Jump to content

Huawei P20 Pro


a40ntistos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ισχύει οτι σου γράφει μέσα στην εφαρμογή.

δεν νομίζω οτι μπερδεύτηκε καποιος ,αναλυτικά τα γράφουμε.

Αν το αγοράσεις 15/10 και κανεις την ενεργοποίηση της συσκευής στις 20-25/10 θα μετράει απο την ενεργοποίηση.

Αν την αγοράσεις και την ενεργοποιήσεις μετά απο ένα χρόνο δεν ξέρω τι μπορεί να ισχύει

 

οποιος ενδιαφέρεται μπαίνει στην εφαρμογή και βλεπει την ισχύ της εγγύησης.

 

Αύριο πάρε τηλ το επισκευαστικο και θα σου πουν να στείλεις τη συσκευή με την απόδειξη αγοράς.

 

Χειρίζομαι huawei τα τελευταία 8 χρόνια και την έχω πατήσει με την εγγύηση αρκετές φορές γτ ακολουθούσα την "υποστήριξη"

 

Κατά την αγορά την συσκευής απ το κατάστημα δηλώνει το imei σου και ξεκινά η εγγύηση.

 

https://consumer.huawei.com/gr/support/warranty-policy/

Καλό διάβασμα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω. Σκέφτομαι και εγώ να το πάω για αλλαγή μπαταρίας αν και δεν έχει κάποιο σοβαρό θέμα, έχει πέσει υποθέτω η απόδοση, λογικό μετά από 2 χρόνια. Γιατί να μου αρνηθούν να την αλλάξουν αφού θα την πληρώσω? Γιατί στην ουσία μόνο τα εργατικά γλιτώνουμε εφόσον είμαστε ακόμα στη διετή εγγύηση.

 

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

 

Δεν σου αρνούνται, απλά σου λένε θα ανοίξουμε το κινητό, θα κάνουμε μέτρηση στη μπαταρία και αν είναι κάτω απ τα όρια θα στην αλλάξουμε, πάντα είναι κάτω απ τα όρια και πάντα αν επιθυμεί ο πελάτης γίνεται αλλαγή.

 

Πρόσφατο παράδειγμα φίλος με p30 άλλαξε μπαταρία πριν 6 μήνες και επειδή παίζει pubg με το κινητό θεωρούσε πως τη μπαταρία την έλιωσε και πήγε άλλαξε πάλι μπαταρία στο 6μηνο χωρίς καμία αντίρρηση.

signaturegif.gif.db6a042404483db25bb662dad73cd036.gif

Link to comment
Share on other sites

Οκ φίλε μου.

Τα λόγια είναι περιττά πλέον...

 

Εμείς λέμε άσπρο,εσύ λες μαύρο ,οπότε όποιος ενδιαφέρεται παίρνει τηλ και μαθαίνει.

:)
Link to comment
Share on other sites

Αύριο πάρε τηλ το επισκευαστικο και θα σου πουν να στείλεις τη συσκευή με την απόδειξη αγοράς.

 

 

 

Χειρίζομαι huawei τα τελευταία 8 χρόνια και την έχω πατήσει με την εγγύηση αρκετές φορές γτ ακολουθούσα την "υποστήριξη"

 

 

 

Κατά την αγορά την συσκευής απ το κατάστημα δηλώνει το imei σου και ξεκινά η εγγύηση.

 

 

 

https://consumer.huawei.com/gr/support/warranty-policy/

 

Καλό διάβασμα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

 

 

Δεν σου αρνούνται, απλά σου λένε θα ανοίξουμε το κινητό, θα κάνουμε μέτρηση στη μπαταρία και αν είναι κάτω απ τα όρια θα στην αλλάξουμε, πάντα είναι κάτω απ τα όρια και πάντα αν επιθυμεί ο πελάτης γίνεται αλλαγή.

 

 

 

Πρόσφατο παράδειγμα φίλος με p30 άλλαξε μπαταρία πριν 6 μήνες και επειδή παίζει pubg με το κινητό θεωρούσε πως τη μπαταρία την έλιωσε και πήγε άλλαξε πάλι μπαταρία στο 6μηνο χωρίς καμία αντίρρηση.

Ακριβώς αυτό.

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε πάει σε Android 10 εδω και κάτι μήνες.

 

Βγάλε τη sim και προσπάθησε μα σου ρθει αλλιώς χρειάζεται factory reset για να ξεκολλήσει.

 

Έχω ξανά ακούσει πάντως πως με wind πολλοί δεν παίρνουν αναβάθμιση.

signaturegif.gif.db6a042404483db25bb662dad73cd036.gif

Link to comment
Share on other sites

Αναβάθμιση σε Android 10 δεν έχει έρθει ακόμα; Εχω wind και ακόμα τίποτα.

