left_ace Δημ. October 3, 2013 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2013 Εγώ περιμένω ένα Nokia 700 απο το service ακριβώς δυο μήνες. Οταν το είχα πάει μου είχαν πει οτι θα πάρει τρεις εβδομάδες η όλη διαδικασία. Τραγικά πράγματα. Το έχουν στείλει στα κεντρικά οπότε δε μπορώ να πάω να κάνω θέμα στο Nokia Care της Ιωνος Δραγούμη. Εκεί μου είπαν πως απλά περιμένω. Στην ιωνος δραγουμη της Θεσσνικης; Παράθεση legriTV... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LotusEater Δημ. October 3, 2013 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2013 Στην ιωνος δραγουμη της Θεσσνικης; Ναι εκεί το πήγα και το έστειλαν στα κεντρικά γιατί αυτοί δεν είχαν ανταλλακτικά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
left_ace Δημ. October 3, 2013 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2013 Ναι εκεί το πήγα και το έστειλαν στα κεντρικά γιατί αυτοί δεν είχαν ανταλλακτικά. Ακομα τα χαλια του εχει ε; Εχω πολυ κακη εμπειρια απο αυτο το care. Εχω τις χειροτερες εντυπωσεις. Κριμα.Λυπαμαι. Παράθεση legriTV... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jaguar13 Δημ. October 3, 2013 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2013 Λοιπόν, να σας πω και εγώ τη δική μου εμπειρία του τι εστί service της νοκια στην Ελλάδα: Άφησα το κινητό, ένα lumia 900 σε νοκια care με πρόβλημα στην μπαταρία (πρακτικά το κινητό ζητούσε φορτιστή σε 12-14 ώρες από πλήρη φόρτιση), πράγμα απαράδεκτο. Στο νοκια care, προς τιμήν τους, παραδέχτηκαν ότι η συμπεριφορά αυτή δεν είναι φυσιολογική και αποτελεί πρόβλημα, οπότε με ενημέρωσαν ύστερα από 2 μέρες που το κράτησαν στο κατάστημα για έλεγχο, ότι θα πρέπει να το στείλουν εξωτερικό για αλλαγή πλακέτας. Το κινητό το παρέδωσα 6/9, μετά από αρκετες ενοχλήσεις το παρέλαβα 30/9. Περιτό να πω πως στο διάστημα αυτό έχω ήδη ανταλλάξει 2-3 email με τη νοκια (στο τελευταίο, αφού απαίτησα κινητό αντικατάστασης λόγω διαστήματος επισκευής που ξεπερνούσε τις 15 μέρες, με ενημερώνουν ότι είναι έτοιμο και να επικοινωνήσω με το νοκια care που το είχα αφήσει). Παίρνω λοιπόν το κινητό και επιτόπου στο κατάστημα, διαπιστώνω στην περιγραφή της επισκευής τα εξής ΘΕΙΚΑ: Α) Εγινε ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ λογισμικού, Β) Repair handling και έλεγχος ΟΚ!!! Δηλαδή, στείλανε το κινητό εξωτερικό με αποτέλεσμα να περιμένουμε ένα μήνα, μόνο και μόνο για να του κάνουν αναβάθμιση λογισμικού. ΗΜΑΡΤΟΝ. Αλλά το καλύτερο ερχεται τώρα: Το κινητό ήρθε με τα 7.5!!!!!!!!! Ωραία αναβάθμιση λογισμικού!!! Το έδειξα γελώντας στον υπεύθυνο του καταστήματος και μόνο που δεν μου ζήτησε συγνώμη (τι φταίει και αυτός). Πήρε επιτόπου την ARVATO για διευκρινήσεις αλλά σιγά που θα το σηκώνανε.... Φυσικά και το πρόβλημα με την μπαταρία παραμένει, οπότε τώρα είμαι να το ξαναπάω και με βλέπω για άλλο ένα μήνα χωρίς κινητό... και φοβάμαι μην κάνουν πάλι τα ίδια... Τι να πώ, ΝΟΚΙΑ AFTERSALES & SERVICE εν Ελλάδι = ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
