Jump to content

Κλιματιστικά / Κλιματισμός


CptBill
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

@bobz Ασφαλώς και θα έχεις. Αφού ο συνολικός χώρος σε m³ είναι μεγαλύτερος από αυτόν που προορίζεται να υποστηρίξει το κλιματιστικό.

 

Ο χώρος πάνω απο την σκάλα είναι περίπου 15 τμ.Οπότε συνολικά είναι περίπου 60τμ.

Ένα 24αρι πιστεύεις πως μπορεί να με καλύψει?

Link to comment
Share on other sites

Θα σε καλύψει, αλλά αν πας σε κλιματιστικό των 7 kW και το κόστος θα ανέβει και η απόδοση θα πέσει σε σχέση με ένα μικρότερης απόδοσης. Ίσως είναι πιο φθηνό να ρωτήσεις έναν ξυλουργό ή αλουμινά μήπως μπορεί να σκεφτεί κάποια πατέντα.
http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γιατι εσωτερικη την λες ακυρη την μονωση για μονιμη κτλ; εβαλα εσωερικη και ολα καλα χωρις υγροποιηση μουχλες κτλ.

 

καλα ειναι νωρις ακομα!! αλλα για δωσε μας μερικα στοιχεια.υλικο- παχος- μ2- κοστος-προηγουμενη μονωση- διαφορα σε θερμοκρασια ή αισθηση..

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Γιατι εσωτερικη την λες ακυρη την μονωση για μονιμη κτλ; εβαλα εσωερικη και ολα καλα χωρις υγροποιηση μουχλες κτλ.

 

Δεν την ακύρωσα. Είπα "δεν συνιστάται", λόγω έλλειψης του χαρακτηριστικου της θερμοχωρητικοτητας.

Δεν ανέφερα τπτ για μούχλα κλπ. Αυτά με απλη λογική, αντιμετωπίζονται εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

καλα ειναι νωρις ακομα!! αλλα για δωσε μας μερικα στοιχεια.υλικο- παχος- μ2- κοστος-προηγουμενη μονωση- διαφορα σε θερμοκρασια ή αισθηση..

 

6cm durosol 9μ2 στον προβληματικο τοιχο υγροποιησης κρεβατοκαμαρας 12 τμ ,διαμερισμα 2005 1,5-2οC περιπου διαφορσ. θερμ.και αισθηση αριστη.εχω και φωτο αλλα πως ανεβαινει;

Οτι πάρεις 100...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους σας.

Με την κοπέλα μου σκεφτόμαστε να αγοράσουμε ένα inverter στα 12.000 btu .

Θα θέλαμε να κινηθούμε γύρω στα 450 ευρώ με max τα 500 .

Έχω βρει τα παρακάτω, αν θέλετε και έχετε δοκιμάσει η έχετε ακούσει καλά λόγια για κάποιο από αυτά πείτε μου η ακόμη και αν έχετε να μου προτείνετε εσείς κάποιο άλλο σε αυτά τα χρήματα .

Toyotomi-TZN-TZG-12V3-ZEN

Sharp-Plasmacluster-AY-AP12NR

Toyotomi-Akira-GAN-GAG-A135GVR-T3

Panasonic-CS-CU-UE12JKE

Fujitsu-ASYG12LLCB

Panasonic-CS-CU-RE12NKX

Panasonic-CS-CU-RE12JKE

Link to comment
Share on other sites

Δικαιολογείται μέσα σε 3 ώρες το κλιματιστικό να έχει σταματήσει 3 φορές για απόψυξη?Η εξωτερική θερμοκρασία είναι περίπου 0 βαθμούς.Διαβάζοντας το manual όμως βλέπω ότι η απόψυξη πραγματοποιείται περίπου μία φορά ανά ώρα.
Link to comment
Share on other sites

Tι διαστάσεις έχει ο χώρος σου; Υπάρχει μόνωση;

Καλησπερα φιλε μου ! Ο χωρος ειναι περιπου 18-20 τ.μ. με ελαχιστη μονωση μιας και ειναι ρετιρε .

Εχω διαβασει πως για αυτα τα τ.μ. θα εκανε και το 9000 αλλα μιας και ειναι εκτεθημενος ο χωρος καλυτερα τα 12000.

