Jump to content

Samsung Galaxy Watch 3


kek
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι ξαναενεπλακει το e-shop μετά από έγκριση αντικατάστασης. Εγω παρέλαβα την αντικατάσταση (active watch 2, αφού δεν είχε βγει το watch 3 ακομα) από την ίδια την smartec.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

Η Smartec ισχυρίστηκε ότι είναι επίσημος επισκευαστής μόνο και ότι δεν εμπλέκεται στο εμπορικό κομμάτι, οπότε με παρέπεμψε πίσω στο e-shop...

 

Νομιζω οτι κακώς έδειξες ανθρώπινο ενδιαφέρον για να λύσεις το πρόβλημα σου. Εμενα ουτε με είδαν ποτε ουτε μίλησα ποτε μαζι τους. Όλα γινονταν εγγράφως σε κόσμιο επίπεδο με αποδείξεις. Το ρολόι που μου έδωσαν οταν πηγα στην smartec να το πάρω (μετα απο email αφου το τηλ δεν το σηκωνα) ειπαν ότι ήταν από την επίσημη αντιπροσωπεία της Samy και οτι εχει 2 χρονια εγγύηση. Όλα αυτά εγινα πολυ πριν λάβουν τα έγγραφα από το συνήγορο. 2 βδομάδες που είχα το ρολόι μου ήρθε ενημερωτικό από το συνήγορο οτι κίνησαν τις διαδικασίες και περιμένουν απάντηση εντός 10 ημερών από την smartec (στην οποία στραφηκα)

Φαντάσου φιλε μου να πήγαινα στο kaiser το ομονιακο που πηρα το ρολόι να τα κάνω όλα αυτά..

Επίσης κοινοποίησα ολα τα έγγραφα και στην samsung και ζήτησα από όλους όσους έλαβαν τα έγγραφα να επικοινωνούν μαζί μου μόνο με email για λόγους αποδείξεις που ίσως να χρησιμοποιήσω στο μέλλον εναντίον τους.

Εφαγα λίγη ώρα να τα ετοιμάσω αλλα βγηκα κερδισμένος με ένα νεότερο μοντέλο κόστους 200 ευρω περισσότερων από αυτά που πλήρωσα για να παρω το παλιό το οποίο ήταν 22 μηνών παλιό. Νομίζω τους γαμ...α

χαχαψαψαχχ

Και εγώ επιχείρησα, ταυτόχρονα με τα τηλεφωνήματα, να έχω και έγγραφες επικοινωνίες. Μάλιστα σε ένα email ο υπεύθυνος του e-shop μου έγραψε ότι πρέπει να τους επιστρέψω το παλιό ρολόι, να το στείλουν αυτοί στον κεντρικό προμηθευτή τους, να λάβουν το ρολόι της αντικατάστασης και να μου το στείλουν χωρίς δική μου χρέωση, ενώ μετά από αρκετές ημέρες, με ενημέρωσε πάλι εγγράφως ο ίδιος υπεύθυνος, ότι πίστωσαν απλώς το αρχικό ποσό προκειμένου να κάνω νέα παραγγελία. Και τη συμπεριφορά αυτή που φάσκουν και αντιφάσκουν την έχω σε email, την έστειλα και στον Συνήγορο του καταναλωτή, αλλά δεν μου απάντησαν ούτε αυτοί. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.

Τελικά, επειδή ξεκαθάρισα στον υπεύθυνο του e-shop ότι δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να αγοράσω άλλο προϊόν από αυτούς και ότι θα τους δυσφημίσω όσο μπορώ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακύρωσαν την πίστωση του ποσού και μου επέστρεψαν τα χρήματα στην πιστωτική, για αντικατάσταση όμως ούτε λόγος.

 

Πάντως και οι δυο σας, λάβατε το ρολόι αντικατάστασης από την Smartec αν κατάλαβα καλά και όχι από το kaiser, ενώ εμένα μου είπαν ότι δεν εμπλέκονται επειδή είναι μόνο service. Ενώ τους είχα σε μεγάλη εκτίμηση, αρχίζω να αντιλαμβάνομαι ότι και αυτοί με κορόιδεψαν... Ίσως έπρεπε να στραφώ και εναντίον τους στον Συνήγορο του καταναλωτή και όχι μόνο εναντίον του e-shop.