atlantian Δημ. October 3, 2013 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2013 Λοιπόν, να σας πω και εγώ τη δική μου εμπειρία του τι εστί service της νοκια στην Ελλάδα: Άφησα το κινητό, ένα lumia 900 σε νοκια care με πρόβλημα στην μπαταρία (πρακτικά το κινητό ζητούσε φορτιστή σε 12-14 ώρες από πλήρη φόρτιση), πράγμα απαράδεκτο. Στο νοκια care, προς τιμήν τους, παραδέχτηκαν ότι η συμπεριφορά αυτή δεν είναι φυσιολογική και αποτελεί πρόβλημα, οπότε με ενημέρωσαν ύστερα από 2 μέρες που το κράτησαν στο κατάστημα για έλεγχο, ότι θα πρέπει να το στείλουν εξωτερικό για αλλαγή πλακέτας. Το κινητό το παρέδωσα 6/9, μετά από αρκετες ενοχλήσεις το παρέλαβα 30/9. Περιτό να πω πως στο διάστημα αυτό έχω ήδη ανταλλάξει 2-3 email με τη νοκια (στο τελευταίο, αφού απαίτησα κινητό αντικατάστασης λόγω διαστήματος επισκευής που ξεπερνούσε τις 15 μέρες, με ενημερώνουν ότι είναι έτοιμο και να επικοινωνήσω με το νοκια care που το είχα αφήσει). Παίρνω λοιπόν το κινητό και επιτόπου στο κατάστημα, διαπιστώνω στην περιγραφή της επισκευής τα εξής ΘΕΙΚΑ: Α) Εγινε ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ λογισμικού, Β) Repair handling και έλεγχος ΟΚ!!! Δηλαδή, στείλανε το κινητό εξωτερικό με αποτέλεσμα να περιμένουμε ένα μήνα, μόνο και μόνο για να του κάνουν αναβάθμιση λογισμικού. ΗΜΑΡΤΟΝ. Αλλά το καλύτερο ερχεται τώρα: Το κινητό ήρθε με τα 7.5!!!!!!!!! Ωραία αναβάθμιση λογισμικού!!! Το έδειξα γελώντας στον υπεύθυνο του καταστήματος και μόνο που δεν μου ζήτησε συγνώμη (τι φταίει και αυτός). Πήρε επιτόπου την ARVATO για διευκρινήσεις αλλά σιγά που θα το σηκώνανε.... Φυσικά και το πρόβλημα με την μπαταρία παραμένει, οπότε τώρα είμαι να το ξαναπάω και με βλέπω για άλλο ένα μήνα χωρίς κινητό... και φοβάμαι μην κάνουν πάλι τα ίδια... Τι να πώ, ΝΟΚΙΑ AFTERSALES & SERVICE εν Ελλάδι = ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ Περίπου τα ίδια και εγώ με το lumia 920. Στο nokia care επειδή ανέβαζε θερμοκρασία όταν έμπαινα στο νετ από 3G, μου είπαν οτι μάλλον πάει για αλλαγή πλακέτας (μάλλον είναι στάνταρ ατάκα αυτή) και γύρισε μετά από ένα μήνα χωρίς να έχουν κάνει τίποτα με το ίδιο με εσένα (repair handling) και μάλιστα με μια μικρή αμυχή στο πίσω μέρος που άντε να αποδείξω οτι το έκαναν αυτοί. Έστειλα ένα email στη Nokia και μου απάντησαν οτι πρέπει να το ξαναπάω και οτι θα φύγει πάλι εξωτερικό και όταν το στείλω στα Nokia care να τους στείλω email για να προωθήσουν την υπόθεσή μου και μπλα μπλα μπλα Εννοείται οτι δεν πρόκειται να το πάω το κινητό γιατί κατα τα άλλα είναι άψογο και έτσι κι αλλιώς δεν μπαίνω και συχνά μέσω 3G τώρα πια, αλλά το συμπέρασμα με το service κινητών και όχι μόνο για τη Nokia είναι οτι