Jump to content

Τα πάντα για το Προνομιακο What'sUp 1500', 1.5GB


cmvr
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πότε το ενεργοποίησες;

 

Sent from my Redmi Note5 using Tapatalk

Τον Ιούλιο.

1998 - 2015: Πάνω από 50 συσκευές, ουτε θυμάμαι ποιες... 2015: Nokia Lumia 930, 2016: Samsung S6 Edge Plus, 2017: LG G6, Sony Xperia XA1 Ultra, 2018: Xiaomi Mi A1, Samsung Note 8, 2019: Samsung Note 10 Plus
2023: Moving to IOS, iPhone 14 Pro Max, iPhone 15 Pro Max

Link to comment
Share on other sites

3 μήνες, μήπως είχες κάποια προσφορά από την ενεργοποίηση που έληξε;

 

Sent from my Redmi Note5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 μήνες, μήπως είχες κάποια προσφορά από την ενεργοποίηση που έληξε;

 

Sent from my Redmi Note5 using Tapatalk

 

λγκ ναι κατι τετοιο θα εχει γινει...

Link to comment
Share on other sites

λγκ ναι κατι τετοιο θα εχει γινει...

Να σας πω την αλήθεια, δεν έχω ιδέα. Και εγώ όμως κάτι τέτοιο υποψιάστηκα.

Είπα μήπως είχε κάποιος αντίστοιχη προσφορά/υπηρεσία και θυμάται καλύτερα από εμένα.

1998 - 2015: Πάνω από 50 συσκευές, ουτε θυμάμαι ποιες... 2015: Nokia Lumia 930, 2016: Samsung S6 Edge Plus, 2017: LG G6, Sony Xperia XA1 Ultra, 2018: Xiaomi Mi A1, Samsung Note 8, 2019: Samsung Note 10 Plus
2023: Moving to IOS, iPhone 14 Pro Max, iPhone 15 Pro Max

Link to comment
Share on other sites

Χρήματα από το υπόλοιπο μουνσε άλλο αριθμό πως μεταφέρω; Θυμάμαι έστελνες μια εντολή κενό και τον αριθμό που θα πιστωθούν τα χρήματα
Link to comment
Share on other sites

Γράφεις 10 στο 69ΧΧΧΧΧΧΧΧ και το στέλνεις στο 1219 μπορεις επισης να στείλεις 2 ή 5 ευρώ .

 

Μέχρι 4 μεταφορές τον κάθε ημερολογιακό μήνα με προϋπόθεση να μην έχεις λάβει χρήματα μετά την τεελυταία ανανεωση κάρτας και να έχεις ανανεώσει τουλάχιστον 20 ευρώ τους τελευταίους 3 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Γράφεις 10 στο 69ΧΧΧΧΧΧΧΧ και το στέλνεις στο 1219 μπορεις επισης να στείλεις 2 ή 5 ευρώ .

 

Μέχρι 4 μεταφορές τον κάθε ημερολογιακό μήνα με προϋπόθεση να μην έχεις λάβει χρήματα μετά την τεελυταία ανανεωση κάρτας και να έχεις ανανεώσει τουλάχιστον 20 ευρώ τους τελευταίους 3 μήνες.

 

Αυτό ισχύει για όλα τα καρτοκινητά whatsup ή μονο για το προνομιακό?

ASUS(ZE551ML,ZS551KL)ERICSSON(GA628,T39)ETEN(X500,X800)HTC(UULTRA)HUAWEI(P10 lite,P40 Pro,Mate 50 Pro)LEECO (X820)LG(P990,P880,G3,V10,V20,V30,G8s,G8x)MICROSOFT(LUMIA 950, LUMIA 950XL)MOTOROLA(DPC-550,STARTAC,MPX220)NOKIA(5110,8210,7110,3310,6310i,6280)SAMSUNG(I800,note10+)SHARP(S2)SIEMENS(SX1)SONY ERICSSON (T610,XPERIA X1)VIVO(X90 Pro)XIAOMI(Redmi Note 5,Redmi Note 6 Pro,Redmi Note 8 Pro,Redmi Note 9 Pro,Redmi Note 10 Pro,Redmi Note 12 Pro,MI MAX 2,MI MAX 3,Poco F1,Mi A3,Mi 9 lite,Mi 11 lite,Mi 10T PRO,Mi 10 pro,12x,)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ισχύει για όλα τα καρτοκινητά whatsup ή μονο για το προνομιακό?

