Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγώ περιμένω ένα Nokia 700 απο το service ακριβώς δυο μήνες. Οταν το είχα πάει μου είχαν πει οτι θα πάρει τρεις εβδομάδες η όλη διαδικασία. Τραγικά πράγματα. Το έχουν στείλει στα κεντρικά οπότε δε μπορώ να πάω να κάνω θέμα στο Nokia Care της Ιωνος Δραγούμη. Εκεί μου είπαν πως απλά περιμένω.

 

Στην ιωνος δραγουμη της Θεσσνικης;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Στην ιωνος δραγουμη της Θεσσνικης;

 

Ναι εκεί το πήγα και το έστειλαν στα κεντρικά γιατί αυτοί δεν είχαν ανταλλακτικά.

Link to comment
Share on other sites

Ναι εκεί το πήγα και το έστειλαν στα κεντρικά γιατί αυτοί δεν είχαν ανταλλακτικά.

 

Ακομα τα χαλια του εχει ε;

Εχω πολυ κακη εμπειρια απο αυτο το care.

Εχω τις χειροτερες εντυπωσεις.

Κριμα.Λυπαμαι.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, να σας πω και εγώ τη δική μου εμπειρία του τι εστί service της νοκια στην Ελλάδα:

Άφησα το κινητό, ένα lumia 900 σε νοκια care με πρόβλημα στην μπαταρία (πρακτικά το κινητό ζητούσε φορτιστή σε 12-14 ώρες από πλήρη φόρτιση), πράγμα απαράδεκτο. Στο νοκια care, προς τιμήν τους, παραδέχτηκαν ότι η συμπεριφορά αυτή δεν είναι φυσιολογική και αποτελεί πρόβλημα, οπότε με ενημέρωσαν ύστερα από 2 μέρες που το κράτησαν στο κατάστημα για έλεγχο, ότι θα πρέπει να το στείλουν εξωτερικό για αλλαγή πλακέτας. Το κινητό το παρέδωσα 6/9, μετά από αρκετες ενοχλήσεις το παρέλαβα 30/9. Περιτό να πω πως στο διάστημα αυτό έχω ήδη ανταλλάξει 2-3 email με τη νοκια (στο τελευταίο, αφού απαίτησα κινητό αντικατάστασης λόγω διαστήματος επισκευής που ξεπερνούσε τις 15 μέρες, με ενημερώνουν ότι είναι έτοιμο και να επικοινωνήσω με το νοκια care που το είχα αφήσει).

Παίρνω λοιπόν το κινητό και επιτόπου στο κατάστημα, διαπιστώνω στην περιγραφή της επισκευής τα εξής ΘΕΙΚΑ: Α) Εγινε ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ λογισμικού, Β) Repair handling και έλεγχος ΟΚ!!!

Δηλαδή, στείλανε το κινητό εξωτερικό με αποτέλεσμα να περιμένουμε ένα μήνα, μόνο και μόνο για να του κάνουν αναβάθμιση λογισμικού. ΗΜΑΡΤΟΝ.

Αλλά το καλύτερο ερχεται τώρα: Το κινητό ήρθε με τα 7.5!!!!!!!!! Ωραία αναβάθμιση λογισμικού!!! Το έδειξα γελώντας στον υπεύθυνο του καταστήματος και μόνο που δεν μου ζήτησε συγνώμη (τι φταίει και αυτός). Πήρε επιτόπου την ARVATO για διευκρινήσεις αλλά σιγά που θα το σηκώνανε....

Φυσικά και το πρόβλημα με την μπαταρία παραμένει, οπότε τώρα είμαι να το ξαναπάω και με βλέπω για άλλο ένα μήνα χωρίς κινητό... και φοβάμαι μην κάνουν πάλι τα ίδια...