Edited by JohnnyBoy2

Να πεθαίνεις για την Ελλάδα είναι άλλο

και άλλο εκείνη να σε πεθαίνει...

Link to comment
Share on other sites

Αντικατάσταση θα έπρεπε να γίνει από την αντιπροσωπεία. Το e-shop έκανε αυτό που λέει ο νόμος: Επιστροφή ποσού αγοράς ή αντικατάσταση με ίδιο ή καλύτερων προδιαγραφών. Το 2ο θα γινόταν προφανώς αν η αξία τώρα του νέου μοντέλου ήταν ίση με την αξία του παλιού όταν το αγόρασες. Άρα δεν ήταν ευθύνη του e-shop η αντικατάσταση με το καινούργιο και να πληρώσει αυτό την διαφορά.
Link to comment
Share on other sites

Αντικατάσταση θα έπρεπε να γίνει από την αντιπροσωπεία. Το e-shop έκανε αυτό που λέει ο νόμος: Επιστροφή ποσού αγοράς ή αντικατάσταση με ίδιο ή καλύτερων προδιαγραφών. Το 2ο θα γινόταν προφανώς αν η αξία τώρα του νέου μοντέλου ήταν ίση με την αξία του παλιού όταν το αγόρασες. Άρα δεν ήταν ευθύνη του e-shop η αντικατάσταση με το καινούργιο και να πληρώσει αυτό την διαφορά.
Ακριβώς...

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η Smartec ισχυρίστηκε ότι είναι επίσημος επισκευαστής μόνο και ότι δεν εμπλέκεται στο εμπορικό κομμάτι, οπότε με παρέπεμψε πίσω στο e-shop...

 

 

Και εγώ επιχείρησα, ταυτόχρονα με τα τηλεφωνήματα, να έχω και έγγραφες επικοινωνίες. Μάλιστα σε ένα email ο υπεύθυνος του e-shop μου έγραψε ότι πρέπει να τους επιστρέψω το παλιό ρολόι, να το στείλουν αυτοί στον κεντρικό προμηθευτή τους, να λάβουν το ρολόι της αντικατάστασης και να μου το στείλουν χωρίς δική μου χρέωση, ενώ μετά από αρκετές ημέρες, με ενημέρωσε πάλι εγγράφως ο ίδιος υπεύθυνος, ότι πίστωσαν απλώς το αρχικό ποσό προκειμένου να κάνω νέα παραγγελία. Και τη συμπεριφορά αυτή που φάσκουν και αντιφάσκουν την έχω σε email, την έστειλα και στον Συνήγορο του καταναλωτή, αλλά δεν μου απάντησαν ούτε αυτοί. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.

Τελικά, επειδή ξεκαθάρισα στον υπεύθυνο του e-shop ότι δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να αγοράσω άλλο προϊόν από αυτούς και ότι θα τους δυσφημίσω όσο μπορώ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακύρωσαν την πίστωση του ποσού και μου επέστρεψαν τα χρήματα στην πιστωτική, για αντικατάσταση όμως ούτε λόγος.

 

Πάντως και οι δυο σας, λάβατε το ρολόι αντικατάστασης από την Smartec αν κατάλαβα καλά και όχι από το kaiser, ενώ εμένα μου είπαν ότι δεν εμπλέκονται επειδή είναι μόνο service. Ενώ τους είχα σε μεγάλη εκτίμηση, αρχίζω να αντιλαμβάνομαι ότι και αυτοί με κορόιδεψαν... Ίσως έπρεπε να στραφώ και εναντίον τους στον Συνήγορο του καταναλωτή και όχι μόνο εναντίον του e-shop.

Δηλαδή το γεγονός ότι έχεις το ρολόι συν την αξία του στη τσέπη σου δε σε ικανοποιεί;

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το γεγονός ότι έχεις το ρολόι συν την αξία του στη τσέπη σου δε σε ικανοποιεί;

 

Εγώ παρέθεσα κάποια πραγματικά περιστατικά και αντιφάσεις στις οποίες υπέπεσαν οι "αρμόδιοι εμπλεκόμενοι" για λάβει γνώση η κοινότητα και να οδηγηθεί σε συμπεράσματα μόνη της. Αυτό δε σημαίνει ότι όλοι θα καταλήξουν στο ίδιο συμπέρασμα ούτε ότι όλοι πρέπει να έχουν την ίδια άποψη. Κριτική ικανότητα έχουν όλοι οι αναγνώστες και δε χρειάζονται οι εξυπνάκηδες με τα σκωπτικά σχόλια κατά της προσωπικής γνώμης κάποιου.

