Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Sanyo? Toshiba? Αααααααχ. Όλοι πεινάνε, θέλουν μέρος από την πίτα. Αλήθεια από λειτουργικό αυτά τα τηλέφωνα τι λένε?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 15,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Απορίες:

 

1) Τα Vodafone V602SH και Vodafone V603SH ή σε «ευρωπαϊκή αργό» Sharp V602 και Sharp V603 αντίστοιχα γιατί δεν έχουν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα;

 

Sharp V603:

  • Motion Control Sensor
  • 2,4 ίντσες οθόνη, 240 x 320 pixels
  • 262.144 χρώματα
  • 12MB εσωτερική μνήμη
  • Υποδοχή κάρτας SD
  • 99x50x25 χιλιοστά και βάρος 142 γραμμάρια
  • Παιχνιδάκι από τη Sega στο οποίο είχα ξοδέψει αρκετά χρήματα στα νιάτα μου
  • Εκπληκτικό menu:

 

http://k-tai.impress.co.jp/cda/static/image/2005/01/31/shsh20.jpg

 

^

Αυτό πάντα ήθελα να το δω. Σίγουρα πάντως είναι καλύτερο αυτό το menu από το ισομετρικό, αυστηρά ερυθρόλευκο της Vodafone (EU).

 

http://www.vodafone.jp/japanese/products/kisyu/v603sh/?cc_1503=

http://k-tai.impress.co.jp/cda/article/news_toppage/22412.html

 

2) Το Vodafone V903SH ή Sharp V903 αναμένεται με ανυπομονησία στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Οι φήμες το θέλουν να εκμεταλλεύεται κάποια από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα τυο V603 και να συνδυάζεται με τα καλά χαρακτηριστικά του V902. Εκτός από φήμες τις κακιάς ώρας τίποτα άλλο δεν είναι διαθέσιμο.

 

Οι δηλώσεις των Clarke και Tsuda, επιβεβαιώνουν ότι οι νέες συσκευές τρίτης γενιάς θα κάνουν την εμφάνισή τους τον Αύγουστο:

 

We assumed that at the same company, we designate the December 3G terminal as first step, after the new terminal release which has been planned in August, step-up we keep doing in the form which is adjusted to domestic circumstance.

 

http://flugel.at.webry.info/200502/article_17.html

 

Αυτά.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Hello!!

 

μπας και έχει κανείς ιδέα αμα θα φέρει και πότε η Vodafone,

Blackberry services? όπως η Vodafone UK ?

 

 

στο μεταξύ κατι διάβασα για TIM, ισχύει αυτό ??

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

αν κανω αναβαθμιση στο Κ700 στην εκδοση της vodafon, θα χαθει το ωραιο της μενού που ειναι το μόνο που αξίζει σ' αυτην την εκδοση?
nikosfa :!:
Link to comment
Share on other sites

Hello!!

 

μπας και έχει κανείς ιδέα αμα θα φέρει και πότε η Vodafone,

Blackberry services? όπως η Vodafone UK ?

 

 

στο μεταξύ κατι διάβασα για TIM, ισχύει αυτό ??

 

 

Τελευταία ενημέρωση που είχα εγώ πριν 5-6 μήνες ήταν οτι η Blackberry δεν υποστήριζε Ελληνικά ούτε προέβλεπε κάτι τέτοιο, για αυτό και η Voda και TIM που είχαν ενδιαφερθεί δεν το έφεραν τελικά... τώρα που αρκετές συσκευές υποστηρίζουν pop mail δεν ξέρω αν υπάρχει μερίδιο αγοράς (που να μην έχει ήδη το ΝΟΚΙΑ communicator)...

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι το "ωραίο της μενού" είναι ειρωνικό έτσι???

 

Οι συσκευές live αναβαθμίζονται με ειδικές εκδόσεις του software ώστε να μην χάνεται το μενού και οι ρυθμίσεις live. Αν θες να το χάσεις υπάρχουν κάποια καταστήματα που κάνουν αναβάθμιση συσκευής live με software που δεν είναι live.

 

Υπάρχουν αρκετές πληροφορίες στο foroum, με ενα search θα βρεις αυτό που ψάχνεις.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία ενημέρωση που είχα εγώ πριν 5-6 μήνες ήταν οτι η Blackberry δεν υποστήριζε Ελληνικά ούτε προέβλεπε κάτι τέτοιο, για αυτό και η Voda και TIM που είχαν ενδιαφερθεί δεν το έφεραν τελικά... τώρα που αρκετές συσκευές υποστηρίζουν pop mail δεν ξέρω αν υπάρχει μερίδιο αγοράς (που να μην έχει ήδη το ΝΟΚΙΑ communicator)...

