Jump to content

προβλημα σοβαρο με αγνωστες εταιριες 5ψήφια ή Pop Ups


freddaras
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν ακούστηκε τίποτα αλλά και τις δύο φορές που τις εγκατέστησα μετά από 2 3 μέρες έλαβα το μήνυμα και δεδομένου ότι και οι 2 είναι εκτός Google play τις υποψιάζομαι.Εγώ τις έχω βγάλει για καλό και για κακό

Τηλέφωνο: SAMSUNG OMNIA->HUAWEI 8800->ZTE V967S-> NUBIA Z5S MINI-> Χiaomi Mi3 16gb White->ZTE GEEK V975>XIAOMI REDMI NOTE 2->XIAOMI REDMI NOTE 3 PRO->XIAOMI REDMI NOTE 3 PRO SE-> POCO F1

Tablet: Pipo M2 Mix->CHUWI HI8->GHUWI HI10

TVBOX:RPI3-> UGOOS AM7

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 166
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Πόσοι από εσάς που έχετε παραλάβει μήνυμα εγγραφής στην twist box έχετε εγκατεστημένο το vanced ή το videoder;

το vanced εγω το εχω ..και με βολευει απιστευτα κιολας ..

βρε λες να εφταιγε αυτο ? :confused::(

Link to comment
Share on other sites

Το vanced το έχω εγώ αλλά ποτέ δεν έκανε κάτι, αν το κατεβάζετε από το official site δεν έχει καθόλου ύποπτα πράγματα.
Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν νομιζω να ειναι το vanced ....το εχουν και αλλα παιδια και δεν πηραν ποτε τετοια sms ...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αρχές Αυγούστου, σε ολοκαίνουριο αριθμό vodafone που δεν είχε δοθεί σε κανέναν και μπήκε σε αχρησιμοποίητο xiaomi redmi note 7, οι υπηρεσίες Twistbox και Dinoco αυτόματα μου έφαγαν όλη την κάρτα.

 

Κάλεσα στη vodafone και ο υπάλληλος προσπαθούσε να με πείσει ότι εγγράφηκα σε κάποια συνδρομητική υπηρεσία για games, ή ότι κάποιος πήρε το κλειδωμένο με δαχτυλικό αποτύπωμα κινητό μου και με έγραψε. Όταν κατάλαβε ότι δεν πείθει, μου έκανε επιστροφή του ποσού που μου έφαγαν μέσα σε μισή ώρα και με διαβεβαίωσε ότι μπλόκαρε όλες τις υπηρεσίες "τρίτων"*(λέμε τώρα) από το να με ξαναχρεώσουν. Έχω την κλήση ηχογραφημένη, όπως και αυτοί.

 

Τέλη Αυγούστου, η ίδια ακριβώς υπηρεσία (Twistbox) με ξαναχρεώνει και μου τρώει πάλι όλο το υπόλοιπο. Σε επικοινωνία που είχα με υπάλληλο στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης, αναφέροντας ότι ενώ με είχαν διαβεβαιώσει για την ασφάλεια του υπολοίπου μου από τέτοιου είδους υπηρεσίες τελικά έγινε το ίδιο, μετά από αρκετή πίεση από μεριάς μου η υπάλληλος μου πέταξε το επικό "εσείς εγγραφήκατε σε συνδρομητική υπηρεσία ενηλίκων με τον αριθμό σας".

 

Έβαλα τα γέλια, της είπα να επαναλάβει αυτό που μου είπε για να επιβεβαιώσω ότι άκουσα καλά, το απέφυγε δίνοντάς μου μια έτοιμη απάντηση από αυτές που τους έχουν συμβουλέψει να δίνουν, της είπα να μου το ξαναπεί και να αφήσει τα υπόλοιπα, δεν το έκανε ποτέ.

 

Της ζήτησα στοιχεία για την υπηρεσία ενηλίκων που εγγράφηκα και μου είπε ότι δεν έχει πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα (θαύμα θαύμα, πριν λίγο είχε), μετά από πίεση μου είπε ότι μπορεί να δει μόνο νούμερα και όχι το είδος της υπηρεσίας, τη ρώτησα πως ξέρει ότι ήταν ενηλίκων τότε, οπότε νευρίασε και άρχισε να επαναλαμβάνει την ερώτηση "θέλετε κάτι άλλο πριν ολοκληρώσουμε τη συνομιλία μας;", χωρίς να δίνει κάποια άλλη απάντηση.