 

Εχεις/Εχετε να προτεινεις/προτείνετε κατι σε αυτα τα χρηματα ?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να κάνω μια ερώτηση.. το self-clean operation που έχουν κάποια κλιματιστικά το θεωρείτε σημαντικό χαρακτηριστικό;

π.χ. τα FH της Mitsubishi Electric δεν το έχουν παρ'ότι είναι η top σειρά της εταιρείας.. θα έχουν τόσο μεγαλύτερο πρόβλημα τα μοντέλα αυτά στην δημιουργία βακτηριδίων, μυκήτων, μούχλας κτλ.. εσωτερικά της τουρμπίνας;

είναι λόγος να προτιμήσει κάποιος κάτι άλλο πιστεύετε;

Link to comment
Share on other sites

@iliasker Στους 0°C η απόψυξη είναι αναπόφευκτη. Αν δεν υπάρχει διαρροή (θα το διαπιστώσεις αν γίνεται συχνή απόψυξη σε θερμοκρασίες >5°C), ένας λόγος είναι ότι η εξωτερική μονάδα είναι αρκετά εκτεθειμένη.

 

@hraklis18 Από αυτά που έχεις στη λίστα σου, τα πλέον αξιόλογα είναι τα 2 Toyotomi και το Fujitsu. Tα υπόλοιπα είναι παλαιότερα μοντέλα με μικρότερη απόδοση/οικονομία. Μια επιπλέον πρόταση είναι το Hitachi RAS/RAC-E14HA, το οποίο είναι εξαιρετικά αποδοτικό στη θέρμανση και με καλή ποιότητα κατασκευής. Υστερεί στους αυτοματισμούς/λειτουργίες. Aν το κριτήριό σου είναι η απόδοση/οικονομία τότε είναι η καλύτερη επιλογή στο budget σου. Αν το κριτήριο είναι η ποιότητα παραγόμενουν αέρα τότε τα Toyotomi είναι καλές επιλογές. Το Fujitsu είναι αρκετά αποδοτικό στην ψύξη και all around τίμιο μοντέλο.

 

@RickDangerous H λειτουργία είναι χρήσιμη να υπάρχει αλλά μπορείς να ζήσεις και χωρίς αυτή να γίνεται αυτόματα. Μπορείς κάλλιστα να κάνεις την ίδια λειτουργία χειροκίνητα. Ο τρόπος είναι απλός, όταν τελειώσει το πρόγραμμα ή θέλεις να απενεργοποιήσεις τη μονάδα, αντί να το κάνεις κατευθείαν, θέτεις το κλιματιστικό στη λειτουργία του ανεμιστήρα (αν δεν έχει fan mode, τότε το βάζεις στην ψύξη αλλά στην υψηλότερη δυνατή θερμοκρασία, συνήθως 31-32°C) και στη μέγιστη ταχύτητα για 20-30'. Το δυνατό ρεύμα αέρα στεγνώνει την εσωτερική μονάδα από την υγρασία και απομακρύνει τυχόν συμπυκνώματα και σκόνη.

 

Η λειτουργία δεν είναι τόσο απαραίτητη όταν λειτουργείς το κλιματιστικό στη θέρμανση καθώς, εκτός και αν η υγρασία του εσωτερικού χώρου είναι εξαιρετικά υψηλή, είναι πολύ δύσκολο να δημιουργηθούν συμπυκνώματα στην εσωτερική μονάδα.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θα σε καλύψει, αλλά αν πας σε κλιματιστικό των 7 kW και το κόστος θα ανέβει και η απόδοση θα πέσει σε σχέση με ένα μικρότερης απόδοσης. Ίσως είναι πιο φθηνό να ρωτήσεις έναν ξυλουργό ή αλουμινά μήπως μπορεί να σκεφτεί κάποια πατέντα.

 

Ναι κι εγώ αυτό φοβάμαι μην έχω μεγαλύτερη κατανάλωση ρεύματος χωρίς λόγο αλλά απο την άλλη δε θα θελα να πάρω κάτι που να μην είναι ικανό να θερμάνει-ψύξει ικανοποιητικά τον χώρο. Πάντως όσον αφορά το κόστος αγοράς η διαφορά δεν είναι μεγάλη μεταξυ 18btu και 24btu όσον αφορά τα Mitsubishi που στοχεύω εγώ.