αν το κινητό έχει πρόβλημα αν δε γίνει αλλαγή με καινούριο δε γίνεται τίποτα. Στην Ελλάδα από αυτά που έχω ακούσει η καλύτερη είναι η LG και ακόμη καλύτερη η Apple που στο αλλάζει με καινούριο και τελειώνει η υπόθεση. Παράθεση Nickolas Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_21k Δημ. October 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2013 Φίλη μου αγόρασε το Lumia 900 και αφού το ανοίξαμε τα ηχεία εκαναν ένα θόρυβο κάπως σαν να ακούς χαλασμένο ραδιοφωνικό σταθμό σαν παράσιτα. Το πάμε στο κατάστημα που το πήρε λατρεμένος κωτσοβολος και εγώ σαν πανέξυπνη ζήτησα αντικατάσταση. Μας είπαν να το πάμε στο σέρβις. Το πάμε και τους ζητάω αντικατάσταση βασικά όταν βλέπω ένα καινούργιο τηλδφωνο δεν μπορώ να δεχτώ την επισκευή εξ αιτίας του ότι νομίζω ότι το παίρνεις καινούργιο και στο δίνουν κάτι παραπάνω από μεταχειρισμένο. Γυρνάει το τηλέφωνο από επισκευή όλα εντάξει αλλά 25 μέρες στο σέρβις η φίλη μου κάθε μέρα τηλ εντάξει κάπου μας παίρνανε για χαζούς. Περιττό να πω για το ν95 μου το οποίο το έχω χαλάσει το βύσμα που φορτίζει και επισκευαστηκε 4 μήνες μετά γιατί λέει είχαν έλλειψη ανταλλακτικού. Εντάξει πάλιό είναι δε λέω αλλά 4 μήνες;;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geotaras Δημ. October 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2013 Ναι εκεί το πήγα και το έστειλαν στα κεντρικά γιατί αυτοί δεν είχαν ανταλλακτικά. Μια φορά πήγα το Χ6 που είχα, τσακώθηκα μαζί του και δεν ξαναπάτησα. Από τότε και μέχρι να αλλάξω κινητό πήγαινα στον Κώστα στον Εύοσμο που είναι και καλό παιδί και σωστός επαγγελματίας Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
boombastic Δημ. October 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2013 Μια φορά πήγα το Χ6 που είχα, τσακώθηκα μαζί του και δεν ξαναπάτησα. Από τότε και μέχρι να αλλάξω κινητό πήγαινα στον Κώστα στον Εύοσμο που είναι και καλό παιδί και σωστός επαγγελματίας Όντως το παλικάρι στον Εύοσμο είναι κορυφή! Παράθεση ΙΦ ΓΙΟΥ ΑΡ ΓΚΡΙΚ, ΠΛΙΖ ΡΑΪΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚ ΕΝΤ ΜΠΙ ΠΡΑΟΥΝΤ ΟΦ ΓΙΟΡ ΛΑΝΓΚΟΥΪΤΖ. ΓΟΥΕΝ ΓΙΟΥ ΡΑΙΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚΛΙΣ, ΙΤ ΛΟΥΚΣ ΔΑΤ ΣΤΙΟΥΠΙΤ. ΘΕΝΚΙΟΥ :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
patrickdrd Δημ. October 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2013 καλα κρασα... ητανε κλειστη η αντιπροσωπεια για καλοκαιρι (δλδ αμα χαλασει οτιδηποτε νοκια καλοκαιριατικο πρεπει να περιμενουμε να φθινοπωριασει; ) μου ειπαν απ το public που μιλησαν μαζι τους κ θα τους δωσουν (η αντιπροσωπεια στο public) απαντηση μεχρι την παρασκευη, αντε να δουμε τωρα.. τελικα πηγα την επομενη τριτη (4 μερες μετα) κ μου δωσαν πιστωτικο κ πηρα ενα cooler για laptop (ασχετο :lol: ), αντε μωρε με τις κινεζιες της νοκια :angry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
