Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

διάβασε λίγο εδώ: http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,24209&_dad=portal&_schema=PORTAL

έχει και τη δυνατότητα καταγγελιών.

 

(ο αριθμός 6906397434 λογικά έχει απλή χρέωση, αφού είναι ελληνικό νούμερο. αν παρεις τηλεφωνο λεει οτι δεν υπάρχει ή δεν είναι διαθέσιμος.το 9099000468 δεν ειναι απλής χρέωσης, μην δοκιμάσεις να πάρεις ή να στείλεις μήνυμα. )

 

η πιο απλή λύση πάντως είναι να μπλοκάρεις τον αποστολέα από το κινητό σου (τα περισσότερα smartphones εχουν αυτη τη δυνατότητα)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας! Έχω Vodafone Red συμβόλαιο και έχω και ένα άλλο νούμερο φοιτητικό CU στο όνομά μου και τα δύο. Γίνεται λέτε με κάποιο τρόπο να κρατήσω το νούμερο που έχω τώρα στο Red και να το βάλω στο φοιτητικό πακέτο; Ώστε να κόψω τελείως το συμβόλαιο κάνοντάς το φοιτητικό;
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Μετατρέπεις το συμβόλαιο σε καρτοκινητο CU & ζητάς να μεταφερθεί σ'αυτόν τον αριθμό η προσφορά του φοιτητικού.
Link to comment
Share on other sites

Έχω πρόγραμμα RED 1 στο κινητό που παρέχει υποτίθεται κάποια gb για μοίρασμα και θέλω να δώσω στο tablet. Το tablet αυτή τη στιγμή δεν έχει sim μέσα. Μετά από αρκετό ψάξιμο στο site της voda και σε παλιά μηνύματα εδώ μέσα, δεν κατάφερα να βγάλω άκρη. Ποιος είναι ο φθηνότερος τρόπος να γίνει αυτό; Μπορώ να πάρω δεύτερη sim στο ίδιο νούμερο για να τη βάλω στο tablet; Να βγάλω μια καινούρια κάρτα; Υπάρχουν κάποιες επιπλέον χρεώσεις ή ψιλά γράμματα που θα πρεπε να ξέρω; Αν υπάρχει κανείς που το χει ψάξει και ξέρει τα υπέρ και τα κατά, θα με βοηθούσε ιδιαίτερα. Ευχαριστώ!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Δικαιουσαι δωρεαν δευτερη καρτα σιμ για να την βαελεις σε οποια δευτερη συσκευη θελεις για σερφαρισμα. Θα καταναλωνει τα ΜΒ του red που εχεις. Θα πας σε καποιο καταστημα να απευθυνσεις σε καποιο παιδι να σε βοηθησει.
Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό το θέμα θα ανεβαίνουν οι ανανεώσεις των χαρτών κάλυψης σε 3g / 4g που ανεβάζουν στις επίσημες σελίδες τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6768450#post6768450

 

(Το παλαιό θέμα “Σύγκριση χαρτών κάλυψης κινητής τηλεφωνίας” δεν βρίσκεται πλέον σε λειτουργία και δεν θα ανανεώνονται οι χάρτες).

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλησπέρα.

Κάνω συμβόλαιο broadband 5gb (προσφορά, έρχεται με κούριερ κτλ, όλα καλά).

Ενώ το κινητό είναι δικαρτο, με δυνατότητα επιλογής χρήση data, και έχει ήδη δουλέψει απροβληματιστα στις άλλες 2 εταιρίες , βάζω την βονταφον , τιποτα. Μιλάω με ένα φίλο μου, μου λέει να πάω σε κατάστημα να μου ρυθμίσουν τον apn. Όπως και έγινε. Στο πρώτο κατάστημα μου ζητάνε το κινητό για ΜΙΣΗ ώρα,και χρέωση 15€ ,καθ φυσικά δεν το δέχτηκα, και δοκιμαζω το δεύτερο κατάστημα το οποίο το ήθελε για 15 λεπτά, και αυτός 15€.