Τι να πώ, ΝΟΚΙΑ AFTERSALES & SERVICE εν Ελλάδι = ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, να σας πω και εγώ τη δική μου εμπειρία του τι εστί service της νοκια στην Ελλάδα:

Άφησα το κινητό, ένα lumia 900 σε νοκια care με πρόβλημα στην μπαταρία (πρακτικά το κινητό ζητούσε φορτιστή σε 12-14 ώρες από πλήρη φόρτιση), πράγμα απαράδεκτο. Στο νοκια care, προς τιμήν τους, παραδέχτηκαν ότι η συμπεριφορά αυτή δεν είναι φυσιολογική και αποτελεί πρόβλημα, οπότε με ενημέρωσαν ύστερα από 2 μέρες που το κράτησαν στο κατάστημα για έλεγχο, ότι θα πρέπει να το στείλουν εξωτερικό για αλλαγή πλακέτας. Το κινητό το παρέδωσα 6/9, μετά από αρκετες ενοχλήσεις το παρέλαβα 30/9. Περιτό να πω πως στο διάστημα αυτό έχω ήδη ανταλλάξει 2-3 email με τη νοκια (στο τελευταίο, αφού απαίτησα κινητό αντικατάστασης λόγω διαστήματος επισκευής που ξεπερνούσε τις 15 μέρες, με ενημερώνουν ότι είναι έτοιμο και να επικοινωνήσω με το νοκια care που το είχα αφήσει).

Παίρνω λοιπόν το κινητό και επιτόπου στο κατάστημα, διαπιστώνω στην περιγραφή της επισκευής τα εξής ΘΕΙΚΑ: Α) Εγινε ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ λογισμικού, Β) Repair handling και έλεγχος ΟΚ!!!

Δηλαδή, στείλανε το κινητό εξωτερικό με αποτέλεσμα να περιμένουμε ένα μήνα, μόνο και μόνο για να του κάνουν αναβάθμιση λογισμικού. ΗΜΑΡΤΟΝ.

Αλλά το καλύτερο ερχεται τώρα: Το κινητό ήρθε με τα 7.5!!!!!!!!! Ωραία αναβάθμιση λογισμικού!!! Το έδειξα γελώντας στον υπεύθυνο του καταστήματος και μόνο που δεν μου ζήτησε συγνώμη (τι φταίει και αυτός). Πήρε επιτόπου την ARVATO για διευκρινήσεις αλλά σιγά που θα το σηκώνανε....

Φυσικά και το πρόβλημα με την μπαταρία παραμένει, οπότε τώρα είμαι να το ξαναπάω και με βλέπω για άλλο ένα μήνα χωρίς κινητό... και φοβάμαι μην κάνουν πάλι τα ίδια...

Τι να πώ, ΝΟΚΙΑ AFTERSALES & SERVICE εν Ελλάδι = ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ

 

Περίπου τα ίδια και εγώ με το lumia 920. Στο nokia care επειδή ανέβαζε θερμοκρασία όταν έμπαινα στο νετ από 3G, μου είπαν οτι μάλλον πάει για αλλαγή πλακέτας (μάλλον είναι στάνταρ ατάκα αυτή) και γύρισε μετά από ένα μήνα χωρίς να έχουν κάνει τίποτα με το ίδιο με εσένα (repair handling) και μάλιστα με μια μικρή αμυχή στο πίσω μέρος που άντε να αποδείξω οτι το έκαναν αυτοί. Έστειλα ένα email στη Nokia και μου απάντησαν οτι πρέπει να το ξαναπάω και οτι θα φύγει πάλι εξωτερικό και όταν το στείλω στα Nokia care να τους στείλω email για να προωθήσουν την υπόθεσή μου και μπλα μπλα μπλα

Εννοείται οτι δεν πρόκειται να το πάω το κινητό γιατί κατα τα άλλα είναι άψογο και έτσι κι αλλιώς δεν μπαίνω και συχνά μέσω 3G τώρα πια, αλλά

το συμπέρασμα με το service κινητών και όχι μόνο για τη Nokia είναι οτι αν το κινητό έχει πρόβλημα αν δε γίνει αλλαγή με καινούριο δε γίνεται τίποτα.

Στην Ελλάδα από αυτά που έχω ακούσει η καλύτερη είναι η LG και ακόμη καλύτερη η Apple που στο αλλάζει με καινούριο και τελειώνει η υπόθεση.