 

Οι υπηρεσίες αυτές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ*από τη vodafone, είναι σίγουρα ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ. Το κυνήγι δεν πρέπει να αφορά μόνο στις υπηρεσίες αυτές αλλά στους ίδιους τους παρόχους κινητής που επιβεβαιωμένα πλέον επιτρέπουν στον κάθε απατεώνα να επιφέρει χρεώσεις χωρίς άδεια, παρέχοντας μάλιστα τον αριθμό μας σε αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

Αρχές Αυγούστου, σε ολοκαίνουριο αριθμό vodafone που δεν είχε δοθεί σε κανέναν και μπήκε σε αχρησιμοποίητο xiaomi redmi note 7, οι υπηρεσίες Twistbox και Dinoco αυτόματα μου έφαγαν όλη την κάρτα.

 

Κάλεσα στη vodafone και ο υπάλληλος προσπαθούσε να με πείσει ότι εγγράφηκα σε κάποια συνδρομητική υπηρεσία για games, ή ότι κάποιος πήρε το κλειδωμένο με δαχτυλικό αποτύπωμα κινητό μου και με έγραψε. Όταν κατάλαβε ότι δεν πείθει, μου έκανε επιστροφή του ποσού που μου έφαγαν μέσα σε μισή ώρα και με διαβεβαίωσε ότι μπλόκαρε όλες τις υπηρεσίες "τρίτων"*(λέμε τώρα) από το να με ξαναχρεώσουν. Έχω την κλήση ηχογραφημένη, όπως και αυτοί.

 

Τέλη Αυγούστου, η ίδια ακριβώς υπηρεσία (Twistbox) με ξαναχρεώνει και μου τρώει πάλι όλο το υπόλοιπο. Σε επικοινωνία που είχα με υπάλληλο στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης, αναφέροντας ότι ενώ με είχαν διαβεβαιώσει για την ασφάλεια του υπολοίπου μου από τέτοιου είδους υπηρεσίες τελικά έγινε το ίδιο, μετά από αρκετή πίεση από μεριάς μου η υπάλληλος μου πέταξε το επικό "εσείς εγγραφήκατε σε συνδρομητική υπηρεσία ενηλίκων με τον αριθμό σας".

 

Έβαλα τα γέλια, της είπα να επαναλάβει αυτό που μου είπε για να επιβεβαιώσω ότι άκουσα καλά, το απέφυγε δίνοντάς μου μια έτοιμη απάντηση από αυτές που τους έχουν συμβουλέψει να δίνουν, της είπα να μου το ξαναπεί και να αφήσει τα υπόλοιπα, δεν το έκανε ποτέ.

 

Της ζήτησα στοιχεία για την υπηρεσία ενηλίκων που εγγράφηκα και μου είπε ότι δεν έχει πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα (θαύμα θαύμα, πριν λίγο είχε), μετά από πίεση μου είπε ότι μπορεί να δει μόνο νούμερα και όχι το είδος της υπηρεσίας, τη ρώτησα πως ξέρει ότι ήταν ενηλίκων τότε, οπότε νευρίασε και άρχισε να επαναλαμβάνει την ερώτηση "θέλετε κάτι άλλο πριν ολοκληρώσουμε τη συνομιλία μας;", χωρίς να δίνει κάποια άλλη απάντηση.

 

Οι υπηρεσίες αυτές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ*από τη vodafone, είναι σίγουρα ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ. Το κυνήγι δεν πρέπει να αφορά μόνο στις υπηρεσίες αυτές αλλά στους ίδιους τους παρόχους κινητής που επιβεβαιωμένα πλέον επιτρέπουν στον κάθε απατεώνα να επιφέρει χρεώσεις χωρίς άδεια, παρέχοντας μάλιστα τον αριθμό μας σε αυτούς.

Έπαθα το ίδιο πράγμα πριν μια ευδομαδα με την sim που έχω στο gps tracker αυτοκινιτου (αυτός με data δουλεύει μόνο δεν μπορεί να στείλει μηνηματα η να πάρει) στο τηλέφωνο προσπαθούσαν να με με πείσουν ότι κάποιος άνοιξε αυτοκινιτο μάλλον και έβαλε sim στο κινιτο και έστειλε μηνημα....