Έχεις δικιο ότι καλό θα ήταν να ρωτήσω κάποιον ξυλουργό μήπως σκεφτει κάτι αλλα δεν ξέρω αν αυτο που θα κάνει αφήσει κάποιες χαραμάδες και κατα πόσο αυτο θα επιβαρύνει την κατάσταση απο πλευράς απωλειων θερμότητας.

Δηλαδή ότι και να κάνει θα υπάρχουν κάποιες απώλειες αερισμού όπως και με τα παράθυρα...

Μήπως να έπαιρνα ένα 20αρι που ναι μια μέση λύση?

Edited by bobz
Link to comment
Share on other sites

Kανείς δεν ζει σε αεροστεγώς κλεισμένο χώρο. Αν μπορεί να γίνει μια κατασκευή η οποία με ελαστικά ή τσόχινα αεροστόπ να περιορίζει τις απώλειες, με 5 kW είσαι καλυμμένος. Τώρα αν θα υπερδιαστασεολογήσεις και πάς σε 6 kW, αυτό μπορεί να ανεβάσει αρκετά την κατανάλωση αν βρεις λύση για τη σκάλα. Σε κάθε περίπτωση είναι καλύτερο από το να πας στα 7 kW.
http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τώρα αν θα υπερδιαστασεολογήσεις και πάς σε 6 kW, αυτό μπορεί να ανεβάσει αρκετά την κατανάλωση .

Η αύξηση της κατανάλωσης θα είναι μόνο οι περισσότερες τριβές κάποιου πιθανόν μεγαλύτερου συμπιεστή. Σε καταστάσεις ινβερτερ όπου είναι δυνατόν να πέφτουν οι στροφές κατά την ζήτηση, δεν υφίσταται θέμα ουσιαστικής αύξησης της κατανάλωσης... νομίζω.

Ακόμα και αν μπει διπλάσιο.

Αν όμως χρειαστεί είναι εκεί. Απλώς το κόστος αγοράς καθορίζει τα ΒΤυ. Ζητάμε το μίνιμουμ για να μην πληρώσουμε περισσότερα.

Link to comment
Share on other sites

Kανείς δεν ζει σε αεροστεγώς κλεισμένο χώρο. Αν μπορεί να γίνει μια κατασκευή η οποία με ελαστικά ή τσόχινα αεροστόπ να περιορίζει τις απώλειες, με 5 kW είσαι καλυμμένος. Τώρα αν θα υπερδιαστασεολογήσεις και πάς σε 6 kW, αυτό μπορεί να ανεβάσει αρκετά την κατανάλωση αν βρεις λύση για τη σκάλα. Σε κάθε περίπτωση είναι καλύτερο από το να πας στα 7 kW.

 

Απο την μία σίγουρα δε θέλω να υπερδιαστασιολογήσω αλλά απο την άλλη ούτε και να υποδιαστασιολογήσω γιατί και στην δεύτερη περίπτωση το κλιματιστικό θα δουλεύει σε υψηλότερο φορτίο έχοντας και πάλι αυξημενη καταναλωση.

Αν δεις την σκάλα στη φωτογραφία ψηλά που τελειώνει θα δεις ότι απο τη μία πλευρα που είναι η κουπαστή και τα κάγκελα, μένουν κάποια κενά τα οποία είναι δύσκολο να καλυφθούν με έναν τρόπο που να είναι αισθητικά αποδεκτός.

Οπότε όταν το παράθυρο με τα πολυ μικρα κενα και τα αεροστόπ και λαστιχακια που έχει αφήνει περίπου 500kcal/h να διαφύγουν τότε πολύ φοβάμαι πως αυτά τα κενά θα προκαλέσουν πολλαπλάσιες απώλειες. Βεβαια στα παράθυρα υπάρχει διαφορετική διαφορα θερμοκρασίας και διαφορετικά ρεύματα αέρα αλλα και πάλι...

Link to comment
Share on other sites

.

Οπότε όταν το παράθυρο με τα πολυ μικρα κενα και τα αεροστόπ και λαστιχακια που έχει αφήνει περίπου 500kcal/h να διαφύγουν

Είναι λίγο αυθαίρετη η τιμή αυτή.