Nickolas
Link to comment
Share on other sites

Φίλη μου αγόρασε το Lumia 900 και αφού το ανοίξαμε τα ηχεία εκαναν ένα θόρυβο κάπως σαν να ακούς χαλασμένο ραδιοφωνικό σταθμό σαν παράσιτα. Το πάμε στο κατάστημα που το πήρε λατρεμένος κωτσοβολος και εγώ σαν πανέξυπνη ζήτησα αντικατάσταση. Μας είπαν να το πάμε στο σέρβις. Το πάμε και τους ζητάω αντικατάσταση βασικά όταν βλέπω ένα καινούργιο τηλδφωνο δεν μπορώ να δεχτώ την επισκευή εξ αιτίας του ότι νομίζω ότι το παίρνεις καινούργιο και στο δίνουν κάτι παραπάνω από μεταχειρισμένο. Γυρνάει το τηλέφωνο από επισκευή όλα εντάξει αλλά 25 μέρες στο σέρβις η φίλη μου κάθε μέρα τηλ εντάξει κάπου μας παίρνανε για χαζούς. Περιττό να πω για το ν95 μου το οποίο το έχω χαλάσει το βύσμα που φορτίζει και επισκευαστηκε 4 μήνες μετά γιατί λέει είχαν έλλειψη ανταλλακτικού. Εντάξει πάλιό είναι δε λέω αλλά 4 μήνες;;;
Link to comment
Share on other sites

Ναι εκεί το πήγα και το έστειλαν στα κεντρικά γιατί αυτοί δεν είχαν ανταλλακτικά.

 

Μια φορά πήγα το Χ6 που είχα, τσακώθηκα μαζί του και δεν ξαναπάτησα. Από τότε και μέχρι να αλλάξω κινητό πήγαινα στον Κώστα στον Εύοσμο που είναι και καλό παιδί και σωστός επαγγελματίας

Link to comment
Share on other sites

Μια φορά πήγα το Χ6 που είχα, τσακώθηκα μαζί του και δεν ξαναπάτησα. Από τότε και μέχρι να αλλάξω κινητό πήγαινα στον Κώστα στον Εύοσμο που είναι και καλό παιδί και σωστός επαγγελματίας

 

Όντως το παλικάρι στον Εύοσμο είναι κορυφή!

ΙΦ ΓΙΟΥ ΑΡ ΓΚΡΙΚ, ΠΛΙΖ ΡΑΪΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚ ΕΝΤ ΜΠΙ ΠΡΑΟΥΝΤ ΟΦ ΓΙΟΡ ΛΑΝΓΚΟΥΪΤΖ. ΓΟΥΕΝ ΓΙΟΥ ΡΑΙΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚΛΙΣ, ΙΤ ΛΟΥΚΣ ΔΑΤ ΣΤΙΟΥΠΙΤ. ΘΕΝΚΙΟΥ :)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
καλα κρασα...

 

ητανε κλειστη η αντιπροσωπεια για καλοκαιρι (δλδ αμα χαλασει οτιδηποτε νοκια καλοκαιριατικο πρεπει να περιμενουμε να φθινοπωριασει; )

μου ειπαν απ το public που μιλησαν μαζι τους κ θα τους δωσουν (η αντιπροσωπεια στο public)

απαντηση μεχρι την παρασκευη, αντε να δουμε τωρα..

 

τελικα πηγα την επομενη τριτη (4 μερες μετα) κ μου δωσαν πιστωτικο κ

πηρα ενα cooler για laptop (ασχετο :lol: ),

αντε μωρε με τις κινεζιες της νοκια :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Λοιπόν, και ένα update για την δική μου περίπτωση. Υπενθυμίζω ότι το κινητό το είχα αφήσει ήδη αρχές Σεπτέμβρη με θέμα υπερβολικής κατανάλωσης μπαταρίας, το πήρα αρχές Οκτώβρη και το παρέδωσα ξανά με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα 4 μέρες μετά (λογικό αφού το μόνο που κάναν στον λενα μήνα που το είχα εξωτερικό ήταν να του φλασάρουν το W7.5!!!!!).

Από 8 Οκτώβρη αν θυμάμαι σωστά, το παρέλαβα χθές 14 Νοέμβρη, και κάνανε λέει "μηχανική επισκευή" και το τσεκάρανε και δεν παρουσίαζε καμία δυσλειτουργία, χωρίς να μου λένε τι ακριβώς κάνανε σε αυτή τη "μηχανική επισκευη" σε email που τους έστειλα πριν μου το στείλουν. Φαντάστηκα και εγώ ότι θα αλλάξανε πλακέτα (τι άλλη μηχανική επισκευή θα μπορούσανε να κάνουνε?) και ότι το πρόβλημα θα είχε λυθεί. Αλλά που τέτοια τύχη, το κινητό ήρθε με το ίδιο ΙΜΕΙ, που σημαίνει ότι η μηχανική επισκευή τους ήταν μια μπαρούφα και μισή.