 

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

 

 

Δοκίμασε να το συνδέσεις στο hisuite πριν κάνεις επαναφορά.

Αν βάλεις μια κάρτα cosmote πάντως ,κατα 99% ενα restart θα δεις την αναβαθμιση.

Οντως με wind υπαρχει θεμα οπως λεει ο φίλος απο πάνω.

:)
Link to comment
Share on other sites

Έστειλα πριν μέρες το κινητό στην huawei. Μέτρησε η ημέρα ενεργοποίησης και όχι η απόδειξη αγοράς. Υπήρχε διαφορά 15 ημερών. Επιβεβαίωση μέσω εφαρμογής υποστήριξης και με τον εξυπηρετικό υπάλληλο τηλεφωνικά.

 

Όλα τα αλλά που λέγονται δεν ισχύουν. Αν δεν γνωρίζετε μην παραπληροφορείτε.

 

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα πριν μέρες το κινητό στην huawei. Μέτρησε η ημέρα ενεργοποίησης και όχι η απόδειξη αγοράς. Υπήρχε διαφορά 15 ημερών. Επιβεβαίωση μέσω εφαρμογής υποστήριξης και με τον εξυπηρετικό υπάλληλο τηλεφωνικά.

 

Όλα τα αλλά που λέγονται δεν ισχύουν. Αν δεν γνωρίζετε μην παραπληροφορείτε.

 

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Πες τα βρε φίλε.

Εδώ τους λέμε τι ισχύει και πως μας εξυπηρέτησαν, και πάλι το αναιρούν.

 

Οπότε μια είναι η λύση, άσε τους να πιστεύουν ότι θέλουν και εμείς ξέρουμε το σωστό.

Τι πρόβλημα σου παρουσίασε?

Edited by johnpats
:)
Link to comment
Share on other sites

Πες τα βρε φίλε.

Εδώ τους λέμε τι ισχύει και πως μας εξυπηρέτησαν, και πάλι το αναιρούν.

 

Οπότε μια είναι η λύση, άσε τους να πιστεύουν ότι θέλουν και εμείς ξέρουμε το σωστό.

Τι πρόβλημα σου παρουσίασε?

 

 

Όχι κάτι σοβαρό.... σταμάτησαν τα 2 ηχεία του να βγάζουν καλό ήχο. Αδύναμος και με παραμορφώσεις. Επιπλέον ζήτησα να αλλαχτεί η μπαταρία με δικιά μου χρέωση.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όχι κάτι σοβαρό.... σταμάτησαν τα 2 ηχεία του να βγάζουν καλό ήχο. Αδύναμος και με παραμορφώσεις. Επιπλέον ζήτησα να αλλαχτεί η μπαταρία με δικιά μου χρέωση.

Sent from my iPad using Tapatalk

Τι κόστος ήταν ; μόνο την μπαταρία δηλαδή πλήρωσες ; πόσο χρονικό διάστημα πηρε ;

Link to comment
Share on other sites

θα παρουμε και αλλη αναβαθμιση;;; Ποτε;;;

Με τα κινεζικα δεν το ΄χω:p

 

http://content.myphone.gr/photo/full/77575/emui-11-532x1536.jpg

Link to comment
Share on other sites

θα παρουμε και αλλη αναβαθμιση;;; Ποτε;;;

Με τα κινεζικα δεν το ΄χω:p

 

http://content.myphone.gr/photo/full/77575/emui-11-532x1536.jpg

 

Αναβάθμιση Android όχι καθώς πήρε 2, από 8.1 πήγε 9 κι έπειτα 10.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά,

 

Γνωρίζει κανείς πως μπορώ μέσα στον φάκελο που είναι τα τραγούδια να μην εμφανίζονται οι ηχογραφήσεις που γίνονται όταν μιλάω στο τηλέφωνο?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά,

 

Γνωρίζει κανείς πως μπορώ μέσα στον φάκελο που είναι τα τραγούδια να μην εμφανίζονται οι ηχογραφήσεις που γίνονται όταν μιλάω στο τηλέφωνο?

 

Τα βαζεις σε ενα φάκελο με ενα όνομα της επιλογής σου. Μετά πας στον player, πάνω δεξιά 3 γραμμές - ρυθμίσεις - φίλτρο - φιλτράρισμα κατά φάκελο και εκεί βγάζεις το τσεκ του φακέλου με τις ηχογραφήσεις σου.

signaturegif.gif.db6a042404483db25bb662dad73cd036.gif

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα πριν μέρες το κινητό στην huawei. Μέτρησε η ημέρα ενεργοποίησης και όχι η απόδειξη αγοράς. Υπήρχε διαφορά 15 ημερών. Επιβεβαίωση μέσω εφαρμογής υποστήριξης και με τον εξυπηρετικό υπάλληλο τηλεφωνικά.

