Jump to content

προβλημα σοβαρο με αγνωστες εταιριες 5ψήφια ή Pop Ups


freddaras
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αυτό εννοούσα κι εγώ.

Θα μπορούσε να οργανωθεί κάτι μέσα από αυτήν εδώ την κοινότητα και πρέπει κάποιος να το τρέξει. Καμία μομφή ή κάτι άλλο για τους διαχειριστές.

 

Επί του προκειμένου, για την ιστορία, στη δική μου περίπτωση μου είπαν ότι θα μου δώσουν την IP διεύθυνση. Μέχρι να το κάνουν αυτό τους ενημέρωσα ότι προχώρησα σε καταγγελία και 2 μέρες μετά (σήμερα δηλαδή), με ενημέρωσαν ότι για λόγους καλής πίστης θα μου πιστώσουν το ποσό και θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό (έτσι κι αλλιώς στον τρέχοντα χρεώθηκε, φαντάζομαι θα αφαιρεθεί στον επόμενο).

 

Βέβαια, με ένα απλό nslookup, η IP διεύθυνση αντιστοιχεί σε ένα περίεργο site που φιλοξενείται σε server στο Κορωπί, ο οποίος ανήκει σε γνωστό πάροχο ονοματοδοσίας που εδρεύει στην Κρήτη. Προφανώς κάποιος έχει στήσει site εκεί και σπαμάρει το σύμπαν.

Σε κλασικές βάσεις black list, εμφανίζεται τακτικά αυτή η IP.

 

Απάντησα κι εγώ ευγενικά ότι τους ευχαριστώ για τη διευθέτηση και ότι αν θέλουν να διατηρήσουν το κύρος τους υψηλό, καλό είναι να δουν τον τεχνικό τρόπο υλοποίησης της υπηρεσίας τους, αφού είναι γεμάτο το διαδίκτυο με καταγγελίες ανάλογων περιστατικών. Επίσης τους είπα ότι η IP αποδεικνύει ότι έχω δίκιο (που θα μου πει να έχω το νου μου μήπως κάποιος τρίτος πήρε το κινητό της συζύγου την ώρα που ήταν μόνη της στο σπίτι και το φόρτιζε, πήρε το PIN και έκανε εγγραφή από οπουδήποτε). Της ευχήθηκα καλές γιορτές και εξέφρασα την ελπίδα να μη χρειαστεί να ξαναμιλήσουμε :)

 

Αυτά τα ολίγα. Πάντως όσο δε γίνεται κάτι συγκεντρωτικά, κάθε βδομάδα θα καταχωρούνται δεκάδες τέτοια περιστατικά.

Πριν τα δικαστήρια στειλε κάποιο γράμμα (καλύτερα γράμμα από email) στον διευθυντή ποιότητας της Vodafone με κοινοποίηση στον οργανισμό που τους δίνει τι ISO 9000.

 

Εδώ (στο πρώτο pdf) θα βρείς το πιστοποιητικό που έχει εκδόσει το Lloyd's με accreditation απο το United Kingdom Accredititation Body (κρατικό όργανο του ΗΒ).

 

Εδώ είναι ένα σωρό πιστοποιήσεις τους, όλες από το Lloyd's για λογαριασμό του UKAS.

Πρόσεξε: Εκεί που λέει "Η πολιτική της Vodafone να διαχειρίζεται κινδύνους και ευκαιρίες με συστηματικό τρόπο και να θέτει ως στόχο τη συνεχή βελτίωση και ικανοποίηση αναγκών όλων των ενδιαφερόμενων μερών" τα ενδιαφερόμενα μέρη (shareholders) περιλαμβάνουν και τους τελικούς χρήστες (ιδίως αυτούς).

 

Δεν μπορούν να το αγνοήσουν. Είναι παράπονο πελάτη (customer complaint) και οφείλουν να απαντήσουν αλλιώς το Lloyd's οφείλει να τους εκδόσει μείζονα μη συμμόρφωση (major non-conformity) και αν δεν το κάνει στην επομενη επιθεώρηση του Lloyd's από το UKAS θα έχει πρόβλημα (το Lloyd's).

 

Αυτή είναι άλλωστε όλη η έννοια της πιστοποίησης της διασφάλισης ποιότητας και δεν θέλουν να ξεφτιλιστούν (20+ χρόνια έκανα αυτή τη δουλειά, του επιθεωρητή)

 

Αν χρειάζεσαι κάποια βοήθεια εδώ είμαι. Αν βαριέσαι, δεν πειράζει...