karib Δημ. October 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2013 Ξερει κανεις τι θα απογινουν τα nokia care καταστηματα, μετα απο την εξαγορα απο την microsoft? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ovelix5 Δημ. October 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2013 Micronokia care :confused: :D Παράθεση Honda SH150i Kymco GTi-300i Kymco Xciting 400i Kymco K-XCT 300i Sym Symphony SR-50 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
phonee Δημ. November 15, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2013 Στο nokia care στην Κατεχάκη είναι άψογοι. Τους ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jaguar13 Δημ. November 15, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2013 Λοιπόν, και ένα update για την δική μου περίπτωση. Υπενθυμίζω ότι το κινητό το είχα αφήσει ήδη αρχές Σεπτέμβρη με θέμα υπερβολικής κατανάλωσης μπαταρίας, το πήρα αρχές Οκτώβρη και το παρέδωσα ξανά με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα 4 μέρες μετά (λογικό αφού το μόνο που κάναν στον λενα μήνα που το είχα εξωτερικό ήταν να του φλασάρουν το W7.5!!!!!). Από 8 Οκτώβρη αν θυμάμαι σωστά, το παρέλαβα χθές 14 Νοέμβρη, και κάνανε λέει "μηχανική επισκευή" και το τσεκάρανε και δεν παρουσίαζε καμία δυσλειτουργία, χωρίς να μου λένε τι ακριβώς κάνανε σε αυτή τη "μηχανική επισκευη" σε email που τους έστειλα πριν μου το στείλουν. Φαντάστηκα και εγώ ότι θα αλλάξανε πλακέτα (τι άλλη μηχανική επισκευή θα μπορούσανε να κάνουνε?) και ότι το πρόβλημα θα είχε λυθεί. Αλλά που τέτοια τύχη, το κινητό ήρθε με το ίδιο ΙΜΕΙ, που σημαίνει ότι η μηχανική επισκευή τους ήταν μια μπαρούφα και μισή. Το κινητό το έβγαλα από το φορτιστή στις 8 το πρωί με 100% φόρτιση, και με μέτρια χρήση, με 3G δεδομένα ON, συγχρονισμό 2 email, ~ μιαμιση ώρα ομιλία και 20 λεπτά ταξινόμηση επαφών, στις 3:30 το μεσημέρι ζητούσε φορτιστή με μία ώρα μπαταρίας να του απομένει!!!!! Τα νεύρα μου δεν περιγράφονται, με αφήνουν χωρίς κινητο για 2μιση μήνες και δεν λύνουν και το πρόβλημα. Τη Δευτέρα θα τους το πάω και ας το κάνουν ότι θέλουν, άλλο μήνα χωρίς κινητό δεν είμαι διατεθιμένος να μείνω, την ευκαιρία τους να λύσουν το πρόβλημα την είχαν, θα απαιτήσω άμεση αντικατάσταση συσκευής η πιστωτικό. Μας περνάνε για ζώα και ιθαγενείς, αλλά δεν θα τους περάσει!!!!!!!!!!!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
boombastic Δημ. November 16, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2013 (edited) Λοιπόν, και ένα update για την δική μου περίπτωση. Υπενθυμίζω ότι το κινητό το είχα αφήσει ήδη αρχές Σεπτέμβρη με θέμα υπερβολικής κατανάλωσης μπαταρίας, το πήρα αρχές Οκτώβρη και το παρέδωσα ξανά με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα 4 μέρες μετά (λογικό αφού το μόνο που κάναν στον λενα μήνα που το είχα εξωτερικό ήταν να του