 

Όλα τα αλλά που λέγονται δεν ισχύουν. Αν δεν γνωρίζετε μην παραπληροφορείτε.

 

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Δεν ξέρω σε ποια ακριβώς αναφέρεσαι ότι δεν ισχύουν, αλλά επειδή πολύ πρόσφατα πήγα αυτοπροσώπως στην αντιπροσωπεία για αντικατάσταση μπαταρίας, η κατάσταση όπως μου εξήγησαν έχει ως εξής: η εγγύηση ξεκινά από την ημερομηνία αγοράς. Αν δεν υπάρχει μεγάλο διάστημα από την αγορά και την ενεργοποίηση, αναγνωρίζουν και την ημερομηνία ενεργοποίησης. Αλλά να ειναι μικρό το διάστημα, φαντάζομαι μερικές εβδομάδες, ίσως να είναι ελαστικοί στο θέμα αυτό.

 

Εμένα πάντως το πρώτο πράγμα που μου ζήτησαν στο service, όπως και σε έναν πελάτη δίπλα μου, ήταν η απόδειξη αγοράς. Και στο τηλέφωνο που μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών της Huawei για να κανονίσω αρχικά για pick up, μου είπαν να βάλω στο πακέτο την απόδειξη αγοράς.

 

Εγώ πάντως τα ίδια γνώριζα και από προηγούμενη εμπειρία μου από το service, τα ίδια συνάντησα και τώρα.

Πάντως για ακόμα μια φορά έχω τις καλύτερες εντυπώσεις από το service, άψογοι.

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια ακριβώς μου ζήτησαν και εμένα σε κλήση μου στο επίσημο σέρβις πριν τέσσερις μέρες , όπου κάλεσα για διευκρινήσεις επί του θέματος.

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ rackal..Να ενημερώσω πάντως όποιον τον ενδιαφέρει η ηχογράφηση κλήσεων,οτι εγώ με την 10ρα την έχω και δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ και χωρίς downgrade σε 9 και ξανά update σε 10.Πιστεύω ότι το πλέον απαραίτητο εργαλείο για τη δουλειά μου είναι η ηχογράφηση και τίποτα άλλο.
Link to comment
Share on other sites

Τι κόστος ήταν ; μόνο την μπαταρία δηλαδή πλήρωσες ; πόσο χρονικό διάστημα πηρε ;
Λοιπόν γύρισε το κινητό προχτές με speedex. Τέλεια συσκευασία.

 

Αλλαγή πρόσοψης γιατί ακουστικό και ηχείο πάνε πακέτο. Και επειδή η μπαταρία πάει πακέτο με τα υπόλοιπα άλλαξε και αυτή χωρίς επιπλέον κόστος. Είχε και νέα ζελατίνα το κινητό στην οθόνη... Σαν να ήταν καινούργιο.

 

Κόστος; μηδέν, άψογη η procordia.

 

Με κουφαναν όταν με πήραν τηλ και με ρώτησαν αν θέλω να μου βάλουν μπλε αντί μαύρης πρόσοψης. Δεν κατάλαβα τι εννοούσε γιατί από ότι ξέρω τι p20 pro πάντα ήταν μαύρο μπροστά. Ζήτησα να επιστρέψει όπως ήταν. Ξέρετε αν έβγαινε τι κινητό με μπλε πρόσοψη; έχω το midnight blue και μπλε είναι μόνο πίσω.

 

Πάλι Huawei θα πάρω αν χαλάσει αυτό που έχω μέρα από αυτή την after sales εμπειρία. Τώρα με το googlefier γίνονται θαύματα...

 

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Δεν ξέρω σε ποια ακριβώς αναφέρεσαι ότι δεν ισχύουν, αλλά επειδή πολύ πρόσφατα πήγα αυτοπροσώπως στην αντιπροσωπεία για αντικατάσταση μπαταρίας, η κατάσταση όπως μου εξήγησαν έχει ως εξής: η εγγύηση ξεκινά από την ημερομηνία αγοράς. Αν δεν υπάρχει μεγάλο διάστημα από την αγορά και την ενεργοποίηση, αναγνωρίζουν και την ημερομηνία ενεργοποίησης. Αλλά να ειναι μικρό το διάστημα, φαντάζομαι μερικές εβδομάδες, ίσως να είναι ελαστικοί στο θέμα αυτό.

