Jump to content

ceed777

Members
  • Δημοσιεύσεις

    574
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About ceed777

  • Ημ. Γέννησης 25/06/1982

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

ceed777's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Φήμη

  1. Καλησπέρα, έχω στείλει ασφαλισμένο δέμα μέσω ΕΛΤΑ στην Κίνα και έχουν περάσει αρκετές μέρες από τότε. Η πληροφόρηση που έχω για το δέμα έχει κολλήσει στις 29/3 και φυσικά ο παραλήπτης δεν έχει παραλάβει τίποτα. Επειδή το έχω ασφαλισμένο πάω για να πάρω τα ασφάλιστρα ή περιμένω; Το δέμα το έστειλα 23/2/2022.
  2. Αγορά από το CAFAGO πήγε τελείως στραβά. Παρήγγειλα εργαλείο καθαρισμού από αποθήκη της Γερμανίας και μου έστειλαν ένα μεταχειρισμένο και σπασμένο. Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα ( ποτέ ξανά αγορά από το CAFAGO) και αφού δεν βγήκε άκρη έκανα dispute στο PayPal. Τώρα πρέπει να στείλω το προϊόν στην Κίνα και όχι στη Γερμανία για να πάρω τα λεφτά μου. Τα μεταφορικά αγγίζουν την αξία του προϊόντος. Το PayPal μου έστειλε ένα link για την κάλυψη των μεταφορικών. Υπάρχει κάποιος τρόπος να το στείλω φτηνά και με tracking number;
  3. Καλησπέρα έχει κάνει κανείς την αναβάθμιση σε 10αρια να μας πει τι γίνεται με αυτά;
  4. Την εταιρεία που έκανε τις χρεώσεις πήρες ή τη Vodafone; Με τη Vodafone που ξαναμιλησαμε μας είπε να της στείλουμε την απάντηση της εταιρείας και θα μας αφαιρέσουν το ποσό από τον επόμενο λογαριασμό. Η εταιρεία ακόμη τίποτα.
  5. Καλησπέρα, θα ήθελα λίγο τα φώτα σας. Σήμερα πήγαμε με τη σύζυγο σε καταστήμα της Vodafone για να πληρώσει το λογαριασμό της. Ο λογαριασμός είχε χρέωση από πενταψηφιο νούμερο το οποίο έστειλε τα γνωστά μηνύματα περί εγγραφής και άλλες βλακείες που ποτέ δεν έγιναν ή δώσαμε συγκατάθεση. Το ποσό των μηνυμάτων ανέρχεται στα 20 ευρω. Αρνηθηκαμε να τα πληρώσουμε και ζητήσαμε να γίνει εξαίρεση από το λογαριασμό. Η υπάλληλος φυσικά αρνήθηκε μας είπε βέβαια ότι πρόκειται για μηνύματα απάτης και έκαναν το ανεκδιηγητο να μας βάλουν να επικοινωνήσουμε με τα κεντρικά με το δικό μας τηλέφωνο στο 13830 ενώ ειμασταν μέσα στο κατάστημα. Στην επικοινωνία με τα κεντρικά μας είπαν πως γίνεται μετακυληση του κόστους και πως πρέπει να το πληρώσουμε. Αρνήθηκαν να μας παραπέμψουν σε κάποιον υπεύθυνο. Εκτός του ότι έχουμε εκνευριστει πολύ σκέφτομαι να αλλάξω εταιρεία σε 4 κινητά και 2 σταθερά που έχουμε στη Vodafone. Επειδή είναι για το ****το και όχι για τα λεφτά τι μπορούμε να κάνουμε για να μην πληρώσουμε αυτήν την παράνομη χρέωση; Ήδη μας έδωσε η Vodafone τα στοιχεία της εταιρείας απάτης και τους στείλαμε μέιλ για να ακυρώσουν την χρέωση. Μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο; Υπάρχει κάποια στάνταρ διαδικασία;
  6. ceed777

    Asus Zenfone 2

    Δε νομίζω να λυθεί το θέμα με επιστροφή σε lollipop. Εγώ ακόμα το χρησιμοποιώ ως δεύτερη συσκευή και δεν έχει πρόβλημα. Είναι από cn σε ww και με marshmallow. Αν έχεις όρεξη να μπεις στην διαδικασία https://www.asus.com/zentalk/thread-213808-1-1.html. Από τη στιγμή που είσαι ww ακολουθείς την διαδικασία ww. Δες πρώτα αν τρέχει τα τελευταία mm. Πάντως τα lollipop ήταν πολύ καλύτερα για αυτή τη συσκευή
  7. Έχω παρατηρήσει μερικά bug στη συσκευή Zenfone 5z με το τελευταίο λειτουργικό του Android 9. 1ο Έχω ομαδοποιήσει τις εφαρμογές και καμιά φορά πατάω πάνω στην ομάδα και δεν μου τις ανοίγει και πρέπει να κάνω restart τη συσκευή για να τις χρησιμοποιήσω. 2ο Καμιά φορά δεν ανταποκρίνεται στο άγγιγμα άρα ξανά restart. 3o δεν μπορώ να κάνω share φωτογραφίες από τη συλλογή στο messenger η Viber γιατί μου βγάζει σφάλμα. Μπορώ να κάνω κάτι; Πρέπει να κάνω κανένα clear case dalvik μετά από κάθε αναβάθμιση;
×
×
  • Create New...