φλασάρουν το W7.5!!!!!). Από 8 Οκτώβρη αν θυμάμαι σωστά, το παρέλαβα χθές 14 Νοέμβρη, και κάνανε λέει "μηχανική επισκευή" και το τσεκάρανε και δεν παρουσίαζε καμία δυσλειτουργία, χωρίς να μου λένε τι ακριβώς κάνανε σε αυτή τη "μηχανική επισκευη" σε email που τους έστειλα πριν μου το στείλουν. Φαντάστηκα και εγώ ότι θα αλλάξανε πλακέτα (τι άλλη μηχανική επισκευή θα μπορούσανε να κάνουνε?) και ότι το πρόβλημα θα είχε λυθεί. Αλλά που τέτοια τύχη, το κινητό ήρθε με το ίδιο ΙΜΕΙ, που σημαίνει ότι η μηχανική επισκευή τους ήταν μια μπαρούφα και μισή. Το κινητό το έβγαλα από το φορτιστή στις 8 το πρωί με 100% φόρτιση, και με μέτρια χρήση, με 3G δεδομένα ON, συγχρονισμό 2 email, ~ μιαμιση ώρα ομιλία και 20 λεπτά ταξινόμηση επαφών, στις 3:30 το μεσημέρι ζητούσε φορτιστή με μία ώρα μπαταρίας να του απομένει!!!!! Τα νεύρα μου δεν περιγράφονται, με αφήνουν χωρίς κινητο για 2μιση μήνες και δεν λύνουν και το πρόβλημα. Τη Δευτέρα θα τους το πάω και ας το κάνουν ότι θέλουν, άλλο μήνα χωρίς κινητό δεν είμαι διατεθιμένος να μείνω, την ευκαιρία τους να λύσουν το πρόβλημα την είχαν, θα απαιτήσω άμεση αντικατάσταση συσκευής η πιστωτικό. Μας περνάνε για ζώα και ιθαγενείς, αλλά δεν θα τους περάσει!!!!!!!!!!!!!! Φίλε όσο και να απαιτήσεις το δίκιο σου δεν θα το βρεις... Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να τους καταγγείλεις στο ΙΝΚΑ Το κανε φίλος και έτσι του το αντικατέστησαν (το είχε πάει ήδη 4 φόρες και τον έριχναν δούλεμα σαν και εσένα) βέβαια θα πάρει αρκετό χρόνο αυτό αλλά πιστεύω πως θα γίνει η δουλεία σου. UPDATE Σόρρυ στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή έκανε την καταγγελία. Edited November 16, 2013 by boombastic Παράθεση ΙΦ ΓΙΟΥ ΑΡ ΓΚΡΙΚ, ΠΛΙΖ ΡΑΪΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚ ΕΝΤ ΜΠΙ ΠΡΑΟΥΝΤ ΟΦ ΓΙΟΡ ΛΑΝΓΚΟΥΪΤΖ. ΓΟΥΕΝ ΓΙΟΥ ΡΑΙΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚΛΙΣ, ΙΤ ΛΟΥΚΣ ΔΑΤ ΣΤΙΟΥΠΙΤ. ΘΕΝΚΙΟΥ :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jaguar13 Δημ. November 16, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2013 Ναι, αυτό έχω σκοπό να κάνω. Θα τους το αφήσω τη Δευτέρα να το χαίρονται. Εγώ πάντως δεν τους ξαναπεριμένω για να το "φτιάξουν". Είχαν τις ευκαιρίες τους. Το αφήνω με μια υπεύθυνη δήλωση ότι δεν το ξαναπαίρνω λόγω αδυναμίας επισκευής εκ μέρους τους, ούτε περιμένω αλλο για να το επισκευάσουν. Θα τους δώσω 2 εργάσιμες να μου απαντήσουν αν δέχονται να μου δώσουν άλλη καινούργια συσκευή ή τα λεφτά πίσω...Μετά κατευθείαν καταγγελία...Θα μείνω χωρίς κινητό αλλά θα το τραβήξω όσο με παίρνει...και φυσικά θα τους γίνει και η κατάλληλη "διαφήμιση" σε όλα τα φόρουμ που είμαι μέλος, όσο αφορά το εξαιρετικό σερβις που έχουν στην Ελλάδα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