Είναι αυτές οι κλασικές απώλειες ενός παραθύρου? Απο τα κενά?

Link to comment
Share on other sites

Η αύξηση της κατανάλωσης θα είναι μόνο οι περισσότερες τριβές κάποιου πιθανόν μεγαλύτερου συμπιεστή. Σε καταστάσεις ινβερτερ όπου είναι δυνατόν να πέφτουν οι στροφές κατά την ζήτηση, δεν υφίσταται θέμα ουσιαστικής αύξησης της κατανάλωσης... νομίζω.

Ακόμα και αν μπει διπλάσιο.

Αν όμως χρειαστεί είναι εκεί. Απλώς το κόστος αγοράς καθορίζει τα ΒΤυ. Ζητάμε το μίνιμουμ για να μην πληρώσουμε περισσότερα.

 

Δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει αυτο που αναφέρεις. Κάπου, κάποτε διάβασα ότι το μεγαλύτερο κλιματιστικό απο το απαιτούμενο θα λειτουργεί με περισσότερες παύσεις-εκκινήσεις στις οποίες η κατανάλωση είναι έστω και για μικρό χρονικό διάστημα κατα πολύ μεγαλύτερη.

 

Είναι λίγο αυθαίρετη η τιμή αυτή.

Είναι αυτές οι κλασικές απώλειες ενός παραθύρου? Απο τα κενά?

 

Είναι περίπου οι απώλειες αερισμού για ένα μονόφυλλο χωνευτό διαστάσεων 1,5 * 2.2 εάν δεν κάνω λάθος...

Edited by impreza_sti
Συνεχόμενα μηνύματα-Χρησιμοποιούμε την πολλαπλή παράθεση για να απαντήσουμε σε περισσότερα από ένα ποστ ταυτόχρονα
Link to comment
Share on other sites

Ο φόρτος που δουλεύει το κλιματιστικό είναι αποτέλεσμα του προγραμματισμού του, ο οποίος εξαρτάται από τις ενδείξεις των αισθητήρων. Άρα αν οι αισθητήρες αντιλαμβάνονται ότι ο χώρος έχει περιθώρια θερμικής παροχής από το κλιματιστικό, αυτό θα δουλέψει με μεγαλύτερο φορτίο. Δυστυχώς μόνο σε κεντρικές μονάδες μπορείς να έχεις δεδομένα από αποκεντρωμένους αισθητήρες.

 

UPDATE

 

Χθες δούλεψα το κλιματιστικό (Ηitachi RAC/RAS-S10HA) για πρώτη φορά 24h στη θέρμανση. Η εξωτερική θερμοκρασία κυμάνθηκε από 5,7 έως 9,1°C με μέση θερμοκρασία τους 7°C και η υγρασία από 65 έως 89% και μέση τιμή 77%.

Ο θερμοστάτης ήταν στους 20°C και η ροή αέρα στο AUTO και τις ώρες που κοιμόμασταν στο med (2η από 4 σκάλες + Powerful) σε συνδυασμό με τη λειτουργία ECO. Όταν βρισκόμασταν εκτός σπιτιού το είχαμε θέσει στη λειτουργία Leave Home όπου δεν αφήνει την εσωτερική θερμοκρασία να πέσει κάτω από τους 10°C.

 

H max στιγμιαία ηλεκτρική ισχύς ήταν 1089 W όταν ο συμπιεστής δούλευε στο full, η min ήταν 33 W και στις 24h η μέση ισχύς ήταν 188 W με συνολική κατανάλωση 4,51 kWh.

 

Mε τακτικό αερισμό του δωματίου η ποιότητα αέρα διατηρήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα. Συνολικά είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα.

 

Στοιχεία 10/12/2012

 

=====AVG=MIN=MAX

DBT: 9,8°C/6,6°C/14,0°C

DPT: 4,1°C/-0,2°C/6,9°C

RH%: 69%/46%/85%

 

Θερμοστάτης στους 20°C. Αυτήν τη φορά δεν χρησιμοποίησα τη λειτουργία Leave Home όταν βρισκόμουν εκτός σπιτιού, αλλά έκλεισα τελείως το κλιματιστικό.