Και προφανώς όταν ισχυρίζεσαι ότι έχω το ρολόι ΣΥΝ την αξία του στη τσέπη μου, αποδεικνύει ότι έχεις παρανοήσει όσα έγραψα. Αλλά ούτε θα σε κρίνω για αυτό, ούτε όμως και θα απολογηθώ για το τι με ικανοποιεί και τι όχι.

Να πεθαίνεις για την Ελλάδα είναι άλλο

και άλλο εκείνη να σε πεθαίνει...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παρέθεσα κάποια πραγματικά περιστατικά και αντιφάσεις στις οποίες υπέπεσαν οι "αρμόδιοι εμπλεκόμενοι" για λάβει γνώση η κοινότητα και να οδηγηθεί σε συμπεράσματα μόνη της. Αυτό δε σημαίνει ότι όλοι θα καταλήξουν στο ίδιο συμπέρασμα ούτε ότι όλοι πρέπει να έχουν την ίδια άποψη. Κριτική ικανότητα έχουν όλοι οι αναγνώστες και δε χρειάζονται οι εξυπνάκηδες με τα σκωπτικά σχόλια κατά της προσωπικής γνώμης κάποιου.

Και προφανώς όταν ισχυρίζεσαι ότι έχω το ρολόι ΣΥΝ την αξία του στη τσέπη μου, αποδεικνύει ότι έχεις παρανοήσει όσα έγραψα. Αλλά ούτε θα σε κρίνω για αυτό, ούτε όμως και θα απολογηθώ για το τι με ικανοποιεί και τι όχι.

 

Off topic mode on:

Και ποιό λόγο ακριβώς αναλύουμε την περιπέτεια ενός χρήστη άλλου τηλεφώνου στο νήμα του GW3?

Off topic mode off...

 

Υπάρχει απίστευτη ποικιλία από watchfaces, αρκετά μάλιστα και δωρεάν, για να καλύψουν σχεδόν όλα τα γούστα.

Έχει βρεί κάποιος ένα με ταυτόχρονη απεικόνιση ώρας με δείκτες, βημάτων, ορόφων, μπαταρίας και καιρού; Όχι να έχει συντόμευση, αλλά εικονίδιο που να δείχνει ήλιο-συννεφα-βροχη κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν καταλαβα. Είναι υποχρεωμένοι σε περίπτωση βλάβης να μας δίνουν το νεότερο μοντέλο? Edited by pank
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν καταλαβα. Είναι υποχρεωμένοι σε περίπτωση βλάβης να μας δίνουν το νεότερο μοντέλο?
Πάμε άλλη μια. Το Galaxy watch έχει προφανώς ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ στον αισθητήρα που βρίσκεται στο καπάκι , εκεί που εφάπτεται με την επιδερμίδα μας και είναι υπεύθυνος για το βαρόμετρο κτλ. Ο αισθητήρας αυτός αργά ή γρήγορα βγαίνει off. Αν είσαι τυχερός και στο κάνει μέσα στην εγγύηση 3 φορές ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ από τον νόμο είτε επιστροφή χρημάτων είτε αντικατάσταση του προϊόντος. Όταν έχεις αγοράσει από σκρουτζομαγαζο και ΔΕΝ είναι ελληνικής αντιπροσωπείας η SAMSUNG HELLAS αρνείται να σου κάνει επιστροφή ποσού για τους δικούς της λόγους (αλήθεια δεν τους γνωριζω) και η μοναδική επιλογή που σου δινει είναι η αντικατάσταση του προϊόντος. Και εκεί ξεκινάει το παζάρι. Μπορείς εσύ να δεχθείς σαν καταναλωτής να σου δώσουν ένα καινούργιο galaxy watch που αποδεδειγμένα έχει κατασκευαστικο σφάλμα όπως προείπα και να σου ξαναβγάλει βλάβη μελλοντικά ή όχι; Εγω προσωπικά δεν το δέχθηκα και μου το αντικατεστησε με το active 2(δεν είχε βγει ακόμα το watch 3, καθότι προφανώς αυτό θα ζητούσα γιατί είναι ο άμεσος αντικατάστασης του watch)

 

Υγ. Η Samsung προφανώς και γνωρίζει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό και μοιράζει αφειδώς καινούργια ρολόγια. Δεν ξέρω αν το πράγμα αρχίζει και ξεφεύγει σε κλίμακα τι θα γίνει αλλά τουλάχιστον για την ώρα το κάνει.