Edited by MessengerOfGood
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 166
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Επίσης τους είπα ότι η IP αποδεικνύει ότι έχω δίκιο (που θα μου πει να έχω το νου μου μήπως κάποιος τρίτος πήρε το κινητό της συζύγου την ώρα που ήταν μόνη της στο σπίτι και το φόρτιζε, πήρε το PIN και έκανε εγγραφή από οπουδήποτε). Της ευχήθηκα καλές γιορτές και εξέφρασα την ελπίδα να μη χρειαστεί να ξαναμιλήσουμε :)

 

Το ίδιο παραμύθι λένε σε όλους!

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ πολύ.

Κάτι σκαμπάζω από Quality Assurance λόγω ευρωπαϊκών προγραμμάτων.

Θα το κάνω όπως λες

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έφαγα και εγώ χρέωση απο 5ψήφιο.

εννοείται οτι δεν έχω δώσει οικειοθελώς το νούμερο.

ντροπή στη Vodafone που δεν έχει απο default απενεργοποιημένη την χρέωση (ποιος ξέρει τι προμήθειες παίρνει για την "υπηρεσία") και δεν ενημέρωσε ποτέ για το ενδεχόμενο πριν μας κλέψουν οι ενορχηστρωτές της απάτης.

επιπλέον η απενεργοποίηση δεν γίνεται μέσω vodafonecu app, χρειάζεται το vodafone app

Link to comment
Share on other sites

Ασχετο αλλα τα sms με τον κωδικο vodafone 1+1 απο πενταψηφιο που αρχιζει απο 5 δεν ειναι; Αρα κοβει και αυτα σωστα;

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

παιδια στις 23/12 απο της 22:08 τις 22:13 η μητερα μου δεχεται απανωτα μηνυματα απο το 54013 και το 54303 6 απο το πρωτο και 2 απο το δευτερο παιρνω στην voda εκει με διαβεβαιωνει ο υπαλληλος οτι δεν ειναι χρεωσιμα και ενεργοποιω την φραγη στα 5ψηφια. Στις 24/12 και ωρα 8:33 ερχεται μηνυμα απο το 54303 οτι διαγραφηκα απο την υπηρεσια. Σημερα εκδοθηκε ο λογαριασμος και εχω χρεωθει 13 ευρω παραπανω μαζι με τον φορο. η voda δεν μου πιστωνει το ποσο και λεει να το παρω απο την ιδια την εταιρια που με χρεωσε υπαρχει περιπτωση να τα παρω πισω?
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

παιδια στις 23/12 απο της 22:08 τις 22:13 η μητερα μου δεχεται απανωτα μηνυματα απο το 54013 και το 54303 6 απο το πρωτο και 2 απο το δευτερο παιρνω στην voda εκει με διαβεβαιωνει ο υπαλληλος οτι δεν ειναι χρεωσιμα και ενεργοποιω την φραγη στα 5ψηφια. Στις 24/12 και ωρα 8:33 ερχεται μηνυμα απο το 54303 οτι διαγραφηκα απο την υπηρεσια. Σημερα εκδοθηκε ο λογαριασμος και εχω χρεωθει 13 ευρω παραπανω μαζι με τον φορο. η voda δεν μου πιστωνει το ποσο και λεει να το παρω απο την ιδια την εταιρια που με χρεωσε υπαρχει περιπτωση να τα παρω πισω?

 

Ξαναπαρτους τηλεφωνο και πες του οτι απλα δεν αποδεχεσαι τη χρεωση, δεν θα την πληρωσεις και εσυ θα πληρωνεις μονο οσα λεφτα αντιστοιχουν στο συμβολαιο/συνδρομη σου.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τις χρεώσεις τις τρώτε μονο οι της Vodafone ή και οι της Cosmote?

Και υπάρχουν χρεώσιμα εισερχόμενα SMS? Αν είναι ποτέ δυνατόν...

 

ΥΓ Θυμάμαι και εκείνη την ιστορία με την κατασκοπεία από τη Vodafone... (τσάμπα να το δίνει εγώ δεν ψωνίζω από εκεί!)

Link to comment
Share on other sites

Εμένα (Cosmote) μου έρχεται συχνά το εξής SMS από 54666:

 

"MYGROOVYAPPS ΣΥΝΔΡΟΜΗ: 24,80ΕΥΡΩ/ΜΗΝΑ, ΤΕΛΕΒΟΧ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ:2155002935.ΔΙΑΓΡΑΦΗ:ΣΤΕΙΛΕ STOP MYGROOVYAPPS ΣΤΟ 54422"

 

Δεν έχω στείλει κανένα STOP (δεν θα πληρώσω κιόλας για να σταματήσουν να μου στέλνουν αηδίες!!!).