 

 

i filosofia tou Blackberry einai diaforetiki apo to POP mail..

 

ase pou pleon oles oi megales etereies sto eksoteriko xrisimopoioun Blackberry, oles omos....

 

kai genika exei ginei afti ti stigmi theoreite i No 1 wireless business solution...

 

gia afto kai tha deis siga siga kai na skane business syskeves pou einai Blackberry licenced

i proti einai i Siemens SK65

 

kai idi yparxei blackberry software gia PDAs

 

 

ego exo problem sti doulia giati doulevo se amerikaniki etereia

(sto branch tis Athinas)

kai i etereia doulevei apokleistika Blackberry

 

me apotelesma na mas exoun steilei syskeves tis Vodafone UK

oi opoies paizoun me Roaming kai opos katalaveneis den einai kai poli oikonomiko..

kai etsi exoun dosei mono se "key persons" mexri na doun ti tha ginei me tin psarokostaina...

 

exo epikinonisi kai kata kairous me tin Vodafone alla enan athropo na mou pei ypafthina ti ginete den exo petyxei..

 

tespa..

 

 

sorry gia ta greeklish

gia logous taxytitas

Link to comment
Share on other sites

Κάποια στιγμή πρέπει λογικά να το φέρουν και εδώ. Για τα ελληνικά δεν ξέρω, αλλά θα είναι πρόβλημα αν δεν υποστηρίζει unicode γενικά... Ακούγεται για την ΤΙΜ, όμως σε αυτό το στάδιο δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε το ραδιο-αρβύλα από την είδηση...

Αν ξυπνήσουν οι ελληνικές εταιρείες και το ζητήσουν θα είναι ακόμα καλύτερα. Γιατί στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή, επικρατεί η άποψη ότι το Sharp GX15 είναι το standard για εταιρική συσκευή και τα μεγαλοστελέχη έχουν κανένα 6230, Κ700 !!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μην χρειαστεί να τους ξαναπάρω τηλέφωνο τον άλλο μήνα... :mad:

Τελικά μάλλον θα χρειαστεί τηλέφωνο και αυτή τη φορά θα τους πάρει και θα τους σηκώσει. Θα τους ζητήσω να μου πιστώσουν ακόμα και τα 10 λεπτά της κλήσης στο cc. Άει σιχτίρ πια. :mad:

Δε γίνεται κάθε φορά τα ίδια @#$(%^@#$*^@#$^*@#$(^@&*^(

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να ψάξεις στο Sony Ericsson forum που είναι και το αρμόδιο. Το θέμα έχει συζητηθεί εκεί.
Link to comment
Share on other sites

Είναι κάτι το οποίο έχει ανακοινωθεί σαν υπηρεσία από πέρισυ ότι θα κυκλοφορήσει αλλά δεν πραγματοποιήθηκε ακόμα.

 

Είναι πολύ βολικό ειδικά για αυτούς που έχουν εργοστασιακό car-kit στο αυτοκίνητο.

Είπαμε του κώ..ου μας να μαγειρέψει, σκ...α μας έφτιαξε.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα είμαι συνδρομητής CU και θα ήθελα να ρωτήσω εάν τα SMS που στέλνουμε σε άλλα νούμερα του ίδιου ή άλλων δικτύων με αναφορά ΑΠΟΤΥΧΙΑ (δηλαδή δεν παραδόθηκαν ποτέ) χρεώνονται ?

 

Εγώ πιστεύω πως ΟΧΙ αλλά χρεώνομαι κανονικά.

 

Έστειλα ένα mail στη VODAFONE και να τι μου απάντησαν :

 

''Αγαπητέ κύριε,

 

σε απάντηση του τελευταίου e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι,

η χρέωση που έχει κάθε συνδρομητής αφορά αποκλειστικά την επιτυχή αποστολή

μέσα απο την χρήση της υπηρεσίας

και υπολογίζεται πάντα βάση των επισήμων δημοσιευμένων τιμοκαταλόγων που ισχύουν την στιγμή που κάνετε χρήση της υπηρεσίας.

Επειδή στην αποστολή γραπτού μηνύματος συμμετέχουν 2 πλευρές η διαδικασία ολοκλήρωσης έχει 2 στάδια.