 

Btw πως έκανες ηχογράφηση χωρίς να είσαι εταιρεία? Δλδ είπες ότι σας κάνω ηχογράφηση και δεν ήρθε αστυνομία να σε μαζέψει? (στην Ευρώπη απαγορεύεται πλέον ηχογράφηση εκτός και αν είσαι εταιρεία και σε ηδοποιουν πριν αρχίσει)

Link to comment
Share on other sites

Έπαθα το ίδιο πράγμα πριν μια ευδομαδα με την sim που έχω στο gps tracker αυτοκινιτου (αυτός με data δουλεύει μόνο δεν μπορεί να στείλει μηνηματα η να πάρει) στο τηλέφωνο προσπαθούσαν να με με πείσουν ότι κάποιος άνοιξε αυτοκινιτο μάλλον και έβαλε sim στο κινιτο και έστειλε μηνημα....

 

Btw πως έκανες ηχογράφηση χωρίς να είσαι εταιρεία? Δλδ είπες ότι σας κάνω ηχογράφηση και δεν ήρθε αστυνομία να σε μαζέψει? (στην Ευρώπη απαγορεύεται πλέον ηχογράφηση εκτός και αν είσαι εταιρεία και σε ηδοποιουν πριν αρχίσει)

 

Σε GPS αυτοκινήτου; Καλά αν αυτό δεν είναι απόδειξη ότι μας δουλεύουν ψιλό γαζί τότε τι είναι...

Για την ηχογράφηση δεν πήρα άδεια, απλώς ενεργοποίησα το recorder του MIUI στην κλήση, δεν την έχω ανεβάσει πουθενά και ούτε πρόκειται, την ήθελα για εμένα για να θυμάμαι επακριβώς τι μου είπε ο υπάλληλος (π.χ. ότι με διαβεβαίωσε πως ποτέ καμία αντίστοιχη υπηρεσία, πόσω μάλλον η ίδια με την πρώτη φορά, δε θα με ξαναχρεώσει).

Link to comment
Share on other sites

Σε GPS αυτοκινήτου; Καλά αν αυτό δεν είναι απόδειξη ότι μας δουλεύουν ψιλό γαζί τότε τι είναι...

 

Για την ηχογράφηση δεν πήρα άδεια, απλώς ενεργοποίησα το recorder του MIUI στην κλήση, δεν την έχω ανεβάσει πουθενά και ούτε πρόκειται, την ήθελα για εμένα για να θυμάμαι επακριβώς τι μου είπε ο υπάλληλος (π.χ. ότι με διαβεβαίωσε πως ποτέ καμία αντίστοιχη υπηρεσία, πόσω μάλλον η ίδια με την πρώτη φορά, δε θα με ξαναχρεώσει).

Άσε άσε ουσιαστικά η συσκευή δεν έχει καν δυνατότητα για να στείλει λάβει sms κλήσεις... Όσο για ηχογράφηση μην Κάιν ην δείξεις πουθενά για κανένα λόγο θα σε πάνε δικαστικά καινθα κάνεις αιώνες να ξεμολεξεις είναι τέρμα παράνομο στην Ευρώπη
Link to comment
Share on other sites

Αρχές Αυγούστου, σε ολοκαίνουριο αριθμό vodafone που δεν είχε δοθεί σε κανέναν και μπήκε σε αχρησιμοποίητο xiaomi redmi note 7, οι υπηρεσίες Twistbox και Dinoco αυτόματα μου έφαγαν όλη την κάρτα.

 

Κάλεσα στη vodafone και ο υπάλληλος προσπαθούσε να με πείσει ότι εγγράφηκα σε κάποια συνδρομητική υπηρεσία για games, ή ότι κάποιος πήρε το κλειδωμένο με δαχτυλικό αποτύπωμα κινητό μου και με έγραψε. Όταν κατάλαβε ότι δεν πείθει, μου έκανε επιστροφή του ποσού που μου έφαγαν μέσα σε μισή ώρα και με διαβεβαίωσε ότι μπλόκαρε όλες τις υπηρεσίες "τρίτων"*(λέμε τώρα) από το να με ξαναχρεώσουν. Έχω την κλήση ηχογραφημένη, όπως και αυτοί.

