Jump to content

Τα πάντα για το Προνομιακο What'sUp 1500', 1.5GB


cmvr
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το έκανα μου έδωσε τα 1000 λεπτά ανάμεσα στο one αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως παίρνω τα 2 GB για 7 ημέρες που λέει

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω δει και σε ποιο πάνω μύνηματα ότι αν συνδέσω το προνομιακό πακέτο με το καινούργιο σταθερό και γίνει one δεν χάνονται τα προνόμια, Ισχύει; δεν έχει αλλάξει κάτι; Σωστά; Ευχαριστώ
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω δει και σε ποιο πάνω μύνηματα ότι αν συνδέσω το προνομιακό πακέτο με το καινούργιο σταθερό και γίνει one δεν χάνονται τα προνόμια, Ισχύει; δεν έχει αλλάξει κάτι; Σωστά; Ευχαριστώ
Δεν χάνεται, είναι άσχετα.
Link to comment
Share on other sites

Δεν χάνεται, είναι άσχετα.
φίλε μου να σάι καλά, καλό ΣάββατοΚυριάκο
Link to comment
Share on other sites

Το προνομιακό χάνεται μόνο αν αλλάξετε πακέτο καρτοκινητης (ΑΛΠΑΚ στο 1314), ακόμα και αν γυρίσετε μετά στο πακέτο Whatsup η προσφορά δεν θα είναι εκεί.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Έχω παρατηρήσει ότι για κάποιο λόγο δεν μπορώ να κάνω ανανέωση με pp μέσω του app του what's up.

Μου βγάζει συνέχεια το παρακάτω μήνυμα.

Μπορώ μόνο μέσω του app της cosmote.

Έχει κανείς άλλος το ίδιο πρόβλημα;f2503228e31dc853c8d00d6be13ffd2e.jpg

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Έχεις κάνει την τελευταία αναβάθμιση; Είχε κάποιο θέμα πριν λίγες μέρες το σύστημα ανανεώσεων.
Link to comment
Share on other sites

Χθες έκανα ανανέωση. Είναι ομως κάτι που μου το παρουσιάζει εδώ και πολλούς μήνες. Απλά τώρα θυμήθηκα να το αναφέρω.

Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Μια και δυο;

Ειλικρινά δεν ξέρω τι στην ευχή φταίει.

Δείχνει να γίνεται όλη η διαδικασία καλά και μόλις φτάνω να πατήσω "αποδοχή και πληρωμή", μου γράφει αυτό το μήνυμα.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Μια και δυο;

Ειλικρινά δεν ξέρω τι στην ευχή φταίει.

Δείχνει να γίνεται όλη η διαδικασία καλά και μόλις φτάνω να πατήσω "αποδοχή και πληρωμή", μου γράφει αυτό το μήνυμα.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7

 

Επικοινώνησε με την εξυπηρέτηση πελατών.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

είχα ένα πακέτο προνομιακού που γραφει ενεργοποίηση 25/10/19 και τώρα έβαλα την sim.

 

δεν μπορώ να συνδεθώ με την εφαρμογή whatch up για να στείλω μετά κωδικού ςενεργποιησης κτλ. γιατί δεν μου στέλνει πίσω sms με τον κωδικό ενεργοποίησης.

 

πρέπει να πάω πρώτα να βάλω κάρτα και μετά να ενεργοποιήσω το προνομιακό πακέτο ?

 

Καλησπέρα.

Τελικά ισχύει το προνομιακό σου;

Σε ρωτώ διότι εχω δύο νούμερα που γράφουν ενεργοποίηση έως 02/2020 και ακόμα δεν τα έχω χρησιμοποιήσει...

Από την cosmote μου είπαν ότι δεν θα υπαρχει πρόβλημα, αρκεί να ενεργοποιηθεί πριν την εν λόγω ημερομηνία.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Τελικά ισχύει το προνομιακό σου;

Σε ρωτώ διότι εχω δύο νούμερα που γράφουν ενεργοποίηση έως 02/2020 και ακόμα δεν τα έχω χρησιμοποιήσει...