boombastic Δημ. November 17, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2013 Ναι, αυτό έχω σκοπό να κάνω. Θα τους το αφήσω τη Δευτέρα να το χαίρονται. Εγώ πάντως δεν τους ξαναπεριμένω για να το "φτιάξουν". Είχαν τις ευκαιρίες τους. Το αφήνω με μια υπεύθυνη δήλωση ότι δεν το ξαναπαίρνω λόγω αδυναμίας επισκευής εκ μέρους τους, ούτε περιμένω αλλο για να το επισκευάσουν. Θα τους δώσω 2 εργάσιμες να μου απαντήσουν αν δέχονται να μου δώσουν άλλη καινούργια συσκευή ή τα λεφτά πίσω...Μετά κατευθείαν καταγγελία...Θα μείνω χωρίς κινητό αλλά θα το τραβήξω όσο με παίρνει...και φυσικά θα τους γίνει και η κατάλληλη "διαφήμιση" σε όλα τα φόρουμ που είμαι μέλος, όσο αφορά το εξαιρετικό σέρβις που έχουν στην Ελλάδα. Για μένα τράβα και κάνε κατευθείαν την καταγγελία εκεί που σε είπα μην ασχοληθείς καν με αυτούς τζάμπα θα χαλαστείς. Να δεις που μετά αυτοί θα σε ψάξουν ;) Παράθεση ΙΦ ΓΙΟΥ ΑΡ ΓΚΡΙΚ, ΠΛΙΖ ΡΑΪΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚ ΕΝΤ ΜΠΙ ΠΡΑΟΥΝΤ ΟΦ ΓΙΟΡ ΛΑΝΓΚΟΥΪΤΖ. ΓΟΥΕΝ ΓΙΟΥ ΡΑΙΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚΛΙΣ, ΙΤ ΛΟΥΚΣ ΔΑΤ ΣΤΙΟΥΠΙΤ. ΘΕΝΚΙΟΥ :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
topo85 Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 Μπορείται να μου πείτε που υπάρχουν καταστήματα nokia care στη Θεσσαλονίκη; Συγγνώμη αν έχει υποθεί πιο πριν αλλά δεν μπορώ να διαβάσω 70 σελίδες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geotaras Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 Μια φορά πήγα το Χ6 που είχα, τσακώθηκα μαζί του και δεν ξαναπάτησα. Από τότε και μέχρι να αλλάξω κινητό πήγαινα στον Κώστα στον Εύοσμο που είναι και καλό παιδί και σωστός επαγγελματίας Όντως το παλικάρι στον Εύοσμο είναι κορυφή! Νομίζω o δρόμους που βρίσκεται το κατάστημα στον εύοσμο λέγεται Καραολη Δημητρίου Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisg2 Δημ. January 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2014 kane mia αναζητηση στο google και θα στα βγαλει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gipavlou Δημ. February 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2014 Καλημέρα σε όλους, Ήθελα απλώς αν καταθέσω ένα παράπονο με το service της Arvato για το Nokia lumia 920. Το κινητό το έχω ένα εξάμηνο και παρατήρησα από την αρχή ότι η μπροστινή κάμερα δεν έδειχνε καθαρή εικόνα (παραμόρφωνε). Μετά από καιρό ψαξίματος είδα αρκετά fora να το αναφέρουν ως πρόβλημα με σκόνη στον σένσορα κτλ. Αποφάσισα και το πήγα στη Νοκια όπου μου είπαν ότι θα κάνει περίπου 1-20 ημέρες γιατί θα πάει εξωτερικό. Πράγματι μετά από 15 ημέρες με ειδοποίησαν να το παραλάβω από το κατάστημα, όπου όμως μου είπαν ότι δεν έχει πρόβλημα. Επικοινώνησα με την Νοκια και του κατέθεσα το παράπονο μου μέσω e-mail και μου είπαν να το ξαναπάω στην arvato να το ξαναδούν με υψηλή προτεραιότητα. Αυτό βέβαια δεν ίσχυσε, καθώς παρόλο που το πήγα μόνο μετά από πιεστικά τηλεφωνήματα μου