 

Τέλη Αυγούστου, η ίδια ακριβώς υπηρεσία (Twistbox) με ξαναχρεώνει και μου τρώει πάλι όλο το υπόλοιπο. Σε επικοινωνία που είχα με υπάλληλο στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης, αναφέροντας ότι ενώ με είχαν διαβεβαιώσει για την ασφάλεια του υπολοίπου μου από τέτοιου είδους υπηρεσίες τελικά έγινε το ίδιο, μετά από αρκετή πίεση από μεριάς μου η υπάλληλος μου πέταξε το επικό "εσείς εγγραφήκατε σε συνδρομητική υπηρεσία ενηλίκων με τον αριθμό σας".

 

Έβαλα τα γέλια, της είπα να επαναλάβει αυτό που μου είπε για να επιβεβαιώσω ότι άκουσα καλά, το απέφυγε δίνοντάς μου μια έτοιμη απάντηση από αυτές που τους έχουν συμβουλέψει να δίνουν, της είπα να μου το ξαναπεί και να αφήσει τα υπόλοιπα, δεν το έκανε ποτέ.

 

Της ζήτησα στοιχεία για την υπηρεσία ενηλίκων που εγγράφηκα και μου είπε ότι δεν έχει πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα (θαύμα θαύμα, πριν λίγο είχε), μετά από πίεση μου είπε ότι μπορεί να δει μόνο νούμερα και όχι το είδος της υπηρεσίας, τη ρώτησα πως ξέρει ότι ήταν ενηλίκων τότε, οπότε νευρίασε και άρχισε να επαναλαμβάνει την ερώτηση "θέλετε κάτι άλλο πριν ολοκληρώσουμε τη συνομιλία μας;", χωρίς να δίνει κάποια άλλη απάντηση.

 

Οι υπηρεσίες αυτές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ*από τη vodafone, είναι σίγουρα ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ. Το κυνήγι δεν πρέπει να αφορά μόνο στις υπηρεσίες αυτές αλλά στους ίδιους τους παρόχους κινητής που επιβεβαιωμένα πλέον επιτρέπουν στον κάθε απατεώνα να επιφέρει χρεώσεις χωρίς άδεια, παρέχοντας μάλιστα τον αριθμό μας σε αυτούς.

Ακριβως οπως το ειπες!! Ειναι συνεργαζομενες. Κατασταση win win (μονος χαμενος, ο καταναλωτης)

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Έλαβα σήμερα χρεώση από 5ψήφιο χωρίς να έχω στείλει ποτέ μήνυμα.

 

Ξέρει κανείς τι παίζει; Εντωμεταξύ η Vodafone λέει να μπω στην εφαρμογή της να κάνω opt out και δεν υπάρχει πουθενά επιλογή!

 

Τι κάνουν; Βάζουν νούμερα στην τύχη;

Μου είχαν στείλει και μένα πενταψήφια και με χρέωσαν, χωρίς να έχω στείλει και 'γω τίποτα!

Έχω CU αλλά κατέβασα αυτή την εφαρμογή:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.myvodafone.android

Και βρήκα την επιλογή για απενεργοποίηση της αποστολής από τα πενταψήφια.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Έχω CU αλλά κατέβασα αυτή την εφαρμογή:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.myvodafone.android

Και βρήκα την επιλογή για απενεργοποίηση της αποστολής από τα πενταψήφια.

Ωραίος, το βρήκα!

 

Μου είχαν στείλει και μένα πενταψήφια και με χρέωσαν, χωρίς να έχω στείλει και 'γω τίποτα!

Έβγαλες άκρη τελικά (ποιός σε έκανε εγγραφή στο 5ψήφιο); Πήρες τα λεφτά σου πίσω;

 

Υπάρχει δυνατότητα να σε εγγράψει κάποιος τρίτος χωρίς κάποια δικλείδα ασφαλείας;

 

Υποψιάζομαι κάποιον που μπορεί να το έκανε ως φάρσα... απαράδεκτο αν το επιτρέπει η ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Έλαβα σήμερα χρεώση από 5ψήφιο χωρίς να έχω στείλει ποτέ μήνυμα.

 

Ξέρει κανείς τι παίζει; Εντωμεταξύ η Vodafone λέει να μπω στην εφαρμογή της να κάνω opt out και δεν υπάρχει πουθενά επιλογή!