Και ερωτω:

1. Από την στιγμή που οι άλλες 2 εταιρίες συγχρονίζονται αυτόματα, το κινητό δεν έχει πρόβλημα φυσικά ,το λες και τελευταίας τεχνολογίας, δεν είναι επί της ουσίας ευθύνη - υποχρέωση πες το καλύτερα της παροζου εταιρίας να στο συγχρονίσει; Ή είναι νέο κόλπο για κρυφές χρεώσεις μετά το 10€ της διακοπής συμβολαίου

2. Ιδέα δεν είχα απο τα apn. Λίγο που τα έβαλα το ίντερνετ και συγκρίνα, δεν μου πήρε πάνω από 1 λεπτό να το φτιαξω ο ίδιος. Χωρίς να το έχω προσπαθήσει ποτέ καν. Ή εταιρία γιατί ε κοροϊδεύει ότι ντε και καλά θέλει 15 λεπτά και μισή ώρα ο άλλος για να σου δικαιολογήσει το αέρα 15ευρω ότι κουράστηκε ο τεχνικός και δεν θα το κατάφερα μοναχός μου; Τόση τσίπα πια;

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου, αλλά δυστυχώς δεν φταίνε ούτε τα παιδιά, ούτε οι ιδιοκτήτες. Φταίνε οι στόχοι που θέτει η Vodafone στους internet specialists τους οποίους πρέπει να πιάσουν για να πάρουν καμια δωροεπιταγή "bonus" και ο ιδιοκτήτης τα επιπλέον χρήματα στην προμήθειά του. Αλλιώς έρχεται ο επόμενος...
Link to comment
Share on other sites

Η vodafone mobile broadband καρτα για να δουλεψει σε κινητο η tablet θελει ενα περιεργο apn που δεν το θυμαμαι τωρα.

 

Το ειχα λυσει μεσα σε λιγα λεπτα με ενα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

το πρόβλημα είναι ότι η Vodafone χρησιμοποιεί πολλά και διαφορετικά APN ενώ οι άλλες εταιρείες έχουν μόνο 1 .

Επισήμως βέβαια τα συμβόλαια Broadband δεν πωλούνται για κινητά τηλέφωνα αλλά για στικάκια

Αν τυχόν χρησιμοποιούσες στικάκι το APN θα ήταν προρυθμισμένο ενώ τα κινητά τηλέφωνα χρησιμοποιούν το default APN των καρτοκινητών ή συμβολαίων.

Θα πρέπει σύντομα η Vodafone να καθιερώσει ένα και μοναδικό APN να μην μπαιρδεύεται ο κόσμος.

το web.session είναι για καρτοinternet

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ποιός είναι ο πιο βολικός τρόπος να παρακολουθεί κάποιος τη χρήση δεδομένων μιας SIM εάν δεν λαμβάνει SMS και δεν έχει εγκατεστημένη εφαρμογή της Vodafone?
Link to comment
Share on other sites

Ποιός είναι ο πιο βολικός τρόπος να παρακολουθεί κάποιος τη χρήση δεδομένων μιας SIM εάν δεν λαμβάνει SMS και δεν έχει εγκατεστημένη εφαρμογή της Vodafone?

 

Για μενα τιποτα πιο αξιοπιστο και βολικο εκτος της εφαρμογης της vodafone.Και με αλλες τοπ που δοκιμασα ειχα καποια αποκλιση στα πραγματικα δεδομενα.

Link to comment
Share on other sites

Για μενα τιποτα πιο αξιοπιστο και βολικο εκτος της εφαρμογης της vodafone.Και με αλλες τοπ που δοκιμασα ειχα καποια αποκλιση στα πραγματικα δεδομενα.

 

Η απόκλιση δε με νοιάζει ιδιαίτερα, θέλω να αποφύγω να βάλω την εφαρμογή, γιατί μόνο σε ένα στικάκι θέλω να έχω εικόνα. Από το MyAccount ή άλλο σημείο στη σελίδα της Vodafone υπάρχει δυνατότητα?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημερα παιδια , ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει καποιος σχετικα με την διαδικασια ασφαλισης συσκευης και αντικαταστασης απο voda για εταιρικους πελατες στο business red προγραμμα.