Στο πρώτο στάδιο μετέχετε εσείς ως αποστολέας (αποστολή)

Στο δεύτερο στάδιο μετέχει ο παραλήπτης (παραλαβή)

 

Στην περίπτωση που εσείς στείλετε :

Α) επιτυχώς το μηνύμα, τότε χρεώνεστε

Β) αποτυχής αποστολή, τότε εσείς δεν χρεώνεστε.

 

Στην περίπτωση του παραλήπτη:

Α) Λαμβάνει το μήνυμα.

Β) Λαμβάνει το μήνυμα και το διαγράφει(Από λάθος ,από επιλογή του).

Γ) Δεν λαμβάνει το μήνυμα,

γ1:γιατί η συσκευή του είναι κλειστή (για όσο χρονικό διάστημα έχετε ορίσει εσείς ως χρονική ισχύς μηνύματος).

γ2: βρίσκεται εκτός κάλυψης (για όσο χρονικό διάστημα έχετε ορίσει εσείς ως χρονική ισχύς μηνύματος).

 

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις του παραλήπτη έχει γίνει επιτυχής αποστολή άρα επιτυχής χρήσης της υπηρεσίας

και για αυτόν και μόνο τον λόγο εσείς χρεώνεστε.

Η υπηρεσία που σας παρέχουμε είναι η αποστολή γραπτών μηνυμάτων

και κατά συνέπεια σας χρεώνουμε την επιτυχή αποστολή μηνυμάτων και όχι -την επιτυχή ή μη -λήψη μηνυμάτων

από την άλλη πλευρά που εσείς ελεύθερα επιλέγετε.

 

Για το θέμα της χρονικής ισχύος του μηνύματος ,άν συμβαίνει αυτό θα πρέπει να καλέσετε στην εξυπηρέτηση Vodafone AlaCarte/CU

για να δώσετε τις λεπτομέρειες και να ερευνηθεί τεχνικά από το αρμόδιο τεχνικό τμήμα της Εταιρίας μας.

 

Παρακαλούμε μην διστάσετε αν έχετε κάποια

άλλη ερώτηση ή απορία.

Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

 

Kyriacos Maragos

Customer Service Support Analyst

Customer Services

Tel: +30 210 6702000

Fax: +30 210 4276896

Vodafone Panafon S.A

Site Address: 88 Makrygianni Str., 18233, Agios Ioannis Rentis

Registered Office: 1-3 Tzavella Str., 15231, Halandri, Greece

Registered in Greece No26089/01AT/B/92/276/04 ''

 

 

 

Περιμένω τα σχόλιά σας .

__________

 

Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον φύγει το sms από τη συσκευή σου η αποστολή θεωρείται επιτυχής. Επομένως χρεώνεται και είναι λογικό. Το αν θα φτάσει ή όχι στον παραλήπτη είναι κάτι που εξαρτάται από το δίκτυο ή/και τη συσκευή του και δεν έχει να κάνει με τον δικό σου πάροχο.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα είμαι συνδρομητής CU και θα ήθελα να ρωτήσω εάν τα SMS που στέλνουμε σε άλλα νούμερα του ίδιου ή άλλων δικτύων με αναφορά ΑΠΟΤΥΧΙΑ (δηλαδή δεν παραδόθηκαν ποτέ) χρεώνονται ?

 

Εγώ πιστεύω πως ΟΧΙ αλλά χρεώνομαι κανονικά.

 

Έστειλα ένα mail στη VODAFONE και να τι μου απάντησαν :

 

''Αγαπητέ κύριε,

 

σε απάντηση του τελευταίου e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι,

η χρέωση που έχει κάθε συνδρομητής αφορά αποκλειστικά την επιτυχή αποστολή

μέσα απο την χρήση της υπηρεσίας

και υπολογίζεται πάντα βάση των επισήμων δημοσιευμένων τιμοκαταλόγων που ισχύουν την στιγμή που κάνετε χρήση της υπηρεσίας.

Επειδή στην αποστολή γραπτού μηνύματος συμμετέχουν 2 πλευρές η διαδικασία ολοκλήρωσης έχει 2 στάδια.

Στο πρώτο στάδιο μετέχετε εσείς ως αποστολέας (αποστολή)

Στο δεύτερο στάδιο μετέχει ο παραλήπτης (παραλαβή)

 

Στην περίπτωση που εσείς στείλετε :

Α) επιτυχώς το μηνύμα, τότε χρεώνεστε

Β) αποτυχής αποστολή, τότε εσείς δεν χρεώνεστε.

 

Στην περίπτωση του παραλήπτη:

Α) Λαμβάνει το μήνυμα.