 

Τι κάνουν; Βάζουν νούμερα στην τύχη;

 

έχω ακριβώς το ίδιο θέμα. Με χρέωσαν 4 ευρώ χωρίς να έχω στείλει πουθενά sms. Αφού τους ενόχλησα μου έστειλαν το εξής μήνυμα:

 

ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI EΓΓPAΦHKATE ΣE YΠHPEΣIA THΣ ETAIPIAΣ NVIA ΣTIΣ 27-10-2019 ME XPEΩΣH ΣTO KINHTO ΣAΣ 3.65€ / EBΔOMAΔA (ME ΦΠA). ΓIA ΔIAΓPAΦH EΠIΣKEΦTEITE TO SITE THΣ YΠHPEΣIAΣ gr.clubxzone.com H KAΛEΣTE ΣTO 13830 / 1399.

 

Στο συγκεκριμένο site δεν είχα μπει ποτέ. Μπήκα όταν μου έστειλαν το μήνυμα και διαβάζω:

 

 

H Clubxzone είναι συνδρομητική υπηρεσία αποκλειστικά για χρήστες Vodafone. Για την χρήση της υπηρεσίας θα πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών. Η χρήση της παρούσας υπηρεσίας από ανηλίκους απαγορεύεται. Με την συνδρομή σου στην υπηρεσία Clubxzone απολαμβάνεις όλο το περιεχόμενο της σελίδας gr.clubxzone.com χωρίς περιορισμούς. Η συνδρομή ενεργοποιείται σερφάροντας μέσω του δικτύου της Vodafone και ενδέχεται να υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις, ανάλογα με τη συμφωνία που έχεις με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας όσον αφορά την χρήση δεδομένων. Το κόστος της υπηρεσίας με πλήρη πρόσβαση στα videos είναι 3,62€ (συμπ. ΦΠΑ) την εβδομάδα, με απευθείας χρέωση στον λογαριασμό VODAFONE. Για διαγραφή κάνε κλίκ εδώ. Εξυπηρέτηση πελατών στο 211 012 0187 ή με e-mail στο info.gr@nviasms.com. Πάροχος υπηρεσίας: Data SMS Greece ΜΕΠΕ, 25ης Μαρτίου 11, Χαλάνδρι, 15233. Δες τους Γενικούς όρους και Προϋποθέσεις.

 

Οι τύποι είναι έγκλημα!!!! Ποτέ δεν έστειλα sms, είχα ενεργοποιημένη τη φραγή 5 ψηφιων. Ούτε καν μπήκα στο site που λένε

Edited by shorai
Link to comment
Share on other sites

Διάβαζα κάπου οτι χρεώνουν άσχετους αριθμούς ακόμα καί με φραγή εισερχομένων πενταψηφίων και άμα το πάρεις χαμπάρι και διαμαρτυρηθείς σου λένε. Συγνώμη λάθος.
Link to comment
Share on other sites

έχω ακριβώς το ίδιο θέμα. Με χρέωσαν 4 ευρώ χωρίς να έχω στείλει πουθενά sms. Αφού τους ενόχλησα μου έστειλαν το εξής μήνυμα:

 

ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI EΓΓPAΦHKATE ΣE YΠHPEΣIA THΣ ETAIPIAΣ NVIA ΣTIΣ 27-10-2019 ME XPEΩΣH ΣTO KINHTO ΣAΣ 3.65€ / EBΔOMAΔA (ME ΦΠA). ΓIA ΔIAΓPAΦH EΠIΣKEΦTEITE TO SITE THΣ YΠHPEΣIAΣ gr.clubxzone.com H KAΛEΣTE ΣTO 13830 / 1399.

 

Στο συγκεκριμένο site δεν είχα μπει ποτέ. Μπήκα όταν μου έστειλαν το μήνυμα και διαβάζω:

 

 

H Clubxzone είναι συνδρομητική υπηρεσία αποκλειστικά για χρήστες Vodafone. Για την χρήση της υπηρεσίας θα πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών. Η χρήση της παρούσας υπηρεσίας από ανηλίκους απαγορεύεται. Με την συνδρομή σου στην υπηρεσία Clubxzone απολαμβάνεις όλο το περιεχόμενο της σελίδας gr.clubxzone.com χωρίς περιορισμούς. Η συνδρομή ενεργοποιείται σερφάροντας μέσω του δικτύου της Vodafone και ενδέχεται να υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις, ανάλογα με τη συμφωνία που έχεις με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας όσον αφορά την χρήση δεδομένων. Το κόστος της υπηρεσίας με πλήρη πρόσβαση στα videos είναι 3,62€ (συμπ. ΦΠΑ) την εβδομάδα, με απευθείας χρέωση στον λογαριασμό VODAFONE. Για διαγραφή κάνε κλίκ εδώ. Εξυπηρέτηση πελατών στο 211 012 0187 ή με e-mail στο info.gr@nviasms.com. Πάροχος υπηρεσίας: Data SMS Greece ΜΕΠΕ, 25ης Μαρτίου 11, Χαλάνδρι, 15233. Δες τους Γενικούς όρους και Προϋποθέσεις.