Το κινητο ειναι απο επιδοτηση voda σε εταιρικο πακετο με τα χαρτια του αλλα δυστυχως επεσε και εσπασε η οθονη.

Καλυπτομαι ? Πως ?

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.. Στη Vodafone μου βγάζει 3g στο σήμα και μόλις ανοίξω δεδομένα g... Κάποιες φορές μου δείχνει Η και δεν φορτώνει τιποτα..τι γίνεται? Η συσκευή είναι xiaomi redmi note 2 prime
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα, έχω στην κατοχή μου ένα συμβόλαιο Vodafone και ένα καρτοκινητό. Το καρτοκινητό είναι συνήθως κλειστό και γίνεται εκτροπή κλήσης στο συμβόλαιο. Ποιά είναι η οικονομικότερη λύση για εκτροπή των κλήσεων. Αν συμφέρει μπορώ να κάνω και το καρτοκινητό συμβόλαιο. Σας ευχαριστώ για τις προτάσεις. :)
Link to comment
Share on other sites

Vodafone καρτοκινητό και υπηρεσία Friends & Family όπου βάζεις 2 αριθμούς και καλείς με κόστος 0,02 το λεπτό. Έτσι κάνεις εκτροπή από το καρτοκινητό στον αριθμό vodafone συμβολαίου που έχεις δηλώσει και έχεις με ελάχιστο κόστος αυτό που θέλεις.
Link to comment
Share on other sites

Vodafone καρτοκινητό και υπηρεσία Friends & Family όπου βάζεις 2 αριθμούς και καλείς με κόστος 0,02 το λεπτό. Έτσι κάνεις εκτροπή από το καρτοκινητό στον αριθμό vodafone συμβολαίου που έχεις δηλώσει και έχεις με ελάχιστο κόστος αυτό που θέλεις.

 

Πρέπει να αγοράζω κάθε μήνα και κάποιο άλλο πακέτο?

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως το έχουν κάνει θέλει κάθε 3 μήνες κάρτα με 5 ευρώ. Δεν αγοράζεις κάτι άλλο.
Link to comment
Share on other sites

Αν και λίγο αργά , από my business red 1 και πάνω σε καλύπτει για μία φορά στο σπάσιμο οθόνης .

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Follow the White Rabbit....
Link to comment
Share on other sites

Αν και λίγο αργά , από my business red 1 και πάνω σε καλύπτει για μία φορά στο σπάσιμο οθόνης .

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

Αυτό δεν ισχύει όμως μόνο αν έχεις ενεργοποιήσει την συγκεκριμένη υπηρεσία με κάποιο έξτρα μηνιαίο κόστος;

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει έξτρα κόστος απλά πρέπει να έχεις δηλώσει την συσκευή εντός 30 ημερών απο την αγορά της. Ή συσκευή πρέπει να έχει αγοραστεί από κατάστημα Vodafone αν θυμάμαι καλά .

 

Γιατί δεν κάνεις το 1399 να ρωτήσεις ??

Follow the White Rabbit....
Link to comment
Share on other sites

Οταν παιρνω ενα κινητο βγαινει αμεσως το μηνυμα "ο συνδρομητης θα ειδοποιηθει μολις το ανοιξει" Ειναι κλειστο η ειναι εκτος δικτυου?

Επισης, βγαινει μερικες φορες το "ο συνδρομητης που καλεσατε δεν ειναι διαθεσιμος". Αυτο τι σημαινει? Κλειστο η εκτος δικτυου?

Edited by nubby
Link to comment
Share on other sites

Οταν παιρνω ενα κινητο βγαινει αμεσως το μηνυμα "ο συνδρομητης θα ειδοποιηθει μολις το ανοιξει" Ειναι κλειστο η ειναι εκτος δικτυου?

 

 

Το ίδιο δεν είναι;:confused:

Και στις δύο περιπτώσεις δεν επικοινωνεί με το δίκτυο το κινητό.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...