 

Εμένα πάντως το πρώτο πράγμα που μου ζήτησαν στο service, όπως και σε έναν πελάτη δίπλα μου, ήταν η απόδειξη αγοράς. Και στο τηλέφωνο που μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών της Huawei για να κανονίσω αρχικά για pick up, μου είπαν να βάλω στο πακέτο την απόδειξη αγοράς.

 

Εγώ πάντως τα ίδια γνώριζα και από προηγούμενη εμπειρία μου από το service, τα ίδια συνάντησα και τώρα.

Πάντως για ακόμα μια φορά έχω τις καλύτερες εντυπώσεις από το service, άψογοι.

Πριν σταλεί το κινητό είχε ελέγξει η εγγύηση. Αγορα 20/10 και ενεργοποίηση 4/11. Εγγύηση από 4/11. Την απόδειξη μου την ζήτησαν προαιρετικά αλλά εγώ την έβαλα στο κουτί.

 

 

 

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση σχετική με Bluetooth codecs: Πως μπορούμε να αλλάξουμε τον default codec που θα χρησιμοποιεί το τηλέφωνο;

 

By default, το τηλέφωνο συνδέεται με ένα ζευγάρι ακουστικά που έχω με LDAC, ωστόσο έτσι κάνει περιστασιακές διακοπές/κοψίματα που δεν έχουν να κάνουν με απόσταση. Μέσα από το developer options έχει επιλογή Codec και μπορώ να διαλέξω aptX HD το οποίο σε δοκιμές μου είναι εντελώς σταθερό και θεωρητικά έχει και λιγότερη χρήση μπαταρίας.

 

Ωστόσο κάθε φορά που θα αποδυνδεθουν και θα επανασυνδεθούν, η σύνδεση γυρίζει σε LDAC... Πως θα μπορούσα να κάνω το AptX HD το Default μηπως γνωρίζει κάποιος??

%5Bimg%5Dhttps%3A//i.imgur.com/ASdMgRY.jpg[/img]

Siemens S6 (1998), Siemens C25 (1999), Motorola T2288 (2000), Nokia 8310 (2001), Nokia 5510 (2003), Sony Ericsson S700 (2005), Sony Ericsson W760i (2008), Motorola Droid (2010), Google (Samsung) Nexus S (2011), Google (Samsung) Galaxy Nexus (2012), Google (LG) Nexus 4 (2013), iPhone 5S (2014), Google (Motorola) Nexus 6 (2014), iPhone 6S (2016), LG G6 (2017), Huawei P20 Pro (2018)
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα . Επειδη ειμαι λιγο ασχετος πως μπορω να βλεπω τις νεες δημοσιευσεις φιλων στο facebook στην μπαρα ειδοποιήσεων .
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξαφνικά η οθόνη του κινητού πρασινίζει. Η ολόκληρη η με πολλές πράσινες γραμμές. Έχει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα ?

Τι μπορεί να φταίει ?

Βοήθεια !!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ξαφνικά η οθόνη του κινητού πρασινίζει. Η ολόκληρη η με πολλές πράσινες γραμμές. Έχει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα ?

 

Τι μπορεί να φταίει ?

 

Βοήθεια !!!!!!!

Hard reset και εάν δεν επανέλθει και είναι σε εγγύηση το τηλέφωνο στην procordia.

 

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση σχετική με Bluetooth codecs: Πως μπορούμε να αλλάξουμε τον default codec που θα χρησιμοποιεί το τηλέφωνο;

 

By default, το τηλέφωνο συνδέεται με ένα ζευγάρι ακουστικά που έχω με LDAC, ωστόσο έτσι κάνει περιστασιακές διακοπές/κοψίματα που δεν έχουν να κάνουν με απόσταση. Μέσα από το developer options έχει επιλογή Codec και μπορώ να διαλέξω aptX HD το οποίο σε δοκιμές μου είναι εντελώς σταθερό και θεωρητικά έχει και λιγότερη χρήση μπαταρίας.

 

Ωστόσο κάθε φορά που θα αποδυνδεθουν και θα επανασυνδεθούν, η σύνδεση γυρίζει σε LDAC... Πως θα μπορούσα να κάνω το AptX HD το Default μηπως γνωρίζει κάποιος??

%5Bimg%5Dhttps%3A//i.imgur.com/ASdMgRY.jpg[/img]

 

Νομιζω οτι πρεπει τα ακουστικα να ερχονται με default το apΧ πρωτοκολλο. Με τα Haylou gt1 plus μονιμα στο aptx ειναι. Βγαζει και το σημα απο διπλα

Xiaomi Mi10T

Amazfit T-Tex

Sony a6000

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Huawei P20 Pro

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...