 

Οι τύποι είναι έγκλημα!!!! Ποτέ δεν έστειλα sms, είχα ενεργοποιημένη τη φραγή 5 ψηφιων. Ούτε καν μπήκα στο site που λένε

 

 

Αυτο δεν υπάγεται στις Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (5ψηφια)

Ειναι ιντερνετικη συνδρομη που σημαινει οτι θα χρεωθεις και ας εχεις φραγη σε 5ψηφια

Τωρα το πως γραφτηκες ειναι αλλη ιστορια..

Link to comment
Share on other sites

Καλά κάνω και δεν αφήνω μέσα υπόλοιπο. Τα ελάχιστα που μου μένουν τα ξοδεύω σε κωδικούς του CU Around.
Link to comment
Share on other sites

Έλαβα το παρακάτω μήνυμα από το "54303" (χωρίς φυσικά να έχω κάνει κάτι εγώ).

Δεν θυμάμαι το ακριβές ποσό που είχα υπόλοιπο ώστε να τσεκάρω αν έχω ήδη χρεωθεί κάτι..

 

O KΩΔIKOΣ PIN EINAI: 4240 
THΛEΦΩNO:2111881788 
ΠAPOXOΣ: PAYDASH.XPEΩΣH:
2.08EYPΩx3SMS=6.24EYPΩ/EBΔ. ΣYN TYXON TEΛH 
KINHTHΣ.ΣYNΔPOMHTIKH YΠHPEΣIA SPACE WIN

 

Μπορώ/πρέπει να κάνω κάτι για να μη χρεωθώ;

· iPod 3gn 15Gb, iPod 5.5gn 30Gb

· iPhone 2G 8Gb, iPhone 3G 16Gb, iPhone 4 16Gb, iPhone 6 64Gb, iPhone 13 Pro 128Gb

· MacBook Pro 15'' (mid '10), MacBook Pro 16'' (late '19)

· Apple Watch Series 7 45mm

· AirPods Pro 2nd Gen

 

Link to comment
Share on other sites

Έλαβα το παρακάτω μήνυμα από το "54303" (χωρίς φυσικά να έχω κάνει κάτι εγώ).

Δεν θυμάμαι το ακριβές ποσό που είχα υπόλοιπο ώστε να τσεκάρω αν έχω ήδη χρεωθεί κάτι..

 

O KΩΔIKOΣ PIN EINAI: 4240 
THΛEΦΩNO:2111881788 
ΠAPOXOΣ: PAYDASH.XPEΩΣH:
2.08EYPΩx3SMS=6.24EYPΩ/EBΔ. ΣYN TYXON TEΛH 
KINHTHΣ.ΣYNΔPOMHTIKH YΠHPEΣIA SPACE WIN

 

Μπορώ/πρέπει να κάνω κάτι για να μη χρεωθώ;

Διάβασε αν θες το ποστ μου λίγο πιο πίσω (#23688) και τα άλλα μηνύματα παραδίπλα και νομίζω θα βοηθηθείς!

Link to comment
Share on other sites

Διάβασε αν θες το ποστ μου λίγο πιο πίσω (#23688) και τα άλλα μηνύματα παραδίπλα και νομίζω θα βοηθηθείς!

 

Ok, θα δοκιμάσω την αντίστοιχη εφαρμογή για iPhone. Διάβασα όμως στα μηνύματα παρακάτω πως ακόμα που απενεργοποίησαν το να δέχονται από 5ψήφια... συνέχισαν να δέχονται.

· iPod 3gn 15Gb, iPod 5.5gn 30Gb

· iPhone 2G 8Gb, iPhone 3G 16Gb, iPhone 4 16Gb, iPhone 6 64Gb, iPhone 13 Pro 128Gb

· MacBook Pro 15'' (mid '10), MacBook Pro 16'' (late '19)

· Apple Watch Series 7 45mm

· AirPods Pro 2nd Gen

 

Link to comment
Share on other sites

Ok, θα δοκιμάσω την αντίστοιχη εφαρμογή για iPhone. Διάβασα όμως στα μηνύματα παρακάτω πως ακόμα που απενεργοποίησαν το να δέχονται από 5ψήφια... συνέχισαν να δέχονται.