 

Ισχύει για όλα τα καρτοκινητά εκτός από FROG. https://www.whatsup.gr/el/cosmote-mobile-easy-transfer

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει για όλα τα καρτοκινητά εκτός από FROG. https://www.whatsup.gr/el/cosmote-mobile-easy-transfer

 

 

:up::up::up::up::up::up::up::up:

 

Σε ευχαριστώ!!!

ASUS(ZE551ML,ZS551KL)ERICSSON(GA628,T39)ETEN(X500,X800)HTC(UULTRA)HUAWEI(P10 lite,P40 Pro,Mate 50 Pro)LEECO (X820)LG(P990,P880,G3,V10,V20,V30,G8s,G8x)MICROSOFT(LUMIA 950, LUMIA 950XL)MOTOROLA(DPC-550,STARTAC,MPX220)NOKIA(5110,8210,7110,3310,6310i,6280)SAMSUNG(I800,note10+)SHARP(S2)SIEMENS(SX1)SONY ERICSSON (T610,XPERIA X1)VIVO(X90 Pro)XIAOMI(Redmi Note 5,Redmi Note 6 Pro,Redmi Note 8 Pro,Redmi Note 9 Pro,Redmi Note 10 Pro,Redmi Note 12 Pro,MI MAX 2,MI MAX 3,Poco F1,Mi A3,Mi 9 lite,Mi 11 lite,Mi 10T PRO,Mi 10 pro,12x,)

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποίησα σήμερα το τελευταίο προνομιακό νούμερο που μου είχε μείνει από τα 6 που είχα αγοράσει πέρυσι.

Δυστυχώς είναι απλό what's up χωρίς την προνομιακή προσφορά.

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών με διαβεβαίωσαν και αυτοί ότι η προσφορά έληξε και δεν υπάρχει τρόπος να ενεργοποιηθεί σε αυτό το νούμερο.

Άρα η μόνη λύση είναι να βρω κάποιο που είχε ενεργοποιηθεί τότε και έχει κανονικά την προσφορά και να το αγοράσω.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά εμείς που μπορούμε να βρούμε το πακέτο αυτό. Έχει κανείς κάποιο τηλέφωνο. Ευχαριστώ.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά εμείς που μπορούμε να βρούμε το πακέτο αυτό. Έχει κανείς κάποιο τηλέφωνο. Ευχαριστώ.

 

μονο απο αγγελιες

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους και όλες. Ενδιαφέρομαι για ένα πακέτο Cosmote προνομιακό.

Εάν κάποιος διαθέτει προς πώληση, παρακαλώ πολύ να μου στείλει ένα προσωπικό μήνυμα.

 

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η μεταβίβαση να γίνει με παρουσία και των δύο πλευρών σε κατάστημα Cosmote.

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Με ποια αιτιολογια;
ότι αγόρασε συγκεκριμένο τηλεπικοινωνιακό προϊόν κινητής στο οποίο δεν τηρήθηκαν οι αρχικοί όροι σύναψης και αναιρέθηκαν από τον πάροχο χωρίς προειδοποίηση. Στείλε και μια φωτογραφία με το αυτοκόλλητο που υπήρχε στο καρτοκινητο με την προσφορά.

Διεκδικείτε το δίκιο σας, είναι που είναι αυτή η χώρα μπανανία. Μη χαρίζετε τίποτα σε κανέναν.

Όποτε απευθύνθηκα στην Επιτροπή, δικαιώθηκα.

Θα πάρει περίπου ένα μήνα να πάρεις απάντηση

Edited by elephant
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει το τελευταίο. Πάνω στο πακέτο που αγοράζεις σου γράφει πως η συγκεκριμένη παροχή μπορεί να σταματήσει ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση, και το γνωρίζεις όταν το αγοράζεις.