 

Δεν έχω ελέγξει αν με χρεώνει η Cosmote.

 

Ξέρει κάποιος κάτι με αυτούς?

Link to comment
Share on other sites

Τα μηνύματα από 54666 είναι δωρεάν. Ελπίζω να έχεις βάλει φραγή στα χρεώσιμα.
Link to comment
Share on other sites

Τα μηνύματα από 54666 είναι δωρεάν. Ελπίζω να έχεις βάλει φραγή στα χρεώσιμα.

 

Ευχαριστώ πολύ.

Δεν ξέρω πως βάζω φραγή στα χρεώσιμα. Κάθε βοήθεια θα εκτιμηθεί δεόντως...

Link to comment
Share on other sites

α)

Μέσω εξυπηρέτησης πελατών.,

β) μέσω του myvodafone App - ρυθμίσεις. αλλά όχι μέσω του mycu App

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει έξαρση τον τελευταίο καιρό. Οι γονείς με καρτοκινητό vodafone χρεώθηκαν παραμονή Χριστουγέννων.

Το ίδιο και με Q άλλο νούμερο.

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

α)

Μέσω εξυπηρέτησης πελατών.,

β) μέσω του myvodafone App - ρυθμίσεις. αλλά όχι μέσω του mycu App

Ντεν έχω βόνταφον καρντιά μου... :)

ΟΚ Μέσω εξυπηρέτησης πελατών Cosmote...

Link to comment
Share on other sites

Ντεν έχω βόνταφον καρντιά μου... :)

 

ΟΚ Μέσω εξυπηρέτησης πελατών Cosmote...

Μέσω της εφαρμογής της Cosmote:

πάνω δεξιά Shop - Υπηρεσίες προστασίας - Φραγή χρεώσιμων 5ψήφιων αριθμών ΥΠΠ.

:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

Μέσω της εφαρμογής της Cosmote:

πάνω δεξιά Shop - Υπηρεσίες προστασίας - Φραγή χρεώσιμων 5ψήφιων αριθμών ΥΠΠ.

Ευχαριστω. Δεν το είχα ενεργοποιήσει. Το ένεργοποίησηα τώρα όπως μου υπέδειξες. :):)

Link to comment
Share on other sites

Παρεπιμπρόντως εδώ είναι υπο-forum της Vodafone.

Αντίστοιχο θέμα υπάρχει και στην Cosmote. Έτσι έγινε η παρεξήγηση.

Link to comment
Share on other sites

Παρεπιμπρόντως εδώ είναι υπο-forum της Vodafone.

Αντίστοιχο θέμα υπάρχει και στην Cosmote. Έτσι έγινε η παρεξήγηση.

 

Ζητώ συγγνώμη! Δεν το είχα προσέξει!!!:O

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα ήθελα λίγο τα φώτα σας. Σήμερα πήγαμε με τη σύζυγο σε καταστήμα της Vodafone για να πληρώσει το λογαριασμό της. Ο λογαριασμός είχε χρέωση από πενταψηφιο νούμερο το οποίο έστειλε τα γνωστά μηνύματα περί εγγραφής και άλλες βλακείες που ποτέ δεν έγιναν ή δώσαμε συγκατάθεση. Το ποσό των μηνυμάτων ανέρχεται στα 20 ευρω. Αρνηθηκαμε να τα πληρώσουμε και ζητήσαμε να γίνει εξαίρεση από το λογαριασμό. Η υπάλληλος φυσικά αρνήθηκε μας είπε βέβαια ότι πρόκειται για μηνύματα απάτης και έκαναν το ανεκδιηγητο να μας βάλουν να επικοινωνήσουμε με τα κεντρικά με το δικό μας τηλέφωνο στο 13830 ενώ ειμασταν μέσα στο κατάστημα. Στην επικοινωνία με τα κεντρικά μας είπαν πως γίνεται μετακυληση του κόστους και πως πρέπει να το πληρώσουμε. Αρνήθηκαν να μας παραπέμψουν σε κάποιον υπεύθυνο. Εκτός του ότι έχουμε εκνευριστει πολύ σκέφτομαι να αλλάξω εταιρεία σε 4 κινητά και 2 σταθερά που έχουμε στη Vodafone.