Το κινητό το έβγαλα από το φορτιστή στις 8 το πρωί με 100% φόρτιση, και με μέτρια χρήση, με 3G δεδομένα ON, συγχρονισμό 2 email, ~ μιαμιση ώρα ομιλία και 20 λεπτά ταξινόμηση επαφών, στις 3:30 το μεσημέρι ζητούσε φορτιστή με μία ώρα μπαταρίας να του απομένει!!!!!

Τα νεύρα μου δεν περιγράφονται, με αφήνουν χωρίς κινητο για 2μιση μήνες και δεν λύνουν και το πρόβλημα. Τη Δευτέρα θα τους το πάω και ας το κάνουν ότι θέλουν, άλλο μήνα χωρίς κινητό δεν είμαι διατεθιμένος να μείνω, την ευκαιρία τους να λύσουν το πρόβλημα την είχαν, θα απαιτήσω άμεση αντικατάσταση συσκευής η πιστωτικό. Μας περνάνε για ζώα και ιθαγενείς, αλλά δεν θα τους περάσει!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, και ένα update για την δική μου περίπτωση. Υπενθυμίζω ότι το κινητό το είχα αφήσει ήδη αρχές Σεπτέμβρη με θέμα υπερβολικής κατανάλωσης μπαταρίας, το πήρα αρχές Οκτώβρη και το παρέδωσα ξανά με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα 4 μέρες μετά (λογικό αφού το μόνο που κάναν στον λενα μήνα που το είχα εξωτερικό ήταν να του φλασάρουν το W7.5!!!!!).

Από 8 Οκτώβρη αν θυμάμαι σωστά, το παρέλαβα χθές 14 Νοέμβρη, και κάνανε λέει "μηχανική επισκευή" και το τσεκάρανε και δεν παρουσίαζε καμία δυσλειτουργία, χωρίς να μου λένε τι ακριβώς κάνανε σε αυτή τη "μηχανική επισκευη" σε email που τους έστειλα πριν μου το στείλουν. Φαντάστηκα και εγώ ότι θα αλλάξανε πλακέτα (τι άλλη μηχανική επισκευή θα μπορούσανε να κάνουνε?) και ότι το πρόβλημα θα είχε λυθεί. Αλλά που τέτοια τύχη, το κινητό ήρθε με το ίδιο ΙΜΕΙ, που σημαίνει ότι η μηχανική επισκευή τους ήταν μια μπαρούφα και μισή.

Το κινητό το έβγαλα από το φορτιστή στις 8 το πρωί με 100% φόρτιση, και με μέτρια χρήση, με 3G δεδομένα ON, συγχρονισμό 2 email, ~ μιαμιση ώρα ομιλία και 20 λεπτά ταξινόμηση επαφών, στις 3:30 το μεσημέρι ζητούσε φορτιστή με μία ώρα μπαταρίας να του απομένει!!!!!

 

Τα νεύρα μου δεν περιγράφονται, με αφήνουν χωρίς κινητο για 2μιση μήνες και δεν λύνουν και το πρόβλημα. Τη Δευτέρα θα τους το πάω και ας το κάνουν ότι θέλουν, άλλο μήνα χωρίς κινητό δεν είμαι διατεθιμένος να μείνω, την ευκαιρία τους να λύσουν το πρόβλημα την είχαν, θα απαιτήσω άμεση αντικατάσταση συσκευής η πιστωτικό. Μας περνάνε για ζώα και ιθαγενείς, αλλά δεν θα τους περάσει!!!!!!!!!!!!!!

 

Φίλε όσο και να απαιτήσεις το δίκιο σου δεν θα το βρεις... Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να τους καταγγείλεις στο ΙΝΚΑ Το κανε φίλος και έτσι του το αντικατέστησαν (το είχε πάει ήδη 4 φόρες και τον έριχναν δούλεμα σαν και εσένα) βέβαια θα πάρει αρκετό χρόνο αυτό αλλά πιστεύω πως θα γίνει η δουλεία σου.

 

UPDATE

 

Σόρρυ στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή έκανε την καταγγελία.