Από την cosmote μου είπαν ότι δεν θα υπαρχει πρόβλημα, αρκεί να ενεργοποιηθεί πριν την εν λόγω ημερομηνία.

 

όπως είπαν και τα παδια αν δεν έχει γιενι ενεργοποίηση του προνομιακού μάλλον δεν θα είναι ενεργό. Οποτε δεν ασχολήθηκα και δεν έβαλα κάρτα για να φύγει η φραγή και να μπορέσω να συνδεθώ με την εφαρμογή.

Link to comment
Share on other sites

όπως είπαν και τα παδια αν δεν έχει γιενι ενεργοποίηση του προνομιακού μάλλον δεν θα είναι ενεργό. Οποτε δεν ασχολήθηκα και δεν έβαλα κάρτα για να φύγει η φραγή και να μπορέσω να συνδεθώ με την εφαρμογή.
Αδερφέ αν είναι σε φραγή τότε είχε γίνει ενεργοποιηση προφανώς και άρα ισχύει η προνομιακή προσφορά. Εγώ που είχα πάρει δύο νούμερα προνομιακά από κατάστημα ήταν προεργοποιημένα. Και σε φραγή να έμπαιναν χωρίς να τα έχω χρησιμοποιήσει η προσφορά δεν χάνεται. Αν είναι σφραγισμένο το πακέτο σου χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί ποτέ τότε μάλλον την έχεις χάσει. Πρέπει να δεις τι ισχύει στην περίπτωση σου. Edited by pn1fon1
Link to comment
Share on other sites

Τη βοήθειά σας αν κι εφόσον γνωρίζετε.

Το reload για άλλο αριθμό ισχύει;

Προσπάθησα επανειλημμένως να στείλω σε έναν συγκεκριμένο αριθμό mb αλλά δε μ' άφηνε και στο τέλος, μην έχοντας άλλη επιλογή, αναγκαστικά τα πήρα εγώ.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Τη βοήθειά σας αν κι εφόσον γνωρίζετε.

Το reload για άλλο αριθμό ισχύει;

Προσπάθησα επανειλημμένως να στείλω σε έναν συγκεκριμένο αριθμό mb αλλά δε μ' άφηνε και στο τέλος, μην έχοντας άλλη επιλογή, αναγκαστικά τα πήρα εγώ.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7

Δυστυχώς όχι. Ο κωδικός reloadit είναι συνδεδεμένος με τον αριθμό που έγινε η ανανέωση. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλο αριθμό. Ο μόνος τρόπος για να στείλεις mb σε άλλο αριθμό είναι με το πάρε μοίρασε. Μετά από κάθε ανανέωση μπορείς να στείλεις μέχρι και 300mb στον ίδιο αριθμό ή από 100mb σε τρεις .
Link to comment
Share on other sites

Αδερφέ αν είναι σε φραγή τότε είχε γίνει ενεργοποιηση προφανώς και άρα ισχύει η προνομιακή προσφορά. Εγώ που είχα πάρει δύο νούμερα προνομιακά από κατάστημα ήταν προεργοποιημένα. Και σε φραγή να έμπαιναν χωρίς να τα έχω χρησιμοποιήσει η προσφορά δεν χάνεται. Αν είναι σφραγισμένο το πακέτο σου χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί ποτέ τότε μάλλον την έχεις χάσει. Πρέπει να δεις τι ισχύει στην περίπτωση σου.

 

Καλημέρα.

Γιατί να χαθεί αφού δεν έχει παρέλθει η τελευταία ημερομηνία ενεργοποίησης του;

Το γνωρίζουμε στάνταρ αυτό; Ρωτώ διότι σε κατάστημα Cosmote μου είπαν πως δεν υπάρχει πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

Είδα που έγραφε "reload σε άλλο αριθμό" και θεώρησα ότι γινότανε.