Άρα ο συνολικός χρόνος λειτουργίας ήταν 14h23m. H συνολική κατανάλωση ήταν 3,76 kWh.

 

Tην αμέσως προήγουμενη ημέρα καθάρισα καλά τα ηλεκτροστατικά φίλτρα (σίτες) με νερό και σαπούνι (ανά 10 ημέρες), τα αντιαλλεργικά φίλτρα nano Titanium Wasabi με κρύο νερό (ανά 2 μήνες) και την αποσπώμενη μετώπη με νερό και σαπούνι (κάθε 30 ημέρες). Η ποιότητα του αέρα βελτιώθηκε σημαντικά παρά την χαμηλότερη υγρασία.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ο φόρτος που δουλεύει το κλιματιστικό είναι αποτέλεσμα του προγραμματισμού του, ο οποίος εξαρτάται από τις ενδείξεις των αισθητήρων. Άρα αν οι αισθητήρες αντιλαμβάνονται ότι ο χώρος έχει περιθώρια θερμικής παροχής από το κλιματιστικό, αυτό θα δουλέψει με μεγαλύτερο φορτίο. Δυστυχώς μόνο σε κεντρικές μονάδες μπορείς να έχεις δεδομένα από αποκεντρωμένους αισθητήρες.

 

UPDATE

 

 

 

Στοιχεία 10/12/2012

 

=====AVG=MIN=MAX

DBT: 9,8°C/6,6°C/14,0°C

DPT: 4,1°C/-0,2°C/6,9°C

RH%: 69%/46%/85%

 

Θερμοστάτης στους 20°C. Αυτήν τη φορά δεν χρησιμοποίησα τη λειτουργία Leave Home όταν βρισκόμουν εκτός σπιτιού, αλλά έκλεισα τελείως το κλιματιστικό.

Άρα ο συνολικός χρόνος λειτουργίας ήταν 14h23m. H συνολική κατανάλωση ήταν 3,76 kWh.

 

Tην αμέσως προήγουμενη ημέρα καθάρισα καλά τα ηλεκτροστατικά φίλτρα (σίτες) με νερό και σαπούνι (ανά 10 ημέρες), τα αντιαλλεργικά φίλτρα nano Titanium Wasabi με κρύο νερό (ανά 2 μήνες) και την αποσπώμενη μετώπη με νερό και σαπούνι (κάθε 30 ημέρες). Η ποιότητα του αέρα βελτιώθηκε σημαντικά παρά την χαμηλότερη υγρασία.

 

Εαν υποθέσουμε οτι και στην προηγούμενη ημερήσια μέτρηση που έκανες το κλιμαιστικό λειτούργησε τις ίδιες ώρες τότε το συμπέρασμα που προκύπτει στα δικα μου τα μάτια είναι πως:

a) Η λειτουργία leave home (δεν) ανεβάζει πολύ την κατανάλωση ρεύματος

b) Τα καθαρά φίλτρα βοηθάνε πάρα πολύ στην αύξηση της απόδοσης-οικονομίας.

Edited by bobz
Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα αγαπητοί συμφορουμήτες, θα ήθελα την γνώμη σας για Mitsubishi MSZ/MUZ-FH50VE. Ψάχνω για Α+++ στη θέρμανση ,για 18000 btu και έχω βρεί μόνο Hitachi RAK-50PPA / RAC-50WPA που μ΄αρέσει , όμως δεν είναι τόσο προχωρημένο όπως το Mitsubishi MSZ/MUZ-FH50VE και με ποιό πολλα φίλτρα για παραγωγή αέρα(είναι βασικό για μένα). Δεν βρίσκω όμως scop για θερμή ζώνη για Mitsubishi MSZ/MUZ-FH50VE, μέχρι που πήρα τηλ. στην αντιπροσωπία,αλλά ουτε αυτοι ξέρουν. Το ερώτημα μου είναι, αν Mitsubishi MSZ/MUZ-FH50VΕ έχει Α+++ στη θέρμανση για θερμή ζώνη , και αν υπάρχει κάπιο άλλο μοντέλο με χαρακτηριστικα Mitsubishi MSZ/MUZ-FH50VΕ και Α+++ στη θέρμανση για θερμή ζώνη, μέχρι 1300 ευρώ.