 

Υγ2:Sorry για το off topic.

 

EDIT: Για όσους έχουν το παραπάνω πρόβλημα επικοινωνία μόνο με E-mail για διασφάλιση σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσετε με συνηγορο καταναλωτή. Βασικά πράγματα δηλαδή, που πρέπει να εφαρμόζουμε και στις αγορές εξαποστασεως καθώς στις μέρες που ζούμε έχουν γίνει υποχρεωτικές.

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

Edited by bromonano2
Link to comment
Share on other sites

Σταματάει να καταγραφεί με αποτέλεσμα να μην δουλεύει το αλτιμετρο και το βαρόμετρο.

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παρέθεσα κάποια πραγματικά περιστατικά και αντιφάσεις στις οποίες υπέπεσαν οι "αρμόδιοι εμπλεκόμενοι" για λάβει γνώση η κοινότητα και να οδηγηθεί σε συμπεράσματα μόνη της. Αυτό δε σημαίνει ότι όλοι θα καταλήξουν στο ίδιο συμπέρασμα ούτε ότι όλοι πρέπει να έχουν την ίδια άποψη. Κριτική ικανότητα έχουν όλοι οι αναγνώστες και δε χρειάζονται οι εξυπνάκηδες με τα σκωπτικά σχόλια κατά της προσωπικής γνώμης κάποιου.

Και προφανώς όταν ισχυρίζεσαι ότι έχω το ρολόι ΣΥΝ την αξία του στη τσέπη μου, αποδεικνύει ότι έχεις παρανοήσει όσα έγραψα. Αλλά ούτε θα σε κρίνω για αυτό, ούτε όμως και θα απολογηθώ για το τι με ικανοποιεί και τι όχι.

Αυτό που διαβάζω από το κείμενο σου είναι ότι οι αρμόδιοι εμπλεκόμενοι έκαναν ακριβώς ότι ορίζει ο νόμος και μάλιστα με τάχιστες διαδικασίες για να σε ικανοποιήσουν. Στα bold που έχεις βάλει στην παράγραφο, γράφεις ότι σου πίστωσαν το ποσό. Δε γράφεις πουθενά ότι έκανες επιστροφή το ρολόι και μετά σου πίστωσαν το σύνολο των χρημάτων.

Το να γράφεις αυτά που συμβαίνουν δε το κάνεις για να συμφωνήσουν όλοι μαζί σου και να πουν "ω τον καημένο, του συμπαραστεκόμαστε, τι τράβηξε κτλ. κτλ.". Εκτός κι αν θες να ακούς ότι σε συμφέρει μόνο.

Αν από την άλλη δεν είναι έτσι τα πράγματα, ο πρώτος που φταίει είσαι εσύ γιατί δεν έχεις ξεκαθαρίσει τι γράφεις ή έστω τι θα ήθελες να έχεις γράψει.

Συνοψίζοντας, έχουμε ένα χρήστη (εσένα), που σύμφωνα με την υποκείμενη νομοθεσία για ένα ελαττωματικό προϊόν, του πιστώθηκε το αρχικό ποσό αγοράς από το μαγαζί που έγινε αυτή, κράτησε το επισκευασμένο ή μη ρολόι τ' οποίο όμως παραμένει άκρως λειτουργικό, και "κλαίγεται" στο forum γιατί δε του έγινε αντικατάσταση με το καινούριο ρολόι διπλάσιας αξίας.

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

εγω να ρωτησω κατι ασχετο? τι διαφορα εχεις το galaxy 3 με το huaway 2 pro που να δικαιολογει την διαφορα τιμης μεταξυ τους(galaxy3 πολυ πιο ακριβο)
Link to comment
Share on other sites

Απλά το ένα είναι πραγματικό smart το άλλο είναι απλά ένα ρολόι με μηδαμινές smart λειτουργίες. Δεν αξίζει ούτε ένα ευρώ να δώσει κάποιος, αν θέλει να έχει ένα smart watch.