 

Εγώ έχω κάνει φραγή στα 5ψηφια και συνεχίζονται να μου έρχονται μηνύματα αλλά δεν χρεώνομαι.

Link to comment
Share on other sites

Σε μένα ανοίγουν γρήγορα pop-up που ίσα προλαβαίνω να διαβάσω την πρώτη γραμμή. Καλώς ήρθατε στις υπηρεσίες της twist box κάτι τέτοιο. Μετά εξαφανίζονται. Επιβεβαίωσα ότι έχω φραγή και δεν βλέπω να υπάρχει κάποια χρέωση πάντως.

Προσπαθούν με διάφορους τρόπους να μας τα πάρουν.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με το chat (της Vodafone) και μου είπαν πως απενεργοποίησαν τα 5ψηφια με χρέωση και πως αυτό δεν ήταν με χρέωση... Ίδωμεν..

· iPod 3gn 15Gb, iPod 5.5gn 30Gb

· iPhone 2G 8Gb, iPhone 3G 16Gb, iPhone 4 16Gb, iPhone 6 64Gb, iPhone 13 Pro 128Gb

· MacBook Pro 15'' (mid '10), MacBook Pro 16'' (late '19)

· Apple Watch Series 7 45mm

· AirPods Pro 2nd Gen

 

Link to comment
Share on other sites

Έλαβα το παρακάτω μήνυμα από το "54303" (χωρίς φυσικά να έχω κάνει κάτι εγώ).

Δεν θυμάμαι το ακριβές ποσό που είχα υπόλοιπο ώστε να τσεκάρω αν έχω ήδη χρεωθεί κάτι..

 

O KΩΔIKOΣ PIN EINAI: 4240 
THΛEΦΩNO:2111881788 
ΠAPOXOΣ: PAYDASH.XPEΩΣH:
2.08EYPΩx3SMS=6.24EYPΩ/EBΔ. ΣYN TYXON TEΛH 
KINHTHΣ.ΣYNΔPOMHTIKH YΠHPEΣIA SPACE WIN

 

Μπορώ/πρέπει να κάνω κάτι για να μη χρεωθώ;

 

Και σε εμένα ήρθε σαν αυτό το sms ενώ είχα φραγή στα 5ψήφια. Δεν με χρέωσε κάτι. Κάλεσα εξυπ. πελατών και δεν μπορούσαν να μου πουν γιατί το έλαβα ενώ είχα φραγή.

.
Link to comment
Share on other sites

Σε μένα ανοίγουν γρήγορα pop-up που ίσα προλαβαίνω να διαβάσω την πρώτη γραμμή. Καλώς ήρθατε στις υπηρεσίες της twist box κάτι τέτοιο. Μετά εξαφανίζονται. Επιβεβαίωσα ότι έχω φραγή και δεν βλέπω να υπάρχει κάποια χρέωση πάντως.

Προσπαθούν με διάφορους τρόπους να μας τα πάρουν.

 

Τα popup δεν έχουν σχέση με τα sms. Θα χρεωθείς αν κάποιο απ' αυτά έχει χρέωση ανεξάρτητα αν έχεις φραγή σε 5ψηφια. Πρόσεχε που μπαίνεις με κινητό + data

Link to comment
Share on other sites

Αν προσέξεις τα pop up σου λένε να βάλεις αριθμό τηλεφώνου. Από εκεί τσιμπάνε τον αριθμό.

όταν εμφανίστηκε το παρακάτω ειδησιογραφική σελίδα έβλεπα. κάποια μπορεί να τα κόβει το adaway

Ένα τέτοιο είναι εδώ:

 

Viber-fraud.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αν προσέξεις τα pop up σου λένε να βάλεις αριθμό τηλεφώνου. Από εκεί τσιμπάνε τον αριθμό.

όταν εμφανίστηκε το παρακάτω ειδησιογραφική σελίδα έβλεπα. κάποια μπορεί να τα κόβει το adaway

Ένα τέτοιο είναι εδώ:

 

Viber-fraud.jpg

 

δεν ισχύει. εγώ χρεωθηκα χωρίς να συμπληρώσω τηλέφωνο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...