Επειδή είναι για το ****το και όχι για τα λεφτά τι μπορούμε να κάνουμε για να μην πληρώσουμε αυτήν την παράνομη χρέωση; Ήδη μας έδωσε η Vodafone τα στοιχεία της εταιρείας απάτης και τους στείλαμε μέιλ για να ακυρώσουν την χρέωση. Μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο; Υπάρχει κάποια στάνταρ διαδικασία;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα ήθελα λίγο τα φώτα σας. Σήμερα πήγαμε με τη σύζυγο σε καταστήμα της Vodafone για να πληρώσει το λογαριασμό της. Ο λογαριασμός είχε χρέωση από πενταψηφιο νούμερο το οποίο έστειλε τα γνωστά μηνύματα περί εγγραφής και άλλες βλακείες που ποτέ δεν έγιναν ή δώσαμε συγκατάθεση. Το ποσό των μηνυμάτων ανέρχεται στα 20 ευρω. Αρνηθηκαμε να τα πληρώσουμε και ζητήσαμε να γίνει εξαίρεση από το λογαριασμό. Η υπάλληλος φυσικά αρνήθηκε μας είπε βέβαια ότι πρόκειται για μηνύματα απάτης και έκαναν το ανεκδιηγητο να μας βάλουν να επικοινωνήσουμε με τα κεντρικά με το δικό μας τηλέφωνο στο 13830 ενώ ειμασταν μέσα στο κατάστημα. Στην επικοινωνία με τα κεντρικά μας είπαν πως γίνεται μετακυληση του κόστους και πως πρέπει να το πληρώσουμε. Αρνήθηκαν να μας παραπέμψουν σε κάποιον υπεύθυνο. Εκτός του ότι έχουμε εκνευριστει πολύ σκέφτομαι να αλλάξω εταιρεία σε 4 κινητά και 2 σταθερά που έχουμε στη Vodafone.

 

Επειδή είναι για το ****το και όχι για τα λεφτά τι μπορούμε να κάνουμε για να μην πληρώσουμε αυτήν την παράνομη χρέωση; Ήδη μας έδωσε η Vodafone τα στοιχεία της εταιρείας απάτης και τους στείλαμε μέιλ για να ακυρώσουν την χρέωση. Μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο; Υπάρχει κάποια στάνταρ διαδικασία;

Εγώ αν διαβάσεις πιο πάνω φίλε τους πήρα τηλέφωνο και εγινε της π******* το κάγκελο. τους απείλησα ότι θα πάω αστυνομία δικηγόρους και τα λοιπά.. Μου ζήτησαν συγνώμη και στο τέλος μου τα πίστωσαν Το θέμα είναι ότι η κατάσταση εχει ξεφύγει τελείως. στη μητέρα μου ήρθε μήνυμα για πενταψήφια κτλ ενώ έχει κινητό που δεν έχει καν Internet.. είναι αυτά τα Nokia με τα κουμπάκια από κάτω τα παλιά.. Πάρτους πάλι τηλέφωνο και απείλησε τους ότι θα πας στην αστυνομία γενικά μην το αφήσεις έτσι.

 

Στάλθηκε από το LM-G810 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by freddaras
Link to comment
Share on other sites

Εγώ αν διαβάσεις πιο πάνω φίλε τους πήρα τηλέφωνο και εγινε της π******* το κάγκελο. τους απείλησα ότι θα πάω αστυνομία δικηγόρους και τα λοιπά.. Μου ζήτησαν συγνώμη και στο τέλος μου τα πίστωσαν Το θέμα είναι ότι η κατάσταση εχει ξεφύγει τελείως. στη μητέρα μου ήρθε μήνυμα για πενταψήφια κτλ ενώ έχει κινητό που δεν έχει καν Internet.. είναι αυτά τα Nokia με τα κουμπάκια από κάτω τα παλιά.. Πάρτους πάλι τηλέφωνο και απείλησε τους ότι θα πας στην αστυνομία γενικά μην το αφήσεις έτσι.

 

Στάλθηκε από το LM-G810 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Την εταιρεία που έκανε τις χρεώσεις πήρες ή τη Vodafone;

Με τη Vodafone που ξαναμιλησαμε μας είπε να της στείλουμε την απάντηση της εταιρείας και θα μας αφαιρέσουν το ποσό από τον επόμενο λογαριασμό. Η εταιρεία ακόμη τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

εμενα η vodafone αρνειται να μου πιστωσει οτιδηποτε και η εταρια με τα χρεωιμα δε απανταει πουθενα τι να κανω
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

πρώτον να γράψεις πια είναι η εταιρεία ώστε να λάβεις συμβουλές από άλλους χρήστες .

Δευτερον μπορείς να απευθηνθείς στην Ε.Ε.Τ.Τ. η οποί αθα βρεί την εταιρεία.

Τώρα αν τυχόνε έχει κλείσει.... ξέχνα το.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...