 

Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για να σε διορθώσω ,πραγματικό smartwatch είναι μόνο το apple watch.Ολα τα άλλα είναι μερικώς smart όπως το samsung galaxy watch ή ρολόι με έγχρωμη οθόνη και bluetooth όπως το huawei gt 2.
Link to comment
Share on other sites

Το galaxy watch είναι κανονικό smartwatch, όχι μερικώς.
Σε σχέση με το apple watch,είναι μερικώς. Σε σχέση οτιδήποτε άλλο μπορεί να συνδεθεί με android συσκευές είναι το τοπ smartwatch. Στο ρολόι η apple είναι πολύ μπροστά.

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι παραπάνω έχει το Apple watch σε σχέση με το galaxy 3? Συγκεκριμένα όχι γενικότητες... Και για να ξεκαθαρίσω..εχω το 3 και δεν έχω θέμα να πάω στο Apple watch...
Link to comment
Share on other sites

Τι παραπάνω έχει το Apple watch σε σχέση με το galaxy 3? Συγκεκριμένα όχι γενικότητες... Και για να ξεκαθαρίσω..εχω το 3 και δεν έχω θέμα να πάω στο Apple watch...
1.Εφαρμογες.

2. Ελληνική φωνητική πληκτρολόγηση χωρίς ανάγκη αγοράς 3ης εφαρμογής

3. Επίσημο στην Ελλαδα ( γιατί ανεπίσημα το ευρύ κοινό δεν ασχολείται) καρδιογραφημα

4. Επίσημο apple pay στην Ελλαδα (ενώ εγώ έπρεπε να το κάνω αγγλικό για να έχω Samsung pay)

5. Καλύτερο hardware

6. Καλύτερο ecosystem (ξεκλειδώνει ο mac πχ όταν είναι κοντά το ρολόι,που το είχαμε και εμείς για pc μέσω του Samsung Flow αλλά το καταργησανε)

 

Αυτά τα πρόχειρα που μου έρχονται στο μυαλο.

 

Δυστυχώς το apple watch δουλεύει μόνο με apple smartphone, γιαυτό και λέω ότι για το android πέρα από τα ρολόγια της Samsung δεν υπάρχει εναλλακτική.

 

 

Το κυριότερο όλων όμως είναι οι εφαρμογές.

 

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε αγγλικό GW3, σήμερα πήρε ενημέρωση. Δεν άλλαξε κάτι στο προσκήνιο.

Αυτά που αναφέρει είναι:

  • Voice guidance provided via headset connected to mobilewhen exercising with a watch.

  • Voice guidance provided for traveled distance and HR data, when Auto Lap feature is enabled during Running/Cycling.

  • Improved Blood Oxygen measurement

  • Improved system stability and reliability

1998 - 2015: Πάνω από 50 συσκευές, ουτε θυμάμαι ποιες... 2015: Nokia Lumia 930, 2016: Samsung S6 Edge Plus, 2017: LG G6, Sony Xperia XA1 Ultra, 2018: Xiaomi Mi A1, Samsung Note 8, 2019: Samsung Note 10 Plus
2023: Moving to IOS, iPhone 14 Pro Max, iPhone 15 Pro Max

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον για να μην παρεξηγηθω ειμαι κάτοχος του note 20 ultra και πρώην κάτοχος του frontier και του galaxy watch.

Από σήμερα είμαι κάτοχος του Huawei g2 pro . Παρεμβαίνω στην συζήτηση που ανοιξε ο αδελφός μου (watch 3) .

Θεωρώ ότι το κανονικό smartwatch είναι αυτό που δεν χρειάζεται κινητό μαζί του .

Τωρα ύστερα από τρία χρόνια κάτοχος είδα ποιες είναι οι ανάγκες μου μιας και το 90 % καλύπτονται από το τηλ .

Οι ανάγκες πχ σε εμένα είναι να έχω συνέχεια τις μετρήσεις υγείας ανοιχτές να βλέπω δεδομένα συνέχεια να έχω αυτονομία μεγάλη από μπαταρία ακρίβεια στις μετρήσεις και συνεργασία με μεγάλη γκάμα από applications.

Εκει θεωρω ότι το g2 pro δεν θα εχει πρόβλημα και αυτός είναι και ο λόγος που πήγα σε αυτό.

