμενο πρατηριο ΕΚΟ και ολα μια χαρα!

Παρεμπιπτοντως,την παρακατω δ/νση ειχα παραθεσει και σε ενα γειτονικο site σε μια αντιστοιχη κουβεντα για τις βενζινες:

http://autospeed.com/cms/A_108935/article.html

 

Επισης απο το ιδιο site δυο ακομη δ/νσεις στο ιδιο θεμα απο τον Adriver:

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?lnk=601&featureid=143&pageid=-1

http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryId=9009114&contentId=7016932

 

Το αποτελεσμα ειναι κοινο και στις τρεις αναφορες.

Καλυτερη δυνατη εκμεταλλευση 100αρας,μονο μετα απο ειδικο Tuning της ECU...

(Electronic Contol Unit = Εγκεφαλος)

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι λίγο περίπλοκο πάντως. Αν ήμουν σε άλλη χώρα, δεν θα ανησυχούσα για το αν τα 95 ή τα 98 είναι τόσα. Εδώ είναι Ελλάδα όμως, και αν τα 95 λόγω των προσμίξεων (αθώα λέξη για νωθεία) είναι 90 μήπως πρέπει να βάζουμε 100αρα ώστε να πιάσουμε τα 95 τουλάχιστον; :lol::lol::lol:
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχεις και πολυ αδικο σε αυτο που λες!

Παρολα αυτα ειμαι σιγουρος οτι το αυτοκινητο θα διαμαρτυρηθει σε αυτη την περιπτωση.

Ιδιως το Golf !

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι λίγο περίπλοκο πάντως. Αν ήμουν σε άλλη χώρα, δεν θα ανησυχούσα για το αν τα 95 ή τα 98 είναι τόσα. Εδώ είναι Ελλάδα όμως, και αν τα 95 λόγω των προσμίξεων (αθώα λέξη για νωθεία) είναι 90 μήπως πρέπει να βάζουμε 100αρα ώστε να πιάσουμε τα 95 τουλάχιστον; :lol::lol::lol:

 

Χμμμ....αν δεις ομως καμιά φορά τις λίστες με τις παραβάσεις των πρατηρίων οι περισσότερες είναι στα "ενισχυμένες" βενζίνες (plus, power, racing κλπ)

Σε κάνει να αναρωτιέσαι πως να προστατευ8είς σε αυτή τη χωρα :worry:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά έβαζα και βάζω BP και μένω ευχαριστημένος. Δοκίμασα κατά καιρούς να βάλω Shell και ΕΚΟ ωστόσο οι διαφορές που παρατηρούσα στο αμάξι ήταν ελάχιστες.

 

Τώρα Kirra όσον αφορά τη μετατροπή του TSI σε GT μου είπε ένας μηχανικός της αντιπροσωπείας ότι εκτός από αλλαγή στα φρένα θέλουν αλλαγή και οι αναρτήσεις, παρά του ότι έχω την έκδοση GT Sport που πρακτικά έχει αγωνιστικές αναρτήσεις.

 

Δεν θελω να πω κακη κουβεντα αλλα εχει αποδειχθει οτι οι 'μηχανικοι'

των αντιπροσωπειων δεν θεωρουνται και εγκυρες πηγες, χωρις φυσικα αυτο να ειναι κανονας.Σιγουρα παντως ο συγκεκριμενος δεν εχει γνωση του θεματος.

Επαναλαμβανω.

Οι αναρτησεις ειναι ακριβως ιδιες και για να το πω πιο αναλυτικα εχουν τους ιδιους κωδικους ανταλλακτικων. Δηλ GT/Gt Sport 140 hp/Tsi Sportline 140hp εχουν ακριβως την ιδια αναρτηση (αμορτισερ/ελατηρια)

και η μονη διαφορα στα φρενα ειναι οτι του GT εχουν μπροστα μονο μεγαλυτερους δισκους (και αποστατη και μια βαλβιδα υγρων αν δεν κανω λαθος).

Απο κει και περα ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει και νομιζει αλλα τουλαχιστον οι μηχανικοι των εταιρειων πρεπει να ειναι πιο προσεκτικοι

αν θελουν να σεβομαστε τη γνωμη τους.

Link to comment
Share on other sites

o kirra πιστεύω κάνει την πιο σωστή κίνηση με την αναμειξη 2 είδων. εχω εργαστεί σε εργαστηριο καυσίμων και σαυτο το συμπέρασμα έχω καταλήξει προσωπικά, αφού πάνω από 98 οκτάνια δεν μπορεί να 'αναγνωρίσει' ένας κινητήρας. απλά δεν έχω τη διάθεση να ακολουθώ αυτή διαδικασία. βάζω μόνο κατοστάρα κ έχω παρατηρήσει διαφορές στη συμπεριφορά από εταιρεία σε εταιρεία. Νομίζω έχει καλύτερη απόδοση η κατοστάρα της shell, bp. Eργαστηριακά πάντως έχει συνολικά καλύτερα αποτελέσματα η shell, η οποία είναι κ η μόνη που εισαγεται. οι υπόλοιπεσ κατοστάρες είναι εγχώριας παραγωγής. όλοι από τα διυλιστήρια πέρνουν. θα θελα νακουσω την άποψη σας

 

Συμφωνω απολυτα.

Μια πολυ 'καλη' βενζινη δεν την αναγνωριζει ο κινητηρας που ειναι φτειαγμενος για λιγωτερα οκτανια.

Η Shell απ'οτι ξερω/ακουω, χωρις να εχω προσωπικη εμπειρια γιατι ειναι και η πιο ακριβη αλλα και γιατι εχω βολευτει με την ΕΚΟ, πρεπει να εχει τη καλυτερη 100σταρα απλως στην περιπτωση μου δεν παιζει ρολο.

Παντως απο τα specs του εγχειριδιου αυτοκινητου βλεπω οτι στα GT

χρειαζεται 98αρα και οχι 95αρα αλλα και παλι δεν εχω GT για να δω τι γραφει η ταπα βενζινης.

Η αποψη μου ειναι να βρεις ενα πρατηριο που να εχει καλη βενζινη ανεξαρτητως μαρκας (αν και για απλη θα συνιστουσα ΕΚΟ που ειναι

αρκετα καλυτερη απο τις απλες των αλλων) και σιγουρα καλο κανει να βοηθας την απλη με λιγη 100αρα κυριως λογω της φυσης των κινητηρων μας.

Προσοχη μονο να καταληξετε σε πρατηριο με 'καλα' καυσιμα εστω και αν ειναι λιγο πιο ακριβο, γιατι η νοθεια ιδιως στις 100αρες παιζει πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...