Να είσαι καλά.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

 

Γιατί να χαθεί αφού δεν έχει παρέλθει η τελευταία ημερομηνία ενεργοποίησης του;

 

Το γνωρίζουμε στάνταρ αυτό; Ρωτώ διότι σε κατάστημα Cosmote μου είπαν πως δεν υπάρχει πρόβλημα...

Πρόσεξε την διαφορά. Δεν χάνεται το νούμερο, χάνεται η προσφορά με τα 1500 λεπτά. Το ξέρουμε από πολλές αναφορές χρηστών και το έλεγαν και οι πωλητές που τα έδιναν. Αντιθετα αν κάποιος το πήρε και το ενεργοποίησε και το άφησε να μπει σε φραγή ή το πήρε προενεργοποιημένο η προσφορά υπάρχει. Αν είναι σφραγισμένη ακόμα η συσκευασία, το νούμερο δεν θα χαθεί μέχρι την ημερομηνία λήξης αλλά το πακέτο της προσφοράς δε θα είναι διαθέσιμο. Θα είναι ένα απλό whatsup. Αν ψάξεις πιο πάνω υπάρχουν κάποιες αναφορές φίλων που όταν το ενεργοποίησαν μετά από καιρό η προσφορά δεν υπήρχε και διαμαρτυρήθηκαν στην εξυπηρέτηση. Σε ορισμένους τους την ενεργοποίησαν, σε άλλους δεν ήξεραν καν για την προσφορά, σε άλλους τους είπαν ότι έχει χαθεί και δεν γίνεται τίποτα. Είναι ένα ρίσκο. Αν θες το ενεργοποιείς και αν δεν υπάρχει το κυνηγάς. Αν επιλέξεις να το ενεργοποιήσεις αν σου είναι εύκολο ενημέρωσε το φόρουμ για την εξέλιξη Edited by pn1fon1
Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε περίπτωση και επειδή ούτως ή άλλως έχει παρέλθει σεβαστό χρονικό διάστημα από τότε που μου τα έδωσαν, δεν έχω σκοπό να τα ενεργοποιήσω άμεσα.

Θα το κάνω αρχές του νέου έτους και σαφώς και θα ενημερώσω και εδώ.

Αλήθεια, πώς καταλαβαίνουμε ότι έχει χαθεί το προνομιακό σε μη ενεργοποιημένα πακέτα; Στέλνουμε το γνωστό μήνυμα στο 1330 και παίρνουμε απάντηση ότι προνομιακό γιόκ;

Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε περίπτωση και επειδή ούτως ή άλλως έχει παρέλθει σεβαστό χρονικό διάστημα από τότε που μου τα έδωσαν, δεν έχω σκοπό να τα ενεργοποιήσω άμεσα.

 

Θα το κάνω αρχές του νέου έτους και σαφώς και θα ενημερώσω και εδώ.

 

Αλήθεια, πώς καταλαβαίνουμε ότι έχει χαθεί το προνομιακό σε μη ενεργοποιημένα πακέτα; Στέλνουμε το γνωστό μήνυμα στο 1330 και παίρνουμε απάντηση ότι προνομιακό γιόκ;

Ή με μήνυμα όπως είπες ή στην εφαρμογή whatsup θα πρέπει να το βγάζει στις προσφορές
Link to comment
Share on other sites

Ok

Θα ενημερώσω μελλοντικά.

Υ.Γ.: Όταν καλώ τα νούμερα, ακούω μήνυμα ότι υπάρχει φραγή εισερχομένων κλήσεων. Αυτό σημαίνει ότι ήταν προενεργοποιημενα ή είναι στάνταρ μήνυμα για μη ενεργοποιημένα καρτοκινητα;

Edited by nikkal
Link to comment
Share on other sites

α)Στάνταρ μήνυμα για μη ενεργοποιημένα κινητά.

β) Στάνταρ μήνυμα για κινητά σε φραγή.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...