 

Sent from my XT1580

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα, απλά τυπικά είναι καλυμμένη η Cosmote. Αν κάνει καταγγελία μάλλον θα του το δώσει, απλά επειδή θέλει και μπορεί, και όχι επειδή υποχρεούται. Από εκεί και έπειτα δεν κάνεις καταγγελία για πλάκα επειδή δεν σου αρέσει κάτι. Πρέπει να έχει προηγηθεί έγγραφη καταγγελία στην εταιρεία και αν δεν έχει επιλυθεί το πρόβλημα, με τα σχετικά αποδεικτικά προχωράς σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

 

Sent from my XT1580

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω κάνει ποτέ έγγραφη καταγγελία πριν...

Μου κάνει εντύπωση που επιμένεις να λες ότι δεν έχει νόημα να κάνει κάποιος καταγγελία.

Επίσης μιλάμε ότι του αφαίρεσαν το προνομιακο πακέτο. Αυτό είναι σοβαρός λόγος για καταγγελία

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα ότι δεν έχει νόημα γενικά να κάνεις καταγγελία, αλλά υπάρχουν ορισμένες προϋποθέσεις τις οποίες στις έχει θέσει η ίδια η ΕΕΤΤ που πρέπει να ικανοποιούνται πρωτού προβείς σε καταγγελία.

Ούτε εγώ έχω κάνει, αλλά είναι εύκολο να τις διαβάσεις χωρίς να χρειάζεσαι προσωπικά την καταγγελία.

http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

Αυτό που λέω είναι πως η καταγγελία στην ΕΕΤΤ είναι το τελευταίο που κατεφεύγεις εφόσον έχεις επικοινωνήσει με τον πάροχο και έχεις ζητήσει κάτι που δεν έχει ικανοποιηθεί και πιστεύεις ότι είναι λάθος.

Δεν ισχύει η καραμέλα δηλαδή ότι με το παραμικρό και χωρίς να έχεις κάποια έγγραφη απάντηση από την εταιρεία μπορείς να κάνεις καταγγελία.

Και είναι και λογικό αν το σκεφτείς. Αν κάθε παράπονο καταλήγει σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ δεν θα είχαν τι να πρωτοκάνουν. Πρωτίσως απευθύνεσαι εκεί που έχεις το πρόβλημα για την επίλυση, και όχι σε κάποιον τρίτο για να φοβερίσεις.

 

επίσης δεν του αφαίρεσαν κάτι. Δεν το είχε ενεργοποιήσει ποτέ. Το ίδιο έπαθαν όλα τα νούμερα που δεν είχαν ενεργοποιηθεί έως τέλος Μάρτη και οι περισσότεροι το έλαβαν κανονικά τηλεφωνόντας στην εξυπηρέτηση πελατών.

Επαναλαμβάνω μπορείς να κάνεις καταγγελία, αν δεν την απορρίψουν από την ΕΕΤΤ (αν δεις το παραπάνω λινκ σου ζητάει "το μοναδικό αριθμό αναφοράς που ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να αποδίδει σε κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία που υποβάλλεται εγγράφως " ), αλλά αν του το δώσουν το αποτέλεσμα δεν θα είναι λόγω πίεσης από την ΕΕΤΤ αλλά απλά και μόνο επειδή η εταιρεία μπορεί και θέλει να ικανοποιήσει έναν πελάτη.

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Στη χώρα αυτή ο καθένας κάνει ότι θέλει. Η Cosmote μοίρασε προνομιακά με ημερομηνία λήξης τέλη του 2019 και όποιος δεν το είχε κάνει από την αρχή, το πακέτο ήταν ανενεργο. Όποτε καταγγελία. Δε λειτουργεί τίποτα σωστά σε αυτή τη χώρα, δεν είμαστε Δανία να το πας βήμα βήμα. Οι εταιρείες κινητής στη χώρα μας κάνουν ότι θέλουν, οπότε δεν τους χαριζόμαστε. Εγώ κάνω καταγγελία με το που δω μαλ...
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...