Αρα καταλήγουμε ότι το ρολόι πρέπει να εξυπηρετεί τις ανάγκες μας συν ποιότητα κατασκευής και ακρίβεια στις μετρήσεις του συν την τιμή του .

Link to comment
Share on other sites

Με το τελευταιο update παντως βλεπω οτι βελτιώθηκαν καποια πραγματα.

Το ρολόι γενικα ειναι πιο σβέλτο, πχ όταν έμπαινα στην οθόνη με τα watchfaces πατώντας παρατεταμένα το υπάρχον έκανε 3-4 δευτερόλεπτα μεχρι να μπορώ να κάνω κάτι και να εμφανιστούν και τα υπόλοιπα για επιλογή. Να πω οτι εχω γύρω στα 170 watcfaces. Τωρα αυτο δεν συμβαίνει, τα εμφανίζει αμέσως.

Επίσης κάποιες φορές μου έκανε κάποια slowdowns όταν πήγαινα στα widgets, τωρα επισης υπαρχει βελτίωση. Ή όταν με το κάτω κουμπί επέστρεφα απο το μενου των εφαρμογών στο watchface είχε ένα stuttering. Εχει σταματήσει και αυτο. Γενικά σαφως καλύτερη αίσθηση και πιο ομαλή η λειτουργία του UI.

Και τέλος εχω την εντύπωση ότι έχει βελτιωθεί η μπαταρία....θέλω κάποιες μέρες ακόμα για να βγάλω συμπεράσματα αλλά νομιζω οτι τα πραγματα ειναι καλυτερα και εκει.

Το update για το οποίο μιλάω ειναι το R840XXU1BTK1.

Edited by kostasb13
Link to comment
Share on other sites

Με το τελευταιο update παντως βλεπω οτι βελτιώθηκαν καποια πραγματα.

Το ρολόι γενικα ειναι πιο σβέλτο, πχ όταν έμπαινα στην οθόνη με τα watchfaces πατώντας παρατεταμένα το υπάρχον έκανε 3-4 δευτερόλεπτα μεχρι να μπορώ να κάνω κάτι και να εμφανιστούν και τα υπόλοιπα για επιλογή. Να πω οτι εχω γύρω στα 170 watcfaces. Τωρα αυτο δεν συμβαίνει, τα εμφανίζει αμέσως.

Επίσης κάποιες φορές μου έκανε κάποια slowdowns όταν πήγαινα στα widgets, τωρα επισης υπαρχει βελτίωση. Ή όταν με το κάτω κουμπί επέστρεφα απο το μενου των εφαρμογών στο watchface είχε ένα stuttering. Εχει σταματήσει και αυτο. Γενικά σαφως καλύτερη αίσθηση και πιο ομαλή η λειτουργία του UI.

Και τέλος εχω την εντύπωση ότι έχει βελτιωθεί η μπαταρία....θέλω κάποιες μέρες ακόμα για να βγάλω συμπεράσματα αλλά νομιζω οτι τα πραγματα ειναι καλυτερα και εκει.

Το update για το οποίο μιλάω ειναι το R840XXU1BTK1.

Την σβελταδα την διεπίστωσα και εγώ, για την μπαταρία δεν έχω καταλάβει ακόμα...

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 και 16ΚΒytes.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σε σχέση με το apple watch,είναι μερικώς. Σε σχέση οτιδήποτε άλλο μπορεί να συνδεθεί με android συσκευές είναι το τοπ smartwatch. Στο ρολόι η apple είναι πολύ μπροστά.

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

 

Χάος οι διαφορές υπέρ του Apple watch. Από τους λόγους, που κατά καιρούς επιλέγω iPhone - μόνο και μόνο για το καταπληκτικό Apple watch...

Link to comment
Share on other sites

Χάος οι διαφορές υπέρ του Apple watch. Από τους λόγους, που κατά καιρούς επιλέγω iPhone - μόνο και μόνο για το καταπληκτικό Apple watch...
Σε τι πράμα είναι ανώτερο;

 

Στάλθηκε από το note20ultra χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε τι πράμα είναι ανώτερο;

 

Στάλθηκε από το note20ultra χρησιμοποιώντας Tapatalk

Προσωπικά εγώ τα έχω ξαναγράψει παραπάνω.

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...