Edited by boombastic
ΙΦ ΓΙΟΥ ΑΡ ΓΚΡΙΚ, ΠΛΙΖ ΡΑΪΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚ ΕΝΤ ΜΠΙ ΠΡΑΟΥΝΤ ΟΦ ΓΙΟΡ ΛΑΝΓΚΟΥΪΤΖ. ΓΟΥΕΝ ΓΙΟΥ ΡΑΙΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚΛΙΣ, ΙΤ ΛΟΥΚΣ ΔΑΤ ΣΤΙΟΥΠΙΤ. ΘΕΝΚΙΟΥ :)
Link to comment
Share on other sites

Ναι, αυτό έχω σκοπό να κάνω. Θα τους το αφήσω τη Δευτέρα να το χαίρονται. Εγώ πάντως δεν τους ξαναπεριμένω για να το "φτιάξουν". Είχαν τις ευκαιρίες τους. Το αφήνω με μια υπεύθυνη δήλωση ότι δεν το ξαναπαίρνω λόγω αδυναμίας επισκευής εκ μέρους τους, ούτε περιμένω αλλο για να το επισκευάσουν. Θα τους δώσω 2 εργάσιμες να μου απαντήσουν αν δέχονται να μου δώσουν άλλη καινούργια συσκευή ή τα λεφτά πίσω...Μετά κατευθείαν καταγγελία...Θα μείνω χωρίς κινητό αλλά θα το τραβήξω όσο με παίρνει...και φυσικά θα τους γίνει και η κατάλληλη "διαφήμιση" σε όλα τα φόρουμ που είμαι μέλος, όσο αφορά το εξαιρετικό σερβις που έχουν στην Ελλάδα.
Link to comment
Share on other sites

Ναι, αυτό έχω σκοπό να κάνω. Θα τους το αφήσω τη Δευτέρα να το χαίρονται. Εγώ πάντως δεν τους ξαναπεριμένω για να το "φτιάξουν". Είχαν τις ευκαιρίες τους. Το αφήνω με μια υπεύθυνη δήλωση ότι δεν το ξαναπαίρνω λόγω αδυναμίας επισκευής εκ μέρους τους, ούτε περιμένω αλλο για να το επισκευάσουν. Θα τους δώσω 2 εργάσιμες να μου απαντήσουν αν δέχονται να μου δώσουν άλλη καινούργια συσκευή ή τα λεφτά πίσω...Μετά κατευθείαν καταγγελία...Θα μείνω χωρίς κινητό αλλά θα το τραβήξω όσο με παίρνει...και φυσικά θα τους γίνει και η κατάλληλη "διαφήμιση" σε όλα τα φόρουμ που είμαι μέλος, όσο αφορά το εξαιρετικό σέρβις που έχουν στην Ελλάδα.

 

Για μένα τράβα και κάνε κατευθείαν την καταγγελία εκεί που σε είπα μην ασχοληθείς καν με αυτούς τζάμπα θα χαλαστείς. Να δεις που μετά αυτοί θα σε ψάξουν ;)

ΙΦ ΓΙΟΥ ΑΡ ΓΚΡΙΚ, ΠΛΙΖ ΡΑΪΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚ ΕΝΤ ΜΠΙ ΠΡΑΟΥΝΤ ΟΦ ΓΙΟΡ ΛΑΝΓΚΟΥΪΤΖ. ΓΟΥΕΝ ΓΙΟΥ ΡΑΙΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚΛΙΣ, ΙΤ ΛΟΥΚΣ ΔΑΤ ΣΤΙΟΥΠΙΤ. ΘΕΝΚΙΟΥ :)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μπορείται να μου πείτε που υπάρχουν καταστήματα nokia care στη Θεσσαλονίκη;

Συγγνώμη αν έχει υποθεί πιο πριν αλλά δεν μπορώ να διαβάσω 70 σελίδες.

Link to comment
Share on other sites

Μια φορά πήγα το Χ6 που είχα, τσακώθηκα μαζί του και δεν ξαναπάτησα. Από τότε και μέχρι να αλλάξω κινητό πήγαινα στον Κώστα στον Εύοσμο που είναι και καλό παιδί και σωστός επαγγελματίας

 

Όντως το παλικάρι στον Εύοσμο είναι κορυφή!

 

Νομίζω o δρόμους που βρίσκεται το κατάστημα στον εύοσμο λέγεται Καραολη Δημητρίου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα σε όλους,

 

Ήθελα απλώς αν καταθέσω ένα παράπονο με το service της Arvato για το Nokia lumia 920.