Β) Λαμβάνει το μήνυμα και το διαγράφει(Από λάθος ,από επιλογή του).

Γ) Δεν λαμβάνει το μήνυμα,

γ1:γιατί η συσκευή του είναι κλειστή (για όσο χρονικό διάστημα έχετε ορίσει εσείς ως χρονική ισχύς μηνύματος).

γ2: βρίσκεται εκτός κάλυψης (για όσο χρονικό διάστημα έχετε ορίσει εσείς ως χρονική ισχύς μηνύματος).

 

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις του παραλήπτη έχει γίνει επιτυχής αποστολή άρα επιτυχής χρήσης της υπηρεσίας

και για αυτόν και μόνο τον λόγο εσείς χρεώνεστε.

Η υπηρεσία που σας παρέχουμε είναι η αποστολή γραπτών μηνυμάτων

και κατά συνέπεια σας χρεώνουμε την επιτυχή αποστολή μηνυμάτων και όχι -την επιτυχή ή μη -λήψη μηνυμάτων

από την άλλη πλευρά που εσείς ελεύθερα επιλέγετε.

 

Για το θέμα της χρονικής ισχύος του μηνύματος ,άν συμβαίνει αυτό θα πρέπει να καλέσετε στην εξυπηρέτηση Vodafone AlaCarte/CU

για να δώσετε τις λεπτομέρειες και να ερευνηθεί τεχνικά από το αρμόδιο τεχνικό τμήμα της Εταιρίας μας.

 

Παρακαλούμε μην διστάσετε αν έχετε κάποια

άλλη ερώτηση ή απορία.

Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

 

Kyriacos Maragos

Customer Service Support Analyst

Customer Services

Tel: +30 210 6702000

Fax: +30 210 4276896

Vodafone Panafon S.A

Site Address: 88 Makrygianni Str., 18233, Agios Ioannis Rentis

Registered Office: 1-3 Tzavella Str., 15231, Halandri, Greece

Registered in Greece No26089/01AT/B/92/276/04 ''

 

 

 

Περιμένω τα σχόλιά σας .

Νομίζω ήταν σαφέστατη η απάντηση που σου δώσανε..

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η κοροιδία συνεχίζεται... ας μας έλεγαν τουλάχιστον ότι το vodafone mail δεν έχει POP3 υποστήριξη. Γνωρίζει κανείς αν η Cosmote δίνει email με POP3?
Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Nokia6600/1.0 (5.27.0) SymbianOS/7.0s Series60/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

Yparxei periptwsh na xrisimopihsoume pop3 se karta?

Link to comment
Share on other sites

αυτό είναι το νοήμα της όλης ιστορίας... να κρατάς τον ίδιο αριθμό... ;)

kalispera na rwtisw kati? pws ginetai i allagi apo a la carte se cu...mpika sto site tis vodafone kai den vrika tpt!!!!!!!

Efxaristw

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι αρκεί να πάρεις ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών. Βέβαια απ'όσο θυμάμαι υπάρχει κάποιο κόστος.
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι αρκεί να πάρεις ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών. Βέβαια απ'όσο θυμάμαι υπάρχει κάποιο κόστος.

nomizw iparxei ena sigkekrimeno tilefwno...kserei kaneis? i arkei na ginei afto pou leei o mcde???

kala gia tin eksipiretisi einai 0,12 eouros:P :)

thanks pantws

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι ήταν σαφής η απάντηση και μπράβο τους που μπήκαν στον κόπο να γράψουν τόσο μεγάλο mail. Τώρα καλά θα κάνουν να βρουν και καμιά σοβαρή δικαιολογία. Ή μήπως θέλουν να μας πουν ότι θα έπρεπε να χρεώνουν και τις αναπάντητες ή τις απόπειρες κλήσεων προς απενεργοποιημένα κινητά; Όλος ο κόσμος ξέρει ότι όταν παίρνουμε τηλέφωνο κάποιον και δεν το σηκώνει ή το έχει κλειστό τότε δεν χρεωνόμαστε, και αυτό είναι εύλογο. Γιατί λοιπόν πρέπει να πληρώνουμε το αποτυχημένο sms όταν ο άλλος έχει το κινητό κλειστό;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοούσα αυτό το κόστος. Θυμάμαι όταν είχα κάνει το ανάποδο (από cu σε alacarte) σε ένα καρτοκινητό, ότι έπρεπε να έχεις υπόλοιπο μερικά ευρώ γιατί χρεωνόταν η αλλαγή αυτή.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...