έδειξαν κάποιο ενδιαφέρον μετά από 7 ημέρες. Με κάλεσαν 3 φορές να με ρωτήσουν ποιο είναι το πρόβλημα ώστε να το πουν στον τεχνικό, ενώ νομίζω το πρόβλημα είναι εξόφθαλμο. Με δούλευαν κανονικά, ενώ μετά από πίεση δική μου να τους ξηγήσω μέσω τηλεφώνου το πρόβλημα, έλαβα ένα μήνυμα που έλεγε ότι ίσως και μάλλον υπάρχει ένα θεματάκι για αυτό θα το στείλουν στο εξωτερικό σε ανώτερο service να το ελέγξουν. όπως καταλαβαίνετε ακύρωσα την αποστολή στο εξωτερικό, δεν μπορώ να περιμένω άλλες 15 ημέρες με παρόμοιο μάλλον αποτέλεσμα στο τέλος. τι με συμβουλεύετε ρε παιδιά να κάνω. Είναι κορυφαίο κινητό και με χαλάει πολύ αυτή η ******* με την κάμερα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos523 Δημ. February 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2014 Εγω παντως με ν9 προβληματικο (πλακετα, τυχαια restart πολυ συχνα) εκανα 12 εβδομαδες περιπου για να το παρω επισκευασμενο στα χερια μου (μου το γυρισαν 3 φορες πισω). Και ολα αυτα μετα απο ΑΠΕΙΡΑ email και τηλεφωνα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mobrol Δημ. February 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2014 Εγω παντως με ν9 προβληματικο (πλακετα, τυχαια restart πολυ συχνα) εκανα 12 εβδομαδες περιπου για να το παρω επισκευασμενο στα χερια μου (μου το γυρισαν 3 φορες πισω). Και ολα αυτα μετα απο ΑΠΕΙΡΑ email και τηλεφωνα. Ακριβως το ιδιο! Με πολλα τηλεφωνηματα στα κεντρικα της Νοκια και επικοινωνια με τον ευγενεστατο Θεοδωρο Αρχοντη εκει.. Βεβαια αντι για 16αρι μου το μετετρεψαν σε 64αρι! Παράθεση phones' list: alcatel 311, SE t310, SE z600, SE k700i, Samsung zv30, nokia 6290, samsung g600, SE k770i, LG arena, Nokia 5800, nokia N82, nokia E72, htc hero, nokia N8, SE Xperia Neo V, Nokia N9, SE Xperia Mini, LG 4x HD, Blackberry Z10, Nokia Lumia 920, Nokia 101, Samsung Galaxy S4 mini LTE, LG G2, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S9+, Xiaomi Mi 10 5G Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pgetsopoulos Δημ. February 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2014 Είναι λαχείο εντελώς η Νόκια... Χαθήκαμε :O Παράθεση Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy: Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kgian Δημ. March 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2014 Ένας φίλος μου έχει ένα νοκια με windows 7.5. Κάτι πρόβλημα έχει δεν ξέρω ακριβώς, αλλά είναι εντός εγγύησης. Το έχει παρει απο Γερμανό. Να το πάει εκεί ή στο σερβις της νοκια; Το τηλέφωνο (και ο φίλος) είναι Πάτρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alexd11 Δημ. March 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2014 παιδια μου εσπασε η οθονη στο 820 και ως αποτελεσμα δεν πατιεται τιποτα.Που να το παω να μου το φτιαξουν?και ποσο περιοπυ λετε να κοστισει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.