Το κινητό το έχω ένα εξάμηνο και παρατήρησα από την αρχή ότι η μπροστινή κάμερα δεν έδειχνε καθαρή εικόνα (παραμόρφωνε). Μετά από καιρό ψαξίματος είδα αρκετά fora να το αναφέρουν ως πρόβλημα με σκόνη στον σένσορα κτλ. Αποφάσισα και το πήγα στη Νοκια όπου μου είπαν ότι θα κάνει περίπου 1-20 ημέρες γιατί θα πάει εξωτερικό. Πράγματι μετά από 15 ημέρες με ειδοποίησαν να το παραλάβω από το κατάστημα, όπου όμως μου είπαν ότι δεν έχει πρόβλημα.

Επικοινώνησα με την Νοκια και του κατέθεσα το παράπονο μου μέσω e-mail και μου είπαν να το ξαναπάω στην arvato να το ξαναδούν με υψηλή προτεραιότητα. Αυτό βέβαια δεν ίσχυσε, καθώς παρόλο που το πήγα μόνο μετά από πιεστικά τηλεφωνήματα μου έδειξαν κάποιο ενδιαφέρον μετά από 7 ημέρες. Με κάλεσαν 3 φορές να με ρωτήσουν ποιο είναι το πρόβλημα ώστε να το πουν στον τεχνικό, ενώ νομίζω το πρόβλημα είναι εξόφθαλμο. Με δούλευαν κανονικά, ενώ μετά από πίεση δική μου να τους ξηγήσω μέσω τηλεφώνου το πρόβλημα, έλαβα ένα μήνυμα που έλεγε ότι ίσως και μάλλον υπάρχει ένα θεματάκι για αυτό θα το στείλουν στο εξωτερικό σε ανώτερο service να το ελέγξουν.

όπως καταλαβαίνετε ακύρωσα την αποστολή στο εξωτερικό, δεν μπορώ να περιμένω άλλες 15 ημέρες με παρόμοιο μάλλον αποτέλεσμα στο τέλος.

τι με συμβουλεύετε ρε παιδιά να κάνω. Είναι κορυφαίο κινητό και με χαλάει πολύ αυτή η ******* με την κάμερα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως με ν9 προβληματικο (πλακετα, τυχαια restart πολυ συχνα) εκανα 12 εβδομαδες περιπου για να το παρω επισκευασμενο στα χερια μου (μου το γυρισαν 3 φορες πισω).

Και ολα αυτα μετα απο ΑΠΕΙΡΑ email και τηλεφωνα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως με ν9 προβληματικο (πλακετα, τυχαια restart πολυ συχνα) εκανα 12 εβδομαδες περιπου για να το παρω επισκευασμενο στα χερια μου (μου το γυρισαν 3 φορες πισω).

Και ολα αυτα μετα απο ΑΠΕΙΡΑ email και τηλεφωνα.

 

Ακριβως το ιδιο! Με πολλα τηλεφωνηματα στα κεντρικα της Νοκια και επικοινωνια με τον ευγενεστατο Θεοδωρο Αρχοντη εκει..

 

Βεβαια αντι για 16αρι μου το μετετρεψαν σε 64αρι!

phones' list: alcatel 311, SE t310, SE z600, SE k700i, Samsung zv30, nokia 6290, samsung g600, SE k770i, LG arena, Nokia 5800, nokia N82, nokia E72, htc hero, nokia N8, SE Xperia Neo V, Nokia N9, SE Xperia Mini, LG 4x HD, Blackberry Z10, Nokia Lumia 920, Nokia 101, Samsung Galaxy S4 mini LTE, LG G2, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S9+, Xiaomi Mi 10 5G
Link to comment
Share on other sites

Είναι λαχείο εντελώς η Νόκια...

 

Χαθήκαμε :O

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

Ένας φίλος μου έχει ένα νοκια με windows 7.5. Κάτι πρόβλημα έχει δεν ξέρω ακριβώς, αλλά είναι εντός εγγύησης. Το έχει παρει απο Γερμανό. Να το πάει εκεί ή στο σερβις της νοκια; Το τηλέφωνο (και ο φίλος) είναι Πάτρα.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
παιδια μου εσπασε η οθονη στο 820 και ως αποτελεσμα δεν πατιεται τιποτα.Που να το παω να μου το φτιαξουν?και ποσο περιοπυ λετε να κοστισει?
Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...