 

παιδια , παντού μιλάω για Mitsubishi MSZ/MUZ-FH50VE .

Edited by impreza_sti
Συνεχόμενα μηνύματα-Πατάμε το κουμπί τροποποίηση αν θέλουμε να προσθέσουμε κάτι στο ποστ που έχουμε κάνει
Link to comment
Share on other sites

@iliasker Στους 0°C η απόψυξη είναι αναπόφευκτη. Αν δεν υπάρχει διαρροή (θα το διαπιστώσεις αν γίνεται συχνή απόψυξη σε θερμοκρασίες >5°C), ένας λόγος είναι ότι η εξωτερική μονάδα είναι αρκετά εκτεθειμένη.

 

Ευχαριστώ gnt για την απάντησή σου.:)

Link to comment
Share on other sites

@bobz H λειτουργία LH καταναλώνει μερικές δεκάδες Watt τζάμπα όπως αποδείχτηκε. Εφόσον η θερμοκρασία εντός δεν θα πέσει ποτέ κάτω από τους 10°C, τότε είναι καλύτερο να το κλείσεις. Θα το δοκιμάσω σε παρόμοιες εξωτερικές συνθήκες αφήνοντας το στη λειτουργία ECO και με το θερμοστάτη χαμηλότερα όταν είμαι εκτός για να έχω δεδομένα υπό όλες τις συνθήκες. Η χθεσινή χαμηλότερη κατανάλωση οφείλεται κυρίως στην υψηλότερη εξωτερική θερμοκρασία και ότι λειτούργησε στο standby (6 W κατανάλωση) αντί του LH (~35 W) για τις ώρες που ήμουν εκτός. Το καθάρισμα στα φίλτρα βοήθησε κυρίως στην ποιότητα του παραγόμενου αέρα (τα καθαρίζω τακτικά οπότε ποτέ δεν εμποδίζουν τη ροή λόγω κορεσμού).

 

@alex73 H Μitsubishi (τόσο η Electric όσο και η Ηeavy Industries), συμπληρώνει μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες στο έντυπο ErP/Lot10. To FH50VE είναι σίγουρα Α+++ στη θερμή ζώνη. (Αν στη μέση ζώνη έχουν SCOP >4.2 τότε είναι Α+++ στη θερμή).

 

Μέχρι €1300 και στα 5 kW, μόνο τα Mitsubishi FH50VE, SRK-50ZJX-S, το Hitachi RAC/RAS-50PPA και το Panasonic CS/CU-(X)E18PKE(W), έχουν Α+++ SCOP στη θερμή ζώνη.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Είναι περίπου οι απώλειες αερισμού για ένα μονόφυλλο χωνευτό διαστάσεων 1,5 * 2.2 εάν δεν κάνω λάθος...

Αυτές είναι διαστάσεις μπαλκονόπορτας. Και οι απώλειες εξαρτώνται και από τις θερμοκρασίες, γι αυτό μου φάνηκαν πολλές.

 

Δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει αυτο που αναφέρεις. Κάπου, κάποτε διάβασα ότι το μεγαλύτερο κλιματιστικό απο το απαιτούμενο θα λειτουργεί με περισσότερες παύσεις-εκκινήσεις στις οποίες η κατανάλωση είναι έστω και για μικρό χρονικό διάστημα κατα πολύ μεγαλύτερη.

Αν είναι ινβερτερ δεν κλείνει, αλλά ρίχνει στροφές, πράγμα που μειώνει την ισχύ, χωρίς να υπάρχει αυτό το ρεύμα εκκίνησης, που ναι μεν αυξάνει την κατανάλωση, αλλά όχι υπερβολικά.

Αυτό ισχύει μόνο για τα συμβατικά ον/οφ.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ gnt για την απάντησή σου.

 

Mitsubishi MSZ/MUZ-FH50VE vs Mitsubishi SRK-50ZJX-S vs Panasonic CS/CU-(X)E18PKE(W) . Τι προτείνετε, για να έχει καλύτερη παραγωγή αέρα+ποιότητα κατασκευής;

Edited by impreza_sti
Συνεχόμενα μηνύματα-Πατάμε το κουμπί τροποποίηση αν θέλουμε να προσθέσουμε κάτι στο ποστ που έχουμε κάνει
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...